Misschien geen 20, maar toch meer als 2-4 setups (waarmee de 4 van madshrimps mee zullen werken zoals altijd en op hwbot knallen terwijl het niet de bedoeling is van organisatie).
overclockers genoeg die F1EE, TEK9 pots hebben en deze kunnen meebrengen incl isolatie stuf.
En 180 liter ln² is voldoende voor een dagje om meerdere (meer als 2-4) setups tenminste toch cpu subzero te houden.
De meeste willen tenslotte Extreem overclocken zien, proberen, introductie naar het extreem Oc,
en zodoende genoeg hebben opgestoken het thuis kunnen willen of gewoon doen,
voor degene die de stap willen zetten.
iedereen kan thuis zelf prutsen met luchtkoeling, waterkoeling met zijn eigen pc,
dus dit is niks nieuw, zeker niet met al de topics hier kwa overclocken en linx stable waarbij ze met air en water setups al voldoende door overclockers worden geholpen om hun setup stabiel te krijgen.
En dus zodoende niks nieuws is als ze nog eens overclocken op lucht en water onder hun neus krijgen heel de dag.
het tweaken zou wel interessant zijn, maar ook daar ga je niet hele dag aan spenderen,
wat je dan wel weer kunt met Extreme Oc subzero.
en daarbij zelfs zouden denk ik wel overclockers zijn die wat willen bijleggen aan ln²,
en zelf hardware meebrengen die geprepped is voor subzero als tones niet wilt dat er iets van hun kapot gaat (en RMA dan?) om zodoende fatsoenlijk te overclocken waar de meeste net dit willen leren, zien, kennismaken on the fly.
en daarbovenop vind ik het zelfs erg als ik in verleden een OC demo organiseerde waarbij gedeelte van ln² door sponsor werd betaald, plaats geregeld en al, ik zelfs mensen van Madshrimps heb geinvite om mee te doen, gewoon komen setup opzetten en knallen maar, alles geregeld door mij.
En nu de rollen omgekeerd zijn ik niet mag mee doen, jammer.
Een van de zovele puntjes.
(Extreme OC Demo's in ICT afdeling universiteit Terneuzen, Kineapolis hasselt compucity, en Energylan nederland die ik heb geregeld in verleden)
Voor de andere zoals al eens vermeld is : Zal eens kijken vant jaar of ik nog eens zoiets in belgie kan organiseren, dan zal ik wat volk inviten (animo vragen), BBQ erbij, jupke ook en bench weekendje van maken.
[
Voor 41% gewijzigd door
vapo_chiller op 05-08-2011 09:07
]
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.