De witte versie is nu ook niet meer "gratis". Kost nu 267 euro, dus het is nu écht over..
Jammer dat ik dat heb gemist. Ik ben op zoek naar een abonnement voor minder dan €550 aan totaalprijs.
Ik zit eraan te denken hem los te nemen €399,00 en een simpel.nl abonnement te nemen voor €10,00 per maand, aangezien de meeste aanbiedingen gewoon duurder als koppelverkoop dan los zijn. De Typhone-actie was daarentegen dan wel weer prachtig. Een abonnement met een totaalwaarde van €500-550 zou ideaal zijn, deze kan ik echter helaas niet meer vinden.
Ik zit eraan te denken hem los te nemen €399,00 en een simpel.nl abonnement te nemen voor €10,00 per maand, aangezien de meeste aanbiedingen gewoon duurder als koppelverkoop dan los zijn. De Typhone-actie was daarentegen dan wel weer prachtig. Een abonnement met een totaalwaarde van €500-550 zou ideaal zijn, deze kan ik echter helaas niet meer vinden.
Verwijderd
Ik zit er ook aan te denken een los toestel + sim only te nemen. Alleen dan heeft simpel.nl wel wat langzaam internet. Volgens de website:chronoz schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 04:11:
Jammer dat ik dat heb gemist. Ik ben op zoek naar een abonnement voor minder dan €550 aan totaalprijs.
En daar zit je dan 2 jaar aan vast.download snelheid is 384 Kbps, upload snelheid 64 Kbps
Zelf zie ik iets meer in een youfone abonnement. KPN dekking. Onbeperkt gebruik van 3,2 mb/s download, 1,5mb/s upload (hoewel hier ook weer een vage Fair Use Policy achter zit). Service wordt hier wel afgekraakt maar ze verweren zich best netjes.
Aan dit abonnement hoef je maar een jaar vast te zitten. Stiekem hoop ik dat er in dat jaar een hoop veranderd in de wereld van telefoonabonnementen. Het wordt eens tijd dat de drie grote telefoonmaatschappijen op hun vingers getikt worden voor hun schandalige prijzen.
Overigens bizar hoe providers beweren dat deze telefoon een waarde van zo'n 550,- euro bedraagt terwijl fatsoenlijke webshops hem vanaf 404,- verkopen. Zo ligt bij de simpele abonnementen het bedrag dat bijbetaald moet worden vaak behoorlijk dicht of soms zelfs boven de prijs van een los toestel.
De S2 gratis bij een 1 jarig bel sms web smart bundel 150.
Eerste 4 maanden 25 euro, resterende 8 maanden 50 euro.
Met aansluitkosten in totaal omgerekend: 530 euro.
Hier is de link: http://www.phonehouse.nl/...ar/?icmp=100004_kerst_sii
Mooie aanbieding
Mooie aanbieding
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 24-12-2011 08:10 ]
thx ik heb hem direct besteld.alwaysleft schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 00:09:
De S2 gratis bij een 1 jarig bel sms web smart bundel 150.
Mooie aanbieding
Verwijderd
Uitgaande van een nieuwprijs van zo'n 400,- is het helemaal geen goede aanbieding :-)
Ik wil juist meer minuten en een veel kleinere databundel (voor onderweg zou het puur om Whatsapp gaan, thuis en op m'n werk heb ik wifi), die onbeperkte smsjes zijn wel top,
Ik wil juist meer minuten en een veel kleinere databundel (voor onderweg zou het puur om Whatsapp gaan, thuis en op m'n werk heb ik wifi), die onbeperkte smsjes zijn wel top,
30+3+24,25*4+48,50*8=€518.
Losse telefoon = € 402.
€9,50 per maand dus voor 150 minuten/smsjes, 1.2gb internet (14.4mbps)
Internet kost al snel € 10 per maand.
Is een goede aanbieding toch?Ja, tenzij je 400 belminuten nodig hebt. Dan heb je gelijk, dan kun je beter even doorzoeken, hem los kopen of tweedehands en een sim-only abonnement.
Ik heb hem ook besteld. De aanbiedingen op Typhone en de eerdere van The Phone House leken me iets beter gezien de totale contractwaarde daar zelfs onder de €500 was, maar voor Tweakers die genoeg hebben aan 150 belminuten/smsjes, lijkt me dit uitstekend.
Losse telefoon = € 402.
Is een goede aanbieding toch?Ja, tenzij je 400 belminuten nodig hebt. Dan heb je gelijk, dan kun je beter even doorzoeken, hem los kopen of tweedehands en een sim-only abonnement.
Ik heb hem ook besteld. De aanbiedingen op Typhone en de eerdere van The Phone House leken me iets beter gezien de totale contractwaarde daar zelfs onder de €500 was, maar voor Tweakers die genoeg hebben aan 150 belminuten/smsjes, lijkt me dit uitstekend.
Hier is het nummerbehoud inmiddels goedgekeurd door Vodafone. Mijn vriendin neemt dan de Vodafone Smart 100 in haar telefoon, we zijn een keer van nummer gewisseld namelijk. Zij belt ongeveer 10 minuten per maand met haar telefoon, dus voor haar genoeg.
Ben benieuwd wanneer die nou binnenkomt, hopelijk versturen ze hem snel.
Ben benieuwd wanneer die nou binnenkomt, hopelijk versturen ze hem snel.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Ja, ik kan ook niet wachten. Is er een telefoon-nummer of e-mail adres waarop ze zijn te bereiken? Ik hoop namelijk dat ze hem wel naar mijn ouders kunnen opsturen, omdat ik anders nog tot Januari moet wachten.
Jep, je kunt ze bereiken op 045-4007766. Netjes en snel contact, zouden hem opsturen zodra ze van VF hadden gehoor dat alles goed was.
Wel echt heel erg relaxed dat het maar een jaar abonnement is. Ben altijd te snel uitgekeken op een telefoon
Wel echt heel erg relaxed dat het maar een jaar abonnement is. Ben altijd te snel uitgekeken op een telefoon
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Verwijderd
Ophidian zegt het onder jouw post al goed: de tendens is volgens mij behoorlijk verschoven naar data. Ik ben zo'n lul die ook nog belt met z'n telefoonchronoz schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:46:
30+3+24,25*4+48,50*8=€518.
Losse telefoon = € 402.
Ik heb enkel 100-200MB voor Whatsapp nodig, samen met zo'n 200 belminuten.
Ik zit bij de actie van phonehouse nog te twijfelen tussen smart 150 en smart 200 aangezien ik niet precies weet hoeveel minuten ik zou gebruiken.. Weet iemand hoe het overstappen van de een naar de ander werkt? kan je gratis overstappen van smart 150 naar smart 200? en andersom?
Nee hoor, het is een exclusieve deal bij The Phone House en het is daadwerkelijk een stuk goedkoper dan de normale verkoop-prijzen.
- http://www.vodafone.nl/sh.../abonnementen/sku52070021 (150, € 199,99)
- http://www.vodafone.nl/sh.../abonnementen/sku52070023 (200, € 164,99)
Je kunt sowieso niet downgraden, er zijn weinig bedrijven die flexibiliteit aanbieden betreffende downgraden. Wat betreft upgraden is dat meestal mogelijk, al zijn ze vaak wel strikt bij speciale aanbiedingen. Je kunt vragen of het mogelijk is direct te upgraden van web-150 (€24.50/€48,50) naar web-200 (€27.50/55.00). Je kunt het beste dinsdag contact opnemen met Vodafone om te vragen of het mogelijk is web-150 met promotie up te graden naar web-200.
- http://www.vodafone.nl/sh.../abonnementen/sku52070021 (150, € 199,99)
- http://www.vodafone.nl/sh.../abonnementen/sku52070023 (200, € 164,99)
Je kunt sowieso niet downgraden, er zijn weinig bedrijven die flexibiliteit aanbieden betreffende downgraden. Wat betreft upgraden is dat meestal mogelijk, al zijn ze vaak wel strikt bij speciale aanbiedingen. Je kunt vragen of het mogelijk is direct te upgraden van web-150 (€24.50/€48,50) naar web-200 (€27.50/55.00). Je kunt het beste dinsdag contact opnemen met Vodafone om te vragen of het mogelijk is web-150 met promotie up te graden naar web-200.
Je kunt niet overstappen, dan vervalt je korting.sjabeejdandn schreef op zondag 25 december 2011 @ 14:08:
Ik zit bij de actie van phonehouse nog te twijfelen tussen smart 150 en smart 200 aangezien ik niet precies weet hoeveel minuten ik zou gebruiken.. Weet iemand hoe het overstappen van de een naar de ander werkt? kan je gratis overstappen van smart 150 naar smart 200? en andersom?
Je kunt dus na 4 maanden pas overstappen zonder korting in te leveren, in dat geval. Je kunt er wel een 1000-sms bundel bijnemen en eventueel kun je gebruik maken van Voip (voipbuster.com, 12voip.com) en Skype op je mobiele telefoon met wi-fi. Skype werkt uitstekend. Bij Voip met voipbuster en 12voip merk je wel achteruitgang in kwaliteit. Skype is eerder vooruitgang.
Hoe kan ik The Phone House bereiken m.b.t. de aflevering van mijn bestelling? Ik zou graag een adreswijziging doorgeven. Ik weet niet hoe de procedure is, of ze ineens aan de deur staan.
Weet iemand of je bij de "Samsung Galaxy S II + Vodafone - Bel - SMS - Web Smart 150" actie ook een latere ingangsdatum van je contract kan kiezen? Ik moet nog 2 maand voordat mijn huidige contract is afgelopen en het zou wel fijn zijn niet 2 contracten te hebben tegelijkertijd...
Verwijderd
Normaal kan je bij het invullen van het nummerbehoud gedeelte de ingangsdatum opgeven.Gumball schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 10:34:
Weet iemand of je bij de "Samsung Galaxy S II + Vodafone - Bel - SMS - Web Smart 150" actie ook een latere ingangsdatum van je contract kan kiezen? Ik moet nog 2 maand voordat mijn huidige contract is afgelopen en het zou wel fijn zijn niet 2 contracten te hebben tegelijkertijd...
Je moet geen vragen over je bestelling willen doen. Ik zit al 20 minuten in de wacht. (The Phone House, verkoop)
Ik had ze aan de lijn, daarna toevallig direct teruggebeld door The Phone House met instructies. Ze kunnen hem op zijn vroegst 3 januari afleveren, omdat Vodafone ook nog 5 werkdagen nodig heeft.
Zaterdag 3 januari 2012 in de middag komen ze dus langs.
Zaterdag 3 januari 2012 in de middag komen ze dus langs.
Ik heb hem ook besteld. Ik stap over van Hi naar Vodafone. Officieel mag ik bij Hi pas op 3 januari verlengen, telefoon komt 4 januari binnen en ik heb gezegd dat het contract vanaf 5 januari in mag gaan.
Bij Hi mag je pas 2 maanden van te voren verlengen, maar ik stap nu over. Dan loopt mijn contract bij Hi 3 maart af. Ik weet niet of het contract van Vodafone dan gaat lopen of al meteen vanaf 4 januari. Dan zal ik wel 2 maanden dubbel betalen, maar so be it.
Bij Hi mag je pas 2 maanden van te voren verlengen, maar ik stap nu over. Dan loopt mijn contract bij Hi 3 maart af. Ik weet niet of het contract van Vodafone dan gaat lopen of al meteen vanaf 4 januari. Dan zal ik wel 2 maanden dubbel betalen, maar so be it.
Hallo
Het is toch gewoon zo, je verlengt 2 maanden van te voren, je krijgt je nieuwe toestel al en maakt daarmee 2 maanden nog gebruik van je oude abbo, en na 2 maanden vervalt die en ga je verder met je nieuw afgesloten abbo.
Het is toch gewoon zo, je verlengt 2 maanden van te voren, je krijgt je nieuwe toestel al en maakt daarmee 2 maanden nog gebruik van je oude abbo, en na 2 maanden vervalt die en ga je verder met je nieuw afgesloten abbo.
Bij Studentmobiel heb je zelfs 8 maanden korting: https://www.studentmobiel...-bel+sms+web-smart-2-jaar.
Maar vind het persoonlijk nogal duur want het totale kosten plaatje over 2 jaar is 850 euro.
Met HollandseNieuwe ben je een stuk goedkoper uit (ook op het netwerk van Vodafone): https://www.studentmobiel...uwe-voorafvoordeel-2-jaar
Dan is het kostenplaatje over 2 jaar maar 650 euro (je heb wel wat minder SMSjes, maar zelf zou ik het niet verbruiken want je heb nu toch WhatsApp als alternatief).
Maar vind het persoonlijk nogal duur want het totale kosten plaatje over 2 jaar is 850 euro.
Met HollandseNieuwe ben je een stuk goedkoper uit (ook op het netwerk van Vodafone): https://www.studentmobiel...uwe-voorafvoordeel-2-jaar
Dan is het kostenplaatje over 2 jaar maar 650 euro (je heb wel wat minder SMSjes, maar zelf zou ik het niet verbruiken want je heb nu toch WhatsApp als alternatief).
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Ja, 8 maanden korting heb je overal, maar dan heb je een totaalwaarde die aanzienlijk boven de één jarige contracten liggen. Tegenwoordig hebben alle abonnementen 4 of 8 maanden korting. Ik heb een bloedhekel aan dit soort prijsconstructies om de illusie te wekken dat je goedkoop uit bent.
Ik zie liever (21,25 * 8 ) + (42,50 * 14) = € 765, dus 765 / 24 = € 31,87 per maand, waarvan je dus €365/24 = €15,20 per maand voor 24 maanden abonnement betaalt zonder telefoon. Wat voor 100 minuten, 3000 sms, 1Gb dataverkeer nog steeds een erg mooie deal is.
Helaas staren veel mensen zich echt blind op aantal kortingsmaanden en die 21,25 per maand. Ik zie iemand in zijn review zeggen dat hij een Vodafone abonnement van 2 jaar voor 24,25 per maand heeft genomen. Ja, dat is dus de eerste 8 maanden. Daarna betaal je nog eens 14 maanden bijna €50 maandelijks. Dan zit je nog aan bijna €900.
Ik zie liever (21,25 * 8 ) + (42,50 * 14) = € 765, dus 765 / 24 = € 31,87 per maand, waarvan je dus €365/24 = €15,20 per maand voor 24 maanden abonnement betaalt zonder telefoon. Wat voor 100 minuten, 3000 sms, 1Gb dataverkeer nog steeds een erg mooie deal is.
Helaas staren veel mensen zich echt blind op aantal kortingsmaanden en die 21,25 per maand. Ik zie iemand in zijn review zeggen dat hij een Vodafone abonnement van 2 jaar voor 24,25 per maand heeft genomen. Ja, dat is dus de eerste 8 maanden. Daarna betaal je nog eens 14 maanden bijna €50 maandelijks. Dan zit je nog aan bijna €900.
http://www.phonehouse.nl/...ar/?icmp=100004_kerst_sii (verlopen)
Ik zie nu pas dat ik ook 'onbeperkt sms' heb, stond dat er de hele week al bij? Kunnen andere mensen bevestigen die deze week hebben besteld, dat het de hele week al 150 minuten, onbeperkt sms + supersnel internet is?
€30+3+4*24,25+8*48,50=€518, dus exclusief kosten mobiel is het slechts 118/12=€9,80 per maand voor 150 minuten, onbeperkt sms, supersnel internet. En het contract is ook nog eens 12 maanden i.p.v. 24 maanden. (Als ik niet bij afdeling verkoop van The Phone House zou kunnen werken)
Je kunt na 12 maanden bijvoorbeeld overgaan op een supergoedkoop sim-only abonnement van www.simpel.nl om vervolgens slechts €10 per maand te betalen. Of je neemt een nieuwe verleng-deal als deze en verkoopt je telefoon direct je telefoon voor €350 op internet. Al mijn boden (6 of 7) van €300 voor deze telefoon zijn nog afgewezen!
Ik zie nu pas dat ik ook 'onbeperkt sms' heb, stond dat er de hele week al bij? Kunnen andere mensen bevestigen die deze week hebben besteld, dat het de hele week al 150 minuten, onbeperkt sms + supersnel internet is?
€30+3+4*24,25+8*48,50=€518, dus exclusief kosten mobiel is het slechts 118/12=€9,80 per maand voor 150 minuten, onbeperkt sms, supersnel internet. En het contract is ook nog eens 12 maanden i.p.v. 24 maanden. (Als ik niet bij afdeling verkoop van The Phone House zou kunnen werken)
Je kunt na 12 maanden bijvoorbeeld overgaan op een supergoedkoop sim-only abonnement van www.simpel.nl om vervolgens slechts €10 per maand te betalen. Of je neemt een nieuwe verleng-deal als deze en verkoopt je telefoon direct je telefoon voor €350 op internet. Al mijn boden (6 of 7) van €300 voor deze telefoon zijn nog afgewezen!
Ziet iemand de actie nog staan bij de phonehouse? of is de actie ook a weer weg? Volgens mij gaan die aanbiedingen heel snel de deur uit bij online winkels..
Volgens mij is de telefoon gewoon ook nog eens € 302,95. Scroll maar eens helemaal naar beneden...ik zag het eerst ook niet.
Verwijderd
Dat bel - sms - web smart is natuurlijk een schandalig duur abonnement, gaat helemaal nergens over!
Iemand z'n S2 al binnen via de typhone actie? Zo ja, hoe lang duurde het bij jullie? Duurt bij mij nu al anderhalve week en nog steeds niet verstuurd
Inderdaad niet normaal meer. Vanmiddag had ik ook iemand van Vodafone aan de lijn die zei dat de abonnementen nog duurder gaan worden in januari. Weet niet zeker of dit een verkooppraatje was...Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 22:44:
Dat bel - sms - web smart is natuurlijk een schandalig duur abonnement, gaat helemaal nergens over!
[ Voor 27% gewijzigd door kakels op 29-12-2011 23:01 ]
Wat sneaky doen ze dat toch steeds door dezelfde url te behouden, terwijl de aanbieding verlopen is. Ik zie dat de losprijs ineens €299 is bij exact hetzelfde abonnement.
Bestel informatie
Telefoon: Samsung Galaxy S II
Kleur: black
Netwerk: Vodafone - Bel - SMS - Web Smart 150
Lifeline verzekering:
Bundel:
Accessoires:
Aantal minuten of SMS: 150 min / onbeperkt sms
Contractsduur: 1 jaar
Actie: De eerste 4 maanden 50% korting! Van € 48.50 voor € 24.25
Eenmalige kosten
Aanschafprijs telefoon: € 0.00
Aanschafprijs accessoires: € 0.00
Verzendkosten en administratiekosten: € 3.95
Totaal eenmalige kosten: € 3.95
Reeds betaalde kosten: € 0.00
Eenmalige aansluitkosten: € 30.00
Maandelijkse kosten
Maandelijkse abonnementskosten € 24.25
Lifelinekosten € 0.00
Bundelkosten € 0.00
Totaal prijs per maand € 24.25
[ Voor 33% gewijzigd door chronoz op 29-12-2011 23:27 ]
Dit lijkt me ook wel een redelijke aanbieding met onbeperkt internet van T-Mobile.
http://gsm.nl/aanbieding/...amsung-galaxy-s-ii-i9100/
Het is alleen niet het snelste internetabonnement dat ze hebben. Is dit wel snel genoeg of gaat dat irriteren?
@ Chronoz: bij een 2-jarig abonnement is ie gratis. Bij 1-jarig niet.
http://gsm.nl/aanbieding/...amsung-galaxy-s-ii-i9100/
Het is alleen niet het snelste internetabonnement dat ze hebben. Is dit wel snel genoeg of gaat dat irriteren?
@ Chronoz: bij een 2-jarig abonnement is ie gratis. Bij 1-jarig niet.
[ Voor 11% gewijzigd door kakels op 29-12-2011 23:24 ]
De aanbieding (web smart abbo met gratis telefoon) stond er 2 dagen geleden nog, maar is helaas verdwenen. Ik moest helaas nog eerst wat uit zoeken over mn huidige abbonnement dus heb deze aanbieding gemist.. Dan misschien maar wachten op de s3?
Als je meestal wel in de buurt komt van die 3,6 Mb/s dan is dat een prima snelheid vind ik. Maar ik hoor van sommige mensen wel dat de snelheden bij T-mobile tegen vallen.. Zelf zou ik sowiezo niet voor een 2-jarige abbonnement gaan.
Verwijderd
Mag ik weten waarom je niet voor een tweejarig abonnement zou gaan? Bedoel je alleen met T-mobile of ook met andere providers? Ik heb namelijk een 2 jarig Vodafone 1gb data, 275 sms/belmin wat mij prima bevalt!sjabeejdandn schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:28:
Als je meestal wel in de buurt komt van die 3,6 Mb/s dan is dat een prima snelheid vind ik. Maar ik hoor van sommige mensen wel dat de snelheden bij T-mobile tegen vallen.. Zelf zou ik sowiezo niet voor een 2-jarige abbonnement gaan.
Ik heb op dit moment een 2 jarige abonnement (die gelukkig bijna afloopt) maar ik ben mijn toestel al heel lang zat.. Ik wil eigenlijk vrij zijn om na een jaar te kiezen voor een nieuw toestel. De kosten om tussendoor een los toestel te kopen zijn mij te hoog.. Bovendien kan je aan het einde van een 1-jarige abonnement altijd nog je toestel houden en een sim-only afsluiten
Verwijderd
Ja, snap ik. Maar je moet toch met me eens zijn dat je de SGS2 niet zo snel na minder dan twee jaar zat bent. Als dat wel het geval is kan je toch een los toestel kopen en daar het sim kaartje van je abonnement in doen, zodat je de schade beperkt houdt door je "oude" toestel door te verkopen? Ik snap dat het voor iedereen verschillend is, maar een 2 jarig abonnement met de SGS2 vind ik iets anders dan een 2 jarig abonnement met een oud toestel zoals de nokia 3410.sjabeejdandn schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:36:
Ik heb op dit moment een 2 jarige abonnement (die gelukkig bijna afloopt) maar ik ben mijn toestel al heel lang zat.. Ik wil eigenlijk vrij zijn om na een jaar te kiezen voor een nieuw toestel. De kosten om tussendoor een los toestel te kopen zijn mij te hoog.. Bovendien kan je aan het einde van een 1-jarige abonnement altijd nog je toestel houden en een sim-only afsluiten
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2011 23:51 . Reden: uitbreiding ]
Als je een contract kunt vinden voor 1 jaar met de SGS II met een totaalwaarde van minder dan €550, zou ik direct doen.
Verwijderd
Ja cookiemonster, dat zou ik ook doen!:P Ik heb zelfs een tweejarig abonnement van 19,75 per maand met de samsung galaxy S2. 19,75 x 24 = 474 euro. Wat dacht je daarvan!?chronoz schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:51:
Als je een contract kunt vinden voor 1 jaar met de SGS II met een totaalwaarde van minder dan €550, zou ik direct doen.
Verwijderd
Tja, ligt aan je abo he. Het valt op dat men genoegen neemt met weinig belminuten, zo kan ik ook aan goedkope abo's komen.
Verwijderd
275 belminuten/sms 1gb internet... Noem ik niet bepaald weinig..Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:55:
Tja, ligt aan je abo he. Het valt op dat men genoegen neemt met weinig belminuten, zo kan ik ook aan goedkope abo's komen.
maar dan is je abonnement toch nog 2 jaar lang 19,75 euro per maand? Dacht dat bij bijna alle abbo's van vodafone de eerste paar maanden 50% korting hebben, en je dus na verloop van tijd 39,50 gaat betalen
Uitstekende deal! Indien dat abonnement nog is af te sluiten, dan zou het welkom zijn om een link te posten om andere gebruikers hier te helpen.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:53:
[...]
Ja cookiemonster, dat zou ik ook doen!:P Ik heb zelfs een tweejarig abonnement van 19,75 per maand met de samsung galaxy S2. 19,75 x 24 = 474 euro. Wat dacht je daarvan!?
Ik kan het me net als sjabeejdandn moeilijk voorstellen, maar dan zou je echt een uitstekende deal gesloten hebben.
Iedereen heeft zijn eigen wensen. Het is inderdaad makkelijker een goede deal te vinden met 120 minuten per maand dan met 500 minuten per maand.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:55:
Indien je gebruik maakt van Voip, dan zul je wellicht nog meer kunnen besparen. Ben zelf tevreden met Voipbuster, zie Voordelig bellen met Voipbuster [deel 5]. Toen ik nog ondernemer was, nam ik ook altijd een los abonnement en een los toestel, omdat minuten buiten de bundel voor 30 cent per stuk of zelfs binnen de bundel voor 10 cent per stuk hard aantikken. Daarom was ik klant geworden bij Tringg met 1250 minuten per maand inclusief internet voor €29,95 per maand met een losse telefoon. Bij dat soort aantallen minuten is sim-only meestal voordeliger.
Verwijderd
Nee, 2 jaar lang, zoals mijn berekening laat zien. Geheel eerlijk is iedereen er niet aangekomen. Zie: [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopicsjabeejdandn schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:57:
maar dan is je abonnement toch nog 2 jaar lang 19,75 euro per maand? Dacht dat bij bijna alle abbo's van vodafone de eerste paar maanden 50% korting hebben, en je dus na verloop van tijd 39,50 gaat betalen
Jep, ik heb hem inmiddels binnen. Had in eerste instantie de witte, echter hoorde ik alsmaar niets. Heb ze toen gebeld en toen bleek de witte niet op voorraad en het duurde vijf dagen voordat de leverancier zou leveren. Vond dat gek, want toen ik een paar dagen daarvoor belde lag alles klaar en waren ze alleen op nummerbehoud aan het wachten.musicer schreef op donderdag 29 december 2011 @ 22:57:
Iemand z'n S2 al binnen via de typhone actie? Zo ja, hoe lang duurde het bij jullie? Duurt bij mij nu al anderhalve week en nog steeds niet verstuurd
Heb toen gewisseld naar de zwarte en die is dezelfde dag nog verstuurd.
Ik denk dat is ze vanmiddag maar eens bel als ik vandaag niets hoor ja. Kreeg gisteren wel een sms dat nummerbehoud goedgekeurd is.Ophidian schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 06:41:
[...]
Jep, ik heb hem inmiddels binnen. Had in eerste instantie de witte, echter hoorde ik alsmaar niets. Heb ze toen gebeld en toen bleek de witte niet op voorraad en het duurde vijf dagen voordat de leverancier zou leveren. Vond dat gek, want toen ik een paar dagen daarvoor belde lag alles klaar en waren ze alleen op nummerbehoud aan het wachten.
Heb toen gewisseld naar de zwarte en die is dezelfde dag nog verstuurd.Zou ze gewoon even bellen!
Kon jij zomaar een zwarte krijgen dan?
Voor de zelfde prijs? Want bij mij was de witte nog "gratis" toen de zwarte alweer 171 euro was. Lijkt me niet dat ik dan zo maar een zwarte zou kunnen nemen als die wel op voorraad zou zijn en de witte niet.
[ Voor 3% gewijzigd door musicer op 30-12-2011 08:03 ]
Zonder problemen gewisseld, heb niets hoeven te betalen!musicer schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 08:02:
[...]
Ik denk dat is ze vanmiddag maar eens bel als ik vandaag niets hoor ja. Kreeg gisteren wel een sms dat nummerbehoud goedgekeurd is.
Kon jij zomaar een zwarte krijgen dan?
Voor de zelfde prijs? Want bij mij was de witte nog "gratis" toen de zwarte alweer 171 euro was. Lijkt me niet dat ik dan zo maar een zwarte zou kunnen nemen als die wel op voorraad zou zijn en de witte niet.
Verwijderd
Klopt, ik sms echter nog voldoende en heb dus zo'n 200 smsjes (300 minuten bellen is genoeg) extra nodig :-)Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:57:
[...]
275 belminuten/sms 1gb internet... Noem ik niet bepaald weinig..
Goedeavond,
Weet niet of dit het juiste topic is maar goed.
Ik mag binnenkort mijn abo van Vodafone verlengen.
Ik wil hierbij graag de Samsung SII bij mijn verlenging.
Wat mijn wens is is dat ik graag een non branded samsung krijg(zonder de vodafone meuk) waar kan ik mijn abo het beste dan verlengen zodat ik een unbranded samsung krijg...welke webshop/normale winkel.
alvast dank.
Wat mijn wens is is dat ik graag een non branded samsung krijg(zonder de vodafone meuk) waar kan ik mijn abo het beste dan verlengen zodat ik een unbranded samsung krijg...welke webshop/normale winkel.
alvast dank.
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Het is wel het goedkoopst als je hem bij Vodafone direct verlengd (en niet via een 3e partij). Heb hem toevallig ook net besteld, alleen nog niet ontvangen. Ik gooi er straks gewoon een non-branded firmware op, heb ik die Vodafone meuk niet.amdboy1983 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:42:
Goedeavond,
alvast dank.
Kun je de goedkoopste aanbiedingen van The Phone House eigenlijk ook combineren met Cashback acties zoals bij http://www.directkorting.com/winkelier.php?rid=1412?
Verwijderd
Wat ik wel irritant vind is een SMS en een brief die zegt dat ik te veel data verstook.
Ik heb een Telfort abbo zonder datalimiet.
Ze clainen dat het gem.verbruik slechts 188mb per maand is, en dat ik in een maand 2556Mb heb verbruikt.
3 of 4 GB per maand is toch niet veel? Ik bedoel ik heb niet voor niets een echte Smartfone met Youtube en internetradio er op!
Hoe zien jullie dat?
Ze clainen dat het gem.verbruik slechts 188mb per maand is, en dat ik in een maand 2556Mb heb verbruikt.
3 of 4 GB per maand is toch niet veel? Ik bedoel ik heb niet voor niets een echte Smartfone met Youtube en internetradio er op!
Hoe zien jullie dat?
Verwijderd
Ik zie dat Telfort abo's tot 1.5GB heeft dus ik begrijp je even niet.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 08:15:
Wat ik wel irritant vind is een SMS en een brief die zegt dat ik te veel data verstook.
Hoe zien jullie dat?
Als jij nog te maken hebt met een Fair Use Policy dan had je je in kunnen lezen in de Algemene Voorwaarden.
1. 3 of 4GB is imho best veel, ikzelf gebruik ongeveer 250mb per maand. Ik heb daarbij niet het idee dat ik er veel voor moet laten, ik gebruik ook youtube.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 08:15:
Hoe zien jullie dat?
2. Onbeperkt bestaat bijna niet in 'internetland', zeker in combinatie met mobiel internet is onbeperkt een zeldzaamheid. Het onbeperkt gaat vaak gepaard met een Fair Use Policy. KPN zegt daar het volgende over:
Voor een aantal Mobiel Internet op je laptop abonnementen van KPN, is een Fair Use Policy (FUP) ofwel fair use limiet van toepassing.
Voor de abonnementen ‘Mobiel Internet Totaal’ en ‘Mobiel Internet Totaal Plus’, die verkocht zijn tot en met 4 januari 2009, is er sprake van een fair use limiet. De bijbehorende fair use limiet houdt in dat je maandelijkse gebruik niet groter mag zijn dan maximaal tien keer het gemiddelde gebruik. Als je daar toch eens per ongeluk overheen gaat, kost dit niets extra. Alleen indien er sprake is van onevenredig veel verbruik, kan KPN je verzoeken je gebruik te matigen.
sorry verkeer locatie
[ Voor 91% gewijzigd door Praetextatus op 02-01-2012 14:38 ]
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...
Verwijderd
Hmm, Ik luister gewoon wat muziek op Pandora met de pandora app. en Youtube graag.
Veder heb ik in de pauze live Poker/roulette/blackjack aanstaan voor een korte game sessie.
Internet soms een paar uurtjes, mail wat filmpjes door.
Gewoon normaal gebruik zou je zeggen.
Ga vandaag bellen of ze niet een duurder abbo hebben waarbij 4GB gewoon wel mogelijk is, want dit schiet niet op zo.
Veder heb ik in de pauze live Poker/roulette/blackjack aanstaan voor een korte game sessie.
Internet soms een paar uurtjes, mail wat filmpjes door.
Gewoon normaal gebruik zou je zeggen.
Ga vandaag bellen of ze niet een duurder abbo hebben waarbij 4GB gewoon wel mogelijk is, want dit schiet niet op zo.
Als je doorklikt bij castle lijkt er nog een fout bedrag te staan, wat nog weer goedkoper is, € 30,50 per maand en de eerste 3 maanden 50% korting en 0 euro voor de S2.
Dat is volgens mij de allergoedkoopste aanbieding van het moment ?
Ze hebben het alweer aagepast, het is nu 48, 50 euro per maandFlyEragon schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:49:
Als je doorklikt bij castle lijkt er nog een fout bedrag te staan, wat nog weer goedkoper is, € 30,50 per maand en de eerste 3 maanden 50% korting en 0 euro voor de S2.
http://www.castle.nl/aanb...ratis-samsung-galaxy-s-ii
http://www.castle.nl/aanb...i-icm--1-jarig-abonnement
edit: deze link is inmiddels ook al weer geupdate naar 48,50..
Ik kom toch steeds weer op de "oude" pagina uit. Ik heb hem nu in de bestelmand zitten maar ik kan tijdens de bestelling nergens zien wat het maandbedrag is. Wil hem niet voor die 48,50 euro p/maand bestellen maar voor de 30,50 euro p/maand laat ik hem niet gaan.
En besteld ! Voor 30,50 p/maand 1 jaar lang, eerste 3 maanden 50% korting, superdeal
( 9 * 30.5 ) + ( 3 * 15.25 ) + 30 (aansluitkosten) = 350.25 totaal over 1 jaar, wel beetje weinig belminuten maar ach valt mee te leven. 300MB is ook genoeg voor mij, voornamelijk whatsappen en mailen.
edit: deze link is inmiddels ook al weer geupdate naar 48,50..
Ik kom toch steeds weer op de "oude" pagina uit. Ik heb hem nu in de bestelmand zitten maar ik kan tijdens de bestelling nergens zien wat het maandbedrag is. Wil hem niet voor die 48,50 euro p/maand bestellen maar voor de 30,50 euro p/maand laat ik hem niet gaan.
En besteld ! Voor 30,50 p/maand 1 jaar lang, eerste 3 maanden 50% korting, superdeal
( 9 * 30.5 ) + ( 3 * 15.25 ) + 30 (aansluitkosten) = 350.25 totaal over 1 jaar, wel beetje weinig belminuten maar ach valt mee te leven. 300MB is ook genoeg voor mij, voornamelijk whatsappen en mailen.
[ Voor 34% gewijzigd door FlyEragon op 03-01-2012 14:15 ]
Hier ook voor 30,50 besteld
Nu maar hopen dat ze happen
Leuk man gatheren
die van 40 is een SMART abonnement, die van 30 een gewone BEL/SMS/WEB.
Verschil is je internetbundel en snelheid
Mijne is onderweg
Verschil is je internetbundel en snelheid
Mijne is onderweg
Ik ben nog gebeld door castle.nl zelf met de vraag of alles nog duidelijk was etc. Heb meteen gevraagd of de prijs die ik heb gekregen (30,50 p/maand) juist was, en volgens de klantenservice was het inderdaad juist. Ze waren wel druk bezig met de aanbieding op de site, en hoogstwaarschijnlijk gaat het inderdaad naar de 48,50 euro toe.migros schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:53:
Hier ook voor 30,50 besteld![]()
Ook besteld en ook net gebeld (gesprek helaas gemist, terg gebeld en voicemail). Dacht even dat ze gingen bellen om te vertellen dat de aanbieding niet klopt of iets dergelijks.FlyEragon schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:07:
[...]
Ik ben nog gebeld door castle.nl zelf met de vraag of alles nog duidelijk was etc. Heb meteen gevraagd of de prijs die ik heb gekregen (30,50 p/maand) juist was, en volgens de klantenservice was het inderdaad juist. Ze waren wel druk bezig met de aanbieding op de site, en hoogstwaarschijnlijk gaat het inderdaad naar de 48,50 euro toe.
Nee, was van korte duur..SpX schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:34:
Hij is inmiddels niet meer te bestellen voor dat bedrag, ofwel?
Nog te bestellen voor het SMART abonnement, 4 mnd 24,50, 8 mnd 48,50, met meer internet en gratis S2.
Tikkeltje duurder maar nog altijd goede aanbieding
Tikkeltje duurder maar nog altijd goede aanbieding
Wel verwarrend, op de hoofdsite staat nog de aanbieding met vodafone 150.
edit: is ook aangepast nu.
edit: is ook aangepast nu.
[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 03-01-2012 19:26 ]
zoals ik het nu zie is het dus:
4 x €24,25 + 8 x €48,50 + 1 x €30 (registratie) = €515 (- €410 voor los toestel) = €105 (- €24 cashback) = €81
voor
Vodafone 1 jaar Bel+SMS+Web Smart 150 = 150 min (per sec), 3000 sms en 1200MB @ 14,4Mb/s
Hoe groot is de kans dat er morgen iets leukers voorbij komt? Dit zou m'n eerste smartphone worden
. Heb alleen nog helemaal niks opgezegd of wat dan ook van m'n huidige simonly abo (al 4 maanden afgelopen), maar dat hoeft neem ik aan ook niet.
4 x €24,25 + 8 x €48,50 + 1 x €30 (registratie) = €515 (- €410 voor los toestel) = €105 (- €24 cashback) = €81
voor
Vodafone 1 jaar Bel+SMS+Web Smart 150 = 150 min (per sec), 3000 sms en 1200MB @ 14,4Mb/s
Hoe groot is de kans dat er morgen iets leukers voorbij komt? Dit zou m'n eerste smartphone worden
[ Voor 8% gewijzigd door BasNation op 03-01-2012 21:35 ]
Verwijderd
Hebben jullie last van Lag!? Ik niet maar op het Lumia forum hebben ze het over lag op de snelste telefoon.
exelletor schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:45:
[...]
Dit waren de redenen voor mij om voor de Lumia te kiezen:
- Ik heb al een Android gehad, wilde eens iets anders.
- Hoef geen lag(en ja, naar mijn mening lagt SII nog steeds)
- Wil een mooi scherm(geen groen ipv wit)
- Liefst een origineel design(geen iPhone-kopie)
- Liefst niet van plastic(plastic op de Lumia is wel goed genoeg voor mij)
- Liefst 4" scherm(Lumia 800 zou dus van mij wat groter mogen)
Aangezien ik iets anders dan Android wou(de Razr is ook wel mooi, maar te groot en te duur), ging ik kijken naar WP7. Met name, naar de Lumia 710 en Lumia 800. En toen kwam de aanbieding van TPH voorbij, dus werd het de Lumia.Ik zal wel een aantal apps missen, maar ik hoop dat ze alsnog ooit beschikbaar komen.
Ik kan het ook wel begrijpen dat jij een super oversatured en groot scherm wilt, duizenden apps en dual-core processor dat op papier leuk klinkt, maar ja...
Ik vind het een uitstekende deal, maar het ligt ook aan je voorkeur. Sommige mensen betalen liever €720 over 24 maanden dan €500 over 12 maanden, vanwege de extra 12 maanden aan belminuten, tekstberichten en internet.BasNation schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:30:
zoals ik het nu zie is het dus:
voor
Hoe groot is de kans dat er morgen iets leukers voorbij komt? Dit zou m'n eerste smartphone worden. Heb alleen nog helemaal niks opgezegd of wat dan ook van m'n huidige simonly abo (al 4 maanden afgelopen), maar dat hoeft neem ik aan ook niet.
oke, dan maar besteld op jouw advies (1 jaartje maar), als het niet goed gaat kom ik je halen!chronoz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 05:07:
[...]
Ik vind het een uitstekende deal, maar het ligt ook aan je voorkeur. Sommige mensen betalen liever €720 over 24 maanden dan €500 over 12 maanden, vanwege de extra 12 maanden aan belminuten, tekstberichten en internet.
Ik heb hem ook besteld, vanwege nummerbehoud heb ik een week moeten wachten, maar ik ben er blij mee. 12 maanden contract, enorm veel sms, enorm veel internet, genoeg belminuten (150voor mij).
En ben helemaal blij met mijn Samsung Galaxy S II. Die telefoon is echt 10x gaver dan mijn vorige, de iPhone 3GS 32GB en die vond ik al super.
En ben helemaal blij met mijn Samsung Galaxy S II. Die telefoon is echt 10x gaver dan mijn vorige, de iPhone 3GS 32GB en die vond ik al super.
Verwijderd
pff ik wou deze bestellen via castle.nl en ik was bij afrekenen. Opeens was die actie voorbij echt net voordat ik op afronden wou klikken
3 a 4 GB per maans op een smartphone is best veel imhoVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 08:15:
Hoe zien jullie dat?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Zo net aardige mensen van vodafone aan de lijn gehad.
Mag officeel per 13 januari mijn abo pas verlengen maar zit met een defecte smartfoon(die al aantal jaartjes oud is)..dus toch maar aan vodafone gevraagd of het meschien mogelijk was eerder te verlengen.
Na overleg met de afdeling en te horen gekregen dat ik een nette en goed betalende klant ben mocht ik hem eerder verlengen..net bevestiging gekregen ook via mail dat het geregeld is..
Nu de vraag..wie weet hoelang het duurt voordat ik het toestel nu heb als het via vodafone zelf (telefonisch)geregeld is..heb wel bevestiging dat contract verlengt is met de samsung galaxy SII.
Mag officeel per 13 januari mijn abo pas verlengen maar zit met een defecte smartfoon(die al aantal jaartjes oud is)..dus toch maar aan vodafone gevraagd of het meschien mogelijk was eerder te verlengen.
Na overleg met de afdeling en te horen gekregen dat ik een nette en goed betalende klant ben mocht ik hem eerder verlengen..net bevestiging gekregen ook via mail dat het geregeld is..
Nu de vraag..wie weet hoelang het duurt voordat ik het toestel nu heb als het via vodafone zelf (telefonisch)geregeld is..heb wel bevestiging dat contract verlengt is met de samsung galaxy SII.
Ik zie dat de actie van Castle voorbij is. Wat is nu het goedkoopste 1-jarige abonnement met een S2?
Helaas voor mij zijn meeste aanbiedingen met Vodafone zonder verlengen. Aangezien ik nu vodafone heb zou ik dan of een nieuw telefoon nummer moeten nemen, of veel meer voor het toestel moeten betalen (aangezien het dan verlengen zou zijn). Is hier een betere oplossing voor zodat ik mijn nummer kan houden, en toch de korting van de actie kan gebruiken (meestal een gratis telefoon)?
Ik zit er aan de denken een ben abo te nemen voor 1 maand met nummer behoud, om vervolgens weer over te stappen op vodafone met een galaxy s2. Zou dit wel werken?
Ik zit er aan de denken een ben abo te nemen voor 1 maand met nummer behoud, om vervolgens weer over te stappen op vodafone met een galaxy s2. Zou dit wel werken?
Iemand ervaring met verlengen via de website van KPN ? Krijg je dan een non-branded retail doos ? Of een of andere branded GSM in een witte doos ?
weet iemand hoelang de levertijd is momenteel bij vodafone voor een samsung SII ? gisteren verlenging doorgevoerd en werd ook goedgekeurd.
*weg* GoT is geen helpdesk.
[ Voor 162% gewijzigd door RoD op 06-01-2012 20:38 ]
Gisteren om 12:00
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Uw klantnummer: XXXXXXXX
Order datum: 05-01-2012
Mobiel nummer Artikelen Aantal datum
XXXXXXX Samsung Galaxy S II TVOH Zwart 1 06-01-2012
Leverd Vodafone ook op zaterdag ?
hoop dat ik em dan vandaag binnen krijg.
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Uw klantnummer: XXXXXXXX
Order datum: 05-01-2012
Mobiel nummer Artikelen Aantal datum
XXXXXXX Samsung Galaxy S II TVOH Zwart 1 06-01-2012
Leverd Vodafone ook op zaterdag ?
Heb je een 2 jarige abo genomen, of heb je bij betaald? Ik zit te kijken naar een abo voor 1 jaar met een verlengd vodafone abo, maar dan moet ik overal zoveel bij betalen..
Zelf 2 jarig genomen (via ks zelf afgesloten)bel,sms,web,smart 150 geval.
Niks bij betalen.
Hoop dat ze op zaterdag(vandaag leveren)
Niks bij betalen.
Hoop dat ze op zaterdag(vandaag leveren)
Verwijderd
Bestelt via Castle.nl met vodafone bel+sms+web+smart 100 1 jaar
(21,25 x 4) + (42.50 x 8 ) = 425 eu +toestel 159 eu = 584
Ohja en ik moest wel mijn huidige abbo bij vodafone opzeggen, kon niet nummer behouden anders zou het toestel ineens 354 euro kosten
(21,25 x 4) + (42.50 x 8 ) = 425 eu +toestel 159 eu = 584
Ohja en ik moest wel mijn huidige abbo bij vodafone opzeggen, kon niet nummer behouden anders zou het toestel ineens 354 euro kosten
Ik zat met het zelfde probleem, maar ik wil mn nummer niet kwijt.. Dus dan maar 1 maandje een Ben abonnement tussendoor zodat ze het daarna ineens wel weer zien als overstappen
Waarom een ben abo en geen prepaid kaart? kan je sneller omschakelen.sjabeejdandn schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:33:
Ik zat met het zelfde probleem, maar ik wil mn nummer niet kwijt.. Dus dan maar 1 maandje een Ben abonnement tussendoor zodat ze het daarna ineens wel weer zien als overstappen
[ Voor 4% gewijzigd door Megapaul op 08-01-2012 18:56 ]
Ah! Niet eens aan gedacht!:p Dankje Megapaul!
Mn abo loopt komende week af en heb nog steeds geen ben abo af gesloten, dus ga inderdaad maar voor een prepaid kaart.
Mn abo loopt komende week af en heb nog steeds geen ben abo af gesloten, dus ga inderdaad maar voor een prepaid kaart.
Je eigen klanten uitsluiten voor promoties door geen nummerbehoud te accepteren binnen Vodafone.

Ik had vodafone afgelopen week aan de lijn en zij legden mij uit dat de acties (gratis galaxy s2 bijvoorbeeld) niet van hun uit komen maar van resellers. De vrouw zei dat vodafone zelf niet zo te werk gaat..
Aan de andere kant is het natuurlijk raar als de resellers 200euro korting zouden geven wanneer je nog geen vodafone hebt, dus het is idd wat raar:/
Aan de andere kant is het natuurlijk raar als de resellers 200euro korting zouden geven wanneer je nog geen vodafone hebt, dus het is idd wat raar:/
Dit is al heel lang zo, ook bij Vodafone zelf, dus ze praat echt onzin. Het is van de zotten dat je als je wilt verlengen bij Vodafone duurder uit bent dan wanneer je er een nieuw contract afsluit. Ik ben om deze reden al vaak genoeg geswitcht naar KPN of Ben. Ligt een beetje aan wat het goedkoopste was.sjabeejdandn schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:19:
Ik had vodafone afgelopen week aan de lijn en zij legden mij uit dat de acties (gratis galaxy s2 bijvoorbeeld) niet van hun uit komen maar van resellers. De vrouw zei dat vodafone zelf niet zo te werk gaat..
[ Voor 3% gewijzigd door Snoop op 08-01-2012 22:29 ]
Loop anders een Belcompany / Telefoonkopen.nl winkel binnen de aanbiedingen die ze in de winkel hebben zijn ook geldig met verlenging van een vodafone abonnement.sjabeejdandn schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:19:
Verwijderd
Waarom die tussen maand bij Ben als ik vragen mag? Ik heb mijn huidige abo van vodafone opgezegd die tot 10 feb loopt en vervolgens ben ik van plan om mijn nieuwe abo van vodafone met een ander nummer in te laten gaan op 11 feb. Dan is er hier toch geen sprake van verlenging?sjabeejdandn schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:33:
Het probleem was dat ik mijn nummer wilde behouden
Ik vind het altijd te veel gedoe om mn nummer te veranderen..
ik heb mn abbonement verlengt bij tmobile incl. met een galaxy S II.
iemand ervaring met de levertijden. ik kreeg 2 emailtjes waarin stond dat ik van de bezorgdienst een mail zou krijgen. maar die heb ik nog niet gehad of word de telefoon gewoon bezorgd als je hem verlengt ?
iemand ervaring met de levertijden. ik kreeg 2 emailtjes waarin stond dat ik van de bezorgdienst een mail zou krijgen. maar die heb ik nog niet gehad of word de telefoon gewoon bezorgd als je hem verlengt ?
There is no sadder sight than a young pessimist.
Verwijderd
https://www.studentmobiel...16/htc-sensation/1331/170
Dit is ook best een goede deal toch?
Ik wil 200 minuten/sms (zal dan hier 170 worden), maar lijkt me best wel goedkoper dan een los toestel + 18 euro sim only kosten per maand (8 bellen, 10 internet).
Enige nadeel is dat het T-Mobile is. Of zie ik iets over het hoofd?
Dit is ook best een goede deal toch?
Ik wil 200 minuten/sms (zal dan hier 170 worden), maar lijkt me best wel goedkoper dan een los toestel + 18 euro sim only kosten per maand (8 bellen, 10 internet).
Enige nadeel is dat het T-Mobile is. Of zie ik iets over het hoofd?
Gister de Galaxy s2 bij Studentmobiel.nl besteld voor €106
T-Mobile Smart Plus 100 2 jaar
18 maanden lang: 24.95 447.30
6 maanden: 12.47 74.82
telefoon: 106
totaal voor een 2 jarig abonnement: €601.12
Tot op heden nog geen aansluitkosten hoeven betalen dus ben benieuwd.
T-Mobile Smart Plus 100 2 jaar
18 maanden lang: 24.95 447.30
6 maanden: 12.47 74.82
telefoon: 106
totaal voor een 2 jarig abonnement: €601.12
Tot op heden nog geen aansluitkosten hoeven betalen dus ben benieuwd.
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!