Nieuwe SSD kopen hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09-2025
Beste tweakers,

Aangezien mijn Harde Schrijven in mijn pc het sloomste onderdeel wil ik dit graag een flinke boost geven.

Hiervoor dacht ik meteen aan een SSD schrijf.

Ik zag op de mycom site een SSD staan de OCZ Vertex 2 60GB voor nog geen € 105,- Dus dat leek mij wel een leuke keuze?

Alleen ik heb dus helemaal geen verstand van harde schrijven en SSD schrijven. Dus ik weet niet wat ik het best kan kiezen. Max wat ik wil besteden ligt rond de 175,- Maar heb niet meer ruimte dan nodig.

ik wou er graag op kunnen zetten:
-win 7
En vooral progamma's waar ik veel gebruik van maak (al weet ik niet of dat nodig is)
3DS MAX
Adobe CS5 Master Collection

ik kan jullie hulp graag gebruiken met een keuze maken.

Mvg,
Cristian

Verwijderd

Maakt allemaal niet gek veel uit, zoek gewoon eens wat snelheidstabellen op.

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:19

nhanssen

QVL is non-tweakers

Deze schijven komen de laatste tijd veel in het licht als het gaat om performance, pak het kleine (iets duurder) broertje van de vertex en your good to go. Namelijk de Agility 2 60GB

[ Voor 1% gewijzigd door nhanssen op 18-02-2011 15:40 . Reden: wat snelheidstypo's ]

Spec's PC

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 13:34

iMars

Full time prutser

Heb je hier al gekeken? Het grote SSD topic ~ Deel 7

Koop hier mijn P1 reader :)

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Wat is je setup... Er is op het moment bij AMD schijnbaar een incompatibliteit met sommige SSD's... Moederbord maakt ook uit. Post die eens?

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Lijkt me een beetje onzinnig om een nieuw topic hierover te starten, hoeveel moeite heb je eigenlijk gedaan.

Op slot zou ik zeggen en eens eens een kijkje nemen in:

Het grote SSD topic ~ Deel 7

De SSD die jij wilt is de laatste tijd ook erg veel in het negatieve nieuws geweest.

[ Voor 16% gewijzigd door Greatsword op 18-02-2011 15:43 ]

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:05

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zoals Cocytus en Destianto al aangeven zijn er in iedergeval twee topic's waarin genoeg informatie te vinden is voor het kopen van een SSD. Het BBG topic is hier ook speciaal voor aangemaakt en mede om een wildgroei aan afzonderlijke topic's te voorkomen, daarom gaat dit topic dan ook op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.