Ik wil hier even impulsief antwoord op geven: het idee is leuk, maar daarvoor zijn bevoorbeeld de Tweakblogs al. Wat betreft nieuwsitems: er zullen sowieso mensen aanwezig zijn van OTH en Madshrimps die met een nieuwsverslag naar huis gaan. Daarnaast zal een van de oprichters van Geekswarm op de dag zelf wel aanwezig zijn voor het schrijven van een stukje en verwachten we nog een nader te onthullen kandidaat. Wij van de organisatie zullen het op de dag zelf ook wel druk genoeg hebben met het zorgen voor een gestroomlijnd evenement en zullen ondertussen ook werken aan stukjes die naar de redactie van T.net en HWI gaan, indien zij zelf besluiten definitief niet aanwezig te zijnmillman schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:44:
[...]
Ik snap je beweegredenen voor wel of niet hebben van een livestream wel, maar we kunnen natuurlijk wel voor een dag later een reportage online zetten natuurlijk? Ik weet niet of er bezoekers zijn die zich geroepen voelen een stukje te schrijven en wat OC'ers te interviewen? Mocht ik als Noob tijd over hebben op het event wil ik in ieder geval wel "co-writen" en redactionele functie vervullen! Wellicht een aanvulling voor de TS?
Tnet zal toch wel met een verslaggever komen? Maar ik ben hier een tijdje niet geweest, ik zie dat de locatie Utrecht wordt? En is er al iets meer bekend over sponsors en datum?
Je moest eens weten hoeveel ik nu welniet zou vertellen, maar nog niet kanBeatboxx schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:26:
Tnet zal toch wel met een verslaggever komen? Maar ik ben hier een tijdje niet geweest, ik zie dat de locatie Utrecht wordt? En is er al iets meer bekend over sponsors en datum?

Edit:
Het lijkt er meer op dat de grote update op z'n vroegst morgen gaat komen
[ Voor 6% gewijzigd door Fid3lity op 21-06-2011 15:10 ]
goed werk, had het gister al beetje vernomen bij Drucchi thuis, chapeau voor de effort mannen goed geregeld.
had het er met Drucchi al over om mezelf maar naar de pro lijst te zetten, kan wat noods nog wel e.e.a. leren
maar is wel onder voorbehoud, aangezien mijn vrouw de 20e augustus is uitgerekend betr. de zwangerschap. dus weet niet of het haalbaar gaat zijn voor mij..
had het er met Drucchi al over om mezelf maar naar de pro lijst te zetten, kan wat noods nog wel e.e.a. leren
maar is wel onder voorbehoud, aangezien mijn vrouw de 20e augustus is uitgerekend betr. de zwangerschap. dus weet niet of het haalbaar gaat zijn voor mij..
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Namens ons: Thanks!nedernakker schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:53:
goed werk, had het gister al beetje vernomen bij Drucchi thuis, chapeau voor de effort mannen goed geregeld.
Aight spannend man!had het er met Drucchi al over om mezelf maar naar de pro lijst te zetten, kan wat noods nog wel e.e.a. leren
[ Voor 3% gewijzigd door Fid3lity op 23-06-2011 20:04 ]
Hmms... dit wil ik eigenlijk ook zien!
Zijn er eigenlijk nog beperkingen?
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
In welk opzicht? Als jij 14 Aug gewoon kan, opgeven!neliz schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:16:
Hmms... dit wil ik eigenlijk ook zien!
Mannen, netjes gedaan. Zeker het wachten waard na zo een update :)! Ik dacht eerst al dat er een nieuw topic was dat ik over het hoofd had gezien maar, de naam is veranderd
.
Helemaal correct. Dank aan Emanuel van Tones voor het mogelijk maken van deze updatewesjuhdabomb schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:52:
Mannen, netjes gedaan. Zeker het wachten waard na zo een update :)! Ik dacht eerst al dat er een nieuw topic was dat ik over het hoofd had gezien maar, de naam is veranderd.
Hi di ho peepz! Lekker geregeld! Heb er zin in mensen...
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
ha heren, netjes.
maar nog een paar vragen: lijkt mij beste dat je gewoon een 180l vat laat komen en dat iedereen een kleine bijdrage doet? lijkt me met zoveel mensen niet veel te gaan kosten, dat moet je er ook nog aan toe gaan voegen binnenkort denk ik? wat het gaat kosten.
en de exacte locatie, utrecht is redelijk groot en ik ben van mening dat je niet op het station wilt gaan overclocken toch?
maar nog een paar vragen: lijkt mij beste dat je gewoon een 180l vat laat komen en dat iedereen een kleine bijdrage doet? lijkt me met zoveel mensen niet veel te gaan kosten, dat moet je er ook nog aan toe gaan voegen binnenkort denk ik? wat het gaat kosten.
en de exacte locatie, utrecht is redelijk groot en ik ben van mening dat je niet op het station wilt gaan overclocken toch?
Uplay: Red--Death
Locatie gaan we inderdaad nu mee aan de slag, daarna zal ik of Jelle de rest van de update wel vrijgeven (want d'r hoort nog wat bij...
)
Zolang alles met mij goed gaat (wat ik wel verwacht) kom ik gewoon 
@blue, bedoel je de systemen
?
@blue, bedoel je de systemen
ik heb ook nog een vat van 50liter......
F1EE, TEK9 6slim pot, en twee Phase-changers SS
En isolatie om je huis mee te doen lol
F1EE, TEK9 6slim pot, en twee Phase-changers SS
En isolatie om je huis mee te doen lol
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.
Onder andere, maar nog wat anders
Er staat nog een vraagteken achter datum. Betekend dat de datum nog niet definitief is? Of dat het al wel vast staat maar nog moet worden aangepast?
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Ik denk dat laatste, want ik wist zelf niet dat het er stond...Ultimation schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:02:
Er staat nog een vraagteken achter datum. Betekend dat de datum nog niet definitief is? Of dat het al wel vast staat maar nog moet worden aangepast?
Prijs per persoon die bijlegd voor die dag voor de ln² ?rsnubje schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:42:
ha heren, netjes.
Wie legt bij? alleen de OCers, allemaal (ook de beginners) ?
Locatie in Utrecht ?
Worden er bepaald aantal systemen geleverd of moet iedereen zelf een setup voorzien?Blue-Tiger schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:48:
[...]
Onder andere, maar nog wat andersDat volgt eind deze week. De systemen weten we nog niet definitief voor het einde van de maand denk ik.
datum staat vast normaal in start postUltimation schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:02:
[ Voor 34% gewijzigd door vapo_chiller op 01-07-2011 20:35 ]
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.
Locatie mee bezig, en LN2 wordt ook geregeld door onze man @ Tones. Ik probeer een ruimte op de Jaarbeurs te regelen, dus het wordt ff een kwestie van de huurprijs enzo afwachten. Ook dat wil ik gewoon nog even achterhouden, want er moet nog eea geregeld worden en ik wil dat gewoon op een rijtje hebben. Zie trouwens TS, daar zal ik het ook gelijk even inzetten.vapo_chiller schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 20:33:
[...]
Prijs per persoon die bijlegd voor die dag voor de ln² ?
Wie legt bij? alleen de OCers, allemaal (ook de beginners) ?
Locatie in Utrecht ?
Emanuel van Tones regelt de systemen voor ons. We gaan met 3 tot 4 man aan de slag per systeem. Naar verwachting dus minimaal 60 man opkomst, en we hopen uiteraard meerWorden er bepaald aantal systemen geleverd of moet iedereen zelf een setup voorzien?
Staat er ook, dat was al duidelijk. Die post citeren hoeft dus nietdatum staat vast normaal in start post
[ Voor 6% gewijzigd door Fid3lity op 01-07-2011 22:22 ]
Blijkens de website levert Tones.be alleen in België. Vind het wel mooi dat ze dit dan doen.
Yes, klopt helemaal. Wij waren zaterdag 18 juni op de MSI Experience waar we Emanuel spraken. Hij had met Tones al richtlijnen voor Overclock Academy's met wat compacte groepen, dus het concept bestond daar ook al. Dat maakte het voor ons ook heel makkelijk om dit idee te mergen, want hij had echt wel zin in een Benelux meetinggoldstriker schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:33:
Blijkens de website levert Tones.be alleen in België. Vind het wel mooi dat ze dit dan doen.

2 phase-change koelers zijn binnen, ene doet -51°C (modded prom mach2gt) andere -43°C (custom build meer load minder temp -43°C)
Extra speelgoed weer voor sandy bridge.
Extra : Blindripper kan beter bij de pro's staan.
Krijgen de deelnemers een T-shirt?
Extra speelgoed weer voor sandy bridge.
Extra : Blindripper kan beter bij de pro's staan.
Krijgen de deelnemers een T-shirt?
[ Voor 21% gewijzigd door vapo_chiller op 02-07-2011 21:13 ]
Helaas moet ik mij voor 14 augustus afmelden, jammer genoeg zijn er familie verplichtingen tussen gekomen. Ik hoop dat het een geslaagd evenement wordt zodat het jaarlijks gaat plaatsvinden dan kan ik er hopelijk volgend jaar wel bij zijn.
Jammer dat je er niet bij kunt zijn maar uiteraard begrijpelijk. De hoop is er natuurlijk wel dat dit iets jaarlijks kan worden maar we gaan eerst even de focus op editie 1 leggeninvoil schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:39:
Helaas moet ik mij voor 14 augustus afmelden, jammer genoeg zijn er familie verplichtingen tussen gekomen. Ik hoop dat het een geslaagd evenement wordt zodat het jaarlijks gaat plaatsvinden dan kan ik er hopelijk volgend jaar wel bij zijn.
Verwijderd
Wat een grappig idee, stuitte per ongeluk op dit topic, maar ga vooral door jongens, wat overclocken en dat op T.net posten zou weer es goed zijn. Laatste tijd weinig overclocken gedaan, maar ga het dan zeker hier volgen
, misschien een idee is om het live te streamen, net als met de overclock sessies van T.net (weet niet of ze dat nog steeds doen, maar heb er vroeger met een vriend eens een de hele dag gevolgd)
Verwijderd
van uit tweakers zelf gebeurd er weinig meer qwa overclock compo's
wat ik zelf heel jammer vind ..de meeste post op tweakers worden gemaakt door overclockers
wat ik zelf heel jammer vind ..de meeste post op tweakers worden gemaakt door overclockers
tja, zal een wereldje zijn waar weinig interesse in is mss ?
helaas wel.. T.net is een ander weg in geslagen.. het wordt sowieso steeds rustiger in deze wereld..
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Is er een uiterlijke inschrijf datum? Wil graag komen maar moet nog even overleggen of er iemand mee gaat!
( Zo goed als 0,0 ervaring maar zou graag mee willen doen/kijken met de Pro's ) ( Kan niet beter leren dan zelf te doen naar mijn mening!
)
( Zo goed als 0,0 ervaring maar zou graag mee willen doen/kijken met de Pro's ) ( Kan niet beter leren dan zelf te doen naar mijn mening!
[ Voor 40% gewijzigd door botje88 op 11-07-2011 11:32 ]
beide organisatoren zijn nu even op vakantie.. ze zullen je vraag vast beantwoorden als ze terug zijn
Nee hoor schat, ik ben er nognedernakker schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:34:
beide organisatoren zijn nu even op vakantie.. ze zullen je vraag vast beantwoorden als ze terug zijn
Vwb die uiterlijke inschrijfdatum, is geen probleem. Laat het het liefst in ieder geval even weten voor eind juli want wij gaan begin augustus een meeting hebben met Emanuel om in grote lijnen alles van het event te bespreken. Dus, we horen het graag!
En wat betreft media, mhh, ik moet echt even kijken of er iemand namens T.net / HWI wil komen
sorry lieverd, ik begreep van Jelle dat jij ook al deze week weg ging
Wordt er ook aan backup systemen gedacht? Het lijkt mij mogelijk dat er een aantal systemen kappot kunnen gaan XD
Er wordt uiteraard aan iets van backup hardware gedacht mocht het echt nodig zijn. Het is ook weer niet de bedoeling dat alle systemen kapot moeten (en kunnen).DCG909 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:44:
Wordt er ook aan backup systemen gedacht? Het lijkt mij mogelijk dat er een aantal systemen kappot kunnen gaan XD
Verwijderd
Jullie gaan met stikstof en lucht koelen? misschien is met vloeibare helium ook een leuk idee (als je er aan kan komen natuurlijk), vaak hebben alleen universiteiten dit goedje in huis, maar als je met een goed verhaal aankomt en ook de wetenschappelijke factor (is die er?) aanwijst kun je misschien wat leuks neerzetten, doordat vloeibare helium bijna 2x zo koel is als vloeibare stikstof. Misschien zit ik wel te raaskallen, maar heb hier es een keer van gehoord en dacht kom laat ik het es voorleggen.
heb je wel eens gehoord van coldbug?
vloeibaar helium is haast alleen maar toe te passen op AMD setups, deze hebben geen coldbug.. intel wel, dus kom je helemaal niet ver..
vloeibaar helium is haast alleen maar toe te passen op AMD setups, deze hebben geen coldbug.. intel wel, dus kom je helemaal niet ver..
Overigens is omgaan met vloeibaar helium veel anders dan met vloeibaar stikstof, niet zomaar even een thermoskan vullen en gaan..
Edit:
Edit:
Ik wacht nog steeds op wat er bij hoortBlue-Tiger schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:21:
Locatie gaan we inderdaad nu mee aan de slag, daarna zal ik of Jelle de rest van de update wel vrijgeven (want d'r hoort nog wat bij...)
[ Voor 54% gewijzigd door wesjuhdabomb op 13-07-2011 17:44 ]
Komen er ook Tones OC Babes?
|2600k|Asus 290|
Tegenvaller gehad vwb locatie, ik moet weer hard op zoek

Zijn die er dan?
meen je niet casimir.. gaat de locatie niet door?
Al besproken over DM, uiteraard, maar bij verdere zoektocht komen er toch een paar zaken naar voren, zoals:
14 augustus is een zondag (had ik niet eens beseft, dacht dat het een zaterdag was) en dat is voor sommige locaties dus wel een punt van aandacht. Ik ga hierbij dus toch even een poll opengooien:
Poll: Nieuwe datum een optie??
• Ja!
• Nee..
• Maakt niet uit
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
De vraag gaat nu gericht naar de week voor of na 14 augustus, om het voor het vinden van een nieuwe locatie toch wat makkelijker te maken. In eerste instantie hou ik het even op 14 augustus, daarmee heb ik er ook al een paar benaderd, maar van 1 al vrij snelle respons dat met zondagen / weekenden in het algemeen extra kosten meekomen. Enfin, de anderen moet ik nog even afwachten, maar het zou toch fijn zijn als men hier zou willen reageren
Overigens: definitieve aanmeldingen wil ik binnenkort ook! Mocht blijken dat we daarlijk met minder man dan verwacht zullen zijn, dan gaat dat voor een locatie zeker uitmaken.
14 augustus is een zondag (had ik niet eens beseft, dacht dat het een zaterdag was) en dat is voor sommige locaties dus wel een punt van aandacht. Ik ga hierbij dus toch even een poll opengooien:
Poll: Nieuwe datum een optie??
• Ja!
• Nee..
• Maakt niet uit
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De vraag gaat nu gericht naar de week voor of na 14 augustus, om het voor het vinden van een nieuwe locatie toch wat makkelijker te maken. In eerste instantie hou ik het even op 14 augustus, daarmee heb ik er ook al een paar benaderd, maar van 1 al vrij snelle respons dat met zondagen / weekenden in het algemeen extra kosten meekomen. Enfin, de anderen moet ik nog even afwachten, maar het zou toch fijn zijn als men hier zou willen reageren
Overigens: definitieve aanmeldingen wil ik binnenkort ook! Mocht blijken dat we daarlijk met minder man dan verwacht zullen zijn, dan gaat dat voor een locatie zeker uitmaken.
Als jullie nu de datum gaan verschuiven gaan een er toch weer een paar kunnen of niet kunnen.
Ik heb dit weekend speciaal vrijgehouden voor de Academy... Andere weekends kan ik zowieso niet en misschien ook nog andere M leden niet... Doe het dan gewoon op de zaterdag... Maar helemaal verplaatsen naar een ander weekend is niet echt een goed idee
Ik heb dit weekend speciaal vrijgehouden voor de Academy... Andere weekends kan ik zowieso niet en misschien ook nog andere M leden niet... Doe het dan gewoon op de zaterdag... Maar helemaal verplaatsen naar een ander weekend is niet echt een goed idee
na de 14de augustus is beste denk ik, dat iedereen groot verlof heeft.
Maar nog steeds in weekend op een zaterdag, mss net de zaterdag ervoor de 13de
Maar nog steeds in weekend op een zaterdag, mss net de zaterdag ervoor de 13de
Ik pleit ook voor zaterdag de 13e, beter om t zo dicht mogelijk bij de 14e te houden...
Zijn er overigens nog kosten verbonden aan t geheel voor de noobs en pro's?
Zijn er overigens nog kosten verbonden aan t geheel voor de noobs en pro's?
Ik vind zaterdag de 13de ook geen probleem.
naar mijn weten kunnen intel cpu's maximaal -295 graden C aan, AMD kan daar nog ver onder
lijkt me sterk.. want het absolute minpunt is -273 graden celsius ofwel 0 graden KDCG909 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 20:17:
naar mijn weten kunnen intel cpu's maximaal -295 graden C aan, AMD kan daar nog ver onder
veel intel cpu;s gaan al voor -195 graden op coldbug.. dit is per cpu verschillend
Verwijderd
Jeeaj heb er zin in;)
Is er al iets bekend van de tijden dan kan ik slaapplek regelen.
Leuk idee die workshop trouwens, vooral het Windows tweaken
Wij verwachten zelf om 8 uur al op locatie te zijn om alvast het eea klaar te zetten en dat de deuren opengaan voor de rest rond 9. In de avond gaan we wss uiterlijk tot een uur of 10 door, ligt er maar net aan.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 20:14:
Jeeaj heb er zin in;)
Overigens, concrete opzet met een schema voor de dag zelf volgt nog, dat komt begin augustus waarschijnlijk per mail naar iedereen die zich definitief aangemeld heeft.
voordat ik me definitief aanmeld is het handig om te weten welke dag het precies wordt omdat het eerst op zondag was
Tot zover staat die zondag ook nog vast. Komende week wordt ff afwachten...rsnubje schreef op zondag 17 juli 2011 @ 13:44:
voordat ik me definitief aanmeld is het handig om te weten welke dag het precies wordt omdat het eerst op zondag was
Ik heb niks meer kunnen doen, na sowieso 7 locaties benaderd te hebben nog steeds geen positief antwoord. Maar Jelle is nu in charge, ik ga er lekker vandoor voor 10 daagjes en laat de laatste dingetjes even aan hem over. Fijne vakantie allemaal!

mss als je geen locatie vind, kan ik nog iets regelen in een sporthal in hasselt limburg, juist langs autostrade ??
[ Voor 11% gewijzigd door vapo_chiller op 21-07-2011 23:33 ]
Met locatie komen we wel rond, we hebben een veelbelovende offerte van een mooie locatie bij Utrecht. 
Komende dagen gaat er veel gebeuren.
keep us posted and keep up the good work.. ik ben enorm benieuwd Jelle!!
Drucchi schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:02:
Met locatie komen we wel rond, we hebben een veelbelovende offerte van een mooie locatie bij Utrecht.
ohw? ik blijf alert dan
Ach, ik zat er maar exact 100 graden C naastnedernakker schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 20:45:
[...]
lijkt me sterk.. want het absolute minpunt is -273 graden celsius ofwel 0 graden K
veel intel cpu;s gaan al voor -195 graden op coldbug.. dit is per cpu verschillend
of misschien wel 170 bij een cpu die bij -125 stopt...
Doel je dan op een atom?
O, vergeten
Ik was met m'n pa bij de vodafone in vlaardingen en toen kwam om de een of andere rede overclocken langs.
De medewerker vertelde dat hij een klant had langs gekregen die zij dat zijn Netbook het niet deed en dat hij z'n geld terug wou, dus hij zette hem aan en zag gelijk: OVERCLOCK FAILED. En die klant bleef volhouden dat hij hem niet had overgeclockt
Wie gaat er nu een Netbook overclocken zonder er dan goede koeling in te zetten????
O, vergeten
Ik was met m'n pa bij de vodafone in vlaardingen en toen kwam om de een of andere rede overclocken langs.
De medewerker vertelde dat hij een klant had langs gekregen die zij dat zijn Netbook het niet deed en dat hij z'n geld terug wou, dus hij zette hem aan en zag gelijk: OVERCLOCK FAILED. En die klant bleef volhouden dat hij hem niet had overgeclockt
Wie gaat er nu een Netbook overclocken zonder er dan goede koeling in te zetten????
Een netbook overclocken is ook erg moeilijk.... er zijn in de bios helemaal geen OC opties te vinden. Dus hoogstwaarschijnlijk is er een andere reden waarom het ding onstabiel is geworden, en het opeens denkt dat er overgeclockt is...
en inderdaad zijn de meeste processors niet bestand tegen (of werken ze niet goed bij) temperaturen onder de -190 C, dus nog kouder heeft vrijwel geen zin
en inderdaad zijn de meeste processors niet bestand tegen (of werken ze niet goed bij) temperaturen onder de -190 C, dus nog kouder heeft vrijwel geen zin

[ Voor 25% gewijzigd door Drucchi op 23-07-2011 12:46 ]
behalve bij amd waarbij in verleden al Helium is gebruikt en dus kouder is.
Dus er zijn cpu's die geen CB hebben
Dat klopt, maar ga eens op HWBot tellen hoeveel mensen er LHe hebben gebruikt, dat kan je op één hand tellen
we hadden het ook over intel cpu'svapo_chiller schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:31:
behalve bij amd waarbij in verleden al Helium is gebruikt en dus kouder is.
Even een vraagje. Is 14 Augustus nog de datum waar alles op gaat plaatsvinden? En is het nog steeds Utrecht ongeacht waar het uiteindelijk precies is?
Ik ben namelijk een vakantie aan het plannen, en ik heb me vriendin zover gekregen dat we nog een weekendje Utrecht erachteraan doen, en dan natuurlijk de zondag naar de OC academy. Maar dan moet ik wel even weten of het doorgaat...
Ik ben namelijk een vakantie aan het plannen, en ik heb me vriendin zover gekregen dat we nog een weekendje Utrecht erachteraan doen, en dan natuurlijk de zondag naar de OC academy. Maar dan moet ik wel even weten of het doorgaat...
Voor zover bekend gaat alles op de 14de door, en wel in Utrecht. Maar maandag heb ik weer contact en kan ik met 100% zekerheid zeggen of het lukt.
Ik had in mijn vorige post aangegeven evt te willen komen.
Bij deze wil ik nog even aangeven dat ik helemaal niet kom:)
Veel plezier/succes !
Bij deze wil ik nog even aangeven dat ik helemaal niet kom:)
Veel plezier/succes !
Dit lijkt mij ook super om een keer te doen. Wel al redelijk wat geclocked met verschillende intels. Maar nog nooit met subzero temps. Kan ik mij hier nog voor inschrijven?
Ik zal het even bijwerken, maar natuurlijk kun je je nog inschrijven. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik zou trouwens nog eens graag alle experts horen of ze kunnen/willen komen, aangezien er al een paar zijn afgevallen. We moeten zeker weten dat er genoeg overblijven
Ik zou trouwens nog eens graag alle experts horen of ze kunnen/willen komen, aangezien er al een paar zijn afgevallen. We moeten zeker weten dat er genoeg overblijven
nou van mij hoor je het woensdag wel haha.
* Fid3lity is weer terug!! 
Ik zie het nog nergens in de laatste posts staan maar voor zover wij nu weten lijkt de enige optie kwa locatie eerder richting Nijmegen te gaan, dus niet Utrecht. Voor Tones en onze vendorpartners maakt dat natuurlijk niets uit maar voor een deel hier wellicht wel. Laat even weten hoe dit uitkomt!
Dat moet dus weg
Excuus jongens, nogal in de war...

Ik zie het nog nergens in de laatste posts staan maar voor zover wij nu weten lijkt de enige optie kwa locatie eerder richting Nijmegen te gaan, dus niet Utrecht. Voor Tones en onze vendorpartners maakt dat natuurlijk niets uit maar voor een deel hier wellicht wel. Laat even weten hoe dit uitkomt!
Dat moet dus weg

Excuus jongens, nogal in de war...
[ Voor 9% gewijzigd door Fid3lity op 01-08-2011 11:52 ]
duuuuuuusss. welkom terug vakantieganger...
nijmegen dus.. man.. ben bang dat dat in mijn situatie toch echt even te ver is.. zou het erg jammer vinden, maar dan is de kans dat ik er ben iig een stuk kleiner..
nijmegen dus.. man.. ben bang dat dat in mijn situatie toch echt even te ver is.. zou het erg jammer vinden, maar dan is de kans dat ik er ben iig een stuk kleiner..
130km van mij uit, is wel een eindje ja.
hoe zit het nu precies met het LN² ?
Moet iedereen een gedeelte bijleggen of hoe ? En zoja, hoeveel gaat het zijn?
tones leverd hardware?
Welke hardware gaat het en hoeveel setups worden er voorzien ?
hoe zit het nu precies met het LN² ?
Moet iedereen een gedeelte bijleggen of hoe ? En zoja, hoeveel gaat het zijn?
tones leverd hardware?
Welke hardware gaat het en hoeveel setups worden er voorzien ?
Denk het wel ja, alleen locatie gaat blijkbaar veranderen.
Veel onduidelijkheid zo he jongens. Datum en locatie zou vast staan, dit heb ik expliciet nagevraagd omdat ik dan een weekendje utrecht kan doen met mijn vriendin.
Zie hieronder:
Zie hieronder:
Verder staan er inderdaad nog geen zaken vast van moet er nou uberhaupt betaald worden voor dit? Ik snap dat jullie er veel tijd in steken, maar 2 weken voor dat het plaats vind is het wel handig om te weten wat het nou word. Nijmegen is wel even een stukje verder dan utrecht.Drucchi schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:09:
Voor zover bekend gaat alles op de 14de door, en wel in Utrecht. Maar maandag heb ik weer contact en kan ik met 100% zekerheid zeggen of het lukt.
Dames en heren, excuses voor deze schandalige fout. Utrecht zal toch de locatie blijven voor het evenement.
Nog even @ Vapo: LN2 wordt ook geregeld, en hardware gaan we komende woensdag in overleg bepalen. Dan zal de gebruike hardware ook gepost worden
Nog even @ Vapo: LN2 wordt ook geregeld, en hardware gaan we komende woensdag in overleg bepalen. Dan zal de gebruike hardware ook gepost worden

[ Voor 41% gewijzigd door Fid3lity op 01-08-2011 11:55 ]
Hoop dat er voldoende tafels en stoelen aanwezig zijn,
is er ook internet voorzien ?
is er ook internet voorzien ?
Ah nijmegen was 10x beter geweest voor mij (10min) maar Utrecht it is.
|2600k|Asus 290|
Utrecht is beter voor de belgen dan half NL door te rijden
Beter maar niet korter/sneller
[ Voor 13% gewijzigd door Bullus op 01-08-2011 17:01 ]
|2600k|Asus 290|
--vanaf hoelaat smorgens kunnen we binnen komen en eraan beginnen ?
--en tot hoelaat savonds kunnen we doorgaan ?
--exact adres waar het doorgaat voor de mensen die hun weg daar niet kennen (gps)
--internet verbinding voorzien?
--Tafels en stoelen zijn voorzien?
wat staat vast?
--Utrecht op 14 augustus,
--Ln² en HW word geleverd door Tones (eventueel voor degene die ook wat eigen hw willen benchen, eigen hw)
--Hardware geleverd door tones word nog gepost, zodat sommige zich al kunnen voorbereiden kwa OS, tweak en allerlei software.
Gewoon allerlei vragen die de meeste mss wel handig vinden (ik toch lol ;p )
--exact adres waar het doorgaat voor de mensen die hun weg daar niet kennen (gps)
wat staat vast?
--Ln² en HW word geleverd door Tones (eventueel voor degene die ook wat eigen hw willen benchen, eigen hw)
--Hardware geleverd door tones word nog gepost, zodat sommige zich al kunnen voorbereiden kwa OS, tweak en allerlei software.
Duidelijkheid is wel handig javapo_chiller schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:12:
---Tekst---
Horen jullie allemaal morgen. Dan gaan wij meeten @ de locatie met Emanuel en nog een paar. Dan gaan we een concreet plan opstellen en weten we alles wel.vapo_chiller schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:12:
wat staat vast?
ik kijk er naar uit, doe Emmanuel de goedendag van mij (chiller) en vraag maar of hij een speciaaltje voor me meebrengt.
Heren van de organisatie, ik woon niet ver van utrecht en heb wat tijd over, hulp nodig? Je kan me PM'en of mailen (jpmillman@hetepost dot com), mn telefoon gister bij nakker laten liggen..

Morgen ben ik er allesinds niet bij, andere zaken
4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro
Enig nieuws ?
Verwijderd
Ik ben hier zeker aanwezig als toeschouwer als dat toegestaan is en eventueel wel wat te helpen.
Ik ben zeker een starter en wil zelfs me kast ter beschikking stellen om mee te kunnen testen.
Is vandaag nieuw gebouwd dus mocht daar interesse in zijn vanuit Tweakers en deskundige mensen die weten wat ze doen hoor ik het graag.
Weet ik ook zeker dat ik sávonds een goed geclockte pc heb
Ik ben zeker een starter en wil zelfs me kast ter beschikking stellen om mee te kunnen testen.
Is vandaag nieuw gebouwd dus mocht daar interesse in zijn vanuit Tweakers en deskundige mensen die weten wat ze doen hoor ik het graag.
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2011 23:02 ]
Maar Peerke2 op die manier gaat de fun er af je kan beter daar is wat rond kijken en je belevingen stoppen in je pc thuis dat geeft toch meer voldoening dat je zelf een goed geclockte pc hebt gemaakt dan door iemand anders heb laten doen.
Ik wil denk wel nog langs komen maar weet niet echt of ik tijd heb om een workshop vmodden te doen. Tenzij hier heel veel interesse voor is.
Kunnen jullie anders niet X-tripiot uitnodigen om een workshop te geven?
Kunnen jullie anders niet X-tripiot uitnodigen om een workshop te geven?
Of een uitgebrande ):)Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 23:00: