[Multiplatform] Test Drive: Unlimited 2 [Deel 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 36.125 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

leosand schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:38:
heb nu ibiza 100% plus alles foto's en wrakken alleen nog geen level 4 tuning?
mis ik iets?

het is wel een leuk spel alleen die licenses halen zeg... grumble.
gebruik een logitech gamepad in de wedstrijden rij je ze makkelijk zoek alleen in die test haal ik het net.
beetje te scherpe tijden voor die tests mijn idee.
in de bochten die te scherp zijn zeggen ze ook dat je de handrem moet gebruiken. 180 degree turn /U turn :)

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
leosand schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:38:
heb nu ibiza 100% plus alles foto's en wrakken alleen nog geen level 4 tuning?
mis ik iets?
Voor de events (met die bom icoontjes + timer) krijg je ook discovery points. Dus waarschijnlijk heb je er daar nog niet genoeg van gedaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Propane op 03-03-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 16:19
Propane schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:50:
[...]

Voor de events (met die bom icoontjes + timer) krijg je ook discovery points. Dus waarschijnlijk heb je er daar nog niet genoeg van gedaan.
ah ja tuurlijk.... heb alleen een paar gedaan waar je veel mee kon verdienen.

en hand rem gebruiken bij die merc en viper? dan gaat ie helemaal verkeerde kant op :)
maar goed 2 licenses nog halen :S heb bij een na laatste nog 4 te doen maar al tig keer gedaan
ben er bijna zat van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:04
AMD1800 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 23:15:
[...]

Het is geen probleem. Ik heb mn laptop zelfopnieuw geinstalleerd. Had mn savegame map op een andere hardeschijf staan, die dus niet gewist was. T was een kwestie van TDU installeren en gaan. :)
naaitsab schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 23:20:
Hier ook, nieuwe mobo, ram en cpu erin gehangen icm Windows herinstallatie dus.
Mapje eden games uit je mijn docu weer terugzetten en alles werkt vanouds :)

Heb 20-25 fps winst bij de nieuwe cpu :) (E8400 naar 2600K) dus TDU2 draait redelijk zwaar op je cpu als een andere zoveel winst oplevert(gpu heb ik niet vervangen)
Ah, oké dat is mooi om te horen.
Ik verwacht morgen/overmorgen een nieuwe hardeschijf binnen te krijgen en hoop van het weekend ook mijn X6 te hebben. Daarbij had ik al 4gb ddr3 en een hd5850, dus ik heb het wel goed voor elkaar.
Wellicht dat ik later nog een nieuwe schijf erbij plaats, maar dan hoef ik gelukkig niet alles weer opnieuw te installeren.

Gelukkig duurt het allemaal niet meer zo lang en heb ik straks een weekje vakantie, dus dan kan ik heerlijk veel gaan scheuren en genieten van de nieuwe onderdelen in me pc :*)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397298

bvk schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 23:20:
[...]

Ik heb de sever inderdaad opgezet voor de GoT 2 club, maar die telt momenteel nog maar 8 leden, dus zijn er 2 slots permanent vrij op dit moment.

Dus kom er rustig bij, de leden zijn toch nooit allemaal tegelijk aanwezig ;) Of hebben er nog geen gebruik van gemaakt..

Was vandaag in ieder geval weer gezellig met de anderen, lekker racen, cruisen en gokken, al dan niet in clubverband :)
Ik ga vanavond eerst een poging doen de A1 High Cup te winnen voordat ik de TS aanslinger of meedoe aan races voor onze club. Als de A1 High cup binnen is ben ik beschikbaar voor elke invite. Alhoewel racen voor de club prioriteit heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
wanneer komen die patches nou eindelijk? Vanaf dat 1 werd er al beloofd dat ze zo snel mogelijk zouden komen. Inmiddels zijn we al weer 3 weken verder en is er nog steeds niks gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

De GoT-club joinen lukt mij niet, gaat zo langzaam, je komt nooit bij de G en heb geen zin om 2 uur te wachten daarop. Las eerder dat er uitnodigingen verstuurd konden worden? Kan iemand me uitnodigen in dat geval?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:59

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Preddie schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:46:
De GoT-club joinen lukt mij niet, gaat zo langzaam, je komt nooit bij de G en heb geen zin om 2 uur te wachten daarop. Las eerder dat er uitnodigingen verstuurd konden worden? Kan iemand me uitnodigen in dat geval?
Je moeite was sowieso tevergeefs, want de 4 bestaande clubs (zie startpost --> clubs) zijn vol... Je kunt zelf "Gathering Of Tweakers 3"
oprichten en daar weer 7 anderen mee blij maken door ze te inviten ;) Of nog een weekje of wat wachten tot de andere clubs voldoende kasgeld en XP punten hebben om te upgraden naar 16 man.

@ Hirogen2358: Ok, ga ik vanavond maar eens voor de A3 High als ik nog energie heb. Even de nu lege portemonne aanvullen na mijn aanschaf van de Sang Bleu gisterenavond :9

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

Bah, Area 1 van Hawaii krijg ik maar niet van 99% op 100%.
Ga nu maar verder met Area 3, en ik kom vanzelf wel op die 100% van Area 1.
Iemand nog tips? Vind het wel beetje onduidelijk hoe die areas lopen, maarja goed. Dat is niet erg, klein beetje uitdaging mag nog wel in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bvk schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:58:
[...]
@ Hirogen2358: Ok, ga ik vanavond maar eens voor de A3 High als ik nog energie heb. Even de nu lege portemonne aanvullen na mijn aanschaf van de Sang Bleu gisterenavond :9
Toe maar weer de Sang Blue. ;) Heel goed, kun je tenminste meekomen in de komende races. >:)

Ik ga nu beginnen aan de A1 High. Daarna zien we elkaar wel weer ingame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 18:38
Hoe accepteer je een friend op de PC :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
rCk schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:11:
Iemand nog tips? Vind het wel beetje onduidelijk hoe die areas lopen, maarja goed. Dat is niet erg, klein beetje uitdaging mag nog wel in het spel :)
Area 1 loopt tot de European tuner en een gedeelte van de bergen west die overlopen in area 2, duurde me ook wel een tijdje om alles te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Spel is echt serieus erg gaaf, maar toch slaan ze de plank net mis soms qua multiplayer. Je kunt elkaar geen berichten sturen zover ik weet, eigenlijk alles wat met een toetsenbord te maken heeft zit er niet in. Komt waarschijnlijk door de consoles, maar toch erg jammer... je kunt wel typen met 't', maar dat is dan ook het enige... iemand die weet wie dat bericht allemaal in beeld krijgen>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:21
@ Preddie: IK kan niet eens typen met de t, terwijl het wel zo in de instellingen staat. Snap er helemaal niks van.

Edit: Kan nu ineens weer wel.

[ Voor 12% gewijzigd door AMD1800 op 04-03-2011 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Laatst online: 17:03
Heb zojuist het spel ook binnengekregen. Op zich leuk, maar heb zonder een testrit de Mustang gekozen. Hier ondervind ik dan ook de ongemakken van. Een dweil op de weg, niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:39

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Wat heb ik een lol gehad vanavond. :D Was echt leuk mensen. Hopelijk doen morgen de clubservers het, dan kunnen we voor de club racen :) .

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Alle minpunten wegen voor mij tot dusver nog bij lange na niet op tegen alle lol die je hebt als je met een man of 5-6 over het eiland rond aan het racen bent. Zonet weer een erg leuke sessie met Robsta, Red Rork, Hirogen, Mhz en bvk! Ik lig geregeld in een deuk als je weer iemand voorbij ziet schieten en aan 300km/h een ravijn in duikt, tegen een boom/truck knalt of simpelweg te hard een brug op gaat en vliegles neemt....

Top spel wat dat betreft! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Propane schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:50:
Alle minpunten wegen voor mij tot dusver nog bij lange na niet op tegen alle lol die je hebt als je met een man of 5-6 over het eiland rond aan het racen bent. Zonet weer een erg leuke sessie met Robsta, Red Rork, Hirogen, Mhz en bvk! Ik lig geregeld in een deuk als je weer iemand voorbij ziet schieten en aan 300km/h een ravijn in duikt, tegen een boom/truck knalt of simpelweg te hard een brug op gaat en vliegles neemt....

Top spel wat dat betreft! :P
Ik blijf erbij dat ik die mobiele stenen/rotsen wel erg irritant vind :D :+ Maar was top vanavond! Enne @Robsta86 Koop een headset :D !

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Preddie schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:40:
Spel is echt serieus erg gaaf, maar toch slaan ze de plank net mis soms qua multiplayer. Je kunt elkaar geen berichten sturen zover ik weet, eigenlijk alles wat met een toetsenbord te maken heeft zit er niet in. Komt waarschijnlijk door de consoles, maar toch erg jammer... je kunt wel typen met 't', maar dat is dan ook het enige... iemand die weet wie dat bericht allemaal in beeld krijgen>?
Klopt voor wat betreft de toetsenbord commando's, zit weinig op de plaats die je verwacht.. En de moeite die je moet doen om wsad toe te kennen aan lopen bijvoorbeeld.... :|

Maar met MP gaat het toch wel aardig, al ben je "elkaar" soms even kwijt op de map/weg of doet de clubserver ineens raar. Maar wat bedoel je met elkaar, je friends of clubleden?

Alles wat je via de T chat is inderdaad voor iedereen zichtbaar, je kunt niet gericht aan iemand een bericht sturen.

Edit:
Was inderdaad weer helemaal goed vanavond, mooiste vond ik nog Hirogen2358 die voor me rijdend ineens langzaam opsteeg als zijnde een vlieger _/-\o_

Denk wel dat een en ander aan hilarische momenten te wijten zijn aan lag...

En Robsta86, wandel inderdaad ff naar de mediamarkt ofzo voor een headset wil je, hoeven we niet meer naar je geschrijfsel te koekeloeren ;)

[ Voor 16% gewijzigd door bvk op 03-03-2011 23:20 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@ headsetgebruikers: Werkt dat wel allemaal met windhoos 7? Ik heb een build in mic, maar, als ik die icm Skype gebruik, gaat het geluid van Skype over een apart kanaal en de muziek weer over een ander kanaal. Dus, skypegeluid over laptopboxjes en muziek over de ingeplugde stereo (3.5 mm plug)

Overigens zal ik SideSwipe even een DM sturen, zodat ik iig ook in de startpost kom te staan. Kan morgenavond iig wel cruisen. :) En mn autos zijn ook snel zat. Koenigsegg Veyron :P

[ Voor 23% gewijzigd door AMD1800 op 04-03-2011 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

ik gebruik zelf een usb headset en die kun je in TS3 gewoon zo instellen. en zo heel veel duurder kan een usb headset niet zijn

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
rCk schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:11:
had ik ook
1 klein weggetje na een tunnel zie je niet op kaart wel als je door tunnel gaat.
van land inwaarts richting zee net voor een diner dacht ik links.
bijna boven in op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Cardinal schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:11:
Hoe accepteer je een friend op de PC :?
Een request accept je met de escape toets.

[ Voor 8% gewijzigd door Sipio op 04-03-2011 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

bvk schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 23:11:
[...]

Klopt voor wat betreft de toetsenbord commando's, zit weinig op de plaats die je verwacht.. En de moeite die je moet doen om wsad toe te kennen aan lopen bijvoorbeeld.... :|

Maar met MP gaat het toch wel aardig, al ben je "elkaar" soms even kwijt op de map/weg of doet de clubserver ineens raar. Maar wat bedoel je met elkaar, je friends of clubleden?

Alles wat je via de T chat is inderdaad voor iedereen zichtbaar, je kunt niet gericht aan iemand een bericht sturen.

Edit:
Was inderdaad weer helemaal goed vanavond, mooiste vond ik nog Hirogen2358 die voor me rijdend ineens langzaam opsteeg als zijnde een vlieger _/-\o_

Denk wel dat een en ander aan hilarische momenten te wijten zijn aan lag...

En Robsta86, wandel inderdaad ff naar de mediamarkt ofzo voor een headset wil je, hoeven we niet meer naar je geschrijfsel te koekeloeren ;)
Met T, iedereen op de server, of iedereen in de buurt, of je vriendenlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteravond de Ariel Atom aangeschaft, echt een heerlijk bak om in first person view mee te rijden op bochtige wegen, heerlijk hoe dat ding optrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
Leuk dat ze geen zoekfunctie hebben in het zoeken naar een club, sjeez gisteren 1.5uur knop vastgehouden en ik was nog niet eens bij de F sjeez...

Als er plek is in een club kunnen de mensen mij A.U.B uitnodigen?

Ingame naam is MrGreenWhiteNL..

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396895

Preddie schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:10:
[...]

Met T, iedereen op de server, of iedereen in de buurt, of je vriendenlijst?
Volgens mij is het een "area chat" Mensen in een bepaalde radius zien jouw tekst.

Gisteravond was leuk off road / cruisen met de GOT mensen :) (totdat mensen weer plots verdwijnen haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Nou weet ik dat als je aardig wat crashed, de deuren van je auto niet meer goed sluiten. Maar niet crashen en gewoon een deur missen, die kende ik nog niet;

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5255/5497058218_46435825d0_z.jpg

En een spelletje zoek de verschillen als bonus:

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5051/5497058342_c8b3845526_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Laatst online: 30-03 22:12
Propane schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:12:
Nou weet ik dat als je aardig wat crashed, de deuren van je auto niet meer goed sluiten. Maar niet crashen en gewoon een deur missen, die kende ik nog niet;

[afbeelding]

En een spelletje zoek de verschillen als bonus:

[afbeelding]
De linker kijkt verbaasd?

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-06 23:32
Hoe krijg je dat met die deur nou weer voor elkaar?? Ik was het iig niet ik zit al een poos achter de gokkast voor de r8 spyder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Robsta86 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:58:
Hoe krijg je dat met die deur nou weer voor elkaar?? Ik was het iig niet ik zit al een poos achter de gokkast voor de r8 spyder :)
De kwaliteit van Mercedes is ook niet meer wat het geweest is... :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
Dat is een Audi Bart :) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-06 19:35
bvk schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:04:
[...]

De kwaliteit van Mercedes is ook niet meer wat het geweest is... :P
kuch kuch das er een uit munchen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Anoniem: 396895 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:28:
[...]

Volgens mij is het een "area chat" Mensen in een bepaalde radius zien jouw tekst.

Gisteravond was leuk off road / cruisen met de GOT mensen :) (totdat mensen weer plots verdwijnen haha).
Als iedereen nou gewoon een irc client aanschaft en connect naar dat tdu kanaal word het afspreken voor cruise's/club races etc een stuk handiger i.p.v. slowchat hier op het forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
juaNto schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:07:
[...]

kuch kuch das er een uit munchen hoor ;)
Kuch kuch...

BMW = München...
Audi zit in ingolstadt, de quatro fabriek zit volgens mij wel weer ergens anders maar niet in München :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ariel Atom + mooi stuk weg downhill = fun

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pctASQbMKQQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zeker vet!! :*)

Heb er zelf ook een, krijg door dat filmpje gelijk zin haha, ga nu gelijk ingame ff knallen met dat ding.

Naam staat in TS voor friends

[ Voor 14% gewijzigd door Sipio op 04-03-2011 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Robsta86 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:13:
[...]

Kuch kuch...

BMW = München...
Audi zit in ingolstadt, de quatro fabriek zit volgens mij wel weer ergens anders maar niet in München :)
Tsjee.... Als je naar de voorkant kijkt zie je inderdaad een Audi neus, maar de totale lijn van de auto, inclusief de kleur (en zonder deur) deed mij Mercedes typen.

Wie maakt er dan van zijn S5 dan ook een "Silberpfeil".... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Hoe racen jullie eigenlijk vaak? op dezelfde manier als bovenstaand filmpje (dashboard view-achtig_ of van bovenaf? Zelf race ik vaak van bovenaf, heb het gevoel meer overzicht te hebben, maar racen zoals in bovenstaand filmpje geeft meer controle lijkt het...

[ Voor 38% gewijzigd door Paniohitus op 04-03-2011 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
Hoe heb je je driving assist staan propane? Ik heb hem op hardcore en dan moet ik die atom toch wel met beleid behandelen anders sta je zo achterstevoren als je goed gas geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Robsta86 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:13:
[...]

Kuch kuch...

BMW = München...
Getverdemme je hebt gelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Robsta86 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:11:
Hoe heb je je driving assist staan propane? Ik heb hem op hardcore en dan moet ik die atom toch wel met beleid behandelen anders sta je zo achterstevoren als je goed gas geeft :)
Ook op hardcore en je moet inderdaad het gaspedaal met respect behandelen :P.
Preddie schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:00:
Hoe racen jullie eigenlijk vaak? op dezelfde manier als bovenstaand filmpje (dashboard view-achtig_ of van bovenaf? Zelf race ik vaak van bovenaf, heb het gevoel meer overzicht te hebben, maar racen zoals in bovenstaand filmpje geeft meer controle lijkt het...
Ik race bijna altijd vanuit de 'cockpit' als het ware. Alleen bij een enkele auto die slecht zicht heeft, zoals de Koenigsegg CCXR of de Ascari A10. Het is naar mijn idee het beste camerastandpunt om jezelf in het racen in te leven, maar helaas moet je daar inderdaad de onoverzichtelijkheid in bochten achter heuveltjes bij nemen :P.

[ Voor 49% gewijzigd door Propane op 04-03-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

O, vandaar dat je bij al je clubgenoten de lak eraf schraapt en van die aparte fratsen uithaalt ;) Ik rij zelf op Sport en dat is net lekker voor een gemiddelde rijstijl in de diverse auto's vind ik.

Heb in TDU1 wel hardcore gereden, maar dan alleen op het circuit. Op de openbare weg niet te doen en veels te zenuwachtig gedrag, ook bij cruisen. Niet relaxed dus en dat zal in TDU2 niet veel beter zijn, ondanks de veel betere weglayout. Nog niet geprobeerd trouwens, eens kijken wat ik daar voor auto voor ga pakken. Veyron of Mustang.... 8)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Laatst online: 13-04-2021
Nu moet ik toch toegeven dat het wachten me begint te irriteren voor de patch.
Niet dat ik het echt snap wat sony en microsoft nou allemaal moeten testen maar het haalt wel de wil van spelen bij me weg op het moment, het enigste waar ik voor online log is om even snel een paar miljoen te verdienen in crc als ik niets beters te doen heb op de avond.
Dat je je poker tournament tickets verliest op uitloggen is ook vrij vervelend, telkens maar weer door ronde 1 moeten zitten en dan wachten op ronde 2 en 3 in de hoop dat genoeg mensen aan tafel komen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:03

KillerB

______

Ik heb het nu net een uur of 2 gespeeld en je moet je eerst door een stel van die licenties worstelen. Nou heb ik nogal weinig geduld en wil ik in een fatsoenlijke auto rijden ipv een lancia, lotus of mustang. Hoe verdien ik nou snel geld zodat ik tenminste een fatsoenlijke auto kan kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

leosand schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 00:34:
[...]

had ik ook
1 klein weggetje na een tunnel zie je niet op kaart wel als je door tunnel gaat.
van land inwaarts richting zee net voor een diner dacht ik links.
bijna boven in op de kaart.
Thanks maar bleek dat k rond die haven in dat stadje in het midden een stukje weg vergeten was 8)7 .
Shit happens, zat te veel te focussen op die bergweggetjes dat ik dat niet zag.

Tevens ben ik aan het unlocken van de wegen geweest met eerst de Audi R8 SPyder (zon 500km mee vertuft). Toen nog zon 400 km met de Subaru Impreza (heerlijk op de zandweggetjes).
De afgelopen 200km met een Ford GT. Wat een heerlijke bak is dat. Ziet er lekker uit, rijdt lekker, genoeg pit erin, top is ook niet mis op level 4 getuned, maar dat geluid. Hmm lekkere V8.
Dat vind ik wel een leuke bak om de asfalt wegen en korte offroad mee te unlocken. Zodra ik weer op de berg weggetjes uitkomt gaat mn subi weer uit de garage, want god, wat rijdt dat ding lekker.

Denk dat ik spreek voor menigeen in dit topic.
KillerB schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 20:15:
Ik heb het nu net een uur of 2 gespeeld en je moet je eerst door een stel van die licenties worstelen. Nou heb ik nogal weinig geduld en wil ik in een fatsoenlijke auto rijden ipv een lancia, lotus of mustang. Hoe verdien ik nou snel geld zodat ik tenminste een fatsoenlijke auto kan kopen :P
Die championships doen, dus license halen (niet zo moeilijk opzich). Dan die championships, dan begin je wel binnen te lopen. Zeker naarmate je verder komt krijg je 400k voor 8 races (plus nog 8000 per race o.i.d.)
Met 25k kan je al een iets fatsoenlijkere auto kopen, die dealers moet je eerst nog vinden voor je die ziet op de map.

[ Voor 25% gewijzigd door rCk op 04-03-2011 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robsta86 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:58:
Ik was het iig niet ik zit al een poos achter de gokkast voor de r8 spyder :)
En hoe zit het met de XP punten voor de club als U zit te gokken in het Casino? :P

Morgen in ieder geval weer aanwezig...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 397298 op 04-03-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
Anoniem: 397298 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 21:36:
[...]

En hoe zit het met de XP punten voor de club als U zit te gokken in het Casino? :P

Morgen in ieder geval weer aanwezig...
No worries... Er waren geen clubleden online dus.. :) heb de r8 spyder nog niet na 2 uur gokkast... Rot ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Geniaal dit :D Ik heb net 2 keer achter elkaar de laatste race van de hawaii area one cup gedaan. Supergaaf natuurlijk, want, ik ben gelijk ff 5 miljoen rijker :D Superhandig dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:56
Wil net tdu openen moet ik een patch downloaden, zit inmiddels bij build 6.
Staat nog niks bij de release thread Als extra bonus doet de server het weer niet :+

[ Voor 10% gewijzigd door naaitsab op 04-03-2011 22:33 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@naaitsab: Bij mij doet de server het nog steeds. Ik kan iig gewoon spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-06 19:27

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

ik heb ook net een update voor mijn kiezen maar ik kom der niet op omdat die klote server niet online is.
IK WIL SPELEN! en dat nu net na een week niet gespeeld te hebben. Falende klere servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-05 15:13
naaitsab schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 22:27:
Wil net tdu openen moet ik een patch downloaden, zit inmiddels bij build 6.
Staat nog niks bij de release thread Als extra bonus doet de server het weer niet :+
same here, in de launcher geeft hij aan dat er servers beschikbaar zijn. maar zodra ik het spel opstart en wil spelen geeft hij aan dat er geen servers zijn.

zometeen nogmaals proberen.

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dijkertje schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:00:
ik heb ook net een update voor mijn kiezen maar ik kom der niet op omdat die klote server niet online is.
IK WIL SPELEN! en dat nu net na een week niet gespeeld te hebben. Falende klere servers
lol!

Ja blijf op de server voor nu, zodra je uitlogt kom je er niet meer op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-05 15:13
van TDU forum:
We will be performing a brief maintenance tonight starting at midnight (0800 GMT). The servers will remain online throughout the maintenance.

User Experience:

* Clubs on the PC will be unavailable for a short period of time
* Casino on all platforms will be unavailable for a short period of time

Updates being performed:

* A patch will be pushed to the PC server which should address the issue related to Club Information being lost
* To address an exploit, Roulette will be temporarily disabled across all platforms. We will provide an update when it is re-enabled. Note: While roulette is offline, you will receive a "the Test Drive Unlimited 2 Server is Not Available" when attempting to access the game.
* A server-side optimization is being deployed which should improve users' ability to find online sessions (this should reduce the amount of time that users are stuck at "Searching Valid Session")
* An bug with incorrect poker hands being deemed the winner has been resolved

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Zo. Ik heb maar eens gebruik gemaakt van mijn 5 miljoen euro die ik binnen heb geharkt. 6 Ferrari's gekocht en de McLaren. De Veyron en de Koenigsegg heb ik al, dus :) Daarnaast een nieuw huisje waar ik de ferrari's kwijt kon. Heb voor de volgende auto die ik koop weer een nieuw huis nodig :P

Edit: Nu kom ik ook niet meer in het spel. Hoop dat ze het snel fixen :)

[ Voor 11% gewijzigd door AMD1800 op 04-03-2011 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik kom er helemaal niet in. Heb hem net gekocht bij direct2drive. Maar na het installeren en op play drukken in de launcher crashed TDU tijdens het splash-screen :/

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Wat ook weer zo knullig is, is dat als de servers niet bereikbaar zijn je het spel eigenlijk niet kan afsluiten (alleen door Ctrl-alt del)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 09:19
Die update van gister was dus een foutje...http://tinyurl.com/6b5lx63

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11-2024
Preddie schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 07:40:
Wat ook weer zo knullig is, is dat als de servers niet bereikbaar zijn je het spel eigenlijk niet kan afsluiten (alleen door Ctrl-alt del)...
ALT-F4

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Gelukkig eerste wat ik getest heb vanochtend was of het nog werkte :p

Alleen nu lijkt het wel alsof er iets aan het stuur gedrag is veranderd door die patch en wat fps verlies... maar dat kan zo lijken omdat ik vanochtend op me laptop keek of het werkte :)

Gisteravond prima offline vermaakt met me veyron achter de Asphalt driving school :D
Dat ding op hardcore is de ultieme driftbak heb leuke bloemetjes gemaakt en zal er eens een foto van uploaden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297552

Ik heb een nieuwe club aangemaakt:
Gathering of Tweakers #3

mijn online naam is Beertje87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:57
Op de xbox kan ik helemaal geen online race of challenge doen. Keer op keer zijn de servers niet bereikbaar. Echt waar ik koop ik dit spel voor.. ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verdwijnen van auto`s / players lijkt (voor mij) iig opgelost (PC).

Mis wel 10 FPS ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Anoniem: 396895 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:39:
Verdwijnen van auto`s / players lijkt (voor mij) iig opgelost (PC).

Mis wel 10 FPS ofzo..
dat gevoel van die fps had ik ook... micro lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:03

KillerB

______

rCk schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 21:26:
[...]

[...]

Die championships doen, dus license halen (niet zo moeilijk opzich). Dan die championships, dan begin je wel binnen te lopen. Zeker naarmate je verder komt krijg je 400k voor 8 races (plus nog 8000 per race o.i.d.)
Met 25k kan je al een iets fatsoenlijkere auto kopen, die dealers moet je eerst nog vinden voor je die ziet op de map.
Oke, gewoon nog even geduld hebben dus ;). Ik ga wel even wat tijd erin stoppen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Zo, heb een hele tijd niet kunnen spelen, en dit weekend ook niet (drukke studie). Maar vind het een behoorlijke faal dat die servers het nog steeds niet goed doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-05 10:24
wow.. ganse tijd met me xbox360 controller aan't spelen geweest maar dit lakte redelijk wta finesse..
Dus even m'n Logitech G25 afgestoft in de hoop dat dit wat beter zou gaan, maar jezes.. nu stuur ik echt alle kanten op.. responsiveness is nul, dead zone stata op mininmum maar toch lijk'k een serieuze deadzone te hebben..
't Voelt kortweg niks aan als een echte auto.
Iemand tips voor de instellingen?

Steer sensitivity an steer damping helemaal link doet al veel.

[ Voor 7% gewijzigd door witchdoc op 05-03-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

ik zelf heb ook last van die deadzone terwijl ik hem helemaal naar links heb gezet

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
zit nu al paar dagen te wachten op regen...nooit gedacht dat te zeggen maar moet nog 2 foto;s op hawai met regen en komt maar niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297552

leosand schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:38:
zit nu al paar dagen te wachten op regen...nooit gedacht dat te zeggen maar moet nog 2 foto;s op hawai met regen en komt maar niet..
vanmorgen tussen 11 en 12 had ik regen.

moet je gewoon af en toe even kijken in je huis op de Weather channel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
leosand schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:38:
ppft, ik moest een anderhalf uur geleden anders de laatste wedstrijd van de A1 in de regen doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Niet online
Weet iemand hoelang een dag duurt in TDU2 ten opzichte van RL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
lol, al m'n casino geld in de pot gelegd bij poker.. Ik was NIET bezig in een game (net gejoined dus waiting).. spel crashed en poof.. al me casino geld weg.
Is dat de normale gang van zaken? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-06 10:27
@D0m1nat0r1 : wilde wel joinen net, maar moest weg ivm dreigende relationele problemen :> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Iemand trouwens ook problemen met het in het CRC komen? Ik kan er namelijk al een aantal dagen niet in komen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:56
MEN-O schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:06:
@D0m1nat0r1 : wilde wel joinen net, maar moest weg ivm dreigende relationele problemen :> :P
woops :| never mind. veel geluk man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler