Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben goed tevreden met deze tablet (vooral na ipad geprobeerd te hebben). Nog steeds heb ik twee dingen niet opgelost die ik hoopte voor mijn vakantie oplossen. Iemand een idee hoe kan ik:
- een externe (micro) sdcard koppelen met de tablet. externe hdd zou ook goed zijn.
- hdmi uit krijgen. Ik heb nog geen kabel gevonden. Er zijn wat videos oo youtube met 10.1 versie en crandle van tab 7. met DLNA kan ik films van tablet afspelen op mijn tv die op netwerk zit. echter met HDMI kabel wil ik ook op vakantie en overal (op bezoek) met televisies koppelen (die wel HDMI hebben maar geen DLNA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:42
1) Voor zo'n externe HD moet je de USB-adapter van de 10.1 kopen en wachten op Android 3.1 aangezien die pas USB Host functionalteit ondersteunt, als ik mij niet vergis.

2) Moet je ook een adapter (van de 10.1) voor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-10 21:51
Ik kon niet meer wachten dus heb net de zwarte 32Gb versie besteld op internet. Nu afwachten wanneer deze komt. Dat worden een aantal zware dagen (hoop ik) :)

Gelijk ook maar even zoeken voor een mooi hoesje zodat hij veilig overal mee naar toe kan.

[ Voor 22% gewijzigd door thriller op 12-07-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
thriller schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:41:
Ik kon niet meer wachten dus heb net de zwarte 32Gb versie besteld op internet. Nu afwachten wanneer deze komt. Dat worden een aantal zware dagen (hoop ik) :)

Gelijk ook maar even zoeken voor een mooi hoesje zodat hij veilig overal mee naar toe kan.
Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Oeh, ik zit net op m'n hotelkamertje in LA. Nog geen halve mijl hiervandaan is er een Best Buy... Morgen maar eens langsgaan, het is namelijk net (9PM) gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:29

13art

Moderator Mobile
Ben ik ook wel benieuwd naar. Denk ebay.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Laatst online: 13-10 21:51
Ja eBay bij DigiGood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Ik heb vandaag de Galaxy Tab 10.1 32GB in m'n handen gehad en wilde 'm direct kopen voor $ 599 (omgerekend net onder de € 430, dus geen gezeur op de terugreis), de 16GB uitvoering kost $ 499. Volgens de verkoper moet ik daar nog 10% bij optellen ivm de lokale belastingen.

Grmbl... Inclusief belastingen komt het aankoopbedrag wel boven de € 430 uit. De verkoper heeft nog wel aangeboden het eea op de factuur aan te passen zodat het toch onder dat bedrag blijft.

* Mawlana gaat goed nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Nou ik zou gewoon voor het aanbod van de verkoper gaan :P
Lijkt me prima toch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Op de website van Samsung staat er bij de Galaxy Tab ondertussen al de handleiding. Echter staat er in de handleiding (van 3G versie) geen enkel woord over een microSD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:20
H92! schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:18:
Op de website van Samsung staat er bij de Galaxy Tab ondertussen al de handleiding. Echter staat er in de handleiding (van 3G versie) geen enkel woord over een microSD :(
Volgens mij was het ook inmiddels wel duidelijk dat er geen sd of micro sd in zou zitten.
Maar niet getreurd, het is natuurlijk jammer maar je kan een usb adapter kopen(als deze leverbaar is en dat is nu nog niet het geval) of zelf wat in elkaar flansen, loopt een leuk topic over op XDA Developers.

Ik wil dit topic niet om zeep helpen, maar een hoop zaken die hier nog onduidelijk lijken te zijn worden druk besproken op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zo'n adapter zal binnen de kortste keren ook wel goedkoper te verkrijgen zijn op bijv dealextreme oid. Zoiets zou niet zo heel moeilijk te maken moeten zijn. Desondanks toch jammer dat Samsung het er uit gelaten heeft. Maar goed als je het dan toch gaat vergelijken met de iPad 2, die heeft dat ook niet (ten minste zag het zo snel even niet tussen de specs staan). Hoe meer je er uit laat, des te slanker het wordt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Ik heb nu een paar dagen een 10.1 v en zoek me rot naar sites die accessoires hebben voor deze tablet.

Zou graag een dockingstation, een langere oplaadkabel, een keyboard en een mooie hoes willen hebben.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
l3art schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:59:
Nou ik zou gewoon voor het aanbod van de verkoper gaan :P
Lijkt me prima toch???
Vandaag vertrek ik uit LA en kom pas op mijn laatste dag van mijn reis weer terug, toch niet zo handig bij evt. problemen. Ik koop 'm wel op de eerste dag dat ik in San Francisco ben (morgen), daar blijf ik namelijk iets langer.

Als de verkoper daar ook wil knoeien met de factuur, dan neem ik de 32GB. Anders dan maar de 16GB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foolish_child
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07-2024
Dynabyte neemt nu pre-orders voor de 10.1, verwacht op 17 augustus en 23 augustus.

http://dynabyte.nl/categorie/2961/Samsung#sort_field=p&sort_dir=a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-10 14:30

Erik80

Sinds 1980

foolish_child schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:24:
Dynabyte neemt nu pre-orders voor de 10.1, verwacht op 17 augustus en 23 augustus.

En Dixons heeft ook de verwachte leverdatum naar augustus bijgesteld ;) (correctie: op dit moment alleen voor het 3G model)

[ Voor 5% gewijzigd door Erik80 op 14-07-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Laatst online: 01-10 21:53
Nou lekker dan, ik wilde er een voor op vakantie en ik ga 30 juli weg :(

Volgens mij heb ik ook ergens een aansluit kabeltje gezien voor usb en sd cards.
Maar eigenlijk is het te suf voor woorden dat je al die rotzooi weer apart moet gaan kopen.
Samsung had beter alles erop kunnen gooien om in de concurrentie strijd te blijven meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10 21:58
Schimanski schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:14:
Nou lekker dan, ik wilde er een voor op vakantie en ik ga 30 juli weg :(

Volgens mij heb ik ook ergens een aansluit kabeltje gezien voor usb en sd cards.
Maar eigenlijk is het te suf voor woorden dat je al die rotzooi weer apart moet gaan kopen.
Samsung had beter alles erop kunnen gooien om in de concurrentie strijd te blijven meedoen.
Samsung denkt maar zo, ze kopen het toch wel met of zonder kabeltje, die paar die hem daardoor niet meer komen maakt samsung dan ook niet zoveel uit.

Mijne vliegt vandaag mee met mijn oom naar Nederland en kan hem vanavond ophalen, de 16gb metalic grey, ben benieuwd en hopelijk doet die het gewoon, omdat het een paar weekjes duur voordat die weer terug vliegt.

Als mensen trouwens nog wat willen weten over de tab, dan zoek ik dat graag na vandaag uit en laat ik het weten hier.

[ Voor 6% gewijzigd door Thomasv6 op 14-07-2011 16:25 . Reden: Iets bijgevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

Dynabyte en Dixons vallen toch onder zelfde moederbedrijf? Verder heeft Dynabyte wel leuke voordeelbundels: hdmi en microSD :P Tabletcenter heeft een verwachte datum op 9 augustus. Op 4 augustus komt de tab in de UK uit, 8 augustus in Frankrijk, dus week erna lijkt mij een logische volgorde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foolish_child
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07-2024
Hmmmmm - ik ga 12 augustus even naar de UK...
Misschien tegen die tijd ben ik eruit of ik een Tab of een Transformer wil :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk afgelopen zaterdag een nieuwe tab gehad na een maand wachten.
En wat gebeurt er verdomme, laat me linker onderhoek weer los. Begint het
nu wel een beetje zat te worden. Ga eens kijken of ik de koop niet kan ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Laatst online: 03-10 08:26

Mooi, Dynabyte bied ook voordeelbundels aan met SD kaartjes en microSD. Moet je ze wel in de Tab krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
Oke, ik heb hem eindelijk binnen en typ dit bericht momenteel met de dunne versie. Hij bevalt natuurlijk prima en hij is mooi snel met android 3.1

Nog even wat dingetjes uitzoeken dan maar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miloclempy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-03-2024
Ik heb tussen de voedingsadapter en het korte meegeleverde usb kabeltje, een usb verlengkabel aangesloten
en het werkt goed op de Samsung 10.1v Tab.
Ook het laden is geen probleem met deze 3 meter lange verlengkabel.
Mooie lederen hoes via ebay in uk gekocht, en past perfect.
Oh, ja ook de zuignaphouder daar besteld, en bevalt goed, maar moet wel
op je dashboard rusten vanwege de trillingen.
gr. Milo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
sylvesterrr schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:10:
[...]

Vandaag vertrek ik uit LA en kom pas op mijn laatste dag van mijn reis weer terug, toch niet zo handig bij evt. problemen. Ik koop 'm wel op de eerste dag dat ik in San Francisco ben (morgen), daar blijf ik namelijk iets langer.

Als de verkoper daar ook wil knoeien met de factuur, dan neem ik de 32GB. Anders dan maar de 16GB...
Na het lezen van de return policy toch maar teruggegaan naar desbetreffende vestiging. Desbetreffende medewerker heeft afgezien van zijn voorstel, hij wil niet knoeien met de factuur. ;(

Ik heb maar meteen de 16GB White versie meegenomen voor $ 544 incl. tax (€ 384 volgens Google). :*)

/edit: en ja hoor, ik heb een stuck pixel gespot. :( Ik heb niet echt veel geluk met Samsung producten; ook mijn SGS2 heeft er een... :|

[ Voor 8% gewijzigd door Mawlana op 15-07-2011 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
sylvesterrr schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 02:48:
[...]

Na het lezen van de return policy toch maar teruggegaan naar desbetreffende vestiging. Desbetreffende medewerker heeft afgezien van zijn voorstel, hij wil niet knoeien met de factuur. ;(

Ik heb maar meteen de 16GB White versie meegenomen voor $ 544 incl. tax (€ 384 volgens Google). :*)

/edit: en ja hoor, ik heb een stuck pixel gespot. :( Ik heb niet echt veel geluk met Samsung producten; ook mijn SGS2 heeft er een... :|
Oh dat is balen heb er gelukkig niet een kunnen ontdekken :-) mijn oom beweerde trouwens dat als je de tab gewoon zonder doos los in de tas propte ze al geen importheffing meer konden vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Geen idee of dat zo werkt, want als ze dan alsnog een bon vinden van wanneer en waar jij hem gekocht hebt, dan ben je denk ik alsnog de Sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
l3art schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:36:
Geen idee of dat zo werkt, want als ze dan alsnog een bon vinden van wanneer en waar jij hem gekocht hebt, dan ben je denk ik alsnog de Sjaak.
ja, maar ja, wat moet je met die bon? Je hebt gewoon garantie via samsung. Gewoon ff registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Goed nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Laatst online: 03-10 08:26
Miloclempy schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 00:41:
Ik heb tussen de voedingsadapter en het korte meegeleverde usb kabeltje, een usb verlengkabel aangesloten
Oh, ja ook de zuignaphouder daar besteld, en bevalt goed, maar moet wel
op je dashboard rusten vanwege de trillingen.
gr. Milo.
Heb je links waar je alles gekocht hebt en eventueel foto's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomizz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-10-2023
l3art schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:36:
Boekjes + bon naar jezelf per post versturen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Thomasv6 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 09:05:
[...]

Oh dat is balen heb er gelukkig niet een kunnen ontdekken :-) mijn oom beweerde trouwens dat als je de tab gewoon zonder doos los in de tas propte ze al geen importheffing meer konden vragen.
Ik ga vanochtend maar weer langs naar de Best Buy, even omruilen.

Volgens mij kan je dan alsnog bij de douane tegengehouden worden. Dat trucje kennen ze namelijk al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Miloclempy schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 00:41:

gr. Milo.
3meter lange verlengkabel ?? waar haal je die dan ? kan juist bijna geen goede accessoires vinden.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kama
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 13:37

Kama

Game Coordinator

Thomasv6 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 09:05:
[...]

Precies... Dat is een truuk die ik wel vaker (al is het al weer lang geleden) heb toegepast. Grote envelop kopen, daar de doos/boekjes etc. platgemaakt instoppen en opsturen (gewoon als documenten) en het ding zelf gewoon in je bagage meenemen.

drs. Kama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu hoorde ik dat de 32 gb versie wel een sd meekrijgt, en dat dit ook de reden is dat deze pas later wordt gelanceerd. Weet iemand hier iets meer over? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Hoezo later gelanceerd? De 32GB versie is al verkrijgbaar in de VS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 16:16:
Hoezo later gelanceerd? De 32GB versie is al verkrijgbaar in de VS...
Klopt, maar gezien alle berichten ga ik er inmiddels vanuit dat de europese verie op enkele punten anders is als de amerikaanse. Ook met de S2 is dit het geval....( komt wel vaker voor trouwens.....) Heb ooit gelezen dat deze ook in een andere fabriek gemaakt wordt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
Even over het meebrengen vanuit een land buiten de eu, op de website van www.douane.nl staat volgens mij gewoon dat je voor €430,- kan invoeren zonder problemen.
Dus je zou ook voor 32 gig kunnen gaan :)

http://douane.nl/particul...e/reizigersbagage-05.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Inclusief sales tax kom je rond de € 450 uit. Ik vraag me af of de douane uitgaat van het bedrag zonder of met sales tax...

Indien zonder sales tax ruil ik 'm zometeen gewoon om!

[ Voor 19% gewijzigd door Mawlana op 15-07-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
Jammer dat je er niet meteen een voor mij kan meenemen :)
Bij mijn vriendin op het werk gaan er bijna wekelijks mensen naar de usa, dus mijn hoop is daarop gevestigd.
Puur alleen omdat ik zelf 30 Juli op vakantie ga :) I know het is echt te erg.
Anders moet ik een Ipad2 halen en weet niet wat erger is :)

Sterkte in ieder geval met jou mooie aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 13:44
Schimanski schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 18:41:
Jammer dat je er niet meteen een voor mij kan meenemen :)
Bij mijn vriendin op het werk gaan er bijna wekelijks mensen naar de usa, dus mijn hoop is daarop gevestigd.
Puur alleen omdat ik zelf 30 Juli op vakantie ga :) I know het is echt te erg.
Anders moet ik een Ipad2 halen en weet niet wat erger is :)

Sterkte in ieder geval met jou mooie aankoop.
Als je er toch niet in slaagt om de Galaxy Tab 10.1 te importeren, kun je i.p.v. een iPad 2 ook nog een Asus Transformer kopen bijvoorbeeld. Ongeveer zelfde specs als de Galaxy Tab 10.1, en draait op Android. Lijkt mij persoonlijk een betere keus dan de iPad 2 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miloclempy
Jongens bij deze dan links voor toebehoren voor de galaxy 10.1v

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
dit is de houder.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
de lederen tas.

Oh, ja de kabel 3 meter.
http://www.allekabels.nl/...USB-2.0-Verlengkabel.html

veel suc6.

[ Voor 18% gewijzigd door Miloclempy op 15-07-2011 22:29 . Reden: http://www.allekabels.nl/USB-Verlengkabel/4965/1011516/USB-2.0-Verlengkabel.html ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Hoe bevalt die lederen tas, dat lijkt me wel interessant eigenlijk. Kan je hem er eenvoudig in en uit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miloclempy
Ja, super simpel in en uit te halen het is gewoon een klein flapje in en uit vouwen.
gr. Milo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
sylvesterrr schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:15:
Inclusief sales tax kom je rond de € 450 uit. Ik vraag me af of de douane uitgaat van het bedrag zonder of met sales tax...

Indien zonder sales tax ruil ik 'm zometeen gewoon om!
Vanochtend om 10.00u stond ik aan de deur en heb de Galaxy Tab zonder problemen kunnen omruilen.

Ik kreeg toen opeens een briljant idee: "Als ik nu besluit een 32G versie te kopen, mag ik dan het oude bonnetje houden?" Ik heb nu een Samsung Galaxy Tab 10.1 32GB White, 1 aankoopbon van de 16GB white en 1 aankoopbon van de 32GB white. >:)

Nergens op de tab staat welke uitvoering het is, dus als de douane mij om een bonnetje vraagt krijgt ie gewoon het bonnetje van de 16GB. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
En dan maar hopen dat ze niet de tablet uit de doos halen en alsnog zien dat het de 32GB versie is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
Op de achterkant onderaan de tab staat welke versie het is, maar de kans dat je al gecontroleerd word is heel klein! Iig veel plezier met je mooie aankoop die van mij bevalt nog steeds prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
l3art schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 10:14:
En dan maar hopen dat ze niet de tablet uit de doos halen en alsnog zien dat het de 32GB versie is :P
Welke doos? O-)
Thomasv6 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 13:08:
Op de achterkant onderaan de tab staat welke versie het is, maar de kans dat je al gecontroleerd word is heel klein! Iig veel plezier met je mooie aankoop die van mij bevalt nog steeds prima!
Hmm, ik heb dat "32GB" over het hoofd gezien. :o Ach ja, foutje van de winkelbediende dan maar? Ik bedoel, op de bon staat duidelijk 16GB voor $ 499 (excl. sales tax) én mijn naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Ander dingetje, de batterij gaat ongeveer 4 uur mee daarna moet ie weer aan de beademing. Beetje kort niet? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Beetje surfen, online poker spelen en leeg is ie.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dacht dat dit toch wel een stuk langer zou moeten zijn. Als het echt zo bij elk toestel is dan ga ik toch snel afhaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
Le_Freak ! schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:24:
Ander dingetje, de batterij gaat ongeveer 4 uur mee daarna moet ie weer aan de beademing. Beetje kort niet? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Beetje surfen, online poker spelen en leeg is ie.
Heb je het over de 10.1v of de dunne versie? De dunne houd het bij mij iig een stuk langer vol dan 4 uur! hoe lang precies heb ik nog niet echt bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
De 10.1v houdt het ook met gemak een kleine tien uur vol... Vier uur is echt te kort. Dan scheelt er iets of heb je een app die je batterij leegtrekt. Controleer eens wat het meeste energie verbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Nou ja ik heb hem net nieuw (de 10.1v) en er staan nog weinig apps op dus ja het kan iets langer zijn maar 10 uur zeker niet, er staat standaard wel de app pulse op en die geeft wel af en toe aan dat hij geupdate is of moet worden. hoe kan ik zien welke apps veel energie verbruiken ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Bij settings > about tablet > battery krijg je een overzicht van net energieverbruik en hoeveel procent elke app of onderdeel van de tablet heeft gebruikt. Vier uur is echt wel kort, dan moet er iets schelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
Is het trouwens een bekend probleem dat de accu indicator zo af en toe vastloopt? Heb het nu al 2 keer gehad in een halve week tijd. De enige oplossing is dan naar mijn idee de tablet aan en uit te zetten. Geen hele storende bug, maar toch een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Nog nooit last van gehad, eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Thomasv6 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:19:
Is het trouwens een bekend probleem dat de accu indicator zo af en toe vastloopt? Heb het nu al 2 keer gehad in een halve week tijd. De enige oplossing is dan naar mijn idee de tablet aan en uit te zetten. Geen hele storende bug, maar toch een beetje jammer.
Aan en uitzetten heeft niet zoveel zin :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
Ponzi schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:04:
Nog nooit last van gehad, eerlijk gezegd...
Hmm, apart dat die het bij mij dan al 2 keer heeft gedaan..
rudyhattem schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:47:
[...]

Aan en uitzetten heeft niet zoveel zin :-)
Dat lost het probleem bij mij gewoon (tijdelijk) op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Thomasv6 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:58:
[...]

Hmm, apart dat die het bij mij dan al 2 keer heeft gedaan..

[...]

Dat lost het probleem bij mij gewoon (tijdelijk) op.
Dat klopt, immers als hij uitstaat heb je geen probleem. Ik zou hem uit en aan zetten ipv aan en uit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar blijft de update naar 3.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de 10.1 in Nederland? (En dan bedoel ik niet pre-order want ik sta al op de lijst bij Dixons, maar hopelijk weet iemand wat meer over wanneer de eerste container eindelijk aankomt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

Bij de consumentenbond zijn ze lekker positief ;)

Filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
Consumentenbond neem ik niet serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
Erik80 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:53:

Filmpje
Hmm, beetje rare review, hij kraakt het af omdat die niet vloeiend genoeg gaat als die met de snelheid van het geluid over het scherm beweegt. Ik vond het al zo raar dat die van mij bij bijna alle dingen wel vloeiend beweegt, maar dat ligt er dus aan dat ik mijn tablet nooit bedien met de snelheid van het geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

Schimanski schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:21:
Consumentenbond neem ik niet serieus.
Ook echt een serieuze review...beetje met je vinger over het scherm gassen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Mijn rolstoel komt ook niet vooruit als ik de stuurknuppel heen en weer beweeg als een mongool 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
Eens een reactie geplaatst onder het filmpje, benieuwd of die goedgekeurd word :)

[ Voor 140% gewijzigd door Thomasv6 op 19-07-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-01-2022

m277755

leest meer dan hij typt

Hij heeft wel een beetje een punt. Een ipad volgt je vinger net iets strakker dan een Galaxy tab 10.1, net zoals een iphone je vinger net iets strakker volgt dan de meeste Androids die ik geprobeerd heb. Een klein beetje jammer vind ik dat wel, maar niet zo erg dat ik liever een ipad zou hebben. Mijn 10.1 doet het prima, en zo groot is het verschil op dat gebied niet met de ipad.

Zo erg als het unlock rondje bij hem achterblijft is het bij mij bij lange na niet, zou dat alleen op de 10.1v zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Filmpje
Baggerreview. Kantelen duurt seconden? Gelukkig 'toonden' ze dat ook; op mijn iPad gaat dat net zo snel/langzaam. Daarnaast vertraagd ook iOS wel eens; maar bij normaal gebruik is dit bij beide platformen echt geen bezwaar.

Waarom heeft hij het niet over het gewicht; de 'feel', missen van een SD-slot, interactie met de PC, Touchwiz etc? Dit is echt veel te beperkt voor een 'review'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:03
Meer een quick look dan een review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje
Zelfs de prijs klopt niet. 3G vs WiFi only.
Ik hoop dat hij de review nog eens doet zodra de Tab 10.1 in NL uit is (incl. TouchWiz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-10 10:35

pathfinder2k

is hier...

Ik was zojuist net te laat bij Staples Office Center... goddoemme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
pathfinder2k schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:38:
[...]

Ik was zojuist net te laat bij Staples Office Center... goddoemme :)
Volgens mij hebben die hem ook niet, toch!? Alleen de 1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
Vaag dat bij Staples de versie 10.1v staat bij de foto's maar de omschrijving is van de laatste versie. En de prijs is €399,- mmmmhhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
Even gebeld met Staples en ook hier komt hij pas in Augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog problemen met downloaden en updaten van apps in de market? Sinds gisteren in ik amper nog iets downloaded uit de market.De download of update start maar stopt nadien onmiddellijk. Aan mijn account ligt het niet want op mijn desire heb ik geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schimanski schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:41:
Even gebeld met Staples en ook hier komt hij pas in Augustus.
En wanneer in Augustus? Begin of eind Augustus is een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janbrede
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Helaas, gisteren besteld, werd net gebeld dat het een foutje was en het augustus wordt. Wel gaan ze het geld netjes terugstorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 23:47
Heb sinds donderdag de 10.1 dunne versie, werkelijk een schitterend apparaat. Het enige probleem heb ik met opladen, dit gaat namelijk erg langzaam, heeft iemand nog tips hiervoor? Ik heb namelijk een US plugin en wanneer ik het apparaat via een andere adapter (LG, Apple, HTC ect) probeer dan 'denkt' de Tab dat ie verbonden is met een pc (krijg dan het kies schermpje).
Vooralsnog schakel ik de Tab uit als ik hem ga opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
Dragao Cell schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 16:48:
Heb sinds donderdag de 10.1 dunne versie, werkelijk een schitterend apparaat. Het enige probleem heb ik met opladen, dit gaat namelijk erg langzaam, heeft iemand nog tips hiervoor? Ik heb namelijk een US plugin en wanneer ik het apparaat via een andere adapter (LG, Apple, HTC ect) probeer dan 'denkt' de Tab dat ie verbonden is met een pc (krijg dan het kies schermpje).
Vooralsnog schakel ik de Tab uit als ik hem ga opladen.
Klopt, ik gebruik dan ook de standaard oplader. Bij veel 230V apparaten zonder aarde (denk aan opladers voor fotocamera's, koelkastjes etc) zit een platte stekker, deze kun je zo in de oplader steken zonder een enkele aanpassing te maken en kan je hem vervolgens gewoon in het stopcontact steken.

Het gaat om deze stekker:
Afbeeldingslocatie: http://djdj.nl/cat/l/cable704.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 23:47
Thomasv6 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 19:32:
[...]

Klopt, ik gebruik dan ook de standaard oplader. Bij veel 230V apparaten zonder aarde (denk aan opladers voor fotocamera's, koelkastjes etc) zit een platte stekker, deze kun je zo in de oplader steken zonder een enkele aanpassing te maken en kan je hem vervolgens gewoon in het stopcontact steken.

Het gaat om deze stekker:
[afbeelding]
Thanks!

Heb het geprobeerd met een kabeltje wat ik heb van een videocamera en het werkt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Hier claimt iemand een 10.1v gekocht te hebben afgelopen week met 3.1 standaard erop, maar ik geloof er eerlijk gezegd niet al te veel van aangezien er ook TouchWiz op zou staan?

http://forum.xda-develope...p?p=15912741&postcount=15

En een Duitse site die beweert dat Vodafone de 10.1v van Honeycomb 3.1 gaat voorzien... Daar stel ik al wat meer vertrouwen in !

http://www.areamobile.de/...-samsung-galaxy-tab-10-1v

En maar wachten :) ...

[ Voor 33% gewijzigd door Ponzi op 25-07-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
SamFirmware tweets:
UPDATE NEWS: Android 3.1 for the Galaxy Tab 10.1'' V under discussion (Vodafone/Samsung) (Reason Sales + P7500/P7510)
http://twitter.com/#!/SamFirmware/status/95530078183751680

Afbeeldingslocatie: http://www.fanste.nl/tweet.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Laatst online: 12:59

basdej

OutSystems Consultant

ik heb ook een 10.1 gekocht in de US, maar ik vroeg me af of er een opzetstukje voor de oplader te krijgen is om hem in europa op te laden?

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Je hebt ook even 4 berichten boven je eigen bericht gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Laatst online: 12:59

basdej

OutSystems Consultant

ja, ik vraag of er een europees opzetstukje verkrijgbaar is....

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-01-2022

m277755

leest meer dan hij typt

De eerste Galaxy tab (de 7 inch) heeft hetzelfde kliksysteem voor de lader. Als je daar dus iets voor kan vinden past het ook in je Galaxy tab 10.1 lader. Ik heb geen idee of die delen ook los te krijgen zijn.

Ik heb zelf op ebay een verloopje van VS stekker naar eurostekker gekocht. Het werkt prima, en je ziet geen verschil als je er niet op let.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle46
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb een maand geleden de Tab 10.1 in San Francisco gekocht. Met VS stekker natuurlijk. Methode met los snoertje heb ik ook eerst thuis gedaan en daarna bij Amazon.de de hele europese stekker gekocht voor 21 euro. Een stuk goedkoper dan in Nederland. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:20
Ik ben benieuwd hoe het met de beschikbaarheid van de tab in NL zal gaan. In Italie was de 3g versie op 7 juli aangekondigd, dat ding blijkt nu al niet of nauwelijks meer te verkrijgen te zijn. En de andere versies zijn daar zelfs nog niet eens aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Van mijn vriendin heb ik de toestemming om een Galaxy Tab 10.1 te gaan bestellen. Nu is het alleen nog de vraag of ik dit via ebay ga doen, of dat ik mijn 100 euro aan VVV Bonnen ga gebruiken om hem toch nog redelijk betaalbaar in Nederland te krijgen.

Samsung heeft geen wereldwijde garantie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Wat is het verschil dan met de 3.1 ten op zichte van de 3.01 die er nu op staat?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Le_Freak ! schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 08:27:
Wat is het verschil dan met de 3.1 ten op zichte van de 3.01 die er nu op staat?
In mijn geval in ieder geval de nederlandse taal (nu engels). Maar ben benieuwd hoe die (eventuele) update binnen komt. Kan hem nog steeds niet met KIES verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Release notes Android 3.1: http://developer.android.com/sdk/android-3.1-highlights.html

Geloof me, je wil de 3.1 update hebben :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LionOne
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-12-2024

LionOne

There can be only one

Reactie van Samsung over een (!) update voor de P7100:

De ondersteuning van de updates van de P7100 loopt via Vodafone. Over de uiteindelijke release datum hebben wij geen informatie. Voor informatie hierover, adviseren wij jou om contact op te nemen met Vodafone.

De update zal echter wel 'over the air' verlopen, dus niet via Kies.
[...]

Alex

Ik begin inmiddels sterk te twijfelen of de 10.1V wel zo'n goede keuze was. Backlight bleeding, loslatende schermen, discussies (afgaande op 'n paar posts hierboven) over het wel of niet updaten naar 3.1. Ik heb zelfs al topics gezien waarin gesteld wordt dat Vodafone zelf de P7100 los laat en overgaat op de 7500, maar goed, dat zijn geruchten.

"The answer to the Great Question Of Life the Universe and Everything... is Forty-two."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 07:35

trixx

-CTU- SuiZide

Samsung P7510 http://www.norrod.nl/a/no...p7510-galaxy-tab-101-inch

Net 1 besteld bij norrod.... :) heb bevestigd gekregen dat deze op voorraad lag. :9

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
trixx schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:20:

Net 1 besteld bij norrod.... :) heb bevestigd gekregen dat deze op voorraad lag. :9
Om welke kleur gaat het? Kan hier niks over vinden.

[ Voor 74% gewijzigd door Beekhouse op 26-07-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
trixx schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:20:

Ik ben benieuwd, houdt ons op de hoogte. Mocht je de tab op tijd krijgen, dan bestel ik ook 1 kan die mooi mee op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx

trixx

-CTU- SuiZide

Fivel schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:28:
[...]

Ik ben benieuwd, houdt ons op de hoogte. Mocht je de tab op tijd krijgen, dan bestel ik ook 1 kan die mooi mee op vakantie.
Heb al mail gehad dat ik deze kan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx

trixx

-CTU- SuiZide

Beekhouse schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:22:
[...]

Om welke kleur gaat het? Kan hier niks over vinden.
Antraciet, dacht ook dat ze misschien wit hadden. Die wilde ik nl. niet.

Pagina: 1 ... 10 ... 56 Laatste