It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
CUDA is geen magie waardoor alle DC projecten ineens 10x-50x sneller gaan. Ik verwacht hooguit vergelijkbare prestaties met Einstein, mits ze voldoende tijd en moeite erin steken.EektheMan schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:39:
Gaat snel met de ontwikkelingen bij A@H. Net sse3, nu weer sse2. Zijn nu bezig met AVX en zometeen nog CUDA voor Nvidia kaartjes. Ben benieuwd of de CUDA app het spel zometeen weer helemaal omgooid op Asteroids.
i5-3570S (3,1Ghz) er 22,5 minuten over doet bij asteroids
i5-2500K (4,5Ghz) er 20 minuten over doet bij asteroids
Ruim een 1Ghz meer en maar 2,5 minuut winst?
Verwijderd
Ghehe, m'n bedrijfspand is een zolderkamer met dakkapelamberjr schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:33:
[...]
Dat doe ik ook maar voorlopig niet in nieuwe hardware, eerst maar eens een nieuw bedrijfspand
Bij mij wordt alles letterlijk @home gecrunched.
Ik hoop wel dat er voor Asteroids ook een open CL app gebakken wordt, anders kunnen de AMD kaartjes niet meedoen.
CPU-architectuur zal ook wel een rol spelen, die i5-2500K @ 3,1GHz zal er wel langer over doen dan 22,5 min.Qazwaplol schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:44:
Wel apart dat m'n
i5-3570S (3,1Ghz) er 22,5 minuten over doet bij asteroids
i5-2500K (4,5Ghz) er 20 minuten over doet bij asteroids
Ruim een 1Ghz meer en maar 2,5 minuut winst?
Als ik mijn snelste machines met elkaar vergelijk, dan zie je het verschil nog beter:
i7-2600 @ 3.4GHz (4 cores, geen HT) => 24 min.
i7-950 @ 3.68GHz (4 cores, geen HT) => 27 min.
Hoewel de 950 op een hogere frequentie draait, is ie toch langzamer.
Computing...
Verwijderd
of is de nieuwe app er niet voor de mac?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2013 21:16 ]
Het laatste. Ha-Soft en de Admin van Asteroiss hebben samen de optimalisaties voor Linux en Windows geimplementeerd. Ze zoeken nog iemand die de code voor Mac kan compileren.
18kwp solar, 9kw Panasonic WH-MDC09G3E5 voor 580m3 huis + 60m3 zwemvijver. Edel Water 200L SWW, Gas contract loos sinds 19/2/2019, Gas meter/leiding verwijderd 14/11/2019
lattice, eon, correlizer, nfs, ........ Alternatieven genoeg tot asteroids weer werk heeft. Alleen met lattice oppassen qua geheugengebruik (4GB per wu).
[ Voor 3% gewijzigd door DigiK-oz op 26-08-2013 09:12 ]
Whatever
Verwijderd

Ik begrijp wel waarom de wu's inderdaad op zijn.
FixedVerwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:35:
Awww, wat een waanzinnige score van X-Ray vandaag op Steroids![]()
Ik begrijp wel waarom de wu's inderdaad op zijn.
Computing...
Gisteren 3 plekken gestegen, vandaag nog eentje....gaat goed!
Whatever
Kan wel, wellicht dat het aan de algemene systeemsnelheid ligt of sneller/meer RAM oid naast de architectuur van de processor zelf. Want de architectuur van IB is natuurlijk hetzelfde als SB, dus daar mag het snelheidsverschil niet echt aan worden toegeschreven. Hooguit dan nog aan de die-shrink en de daarbij iets hogere snelheden, 5-10% in de meeste gevallen.Qazwaplol schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:44:
True, al is verschil nehalem/sandybridge een stuk groter dan sandybridge/ivybridge. Maar blijkbaar is performance winst van ivybridge toch groter dan ik verwacht had.
Tussen Intel Nehalem Westmere (=32nm dus niet 45nm Lynfield of Bloomfield) en Sandy Bridge zit er al een flink verschil in QPI link (SB heeft dat niet meer), maar bijvoorbeeld de interne snelheid tussen CPU en RAM is toegenomen. Dus ja dat mag dan wel wat verklaren, zelfs op gelijke GHz/MHz van CPU en RAM.
[ Voor 19% gewijzigd door Aardwolf op 27-08-2013 12:22 ]
Lattice zie ik meer als een side-project : volgens mij geven ze momenteel slechts 1 WU per dag per PC uit vanwege het grote geheugengebruik, en hebben ze lang niet altijd werk. Wel kunnen we daar met minimale effort 2 plekken stijgen (iets meer dan 100K punten), en momenteel is er werk beschikbaar.
Dus RNA/yoyo/asteroids lijkt me de keuze, met voor de liefhebbers lattice ernaast (met max_concurrent op 1 of zo, dan heeft het relatief weinig invloed op het hoofdproject). Er zijn nog wel meer suggesties te verzinnen, maar die leveren behoorlijk minder op voor de vault en er zijn nogal wat projecten die momenteel geen/weinig werk hebben.
EDIT: Oeps, RNA heeft momenteel nauwelijks werk behalve giga-lange units, en zelfs daarvan maar een paar.
[ Voor 10% gewijzigd door DigiK-oz op 27-08-2013 16:57 ]
Whatever
Computing...
TN heeft zoveel daar op staan dat het enkel uitstel van executie is, duurt het een paar dagen langer maar die nr 1 kunnen we als vaulthunters niet verdedigen. Hebben zeg maar 4x X-ray's voor nodig om hun output enigszins te matchen.
Ga even bij NFS buurten, kijken wat ik daar voor dag productie kan halen
Project is down
The project's database server is down. Please check back in a few hours.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Kan ik er wat aan doen dat PG zijn IP veranderd, vervolgens ergens een DNS server bokt en alles over gaat op A@H?
18kwp solar, 9kw Panasonic WH-MDC09G3E5 voor 580m3 huis + 60m3 zwemvijver. Edel Water 200L SWW, Gas contract loos sinds 19/2/2019, Gas meter/leiding verwijderd 14/11/2019
x-RaY99 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:53:
Zucht, ze kunnen ook niets hebben he![]()
Kan ik er wat aan doen dat PG zijn IP veranderd, vervolgens ergens een DNS server bokt en alles over gaat op A@H?
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren
Nog een interessant artikel over Nederlandse supercomputers, waarin ook NIKHEF nog aan de orde komt:
Big Data in de Polder
Correlizer blijven we voorlopig wel op plek 3, RNA zijn de units vreselijk groot (1x per week ofzo flushen), Primegrid gigantisch gat naar #2, maar ook naar #4....
Einstein zijn ook redelijke gaten, maar staan op plek 33 en kan theoretisch nog een hoop winnen.
Maar met de huidige totale power daar is het alleen een kwestie van op plek 33 blijven.
Helaas zijn op Einstein momenteel met een eerste plek maximaal 30 punten te scoren voor de Vault (zie http://digik-oz.nl/dcVaultStats.aspx )DPCKippie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:40:
Ben maar op Einstein blijven steken.
Correlizer blijven we voorlopig wel op plek 3, RNA zijn de units vreselijk groot (1x per week ofzo flushen), Primegrid gigantisch gat naar #2, maar ook naar #4....
Einstein zijn ook redelijke gaten, maar staan op plek 33 en kan theoretisch nog een hoop winnen.
Maar met de huidige totale power daar is het alleen een kwestie van op plek 33 blijven.
Yoyo levert maar liefst 12 punten per plek op met een maximum van 305 punten voor de 1e plek.
Als je op deze site ( http://digik-oz.nl/dcVaultStrategy.aspx ) 100 cpu's invult dan zie je dat met inzetting van flink wat power, de meeste punten worden gehaald met yoyo, Lattice, RNA en in mindere mate NFS, Sztaki en ABC.
Het lijkt me als eerste doel misschien makkelijk als we proberen alle projecten op 9.900 punten of hoger te krijgen. Daarna alles op 10.000 natuurlijk.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Zal es kijken, thanks
I am very sorry for troubles with server. Server got to its limit and his capacity was very overloaded so there were many failures. The failures are partially solved now, database is temporarily moved to another server and its load is very decreased so server is functional now. Also there is going to be new server soon so I will notice again about the specific date when there is migration going to be.
True, maar ik neem aan dat als er een CUDA app komt, de puntjes wel worden aangepast, die zijn nu al heel erg hoog met die optimized apps.VictordeHolland schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:02:
Zit ook nog even te twijfelen wat ik volgende maand ga draaien. Enerzijds gaat het wel lekker op Asteroids, maar als er echt een CUDA app komt is het ook wel een beetje zonde om daar nog heel lang met CPUs te blijven hangen. Denk dat ik voor een maandje eOn2 en NFS ga.
Ik doe nog even wat eon en lattice. Septmber ga ik meedraaien met where-ever de hunt ontstaat
Whatever
De applicaties 'Cruncher - optimal golumb ruler', 'Moun' en 'ECM' geven daar de meeste punten.
Vooral 'Evolution@home' en 'Odd Weird Search' zijn af te raden.
Voorbeeldje
1 credit bij ECM kost een host gemiddeld 84 seconden.
1 credit bij Odd Weird Search kost gemiddeld 169.5 seconden.
Binnen DPC of worldwide ?Cow_tipping schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:15:
Nog even 2 teams inhalen bij Asteroids .......
Wees gerust. Met DPC WW.
Ars gaat er vandaag nog aan. AF over een dag of 4.
Nog ff 1 puntje extra: alles wat je bij het Yoyo project voor optimal golum ruler (OGR) doet komt volgens mij in de OGR stats bij het team yoyo@homeboincwrapper team, niet bij DPC aldaar.....Qazwaplol schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:11:
Btw, bij yoyo.
De applicaties 'Cruncher - optimal golumb ruler', 'Moun' en 'ECM' geven daar de meeste punten.
Vooral 'Evolution@home' en 'Odd Weird Search' zijn af te raden.
Voorbeeldje
1 credit bij ECM kost een host gemiddeld 84 seconden.
1 credit bij Odd Weird Search kost gemiddeld 169.5 seconden.
Niet dat we daar ingehaald zullen worden door de yoyo@home wrapper, maar toch
Yoyo komt hopelijk echt op stoom als we bij asteroids er voorbij zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door DigiK-oz op 04-09-2013 13:43 ]
Whatever
Weer niet genoeg om Bold van de troon te stoten
Alleen ik heb te weinig kaas gegeten (ik eet alleen maar gras,,,,) om het nut te bepalen van de diverse memory snelheden. Het mobo ondersteund PC3-14900, de CPu gaat niet verder dan PC3-12800.
De vraag is dus heeft sneller dan 12800 nut? indien ja, heeft het dan ook nog nut om een ander mobo te kiezen dat nog sneller geheugen aan kan?
Wie oh wie kan deze (geheugen)leek wat wij brengen?
Mijn 3770 is naar Yoyo, effe team maatje helpen.
[ Voor 4% gewijzigd door DPCquatar op 04-09-2013 23:47 ]
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Verwijderd
Heb ik je iets misdaan of zo?
Op Asteroids is inmiddels de #2 in the pocket.
Nog een kleine week voor mij op Asteroids om de 10 meloen te scoren en dan ga ik over op yoyo.
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 08:22:
Goedemorgen CP,
een extra vroege editie op de zaterdagmorgen, omdat ik me over grofweg 3 kwartier
mag melden op het werk![]()
De CPstal wordt uitgebreid met een nieuw lid die de nogal ingewikkelde naam
qazwaplol heeft --> welkom en veel plezier bij de elitevouwerts van DPC!
Wat valt er verder te melden? M-spec dendert de top 15 binnen en is dus prima bezig![]()
Nog 3K te doen voor de 10.000.000 overall en nog 93K te gaan totdat we weer een team kunnen passeren; ik heb zo het idee dat het toch nog wel zal lukken voor het einde van dit jaar en heb
het donkere vermoeden dat m'n #1 positie in de Megaflush top 5 bedreigd gaat worden door ene
Eximius
Eigenlijk heel simpel alles boven ddr3 1600 levert geen wezenlijk verschil op (dat is dus 12800) Meer geheugen wordt je wel vrolijk van (eventueel een cache drive aanmakenDPCquatar schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:18:
Guys (and dolls) een familielid vroeg me een PC samen te stellen en het mag wat kosten, Dus de processor wordt een i7-4770K. Ik zat verder te denken aan een Asus GRYPHON Z87 Mobo.
Alleen ik heb te weinig kaas gegeten (ik eet alleen maar gras,,,,) om het nut te bepalen van de diverse memory snelheden. Het mobo ondersteund PC3-14900, de CPu gaat niet verder dan PC3-12800.
De vraag is dus heeft sneller dan 12800 nut? indien ja, heeft het dan ook nog nut om een ander mobo te kiezen dat nog sneller geheugen aan kan?
Wie oh wie kan deze (geheugen)leek wat wij brengen?
Mijn 3770 is naar Yoyo, effe team maatje helpen.
Heb zelf ook 12800 geheugen bij mijn 4770k.
De k hoef je niet te kiezen want de overklokbaarheid is om te huilen in vergelijk met 2600k en 3770k.

Je zorgt toch wel dat er wat leuks meedraait op die pc die je aan het bouwen bent he?
Over prime testing gesproken, George heeft het toch weer voor elkaar om LL testing een paar % sneller te maken op het nieuwe Haswell platform, gebruik makende van de Fused-Multipy-Add (afgekort FMA) mogelijkheden in die architecture. Evaluatie versie van 28.1 is te vinden op het mersenneforum.
Helaas is Prime95 al sterk memory-bandwidth gelimiteerd, anders was 10-20% mogelijk geweest. Background info:
bron: George (maker Prime95)Some more back-of-the-envelope calculations. Scott was doing 320 iter/s, 1600K FFT size, 8 bytes per FFT double, an FFT iter does 2 passes over the FFT data, times two since the FFT data must be both read and then written. Putting it altogether:
320 * 1600K * 8 * 2 * 2 = 16.77GB/sec
Max theoretical bandwidth of dual channel DDR3-1600 is 25.6GB/sec (the test I saw at Anand or Tom's Hardware showed 21.33GB/sec in practice).
The FFT must also read code, some sin/cos data, and FFT weights which I have not quantified.
Benchmarks DDR3-1600 en DDR3-2400 op Haswell LL-testing George in Haswell Preview Bencmark thread pagina 9
Benchmarks 27.9 en 28.1 George in Haswell Preview Bencmark thread pagina 17. Opmerking: 4,2GHz en DDR3-2400!!
Overigens is AVX2 waardeloos voor prime-testing, heeft George op het mersenneforum heeft uitlegd .
Helaas is die toekomstige PC niet voor mij, maar voor mijn zwager. Ik moet het hier gewoon doen met een 3770.DPCKippie schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:38:
Quatar
(ff gedag zeggen
)
Je zorgt toch wel dat er wat leuks meedraait op die pc die je aan het bouwen bent he?
iedereen dank voor uitleg, denk dat ik maar gewoon voor het 12800 geheugen, gaat ook zijn het niet mijn euries
pfff. dacht dat die yoyo-muon jobs kort waren, ik zit er weer van 20+ uur uit te kauwen
[ Voor 22% gewijzigd door DPCquatar op 05-09-2013 20:44 ]
Je weet toch nog wel dat GHz van cpu 1 never nooit niet gelijk is aan GHz van cpu 2, laat staan van CPU 3. Of kan je beter helemaal maar geen nieuwe CPU kopen als een Pentium 4 3,6GHz zogenaamd even snel is als een i7 met HT uit en dan nog eens 3 cores uitgeschakeld?Cow_tipping schreef op donderdag 05 september 2013 @ 06:18:
Het grootste plezier krijg je van een (Samsung) SSD in je computer. Dus die zou ik niet vergeten.
Heb zelf ook 12800 geheugen bij mijn 4770k.
De k hoef je niet te kiezen want de overklokbaarheid is om te huilen in vergelijk met 2600k en 3770k.
In het overkloktopic stond ergens iets beschreven dat qua snelheid dit vergelijkbaar is:
2600K 5,0GHz = 3770K 4,7GHz = 4770K 4,3/4,4GHz.
En ik denk er mn eigen over, maar denk dat je minder volt nodig zult hebben voor 4,3 t.o.v. 5,0, waarbij dus je totaal verbruik bij continue CPU folding aan het einde van het jaar nog best wat leuks kan schelen. Voltage werkt altijd kwadratisch door in je verbruikt vermogen, op zich weinig spannends aan als je daar rekening mee houdt.
Verder wat Samsung ermee te maken heeft weet ik niet, er zijn zoveel goede andere SSD's die weinig onderdoen aan de Samsung SSD's, tenzij je geilt op zwart geborsteld alu behuizing, want idd dat hebben andere SSD's vaak niet.
@ geheugen vraag:
Gewoon gaan voor 1600MHz (PC3-12800 ofwel 12,8Gbps) of voor hoger als het toch maar 5 euro scheelt of zelfs goedkoper is aan kits van 1600MHz.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Blijkbaar wordt de regel: "UID:VictordeHollander/3770k" toch genegeerd als je niet inlogd

Misschien ff een DM aan wijden op het forum? Of een verse thread?
Whatever
Ik wou net zeggen heb je wel de juiste jobs aangevinkt, krijg ik zelf een paar ECM jobs die 40+ uur durenDPCquatar schreef op donderdag 05 september 2013 @ 20:34:
[...]
Helaas is die toekomstige PC niet voor mij, maar voor mijn zwager. Ik moet het hier gewoon doen met een 3770.
iedereen dank voor uitleg, denk dat ik maar gewoon voor het 12800 geheugen, gaat ook zijn het niet mijn euries
pfff. dacht dat die yoyo-muon jobs kort waren, ik zit er weer van 20+ uur uit te kauwen
Muon geven volgens mij de snelste blokjes. Wellicht dat je alleen die aan hoeft te zetten?
Computing...
Wat bedoel je daar mee ? Draai het toch al enige tijd zonder problemen.Theadalus schreef op zondag 08 september 2013 @ 16:48:
Asteroids wordt steeds brakker, de boel maar overgezet naar een ander project.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Na crash van tijdje terug zijn er nog steeds taken die wel in database aangemaakt zijn, maar niet op filesysteem staan. En dus wel toegewezen worden maar niet gedownload kunnen worden.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ook maar gestopt met A@H. "Te laat om te controleren"en dus geen credits ligt niet aan mijn verbinding oid dus bye bye.
[ Voor 28% gewijzigd door MAB The Frisian op 09-09-2013 17:15 ]
Maar met de mooie inhaalslag die we bij Asteroids hebben we behaald afgelopen maand (+175 vault punten), heeft het verlies bij moun1 niet al te veel gevolgen voor de stand in de vault.
Helaas de 2 dual E5-2665 bakken weer moeten inleveren

Verwijderd
Wel jammer voor onze output op YoYo.
Ben benieuwd wat de Noren nu gaan doen met hun megapower...ze kunnen ons links en rechts om de oren slaan. Ik gok dat ze nu gaan voor de #1 positie op alle Vault categorieën.

Kunnen we ter ere van dit heugdige feit in Oktober overspringen naar bv DPC's eerste project? Hebben crunchers van het eerste uur een leuk idee?
Kunnen we niet een megaflush doen in oktober ter ere van ons 15 jarige bestaan?
Haha ja, een MF op RC5 en daarmee de dnet servers plat krijgen. Like the good old daysVictordeHolland schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:38:
@EektheMan
Kunnen we niet een megaflush doen in oktober ter ere van ons 15 jarige bestaan?
[ Voor 38% gewijzigd door VictordeHolland op 19-09-2013 11:52 ]
Te veel fouten tijdens verwerking, of ongeldige resultaten.
Verwijderd
Het lijkt er op dat de server wissel niet een wissel was maar het helemaal weghalen van de server.
Heb nu maar yoyo ecm gestart.
Helaas zijn de wu's bij Lattice weer op, dus die plaats winst moet nog even wachten...Unfortunately due to a little differences between WD and IBM hard disks, the restoration to new server has failed.
I will copy all data via rsync and manage some changes so that server new server could operate as soon as possible.
[ Voor 10% gewijzigd door Zonar op 24-09-2013 01:08 ]
Don't waste your time or time will waste you
Nog 2300 punten achter, zijn de WU's weer opZonar schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 01:08:
Helaas zijn de wu's bij Lattice weer op, dus die plaats winst moet nog even wachten...

Er zijn er nog een paar honderd in progress, dus misschien komt er sporadisch nog eentje vrij die niet wordt afgemeld, en kunnen we er daar een paar van pakken. Dan blijven we waarschijnlijk steken op 2 punten achterstand of zo
* DigiK-oz heeft er nog eentje in progress
[ Voor 4% gewijzigd door DigiK-oz op 24-09-2013 07:29 ]
Whatever
Lattice, 800 punten? Doh!
edit: TN gaat ook de weide in op yoyo.
[ Voor 43% gewijzigd door EektheMan op 27-09-2013 02:08 ]
Nog 822 punten achterstand.DigiK-oz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 07:26:
[...]
Nog 2300 punten achter, zijn de WU's weer op![]()
![]()
Er zijn er nog een paar honderd in progress, dus misschien komt er sporadisch nog eentje vrij die niet wordt afgemeld, en kunnen we er daar een paar van pakken. Dan blijven we waarschijnlijk steken op 2 punten achterstand of zo![]()
* DigiK-oz heeft er nog eentje in progress
Maar nu eerst.....
zwemboek : check. Zonnebril : check. Tickkets : check.
Ik hoop dat de stats het een paar weken uithouden zonder aandacht, maar dat zal wel lukken. Onderhoud, dus eventuele nieuwe projecten etc wordt uitgesteld tot half oktober

Whatever

Fijne vakantie DigiK-oz!
Dus die nog een maandje doortrekken kan geen kwaad.
Zie hier de resultaten van de maand september: 3 plekken winst (12 punten per plek) en met nog een maand erbij komen er nog 4 plekken in aanmerking voor bezoek.
yoyo@home hitparade van september 2013
flushers : 14/69 (20 %)
Users monthly
![]() | |||||
# | +/- | monthly | name | overall | # |
1 | (![]() | 2.877.667,35 | qazwaplol | 3.734.322,88 | (2) |
2 | (![]() | 2.200.123,47 | Bold_Seeker | 14.847.189,47 | (1) |
3 | (![]() | 1.532.896,02 | Team_Kwakende_kip | 1.844.899,29 | (5) |
4 | (![]() | 294.416,91 | Cow_tipping | 780.542,07 | (8) |
5 | (![]() | 51.654,38 | DigiK-oz | 445.013,32 | (14) |
6 | (![]() | 42.539,54 | Zonar | 53.731,16 | (32) |
7 | (![]() | 33.768,67 | amberjr | 591.303,77 | (10) |
8 | (![]() | 28.380,60 | Fierljeppen | 883.017,82 | (7) |
9 | (![]() | 17.660,48 | NGS | 775.958,11 | (9) |
10 | (![]() | 16.661,96 | [DPC] hansR | 455.504,26 | (13) |
11 | (![]() | 14.650,68 | EekTheMan | 66.165,28 | (30) |
12 | (![]() | 6.626,78 | Grutte Pier [Wa Oars] | 7.320,91 | (48) |
13 | (![]() | 5.394,72 | Stef42 | 8.458,74 | (46) |
14 | (![]() | 563,47 | VictordeHollander | 303.523,53 | (16) |
More... |
Users overall
![]() | |||||
# | +/- | overall | name | monthly | # |
1 | (![]() | 14.847.189,47 | Bold_Seeker | 2.200.123,47 | (2) |
2 | (![]() | 3.734.322,88 | qazwaplol | 2.877.667,35 | (1) |
3 | (![]() | 3.647.737,66 | [DPC]Team Switch | 0,00 | (![]() |
4 | (![]() | 2.203.624,01 | Team_Elteor_Borislavj | 0,00 | (![]() |
5 | (![]() | 1.844.899,29 | Team_Kwakende_kip | 1.532.896,02 | (3) |
6 | (![]() | 1.816.932,48 | ERBrouwer | 0,00 | (![]() |
7 | (![]() | 883.017,82 | Fierljeppen | 28.380,60 | (8) |
8 | (![]() | 780.542,07 | Cow_tipping | 294.416,91 | (4) |
9 | (![]() | 775.958,11 | NGS | 17.660,48 | (9) |
10 | (![]() | 591.303,77 | amberjr | 33.768,67 | (7) |
11 | (![]() | 550.222,76 | Los Alcoholicos | 0,00 | (![]() |
12 | (![]() | 505.149,90 | iconized | 0,00 | (![]() |
13 | (![]() | 455.504,26 | [DPC] hansR | 16.661,96 | (10) |
14 | (![]() | 445.013,32 | DigiK-oz | 51.654,38 | (5) |
15 | (![]() | 361.843,46 | [DPC]Division_Brabant | 0,00 | (![]() |
16 | (![]() | 303.523,53 | VictordeHollander | 563,47 | (14) |
17 | (![]() | 200.036,76 | Crack | 0,00 | (![]() |
18 | (![]() | 184.033,18 | Pixxa | 0,00 | (![]() |
19 | (![]() | 168.773,97 | JeffreyH-8 | 0,00 | (![]() |
20 | (![]() | 168.098,00 | Xorsist | 0,00 | (![]() |
21 | (![]() | 150.491,01 | Freeze | 0,00 | (![]() |
22 | (![]() | 128.339,95 | Plato112 | 0,00 | (![]() |
23 | (![]() | 113.183,02 | Cronenborgh | 0,00 | (![]() |
24 | (![]() | 106.206,83 | AHWolf | 0,00 | (![]() |
25 | (![]() | 103.282,06 | michel2506 | 0,00 | (![]() |
26 | (![]() | 102.377,41 | mackman123 | 0,00 | (![]() |
27 | (![]() | 95.968,63 | MOmax | 0,00 | (![]() |
28 | (![]() | 78.258,23 | Nickbogerd.nl | 0,00 | (![]() |
29 | (![]() | 67.960,60 | Elrond[NL] | 0,00 | (![]() |
30 | (![]() | 66.165,28 | EekTheMan | 14.650,68 | (11) |
More... |
Teams monthly
![]() | |||||
# | +/- | monthly | name | overall | # |
1 | (![]() | 11.588.628,98 | SETI.USA | 81.323.648,45 | (6) |
2 | (![]() | 7.123.108,34 | Dutch Power Cows | 35.958.125,86 | (15) |
3 | (![]() | 6.999.093,05 | SETI.Germany | 284.220.726,82 | (2) |
4 | (![]() | 3.902.881,42 | Ars Technica | 175.964.943,71 | (3) |
5 | (![]() | 3.462.324,00 | L'Alliance Francophone | 289.868.330,72 | (1) |
6 | (![]() | 1.724.992,51 | Planet 3DNow! | 133.695.289,30 | (4) |
7 | (![]() | 1.638.242,76 | Czech National Team | 120.308.741,63 | (5) |
8 | (![]() | 1.624.892,61 | Rechenkraft.net | 80.402.085,45 | (7) |
9 | (![]() | 1.517.466,07 | The Knights Who Say Ni! | 32.462.238,48 | (17) |
10 | (![]() | 1.473.476,25 | BOINCstats | 62.577.254,15 | (9) |
11 | (![]() | 1.456.704,42 | Team 2ch | 23.281.751,75 | (21) |
12 | (![]() | 1.230.440,59 | BOINC@Poland | 41.147.951,79 | (12) |
More... |
Teams overall
![]() | |||||
# | +/- | overall | name | monthly | # |
1 | (![]() | 289.868.330,72 | L'Alliance Francophone | 3.462.324,00 | (5) |
10 | (![]() | 43.717.973,18 | Team Norway | 870.585,37 | (13) |
11 | (![]() | 42.992.789,85 | BOINC.Italy | 622.481,47 | (18) |
12 | (![]() | 41.147.951,79 | BOINC@Poland | 1.230.440,59 | (12) |
13 | (![]() | 37.154.302,53 | Sicituradastra. | 772.621,69 | (15) |
14 | (![]() | 36.684.924,76 | Polish National Team | 9.614,85 | (130) |
15 | (![]() | 35.958.125,86 | Dutch Power Cows | 7.123.108,34 | (2) |
16 | (![]() | 34.263.542,99 | Team China | 647.761,18 | (17) |
17 | (![]() | 32.462.238,48 | The Knights Who Say Ni! | 1.517.466,07 | (9) |
18 | (![]() | 30.202.773,61 | Meisterkuehler.de Team | 44.745,50 | (67) |
19 | (![]() | 28.753.673,54 | Russia | 512.792,19 | (19) |
20 | (![]() | 27.177.239,07 | AMD Users | 93.409,56 | (48) |
More... |
Mijlpalen
![]() | |||||
qazwaplol | 3.000.000 | ||||
Team_Kwakende_kip | 1.000.000 | ||||
Cow_tipping | 750.000 | ||||
DigiK-oz | 400.000 | ||||
EekTheMan | 60.000 | ||||
Zonar | 50.000 | ||||
Stef42 | 8.000 | ||||
Grutte Pier [Wa Oars] | 7.000 |
When do we get them
![]() | |||||
Polish National Team | 2,96 | ||||
Sicituradastra. | 5,72 | ||||
BOINC@Poland | 25,25 | ||||
BOINC.Italy | 32,50 | ||||
Team Norway | 56,87 | ||||
Electronic Sports League (ESL) | 180,19 | ||||
BOINCstats | 198,76 | ||||
Rechenkraft.net | 237,66 | ||||
Czech National Team | 458,27 | ||||
Planet 3DNow! | 631,84 |
Bron
yoyo@home project site

De polen hebben we inmiddels ook te pakken

Even volle bak mee helpen.
Dat zijn nog eens berichten, welkom terugSpeeddd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:07:
Ik heb het programma ook maar eens weer erop gezet na jaren afwezig te zijn.
Even volle bak mee helpen.

Pas maar op, voor je het weet ben je verslaafd aan stats en het /5 forum
Verwijderd
Van het weekend ben ik (naast aanwezig in Utrecht) druk met het opbouwen van 2 gloednieuwe systemen
Eens kijken wat er nou waar is van de verhalen dat Haswell CPU's heel erg heet worden bij een stevige OC
4770k op 4.1GHz @ 1.2Volt
[ Voor 5% gewijzigd door Cow_tipping op 10-10-2013 23:01 ]
Ik heb nu een HD 7990 en die word erg warm als hij lekker bezig is.
Ik heb mijzelf een aantal weken gelden ook een HD 7990 aangeschaft die staat nu continu op primegrid, maar wilde eens weten hoe warm loopt hij bij jou precies ? Hier schommelt hij tussen de 80 en 85 graden met een maximaal wat ik heb gezien 89 graden.Speeddd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 23:16:
Waterkoeling voor de GPU is zeker niet slecht.
Ik heb nu een HD 7990 en die word erg warm als hij lekker bezig is.
Maar ja wat wil je met 2 GPU's op 1 PCB
* Victor is jaloers.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:55:
... naar 2 mooie blauwe doosjes met daarin Core i7 4770K CPU's.
Als je toch bezig bent, kun je ook meteen de GPUs weer inbouwen, die heb je binnenkort misschien wel weer nodig
Verwijderd
Waarvoor moet ik ze nodig hebben dan?
Ik kahn ze wel opschakelen, maar dan moet ik het equivalent aan CPU-Watts afschakelen en ik ga nu best lekker op yoyo
Nergens voorVerwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:29:
De GPU's zijn reeds ingebouwd, maar staan niet aan op een project.
Waarvoor moet ik ze nodig hebben dan?