Ik ben wel in voor een week (of 2) op GPUGRID hunten, mits we met een paar mensen zijn. Maar ik heb eerst nog voor een paar dagen werk aan GFN op PG. Bovendien is het misschien sowieso verstandig om even een paar dagen te wachten in de hoop dat ze de server kunnen 'tunen' zodanig dat mensen met CUDA 4.2 alleen CUDA 4.2 taken krijgen en mensen die het niet hebben CUDA 3.1 taken krijgen. Kan iemand [DPC] hansR eigenlijk wel bereiken? De komende dagen houd ik het dus even op één GTX470 op GPUG en één op PG.
Als je toch bezig bent, kun je de volgende dingen ook even aanpassen

?
- Dimes is niet langer een project in de Vault (totdat ze wat issues oplossen, maar dit zie ik nog niet zo snel gebeuren)
- Onder POEM staat een linkje naar enigma@home?
- Het stukje over NFS is in het Engels?
- Bij Tips & Trucs staat nog een heel stuk over wieferich, wat al een paar maanden geen Vault project meer is.
Een vraag in het algemeen, waarom noemen we niet alle projecten uit de Vault? Folding@home, OGR, RC5-72, WCG, Rossetta, SoB, MUON DPAD etc. Weet dat deze officiële projecten zijn, maar is het niet handig om voor de volledigheid ze allemaal te noemen (desnoods alleen dat deze eigen topics hebben en voor de Vault niet interessant zijn aangezien we daar al hoog staan)? Is het misschien ook niet handig om de categorieën van de Vault aan te houden in de TS? ipv BOINC, Overige en GPU projcten, de categorieën:
- Natuurwetenschappen
- Bio en Medisch
- Wiskunde
- Overige
PS: Je mag me natuurlijk ook aan de TS toevoegen, als je me daarvoor genoeg vertrouwd

.
[
Voor 43% gewijzigd door
VictordeHolland op 28-06-2012 00:41
. Reden: aanpassen TS ]