Beste Tweakers, ik vraag het me altijd af,
Videokaartfabrikanten doen er alles aan om de bovenkant van een kaart zo mooi mogelijk te maken, of het nu is met extra gelikte koelers of met stickers gepimpte kastjes, ze zien er mooi uit.

Maar als je hem eenmaal in je kast plaatst, en je hebt een ruitje in je kast, zie je altijd die lelijke backplate?
Nou kun je zeggen, spiegeltje op de bodem van de kast, maar dan zie je de tekst / logo's in spiegelbeeld?
Waarom doen videokaartfabrikanten hier niks aan en waarom wijst die mooie kant altijd naar beneden?
Lees mijn 2e bericht nog eens,
Waarom zijn die backplates zo lelijk en de "zeg maar andere kant" zo mooi. ?
(Terwijl je in je kast alleen maar de backplate ziet)
Videokaartfabrikanten doen er alles aan om de bovenkant van een kaart zo mooi mogelijk te maken, of het nu is met extra gelikte koelers of met stickers gepimpte kastjes, ze zien er mooi uit.

Maar als je hem eenmaal in je kast plaatst, en je hebt een ruitje in je kast, zie je altijd die lelijke backplate?
Nou kun je zeggen, spiegeltje op de bodem van de kast, maar dan zie je de tekst / logo's in spiegelbeeld?
Waarom doen videokaartfabrikanten hier niks aan en waarom wijst die mooie kant altijd naar beneden?
Allebei fout,Polster schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 23:20:
[...]
Dat is niet de vraag anders stellen, dat is exact hetzelfde. En het antwoord is nog steeds: airflow.
Lees mijn 2e bericht nog eens,
Waarom zijn die backplates zo lelijk en de "zeg maar andere kant" zo mooi. ?
(Terwijl je in je kast alleen maar de backplate ziet)
[ Voor 19% gewijzigd door iVisionz op 19-02-2011 23:25 ]