Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:07:
Je hebt tweemaal in deze draad gevraagd welk project geschikt zou zijn om na de stampede voor DPC of de Vault je park nog even in te zetten. Mensen hebben je vriendelijk antwoord gegeven maar ik zie nog steeds niets. En je hebt nog een GTX 680 en ergens slingert nog een ATI 6970 rond.
Uh, MOmax heeft me geholpen (op 1 mei) met een probleem dat veel tijd zou besparen, maar daar heb ik nog niet naar gekeken wegens mijn huidige locatie. GPU project is nu gewoon nog geen optie, wegens dit:

Tijdens compo's ga ik geen GPU projecten draaien.
Start: Woensdag, 02. Mei 2012 15:00
Einde: Vrijdag, 04. Mei 2012 15:00
30 april koninginnedag --> geen tijd.
1 mei uiteindelijk geen tijd gehad doordat het opbouwen te lang duurde.
LAN zelf van 2 mei t/m heden en dus gewoonweg geen tijd gehad omdat 't niet zo heerlijk loopt i.c.m. BF3, Supcom, you name it.
En tijdens de stampede werd de CPU (welke uiteraard boven de GPU hangt) warmer dan ik als "gezond" zou kunnen bestempelen, met beide draaiende. Uiteraard mijn excuses dat dat slecht valt voor je. Ik trek me terug (wat betreft die posts/dit topic), doe maar alsof je het nooit gelezen hebt. 2x drama daarover in 30 dagen is wat veel van 't goede en inderdaad al helemaal voor 2-maal in dit topic. Wel bedankt voor het aankaarten, punt is duidelijk, maar helaas gewoon niet gelukt door de omstandigheden...
Reageer gerust, maar van mijn kant 't liefst in een DM om het hier wat clean te houden (maar dat hoeft van mij niet als je dat niet wilt om wat voor reden dan ook). Back to UT...
[
Voor 16% gewijzigd door
Paprika op 03-05-2012 21:35
]