Show je Apple topic |
![]() |
Het topic |
| Wij Apple-eigenaren zijn trots op onze setups. We pimpen ons bureau (...of waar we ook werken) niet alleen met een shiny iMac, een stoere Mac Pro of een vintage G3, maar doen er ook nog eens alles aan om de juiste accessoires, de coolste gadgets en net dat kleine detail extra te regelen dat onze werkplek maakt tot één om jaloers op te zijn. Herken jij je hierin? Grijp dan snel je camera en post je set-up hier (nadat je de regels gelezen hebt). |
De regels |
| Het "show je Apple computer" is een luchtig topic, maar in de Huiskamer ben je hier vooralsnog niet. Houd je daarom aan de volgende regels, dan blijft het gezellig en hoeven de moderators niet telkens je berichten te trashen: • Ga niet offtopic. Dit is een bureau pats draadje en niet een helpdesk/vragen draadje. Dat betekent niet dat je helemaal niks mag vragen over de setup van een ander, maar begin niet met vragen "welke mac moet ik kopen" enz. • Maak thumbnails. Gebruik eerst een programma als Photoshop, The Gimp, EasyCrop of een ander programma om een kleinere versie (max. 640 breed) van je foto te maken. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien. Dit doe je op de volgende manier: [url=URL_Orginele_plaatje_van_Desktop][afbeelding][/url] • Vertel wat over je Apple en misschien ook over de dingen er omheen. Meestal vinden mensen het interessant te weten wat voor randapperatuur er te zien is, of het fijn werkt zo en hoe je toch in godsnaam je bureau zo smerig hebt gekregen |
Vorige delen: |
Topicreeks: Het grote "show je Apple computer" topic Met dank aan MadMark, Alpha-Sphere, SyS_ErroR, Maximus, dawuss, NiTroXiuS, JottemJ, Spinvis en ipowermaccube voor hun inzet voor de vorige delen. |
En weer een nieuw deeltje!
Nog steeds mijn setup:

LapTuk
Edit: Oude foto, inmiddels geen 3G meer, maar een iPhone 4.
Nog steeds mijn setup:

LapTuk
Edit: Oude foto, inmiddels geen 3G meer, maar een iPhone 4.

Wat zie je:
- Macbook Pro 2.26 (mid 2009)
- Samsung 2693HM
- Western Digital My Book Studio II 1TB
- Apple Wireless Keyboard
- Apple Magic Mouse
- iPhone 3GS 16GB
- Nokia 6300
Wat je niet ziet:
- Samsung LE32C530
- Humax 5000c
- Apple TV 2
- Samsung ML-1640
- iPhone 4 16GB (foto mee gemaakt)
Ik ben nog op zoek naar die cable clamps (in verschillende kleuren), iemand een linkje?
[ Voor 10% gewijzigd door new_born89 op 15-02-2011 11:00 ]
Hier mijn vernieuwde setup:

Wat zie je:
- iMac 27'', 3.06 GHz Core 2 Duo, 4GB, 1 TB HDD
- Apple Universal Dock
- Apple Remote (white, voor dock)
- Oud zakhorloge
- Twee horloges (één IWC horoge en één Nairui)
- Blackberry Bold 9700 (Over ong. 3 maanden vervangen door een iPhone 4 (5?))
- iPod Touch 3th Generation, 32 GB
- Apple Remote (voor Mac, VLC)
- Apple Magic Trackpad
- Castelijn & Beerens portemonnee
- Nikon Microlens (AF Micro Nikkor, 60 mm, 1:2.8 D)
- Logitech Z-5500 Digital Speaker set
- Remote voor Z-5500
- Freecom 1 TB Externe Harde Schijf (Time Machine) USB, Firewire 800/400 eSata
- Nieuwe bladmuziek (Just The Way You Are, Bruno Mars)
- Overige Stuff die ik niet op ga noemen
Wat zie je niet:
- Nikon D70 waar deze foto mee is genomen
Wallpaper is: http://interfacelift.com/...s/2465/leopard_stare.html
Zeg maar wat jullie ervan vinden

Wat zie je:
- iMac 27'', 3.06 GHz Core 2 Duo, 4GB, 1 TB HDD
- Apple Universal Dock
- Apple Remote (white, voor dock)
- Oud zakhorloge
- Twee horloges (één IWC horoge en één Nairui)
- Blackberry Bold 9700 (Over ong. 3 maanden vervangen door een iPhone 4 (5?))
- iPod Touch 3th Generation, 32 GB
- Apple Remote (voor Mac, VLC)
- Apple Magic Trackpad
- Castelijn & Beerens portemonnee
- Nikon Microlens (AF Micro Nikkor, 60 mm, 1:2.8 D)
- Logitech Z-5500 Digital Speaker set
- Remote voor Z-5500
- Freecom 1 TB Externe Harde Schijf (Time Machine) USB, Firewire 800/400 eSata
- Nieuwe bladmuziek (Just The Way You Are, Bruno Mars)
- Overige Stuff die ik niet op ga noemen
Wat zie je niet:
- Nikon D70 waar deze foto mee is genomen
Wallpaper is: http://interfacelift.com/...s/2465/leopard_stare.html
Zeg maar wat jullie ervan vinden
Mijn mek bij zonlicht:

wat zie je op de foto:
-Troep
-Macbook White Unibody (late 09)
-iMac G4
-Troep

wat zie je op de foto:
-Troep
-Macbook White Unibody (late 09)
-iMac G4
-Troep
[ Voor 18% gewijzigd door Hoite op 16-02-2011 16:29 ]
Lekker kort.
Verwijderd
In schril contrast met wat hier meestal wordt gepost, een foto van mijn werkplek. De examenperiode is net voorbij, dus je kan nagaan hoe het er hier toen moet hebben uitgezien. Foto is getrokken met een pas nieuwe Canon S95, maar zoals te zien heb ik hem helemaal nog niet onder de knie
Apple spulletjes zijn:
Late '08 Macbook
Apple Wireless Keyboard
iPod Touch 2G
Apple spulletjes zijn:
Late '08 Macbook
Apple Wireless Keyboard
iPod Touch 2G
Hierbij mijn setupje:

Wat je ziet:
Wat je ziet:
- iMac 21.5" 4GB i3 midden 2010 (instapmodel)
- Acer x193w 19" beeldscherm
- Apple Magic Mouse
- Senheiser HD201
- Casio fx-9860G
- Samsung corby txt
- M'n wiskunde huiswerk met bijbehorende spullen(potloot, pen, geodriehoek, passer etc.)
- Western Digital Elements 2TB
- Philips 32" HDTV
- Apple TV2
- PS3 + controller
- Boek Oeroeg(voor me boekenlijst
)
- Airport Express
- Sony Cybershot DSC-W350 (foto mee gemaakt)

Wat je ziet:
- iMac 27" i7 2,93 GHz - 12 GB RAM
- iPhone 4 16 GB
- Apple Magic Mouse
- S&S Steel Series mousepad
- Panasonic P42G10E
- Western Digital Elements 1 TB voor Time Machine backups
Klopt, ik had een WD Media Player Live, maar die heeft m'n vader "geleend" voor beneden. Dus nu via Displayport -> HDMI en dan de HDMI en een Jack naar m'n TV. Gaat prima.Darkstar schreef op zondag 20 februari 2011 @ 12:32:
[...]
Leuke setup! Gebruik je je iMac ook als Mediacenter voor de TV of zo?
Het ziet er idd wel een beetje kaal uit naar mijn mening, maar het is wel netjes en ordelijk zo natuurlijk
Omdat je de tweede bent die het een kale kamer vindt, hier een aanzicht van de andere kant van m'n kamer.
Die kant is wat drukker en "gezelliger", vandaar dat ik het aan de andere kant wat rustiger gehouden heb.
Meer Apple foto's!! 
In de woonkamer heb ik mijn 13" MacBook Pro (2,16GHz, 4GB). Deze gebruik ik met name om films en series af te spelen op mijn plasma-tv. Maar ook om fijn op de bank hangend te internetten e.d.

In de werkkamer heb ik een Mac Pro (2,66GHz, 18GB, ATI5770 en 6,15TB) met 30" ACD plus Wacom, Huey en Altec Lansing speakerset. Deze gebruik ik voor fotobewerken, server voor films e.d.

Ernaast staan twee WD FW800 externe disken, samen 3,5TB (voor backup en verdere opslag).

En ja, ik houd mijn tafel/bureau het liefst zo clean mogelijk. Ik heb genoeg troep en dat verdwijnt in lades of achter kastdeurtjes; out of sight, out of mind
In de woonkamer heb ik mijn 13" MacBook Pro (2,16GHz, 4GB). Deze gebruik ik met name om films en series af te spelen op mijn plasma-tv. Maar ook om fijn op de bank hangend te internetten e.d.

In de werkkamer heb ik een Mac Pro (2,66GHz, 18GB, ATI5770 en 6,15TB) met 30" ACD plus Wacom, Huey en Altec Lansing speakerset. Deze gebruik ik voor fotobewerken, server voor films e.d.

Ernaast staan twee WD FW800 externe disken, samen 3,5TB (voor backup en verdere opslag).

En ja, ik houd mijn tafel/bureau het liefst zo clean mogelijk. Ik heb genoeg troep en dat verdwijnt in lades of achter kastdeurtjes; out of sight, out of mind
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
beetje crappy pic maar best i can do voor nu 

Mac Mini Late 2009 2.26 GHz
Upgraded naar 4 GB ram en kingston SSD V+100 96GB
Onder de Mac Mini een Iomega MiniMax 2 TB op FW 800
2x Samsung 21.5 inch led lcd schermen.
Standaard Wired keyboard en Magic muis.
iPhone 4 32 GB
iPad 3G 32 GB
Voor nu voldoende power voor wat ik ermee doe nog.
Denk dat ik upgrade bij nieuwe generatie/refresh imac+cinema
robberto thnx voor clear image

Mac Mini Late 2009 2.26 GHz
Upgraded naar 4 GB ram en kingston SSD V+100 96GB
Onder de Mac Mini een Iomega MiniMax 2 TB op FW 800
2x Samsung 21.5 inch led lcd schermen.
Standaard Wired keyboard en Magic muis.
iPhone 4 32 GB
iPad 3G 32 GB
Voor nu voldoende power voor wat ik ermee doe nog.
Denk dat ik upgrade bij nieuwe generatie/refresh imac+cinema
robberto thnx voor clear image
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2011 19:55 ]
Om even tegengewicht te bieden aan de vele steriele setups hier in dit topic; mijn setup in mijn veel te krappe studentenkamer:

• MacBook Air 13.3" late 2010 - 2.13 GHz, 4 GB RAM, 256 GB SSD
• Apple Wireless Keyboard
• Iiyama ProLite B2409HDS
• Samsung Story 1.5 TB HDD
• Lompe bureaulamp die altijd in de weg staat
• Apple Universal Dock voor iPhone 4
• Technics SU-Z25 Versterker -25 euries in de kringloopwinkel- waarop 2 van deze speakers zijn aangesloten:

Let vooral op het perfecte kabelmanagement in de achtergrond.

• MacBook Air 13.3" late 2010 - 2.13 GHz, 4 GB RAM, 256 GB SSD
• Apple Wireless Keyboard
• Iiyama ProLite B2409HDS
• Samsung Story 1.5 TB HDD
• Lompe bureaulamp die altijd in de weg staat
• Apple Universal Dock voor iPhone 4
• Technics SU-Z25 Versterker -25 euries in de kringloopwinkel- waarop 2 van deze speakers zijn aangesloten:

Let vooral op het perfecte kabelmanagement in de achtergrond.
Verwijderd
Eindelijk mijn nieuwe setupje, voor de verandering de oude hieronder:

Wat je kunt zien, ik heb een nieuw bureau gekocht, wit geverft, Appletje erop gezet via zwarte verf. Dit is het resultaat:

Wat u ziet:
- Macbook Pro 15 Inch Spring 2010
- Microsoft Basic Mouse (1 ding kunnen ze goed, en dat is muisjes maken!)
- Samsung SyncMaster 923NW (wordt het meeste gebruikt door Final Cut Pro)
- Freecom HDD (500 Gig)
- Airbus A380 Mini
- Zelf geschoten iPod foto's
- Platenspelertje als puntenslijper (geeerft van mijn oma)

Wat je kunt zien, ik heb een nieuw bureau gekocht, wit geverft, Appletje erop gezet via zwarte verf. Dit is het resultaat:

Wat u ziet:
- Macbook Pro 15 Inch Spring 2010
- Microsoft Basic Mouse (1 ding kunnen ze goed, en dat is muisjes maken!)
- Samsung SyncMaster 923NW (wordt het meeste gebruikt door Final Cut Pro)
- Freecom HDD (500 Gig)
- Airbus A380 Mini
- Zelf geschoten iPod foto's
- Platenspelertje als puntenslijper (geeerft van mijn oma)
Bij deze dan ook mijn bureau.

Plaatjes zijn clickable voor een grotere versie.
U ziet:
- Apple iMac 27 inch, 3.2GHz i3
- Apple iPad 16GB Wi-Fi
- Apple iPhone 4 16GB
- Apple Airport Extreme Dualband N
- Apple Magic Mouse
- Sony-speakers
U ziet (waarschijnlijk) niet:
- Pioneer-versterker (onder tafel, oud beestje)

Plaatjes zijn clickable voor een grotere versie.
U ziet:
- Apple iMac 27 inch, 3.2GHz i3
- Apple iPad 16GB Wi-Fi
- Apple iPhone 4 16GB
- Apple Airport Extreme Dualband N
- Apple Magic Mouse
- Sony-speakers
U ziet (waarschijnlijk) niet:
- Pioneer-versterker (onder tafel, oud beestje)
Eens tijd voor een update 

Wat je zoal ziet:
MacBook Pro 15" 2009
Apple Cinema Display 24" (gisteren gekocht)
Zelfgemaakte M-stand
iPod touch 2009
iPhone 3G
Apple draadloos toetsenbord
Simpel logitech 2.1 setje
Wacom Bamboo touch
En m'n orange th30 gitaarversterker + koffer vol effectpedalen

Wat je zoal ziet:
MacBook Pro 15" 2009
Apple Cinema Display 24" (gisteren gekocht)
Zelfgemaakte M-stand
iPod touch 2009
iPhone 3G
Apple draadloos toetsenbord
Simpel logitech 2.1 setje
Wacom Bamboo touch
En m'n orange th30 gitaarversterker + koffer vol effectpedalen

Mijn MBP 13" i5
Eigenlijk niet veel veranderd. De HD is weg. Wat rotzooi is weg en dr ligt nu wat andere rotzooi. Grootste update heeft eigenlijk aan de achterkant van m'n iPhone plaatsgevonden.

Plaatjes doen het

Plaatjes doen het
[ Voor 46% gewijzigd door SquareOne op 25-02-2011 22:26 ]
Hier mijn nieuwe setup, gisteren even langs de Ikea geweest 

[ Voor 109% gewijzigd door idutcher op 25-02-2011 22:19 . Reden: Link naar Flickr verwijdert ]

Nieuw speelgoed!
Nu nog standaard 15" (750GB/2,2GHz i7/HD6750M 1GB).
Binnenkort i.c.m. Intel s-ata 600 SSD, 8GB RAM. Later i.c.m. Thunderbolt 27" Cinema Display
Verwijderd
Even een snapshot genomen met een GoPro HD Hero (sportscam):

En nog een normale foto:

Excuses voor de zeer matige kwaliteit, helaas heb ik niets beters om mee te fotograferen.
Wat je ziet:
- MacBook Pro 15" (mid 2010) i7 met 7200 rpm, hi-res en US-keyboard opties
- 27" LED Cinema Display
- Magic Mouse
- Magic Trackpad
- Wireless Keyboard (US)
Naast de MBP was de ACD voor mij de beste aankoop van 2010. Een aanrader! De Magic Trackpad gebruik ik voornamelijk voor de Exposé gestures, dat werkt heerlijk snel i.s.m. de Magic Mouse.

En nog een normale foto:

Excuses voor de zeer matige kwaliteit, helaas heb ik niets beters om mee te fotograferen.
Wat je ziet:
- MacBook Pro 15" (mid 2010) i7 met 7200 rpm, hi-res en US-keyboard opties
- 27" LED Cinema Display
- Magic Mouse
- Magic Trackpad
- Wireless Keyboard (US)
Naast de MBP was de ACD voor mij de beste aankoop van 2010. Een aanrader! De Magic Trackpad gebruik ik voornamelijk voor de Exposé gestures, dat werkt heerlijk snel i.s.m. de Magic Mouse.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2011 18:29 ]
Hier ook even een twee foto's van mijn setup.

Wat is er te zien:
- iMac 21,5 2010 model. Core i5, 12 GB en 128GB V+100 Kingston SSD
- Wireless Keyboard & Magic Mouse
- Magic Trackpad
- Slimkey V2 stand
- Apple Ipad 16GB WiFi
- ICY Box 1 GB NAS
- Macally G-S350SU met originele 2 GB iMac HDD
- HTC HD2 met Windows Phone 7
Begin dit jaar de iMac aangeschaft en nog geen seconde spijt. Wel gelijk extra geheugen en een SSD gekocht. Het is nu een superstille, razendsnel ding waar ik iedere dag weer met plezier gebruik van maak. Windows 7 is via Bootcamp geinstalleerd, omdat ik soms nog windows programma's nodig heb, o.a. voor mijn telefoon.

Wat is er te zien:
- iMac 21,5 2010 model. Core i5, 12 GB en 128GB V+100 Kingston SSD
- Wireless Keyboard & Magic Mouse
- Magic Trackpad
- Slimkey V2 stand
- Apple Ipad 16GB WiFi
- ICY Box 1 GB NAS
- Macally G-S350SU met originele 2 GB iMac HDD
- HTC HD2 met Windows Phone 7
Begin dit jaar de iMac aangeschaft en nog geen seconde spijt. Wel gelijk extra geheugen en een SSD gekocht. Het is nu een superstille, razendsnel ding waar ik iedere dag weer met plezier gebruik van maak. Windows 7 is via Bootcamp geinstalleerd, omdat ik soms nog windows programma's nodig heb, o.a. voor mijn telefoon.
- 13" MacBook Pro (mid 2010)
- 27" LED Cinema Display
- WD My Book Studio Edition 500GB
- Logitech Z-2300
- iPad dock (iPad zit in m'n tas)
- iPhone 4 dock (iPhone heeft de foto gemaakt)
- Wireless toetsenbord
- Magic Trackpad
- Magic Mouse
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zowel een iMac als een Cinema Displat hebben gewoon een gat om zo'n kensington slot aan vast te maken hoor 
[ Voor 38% gewijzigd door Spike_wolf op 28-02-2011 19:40 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Op school hadden we de 21inch iMac vastgeketend met een kensington aan een ouderwetse radiator (zware buis).Awoodentree schreef op maandag 28 februari 2011 @ 18:36:
Valt me mee dat niet iedereen zijn 27" ACD heeft vastgeketend aan de muur, althans niet zichtbaar. Een scherm van €1000,- zal ik in ieder geval wel vastketenen.
Bij mezelf is er weinig aan de setup veranderd, heb zojuist een Twelve South BookBook 15,4" bij appelhoes.nl besteld maar een echte setup upgrade is dat niet.
Na de inbraak trof ik de iMac zo aan (op de grond)

Flinke deuk in de achterkant, front los, kast krom, maar de Mac was niet meegenomen! Scheelde weer, maar de schade is 500 euro (enkel cosmetisch)
Na lang twijfelen en omdat ik jaren inspiratie uit dit topic heb gedaan, kon ik jullie dit toch niet onthouden! (+ ik heb n nieuwe camera
)

Wat zie je (half):
2x 30" Apple Cinema Display
Mac Pro late 2008, 2x Xeon quad core 2.8GHz, 12GB, 2x 1TB in raid 1 (hangt onder bureau)
Wacom Cintiq 21" tekentablet
iPhone 4, 32GB
In de meterkast staat nog een QNAP NAS met 4x 2TB voor time machine en media schijf. Mijn werkbestanden staan allemaal op dropbox voor naadloze sync met mijn machines. Voor 139 euro per jaar heb je oneindig aantal deleted items en t houdt ook de verschillende versies bij van je bestanden. Kan niet meer zonder! Na een aantal keer dataverlies vroeger, zal het mij niet nog eens ooit overkomen.
Toen Apple de nieuwe ACDs aankondigde heb ik direct een tweede aangeschaft (t stond al een tijdje op mn wishlist maar zo duur). Ik had hiervoor een iMac en toen ik overging naar de 30", merkte ik gelijk dat het veel rustiger werkte door de alu bezel. Niet zozeer dat ik last had van weerspiegeling op het scherm maar onbewust door de weerspiegeling op de bezel.
Mijn laatste speeltje is een Canon 60D met een 1.4/50mm lens. En wow! wat een lens!
Zo, weer genoeg kwijlmateriaal I guess

Wat zie je (half):
2x 30" Apple Cinema Display
Mac Pro late 2008, 2x Xeon quad core 2.8GHz, 12GB, 2x 1TB in raid 1 (hangt onder bureau)
Wacom Cintiq 21" tekentablet
iPhone 4, 32GB
In de meterkast staat nog een QNAP NAS met 4x 2TB voor time machine en media schijf. Mijn werkbestanden staan allemaal op dropbox voor naadloze sync met mijn machines. Voor 139 euro per jaar heb je oneindig aantal deleted items en t houdt ook de verschillende versies bij van je bestanden. Kan niet meer zonder! Na een aantal keer dataverlies vroeger, zal het mij niet nog eens ooit overkomen.
Toen Apple de nieuwe ACDs aankondigde heb ik direct een tweede aangeschaft (t stond al een tijdje op mn wishlist maar zo duur). Ik had hiervoor een iMac en toen ik overging naar de 30", merkte ik gelijk dat het veel rustiger werkte door de alu bezel. Niet zozeer dat ik last had van weerspiegeling op het scherm maar onbewust door de weerspiegeling op de bezel.
Mijn laatste speeltje is een Canon 60D met een 1.4/50mm lens. En wow! wat een lens!
Zo, weer genoeg kwijlmateriaal I guess
[ Voor 2% gewijzigd door desune op 28-02-2011 21:03 . Reden: link klikbaar gemaakt naar high res versie ]

Wat je ziet:
* Een windows bak
* Macbook pro 15" i5
* G15 toetsenboard
* MX518 muis
* Magicmouse
* En ja voor de mensen die goed kijken. Er ligt echt nog een oude iPhone 2g (die inmiddels wel een beetje aan
het overlijden is).
Geschoten met mijn canon 450d met 70-200 2.8 canon lens.
@Brm-G Meer kwijlinspiratie materiaal dan
Plaatje van de gehele werkplek en de MacBook Air die even sexy staat te zijn voor de foto

Ik heb een hekel aan kabels dus ik heb me helemaal uit kunnen leven in de cable management onder mn bureau. Geinspireerd door mede liefhebbers van cable management
Wat je meer ziet is:
- MacBook Air 11" 1.6GHz, 128GB, 4GB
- Dr. Dre headphones voor als ik "wired" ben. Collega heeft B&W headphones, vond ze erg goed klinken, veel beter midden en meer gecontroleerde bas. Opzich ben ik wel een basliefhebber maar op de Dre's klinkt de rest dan een beetje schel in vergelijking met de B&Ws. Misschien toch een keer ruilen
- B&W MM1 speakers. De kabels zijn te kort voor de breedte van 2x30" schermen, dus ze staan achter het scherm
- Wacom intuos 4 medium. Nu vraag je je af wat ik in godsnaam met een intuos en een cintiq moet, maar de cintiq is voor puur photoshop werk en de intuos gebruik ik voor "normaal" werk. Dat was niet de bedoeling maar soms switch ik erg vaak tussen photoshop en andere applicaties, ik kan dan met de pen van de cintiq direct op de intuos en dan zit ik direct op de ACDs. Werkt gigantisch goed en eigenlijk best intuitief. Het was eigenlijk niet de bedoeling omdat ik de intuos bij aanschaf van de cintiq wilde verkopen maar uiteindelijk bevorderde het me mijn productiviteit om op deze manier te werken dus toch maar gehouden. Het rare is dat de intuos pen niet werkt op de cintiq, terwijl ze identiek zijn lol.
@Duriel: inderdaad, Dyson Air Multiplier, het was vorig zomer al bekend dat ik ging verhuizen dus had weinig zin om airco op te hangen. En je kan je hoofd in een ventilator stoppen
Plaatje van de gehele werkplek en de MacBook Air die even sexy staat te zijn voor de foto

Ik heb een hekel aan kabels dus ik heb me helemaal uit kunnen leven in de cable management onder mn bureau. Geinspireerd door mede liefhebbers van cable management
Wat je meer ziet is:
- MacBook Air 11" 1.6GHz, 128GB, 4GB
- Dr. Dre headphones voor als ik "wired" ben. Collega heeft B&W headphones, vond ze erg goed klinken, veel beter midden en meer gecontroleerde bas. Opzich ben ik wel een basliefhebber maar op de Dre's klinkt de rest dan een beetje schel in vergelijking met de B&Ws. Misschien toch een keer ruilen
- B&W MM1 speakers. De kabels zijn te kort voor de breedte van 2x30" schermen, dus ze staan achter het scherm
- Wacom intuos 4 medium. Nu vraag je je af wat ik in godsnaam met een intuos en een cintiq moet, maar de cintiq is voor puur photoshop werk en de intuos gebruik ik voor "normaal" werk. Dat was niet de bedoeling maar soms switch ik erg vaak tussen photoshop en andere applicaties, ik kan dan met de pen van de cintiq direct op de intuos en dan zit ik direct op de ACDs. Werkt gigantisch goed en eigenlijk best intuitief. Het was eigenlijk niet de bedoeling omdat ik de intuos bij aanschaf van de cintiq wilde verkopen maar uiteindelijk bevorderde het me mijn productiviteit om op deze manier te werken dus toch maar gehouden. Het rare is dat de intuos pen niet werkt op de cintiq, terwijl ze identiek zijn lol.
@Duriel: inderdaad, Dyson Air Multiplier, het was vorig zomer al bekend dat ik ging verhuizen dus had weinig zin om airco op te hangen. En je kan je hoofd in een ventilator stoppen
@Maffioso: Thanks! Op mn werk doe ik vooral heel erg uiteenlopende online projecten. Ik heb een heel breed scala aan kennis opgebouwd door de jaren heen dus ze kunnen me overal voor inzetten. Alles wat zich online afspeelt weet ik mijn weg te vinden. Alles bereikt dmv hard werken!
Omdat ik al jaren dit topic volg heb ik altijd foto's gemaakt van mijn nieuwe Macs. Heb er ook een paar eerder gepost maar ik zie dat de links niet meer werken dus hierbij nog mijn oude setups.
Mijn eerste MacBook Pro in 2007:

Vooral je eerste Mac is het moeilijkst bij elkaar te krijgen
Ik heb me toen letterlijk doodgewerkt tijdens mn vakantiebaantje. 2000 euro toendertijd! 1700 ongeveer via het developers programma.
De MacBook Pro na anderhalf jaar verkocht en een 24" iMac aageschaft. Jaar later een MacBook Air erbij gekocht. Toen begon ik ook met een fulltime baan.

Later de Macbook Air in 2009 verkocht en een unibody Macbook Pro high-res 17" gekocht die ik nog steeds heb en gebruik als portable workstation. Hij is niet meer zo snel maar voor het werk wat ik doe voldoet hij nog prima dus niet van plan om m te vervangen.
Over een paar weken ga ik reizen en ik heb geen zin om die 17" mee te zeulen in een aparte tas, maar ik moet beschikbaar zijn voor noodgevallen dus daarom recentelijk de 11" Air aangeschaft.
About de MM1's, deze zijn echt super goed! Via airtunes heb ik een stel grote JBL speakers via een stereo HK setje maar ik luister op de Mac eigenlijk altijd via de MM1s. Ik vind het ook de mooiste speakerset die er beschikbaar is voor bij de Mac. Helemaal met de nieuwe Cinema displays. Gewoon pure kunst
Het zijn inderdaad de P5s, ze zien er ook zo mooi "sophisticated" uit en uitstekende support heb ik gehoord. Mijn ervaring met B&W producten is dat je ze blind kan kopen op kwaliteit.
Omdat ik al jaren dit topic volg heb ik altijd foto's gemaakt van mijn nieuwe Macs. Heb er ook een paar eerder gepost maar ik zie dat de links niet meer werken dus hierbij nog mijn oude setups.
Mijn eerste MacBook Pro in 2007:

Vooral je eerste Mac is het moeilijkst bij elkaar te krijgen
De MacBook Pro na anderhalf jaar verkocht en een 24" iMac aageschaft. Jaar later een MacBook Air erbij gekocht. Toen begon ik ook met een fulltime baan.

Later de Macbook Air in 2009 verkocht en een unibody Macbook Pro high-res 17" gekocht die ik nog steeds heb en gebruik als portable workstation. Hij is niet meer zo snel maar voor het werk wat ik doe voldoet hij nog prima dus niet van plan om m te vervangen.
Over een paar weken ga ik reizen en ik heb geen zin om die 17" mee te zeulen in een aparte tas, maar ik moet beschikbaar zijn voor noodgevallen dus daarom recentelijk de 11" Air aangeschaft.
About de MM1's, deze zijn echt super goed! Via airtunes heb ik een stel grote JBL speakers via een stereo HK setje maar ik luister op de Mac eigenlijk altijd via de MM1s. Ik vind het ook de mooiste speakerset die er beschikbaar is voor bij de Mac. Helemaal met de nieuwe Cinema displays. Gewoon pure kunst
[ Voor 1% gewijzigd door desune op 01-03-2011 20:52 . Reden: plaatjes fixen ]
Mijn huidige setup die ik al een tijdje zou posten! Gemaakt met mijn iPhone 4 dus niet super kwaliteit. 
Allen zijn klikbaar!
Werkplek:

Op de plank:

Op de plank #2:

Wat je ziet op afbeelding 1:
- Samsung 32" TV
- iMac 27" Core i7 2,93 GHz, 16 GB RAM, AMD Radeon 5750 1 GB, 256 GB SSD + 1 TB HDD
- Macally G-S350SUAB met Western Digital 2 TB intern
- Logitech Z5500
- Logitech MX Revolution
- Oud Apple US Keyboard
- Creative USB Headset HS950
- Airport Extreme
- iPhone 4 dock
- Stekkerdoos
Wat je ziet op afbeelding 2:
- Mac Mini C2D 1,83 GHz, 2 GB RAM, 320 GB HDD
- CoolerMaster Xcraft 350 zwart met 320 GB HDD
- CoolerMaster Xcraft 350 zilver met 320 GB HDD
- Iomega 500 GB HDD
- Optical kabel
Wat je ziet op afbeelding 3:
- MacBook Pro mid 2009 C2D 2,66 GHz, 4 GB RAM, 160 GB SSD + 320 GB HDD (geen SD)
- Raindesign M-stand
- Bamboo Fun
- Troep
Wat je allemaal niet ziet:
- Troep
- Oude half-kapotte iMac G4 17"
- PS3
- Twee losse HDD's (500 GB + 1.5 TB) die ik nog ergens moet gaan inbouwen.
- Twee Microsoft Windows Server 2008 boeken
- Heleboel kabels
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn.
Allen zijn klikbaar!
Werkplek:
Op de plank:
Op de plank #2:
Wat je ziet op afbeelding 1:
- Samsung 32" TV
- iMac 27" Core i7 2,93 GHz, 16 GB RAM, AMD Radeon 5750 1 GB, 256 GB SSD + 1 TB HDD
- Macally G-S350SUAB met Western Digital 2 TB intern
- Logitech Z5500
- Logitech MX Revolution
- Oud Apple US Keyboard
- Creative USB Headset HS950
- Airport Extreme
- iPhone 4 dock
- Stekkerdoos
Wat je ziet op afbeelding 2:
- Mac Mini C2D 1,83 GHz, 2 GB RAM, 320 GB HDD
- CoolerMaster Xcraft 350 zwart met 320 GB HDD
- CoolerMaster Xcraft 350 zilver met 320 GB HDD
- Iomega 500 GB HDD
- Optical kabel
Wat je ziet op afbeelding 3:
- MacBook Pro mid 2009 C2D 2,66 GHz, 4 GB RAM, 160 GB SSD + 320 GB HDD (geen SD)
- Raindesign M-stand
- Bamboo Fun
- Troep
Wat je allemaal niet ziet:
- Troep
- Oude half-kapotte iMac G4 17"
- PS3
- Twee losse HDD's (500 GB + 1.5 TB) die ik nog ergens moet gaan inbouwen.
- Twee Microsoft Windows Server 2008 boeken
- Heleboel kabels
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn.
[ Voor 2% gewijzigd door Step op 05-03-2011 16:10 . Reden: Toevoeging. ]
~Step @ Mac Mini M4 2024 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
- MacBook Pro 13"
- 27" LED Cinema Display
- MacBook Air 11"
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Na lang te hebben kunnen kwijlen op jullie spullen hier dan toch maar eens een pic van mijn opstelling

Wat zie je:
Mac Mini late 2009
Macbook 13" white (jaar eigenlijk geen idee
)
Twee maal 22" Acer schermpjes op 1 voet
plus de overige rommel (keyboard, muis e.d.)
Wat zie je niet:
Airport extreme, Airport express, Ipod touch 1G 8GB, Magi Trackpad en nog veeeel meer wat niet met apple te maken heeft!

Wat zie je:
Mac Mini late 2009
Macbook 13" white (jaar eigenlijk geen idee
Twee maal 22" Acer schermpjes op 1 voet
plus de overige rommel (keyboard, muis e.d.)
Wat zie je niet:
Airport extreme, Airport express, Ipod touch 1G 8GB, Magi Trackpad en nog veeeel meer wat niet met apple te maken heeft!

M'n setup, nu met de air 11" aangesloten aan de HP 24" S-IPS monitor en de AudioEngine monitor speakers. Anders staat de vaio er bovenop en aan het scherm en de air links gewoon los. De Z komt vooral om de hoek bij het wat zwaardere werken (foto/videobewerken en gamen), daar is de air gewoon te traag mee. Voor dagelijks gebruik echter meer dan prima geschikt. Voor mij een heerlijke combi zo, keuze uit 2 ultraportables (bij elkaar opgeteld nog geen 2,5 kilo
Verwijderd
Heb i.p.v. carnaval te vieren mijn hoekbureau de deur uitgedaan en twee massieve beuken bladen gekocht om mezelf bezig te houden met het onderstaande als resultaat...
Ik zat een aantal weken mee te kijken hier en dacht, laat ik mijn Macjes ook maar eens posten

Wat staat er allemaal op:
MacBook 13" /2.66GHz/ 8GB/ 500Gb (Mid 2010)
MStand
Powermac G5 Dual 1.8GHz / 4Gb/ 2TB
Mac Pro 4,1 CTO /8-Core 2.93GHz/ 16Gb/ ATI 5770/ 4TB
Logitech X-240
2x HP 2310i
iPhone 4 16GB
iPad 64GB 3g
iPod Classic 160Gb
Time Capsule 2TB
Ik zat een aantal weken mee te kijken hier en dacht, laat ik mijn Macjes ook maar eens posten

MStand
Logitech X-240
2x HP 2310i
iPhone 4 16GB
iPad 64GB 3g
iPod Classic 160Gb
Time Capsule 2TB
Verwijderd
Bij de Ikea na lang zoeken... Geen enkele houthandel had ze liggen hier in de buurt en de praxis had wel iets vergelijkbaars, maar was in mijn geval net zo duur als 2x de plank van Ikea en te kort ( had 3 meter nodig)... de prijs was €75,- p/s volgens de bon..dimako_ schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:43:
@ Rudolp
Ziet er echt strak uit, waar heb je die bladen gekocht en wat zijn de prijzen er van?
Binnenkort bezig in mijn eigen huis(je) en wil ik het ook mooi voor elkaar maken.
Heb nog een andere lat gekocht van 3 om zo een spleet over de breedte te creëren waardoor alle kabels net wegvallen, vind het zonde om rondje uit te moeten zagen voor de kabels... Deze plank lig net wat dieper dan het blad zelf ( zie foto )

succes

op de foto:
Sony Vaio SZ61C
Apple Macbook Air 11,6" 64GB werk
Apple Macbook Air 11,6" 128GB prive
Apple superdrive
Keyboard + trackpad
Dell 23" monitor, nog eens vervangen voor de 27" Cinema van Apple
buiten de foto
Apple Ipad 32GB Wifi
Apple Airport Express
2x Apple Airport Extreme
39
Net even snel brakke pic geschoten met iPhone 4 van mn vandaag aangekomen MBP 15" en magic mouse.
Was even geduld hebben, maar heb hem eindelijk (oude mb verkocht, wachten op update, besteld toen store weer online was en vandaag iets voor 18u eindelijk binnen).

Direct link is helaas niet meer gratis beschikbaar zonder in te loggen / registreren.
Te zien:
MBP 15" High Res, early 2011
Magic Mouse
Oude windows desktop pc met 2x 17" en logitech mouse,
bier, koffiekopje etc.
iPod is volgens mij net niet te zien, wel nog wat rotzooi en kabels (we moeten hier eerders nog even router goed plaatsen en kabels trekken, tijd zonder internet gezeten op internet op iPhone na en nu nog even enkel wifi).
Hmm, niet al te beste foto, maar goed.
Voor de oplettende kijkers, jup, er zit nu een netwerk kabel in, die met mn pc is verbonden om files van pc op mbp te zetten, wireless was geen succes.
Was even geduld hebben, maar heb hem eindelijk (oude mb verkocht, wachten op update, besteld toen store weer online was en vandaag iets voor 18u eindelijk binnen).

Direct link is helaas niet meer gratis beschikbaar zonder in te loggen / registreren.
Te zien:
MBP 15" High Res, early 2011
Magic Mouse
Oude windows desktop pc met 2x 17" en logitech mouse,
bier, koffiekopje etc.
iPod is volgens mij net niet te zien, wel nog wat rotzooi en kabels (we moeten hier eerders nog even router goed plaatsen en kabels trekken, tijd zonder internet gezeten op internet op iPhone na en nu nog even enkel wifi).
Hmm, niet al te beste foto, maar goed.
Voor de oplettende kijkers, jup, er zit nu een netwerk kabel in, die met mn pc is verbonden om files van pc op mbp te zetten, wireless was geen succes.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik mis een tweede macbook in je setup. De hele symmetrie is nu verpestVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:24:
Heb i.p.v. carnaval te vieren mijn hoekbureau de deur uitgedaan en twee massieve beuken bladen gekocht om mezelf bezig te houden met het onderstaande als resultaat...
[afbeelding]
[afbeelding]
MStand
Logitech X-240
2x HP 2310i
iPhone 4 16GB
iPad 64GB 3g
iPod Classic 160Gb
Time Capsule 2TB
Dit is mijn sobere setup:

iMac 3,06ghz mid 2010 8GB
Roth speakers
iPhone 4 (foto mee gemaakt)
Western Digital My Book Studio 2 TB (FireWire)
Canon IP4000
Canon MP610
I'm just taking care of business
Toevallig dat je over 2 ACD's denkt. Mijn vorige bijdrage aan deze reeks topics stamt uit 2010. Vandaag tegen een spotprijsje 2 oude ACD's op de kop getikt en opgehaald. Nu nog mijn USB-DVI converter binnenkrijgen en ik kan verder werken met beide schermen gekoppeld aan een Macbook Pro. Macbook Unibody is tijdelijk vanwege een defecte Macbook Pro 15". Vandaar meerdere systemen op de foto.

Apple setup '11 by k5O52, on Flickr

Apple setup '11 by k5O52, on Flickr
[ Voor 15% gewijzigd door k5052 op 11-03-2011 21:21 ]
De Apple Cinema 27" is nu ook binnen , samen met de Apple magic mouseFietsbel schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:00:
[afbeelding]
op de foto:
Sony Vaio SZ61C
Apple Macbook Air 11,6" 64GB werk
Apple Macbook Air 11,6" 128GB prive
Apple superdrive
Keyboard + trackpad
Dell 23" monitor, nog eens vervangen voor de 27" Cinema van Apple
buiten de foto
Apple Ipad 32GB Wifi
Apple Airport Express
2x Apple Airport Extreme
39
Telt een verpakking ook?

Apple Trackpad
Apple SuperDrive
Apple Airport Express
Apple Airport Extreme
Apple iPhone 4
Apple MacBook Air (11,6", 128GB)
Apple iPod Touch (2 GEN, 8GB)
Apple iPhone 4
Apple iPad Case (2x)
Apple iPad Camera Connector
Apple Universal Dock
Apple iPad (2x, 1x 64GB 3Gis gestolen!, 1x 32GB 3G)
XtremeMac Dual Stand (iPhone 4 + iPad)
Maar ik ben niet verslaafd!
Zit te twijfelen tussen een iPad 2 of een Cinema Display, daar ben ik nog niet helemaal uit.

Apple Trackpad
Apple SuperDrive
Apple Airport Express
Apple Airport Extreme
Apple iPhone 4
Apple MacBook Air (11,6", 128GB)
Apple iPod Touch (2 GEN, 8GB)
Apple iPhone 4
Apple iPad Case (2x)
Apple iPad Camera Connector
Apple Universal Dock
Apple iPad (2x, 1x 64GB 3Gis gestolen!, 1x 32GB 3G)
XtremeMac Dual Stand (iPhone 4 + iPad)
Maar ik ben niet verslaafd!
Zit te twijfelen tussen een iPad 2 of een Cinema Display, daar ben ik nog niet helemaal uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Toppe op 12-03-2011 14:22 ]
Ik woon nu voor een aantal maanden in Barcelona, maar toen ik hier naartoe vertrok heb ik mijn trouwe PowerBook G4 thuisgelaten. Omdat ik toch eens over moest naar Intel heb ik hier in Barcelona een andere Mac gekocht: een mooie MacBook white (late 2007) voor een mooie prijs. Je zult denken: zo'n oud ding!? Zelfs met een PowerBook G4 ging het prima, maar nu kan ik er in ieder geval nog even zeker van zijn dat ik niet buitengesloten wordt met updates en applicaties die alleen nog maar voor Intel Macs uitgebracht worden.
Genoeg gepraat:

De foto is niet best, hij is gemaakt met een iPod touch. En het ding wat ernaast ligt is een Thinkpad met een Apple sticker erop.
Genoeg gepraat:

De foto is niet best, hij is gemaakt met een iPod touch. En het ding wat ernaast ligt is een Thinkpad met een Apple sticker erop.
Tijd voor nieuwe foto'tjes:-)

iMac 27"
Macbook Pro 13" 2011 Model
(Macbook Pro 13" die in de verkoop gaat)
iPad 64GB WiFi
iPhone 4 32GB
iPod Video 80Gb
Timemachientje en koptelefoon

iMac 27"
Macbook Pro 13" 2011 Model
(Macbook Pro 13" die in de verkoop gaat)
iPad 64GB WiFi
iPhone 4 32GB
iPod Video 80Gb
Timemachientje en koptelefoon
Ik ben sinds kort ook lid van de Mac familie en dat bevalt me meer dan uitstekend.

Het is een base 13'' MBP met het Sandy Bridge gebeuren. Echt een superding, ondanks dat ik van een SSD naar een conventionele harde schijf ben gegaan, maar Mac OSX cached alles heerlijk in het geheugen, dat het maar weinig uitmaakt. Toch komt er ooit nog een SSD in.

Het is een base 13'' MBP met het Sandy Bridge gebeuren. Echt een superding, ondanks dat ik van een SSD naar een conventionele harde schijf ben gegaan, maar Mac OSX cached alles heerlijk in het geheugen, dat het maar weinig uitmaakt. Toch komt er ooit nog een SSD in.

Hier dan eindelijk mijn setup, heeft best lang geduurd om het zo te krijgen sinds ik in amsterdam woon.
MBP late 2010 13 inch
samsung 226bw
Draadloos apple toetsenboard en magic trackpad
universal dock
Mstand
Iphone 4 ( foto mee genomen)
Samsung galaxy s ( ligt daar nu te niksen )
zo was het wel zo'n beetje, echt een ideale setup vind ik lekker veel ruimte voor huiswerk en films kijken enzo gaat prima of lekker achterover leunend browseren.
Nu inclusief iPad 2

De foto's zijn gemaakt met iPhone 4, vandaar dat dat dock leeg is.
Wat je niet ziet, kun je onderin m'n signature wel lezen.
De foto's zijn gemaakt met iPhone 4, vandaar dat dat dock leeg is.
Wat je niet ziet, kun je onderin m'n signature wel lezen.
Verwijderd
Vind het knap dat je dat zo goed kan zien, wat zegt dit doekje jou dan?rbrouwers123 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:04:
[quote]Mr.S schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:28:
Neppe Beats studio, toch maar niet de volle mep willen betalen voor een echte?

Ik weet het namelijk niet....
Verwijderd
Na dit topic al heel lang gevolgd te hebben, zonder Mac, ben ik nu officieel sinds een tijdje ook Mac-gebruiker. Ik ben alleen nog niet helemaal tevreden over mijn opstelling. Ik gebruik mijn MacBook Pro 13" eigenlijk nog steeds het liefst zonder scherm etc, vooral omdat het Trackpad erg goed werkt. Ik heb hem nu toch eventjes aan mijn (oude) scherm hangen, omdat ik bezig was met webdesign. De foto's zijn niet al te mooi btw, iPhone he 

Wat je ziet:
MacBook Pro 13" 2.4 GHz Intel Core 2 Duo
Samsung Syncmaster 2333HD scherm
Apple wired keyboard met numeriek gedeelte
Wired mighty mouse
iPod Classic 160 GB
Apple remote
Tjah, wat zie je niet:
Philips Home Cinema set, waar mijn geluid op is aangesloten
iPhone 3Gs
Dell pc (Windows) die ook op mijn scherm is aangesloten
Wat ik nog wil kopen:
Magic Mouse en/of een Magic Trackpad (weet nog steeds niet wat ik nou het liefst wil)
Een beter/mooier scherm die beter bij mijn MacBook past (ACD is toch wat te duur)
Mstand

Wat je ziet:
MacBook Pro 13" 2.4 GHz Intel Core 2 Duo
Samsung Syncmaster 2333HD scherm
Apple wired keyboard met numeriek gedeelte
Wired mighty mouse
iPod Classic 160 GB
Apple remote
Tjah, wat zie je niet:
Philips Home Cinema set, waar mijn geluid op is aangesloten
iPhone 3Gs
Dell pc (Windows) die ook op mijn scherm is aangesloten
Wat ik nog wil kopen:
Magic Mouse en/of een Magic Trackpad (weet nog steeds niet wat ik nou het liefst wil)
Een beter/mooier scherm die beter bij mijn MacBook past (ACD is toch wat te duur)
Mstand
Ik heb nog een mooie gloednieuwe 21,5 LED Monitor staan, mocht je opzoek naar een nieuw scherm voor een mooie prijs, ik heb hem gekocht maar had gelijk spijt van aankoop aangezien 21,5" voor toch te klein was, hij zit nieuw in doos, zie mijn signCrazy-Al schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:35:
....
edit:
http://www.amazon.co.uk/B...F8&qid=1300455516&sr=1-40 is wel mooi.
...
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:14:
[...]
Vind het knap dat je dat zo goed kan zien, wat zegt dit doekje jou dan?
[afbeelding]
Ik weet het namelijk niet....

klik
je ziet wel degelijk verschil in afwerking en grootte (links is de echte, veel steviger materiaal)
Bij deze foto van mijn kant.. Niet een heel klinisch bureau.. heb altijd een hoop papierwerk liggen
:

foto is klikbaar, wat zie je:
- MBP 13" (2009) 2,23, 500GB, 8GB
- iPad 32GB WiFi (achter de MBP en lamp naast m'n bank)
- Samsung SyncMaster 205BW
- Harmon Kardon SoundSticks II
- Magic Mouse
- Oldskool Bluetooth keyboard (Ik werk veel in excel en numeriek is dus onmisbaar)
-Sennheiser HD-25 (beetje te donker
)
- wat SATA-schijven
- een hoop zooi...
ps. temperatuur op klok klopt niet helemaal, staat recht boven m'n verwarming, maar het tocht hier nogal
.. dus geen milieuvervuiling hiero (of iig zo min mogelijk
)

foto is klikbaar, wat zie je:
- MBP 13" (2009) 2,23, 500GB, 8GB
- iPad 32GB WiFi (achter de MBP en lamp naast m'n bank)
- Samsung SyncMaster 205BW
- Harmon Kardon SoundSticks II
- Magic Mouse
- Oldskool Bluetooth keyboard (Ik werk veel in excel en numeriek is dus onmisbaar)
-Sennheiser HD-25 (beetje te donker
- wat SATA-schijven
- een hoop zooi...
ps. temperatuur op klok klopt niet helemaal, staat recht boven m'n verwarming, maar het tocht hier nogal
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Bureau is precies hetzelfde gebleven.

Na twijfelen tussen een imac i7 en hackintosh. Heb ik gekozen voor een hackintosh voor de performance en mogelijkheden (meerdere hdd's over 6 poorten sata2, 2 poorten sata3 en 2 aansluitingen voor usb3.0 + upgrade mogelijkheden).
Mijn nieuwe aankoop:
spec:
Intel Core i7 950 @ 3.93 GHz
ATI HD5870 1GB
6GB DDR3 1600HMz
SSD OCZ Vertex 2 60GB
Samsung F3 1TB
2 x Samsung F4 2TB
2 X Samsung f1 500GB

(stickers bij mac osx snow leopard retail disk gehad).
inside:
http://img402.imageshack.us/img402/4569/insidel.png
Performance:

Ik ga aankomende week paar ventilatoren + 12GB DDR3 aanschaffen, want ik wil 15.000 geekbench punten scoren. Plus meer snelheid voor Parallels.
Na de vakantie gaat deze beest in een nieuwe mac pro behuizing en eventueel een i7 6 core upgrade. Maar eerst een dell u2711 en een nieuwe macbook pro 15.
gefeliciteerd met je Hackintosh, maar dit topic gaat om Apple computers, niet om reguliere PC's (al dan niet met Apple sticker) met OSX erop

Na twijfelen tussen een imac i7 en hackintosh. Heb ik gekozen voor een hackintosh voor de performance en mogelijkheden (meerdere hdd's over 6 poorten sata2, 2 poorten sata3 en 2 aansluitingen voor usb3.0 + upgrade mogelijkheden).
Mijn nieuwe aankoop:
spec:
Intel Core i7 950 @ 3.93 GHz
ATI HD5870 1GB
6GB DDR3 1600HMz
SSD OCZ Vertex 2 60GB
Samsung F3 1TB
2 x Samsung F4 2TB
2 X Samsung f1 500GB

(stickers bij mac osx snow leopard retail disk gehad).
inside:
http://img402.imageshack.us/img402/4569/insidel.png
Performance:

Ik ga aankomende week paar ventilatoren + 12GB DDR3 aanschaffen, want ik wil 15.000 geekbench punten scoren. Plus meer snelheid voor Parallels.
Na de vakantie gaat deze beest in een nieuwe mac pro behuizing en eventueel een i7 6 core upgrade. Maar eerst een dell u2711 en een nieuwe macbook pro 15.
gefeliciteerd met je Hackintosh, maar dit topic gaat om Apple computers, niet om reguliere PC's (al dan niet met Apple sticker) met OSX erop
[ Voor 6% gewijzigd door Whieee op 19-03-2011 12:45 ]
Hier mijn desk, Ziet er in het echt toch altijd wat groter uit als op zo'n fototje haha,

Wat je ziet
Macbook pro 15" 2011 2.0 hi-res
Logitech x230
Xbox 360 met +/- 60 games
Muismat steel series
Wat je niet ziet
Iphone 4 16GB
Niet heel impressive allemaal maar ik ben er blij mee

Wat je ziet
Macbook pro 15" 2011 2.0 hi-res
Logitech x230
Xbox 360 met +/- 60 games
Muismat steel series
Wat je niet ziet
Iphone 4 16GB
Niet heel impressive allemaal maar ik ben er blij mee

Wat je ziet:
- Macbook Pro 15" high-res (model 2010)
- Logitech bluetooth muis (rechts)
- Logitech el-cheopo muis (links)
Werk met 2 muizen omdat ik zelf linkshandig ben, en mijn vrouw rechtshandig. Steeds omwisselen is irritant. Wil op den duur nog 2e bluetooth muis kopen, want hij bevalt perfect. Alleen de prijs (50 euro) is iets minder.
Wat je niet ziet
- 8 GB RAM
- 128 GB SSD Vertex 2
Nog een goedkope tip voor mensen die hun Macbook altijd dicht hebben, hangend aan een extern scherm, het werkt echt prima!

Ikea FANTASTISK servethouder a €1,99

Ikea FANTASTISK servethouder a €1,99

Wat je ziet:
- iMac 27" '09 2,66GHz i5 US
- Macbook Pro 13" '10 2,4GHz C2D US
- iPhone 4 16GB
- Apple Remote
Verder:
- Logitech Z-2300 2.1
- Western Digital Elements 1,5TB
- Colcasac Original
- Sena UltraSlim
- Woody
Wat je niet ziet:
Nieuwe aanwinst: Nikon D3100 + 18-55VR. Daarmee is de foto gemaakt (:
Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!
Japsuh schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:07:
Misschien heel erg dom, maar is er ergens een lijst met afkortingen? Ik weet bijvoorbeeld niet wat TR en HK betekenen...
offtopic:
Volgens mij is er geen lijstje.
TR= Topic Report, dat is
dit handje wat je boven elk topic ziet staan. Als er iets is wat je niet vind passen in een topic, kan je door middel van dit een mod aanspreken.
HK= Huiskamer, besloten forumgedeelte waar je toegang tot kan krijgen door een verzoek te plaatsen in het juiste forumgedeelte.
Volgens mij is er geen lijstje.
TR= Topic Report, dat is
HK= Huiskamer, besloten forumgedeelte waar je toegang tot kan krijgen door een verzoek te plaatsen in het juiste forumgedeelte.
Sinds een half jaar een MBP 15inch en sinds 2 maanden een Raindesign M-stand. Vond het toch tijd om ook mijn eigen plaatjes hier te uploaden nadat ik met lang met bewondering naar de opgeruimde bureau's van Apple-gebruikers heb gekeken.

op de laatste 2 foto's heb ik geprobeerd om te laten zien het het er met de LED-verlichting uitziet, dit gebruik ik meestal in combinatie met gewoon licht, niet als enige lichtbron.
Tevens zitten er achter de aluminium roosters speakers ingebouwd.

op de laatste 2 foto's heb ik geprobeerd om te laten zien het het er met de LED-verlichting uitziet, dit gebruik ik meestal in combinatie met gewoon licht, niet als enige lichtbron.
Tevens zitten er achter de aluminium roosters speakers ingebouwd.
Verwijderd
Dat laatste is logisch en verder complimenten voor je 'schone'en strakke opzet.Ratjetoe92 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:37:
Wat je ziet:
- iMac 27" '09 2,66GHz i5 US
- Macbook Pro 13" '10 2,4GHz C2D US
- iPhone 4 16GB
- Apple Remote
Verder:
- Logitech Z-2300 2.1
- Western Digital Elements 1,5TB
- Colcasac Original
- Sena UltraSlim
- Woody
Wat je niet ziet:
Nieuwe aanwinst: Nikon D3100 + 18-55VR. Daarmee is de foto gemaakt (:
iMac 27" Core i7 2,8
iBook G4 12" 1,33 GHz
iPhone 3G 16GB wit

Maar vooral ff aandacht voor m'n buro
Buro hangt net op z'n plaats en er moet nog een kabelgootje onder maar ik wilde het alvast met jullie delen
Moet ook nog een passend stoeltje bij maar dat hebben we nog niet gevonden.
Wat je ziet:
iMac 27' 2.66Ghz Intel Core i5
Samsung ML-1665
Wat je niet ziet:
iPad 32Gb WiFi (1Gen)
IPod Touch 32Gb (2Gen - MC-model)
Bose SoundDock 10 met Belkin Bluetooth Music Reciever
HTC DesireHD (iPhone helaas kaduuk)

Gisteren eindelijk mijn ipad opgehaald
Voor de rest niet zo heel veel bijzonders:
Macbook Unibody
Iphone 3G 8gb
Ipad Wifi + 3G 16gb
En een oude JVC stereoset: MX-G7 maar ik vind ze prima klinken iig beter dan de bose campanion II (die zie je staan helemaal in het rechterhoekje.
Even een kleine update van mij...
Wat je ziet:
Macbook Pro 13'' (Mid 2010) 2,4Ghz
TwelveSouth Bookarc
Bose Companion II
Philips 244e 24'' monitor
Magic Trackpad
Wired Keyboard
Magic Mouse
COTEetCIEL sleeve voor onderweg met daarop nog wat zooi..
M'n klokje
Wat je niet ziet:
De rest van de zooi op m'n kamer!
Wat je ziet:
Macbook Pro 13'' (Mid 2010) 2,4Ghz
TwelveSouth Bookarc
Bose Companion II
Philips 244e 24'' monitor
Magic Trackpad
Wired Keyboard
Magic Mouse
COTEetCIEL sleeve voor onderweg met daarop nog wat zooi..
M'n klokje
Wat je niet ziet:
De rest van de zooi op m'n kamer!
Haha so true. 
Dat is ook mijn excuus dat ik al mijn geld aan leuke dingen verbrand. Ieder zijn ding natuurlijk.
Om niet geheel offtopic te zijn:

Mijn set up deze mooie morgen.
Dat is ook mijn excuus dat ik al mijn geld aan leuke dingen verbrand. Ieder zijn ding natuurlijk.
Om niet geheel offtopic te zijn:

Mijn set up deze mooie morgen.
[ Voor 35% gewijzigd door RnB op 24-03-2011 09:38 ]
Ik heb wel dat laatste. maar ben blij dat ik dit keer een mac heb gekocht ipv weer een netbookje of een andere pc laptop.Tylen schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 07:50:
[...]
Ik vind het altijd idd een zielige reactie. Ik ben gewoon ongelooflijk rijk en koop waar ik zin in heb.,..
Ik zal straks even kijken of ik een plaatje kan schieten om toch nog ontopic te blijven.
edit:
ik vond er nog 1 van een tijdje terug

einde edit
Ja tyl nu moet je niet gaan opscheppen he!
O/T: heb je die bmw nu al?
-
Jeroentje van MFF
[ Voor 34% gewijzigd door Meulugar op 25-03-2011 10:32 ]
Omdat ik hier al genoeg gepost heb, maar nog geen foto's geplaatst heb, bij deze een ontopic reactie van mij:

Je ziet een Macbook Pro 13.3" 2011. Foto gemaakt met iphone 4.
Ik wil hem later nog aan mijn scherm en randapparatuur koppelen, maar wacht nog op mijn kabels. Voor de rest werk ik achter mijn hackintosh (zoals op het scherm te zien is).
Op de eerste foto zie je ook mijn datacenter
Onder het bureau staat de hoofdserver in een geventileerd meubel.
Niet zo'n bizar opgeruimd bureau als bij velen anderen hier, maar ik vind dat het een werkplek is en daar mag best wat zooi liggen
Better a creative mess, than an idle tidiness zoals weleens gezegd wordt.

Je ziet een Macbook Pro 13.3" 2011. Foto gemaakt met iphone 4.
Ik wil hem later nog aan mijn scherm en randapparatuur koppelen, maar wacht nog op mijn kabels. Voor de rest werk ik achter mijn hackintosh (zoals op het scherm te zien is).
Op de eerste foto zie je ook mijn datacenter
Niet zo'n bizar opgeruimd bureau als bij velen anderen hier, maar ik vind dat het een werkplek is en daar mag best wat zooi liggen
Better a creative mess, than an idle tidiness zoals weleens gezegd wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door Lethalis op 26-03-2011 10:42 ]
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
8px te breed maar ik ben te lui om ze daarvoor te gaan resizen...
Foto is van een maandje ofzo geleden: Air-13 2010 met Archlinux, er ligt nog een Pro-13 2010 naast maar die is inmiddels verkocht. De Dell 2405FPW is vervangen door een HP ZR24W. Rockit 8 monitoren zijn van de vorige generatie, zonder afgeronde hoeken. Ook nog een Reloop RMX-40 DSP mixer.

Foto is van een maandje ofzo geleden: Air-13 2010 met Archlinux, er ligt nog een Pro-13 2010 naast maar die is inmiddels verkocht. De Dell 2405FPW is vervangen door een HP ZR24W. Rockit 8 monitoren zijn van de vorige generatie, zonder afgeronde hoeken. Ook nog een Reloop RMX-40 DSP mixer.
Hierbij weer eens een update van mijn werkplek.

Wat zie je?
maar die zie je ook niet.
Wat zie je?
- iMac mid 2010 27'' i5 uitgebreid naar 12 GB RAM, voor de rest standaard
- Audioengine A2 speakers
- WD Studio 1GB
- iPhone 3GS dock
- MacBook Pro mid 2010 13''
- Rain mStand
- iMac mid 2007 24'' 2.8GHz welke in de V&A staat
- iPhone 3GS 2x (foto mee gemaakt)
- iPad 32GB Wifi
- ATV2 2x (huiskamer en slaapkamer)
- Airport Extreme
- Airport Express (nu overbodig geworden voor Airtunes/Airplay)
[ Voor 3% gewijzigd door Sluuz op 27-03-2011 10:24 ]
PSN: Sluuz
Hier mijn mac 27" i7.

Setup:

Setup:
- Mac 27" i7
- Iphone 3GS
- PS3 Controller + PS3 FATT (niet zichtbaar)
- Creative Fatal1ty Headset
- Logitech X-530 5.1
- Logitech G5 (voor het af en toe gamen op de mac)
Verwijderd
Fraai idd,je zou bijna denken dat je eerst de computer hebt aangeschafd en daarna de omgeving bent gaan samenstellen waarin deze past.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 08:56 ]
Helaas wegens weinig ruimte en het feit dat eten aan de salontafel ook niet echt werkt, hebben wij een eethoek neergezet waar eerst mijn bureau stond. Ergens in deel16 geloof ik is een foto te zien, maar nu ook wat hardware wijzigingen vandaar foto. Hierdoor een stuk kleinere bureau moeten nemen wat wel terug te zien is op de foto. Het gaat allemaal niet,maar het is gelukkig wel werkbaar.
[
Wat valt er te zien:
iMac 27 mid 2010 3.2Ghz 8Gig, Intel G2 120Gig SSD (begin Maart erin gezet);
MacBook (UniBody) eind 2008, 2.4Ghz 4Gig, Vertex1 120Gig + Hitachi 7K500 500Gig;
iPad 1 32Gig van eind Nov, eind December overgenomen voor een leuk prijsje (toendertijd);
iPhone4 32Gig.
WD MyStudio 2Tb om gebrek aan interne ruimte op te vangen. Sinds een uur, ook een 1Tb versie voor TimeMachine backups.
Geschoten met een Fuji F20
Kortom, Quakie is happy...
[
Wat valt er te zien:
iMac 27 mid 2010 3.2Ghz 8Gig, Intel G2 120Gig SSD (begin Maart erin gezet);
MacBook (UniBody) eind 2008, 2.4Ghz 4Gig, Vertex1 120Gig + Hitachi 7K500 500Gig;
iPad 1 32Gig van eind Nov, eind December overgenomen voor een leuk prijsje (toendertijd);
iPhone4 32Gig.
WD MyStudio 2Tb om gebrek aan interne ruimte op te vangen. Sinds een uur, ook een 1Tb versie voor TimeMachine backups.
Geschoten met een Fuji F20
Kortom, Quakie is happy...
Ik teken nergens meer voor
Ook maar even van mijn Mac 

Wat je ziet:
- MacBook Pro 15" (early 2010, van m'n vriendin)
- iMac 24" (early 2008)
- PlayStation 3
- 32" Samsung
- Studio de Schop speakers
- Nespresso
- Warriors skateboard
- Wat overhemden
- Etc etc etc
Wat je niet ziet:
- Airport express
- NAD 705 receiver
- Harman/Kardon 7600 II
- iPhone 4 32GB
- iPad 2 32GB 3G
Wat je ziet:
- MacBook Pro 15" (early 2010, van m'n vriendin)
- iMac 24" (early 2008)
- PlayStation 3
- 32" Samsung
- Studio de Schop speakers
- Nespresso
- Warriors skateboard
- Wat overhemden
- Etc etc etc
Wat je niet ziet:
- Airport express
- NAD 705 receiver
- Harman/Kardon 7600 II
- iPhone 4 32GB
- iPad 2 32GB 3G
[ Voor 14% gewijzigd door Tjebakka op 30-03-2011 18:18 ]
If it aint fixed, it's broken.
Verwijderd

Wat zie je:
- Imac 27* met i7 en 8gig en 1tb
- Trackpad
- Apple keyboard
- Apple Remote
- Razer Mamba
- Ipad 2 16gb
- Iphone4 16gb
- Corepad XXL muismat
- JVC 500watt speaker setje
- Nixon Ledere portemonnee
Wat zie je niet:
- Ipad 1
- Iphone 3g 16g
Verwijderd
Er zijn er al veel over stag gegaan, dus dan ik ook maar.
Mijn opstelling nu is nog:

Wat u ziet:
Apple iMac 24" 2,66Ghz Core 2 Duo 4Gb 640Gb
Apple Magic Mouse
Apple Toetsenbord
Apple Macbook Pro 13" 2,26Ghz Core 2 Duo 4Gb 160Gb
Apple Mac Mini a.k.a. Mac Server Snow
Apple iPad 1 32Gb Wifi + 3G
Apple Optical USB Drive
Protools Digidesign Rack 003
KRK Rokit 6 Studio Monitors
Western Digital 160Gb USB 2.0 Portable Harddisk
Wat u niet ziet:
Apple Trackpad
Apple Time Capsule 1TB
Apple iPhone 4 16Gb (foto mee gemaakt)
HP Color Laser 2315 Network (ofzo iets
)
Epson Stylus 1400 A3 printer
Waarschijnlijk ga ik het een en ander veranderen in korte tijd.
Edit: Ik vind steeds meer appel producten.....
Wat u ziet:
Apple iMac 24" 2,66Ghz Core 2 Duo 4Gb 640Gb
Apple Magic Mouse
Apple Toetsenbord
Apple Macbook Pro 13" 2,26Ghz Core 2 Duo 4Gb 160Gb
Apple Mac Mini a.k.a. Mac Server Snow
Apple iPad 1 32Gb Wifi + 3G
Apple Optical USB Drive
Protools Digidesign Rack 003
Western Digital 160Gb USB 2.0 Portable Harddisk
Wat u niet ziet:
Apple Trackpad
Apple Time Capsule 1TB
Apple iPhone 4 16Gb (foto mee gemaakt)
HP Color Laser 2315 Network (ofzo iets
Epson Stylus 1400 A3 printer
Waarschijnlijk ga ik het een en ander veranderen in korte tijd.
Edit: Ik vind steeds meer appel producten.....
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 20:05 ]
Volg dit topic al een tijdje, maar nog geen tijd gehad om onze werkplek op de foto te zetten..
Vandaag een trackpad gekocht, dus gelijk mijn bureau opgeruimd
en een foto gemaakt

Wat je ziet
- Ikea Galant bureau
- Imac 24"
- Macbook Pro 15"
- Dell 23" scherm
- Trackpad
- Logitech Muis
- Apple Bluetooth Keyboard
- Apple Keyboard
- Ipad 32GB 3G
- Wacom Tablet
- Synology DS211J
Verder niet op de foto
- Airport Time Capsule
- Mac Mini als Media Center
- Apple Airport Express
- iPhone 4
Vandaag een trackpad gekocht, dus gelijk mijn bureau opgeruimd

Wat je ziet
- Ikea Galant bureau
- Imac 24"
- Macbook Pro 15"
- Dell 23" scherm
- Trackpad
- Logitech Muis
- Apple Bluetooth Keyboard
- Apple Keyboard
- Ipad 32GB 3G
- Wacom Tablet
- Synology DS211J
Verder niet op de foto
- Airport Time Capsule
- Mac Mini als Media Center
- Apple Airport Express
- iPhone 4
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Tip: koop wat van die tapse stukjes schuim voor onder je monitors, a la http://www.auralex.com/so...sound_isolation_mopad.asp Kan je je boxjes ook mooi iets mee omhoog richten.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 19:01:
Er zijn er al veel over stag gegaan, dus dan ik ook maar.
*knip*
*knip*
Edit: toch maar eens een foto gemaakt:

Spreekt aardig voor zich denk ik. Boxjes zijn Mackie MR5, geluidskaart een TC Electronic Konnekt 24D, beide niet van mij btw, maar ik mag ze vrij veel gebruiken. Koptelefoon is een BD DT770pro (die op mijn hoofd helaas niet zo lekker zit).
Behang is van de vorige bewoners.
[ Voor 30% gewijzigd door Jesse op 01-04-2011 21:01 ]
Verwijderd
Mijn setup :):

Wat zie je op de foto:
iMac 27" mid 2010 i3 met 12Gb ram.
iPad 16Gb Wifi
Seiko Arctura 2008
Senseo apparaat
steelseries mousepad XXL
Sony MDR-EX300 oordoppen
Portemonnee (inhoud: 0,0 euro aangezien ik vorige week de iMac 27" heb aangeschaft
)
Wat zie je niet op de foto:
iPhone 4 16Gb (is de foto mee gemaakt)
Externe 3.5" hardeschijf van 2Tb (ligt achter de iMac poot)
Externe 2.5" hardeschijf van 320Gb (ligt ook achter de iMac)
NAS van 4Tb (onder het bureau)
Logitech MX510 (voor de gamerij)
Wat zie je op de foto:
iMac 27" mid 2010 i3 met 12Gb ram.
iPad 16Gb Wifi
Seiko Arctura 2008
Senseo apparaat
steelseries mousepad XXL
Sony MDR-EX300 oordoppen
Portemonnee (inhoud: 0,0 euro aangezien ik vorige week de iMac 27" heb aangeschaft
Wat zie je niet op de foto:
iPhone 4 16Gb (is de foto mee gemaakt)
Externe 3.5" hardeschijf van 2Tb (ligt achter de iMac poot)
Externe 2.5" hardeschijf van 320Gb (ligt ook achter de iMac)
NAS van 4Tb (onder het bureau)
Logitech MX510 (voor de gamerij)
Verwijderd
Wat je ziet:
Macbook Pro 15" Core 2 Duo 2.53 Ghz, 4GB Ram, 500Gb Hdd
Griffin Elevator
KRK RP5 Studio monitoren
M-Audio Axiom 49
Behringer Xenyx 502
Sennheiser HD 201
Samsung BX2431 Monitor
Apple wired toetsenbord
Logitech MX 510 Muis
Oude Panasonic platenspeler met wat iron maiden platen erop.
Foto gemaakt met mijn iPhone 4. Heb ik mijn setup ook eens gedeeld..
Verwijderd
ook ik zal hem maar eens plaatsen
hellaas is me camera van de BB van zeer slechte kwaliteit.....

wat je ziet .
macbook pro 15" 2.53 model jaar 2009
macbook pro 13 2.3 I5 model jaar 2011
magic mouse
wat je niet ziet.
apple airport express
time capsule 1T
bose livestyle 48
hellaas is me camera van de BB van zeer slechte kwaliteit.....

wat je ziet .
macbook pro 15" 2.53 model jaar 2009
macbook pro 13 2.3 I5 model jaar 2011
magic mouse
wat je niet ziet.
apple airport express
time capsule 1T
bose livestyle 48
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2011 10:50 ]
Verwijderd
Meesterlijke achtergrond, heb hem van je overgenomen.Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:49:
[afbeelding]
Wat je ziet:
Macbook Pro 15" Core 2 Duo 2.53 Ghz, 4GB Ram, 500Gb Hdd
Griffin Elevator
KRK RP5 Studio monitoren
M-Audio Axiom 49
Behringer Xenyx 502
Sennheiser HD 201
Samsung BX2431 Monitor
Apple wired toetsenbord
Logitech MX 510 Muis
Oude Panasonic platenspeler met wat iron maiden platen erop.
Foto gemaakt met mijn iPhone 4. Heb ik mijn setup ook eens gedeeld..
Hier mijn macbook, nu ik eindelijk m'n boxjes en cabledrops binnen heb
.

Inclusief verzameling monster energy blikjes.

Dichtbij van voor

Andere hoek
Te zien:
13" macbook pro 2011
JBL Creature III speakers
HTC Desire in een dock
Wacom Bamboo Fun
Steelseries Siberia V2
Samsung Syncmaster 2232BW die amper gebruikt wordt.
Cabledrops
Achtergrond is op google te vinden dmv op snow leopard blue eyes o.i.d. te zoeken.
Edit: Uiteraard ziet mijn bureau niet altijd zo eruit, was toevallig opgeruimd i.v.m. verjaardag dus snel foto'tje genomen

Inclusief verzameling monster energy blikjes.

Dichtbij van voor

Andere hoek
Te zien:
13" macbook pro 2011
JBL Creature III speakers
HTC Desire in een dock
Wacom Bamboo Fun
Steelseries Siberia V2
Samsung Syncmaster 2232BW die amper gebruikt wordt.
Cabledrops
Achtergrond is op google te vinden dmv op snow leopard blue eyes o.i.d. te zoeken.
Edit: Uiteraard ziet mijn bureau niet altijd zo eruit, was toevallig opgeruimd i.v.m. verjaardag dus snel foto'tje genomen
[ Voor 7% gewijzigd door siqo op 04-04-2011 22:51 ]
Misschien tijd om ook weer eens een update te plaatsen 
Mijn werkplekje:

Wat je hier ziet is:
• Mac Mini early 2009
• LG Flatron W2442PA
• MacBook Pro mid 2009
• Freecom Mobile Drive Mg 750GB
• iPhone 3GS
• Wireless Keyboard, Magic Mouse, Magic Trackpad
• Apple Remote
• Afstandsbediening voor m'n lampen
• Een cactus, en bureaulamp
Heb nog wat spulletjes bij m'n TV staan, een 500GB Time Machine waar een schijf van 1TB en een printer aangeknoopt zijn. Ook nog een PS2, PS3, Samsung T220HD een Sensui versterker en 4 boxen.
Ik weet dat de verf van m'n kozijnen niet bepaald mooi is, maar ach, het is een studentenhok
Mijn werkplekje:

Wat je hier ziet is:
• Mac Mini early 2009
• LG Flatron W2442PA
• MacBook Pro mid 2009
• Freecom Mobile Drive Mg 750GB
• iPhone 3GS
• Wireless Keyboard, Magic Mouse, Magic Trackpad
• Apple Remote
• Afstandsbediening voor m'n lampen
• Een cactus, en bureaulamp
Heb nog wat spulletjes bij m'n TV staan, een 500GB Time Machine waar een schijf van 1TB en een printer aangeknoopt zijn. Ook nog een PS2, PS3, Samsung T220HD een Sensui versterker en 4 boxen.
Ik weet dat de verf van m'n kozijnen niet bepaald mooi is, maar ach, het is een studentenhok
edit:
JPG-tje gemaakt
JPG-tje gemaakt
[ Voor 4% gewijzigd door Mosaics.Ruled op 06-04-2011 21:02 ]
Mijn setup
Macbook Pro 13" 2009
Dell 2408WFP
Logitech DiNovo Mac Edition
Logitech Performance MX
Creative T20
Nintendo 3DS
iPod Classic 160GB
Nokia 3720C
En onder de mStand liggen 2x Samsung S2 1TB voor Time Machine e.d.
OT dan maar weer
Mijn nieuwe MBP is binnen, dus ook maar eens wat fototjes. Ik ben niet zo van de nette bureau's. Mijn MBP gebruik ik eigenlijk vooral bij mijn bands icm VSTi software. Nu maar ff snel een paar fototjes met mijn telefoon:
clickable

Wat zie je?
clickable

Wat zie je?
- Een niet opgeruimd bureau
- MBP 15" 2.2 high res antiglare
- Mijn eigen gebouwde PC, voor meer info zie inventaris. Leuke daarvan is de geluidskaart (creative X-Fi platinum) die ik gebruik voor muziekproductie. Voor de mac moet ik nog een professionele aanschaffen.
- Nikon D200 + 18-200 VR
- Canon HF11 + externe mic
- Mijn crappy werktelefoon, nokia xxxx
- Hanns.G 28" monitor
- Canon printer/scanner, geen flauw idee zo snel welke precies..
- Yamaha Motif XS8 synthesizer
- WD essentials 500 GB
- WD MyBook studio 500GB
- WD MyBook studio 2TB
- Cubase 5.1 en een screenshot van Native Instruments Machine op de MBP met interessante settings
- Cadeautje van mijn jaguar dealer
- HTC HD2, running NAND Android (foto mee gemaakt,
Windowzzz 6.5 mobile) - Roland Fantom G6 synthesizer
[ Voor 9% gewijzigd door jick op 08-04-2011 18:10 ]

Macbok Pro 13" 2011 i7
(upgraded: 8GB ram, 160GB SSD)
Samsung 2449BW monitor
Creative Inspire setje
Raindesign M-Stand
Apple Wired Keyboard
Apple Magic Mouse
Workstation (MATLAB, SPSS, tekstverwerken, browsen, alles eigenlijk wat ik doe op de PC)

Mac Mini 2009 (C2D 2,26, 4GB, 250GB)
Server met daaraan een slordige 10TB aan usb schijven
Downloadt een beetje, backup-host een beetje, internet radio
Daarnaast ook host voor mijn muziek en films voor de PCH-C200

Meer Apple toys heb ik geloof ik niet.
Mochten ze ooit zin krijgen om een ACD te maken met HDMI in en audio out, erg fijn, dan kan mijn PS3 daar ook aan. Tot die tijd, lekker bij de Samsung blijven
excuus voor de niet meest heldere en scherpe foto's
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
[ Voor 42% gewijzigd door kipneck op 10-04-2011 16:01 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.