Tones' Overclock Academy: Benelux I

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je verwacht toch niet dat ik zo maar iedereen aan me pc laat vervelen.
Moet wel iemand zijn met kennis van zaken.

Maar heb al een berichtje gehad van de organisatie dat ik me systeem thuis moet laten en gewoon moet kijken/genieten deze dag.

Leer ik meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

vapo_chiller

Evga Untouchables Addicted

hhhmmm

De overclockers mogen toch nog wat hardware mee brengen om zich te amuseren?

vanavond me 8800gtx vmodden, en 4850 moet ook nog gedaan worden,
volledig prepareren en tube ertegen klaar voor .........14 augustus

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 23:45
Nou, eigen hardware meenemen zal gewoon helemaal niet nodig zijn. Jullie zullen je prima amuseren met wat er klaar komt te staan.
Kent er iemand het woordje Lightning?
BTW, de inschrijving zal waarschijnlijk vandaag worden opgezet, in de loop van de dag zal ik de link neerzetten en jullie uitnodigen om je in te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

gtx580 Lightning?

Dan heb ik idd mijn oldschool vga's niet nodig lol.

Mogen de vga's van tones ook op ln² ?
word vandaag ook de rest gepost van informatie over deze dag ?

Ik zie de link graag tegemoed.

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
De vga's houden hun originele koeler. Maar kans is dat er nog één of twee gevonden worden waar wel mee gespeeld kan worden. In principe was de inschrijving zo goed als klaar, ik verwacht die dan ook vandaag ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

en ik weet al wie met vga op ln² mag spelen :p
ik al niet, weet ik nu al.

doe mij maar leuk een Core i7 nehalem of gulfy,
ik wil geen sandy bridge hebben. (gaat toch gewoon wie de betere cpu heeft) moet gewoon geluk hebben of binning doen.

[ Voor 54% gewijzigd door vapo_chiller op 04-08-2011 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-08 21:03
Het Concept is totaal gewijzigd Jo - han :

Net als de vorige academys is de bedoeling om mensen te introduceren in het overklokken en absoluut niet de bedoeling om HWbot punten te sprokkelen met gratis LN2.

Het zit namelijk zo : de hardware die we gaan gebruiken komt rechtstreeks uit de Tones stock. Dit wil zeggen dat er liefst geen casualties zijn. Dus zeker geen voltmodding/plastiekspray/Armaflex en dergelijke toestanden op de beschikbare hardware. Dus we hopen dat iedereen de inspanningen die geleverd worden ook in zen achterhoofd houdt en niet zomaar voltages gaat pleuren.

Als er GPUs op LN2 worden gezet zal het eigen team hardware zijn ( van MSI enkel )... voor de subzero setups wordt er gedacht om 2-4 setups te preppen in het verloop van de dag zodat daar ook de nodige ervaring kan worden opgedaan om thuis mooie scores te kunnen halen...

Voor hardware worden 10X MSI Z68 2600K setups en 10 X58 XPower setups met een mix van 970/980/990X CPUs... GPUs zoals Drucchi al vermeld heeft zijn GTX580 Lightning kaarten. Rams en voedingen komen van Corsair. De basis koeling zal zoals voorheen air koeling en een deel Hydro setjes worden van Corsair. en in een gevorderd stadium subzero...

Objecktief van de dag : Het delen van kennis, tips , tweaks en truuks om een hogere score te behalen of beter systeemprestaties voor dagelijkse setups. Eigen hardware wordt niet toegelaten. Al hetgeen wat je nodig hebt om er een fijne dag van te maken is beschikbaar ter plekke.

Hetgeen wat we zoeken zijn mensen die enkele nieuwelingen onder hun vleugels willen nemen en ze wat tools of the trade aanleren. Sinds we een totaal van 80 student plaatjes heben zoeken we een totaal van 20 instructors. Hopelijk voel je je geroepen om de mensen wat bij te brengen en vindt Druckhi nog een 15 tal mensen die een dagje opopfferen voor hun favoriete hobby..

Voor de prijzen zijn de onderhandelingen nog bezig... maar er zijn geruchten van een een kompleet Intel systeempie voor de winnaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

winnaar van ??

Weer een score raden of degene die er het meeste uit perst ?

hoe komt dat er meerdere zijn van Madshrimps die me johan noemen ?
Tis Jo, is korter ;) :p

[ Voor 39% gewijzigd door vapo_chiller op 04-08-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
Das nog onder discussie over hoe en wat en wordt op de dag zelve duidelijk gemaakt.... maar het zal in dezelfde lijn liggen als vorige edities (veel contact personen zijn nog op verlof tot begin volgende week, dus er moet nog wat heen en weer gemaild worden voor de andere prijzen...)

Utrecht is een heel leuke en gezellige lokatie.. ik zie het volledig zitten ... ik hoop jullie ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Klinkt perfect, ik heb er zin aan....

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
Bij Tones op de website ( http://www.tones.be , sorry vraagt registratie opt forum ) wordt er een inschrijving voorzien voor 80 studenten en (liefst minimum van) een 20 tal instructors. Hopelijk kunnen een aantal leden van OTH en/of andere overklokkers zich vrijmaken om wat les te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

Voor de organisatie en in de start topic : verplaats mij aub maar naar de lijst : Publiek.

kom ik gewoon es binnen wippen, babbeltje slaan, wa kijken, meer niet.
Ik heb mijn mening over hoe het meestal of altijd loopt na wat ik al allemaal gezien en meegemaakt heb.
no offence of slecht bedoeld. :'(

[ Voor 17% gewijzigd door vapo_chiller op 04-08-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:32

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

dus wat komt er concreet op ln2 te staan?

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39
jrpandie schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:29:

Net als de vorige academys is de bedoeling om mensen te introduceren in het overklokken en absoluut niet de bedoeling om HWbot punten te sprokkelen met gratis LN2.

Het zit namelijk zo : de hardware die we gaan gebruiken komt rechtstreeks uit de Tones stock. Dit wil zeggen dat er liefst geen casualties zijn. Dus zeker geen voltmodding/plastiekspray/Armaflex en dergelijke toestanden op de beschikbare hardware. Dus we hopen dat iedereen de inspanningen die geleverd worden ook in zen achterhoofd houdt en niet zomaar voltages gaat pleuren.

Als er GPUs op LN2 worden gezet zal het eigen team hardware zijn ( van MSI enkel )... voor de subzero setups wordt er gedacht om 2-4 setups te preppen in het verloop van de dag zodat daar ook de nodige ervaring kan worden opgedaan om thuis mooie scores te kunnen halen...

Voor hardware worden 10X MSI Z68 2600K setups en 10 X58 XPower setups met een mix van 970/980/990X CPUs... GPUs zoals Drucchi al vermeld heeft zijn GTX580 Lightning kaarten. Rams en voedingen komen van Corsair. De basis koeling zal zoals voorheen air koeling en een deel Hydro setjes worden van Corsair. en in een gevorderd stadium subzero...
Dan is dat ook weer duidelijk. Nu dus aan iedereen om zich aan te melden! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil me graag opgeven maar kan het daar niet vinden op het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
Als de link er is zal zekers een van ons hem posten jongens, de webmaster is ermee bezig....

FYI : ik had ook liever heel de dag met LN2 gesmost, maar de sponsor zen wil is wet... en tot nu toe is het altijd best leuk geweest...

[ Voor 43% gewijzigd door jrpandie op 04-08-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Tones alvast bedankt voor deze killer setups. Ik hoop dat de beste 3-4 GTX580's en de beste 2600k en 980/990 mee mogen doen in een top 10 HWbot 3dmark sessie.. 2600k voor 01,03,05,06 en 11 en de 990x voor vantage... whoa, dan gaan we mooie punten zien.. Heb er zeker zin in... wat er ook gebeurd..

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooo ik dacht al.

Wacht wel ff op de link :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

millman schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:33:
Tones alvast bedankt voor deze killer setups. Ik hoop dat de beste 3-4 GTX580's en de beste 2600k en 980/990 mee mogen doen in een top 10 HWbot 3dmark sessie.. 2600k voor 01,03,05,06 en 11 en de 990x voor vantage... whoa, dan gaan we mooie punten zien.. Heb er zeker zin in... wat er ook gebeurd..

ik denk dat dat duidelijk is ?
en kan al raden welke 4 overclockers WEL mogen ln², en waarschijnlijk WEL op hwbot mogen posten.
daarom dat ik er vanaf zie zoals hierboven al vermeld door mij.
jrpandie schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:05:
en tot nu toe is het altijd best leuk geweest...
Ieder zijn mening, mijn mening is dat laatste keer ik daar was, een air gekoeld setup in me handen kreeg terwijl ik gemakkellijk ook op ln² kon, me pot en al bij had en ook de ervaring heb,
en dat ze laatste keer niet duidelijk waren erin wie wel en wie niet op ln² mocht doen.
tot ik daar was en nog les moest volgen van isolatie en Oc, half belgie doorkruisen voor te luisteren wat ik al wist.

dus voor mij was t zwaar tegen gevallen.

nu half nederland doorkruisen voor hetzelfde ?
neen dank u wel, ik pas deze keer volledig (en komende keren)

[ Voor 27% gewijzigd door vapo_chiller op 04-08-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
vapo_chiller schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:07:

ik denk dat dat duidelijk is ?
en kan al raden welke 4 overclockers WEL mogen ln², en waarschijnlijk WEL op hwbot mogen posten.
daarom dat ik er vanaf zie zoals hierboven al vermeld door mij.
Tis gewoon omdat je totaal verkeerde verwachtingen hebt van dergelijke events, dit is geen AOCM of dergelijke toestanden, de opzet is om mensen wat te leren overklokken om hun systeem prestaties op te drijven en wat in te wijden in het OC gebeuren. Als je al een die hard OCer bent zijn dergelijke events een beetje saai : zekers als je een luchtgekoelde of watergekoelde setup onder handen krijgt en alle basis principes van het overklokken nog gedurende uren moet aanhoren.
Zoals eerder vermeld is dit niet mijn call, de sponsors beslissen wat wel en wat niet mag. Als dat niet je ding is, blijf dan thuis en laat je dewar vullen met het geld dat je anders opreed... ik heb geen zin om hier eindeloos te twisten over de hoe en wats, als je die hard wil benchen moet je dat thuis doen.
Dit is bedoelt als aanzet om ermee verder te doen als hobby , om je systeem wat te boosten, nogmaals niet om je persoonlijke records op HWbot te verbreken. En als MSI vraagt om lightnings op LN2 te zetten, dan zal dat ook gebeuren die zondag. Zelfde als met Asus en de quad sli setup en bij Gigabyte met de 6990 setup...
vapo_chiller schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:07:

Ieder zijn mening, mijn mening is dat laatste keer ik daar was, een air gekoeld setup in me handen kreeg terwijl ik gemakkellijk ook op ln² kon, me pot en al bij had en ook de ervaring heb,
en dat ze laatste keer niet duidelijk waren erin wie wel en wie niet op ln² mocht doen.
tot ik daar was en nog les moest volgen van isolatie en Oc, half belgie doorkruisen voor te luisteren wat ik al wist.

dus voor mij was t zwaar tegen gevallen.

nu half nederland doorkruisen voor hetzelfde ?
neen dank u wel, ik pas deze keer volledig (en komende keren)
Tsja je kunt niet voor iedereen goed doen... de meerderheid is/was tevreden, en de sponsors ook... en daar draait het om. Als een enkeling het maar niks vond, tsja das dan erg jammer...

Wees nou eerlijk, wat hebben die andere mensen eraan als jij een setup enkel voor jou neemt. Vorig event was jij de enkele echte OCer daar...en zat je maar per twee aan een setup. Nu zit je met zekers 4 er rond... Is dat niet een beetje te egocentrisch ingesteld ? Denk er eens over na, hebben de andere mensen er iets aan als jij gewoon een setup inpalmt voor jezelf...en begint te rammen in de bios en met LN2 begint te gieten. Terwijl sommigen voor de eerste keer in hun leven een bios gezien hadden...

Denk het niet echt... jou idee van een dergelijk event zit mijlenver af van de opzet...

Ik ben ermee klaar, als je nog comments hebt , ben ik er om je van antwoord te voorzien... ik hoop gewoon dat dit geen eindeloze discussie gaat worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 14:59
Mag ik zeggen dat ik het enigszins triest vind dat iets wat voor en door de community georganiseerd zou worden uiteindelijk het zoveelste commerciële event is geworden? Dit staat ver van het originele idee af, wat ik enigszins jammer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
Mod_Aap schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:27:
Mag ik zeggen dat ik het enigszins triest vind dat iets wat voor en door de community georganiseerd zou worden uiteindelijk het zoveelste commerciële event is geworden? Dit staat ver van het originele idee af, wat ik enigszins jammer vind.
Denk niet Neil dat ze het rond kregen zonder de centjes van die bepaalde sponsors... ik heb er gisteren al voor gewaarschuwd dat de initiele opzet om heel de dag met Phase/LN2 te werken wat int water valt... en dat dat beter vanaf nu verduidelijkt wordt... Een echt commerciele opzet is er volgens mij niet en is er nooit echt geweest... Enige sturing van Tones voor ons allemaal is dat de geleverde hardware liefst niet gemold wordt en in originele toestand blijft... Ik steek er ook men free time in, tis gewoon leuk om met mensen je passie te delen ook al ist maar voor wat gratis sandwichekes en een frutisapje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Tsjah,

Buurthuis afhuren, 200 liter tank ln2 hoeft ook niet meer dan 10/20 euro de man te kosten.
Voor de rest was eigen hardware meenemen voor de meeste geen probleem geweest, sterker nog dan kan je tenminste benchen wat je zelf wilt. Babbelen en een sapje drinken is dan ook geen probleem.
Begrijp me niet verkeer, ik vind het tof als mensen zich inzetten om wat dan ook te organiseren.

Wat ik minder tof vind is de altijd panische drang naar sponsors en prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het enige jammere dat het overklokken met LN2 gewoon eigenlijk niets is geworden. Dat was wel hetgene wat ik wel eens in het echt wilde zien. Zeer jammer dat dit niet doorgaat.

Toch vind ik het commerciele hier nog wel meevallen. Ik ga nog ff voor de zekerheid kijken of ik wel echt kan, want het lijkt me nog steeds tof om aan een machine te tweaken met anderen. Kortom, jammer dat er van het origineel afgeweken wordt, maar dat wil niet zeggen dat het geen leuke dag wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
Mod_Aap schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:41:
Tsjah,

Buurthuis afhuren, 200 liter tank ln2 hoeft ook niet meer dan 10/20 euro de man te kosten.
Voor de rest was eigen hardware meenemen voor de meeste geen probleem geweest, sterker nog dan kan je tenminste benchen wat je zelf wilt. Babbelen en een sapje drinken is dan ook geen probleem.
Begrijp me niet verkeer, ik vind het tof als mensen zich inzetten om wat dan ook te organiseren.

Wat ik minder tof vind is de altijd panische drang naar sponsors en prijzen.
ben ik wel met je eens, maar dan krijg je weer gezeur over dat geld... mensen die het er niet voor over hebben enzo..

moet idd wel toegeven dat ik meer subzero ook wel leuker had gevonden.... het doel was om mensen te introduceren met subzero overklokken, dit kun je in theorie ook thuis doen

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-07 22:37
Kan het me gevoel van Neil dat het originele idee dat voor en door GOT is ontstaan is "overgenomen" redelijk goed voorstellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Viss op 04-08-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
nedernakker schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:51:
[...]
het doel was om mensen te introduceren met subzero overklokken, dit kun je in theorie ook thuis doen
Je ziet het een beetje te nauw... subzero is is ook deel van de dagplanning... met phase change en LN2, maar natuurlijk niet op 20 setups :) Doch dat alle deelnemers scores kunnen zetten op LN2 , denk niet dat dat haalbaar is... en tot nu toe geen GPUs( van tones) op LN2...

Maar er zijn mensen zoals jij, Neil, beide Peters, Bart,... nodig om ze ervan te laten proeven... zonder jullie werkt het niet...

[ Voor 11% gewijzigd door jrpandie op 04-08-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
het originele idee was dat 'noobs' actief konden meebenchen op de subzero hardware onder begeleiding van een 'pro' zo kun je de 'angst' e.d. voor nieuwe enthousiastelingen ietwat wegnemen

van een afstandje kijken naar 3/4 man die een setup onder handen nemen is absoluut spectaculair, maar minder leerzaam..

begrijp me niet verkeerd, vind het fantastisch wat er uit voort is gekomen en absoluut chapeau voor Tones, Corsair en MSI dat ze dit mogelijk maken.. maar het originele doel valt weg, en dat is op zich jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
nedernakker schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:51:
[...]
ben ik wel met je eens, maar dan krijg je weer gezeur over dat geld... mensen die het er niet voor over hebben enzo..

moet idd wel toegeven dat ik meer subzero ook wel leuker had gevonden.... het doel was om mensen te introduceren met subzero overklokken, dit kun je in theorie ook thuis doen
Vergis je niet, veel mensen stappen hiervoor in de trein/auto etc, die vinden het ook niet erg om een 10tje te betalen. Zij snappen ook wel dat dit soort dingen niet gratis zijn, desnoods maak je het vrij om zelf te bepalen hoe veel je geeft.

Edit: Ik vind het trouwens nog steeds tof dat dit wordt gedaan, alleen jammer dat er vrij weinig van het originele idee over is. Maar dat houden we dan over voor een andere keer. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Mod_Aap op 04-08-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
misschien moeten we als 'pro's' zoiets eens zelf opzetten dan.... zonder sponsoring, gewoon voordoen met eigen hardware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling, dat we een soort "spin-offs" gaan krijgen van dit evenement in kleinere groepjes, zodat er in ieder geval meer leden bekend mee zijn en er ook meer animo is voor dat soort kleine evenementjes. Voor ons was dit het meest interessant omdat je dan ook niet het risico loopt dat iedereen maar om 1 setup blijft hangen omdat de rest al gesloopt is door een killer-run.

Ik snap dat er nu een aantal van jullie gewoon teleurgesteld zijn en dat vind ik zelf gewoon jammer om te lezen... Het enige wat ik nu nog kan zeggen is, wacht het even af. Wij weten zelf ook niet hoe dit nou gaat bevallen of niet. zeker na dit evenement kan er nog wel het een en ander geregeld worden aan kleine evenementjes zoals jullie ze dan het liefste zouden zien, dan kunnen we oude hardware doorbranden enzovoorts.

Als laatste hoop ik natuurlijk dat nu niet iedereen unaniem afhaakt en de moed heeft opgegeven, maar dat de 14e augustus nog wel een leuke dag kan worden. If not, dan zal dit de eerste en laatste Benelux editie worden, lijkt mij toch zonde... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
teleurgesteld is een groot woord, maar op air cooling ben je gewoon snel uitgespeeld, plus dat het niet echt iets nieuws onder de zon is, alles over air overklokken is vrij bekend of kun je met google vinden. het extreme koelen geeft net dat extra...

maar het is logisch, tuurlijk kunnen we niet 20 setups laten opbranden daar.. dat is te gek..
ik ben er iig bij. met telefoon op standby, als de vrouw belt race ik naar huis :P

hoe zit het met de inschrijving? wordt er een linkje geplaatst als het rond is?

en verder qua hardware? schijven met dualboot xp w7 beschikbaar? software? internet? enz. enz.. wordt wel beetje tijd voor update nu :P

[ Voor 19% gewijzigd door nedernakker op 04-08-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er niet iets te regelen met overige sponsors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Helaas ben ik de 14e weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 18:51:
Is er niet iets te regelen met overige sponsors?
als jij binnen 2 weken sponsors kan vinden ;(

ben erbij, alleen jammer inderdaad dat de uiteindelijke doel weg valt.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan dat niet regelen maar zijn zat mensen die de connecties al hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:15
Toevallig al gezien welke fabrikanten dit nu al sponsoren ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ,jij goed op het forum rond gekeken wie er allemaal bijv de casemodders sponsoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

lol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Peerke.. Laat ik het zo zeggen. Als er 20 systemen onder LN2 hadden gekund van sponsoren dan had dat zo geweest. Het is nu niet zo en dan kan je er toch wel van uit gaan dat dat ook echt wel geprobeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

Misschien geen 20, maar toch meer als 2-4 setups (waarmee de 4 van madshrimps mee zullen werken zoals altijd en op hwbot knallen terwijl het niet de bedoeling is van organisatie).

overclockers genoeg die F1EE, TEK9 pots hebben en deze kunnen meebrengen incl isolatie stuf.
En 180 liter ln² is voldoende voor een dagje om meerdere (meer als 2-4) setups tenminste toch cpu subzero te houden.

De meeste willen tenslotte Extreem overclocken zien, proberen, introductie naar het extreem Oc,
en zodoende genoeg hebben opgestoken het thuis kunnen willen of gewoon doen,
voor degene die de stap willen zetten.

iedereen kan thuis zelf prutsen met luchtkoeling, waterkoeling met zijn eigen pc,
dus dit is niks nieuw, zeker niet met al de topics hier kwa overclocken en linx stable waarbij ze met air en water setups al voldoende door overclockers worden geholpen om hun setup stabiel te krijgen.
En dus zodoende niks nieuws is als ze nog eens overclocken op lucht en water onder hun neus krijgen heel de dag.

het tweaken zou wel interessant zijn, maar ook daar ga je niet hele dag aan spenderen,
wat je dan wel weer kunt met Extreme Oc subzero.

en daarbij zelfs zouden denk ik wel overclockers zijn die wat willen bijleggen aan ln²,
en zelf hardware meebrengen die geprepped is voor subzero als tones niet wilt dat er iets van hun kapot gaat (en RMA dan?) om zodoende fatsoenlijk te overclocken waar de meeste net dit willen leren, zien, kennismaken on the fly.

en daarbovenop vind ik het zelfs erg als ik in verleden een OC demo organiseerde waarbij gedeelte van ln² door sponsor werd betaald, plaats geregeld en al, ik zelfs mensen van Madshrimps heb geinvite om mee te doen, gewoon komen setup opzetten en knallen maar, alles geregeld door mij.
En nu de rollen omgekeerd zijn ik niet mag mee doen, jammer.
Een van de zovele puntjes.
(Extreme OC Demo's in ICT afdeling universiteit Terneuzen, Kineapolis hasselt compucity, en Energylan nederland die ik heb geregeld in verleden)
nedernakker schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:37:
misschien moeten we als 'pro's' zoiets eens zelf opzetten dan.... zonder sponsoring, gewoon voordoen met eigen hardware..
Voor de andere zoals al eens vermeld is : Zal eens kijken vant jaar of ik nog eens zoiets in belgie kan organiseren, dan zal ik wat volk inviten (animo vragen), BBQ erbij, jupke ook en bench weekendje van maken.

[ Voor 41% gewijzigd door vapo_chiller op 05-08-2011 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Allen

We sluiten niets uit wat er kan en niet kan op zondag. Veel zal afhangen wat met een grote groep allemaal te doen valt. We hebben veel leuke hardware mee die jullie zouden moeten toelaten om op zijn minst een leuke dag te hebben. Bekijk het inderdaad als een netwerk event voor de Pro's, kom even iets drinken en doe een babbeltje en sprokkel onder de studenten misschien nieuwe enthousiaste mensen voor jullie teams. We hebben natuurlijk sponsors zoals een Intel, Corsair en MSI die het event betalen, een prijs weg geven en maken dat er iets te eten en te drinken valt. Zij hadden alleen niet genoeg samples om een event van deze omvang te ondersteunen. Dat is dus onze rol maar alles behalve commercieel. Je kan niets kopen op het event en ik denk niet dat we morgen veel klanten uit NL in onze shop gaan zien. Ik vind het gewoon een leuk event met de juiste bedoeling en ik wilde de oorspronkelijke initiatiefnemers zo goed mogelijk ondersteunen. Dus als als je kan, schrijf in, kom langs en we maken er een kick-ass dagje van!

Hardware die sowieso al mee zal komen:

10 Z68-GD65 G3
10 X58 Big Bang X-Power
Wat 990x'jes
Wat 970's
Wat 2600K's
Een hoop koelers van Corsair ( h60, h80, h100 )
Alle soorten geheugen van Corsiar ( ook de technical lead van Corsair komt die dag dus toch ook niet oninteressant om die te leren kennen ) in dual en tripple channel
20 GTX580 Lightning
5 GTX560 HAWK
Dan nog een hoopje AMD GPU's 6970 - 6950 etc

Tot zondag!

Registratie link zal normaal in de loop van de morgen nog beschikbaar worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

Emanuel - Tones schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:08:
We sluiten niets uit wat er kan en niet kan op zondag.
is toch al duidelijk vermeld in topic wat mag en niet mag ?

geen eigen hardware,
alleen op air of water enz enz enz...

Als er GPUs op LN2 worden gezet zal het eigen team hardware zijn ( van MSI enkel )... voor de subzero setups wordt er gedacht om 2-4 setups

Voor hardware worden 10X MSI Z68 2600K setups en 10 X58 XPower setups met een mix van 970/980/990X CPUs... GPUs zoals Drucchi al vermeld heeft zijn GTX580 Lightning kaarten. Rams en voedingen komen van Corsair. De basis koeling zal zoals voorheen air koeling en een deel Hydro setjes worden van Corsair.

Objecktief van de dag : Het delen van kennis, tips , tweaks en truuks om een hogere score te behalen of beter systeemprestaties voor dagelijkse setups. Eigen hardware wordt niet toegelaten.

[ Voor 62% gewijzigd door vapo_chiller op 05-08-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
Bedankt voor de toelichting emanuel, ik heb er zin in, wordt vast wel een erg gezellige dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wesjuhdabomb schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:47:
Peerke.. Laat ik het zo zeggen. Als er 20 systemen onder LN2 hadden gekund van sponsoren dan had dat zo geweest. Het is nu niet zo en dan kan je er toch wel van uit gaan dat dat ook echt wel geprobeerd is.
Het was ook maar een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vapo_chiller schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:12:
[...]

is toch al duidelijk vermeld in topic wat mag en niet mag ?

geen eigen hardware,
alleen op air of water enz enz enz...

[...]
We zijn daar zondag met allemaal volwassenen, dus ik sluit niets uit ivm wat je kan doen als deelnemer. Eigen hardware is een beetje moeilijk, we hebben al 20 setups draaien en de zaal is niet zó groot. Hoe houden wij uit elkaar wat van wie is? Dus dat is de praktische overweging waarom ik heb gezegd dat wij gewoon genoeg zouden meenemen zodat iedereen een beetje kan doen en laten wat hij wil maar dat er één ding duidelijk is: alle hardware daar is van ons, Tones. het gaat om kennis delen die je vervolgens hopelijk thuis kan toepassen.

Kom langs, Relax, it's going to be *fun*!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
NOGMAALS TER VERDUIDELIJKING :

Er nergens vermeld de laatste posts dat er niks van CPUs subzero mag ? Er is al vermeld dat er tot nu toe minstens 2 setups op LN2 en ook enkele op phase zullen gezet worden. Er zijn al 3 vastgelegde tijdstippen voorzien voor uitleg van het preppen van het bordje etc... en daarna de subzero praktijk. Doordat het moet kunnen opgevolgd worden wie wat en hoe doet is het onmogelijk om elke setup te laten preppen. Tevens voor degene die al pakken LN2 ervaring hebben is het niet de bedoeling om zelf heel de dag te spelen maar meer de nieuwelingen te begeleiden. Nogmaals niet op 20 setups... het risico dat er retail hardware sneuvelt is veel te groot dan. De lucht en Hydro gekoelde setups zijn er om ervoor te zorgen dat iedereen een beetje mee is vanaf het begin.

Voor de door Tones geleverde GPUs is LN2 a no go. Madshrimps heeft 1 580 lightning in bezit, misschien OTH ook een MSI kaartje dat in het slechtste geval kan opgeofferd kan worden die dag...

Jo je denkt alleen maar aan een ding benchen en waarschijnlijk meer voor eigen doeleinden en daar ga je een beetje tegen het idee van die dag ( die helaas wel afwijkt van het originele concept ). Doch het zij zo, ik vermoed toch dat ik tegen een muur praat. Mijn taak is om de students wat te begeleiden met men "beperkte" kennis en zal zelf waarschijnlijk heel de dag gewoon niks anders doen. Het gaat er niet om wat ik kan doen met hardware, maar wat ik kan doen voor de community. De ik ik ik persoon stoort me enorm in bepaalde posts...

Terzijde : het idee dat er laatst op de woensdag ter sprake kwam om af te sluiten met een big finale ( SLI of misschien zelfs Tri SLI setupje ) met een mix van mensen van Belgie en Nederland lijkt me wel iets.

[ Voor 8% gewijzigd door jrpandie op 05-08-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

jrpandie schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:39:
Het gaat er niet om wat ik kan doen met hardware, maar wat ik kan doen voor de community. De ik ik ik persoon stoort me enorm in bepaalde posts...
Ben je al FOUT.
En moet je niet richting mij aanvallen.

Waar ik op doel is VOOR de community :

Iedereen heeft een pc met air of water, ze worden al volop in Oc topics op tweakers langs alle kanten geholpen om hun setup te overclocken, en 24/7 mooi stabiel te krijgen. (de topics bevestigen dat)
Iedereen kan air of water thuis doen.

Wat de meeste mensen willen leren , kennis maken is stapje verder, SS, dice of ln².
en indien het ze bevalt meer mensen die wereld in begeleiden zodat deze community groter word,
plezanter word en zodoende meer mensen samen eens een setup op dice zetten als beginner.

Wat is dan het nut dat je hun NOG EENS een air of water setup in hun handen steekt (wat ze ook thuis hebben) om mee te spelen??????

Wat is beter?

Een beginner heeft thuis een water gekoelde pc staan en draait op 4.6ghz.
komt daar en krijgt een air gekoelde pc in zijn handen waarmee hij mag spelen enz,
en gaat savonds naar huis en zegt :

Wauw (sarcasme) ik heb daar een pc op lucht op 4.5ghz stabiel gekregen en wat 3dmarks gedraait, kan ik thuis ook.

OF :

Beginner vol mega motivatie van : WWOOOOWWW gasten kijk eens, ik heb daar gisteren een i7 op 6ghz laten draaien, te gek man,
wil ik thuis later ook eens proberen !!!

Snappie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-07 22:37
vapo_chiller stuur ze een PM alsjeblieft, topic wordt onleesbaar door al dit offtopic gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

lol je hebt gelijk viss, voor mij is het afgesloten hierbij, begint idd beetje offtopic te worden.

Terwijl ik het voor de community bedoel, word mij verwijt dat ik ego ben ????
snappen blijkbaar het grote plaatje niet.

Wat het eigenlijke plan was, en wat verdraait is :
Drucchi schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:37:
Laten we het in een nieuw topic maar eens hebben over een landelijk gettogether voor de mensen die wel eens met dice/LN2 willen gaan overclocken, en de mensen die al LN2 door hun aderen hebben stromen, en dice eten. Het is de bedoeling om zo veel mogelijk overclockers met ervaring op te trommelen, en zo veel mogelijk "gear" bij mekaar te leggen, zodat we een hele nieuwe groep beginnende overclockers bij kunnen brengen hoe we met dit soort koeling te werk gaan. We zoeken dus naar starters die we op weg kunnen helpen. Degenen die nog nooit subzero hebben gewerkt maar dat wel zouden willen proberen. Er kwamen al enkele enthousiaste berichten binnen van enkele bekende overclockers, die graag mee willen doen, en graag spullen ter beschikking stellen, tegen een leuke dag overclocken op een nader te bepalen locatie.

[ Voor 108% gewijzigd door vapo_chiller op 05-08-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
Of je dat nu nog elke pagina 10 keer herhaald levert toch geen bal op... het concept voor 3 augustus ligt semi vast. Het is mischien een startpunt voor latere events, alles kan niet in 1 keer...

Ander vraagje : Waarom heb je op de vorige OC Academy dan ff enkel jou naam gezet op de screenshot van je high score ? Voor de community zekers ?...zucht. Nadat we je erop gewezen had dat het normaal een team effort had moeten zijn heb je ff die andere jongen zen naam erbij gezet... you are so full of....

Nog een prettige dag verder met het derailen van een thread...

[ Voor 7% gewijzigd door jrpandie op 05-08-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

Ya right. 8)7

Gaan we persoonlijk worden ? :?

getuigt al van hoe en wat als het niet naar je zin gaat.

[ Voor 41% gewijzigd door vapo_chiller op 05-08-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafut
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-04 11:37

Dafut

David

vapo_chiller schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:04:
Ya right. 8)7

Gaan we persoonlijk worden ? :?

getuigt al van hoe en wat als het niet naar je zin gaat.
Die zin is anders ook prima toepasbaar op je zelf, man wat kun jij door zagen over iets...

=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
offtopic:
@Chiller, Je vindt het jammer dat het niet zo is geworden als dat het originele idee was. Daarom kom je niet meer. Je hebt je punt gemaakt, lijkt mee klaar nu? Dit lijkt me niet de plek om persoonlijke vete's met Madshrimps uit te vechten en op deze manier het event voor andere te verpesten.

Nog wat vragen van mijn kant:
  • Wat is de uiteindelijke locatie geworden?
  • Als er 1 of 2 ln2 systemen komen, hoe gaat de organisatie er voor zorgen dat uiteindelijk niet iedereen daar omheen staat te dringen?
  • Komen er nog mensen van MSI, Corsair, Intel etc een praatje houden? Zo ja, hopelijk niet de zoveelste marketing bullshit presentatie?
  • Is er een dagplanning
  • Wat voor materiaal worden we geacht zelf mee te nemen?
  • Waarom prijzen, komt er een soort van wedstrijd element?
  • Worden de systemen voor geinstalleer? Mbt tot het tweaken, wat denk het interessantst is voor veel mensen aangezien met air overklokken je het wel snel hebt gezien. Maar dan moeten wel de juiste osen en tools geinstalleerd zijn voor de juiste bench.
  • Is er een beamer beschikbaar om eventueel dingen aan de hele groep te laten zien?
  • Wat wordt er kwa 'marketing' voor het event gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 20:49
Mod_Aap schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:01:

• Worden de systemen voor geinstalleer? Mbt tot het tweaken, wat denk het interessantst is voor veel mensen aangezien met air overklokken je het wel snel hebt gezien. Maar dan moeten wel de juiste osen en tools geinstalleerd zijn voor de juiste bench.

[/list]
Dus HHD / SSD met de OS'en al voor geinstaleerd met bench software?
Lijkt me verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

**Edit ( aangezien het form niet altijd werkt )

Inschrijven kan door een mail te sturen naar manu at tones punt be met naam, telefoonnummer en uur van arrival er in ( 9-10-11 ) als student of ( 7-8-9 ) als teacher.

Vol = vol dus snel zijn is de boodschap! Aan de teachers, alvast oprechte dank voor de bijdrage!

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2011 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
heb mezelf ingeschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Ingeschreven. :)
7 uur is wel erg vroeg trouwens, dat wordt vroeg m'n mandje uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
aah joh, gezellig :P lekker bakkie doen daar en alles opbouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
Locatie is Zaal Trianon aan de Oude Gracht in Utrecht ( voor de liefhebbers of voor degene die zich zouden vervelen, er is een paaldansschool aan de overkant :p )

Systemen zijn prebuild en preinstalled in een kast met oftewel lucht of Hydro series cooling. (dit om het transport van dozen en co te vergemakkelijken en het limiteren van verwisseling van componenten te verminderen). Voor de Phase/LN2 bordjes worden er dan enkele systemen gestript waar nodig...

Er komen mensen van Tones (om mee te helpen les te geven en de boel wat in de gaten te houden ) MSI zal ook wel vertegenwoordigt worden, doch vermoed weinig tot geen presentatie...

Dagplanning is in handen van de twee threadstarters (ken die niet van buiten Neil ) Wel weet ik dat er een aantal specifieke uren zijn voor het preppen van een subzero bordje en demo.

De non subzero setups worden tegen de muur geplaatst op een tafeltje zodat er een man of 3-4 mee kan spelen. De Subzero afdeling word centraler geplaatst in de zaal. Maar dat moeten we nog bezien , normaal zijn wij er al tegen 7 uur, half 8 om alles op te zetten. Indien er iemand van jullie al is kunnen we nog ideeën uitwisselen hoe of wat.

Bij de andere academies heben we een benchmark genomen (non Hwbot rules om niemand te bevoordelen) en bij het begin wordt een score neergezet door een willekeurig persoon op stock kloks. Deze score dient als referentie. Er was het idee om een SB en een X58 score op te nemen en een lucky draw prijs. Dus in totaal 3 winnaars van hardware ( waaronder blijkbaar een Intel setupje ) Wie er het dichtste bij zit wint natuurlijk.

Tones gaat proberen om een Intranet op te zetten voor het bijhouden van de scores per systeem en zien wie daar het beste presteert.

Internet is onder voorbehoud, de eigenares van de zaal was nog op verlof maar had beloofd om voor een ADSL lijn te zorgen ( misschien streaming possible, dunno...)

Normaal hebben we 4 CPU potten en ook enkele FAT potten (indien GPU(s) gedaan mogen worden) Maar een eigen pot meebrengen kan nooit geen kwaad. Enkel de Phases zijn wat moeilijk om dat er twee van ons in revisie zijn bij Jort. Pascal heeft er nog eentje en kan die hopelijk meebrengen) Misschien iemand van regio Utrecht ?

Ik hoop dat de thread Starters de eerste post aanpassen aan de huidige normen, om verdere discussies te vermijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Kan ik m'n luchtbed+slaapzak niet daar uitrollen op vrijdag avond? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
Mod_Aap schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:51:
Kan ik m'n luchtbed+slaapzak niet daar uitrollen op vrijdag avond? :P
Nee helaas is de zaal enkel ter beschikking vanaf zondag morgen ( trouwens een groot probleem blijkbaar om iets open te vinden de zondag in Utrecht city ) Tenzij je ook deelneemt aan de Salsa avond op zaterdag ?

[ Voor 7% gewijzigd door jrpandie op 05-08-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
wil mijn mach 2 GT wel meenemen, maar dan wil ik wel zelf bij die setup staan om de boel in de gaten te houden... zal wel wat extra spullen meenemen, ze rijden voor niets mee, zijn zen iet nodig dan blijven ze in de auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Ik neem dan geen spullen mee, aangezien al m'n zooi nog op het tweakers kantoor ligt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
zeg maar wat er nog nodig is, heb hier alles, doe het zo in een kratje en neem het mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja... matje uitrollen... Ga dan zaterdagavond stappen tot een uur of 6, uurtje overbruggen en beginnen aan de academy haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ingeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand de topic wijzigen, er staat best veel informatie tussen de reacties die relevant is.

Op de website staat ook: schrijf je in als teacher, is dat als leidinggevende of als student? Beetje rare vertaling:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
hoezo rare vertaling.. teacher is leraar.. dus geen student :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Ik wil me inschrijven als student, maar op die link kom ik op "teacher" uit, heb me wel ingeschreven (was 1x fout gegaan, maar hoop dat de inschrijving wel goed is?) heb nog geen bevestigingsmail gehad, maar ik heb geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Sorry, dubbelpost!

Ik heb die dag bezoek, moet ik die ook inschrijven als publiek? of is ie gewoon welkom??

[ Voor 11% gewijzigd door millman op 05-08-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
Foutje in de inschrijvingen is gemeld aan de jongens van tones. you got pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36

Gamer

mobile

Goed nieuws, een Chilly1 is reeds klaar met meerdere mountings, thanks to Jort !!
Normaal gezien zouden de andere ook klaar kunnen zijn als hij zich even rept :)

Het is nog niet zeker dat ik er zal zijn, wat problemen met de vakantieregeling hier blijkbaar....

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
dat zou jammer zijn man.. wel nice dat de SS weer gemaakt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
moek me als student of teacher aanmelden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Ik heb me aangemeld als Teacher vanaf 9 uur. Helaas kan ik geen hele dag aanwezig zijn en weet ik niet zeker of ik 9 uur red.. Als ik mijn vriendin meeneem moet ik haar dan ook in laten schrijven? En waarom vol=vol? Als ik gewoon wat rond wil lopen, wat uitleg geven waar nodig, en hier en daar ook wat uitleg krijgen (Je weet nooit alles..) is het dan ook goed :)?

Offtopic:
@chiller:
vapo_chiller schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:54:
(Extreme OC Demo's in ICT afdeling universiteit Terneuzen, Kineapolis hasselt compucity, en Energylan nederland die ik heb geregeld in verleden)
Ik vond het leuk dat je kon komen naar het ROC in terneuzen (geen universiteit, die is er niet). Maar de dag was volgens mij niet door jou geregeld. Je kwam met een tube en droogijs, wij zorgden voor de rest..

[ Voor 40% gewijzigd door wesjuhdabomb op 06-08-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Klein verschil Universiteit <-> ROC :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
wesjuhdabomb schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 11:30:
Ik heb me aangemeld als Teacher vanaf 9 uur. Helaas kan ik geen hele dag aanwezig zijn en weet ik niet zeker of ik 9 uur red.. Als ik mijn vriendin meeneem moet ik haar dan ook in laten schrijven? En waarom vol=vol? Als ik gewoon wat rond wil lopen, wat uitleg geven waar nodig, en hier en daar ook wat uitleg krijgen (Je weet nooit alles..) is het dan ook goed :)?
Is geen probleem man dat je niet heel de dag kan, is al mooi dat je er wat tiid wil insteken en de mensen wat wil bijstaan met je parate kennis. Voor je vriendin, die moet eerst gekeurd worden via facebook, graag ook alle afmetingen,... en word dan door de team captain van OTH op een etentje getrakteerd...

De Crew weet graag wie er binnen is en wie er niet echt thuis hoort. Daarmee dat ze liever hebben dat ook zij geregistreerd wordt.

Voor de vol is vol opmerking, de zaal is niet zo mega groot. Als er al 120 mensen ( en dat hopen we ) rondlopen en een heleboel plek ingenomen wordt door de systemen dan zit het al erg vol.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat het een echt mega probleem is als je iemand meebrengt (die niet gergistreerd is) Maar als elke deelnemer dat doet dan kan je al vlug op een 60 tal extra personen rekenen... en dan ist over de koppen lopen...

Tot zondag dan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer

Gamer

mobile

Ik stuur desnoods iemand anders met de vrouw mee op vakantie, maar normaal is het geregeld :)

Tot zondag.

Nu even helemaal weg :)

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
klopt dat je niet direct na invullen formulier bevestiging op website krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Ja dat klopt, thijszor.. Het is geen automatische bevestiging maar je krijgt persoonlijk een mailtje gestuurd.. Kan even duren, bij mij een uurtje of 2, maar dat was op een doordeweekse dag, ik weet niet of er iemand actief is met die mailtjes versturen op een zondag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
Er worden inderdaad geen automatische mails gestuurd, maar er komt de eerstvolgende werkdag wel een bevestiging (zodra er iemand naar kijkt dus ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat er 7 uur smorgens staat? Of leest mijn slapend brein dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer

Gamer

mobile

Voor de teachers wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
Is niet een noodzaak dat iedereen er al is om 7 uur... Normaal zijn een paar slaperige belgen er al tesamen met de Tones/MSI crew en de 2 super jongens van de organisatie om alles op te zetten...

Vertrek nu op vakantie Gamer !!

[ Voor 10% gewijzigd door jrpandie op 08-08-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer

Gamer

mobile

Nog de voorbereidingen aan het treffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
jrpandie schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 07:33:
Is niet een noodzaak dat iedereen er al is om 7 uur... Normaal zijn een paar slapreige belgen er al tesamen met de Tones/MSI crew en de organisatie :X om alles op te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 uur :z 8)7 |:(

Zal wederom super-dag worden :).

Oh, als er nog mensen zijn die iets speciaals willen tonen (voltmod/os tweaken/...): zou geen probleem mogen vormen. De zaal is in principe groot genoeg om een aparte plaats te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
RED BULL FTW ! of gewoon gewoon zaterdag op stap in Utrecht, afkappen in een hotelletje en rise and shine dan... ik zie er toch nooit fris uit, dus maakt niet echt uit voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snamkob1994
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:01
Ik heb nog wat vragen ter verduidelijking,

er word in de topicstart gesproken over systemen waar je als student mee gaat overclocken,
er kunnen rond de 80 studenst komen en er staat dat per systeem 3-4 man mee kunnen spelen.
Zijn er werkelijk zoveel systemen? o0

En word er een soort wedstrijd voor de waterkoeling systemen gehouden wie het hoogst komt ofzo?

Jullie zien me zondag en zal vast en zeker pro worden

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
Er zijn inderdaad 20 systemen in totaal voorzien. Waarvan 10 Z68 met een 2600K en 10 X58 met een Gulftown type CPU (970/980 en 990X).

Alle systemen zijn in het begin uitgerust met oftwel een high end Corsair luchtkoeler ( genre A70 ) of een semi waterkoelingsset ( H70/80/100) Kwestie van de sponsors te respecteren

Naarmate de dag vordert worden er enkele systemen gestript om te gebruiken voor de subzero demos. ( ik heb nog een paar extra bordjes gevraagd voor subzero, hopelijk stemt MSI toe ) De grafische kaarten (GTX580 Lightnings) mogen NIET op LN2 en blijven stock. Madshrimps heeft er eentje die dat natuurlijk wel mag ondergaan.

Er zal zowieso een high score ranking zijn per setup. De hoogste score per socket wordt gebruikt voor de prijzen ( nu geen idee of men de subzero scores pakt of enkel deze van de basis lucht/H20 systemen ) Denk dat dat smorgens nog zal worden overlegd tussen de organisators/teachers en sponsors.

We proberen er een leuke dag van te maken zowieso... hopelijk kan iedereen de gedane inspanningen aprecieren... bekijk het als een eerste stap voor nog leuke events... nothing is perfect from the start...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zin in?

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/tones/fotokes/pow_thumb.jpg

Wij in elk geval wel :)

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jajaja ikke wel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snamkob1994
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:01
*kwijl*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:20:
Zin in?

[afbeelding]

Wij in elk geval wel :)

Met vriendelijke groet,
Emanuel is lievv O+ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Ziet er toch leuker uit dan dat je steeds hoort: 20 systemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou tot rond 12.00 uur ..ik kom als bezoeker maar ik hoop wel even tussen de overclockers te mogen
om iedereen even een hand te geven ...en mee te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er als iets bekend over enige kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
je hebt X aantal consumatie tickets, als die op zijn en je wil nog iets drinken of iets knabbelen ( buiten de voorziene sandwiches) dan moet je betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jrpandie schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:21:
je hebt X aantal consumatie tickets, als die op zijn en je wil nog iets drinken of iets knabbelen ( buiten de voorziene sandwiches) dan moet je betalen....
Zijn er geen deelname kosten?
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste