In nieuws: UPC verkoopt 50.000 Horizon-settopboxen
Het aantal van 50.000 verkochte Horizon-abondnementen...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Het aantal van 50.000 verkochte Horizon-abondnementen...
Lijkt me duidelijkHet aantal van 50.000 verkochte Horizon-abondnementen en bijbehorende settopboxen noemt het moederbedrijf van UPC, Liberty Global, bij de presentatie van de nieuwste kwartaalcijfers.
Tussen 'september' en '50.000' moet een komma.UPC heeft sinds de lancering van de Horizon-settopbox in september 50.000 exemplaren van het apparaat weten te slijten.
...ingebouwd...Het apparaat biedt onder meer een ingebouwde modem en maakt het mogelijk om video te streamen naar telefoons en tablets.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Niet per se, want modem is zowel mannelijk als onzijdig: http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=modem&lang=nn
[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 05-11-2012 10:37 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
Tweede helft van de zin klopt niet.Google verkoopt de door LG gefabriceerde Nexus 4 zelf voor 349 euro in de Play Store, maar dat doet in veel landen niet.
iPad schrijf je normaal als iPad, behalve wanneer het aan het begin van de zin staat. Dan wordt het IPad (hoofdletter I en P!). In het artikel is het echter alleen met hoofdletter I.'Ipad mini bevat 188 dollar aan onderdelen'
Ik zou niet weten waarom.enigmafan schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:29:
UPC verkoopt 50.000 Horizon-settopboxen
[...]
Tussen 'september' en '50.000' moet een komma.
De tweede 'worden' is overbodig.Van alle kwetsbaarheden in software worden die in Java worden het meest misbruikt door malware...
[ Voor 52% gewijzigd door enigmafan op 05-11-2012 13:27 ]
...ondersteund...Verder worden er per cpu twaalf geheugenreepjes onderstaan, voor een totaal van 384GB per cpu.
Ook onveilige versies van Flash, Arobat, iTunes, Winamp en Shockwave komen vaak voor.
Daar mist duidelijk een r. Dan wordt het verstooktwaarbij via de tablet maandelijks tot 1,5GB mag worden vestookt voor 24,99 euro.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
middlewareAndroid als mobiel besturingssysteem, met een aangepaste Linux-kernel en middlware, interfaces en applicaties in Java werd in 2007 voor het eerst onthuld.
Komma tussen 'compatibele' en 'versies'.Bovendien viel Symbian uiteen in verschillende, op sommige punten niet compatibele versies als S60v3 en UIQ.
Tja, dit is wel een foutjestopic. Je bedoelt zeker:D_Jeff schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:30:
Daar mist duidelijk een r. Dan wordt het verstookt
Microsoft gaat volegns geruchten...
Over? Overgezet naar? Dit behoeft ook wel enige verduidelijking denk ik, want de infrastructuur van Messenger gaat voortaan dus gebruikt worden om chatberichten vanuit Skype uit te wisselen, begrijp ik uit de bron.Veel van de backend van Skype is al over Live Messenger, aldus The Verge.
[ Voor 46% gewijzigd door CodeCaster op 05-11-2012 16:00 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Tuurlijk.
Nee.Komma tussen 'compatibele' en 'versies'.
Is het al, volgens de Taaladviesdienstroland83 schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:57:
[...]
Tja, dit is wel een foutjestopic. Je bedoelt zeker:
Daar ontbreekt duidelijk een r.
Als ik iets mis, dan ontbreekt het blijkbaar. Maar niet: Als ik iets mis, dan mist het. Dat zou enkel een wat vochtige en ondoorzichtige lucht opleveren. Ik weet het, iedereen maakt deze ernstige grammaticale fout tegenwoordig, dus het zal wel een keer goed Nederlands worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Delpozo op 05-11-2012 16:14 ]
Wordt er peta bedoeld? Ik herinner me dat ik met 1 server al 1TB verstookte in een maand, dus 405TB lijkt dan wel erg weinig.In oktober doorbrak de AMS-IX nog een ander record. Er werd in die maand 405TB aan data in- en uitgevoerd, waarmee de grens van 400 terabyte voor het eerst werd gepasseerd. In december vorig jaar werd voor het eerst de 300TB-grens doorbroken.
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Ik heb even een link toegevoegd aan mijn vorige posting, maar ik hoop dat jij gelijk hebtroland83 schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:14:
Ik dacht even dat de moed volledig in de schoenen zakte.
Gelukkig vindt taaladvies.nl dat het (nog?) niet mag.
*pfew* *slaakt een zucht van opluchting*
Oeps. Moet 405.000TB zijn. FixedKeiichi schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:15:
Op nieuws: Internetknooppunt AMS-IX tikt 2Tbps aan
[...]
Wordt er peta bedoeld? Ik herinner me dat ik met 1 server al 1TB verstookte in een maand, dus 405TB lijkt dan wel erg weinig.
Ik ben helemaal geen stagiair
Dat schoot bij veel fans van de serie, die al sinds 1995 loopt, in het verkleerde keelgat
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Een 'die' teveel.Apple zou onder meer bezorgd zijn over het gebrek aan succes van Intels pogingen om chips te maken die die net zo weinig energie gebruiken als arm-chips...
...wat...Wat meespeelt is dat Apple nu ook laptops voorziet van een zogenoemd 'retina-scherm', dat een zware wissel op de accu trekt.
Als het betrekkelijk voornaamwoord betrekking heeft op het voorgaande zinsdeel, is 'wat' de juiste vorm. Slaat het echter alleen op 'een zogenoemd retina-scherm', dan is 'dat' correct. Beide zijn hier mogelijk. De aanhalingstekens bij 'retina-scherm' waren wel fout.enigmafan schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:57:
Gerucht: Apple overweegt eigen chips ook in Mac in te bouwen
<twijfel>
quote:
Wat meespeelt is dat Apple nu ook laptops voorziet van een zogenoemd 'retina-scherm', dat een zware wissel op de accu trekt.
...wat...
</twijfel>
...wat...
</twijfel>
...hoge...Apple beschuldigde Google en Motorola van concurrentievervalsing, omdat te hogen prijzen zouden worden gevraagd voor de essentiële patenten.
OK, duidelijk, thanx.Als het betrekkelijk voornaamwoord betrekking heeft op het voorgaande zinsdeel, is 'wat' de juiste vorm. Slaat ...
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Toch niet. 'Nieuwe' en 'door Intel ontwikkelde' zijn immers gelijkwaardige bijvoeglijke bepalingen; je zou ze kunnen omwisselen. Als 'door Intel ontwikkelde' een bijstelling was geweest, zou je gelijk hebben gehad.TheAmassama schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:37:
In nieuws: Intel kondigt nieuwe ssd voor datacenters aan.
[...] rond een nieuwe, door Intel ontwikkelde sata-600-controller, die [...]. Moet een komma tussen "ontwikkelde" en "sata-600".
Computer says no
Bij de ALT-tekst van het plaatje staat nu USB3phemeral schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:48:
nieuws: Canon kondigt 24-70mm L-lens met beeldstabilisatie aan
EF 35mm f/2 IS UM
->
EF 35mm f/2 IS USM
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
&Technische Universiteit Twente
Is natuurlijk Universiteit Twente & UT.UT Twente
Moet zijn: "Zo kon het onderliggende voorwerp toch bekeken worden."Zo kon de een onderliggend voorwerp toch bekeken worden.
If you can see, look. If you can look, observe
Onmogelijke zin. Beter zou zijn:LaCie's Wuala-applicatie via smartphones en desktops toegang tot content worden verkregen die in de gelijknamige cloudopslagdienst is geplaatst.
Daarnaast bevindt het Europees Parlement zich niet exclusief in Straatsburg, maar ook in Brussel. De laatste alinea wekt deze indruk wel.[...]de D66-politica.
De lezen worden door middel van statische elektriciteit gestuurd. De statische elektriciteit is niet de bestuurder. Zou dus moesten zijn gestuurde.De nieuwe 'lens' bestaat uit een verzameling elektrostatisch bestuurde microlenzen, [...]
Verwijderd
Moet 'Ultrasonic' zijnBeide lenzen zijn voorzien van beeldstabilisatie en een Utrasonic Motor-scherpstelmotor.
Volgens mij dateert het originele most wanted uit 2005. Dat zou dus 7 jaar moeten zijn, en niet 2Bij die andere games kwam het origineel immers al minstens een decennium geleden uit, en de oorspronkelijke NFS: Most Wanted dateert van 'slechts' twee jaar terug.
Het besluit om op het laatste moment stemmen via e-mail toe te staat
Zou je hiervoor een apart topic willen aanmaken? Dan kan de auteur hier even zelf naar kijken.djfrankel schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:54:
reviews: Need for Speed: Most Wanted - vertrouwd in een nieuwe jasje
[...]
Volgens mij dateert het originele most wanted uit 2005. Dat zou dus 7 jaar moeten zijn, en niet 2
reviews: Need for Speed: Most Wanted - vertrouwd in een nieuwe jasjeDelpozo schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:02:
[...]
Zou je hiervoor een apart topic willen aanmaken? Dan kan de auteur hier even zelf naar kijken.
De rest is done.
[ Voor 21% gewijzigd door Maardiweb op 07-11-2012 12:26 ]
If you want to be the best, you need to work with the best :)
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
m'tje teveelNvidia heeft een nieuwe versie van zijn videokaartdrivers voor Linux uitgebracht die volgens de fabrikant in sommmige gevallen de prestaties zouden moeten verdubbelen. De drivers zouden in samenwerking met verschillende gamefabrikanten ontwikkeld zijn.
Verwijderd
Eerste punt mag weg, en ik meen dat bol.com zonder hoofdletter geschreven wordt, al zou het kunnen dat Tweakers altijd een hoofdletter bij namen zet ongeacht grote/kleine letters?Webwinkel. Bol.com heeft extra afhaalpunten toegevoegd voor klanten die hun bestelling zelf willen afhalen.
Lijkt me dat onderstreepte aangepast mag worden?Het was al mogelijk om bestellingen op een zogenaamde Kiala-afhaalpunten te laten bezorgen.
[ Voor 15% gewijzigd door crizyz op 08-11-2012 08:39 ]
We volgen normaal gesproken de schrijfwijze van het bedrijf, binnen zekere grenzen. Daarom is dit veranderd in 'bol.com', al is dit bedrijf daar zelf niet heel consequent in.crizyz schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:34:
nieuws: Klanten Bol.com kunnen bestelling bij Albert Heijn XL ophalen
[...]
Eerste punt mag weg, en ik meen dat bol.com zonder hoofdletter geschreven wordt, al zou het kunnen dat Tweakers altijd een hoofdletter bij namen zet ongeacht grote/kleine letters?
Edit:
[...]
Verdubbelt -> verdubbeldOok heeft Lenovo de tablet-verkopen in China verdubbelt
Kan ik niet verifiëren. Ik zal het voorleggen aan Bart.
[ Voor 3% gewijzigd door Delpozo op 08-11-2012 12:08 ]
Moet zijn lineairDaarnaast is de polarisatie of het terugdraaien daarvan onder invloed van een elektrisch veld bij ferro-elektrische stoffen niet linear.
Moet zijn Lithium Niobaat. Met spatie dus.De Amerikaanse wetenschappers ontwikkelden een computermodel van het molecuul LithiumNiobaat (LiNbO3) en toonden met een simulatie aan dat het effect bij dit kristal wel zeer sterk aanwezig is.
Moet zijn: waartegenDe stad staat onder strenge controle van een Central Operating System, waar tegen de speler zich verzet.
Die spatie hoort niet thuis in een Nederlandse samenstelling, maar wat de kleine letters betreft was je vermoeden juist.Roozzz schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:21:
Computersimulatie demonstreert koelvermogen op nanoschaal van kristallen
[...]
Moet zijn Lithium Niobaat. Met spatie dus.
En ik twijfel over de hoofdletters, het dient volgens mij gewoon met kleine letters geschreven worden.
Tflops, dus met hoofdletter.66tflops
There go the goddamn brownies.
Verwijderd
Eind augusts gaf AMD nog aan
Verwijderd
Door de steun konden die panelen op de Europese markt gedumpt konden worden...
siginifcante anti-subsidie-klacht
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 19:14 ]
Moet zijn: significante[...] volgens Brussel 'de meest siginifcante anti-subsidie-klacht is die de EU tot nu toe ontvangen heeft'.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/941/In de toekomst kan het misschien mogelijk worden dat de display op de creditcard nog meer informatie kan tonen, zoals bijvoorbeeld recente transacties of het huidige saldo.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
[ Voor 10% gewijzigd door Standeman op 09-11-2012 08:21 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Volgens mij heeft Joost gisteravond een feestje gehadvoor criminele handelingen en drugsgebruik.
[ Voor 6% gewijzigd door Standeman op 09-11-2012 09:15 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Dat moet natuurlijk de duurste Nexus 7 zijn.De iPad mini begint bij 329 euro en is daarmee duurder dan de goedkoopste Nexus 7, die 249 euro kost en dubbel zo veel opslag heeft.
voor in de auto denk ik?maar bijvoorbeeld een speakerdock of houder voor in de telefoon bleek opeens niet meer te gebruiken.
[ Voor 34% gewijzigd door Finraziel op 09-11-2012 09:58 ]
Gamertag: FinrazielNL
Edit: nu ik toch al een post heb staanHet gaat daarbij om de rijke Michael, die in het gegoede deel van de stad woont en als voormalig bankovervaller in in een getuigenbeschermingsprogramma zit.
Is het niet het personage?De derde personage is ene Franklin die als deurwaarder spullen terugvordert bij mensen.
[ Voor 20% gewijzigd door crizyz op 09-11-2012 10:12 ]
'De' mag ook.crizyz schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:00:
nieuws: Grand Theft Auto V krijgt drie hoofdrolspelers
[...]
Edit: nu ik toch al een post heb staan
[...]
Is het niet het personage?
[ Voor 15% gewijzigd door CherandarGuard op 09-11-2012 11:20 ]
Over een nieuwe feedback-knop wordt nagedacht.CherandarGuard schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:19:
In nieuws: Tweaker wint ASN-prijs met energiezuinige voeding:
[…]
Trouwens, waar is de feedback knop gebleven bij de artikels? Wordt wel onhandig zo om typos te melden.
Verwijderd
Hoeveel precies zijn de processors nu beter?de prestaties met ruim twee maal verbeteren
- meegewerktElectronic Arts maakt reclame voor Medal of Honor: Warfighter door te stellen dat er echte commando's aan de game hebben meegwerkt [...]
Moet zijn: strikteAustralië heeft naar Westerse maatstaven stricte mediawetgeving: [...]
Moet zijn: kunnenDe drie kunen bovendien waarschijnlijk niet meer daten met de vrouwen die ze in het verhaal tegenkomen.
Als ik hier de bijzin weglaat, dan slaat de gehele zin nergens meer op. De eerste komma is volstrekt overbodig.Los Santos heeft bovendien een strand, en de oceaan die daar aan grenst is te verkennen, mits de speler een duikuitrusting op de kop weet te tikken.
Verwijderd
kan het beeld gestreamed worden
dat er gameplaybeelden gestreamed kunnen worden
Moet zijn: gerealiseerd"Ik denk dat de Amerikaanse overheid zich nooit heeft geraliseerd hoe ver het virus zich heeft verspreid", aldus Koelmel.
Daarnaast spreken de eerste 2 alinea's elkaar tegen. Kunnen niet betalende spelers nu wel of niet het maximale level bereiken? Volgens alinea 1 niet, volgens 2 wel.Vanaf 15 november kan de mmog Star Wars: The Old Republic gespeeld worden zonder dat daar een maandelijks bedrag voor betaald hoeft te worden. Maandabonnementen blijven echter wel bestaan. Wie geen abonnement heeft, zal echter minder snel progressie boeken in het spel.
Verwijderd
Uiteraard kunnen betalende spelers het maximale level 50 bereikenRoozzz schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:50:
Star Wars: The Old Republic vanaf 15 november gratis speelbaar
2e alinea:
[...]
Daarnaast spreken de eerste 2 alinea's elkaar tegen. Kunnen niet betalende spelers nu wel of niet het maximale level bereiken? Volgens alinea 1 niet, volgens 2 wel.
missende moet ontbrekende zijn. Wel goed gebruik van "missen": De gebruikers missen de ontbrekende artikelen op usenet.Gebruikers klagen daardoor over missende artikelen op usenet.
Edit 2: Potverdorie, nog eentje:Ook gebruikers van usenet klagen over missende artikelen, die het gevolg van de notice-and-takedowns zijn.
Maar onderaan gaat het weer goed:Ook een andere gebruiker klaagt over missende artikelen bij Eweka.
Ook gebruikers van SunnyUsenet, Supernews en NewsXS en XSnews klagen over ontbrekende artikelen.
[ Voor 23% gewijzigd door roland83 op 09-11-2012 16:26 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq