[Multiplatform] Test Drive: Unlimited 2 [Deel 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 36.193 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
AMD1800 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 21:17:
man man man. Ibiza cup. Met de VW Golf (ongetuned) de tijdrit. Niet. Te. Doen. Heb m zeker al 15 keer gedaan. xD
Klopt had er zelf ook last van, probeer het eens net de Alfa Brera, daar heb ik hem met gemak mee gehaald :P

[ Voor 30% gewijzigd door NomadTitan op 18-02-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben mijzelf aan het herscheppen bij de plastisch chirurg en de kapper. Een uitermate deprimerende bezigheid in mijn geval, moet ik zeggen, maar goed, als ik eenmaal in een Porsche rij, wil ik herkenbaar zijn ook...

Nu valt het me op dat ik nergens brillen zie, behalve dan van die belachelijk grote zonnebrillen. Mis ik iets, of is TDU2 niet bedoeld voor brldragers...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
PS3 servers zijn weer eens niet beschikbaar, zucht.. Radio doet het nu (daardoor?) ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
NomadTitan schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 21:18:
[...]

Klopt had er zelf ook last van, probeer het eens net de Alfa Brera, daar heb ik hem met gemak mee gehaald :P
Ik heb die met hakken over de sloot op gold gehaald icm met Golf en G27 :P Maar ja, het blijft een kutauto, heb nogal wat gevloekt om die te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 23:05
Okey , wat we ook kunnen doen is 1 plaats op noemen waar we verzamelen. (op welk tijdspit dan ook ) (we zien wel) Ik stel voor het circuit vlak bij de 2de hands shop en het waar je je rijbewijs kan halen dat circuit.
Maar als je zo online bezig bent en gewoon radom mensen afspreek om mooi op terijden, dat is echt geweldig gewoon dat is wat deze game zo sterkt maakt.
En ja ze hebben wat opstart problemen maar dit wordt alleen maar beter en beter!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:36
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 21:51:
Nu valt het me op dat ik nergens brillen zie, behalve dan van die belachelijk grote zonnebrillen. Mis ik iets, of is TDU2 niet bedoeld voor brldragers...?
Kon ook alleen maar die slechte brillen vinden ja, idem voor make-up dat zit er ook niet in.
Was na de patch trouwens al m'n kleren kwijt geraakt in de inloopkast :(

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Kan ik nog bij de PC-club. nickname: Jer0entjeh88

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Zo, net de Hawai cup 2 afgemaakt. Ariel V8 :).
Nu op Ibiza de twee 'wreck' opdrachten afgemaakt, dus weer 2 bonus autos.

Zie nu dat ik 99% op Ibiza1 heb, echter de 100% compleetheid staat aangevinkt als zijnde 'gehaald'. Apart zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
http://www.g2play.net/store/Test-Drive-Unlimited-2.html €19,99 + Bonus

Heb toch te vroeg bij play besteld ;( Er staat alleen niet bij wat voor een bonus maar toch. Dat die nu al zo goedkoop is..

[ Voor 27% gewijzigd door Morpheusk op 19-02-2011 00:56 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

http://www.onlinekeystore...-Unlimited-2-DIGITAL.html €17,99, zonder bonus.

Als ik op Play.com eens goed alles bekijk dan zie ik dat die 3-5 dagen niet klopt, ergens anders staat weer 7-10 dagen. Ik wacht morgen nog af, als ik hem dan nog niet heb, dan bestel ik hem bij 1 van bovenstaande shops en hoef ik niet te wachten.... :|

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Morpheusk schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 00:53:
http://www.g2play.net/store/Test-Drive-Unlimited-2.html €19,99 + Bonus

Heb toch te vroeg bij play besteld ;( Er staat alleen niet bij wat voor een bonus maar toch. Dat die nu al zo goedkoop is..
Het is wel 'No Steam'. Ik vind het juist ideaal om het spel aan mijn steam toe te kunnen voegen

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:49
De PC versie zal in het komende uur een nieuwe patch krijgen:
We have been very happy with the results of the recent patch, and will be pushing another patch tonight at midnight which contains the following improvements:

Friends list should no longer disappear
Friend invites should consistently work
Club issue should be fixed, Clubs should go live some time after the patch is released
Further enhancements to prevent file corruption
Additional back-end functionality to recover previously corrupted save files
Goed nieuws, kunnen we dit weekend misschien nog een beetje fatsoenlijk samen spelen :)

[edit]Ze zeggen nu dat de patch tussen 10:00 - 12:00 vanochtend live gaat

[ Voor 5% gewijzigd door Brainstorm op 19-02-2011 09:53 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad goed nieuws! Ik ben benieuwd...!

Ik ga vandaag denk ik een Porsche kopen en even de career laten voor wat het is. Lekker cruisen met een open dak: heb er zin in! Het ding is natuurlijk eigenlijk te duur op dit moment, maar ik wil 'm gewoon hebben. ;) En dan kan ik ook sneller bij plekken komen waar ik nog niet geweest ben om alsnog nieuwe opdrachten te doen: dat gaat met de huidige auto net ff te langzaam, ;)

Wat betreft die opdrachten: er zit nogal verschil tussen wat je verdient met opdrachten: gisteren moest ik een Ferrari ergens afleveren en dat leverde me 30.000 op...! Terwijl het een doodsimpel klusje was...! Waren er maar meer van dat soort klussen. ;) Zoals gezegd vind ik die 'bom'-klussen eigenlijk het leukst, omdat je dan niet (voor het gevoel) tijdelijk de spelwereld verlaat, wat bij races wel het geval lijkt. Vraag me trouwens af waarom die klussen een bom als icon hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
noumoe, krijg steeds de melding, server down... kun je dan niet gewoon offline verder?

nvm.. uit het forum van tdu2

The servers will be offline for one hour, starting at 1AM PST (0900 GMT).

[ Voor 53% gewijzigd door FunFair op 19-02-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunFair schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 10:07:
noumoe, krijg steeds de melding, server down... kun je dan niet gewoon offline verder?
Officieel zijn online en offline profielen strikt gescheiden: heel vervelend. Maar... je kan je netwerkkabel eruit trekken en dan kan je in ieder geval rondrijden met je online profiel in offline mode. Alleen worden races niet geregistreerd, dus meer dan cruisen kan je beter niet doen. Maar dat is al heel wat. Je krijgt wel wat meldingen, maar dan moet je ff wat logische keuzes maken en uiteindelijk kiezen voor offline rijden. Je hoeft in ieder geval niet een offline profiel aan te maken om offline te kunnen racen: zo kun je alsnog rondrijden met alle auto's uit je online profiel, ook zonder netwerk.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ola allemaal,

Ik heb even een vraagje. Als die CLUB mogelijkheden weer online zijn, hoe join ik dan een club? Want je kan wel "search players" doen maar ik zie nergen een optie om een club te joinen. Wil graag de Gathering Of Tweakers club joinen 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

V3g3ta schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 01:55:

Als ik op Play.com eens goed alles bekijk dan zie ik dat die 3-5 dagen niet klopt, ergens anders staat weer 7-10 dagen. Ik wacht morgen nog af, als ik hem dan nog niet heb, dan bestel ik hem bij 1 van bovenstaande shops en hoef ik niet te wachten.... :|
Als ik de digital version nou koop hoe installeer je hem dan?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 10:19:
Ola allemaal,

Ik heb even een vraagje. Als die CLUB mogelijkheden weer online zijn, hoe join ik dan een club? Want je kan wel "search players" doen maar ik zie nergen een optie om een club te joinen. Wil graag de Gathering Of Tweakers club joinen 8).
Dat probleem heb ik dus ook, men heeft het over kunnen bladeren in nederlandse, nou ik kan niets vinden hoor.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Ik denk dat je na aankoop een link krijgt naar een Atari website waar je de game kan downloaden, installeren, key invoeren, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ok heb hem via daar maar gekocht dan...

Wil ik hem net starten zegt de loader dat ik unable ben de update te downloaden, zijn de servers weer down ofzo???

je krijgt btw binnen seconden een key opgestuurd en die kun je gewoon in de gedownloade iso bv. invoeren en verifieren met de officiele servers van atari, dat werkt ook.

[ Voor 37% gewijzigd door Donnie op 19-02-2011 10:51 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:27
Donnie schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 10:50:
Ok heb hem via daar maar gekocht dan...

Wil ik hem net starten zegt de loader dat ik unable ben de update te downloaden, zijn de servers weer down ofzo???

je krijgt btw binnen seconden een key opgestuurd en die kun je gewoon in de gedownloade iso bv. invoeren en verifieren met de officiele servers van atari, dat werkt ook.
heb het zelfde probleem hier.. hij download 7,44mb aan bestanden en dan krijg je die melding :

Unable to update the game.

You won't be able to play the game online.

If you create an offline profile and update the game later you won't be able to play online with this profile.

Do you want to play offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servers zijn down om 12 uur gaan ze als het goed is weer open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 10:58:
servers zijn down om 12 uur gaan ze als het goed is weer open
ik dacht om 11 uur? Staat dat ze er 1 uur over doen, GMT 9:00 = 10 uur hier toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33
Ze zullen de volgende fouten wel weer gevonden hebben ;)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Hoe machtig is het ook om je dakje van je scuderia even te openen of dicht te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juaNto schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 11:30:
Hoe machtig is het ook om je dakje van je scuderia even te openen of dicht te doen :p
Lol inderdaad, mijn scuderia 16M is nu knalgroen... gewoon omdat het kan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag. Als ik nu TDU 2 opstart haalt hij een update binnen van 7.42 Mb en als hij klaar is wil ik vervolgens op "Play" drukken en dan zegt ie

"Unable to update the game.

You won't be able to play the game online.

If you create an offline profile and update the game later you won't be able to play online with this profile.

Do you want to play offline?"

Hmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:42
Ik heb hetzelfde probleem....

Key gekocht via g2play, gisteravond wel ff kunnen spelen maar krijg nu ook melding dat die niet online kan... Ligt het aan de servers aangezien er meerdere zijn met dit probleem nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 11:33:
[...]

Lol inderdaad, mijn scuderia 16M is nu knalgroen... gewoon omdat het kan 8)
mmm dacht dat die niet overgespoten konden worden?

bluhhh als je nu gaat cruise onthoud hij dan wel je discovery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Ik snap het niet. Ik heb voor port 8889 port forwarding opengezet voor de pc alwaar TDU2 opstaat zodat NAT naar 'open' gaat. Als ik echter TDU2 start en afsluit dan is die betreffende regel weggehaald uit mijn routerinstellingen. Dat kan toch helemaal niet? Hoe kan een spel er nou voor zorgen dat een instelling uit mijn router verdwijnt? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Ik ga een weekje op vakantie en als ik terug ben ligt TDU2 op de mat als het goed is! Dan sluit ik me ook aan bij de GoT PC club, lekker cruisen :).
Ik moet alleen from scratch beginnen dus wel even wat geld verzamelen voor leuke auto's ;).
(overigens vind ik het allemaal erg lang duren bij cdwow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juaNto schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 12:04:
[...]

mmm dacht dat die niet overgespoten konden worden?

bluhhh als je nu gaat cruise onthoud hij dan wel je discovery?
Nee inderdaad hij kan niet overgespoten worden..
Maar je kunt hem wel gaan wrappen bij de stickerboer.
gewoon een grote vierkante sticker in de kleur die je wilt overal op de auto plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
Lekker is dat.... Probeer al een uur het spel op te starten en als ik bijna weg moet naar m'n werk zijn ze bijna klaar.... :P Vanavond maar weer proberen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Ik kon zojuist updaten en ben weer ingame. Het lijkt er op dat de boel weer online is dus, behalve de clubs e.d.
Nou de patch die daar bedoeld wordt is inmiddels al geweest...

[ Voor 51% gewijzigd door Brainstorm op 19-02-2011 12:41 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Geen melding meer maar als je bij het opstart scherm bent duurt het laden lang en uiteindelijk de melding servers offline :S

ziucht zucht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:45
Servers up. PC versie. :)

EDIT:

Had geen boodschap gekregen over server down ofzo tijdens het spelen. Om te checken ff gequit, paar keer geprobeerd om terug in te loggen en dan weer gelukt. Maar blijkbaar zit ik in een soort testsessie ofzoiets. 'Online' players heten Nour_Poloni, Katia_Vara, bvb, medewerkers van Eden. :)

Klopt dus iets niet helemaal. :)

[ Voor 87% gewijzigd door Noel op 19-02-2011 13:55 ]

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nu weer down? was net onderweg een Ferrari af te leveren en ineens de mssg serversdown en je zit weer in het start menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Hier werkt het perfect, lekker aant cruizen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Bij mij in beeld reed ineens Stuart Victory :p

achja lijkt weer te werken probeerde net me MS Sidewinder stuur aan te sluiten maar kan hem maar een kant op laten sturen heel gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Laatst online: 31-07 15:13
juaNto schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 14:52:
Bij mij in beeld reed ineens Stuart Victory :p

achja lijkt weer te werken probeerde net me MS Sidewinder stuur aan te sluiten maar kan hem maar een kant op laten sturen heel gek
Kun je beter Nascar gaan spelen, daar werkt je stuur perfect voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
We zijn nu met zn 4e :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
waar rijden jullie?

Ik heb greentea18 toegevoegd maar dat is een amerikaan? :p

ik zie je wel op de map maar als ik naar je toe join dan zie ik je niet helaas...

en toen ging de server er bij mij uit en was net weer begonnen met die laatste race uit de ibiza cup :p
Gelukkig deze keer maar 5minuten onderweg ipv 32 en alles voor niks!

[ Voor 53% gewijzigd door Pimmuz op 19-02-2011 16:10 . Reden: daarom ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Ik vind het allemaal heel apart. Ik heb wel een online account. Ik sta TDU of een onderdeel ervan niet toe om verbinding met het internet te maken. Toch doet ie het. :S Dus, ik kan nu ook niet spelen.

T is ook zo moeilijk om de progress tijdelijk lokaal op te slaan als de servers er uit liggen. Zucht.

Edit: En nu doen ze t weer, Sjongejonge.

[ Voor 6% gewijzigd door AMD1800 op 19-02-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Dus Waar is de T.net Club ? :D:D

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 23:05
juaNto schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 15:36:
[...]

waar rijden jullie?

Ik heb greentea18 toegevoegd maar dat is een amerikaan? :p

ik zie je wel op de map maar als ik naar je toe join dan zie ik je niet helaas...

en toen ging de server er bij mij uit en was net weer begonnen met die laatste race uit de ibiza cup :p
Gelukkig deze keer maar 5minuten onderweg ipv 32 en alles voor niks!
Greentea18 is gewoon een nederlander hier van tweakers (XIDESIGN) , foutje van de server denk ik.
Ik was ook een van die 4 en danik gewoon een focking bruut spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

zo zegt tdu dat ik franstalig ben :s

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Haha, ja zo heb ik in het spel een Australier die volgens TDU een rus is en dat soort dingen.. Doe je niets aan! Wel grappig sinds dat friends werkt aardig wat verzoekjes gehad tijdens het cruisen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

zal straks ook eens even het één ander toevoegen

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Laatst online: 19:49
hupske schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 20:13:
[...]

Gewoon backspace? zoals je ook de telefoontjes afblaast
cubuz schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 20:37:
Ik gebruike H toeteren om af een challenge af te slaan.
Tnx, ik zal ze eens allemaal uitproberen. Je krijgt wel een symbool te zien wat mij direct richting backspace brengt, maar dat werkt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:13
Ik ga straks ook maar eens even cruisen. Eerst me buikje vol eten.
Zal overigens even iedereen weer toevoegen, dus moeten jullie straks even goed kijken of je een uitnodiging krijgt.

Overigens moet ik ook eerst kijken of ik alle poorten kan open zetten. Scheelt volgens mij wel veel om te connecten met anderen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Laatst online: 31-07 15:13
Zo nadat ik wat geld had opgespaart de laatste 3 dagen heb ik vandaag een gedeelte ervan uitgegeven.
Heb alle huizen op Ibiza gekocht en ook alle auto's die het spel heeft!

Volgende stappen: Alle auto's tunen naar level 4 zodra ik alles heb ondekt en ze dan in de juiste garage's gaan plaatsen.

Oh en ik zit nog maar bij de A4 championship, misschien moet ik die cups ook maar even gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ook maar eens melden hier. Wat is rijden in de regen kudt zeg, mijn Subaru Impreza WRX STI glijd alle kanten op zeg, niet normaal. :X En zwaar jammer dat ik die lelijke gouden velgen niet of nog niet kan laten spuiten. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Joopieboy schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 19:46:
Ook maar eens melden hier. Wat is rijden in de regen kudt zeg, mijn Subaru Impreza WRX STI glijd alle kanten op zeg, niet normaal. :X En zwaar jammer dat ik die lelijke gouden velgen niet of nog niet kan laten spuiten. :P
Moet je nagaan als je een Ferrari of dikke Mercedes :p, na mijn film ben ik ook weer van de partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
klopt het dat de servers er weer uit liggen?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:47
Ja volgens mij ook. De zoveelste keer vandaan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
hupske schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 20:13:
klopt het dat de servers er weer uit liggen?:S
Jup het onderhoud is vertraagd en duurt langer dan verwacht.
PC Users: The maintenance is going to happen a bit later. Most likely in 1-2 hours. Stay tuned.
The PC maintenance is taking longer than expected. We hope to complete it soon. Stay tuned!
Kon net even inloggen en kreeg een friend request, wel een onbekende maargoed het werkt in ieder geval :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

ik kon net ook even inloggen en had een friends request, van iemand uit de club denk ik..

Eenmaal bij het clubhuis kon ik er niet meer in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Geen onbekende, dat was ik ! (C70T5) heb overigens een uur of twee achter elkaar gespeeld zonder problemen.
echter nog niet 1 beantwoorde friend-request.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Jij bent vast geen irakees(of zoiets zon vage flag) en hebt niet een of andere on westerse naam :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: je hebt een A7 en een A7 high kampioenschap en dan een A6 etc. etc. Er zijn van elke klasse maar twee van die kampioenschappen? Zo ja, dan zou ik de auto's die daarbij horen en die ik niet meer nodig heb, willen verkopen/dumpen: dat kan toch...? Of heb ik wellicht later in het spel opeens weer een A7 auto nodig...?

Ik hoop trouwens dat een of andere slimmerik binnenkort met een addon komt waarin je dingen als het weer en tijd zelf kunt regelen... Ik vind die nachten te lang duren en te vaak voorbij komen... Als ik ff lekker wil cruisen, wil ik dat in het zonnetje doen en niet middenin de nacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Het is a7->a7gold a6->a6 gold a5->a5 gold enz.
De wagens kun je verkopen(behalve die je wint) wanneer je garage vol zit.

Je krijgt overigens wel cups(soort eindrace per eiland) dus ik zou nog niks verkopen aangezien je bij ibiza b4-c4-a7-a6 races kreeg bij die cup.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O, okay, dus dan is het misschien toch wel handig alles op te slaan in huizen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 22:01:
Ik hoop trouwens dat een of andere slimmerik binnenkort met een addon komt waarin je dingen als het weer en tijd zelf kunt regelen... Ik vind die nachten te lang duren en te vaak voorbij komen... Als ik ff lekker wil cruisen, wil ik dat in het zonnetje doen en niet middenin de nacht...
Zo te zien wordt in online play het weer door de server geregeld, dus ik vraag me af of dat zal kunnen.

Handig trouwens: wil ik van auto wisselen, game crash + friends list leeg... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg zonet een Friend request met een icoon van een toets, volgens mij Enter (zo'n dikke grijze pijl van rechts) maar hij verdween toen ik op Enter drukte... Geen idee welke toets ik nou moet indrukken daarvoor...?

Zonet ff op Hawai geweest maar meteen weer terug gegaan. Op dit moment is Ibiza 'my home'. ;) Maar toch wel leuk om dat grotere eiland ook nog te hebben! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Ik wil niet langer wachten op mijn pre-order van Play.com en heb via OKS een key aangeschaft. Maar ik zie geen mogelijkheid om mijn offline profiel, waar ik nu al aardig ver ben, om te zetten naar online. Klopt het dat ik nu gewoon een nieuw account moet starten om online te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V3g3ta schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 22:53:
Ik wil niet langer wachten op mijn pre-order van Play.com en heb via OKS een key aangeschaft. Maar ik zie geen mogelijkheid om mijn offline profiel, waar ik nu al aardig ver ben, om te zetten naar online. Klopt het dat ik nu gewoon een nieuw account moet starten om online te kunnen?
Klopt: je offline profiel is echt alleen maar offline bruikbaar. Heel vervelend, vind ik, maar het is niet anders... Gelukkig kan je wel via een truukje je online profiel ook offline gebruiken, al is dat dan alleen voor cruisen: races etc. worden niet geregistreerd. Ik ben op zich niet bijster geinteresseerd in het online gedeelte, maar toch heb ik alleen een online profiel omdat ik niet helemaal opnieuw wil beginnen aan een career als ik over een hele tijd toch online wil...
In ieder geval: als je nu online verder wilt, zul je ALLES weer overnieuw moeten doen... Sterkte...!

(Je moet trouwens niet een nieuw account (bij Atari) aanmaken maar een profiel: een account kan diverse profielen hebben, wat handig is als je met meer mensen op een computer zit bijvoorbeeld).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2011 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Ach, het is niet vervelend om opnieuw te beginnen, ik vermaak me er prima mee. Maar ja, was wel net gewend aan de snellere wagens... Here we go again!

Mensen die me willen toevoegen (PC):

GoT: V3g3ta
TDU2: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik kreeg zonet een Friend request met een icoon van een toets, volgens mij Enter (zo'n dikke grijze pijl van rechts) maar hij verdween toen ik op Enter drukte... Geen idee welke toets ik nou moet indrukken daarvoor...?
esc als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Servers zijn offline weer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Nu niet meer...

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 22:01:
Vraagje: je hebt een A7 en een A7 high kampioenschap en dan een A6 etc. etc. Er zijn van elke klasse maar twee van die kampioenschappen? Zo ja, dan zou ik de auto's die daarbij horen en die ik niet meer nodig heb, willen verkopen/dumpen: dat kan toch...? Of heb ik wellicht later in het spel opeens weer een A7 auto nodig...?
Voor de Ibiza cup heb je ze weer nodig. Ik moet nu weer een C4 gaan kopen omdat ik die verkocht had om plek te maken in mijn garage. Dacht dat ik verlost was van die @)(&!!$)& auto's... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
Eindelijk begint het echt ergens op te lijken. Vrienden uitnodigen werkt en het elkaar joinen werkt ook. Alleen het verbinden met elkaar mag wel wat beter. Ben je aan het rijden en opeens ben je elkaar kwijt.

Heb vanavond dus gezellig gecruist met paar mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

V3g3ta schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 01:55:

Ik heb hem liever in steam, maar €50 vind ik veel te veel, zeker gezien de staat van de servers atm, maar voor €18 wil ik dat nog wel door de vingers zien voor nu, tegen de tijd dat ik alle leuke auto's heb gehaald zullen de servers het wel goed doen hoop ik (lees, 2 week oid ;) )

Hoe kan je trouwens auto's verplaatsen van ibiza naar hawaii?
Ik had alvast een audi TT gekocht voor mijn A5 cup, maar heb net met de ibiza cup een lotus evora gewonnen, die wil ik ook naar hawaii hebben. Moet ik een goedkope auto op hawaii kopen en naar ibiza rijden en terug in mijn lotus, of wordt hij automatisch overgevlogen als ik hem een keer selecteer in een race en issie er dan vanzelf?

[ Voor 21% gewijzigd door StarLite op 20-02-2011 00:19 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
StarLite schreef op zondag 20 februari 2011 @ 00:16:
[...]

Ik heb hem liever in steam, maar €50 vind ik veel te veel, zeker gezien de staat van de servers atm, maar voor €18 wil ik dat nog wel door de vingers zien voor nu, tegen de tijd dat ik alle leuke auto's heb gehaald zullen de servers het wel goed doen hoop ik (lees, 2 week oid ;) )

Hoe kan je trouwens auto's verplaatsen van ibiza naar hawaii?
Ik had alvast een audi TT gekocht voor mijn A5 cup, maar heb net met de ibiza cup een lotus evora gewonnen, die wil ik ook naar hawaii hebben. Moet ik een goedkope auto op hawaii kopen en naar ibiza rijden en terug in mijn lotus, of wordt hij automatisch overgevlogen als ik hem een keer selecteer in een race en issie er dan vanzelf?
Dat laatste wat je zegt is aardig correct :) Je gaat met je auto die in hawai of vice versa wil hebben naar je huis.

Zeg uh kun je als je auto eenmaal is overgespoten de originele kleur er weer op krijgen?

[ Voor 4% gewijzigd door Pimmuz op 20-02-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Las dat de PS3 wel leuke dlc's heeft namelijk de pre-order autos :+
Casino Pack (£6.29/€7.99)
Audi RS 5 Coupe (£0.79/€0.99)
Aston Martin V12 Vintage Carbon Black Ed. (£0.79/€0.99)
Bugatti Veyron 16.4 Super Sports (£0.79/€0.99)
Catheram Superlight R500 (£0.79/€0.99)
Chevrolet Camaro Synergy Spec Ed. (£0.79/€0.99)
Ferrari 612 (£0.79/€0.99)
Jaguar XKR Speed Pack (£0.79/€0.99)
Pagani Zonda (£0.79/€0.99)
De autos voor de PC/Xbox360 hebben enkel een apart kleurtje en vind ik er nutteloos :|
De auto's op dat PS3 lijsje zou ik nog wel wat geld aan willen spenderen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ok luitjes, waar gaan we afspreken zo met zn allen? Ik wil wel even met wat tweakers cruisen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Donnie schreef op zondag 20 februari 2011 @ 11:57:
Ok luitjes, waar gaan we afspreken zo met zn allen? Ik wil wel even met wat tweakers cruisen ;)
Ik ook maar dan vrees ik dat ik morgen weer vrijgezel ben :) misschien wil me broertje cruise met jullie die logeert hier het weekend en zijn pc is te zwak })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ik gaat zo ook nog even denk ik, als mijn ogen het nog accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
XIDESIGN schreef op zondag 20 februari 2011 @ 13:03:
Ik gaat zo ook nog even denk ik, als mijn ogen het nog accepteren.
Bang dat je misselijk word van de kater? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
Haha, maar jongens je hoeft niet perse een plek te hebben om af te spreken.
Je voegt elkaar toe in je vriendenlijst. Vervolgens nodig je elkaar uit en accepteert het en je komt bij elkaar terecht:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVR123
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-06 01:20
Voeg mij ook maar toe (PS3) :
Forum: dvr123
PSN: dvr123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
juaNto schreef op zondag 20 februari 2011 @ 13:38:
[...]

Bang dat je misselijk word van de kater? :p
Was het maar zo, foking hoofdpijn achter de ogen :P Maarja, werken gaat door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Iemand al een trainer/savegame oid gevonden voor de offline mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
RichardvdD schreef op zondag 20 februari 2011 @ 14:16:
Iemand al een trainer/savegame oid gevonden voor de offline mode?
ik niet en niet nodig zag net iemand die had 934,056,346 ofzoiets als saldo level 16...
dat kan toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:19
Ik heb een account gemaakt op de tdu2 site om online te spelen.

Offline spelen en updaten werkt gewoon, maar als ik online wil gaan met een ander profile dan zegt ie dat mijn serial invalid is.

Iemand iets soortgelijks meegemaakt? of zou het liggen aan dat ze nog bezig zijn met patchen en andere problemen met het spel te verhelpen?

[ Voor 26% gewijzigd door StygMa op 20-02-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Is het een bug dat je die cup races in 1 keer moet doen allemaal?
Had die laatste eiland tour voor het laats bewaard om ff tussendoor savegame te backuppen, en nu moet ik alles weer overnieuw gaan doen?

Bug of klopt dit?

De rest van de championships kon je opgeven en later weer gewoon verder afmaken.

[ Voor 15% gewijzigd door Sipio op 20-02-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend ook maar TDU2 (via Steam) aangeschaft. 10 minuten kunnen spelen en nu de melding dat de server niet beschikbaar is :(

Ik ga wat geld verdienen voor een leuke auto, hierna join ik graag de GOT club :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Sipio schreef op zondag 20 februari 2011 @ 14:46:
Is het een bug dat je die cup races in 1 keer moet doen allemaal?
Had die laatste eiland tour voor het laats bewaard om ff tussendoor savegame te backuppen, en nu moet ik alles weer overnieuw gaan doen?

Bug of klopt dit?

De rest van de championships kon je opgeven en later weer gewoon verder afmaken.
Wel vreemd ik was die laatste race aan het doen en toen werd de server unavailable bij 31minuten gereden :p
Nu heb ik hem gister maar gedaan en ik hoefde niet alle races opnieuw te doen zoals jij zegt of het een bug is of iets anders durf ik niet te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Frustrerend moeilijk soms dit spel. Ibiza cup, Asphalt driving school... B3 championship op Hawaii... pffff....
NomadTitan schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 21:18:
[...]

ook met die Brera nog verdraaid lastig.

[ Voor 55% gewijzigd door Gunner op 20-02-2011 15:15 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
juaNto schreef op zondag 20 februari 2011 @ 15:12:
[...]

Wel vreemd ik was die laatste race aan het doen en toen werd de server unavailable bij 31minuten gereden :p
Nu heb ik hem gister maar gedaan en ik hoefde niet alle races opnieuw te doen zoals jij zegt of het een bug is of iets anders durf ik niet te zeggen
Hmm vreemd dan idd, het gekke is dat ik eerder ook al 1 race van die cup had gereden, toen ook eruit ben gegaan en toen ik terug kwam ook die ene race weer overnieuw moest doen.
Maar dacht dat er iets mis was gegaan met saven of zo dus 1 race overnieuw doen nou ja, maar nu moet ik ze dus allemaal weer gaan doen :z

Lijkt me dan wel een bug te zijn in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Gunner schreef op zondag 20 februari 2011 @ 15:15:
Frustrerend moeilijk soms dit spel. Ibiza cup, Asphalt driving school... B3 championship op Hawaii... pffff....

[...]

ook met die Brera nog verdraaid lastig.
Apart, ff naar stage 2 tunen, peace of cookie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
En de server weer niet beschikbaar.... *zucht* ....Meer mensen met dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

NomadTitan schreef op zondag 20 februari 2011 @ 15:20:
[...]

Apart, ff naar stage 2 tunen, peace of cookie! _/-\o_
Volgens mij had ik dat gedaan, maar zal dat nog ff checken. Irritant dat je overal 1e moet worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 20-02-2011 15:26 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robsta86 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 15:24:
En de server weer niet beschikbaar.... *zucht* ....Meer mensen met dit probleem??
Ja, hier hetzelfde (PC).

Wat is die coop driving mode leuk zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 15:43:
[...]

Ja, hier hetzelfde (PC).

Wat is die coop driving mode leuk zeg :)
Kan helaas de hele middag al niet inloggenOp de server komen, beetje jammer weer :'(

[ Voor 4% gewijzigd door NomadTitan op 20-02-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
NomadTitan schreef op zondag 20 februari 2011 @ 15:51:
[...]

Kan helaas de hele middag al niet inloggenOp de server komen, beetje jammer weer :'(
Hier ook al sinds 15.30 niet.

Edit: nu ineens wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet het 5 minuten en dan plots tijdens het rijden een melding dat de server niet beschikbaar is :(
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.