[Multiplatform] Test Drive: Unlimited 2 [Deel 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 36.200 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:18:
Ik heb 'm gehaald met de ongetunde Hummer. Het was de enige offroad die ik kon kopen in het begin. Je moet even weten waar de muurtjes zitten. Een snellere auto zal ook wel helpen, maar tot nu toe (tot en met de Ibiza Cup 1) heb ik alles gehaald met ongetunede auto's. Alhoewel, wacht ff, ik heb een keer een offroad gewonnen van die broers: die was dacht ik wel (vast) getuned... Ik denk dat ik daarin die offroad race reed... Maar goed, die off road in de cup was wel de lastigste race tot nu toe, al had ik 'm na 4 of 5 keer wel te pakken: je moet even weten waar de muurtjes zitten. ;)

Na de Cup kreeg ik trouwens een Lotus maar ze hebben mijn Subaru gewoon afgepakt omdat de garages vol waren... :X Hadden ze niet ff voor de race kunnen zeggen dat ik moest zorgen voor een plek in de garage...?
Heb ook de Lotus gekregen inmiddels. Had gelukkig nog plek zat in een van mijn huisjes.
Overigens vond ik de race rond het eiland erg leuk, zag er mooi uit allemaal, ook al was het grootste deel in het donker (slecht getimed van mij) en het was een mooie afwisseling tussen lange rechte stukken vol gas en bochtige heuvelachtige stukken. De race is gelukkig makkelijk te halen, moet er niet aan denken dat je die opnieuw moet gaan doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Wil iemand me toevoegen aan de PC lijst:

GoT: V3g3ta
TDU2: BSGathena

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pff eindelijk weer ff ingame maar weer voor maar een paar minuten, back to the titel screen blabla ;w

Morgenavond maar weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:36
Vandaag is het echt een drama ja, wat zitten die eikels toch steeds te kloten met die servers :(
Op laast speelde ik tdu1 enkel offline maar nou weet ik weer waarom dat was dang :/

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Heeft dit spel dan wel online modus? of is het vandaag alleen zo kut? Op de tdu site staat dat de servers gewoon online zijn?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Lees eens wat pagina's terug dan weet je vanzelf hoe en wat. :+

Lijkt wel dat de servers meer offline zijn als wat anders, maar goed. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
_Buran_ schreef op zondag 13 februari 2011 @ 11:23:
Misschien heb je hier wat aan. Volgens de TDU2 twitter feed doe je dat op de xbox via:
Start -> Players -> Session Players -> [choose player] -> View Gamer Card -> Mute
Bij PS3 zie ik hier geen mute knop. Iemand er al achter hoe dat (wel) moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Is er een manier om offline te spelen? Ik heb vandaag op drie verschillende momenten van de dag proberen in te loggen en 2x lukte dat niet en zit je gewoon een minuut te wachten (of je moet ALT+F4 doen)...

Lekker handig als je net je stuurtje aan het aansluiten bent en dat het dan weer niet werkt, kun je alles weer aan de kant schuiven lol

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Net op mijn gemak de hele Ibiza cup afgewerkt online. Nu was ik op zoek naar 2 DLC auto's die ik heb gekocht, schijnt een bug te zijn dat ze niet verschijnen als je online bent, maar wel als je offline bent, en als je daarna weer online bent zijn ze er nog steeds. Dus niet, firewall het netwerk laten blokkeren, offline ingame, naar de used car dealer, geen DLC auto's. Terwijl de kleding die je erbij krijgt wel gewoon beschikbaar is. Anyway, ik wilde dus weer online verder.... servers unavailable... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

frankknopers schreef op maandag 21 februari 2011 @ 23:39:
Is er een manier om offline te spelen? Ik heb vandaag op drie verschillende momenten van de dag proberen in te loggen en 2x lukte dat niet en zit je gewoon een minuut te wachten (of je moet ALT+F4 doen)...

Lekker handig als je net je stuurtje aan het aansluiten bent en dat het dan weer niet werkt, kun je alles weer aan de kant schuiven lol
Netwerkkabel eruit of je firewall alles laten blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V3g3ta schreef op maandag 21 februari 2011 @ 23:40:
[...]

Netwerkkabel eruit of je firewall alles laten blokkeren.
Vergeet niet dat je progress niet (helemaal) bewaard wordt! Bij mij had het spel, toen ik zonder netwerkkabel offline speelde met mijn online account, wel onthouden waar ik was en welke wegen ik had verkend, maar de races kon ik allemaal overnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Gisteravond de laatste Hawaii cup gedaan. Rondje rond het eiland was weer leuk, ditmaal met de Ferrari 599GTO. Nu alle missies maar doen, en de rest van de wrakken vinden. Alle wegen ontdekken ga ik niet aan beginnen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Crasht het spel voor jullie ook als je door clubs probeert te browsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Preau schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:11:
Crasht het spel voor jullie ook als je door clubs probeert te browsen?
# Clubs - Offline - Scheduled to go live when the next patch is released. ;)

Het is dus offline en je hele game crasht gelijk

http://forums.testdriveunlimited2.com/showthread.php?t=24430

Ik weet niet welk platform je speelt dus deze is maar van de Xbox360, de pcserver voor clubs is online

[ Voor 30% gewijzigd door Rockvee2 op 22-02-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Wat me vanmorgen opviel in de uplauncher was dat ik meteen een groen bolletje rechts onderin kreeg met de melding gameservers online, gister kreeg ik dat helemaal niet, of pas na 5 minuten de launcher open laten staan. Als ik het goed begrijp moet je dus wachten tot je die melding krijgt (groene bolletje) en dan pas op play drukken ofzo?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:03:
Nu alle missies maar doen, en de rest van de wrakken vinden. Alle wegen ontdekken ga ik niet aan beginnen.
Ik ben gisteren ook een aardige tijd bezig geweest met het ontdekken van alle wegen. Ik zocht een Europese tuner voor mijn Porsche, maar voordat ik het wist was ik alleen maar bezig om wegen 'blauw te maken'... en dat is dus DODELIJK voor het spel... De niet-blauwe stukken zijn namelijk vaak erg fragmentarisch en je rijdt dus daardoor hele stukken die al blauw zijn, wat totaal nutteloos voelt, en/of je moet constant omdraaien om nog een stukje blauw te maken... of je switched constant naar de map om je te teleporteren naar een niet-blauw stukje... en na een tijdje wordt ik daar in ieder geval helemaal kriegel en spuugzat en geirriteerd van... en daar heb ik het spel niet voor gekocht. Alles wordt dan opeens een 'moeten'. En je zit eigenlijk ook alleen maar naar die kaart linksonderin te kijken i.p.v. naar de omgeving...

Meuh... Dus vanavond ga ik gewoon weer lekker rondrijden zonder de kaart een blik waardig te gunnen: gewoon de wegen volgen die me aanstaan. ;) En als ik dan een opdracht tegenkom: leuk! En anders niet.

Ik ga ook de meest slome auto kopen die er is, want die supersnelle auto's zijn eigenlijk ook niet leuk voor echt cruisen: je gaat eigenlijk VEEL te hard, je vliegt her en der de bochten uit en het is gewoon niet realistisch! Ik had een Mustang willen kopen bij de 2nd hand dealer, maar die was opeens verkocht. En die rose weiger ik in te rijden. Dus ik moet even een andere slome auto opzoeken... (dat gaat wel wat lastig btw omdat je steeds al die garages na moet lopen... en elke keer zie je dan weer dezelfde cutscenes...) En dan lekker wachten voor de stoptlichten en zo en genieten van het uitzicht... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Neem van mij aan... wachten voor stoplichten doe je een half uur, daarna pak je weer een snelle bak en cross je het eiland over ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zojuist even geprobeerd om even de politie achter je aan te krijgen, maar om ze af te schudden is frusterend moeilijk. Ascari A10 rijd ik mee, maar die Vipers komen er zo lomp in, sta dan een paar seconden met m'n wielen te spinnen voordat ik weer op gang ben, en dan hebben ze je al. Of ik rijd er vandaan, maar blijkbaar niet snel genoeg en dan hebben ze je nog...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt wel echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Kunnen jullie mij ook toevoegen in de startpost?

PC
ingame :erikieEE
got :erikie

Gisteravond was het overigens gelukt om in te loggen. Toch wel tof als mensen je voorbij scheuren :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Ik heb een probleem met de wrakken. Ik had er al 5 gevonden, nu vond ik een 6e maar nu zegt het spel dat het pas mijn 2e is. Rijd ik echter terug naar de andere 5, dan staat er: already found this wreck... (x360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Iemand enig idee wat het beste stuk is waar je die koenigsegg naar zn top van 417 kan jagen? ik heb gister op een aantal snelwegen op hawaii getracht, maar knalde steeds tegen verkeer op boven de 350 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:54:
Neem van mij aan... wachten voor stoplichten doe je een half uur, daarna pak je weer een snelle bak en cross je het eiland over ;)
I know, haha!
NoFearCreations schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:20:
Zojuist even geprobeerd om even de politie achter je aan te krijgen, maar om ze af te schudden is frusterend moeilijk. Ascari A10 rijd ik mee, maar die Vipers komen er zo lomp in, sta dan een paar seconden met m'n wielen te spinnen voordat ik weer op gang ben, en dan hebben ze je al. Of ik rijd er vandaan, maar blijkbaar niet snel genoeg en dan hebben ze je nog...
Ik werd gisteravond opeens online tot politie gepromoveerd en dat was eigenlijk ERG LEUK! >:) Ik hoop dat dat vaker gebeurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 15:57
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:29:
Ik heb een probleem met de wrakken. Ik had er al 5 gevonden, nu vond ik een 6e maar nu zegt het spel dat het pas mijn 2e is. Rijd ik echter terug naar de andere 5, dan staat er: already found this wreck... (x360)
Hij telt de wrakken per regio oid... Als je bij de resultaten (je progressie) kijkt zie je ze onderverdeeld staan. Zo zie je ook de gereden kilometers/percentages per eiland-regio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 15:57
NoFearCreations schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:20:
Moet je proberen van de weg af te gaan, hangt er binnen no-time een helicopter boven je dak.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ze reageren wel snel die gasten via Twitter, dit is het antwoord op mijn vraag wanneer de server side fix komt voor het joinen van de servers (dan vooral het probleem daarvan)

TDU2 TestDriveUnlimited 2
@doncorleonenl There's a server-side update coming in about 10 hours which may address the login issues.

Vanavond dus de patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een korte vraag.

Ik heb inmiddels alle cups gehaald, maar kan ik een cup ook opnieuw doen, want ik ben bijna door mijn geld voorraad heen haha. Want als ik nu opnieuw naar een cup ga staat er wel al netjes dat ik alle races in die cup heb gehaald, maar als ik die races nu 1 voor 1 opnieuw doe krijg ik dan weer een zak met geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:19
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:53:
Ik heb inmiddels alle cups gehaald, maar kan ik een cup ook opnieuw doen, want ik ben bijna door mijn geld voorraad heen haha.
Sowieso kan je challenges gaan doen in het community center waar ook wel wat te halen valt

[ Voor 57% gewijzigd door StygMa op 22-02-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Wat me opvalt is dat er momenteel veel low-money challenges staan in de community center dan voorheen, moet ver naar beneden scrollen om de 1mil+ challenges to zien.

Wel leuk als je er een vindt die je kunt winnen met je CCXR bijvoorbeeld een drag die rond de 18-30 seconde duurt ben ik onverslaanbaar in, maar iedereen met een Veyron Supersport probeert altijd mijn tijd te verbeteren tevergeefs, knap als ze binnen een seconde van mijn tijd weten te komen.
Maar het vult de pot lekker aan en op die manier is er zeker veel geld te verdienen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh... het vult de pot aan...? Kan je geld verdienen als anderen een challenge niet halen of zo...? Ik volg het niet helemaal: heb ook nog niet naar die community challenges gekeken. Wie bepaald hoeveel er verdiend kan worden met een challenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:20:
Euh... het vult de pot aan...? Kan je geld verdienen als anderen een challenge niet halen of zo...? Ik volg het niet helemaal: heb ook nog niet naar die community challenges gekeken. Wie bepaald hoeveel er verdiend kan worden met een challenge?
Als je een challenge maakt dan kun je de inzet bepalen (max 100.000) en de prijs die je zelf sowiezo wilt geven (Max 1miljoen).
Dus als iemand er een maakt en zegt: 100.000 buy-in en een prijs van 1miljoen en hem post gebeurd er dit:
Iemand ziet die challenge en betaald de 100k om te proberen, hij verbeterd het record, op dit moment is de pot 1.1miljoen omdat zijn 100k erbij wordt geteld.

Dan nadat een aantal andere mensen het proberen, meestal proberen een aantal mensen het een paar keer, en dan groeit de pot met 100k iedere keer dat iemand een poging waagt.
Dus als de pot boven zo'n 2.5 miljoen staat dan ga ik hem proberen, even de afstand en tijd bekijken welke auto ik moet hebben, even zien welke auto's het hoogste op de leaderboard staan voor die challenge en vandaar af kanik meestal wel zien of dat ik een Supersport of een CCXR moet gaan gebruiken.

Als ik dan het record heb met een CCXR denkt ongeveer iedereen die een Supersport heeft dat ze me makkelijk kunnen verslaan, dus proberen ze het een paar keer tot ze realiseren dat het niet lukt.
En dan hebben hun al aardig wat geld uitgegeven en is de pot alleen maar groter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 15:09
Bron schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:36:
[...]

Als je een challenge maakt dan kun je de inzet bepalen (max 100.000) en de prijs die je zelf sowiezo wilt geven (Max 1miljoen).
....
Als ik dan het record heb met een CCXR denkt ongeveer iedereen die een Supersport heeft dat ze me makkelijk kunnen verslaan, dus proberen ze het een paar keer tot ze realiseren dat het niet lukt.
En dan hebben hun al aardig wat geld uitgegeven en is de pot alleen maar groter geworden.
Wanneer wordt de pot dan uitgekeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
cubuz schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:54:
[...]

Wanneer wordt de pot dan uitgekeerd?
Zodra de tijd over is.
Je kunt kiezen voor 1, 2, 3 of 4 dagen als je een challenge maakt, zodra er nog maar een uur te gaan is staat hij meestal wel op de eerste pagina en ziet iedereen het, en in dat laatste uur groeit de pot ook het meest daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neophyte89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-05-2024
Zijn de servers al weer beschikbaar? Gisteravond nog niet namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:39
Ik vind het wel zeer frustrerend als je bezig bent met een cup en het gaat regenen.
Hop, je kan geen reet meer winnen. En dat betekend: Dat je weer een tijd zit te wachten tot de weg weer droog is. En dan wetende dat je zonder de regen alweer bijna 2 cups had kunnen halen. GRRR

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:34

Ulti23

Quality Time

Hoe kan ik auto's verkopen? Of heb ik ergens iets gemist?

Tevens hoop ik ook dat de servers weer online zijn, gisteravond helemaal klaar zitten om effe flink te toeren, kom ik de game niet in,......

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Net geprobeerd de Gathering of Tweakers club te vinden (pc), maar ik zie slechts een lijst van +-15 clubs. Zou iemand mij hier een invite voor willen sturen? Mijn ingame nick is Vokheid.

Verder heb ik overigens niet echt iets gemerkt van de patch, behalve dan dat clubs nu "werken". Hopelijk fixen ze de controllers in de volgende patch, want ik heb geen logitech momo om met een enorme deadzone te moeten rijden. Lijkt me toch we fijn om niet steeds van de een naar de andere rijstrook te schieten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:01

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Hey ik heb een probleembje met TDU2.
Blijkbaar heb ik mijn PC uit willen zetten toen TDU2 bezig was met een update en heb ik de update abrupt gestopt en iedere keer vraagt ie aan mij of ik offline of online wil spelen en dat ik nu alleen offline kan spelen maar vervolgens kom ik naderhand toch wel mensen in het spel tegen (dus wel online), maar ik heb die update niet.

Hoe kan ik het beste de update opnieuw uitvoeren? Zijn er ergens bestanden te vinden met de laatste update die ik zelf manueel kan toepassen? Want nu lijkt het erop dat ik (geloof ik) de een na laatste update heb en hij blijft constant zeuren (zie screenshotje):
Afbeeldingslocatie: http://www1.picturepush.com/photo/a/5131184/220/5131184.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 13:42
Mischien als je de mapjes in de Installmap/Downloadcache/ en de testdrive2.exe ff verplaatst dat hij dan opnieuw update??

Ik ben nu aan het zoeken naar de GOT club maar wat een ellende in die lijst zeg.... blijft continue hangen met laden kun je weer opnieuw naar beneden scrollen.... Dat ze daar geen zoekfunctie ingebakken hebben is onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:01

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Robsta86 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:14:
Mischien als je de mapjes in de Installmap/Downloadcache/ en de testdrive2.exe ff verplaatst dat hij dan opnieuw update??

Ik ben nu aan het zoeken naar de GOT club maar wat een ellende in die lijst zeg.... blijft continue hangen met laden kun je weer opnieuw naar beneden scrollen.... Dat ze daar geen zoekfunctie ingebakken hebben is onbegrijpelijk.
Thanks man! Hij gaat direct opnieuw updaten, had dat zelf moeten bedenken, mja goed :P :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dijkertje op 22-02-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
hupske schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:36:
Ik vind het wel zeer frustrerend als je bezig bent met een cup en het gaat regenen.
Hop, je kan geen reet meer winnen. En dat betekend: Dat je weer een tijd zit te wachten tot de weg weer droog is. En dan wetende dat je zonder de regen alweer bijna 2 cups had kunnen halen. GRRR
Maakt toch geen fluit uit? Beetje eerder remmen en rustiger met het gas doen en je wint zoals gewoonlijk gemakkelijk :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
Naitsab kun jij ook invites doen voor de club? Wil je mij dan inviten?

Ik begin saggo te worden hier....... Ben net naar beneden gescrollt tot de F en toen bleef die weer hangen met laden.... kon ik weer opnieuw beginnen. Rotsysteem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
naaitsab schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:22:
[...]

Maakt toch geen fluit uit? Beetje eerder remmen en rustiger met het gas doen en je wint zoals gewoonlijk gemakkelijk :p
Niet als het om de A2 gaat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
naaitsab schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:22:
[...]

Tijdritten worden soms wel lastiger als het regent.
Toch blijft de handling van de auto's wel erg 2004, maar de vrijheid maakt een hoop goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Robsta86 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:25:
Naitsab kun jij ook invites doen voor de club? Wil je mij dan inviten?

Ik begin saggo te worden hier....... Ben net naar beneden gescrollt tot de F en toen bleef die weer hangen met laden.... kon ik weer opnieuw beginnen. Rotsysteem
Nee volgens mijn club rang zou het moeten kunnen maar die knop is grijs :O
Zal wel weer een bug zijn.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

hupske schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:28:
[...]

Niet als het om de A2 gaat :X
Zelfs met A1 lukt het mij, dus wat doe jij fout? :P
Eitje man, gewoon wat meer oppassen zoals je in het echt ook moet doen. in het echt krijg je zelfs 100 pk met een redelijk normaal gewicht moeilijk goed op de grond met nat wegdek, laat staan als je dr 500 op je achterwielen heb staan 8)7

PS weet iemand hoe het komt dat ik mn laatste event (bommetje) niet zie van Ibiza? heb er 39/40 en die uit Area 2 zie ik niet :(. ben nu maar even alle wegen aan het verkennen op Ibiza 2, moest ik ook nog doen maar ik wil die toch zo ongeveer wel gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:29
Via facebook,

Test Drive Unlimited 2
Attention Drivers. The TDU2 PC Servers will be brought down at 11:00AM PST for approximately 30 minutes to perform maintenance.

Zouden jullie mij ook kunnen toevoegen bij de PC lijst, 8)

Tweakers: _VoodooMen_
TDU: VoodooMen

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:45
Dat is nu dus. Want ben er net afgevlogen. :)

Vandaag ging het sowieso een pak vlotter dan gisteren.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:47
Pff, fijn dat ze het ook even aankondigen voor de mensen zonder facebook. Werd er ook net uitgegooid, moet ik nu op t.net lezen dat ze onderhoud hebben :(

[ Voor 59% gewijzigd door EDIT op 22-02-2011 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Noel schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:06:
Dat is nu dus. Want ben er net afgevlogen. :)

Vandaag ging het sowieso een pal vlotter dan gisteren.
Ja vloog er ook af net, maar idd kon na het eten zonder problemen inloggen en werd er ook niet zonder reden afgegooid, zou het dan nu eindelijk de goede kant op gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 23:05
Ja verdomme, wil net de club joine gaat ie op zwart !!!
net ook met ze alle aan het race een stuk 6 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clini
  • Laatst online: 17-04 12:58
jup servers down maar moet zeggen dat het wel goed werkt het online gedeelte.
heb veel mensen gezien en ook nog normaal dus niet stuiterend.
het gaat de goede kant op nu moeten we alleen nog wat club races gaan doen om alles te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Super gelachen online mannen, was met stuk of 4 tweakers, errug gezellig!

Dom1nator en Clini en nog 3 waar ik ff de naam van kwijt ben ;)

Bedankt mannen, morgen ben ik er weer, ben ff filmpje pakken nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 09:47
Wat is dat joinen van een club enorm kut, als er geen zoek functie is zorg dan iig dan dat je normaal kan scrollen en je niet enorm lang moet wachten om de volgende pagina te laden van clubs...
Heb echt een haat liefde verhouding met de game. Soms is het echt genieten tijdens het cruisen bijvoorbeeld, maar af en toe als je weer niet kan joinen.
En wil deze week nog wel even met een groepje tweakers de weg onveilig maken :D

[ Voor 10% gewijzigd door S401 op 22-02-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag toevoegen aan de PC lijst :)

Tweakers: SunSet81
TDU: SunSetNL

Begin van de avond 30 minuten kunnen spelen en eindelijk in het casino kunnen rondlopen / spelen. Leuk gedaan alleen die geluiden ben ik na 5 minuten echt zat!

Ook mijn trouwe 8600 GT vervangen voor een 470GTX waardoor het allemaal wat beter loopt :).
Ben benieuwd naar die patch, mag wel eens tijd worden..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
Gatverdamme!!!!!!!!!!!!! Wat heb ik een HEKEL aan mijn ROUTER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ramt opeens heel het internet eruit. En ja hoor. Wat zie ik als het het allemaal weer doet: UDP blocked.
Weer 20 minuten verder voordat alles weer normaal werkt. En volgens zijn de servers weeer offline!!!!!! GRRR

Het gaat om een speedtouch 780. Zeer lastig om alles ermee aan de gang te krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Hupske op 22-02-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
Donnie schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:09:
Super gelachen online mannen, was met stuk of 4 tweakers, errug gezellig!

Dom1nator en Clini en nog 3 waar ik ff de naam van kwijt ben ;)

Bedankt mannen, morgen ben ik er weer, ben ff filmpje pakken nu!
Het was inderdaad super awesome, als het goed werkt wordt dit ( en ik weet dat kan je nu niet zegge maar toch) de game voor mij nu al van 2011. damn wat is deze game dan gewoon super goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
D0m1nat0r11 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:13:
[...]

Het was inderdaad super awesome, als het goed werkt wordt dit ( en ik weet dat kan je nu niet zegge maar toch) de game voor mij nu al van 2011. damn wat is deze game dan gewoon super goed.
Het is voor mij al het beste spel :*) Het was harstikke leuk om met jullie te crusien.

Totdat helaas me internet er geen zin meer in had :'( Donderdag en vrijdag maar weer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

O ja hupske was er ook bij, dat ingame friends joinen werkte briljant mannen! Ging echt vlekkenloos, nu die server patch en gaan kunnen we hoor ;) het werkte nu al zo goed, wordt dus alleen maar beter :)

CU tommorow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:29
Donnie schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:15:
O ja hupske was er ook bij, dat ingame friends joinen werkte briljant mannen! Ging echt vlekkenloos, nu die server patch en gaan kunnen we hoor ;) het werkte nu al zo goed, wordt dus alleen maar beter :)

CU tommorow!
Kom morgenavond ook jongens haha! Even een tijd afspreken :9~

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc-Gamer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-01 13:16
ben er net uit gegooid omdat een of ander gek met zijn Audi Q7 V12 mijn Ferrari 599 GTB Fiorano. En mij dus vol van achter aanreed :( :( :( . Ik dacht dat alle cheaters gekickt waren :? :?

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:45
Dat is niet cheaten, dat is gewoon idioot gedrag.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D0m1nat0r11 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:13:
[...]

Hm, zou het kunnen dat ik gisteren een request van jou heb geannuleerd...? Ik krijg zo nu en dan requests van lui die ik niet ken, maar nu ik je naam zie... Mss moet ik maar even een print maken van alle spelers hier, want je kan natuurlijk nooit al die nicknames onthouden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
_VooDooMen_ schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:20:
[...]

Kom morgenavond ook jongens haha! Even een tijd afspreken :9~
Je nodigt gewoon even iedereen uit die mooi op de voorpagina staan. Vervolgens zie je van zelf wel mensen die online zijn en dan druk je op de naam en dan op join of invite. en je komt vanzelf bij elkaar terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
Ik trek op dit moment weer een update binnen volgens mij is het weer heel :p

Edit hij werkt, maar hij zegt nu dat onze club vol is nu kan ik joinen wat nu? :(

[ Voor 35% gewijzigd door D0m1nat0r11 op 22-02-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
Ben bang dat we meerdere clubs moeten gaan openen. Is toch niet zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik zal wel de 2de club openen mocht de oude vol zitten!
(32 is max geloof ik)

[ Voor 17% gewijzigd door green-tea op 22-02-2011 20:36 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
XIDESIGN schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:35:
Ik zal wel de 2de club openen mocht de oude vol zitten!
(32 is max geloof ik)
onder welke naam dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
D0m1nat0r11 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:25:

Edit hij werkt, maar hij zegt nu dat onze club vol is nu kan ik joinen wat nu? :(
Same here.... Ben ik eindelijk die lijst doorgekomen tot de G (vanavond al meer dan uur lang aan het proberen geweest :D, ondertussen topgear kijkend....).... zie ik de club staan is die inmiddels al vol haha.

Nog maar een GOT club aanmaken dan maar??

[ Voor 28% gewijzigd door Robsta86 op 22-02-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Maak dan de naam *GOT2 club van dan is hij makkelijk te vinden in de lijst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
Lijkt me verstandig.
En dan zet je er gewoon nummer 1,2,3 etc achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
Hoe zoek je in de lijst? Ik zie daar niet direct een optie voor?

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Nee die is er niet en dat scrollen is niet te doen.

En ik denk idd gewoon een 2 er achter. Ik zeg XIDESIGN richt die 2de club maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Eerste club heet Gathering of Tweakers, noem de 2de dan Gathering of Tweakers 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gathering of Tweakers 2 is nu aangemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
Ik wil me ook aanmelden voor PC:

T: cubuz
tdu2: dRn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Laatst online: 19:19
Yoghoo schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:59:
Gathering of Tweakers 2 is nu aangemaakt. :)
Kijken of ik die kan vinden

PC
Tweakers: StygMa
TDU2: Malcruentor

Update binnen, ben benieuwd wat ze hebben aangepast.

[ Voor 10% gewijzigd door StygMa op 22-02-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 23:25

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Waarom krijg ik maar een stuk of 10/12 clubs te zien en kan ik niet scrollen in de clublijst? Of moet ik op een speciale manier joinen ofzo?

Of wil iemand mij even een invite sturen? Mijn ingame nick is Maarten1990

@Yoghoo
Ik heb je friendinvite geaccepteerd, en kreeg net de invite, maar de club zit op Hawaii, en daar kan ik nog niet bij :( .

[ Voor 44% gewijzigd door GiantLeap op 22-02-2011 21:41 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Niet online
MHz schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:30:
Waarom krijg ik maar een stuk of 10/12 clubs te zien en kan ik niet scrollen in de clublijst? Of moet ik op een speciale manier joinen ofzo?

Of wil iemand mij even een invite sturen? Mijn ingame nick is Maarten1990
Ik heb je een invite gestuurd maar de minimale "entry level" is 10. Volgens mij heb je nu 9 dus je moet even snel level 10 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ik ben nog nieuw hier, maar zou ook wel bij de club willen horen.

ign: Marco001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
Zou iemand mij ook een invite kunnen sturen? Joinen is niet te doen, wat een ellende zeg.

ign: dRn

[ Voor 13% gewijzigd door cubuz op 22-02-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Mij graag ook een invite, dat browsen gaat bij mij ook niet. (PC) Nick: Vokheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik sta nu helaas bij XBOX360 op de lijst, graag omzetten naar PS3, als dat mogelijk is, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
nouw wat een drama nu weer alles lagg er over. , ik stop maar voor vandaag het is nog steeds niet helemaal gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
Helaas helaas, kreeg op gegeven moment veel problemen met de verbinding. En daar had iedereen weer last van.
Was weer zo gezellig met zijn alle. Totdat het opeens niet meer lukte:(

En Donnie heeft gezellig naast me gezeten. Verbaasde zich over mijn rij kunsten als vrouw O+

[ Voor 20% gewijzigd door Hupske op 22-02-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:13
Hc-Gamer schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:21:
ben er net uit gegooid omdat een of ander gek met zijn Audi Q7 V12 mijn Ferrari 599 GTB Fiorano. En mij dus vol van achter aanreed :( :( :( . Ik dacht dat alle cheaters gekickt waren :? :?
Oh. Dit betekent dus dat mensen het behooorlijk kunnen verpesten als je bijvoorbeeld je FRIM op bijna 4000 hebt staan of als je gewoon lekker aan het cruisen bent.

Jammer. Misschien het spel toch maar niet kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
AMD1800 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:19:
[...]

Oh. Dit betekent dus dat mensen het behooorlijk kunnen verpesten als je bijvoorbeeld je FRIM op bijna 4000 hebt staan of als je gewoon lekker aan het cruisen bent.

Jammer. Misschien het spel toch maar niet kopen...
Moet je gewoon optijd op enter drukken. En je ziet ze aankomen op je map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ach sja dat soort dingen houd je toch wel, ik probeer gewoon zo veel mogelijk lol te maken en mij niet te ergeren aan de bus. Heb ook wel eens vaker gehad dat je max attack aan het rijden bent, en ineens komt de tegenstander (computer) zo onnoemelijk onmogelijk hard dichterbij in de bocht die je dan finaal de weg af rijd. :X Gaat echt nergens over... En zo zijn er nog wel bugs, langs een muurtje af schrapen en dan ineens weg worden geslingerd en die gein. Ach houd het bijzonder. :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaaaaaaaaaaa, lekker, hoor! Zonet bij een Classic dealer een Mustang gevonden, topsnelheid 175, en daarmee HEEEEEERLIJK rondegereden! Ik heb ALLE interface dingen uitgezet en let nu dus gewoon op de weg i.p.v. op dat kaartje linksonderin (als je hard rijdt, kijk je soms meer daarnaar dan naar de weg!). Zo nu en dan kijk ik op de grote kaart waar ik ben en je kan zelfs nog de TomTom aanzetten want je krijgt alsnog de instructies van die dame plus pijltjes. Echt super relaxed it! :) Geen kaartje met blauwe (of niet) wegen de hele tijd in beeld... maar gewoon ontspannen toeren. :P

O ja, wat ik wel handig is: ik kwam langs een bom-icoon en besloot maar even de opdracht te doen. Tot mijn verbazing waren toen alle benodigde interface dingen opeens aan... en na de opdracht was alles weer uit. Super dus! Je hoeft niet de hele tijd om te schakelen! Gewoon toeren zonder interface is net echt en als je echt ergens heen moet, kijk je op de kaart, zet de TomTom aan en je komt er alsnog!

Nou, ik ga weer even verder rijden. Kijken of ik nog steeds zo makkelijk kan inloggen...

EDIT
Ik heb nog geprobeerd me aan te melden bij de club maar de lijst bleef maar staan op Loading... :|

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Gisteren ook aangeschaft, leuk spel. Beetje tricky qua handling met de Xbox 360 controller als ik m'n Logitech Momo stuurtje niet aan de PC heb hangen, maar wel erg leuk. Wel een beetje vaag hoe dat VOIP systeem werkt... Ik was lekker Ibiza wat aan het verkennen en op een stil moment denk ik "wtf hoor ik toch". Geruis en wat motorgeluid. Bleek iemand dus gewoon constant z'n mic open te hebben staan :D. Gelijk maar voip volume op nul, ik zit niet te wachten op mensen die te lui zijn om hun microfoon settings even goed te regelen :P.

Anyhoe, voor in de lijst en/of voor liefhebbers:

PC
Ingame TDU2 = Propane
Tweakers = Propane (duh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 01:07

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

V3g3ta schreef op maandag 21 februari 2011 @ 22:04:
Wil iemand me toevoegen aan de PC lijst:

GoT: V3g3ta
TDU2: BSGathena
Heb gisteren je invite geaccepteerd, net zoals die van eehhh... "Domi1nator1" ofzo... ;) Dus het lijkt dat het ondertussen een beetje begint te werken, nu nog het joinen van de GoT club. Want die kan ik nog niet vinden, kreeg een lijst van hooguit 20 clubs.

Zit toch op Ibiza in het zuidwesten, zo wat bij het begin punt van het spel?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag toevoegen aan de PC lijst :)

Tweakers: SunSet81
TDU: SunSetNL

Thanks!

Ben nog geen lvl 10 maar dat gaat niet lang meer duren :) Online ging wel aardig vanavond alleen nu is het casino niet meer toegankelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postyron
  • Laatst online: 10-05 14:09
....Heb in ene keer maar 5 frames per seconde,niet speelbaar dus...nog iemand meer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er soms een bug met de C.R.C. challenges? Ik heb er net eentje gedaan uit de lijst met een 1,000,000 als win. Ik was eerste in de online ranking waarom krijg ik dan geen geld :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clini
  • Laatst online: 17-04 12:58
mensen die de clubs willen joinen.
op dit moment is het maximum 8 leden en die ken je dan upgraden naar meer leden hoe dat moet weet ik niet maar dat zal vast 1 van deze dagen wel gebeuren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 00:30:
Is er soms een bug met de C.R.C. challenges? Ik heb er net eentje gedaan uit de lijst met een 1,000,000 als win. Ik was eerste in de online ranking waarom krijg ik dan geen geld :S.
Het geld komt zo'n 2 tot 15 minuten nadat de challenge over is binnen.
Kijk anders even op je tv in je huis, onder community kun je zien of je hem gewonnen hebt of dat iemand anders je record had verbroken.

Edit:
Voor het club gedoe, als ik het goed heb kunnen er meer mensen joinen zodra je de clubrank omhoog haalt?
Of dat door middel van geld donaties moet of door races weet ik niet, maar heb zelf al een 70 miljoen klaar staan voor wanneer de clubs online komen op de ps3!

[ Voor 21% gewijzigd door Bron op 23-02-2011 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
Ik ben zojuist lid geworden van de Gathering of Tweakers 2 club hehe... Wel rustig zijn nog maar met z'n 2en :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ik wil me ook aanmelden voor de PC

Tweakers : Patje040175
Game : PosTMortaL

BTW nog 1 uit de oude doos (heb ik grijs geespeeld op de C64)

YouTube: Test Drive 1

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamert
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-05 08:16
hallo kunnen jullie mij ook toevoegen aan de pc lijst

tweakers :hamert

tdu2 :PapaDevi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Net ook aangemeld op GoT#2. Meteen ff een tonnetje gestoort op de rekening. 5.000.000 is nodig om de club uit te breiden van max 8 players naar 16 en nog wat andere extra's zoals club auto's etc ;) Even sparen dus met zn allen...

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.