leosand schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 00:34:
[...]
had ik ook
1 klein weggetje na een tunnel zie je niet op kaart wel als je door tunnel gaat.
van land inwaarts richting zee net voor een diner dacht ik links.
bijna boven in op de kaart.
Thanks maar bleek dat k rond die haven in dat stadje in het midden een stukje weg vergeten was

.
Shit happens, zat te veel te focussen op die bergweggetjes dat ik dat niet zag.
Tevens ben ik aan het unlocken van de wegen geweest met eerst de Audi R8 SPyder (zon 500km mee vertuft). Toen nog zon 400 km met de Subaru Impreza (heerlijk op de zandweggetjes).
De afgelopen 200km met een Ford GT. Wat een heerlijke bak is dat. Ziet er lekker uit, rijdt lekker, genoeg pit erin, top is ook niet mis op level 4 getuned, maar dat geluid. Hmm lekkere V8.
Dat vind ik wel een leuke bak om de asfalt wegen en korte offroad mee te unlocken. Zodra ik weer op de berg weggetjes uitkomt gaat mn subi weer uit de garage, want god, wat rijdt dat ding lekker.
Denk dat ik spreek voor menigeen in dit topic.
KillerB schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 20:15:
Ik heb het nu net een uur of 2 gespeeld en je moet je eerst door een stel van die licenties worstelen. Nou heb ik nogal weinig geduld en wil ik in een fatsoenlijke auto rijden ipv een lancia, lotus of mustang. Hoe verdien ik nou snel geld zodat ik tenminste een fatsoenlijke auto kan kopen

Die championships doen, dus license halen (niet zo moeilijk opzich). Dan die championships, dan begin je wel binnen te lopen. Zeker naarmate je verder komt krijg je 400k voor 8 races (plus nog 8000 per race o.i.d.)
Met 25k kan je al een iets fatsoenlijkere auto kopen, die dealers moet je eerst nog vinden voor je die ziet op de map.
[
Voor 25% gewijzigd door
rCk op 04-03-2011 21:28
]