Ik zou er niet te hard op rekenen. Kans lijkt me nihil dat je hem voor die datum hier kunt krijgen.ebk71 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 07:15:
Ga de 15e op vakantie,
Shit, wat moet ik dan doen op vakantieM a r c o schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:38:
[...]
Ik zou er niet te hard op rekenen. Kans lijkt me nihil dat je hem voor die datum hier kunt krijgen.
Net even rondje bellen gedaan, maar ze durven geen datum te geven. Maar waar komt eigenlijk die 18e van Dixons vandaan? Ik zie het niet op hun website?
Maar goed, als iemand nog een idee heeft wanneer ze in Italïe beschikbaar zijn, dan koop ik em daar wel.
Kwel jezelf niet langer en ga er maar vanuit dat de tab rond half augustus beschikbaar is. Vodafone heeft officieel aangekondigd dat de tab op 4 augustus in de UK ge-released wordt. Ik zou zeggen plan een paar leuke activiteiten in je vakantie, dat is veel beter voor je dan alleen maar met die tab lopen klooienebk71 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 07:15:
Is er iemand die heel misschien weet of de tab begin of eind juli in NL verkrijgbaar is? Ga de 15e op vakantie,
en wil dat ding mee hebben! Ik zie wel op een paar sites dat er accessoires te verkrijgen zijn of worden. Zit me zelf al 2 weken gek te maken dat ik dat ding moet hebben.
Als je hem besteld, dan zie je bij verwachte lever datum 18 juli.. Maarja verwacht heebk71 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:06:
[...]
Shit, wat moet ik dan doen op vakantie![]()
Net even rondje bellen gedaan, maar ze durven geen datum te geven. Maar waar komt eigenlijk die 18e van Dixons vandaan? Ik zie het niet op hun website?
Maar goed, als iemand nog een idee heeft wanneer ze in Italïe beschikbaar zijn, dan koop ik em daar wel.
De Europese landen waar de release al bevestigd is, krijgen hem in augustus.Verxx schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:29:
[...]
Als je hem besteld, dan zie je bij verwachte lever datum 18 juli.. Maarja verwacht he
Dan lijkt het mij erg onwaarschijnlijk dat we hem hier zonder aankondiging of bevestiging tot nu toe eerder zouden krijgen.
Zojuist (via werk) besteld. 
Had de keuze tussen de iPad2 16GB WiFi en de Galaxy Tab 10.1 maar voel meer voor de Tab dan voor de iPad (en dat voor iemand die alleen Apple thuis heeft). Ik heb ook een Mobiel Breedband Extra SIM welke ik dan ook kan gebruiken.
Had de keuze tussen de iPad2 16GB WiFi en de Galaxy Tab 10.1 maar voel meer voor de Tab dan voor de iPad (en dat voor iemand die alleen Apple thuis heeft). Ik heb ook een Mobiel Breedband Extra SIM welke ik dan ook kan gebruiken.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Wat heb je betaald, USD 500 16GB / USD 600 32GB? Ik ga over een paar weken naar Aruba, maar geen idee of je zo'n tablet daar ook kan kopen. Zal ook wel gunstig zijn ivm dollar. Iemand ervaring?Jirnsum schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 21:42:
Enkele dagen geleden mijn 10.1 opgepikt bij Best Buy in Washington DC. Bij mij gelukkig geen problemen met dode pixels (was maar goed ook, want ze waren uitverkocht: mijne was een store pick-up bestelling die ik een paar dagen eerder geplaatst had). De keyboards die eerder gelinkt werden lagen daar trouwens ook al te koop: de USB adapters niet. Er waren twee hoesjes te koop: 1 van leer, 1 light-weight kunststof van Belkin. Beide rond de 50USD.
Ervaring zo ver is prima, al is gebruik nog beperkt (was veelal aan het werk). Swype beta meteen geinstalleerd, want daar bleek ik vanaf Galaxy S toch erg aan gehecht
Groetjes, FaceDown.
Ik heb mijn Galaxy Tab 10.1 16GB Wifi only afgelopen donderdag gekocht bij Bestbuy in San Francisco. Deze kostte 499 dollar plus zo'n 50 dollar aan tax. Doet het perfect, alleen ik krijg het software progje KIES niet aan de praat op de Tab te laten communiceren met de PC. Iemand wel gelukt?
Mozes, ik twitter naar Samsung_NL of ze al wat weten over de tab en die twitteraar van hun is op z'n l*l getrapt echt niet normaal. Hij krijgt die vraag zeker iets te vaak te horen

zoenvisje, je vraagt m.i. ook om zo'n reactie
Twitterconversatie:
@Samsung_NL Wanneer komt de Galaxy Tab nou naar Nederland?? Maak toch eens wat bekend!
@Nientjesweb vraag is net nog beantwoord... maar erg vriendelijke tweet van je
@Samsung_NL het is ook niet netjes om mensen zo lang te laten wachten, veel andere landen hebben al een exacte datum.
@Nientjesweb niet netjes? Ahum.. ja natuurlijk...wij doen dat expres... (????)
Twitterconversatie:
@Samsung_NL Wanneer komt de Galaxy Tab nou naar Nederland?? Maak toch eens wat bekend!
@Nientjesweb vraag is net nog beantwoord... maar erg vriendelijke tweet van je
@Samsung_NL het is ook niet netjes om mensen zo lang te laten wachten, veel andere landen hebben al een exacte datum.
@Nientjesweb niet netjes? Ahum.. ja natuurlijk...wij doen dat expres... (????)
Moet je er ook even bijzetten dat die vraag helemaal niet beantwoord is
, zoek maar op.
Sorry, maar die stond er wel
@Samsung_NL is al bekend wanneer de 10.1 tablet uitkomt? En bij wie deze te koop gaat zijn? Die nieuwe, niet de 10.1v versie ;-)
@sandervantrijen nee nog niet, deze zomer..maar nog geen exactere timeframe
OT maar weer...
Weet niet of deze gepost was maar mooi vergelijk met Ipad2 voor de mensen die nog twijfelen
Link
@Samsung_NL is al bekend wanneer de 10.1 tablet uitkomt? En bij wie deze te koop gaat zijn? Die nieuwe, niet de 10.1v versie ;-)
@sandervantrijen nee nog niet, deze zomer..maar nog geen exactere timeframe
OT maar weer...
Weet niet of deze gepost was maar mooi vergelijk met Ipad2 voor de mensen die nog twijfelen
Link
Dat is toch geen antwoord...? Ik betaal wel in de winter...
En zo ken ik er nog wel een paar.
Edit: -- Verkeerde topic --
[ Voor 91% gewijzigd door Lennart_1337 op 29-06-2011 01:20 ]
Jij denkt dat je je op twitter niet aan fatsoensnormen hoeft te houden? Ik snap die kerel van Samsung helemaal. Bovendien hebben ze geen enkele verplichting om met een concrete datum te komen. Als je daar niet mee kunt leven dan koop je toch geen Samsung tablet?zoenvisje schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 20:19:
Dat is toch geen antwoord...? Ik betaal wel in de winter...
Ik hoop dat ik er op vakantie in Curacao / Aruba een op kan pikken, lekker goedkoop ivm USD-koers. Hopelijk zijn ze daar leverbaar en niet te duur in vergelijking met de US.
[ Voor 15% gewijzigd door FaceDown op 29-06-2011 11:13 ]
Groetjes, FaceDown.
Ik zie niet een hele onfatsoenlijke vraag of reactie. Maar het lijkt wel of we tegenwoordig niet meer kritisch, direct en ontevreden meer mogen zijn. Als ik bel met een leverancier, en die laat doorschemeren toch meer te weten(mensen roepen wel eens iets onderbewust) en je vraagt door gaan ze alleen maar schimmiger doen, bang voor weet niet wat. Maar ik ben dan ook een ongenuanceerde, kort door de bocht lulhannes, bij mij weet je waar je aan toe bent en heb dus lak aan schimmigheden.FaceDown schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:12:
[...]
Jij denkt dat je je op twitter niet aan fatsoensnormen hoeft te houden? Ik snap die kerel van Samsung helemaal. Bovendien hebben ze geen enkele verplichting om met een concrete datum te komen. Als je daar niet mee kunt leven dan koop je toch geen Samsung tablet?
Ik begrijp de reactie van zoenvisje dus wel.
En on OT: Dixons geeft 18 juli als leverdatum op, halen ze die dan buiten NL? Dixons(en dynabyte, horen die bij elkaar?) lijkt mij ook niet een partij om een datum af te geven die heel ver van de werkelijkheid af zit, en die datum zouden ze dan wellicht misschien van Samsung hebben doorgekregen. Dus Samsung meld dit aan Dixons, die het wel naar buiten brengt, maar Samsung wil zelf niets naar buiten brengen..........
poehpoeh, waar een mens zich niet al druk om kan maken.
Verwijderd
Hi
Ik heb een htc desire hd , hierop ziet het standaard applicatie; muziek delen. Hiermee deel ik muziek met mijn philips streamium set.
Is de app of een andere applicatie er ook al voor de 10.1v tab toevallig?
Ik heb een htc desire hd , hierop ziet het standaard applicatie; muziek delen. Hiermee deel ik muziek met mijn philips streamium set.
Is de app of een andere applicatie er ook al voor de 10.1v tab toevallig?
Is het met die tab 10.1 wel mogelijk om mee te bellen of smsen? Ik wil mijn tweede sim waar ik een hoop smsjes heb eventueel gebruiken daarvoor xd
Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88
nopeQuan Vu schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:01:
Is het met die tab 10.1 wel mogelijk om mee te bellen of smsen? Ik wil mijn tweede sim waar ik een hoop smsjes heb eventueel gebruiken daarvoor xd
600 usd voor de 32 gb. Inderdaad veel goedkoper dan hierFaceDown schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:34:
[...]
Wat heb je betaald, USD 500 16GB / USD 600 32GB? Ik ga over een paar weken naar Aruba, maar geen idee of je zo'n tablet daar ook kan kopen. Zal ook wel gunstig zijn ivm dollar. Iemand ervaring?
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Verwijderd
Hoe heb je dat dan gedaan bij de douane? Geen invoerrechten hoeven te betalen?jelle46 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:03:
Ik heb mijn Galaxy Tab 10.1 16GB Wifi only afgelopen donderdag gekocht bij Bestbuy in San Francisco. Deze kostte 499 dollar plus zo'n 50 dollar aan tax. Doet het perfect, alleen ik krijg het software progje KIES niet aan de praat op de Tab te laten communiceren met de PC. Iemand wel gelukt?
Niets betaald bij de douane. Per persoon mag je voor maximaal € 430 aan goederen meenemen/invoeren. Zie de site van de belastingdienst of de douane. Wel moet je het zelf meenemen, voor zaken die je via het internet koopt gelden andere regels. Mijn aankoop plus taxes, welke per staat verschillen, kwamen omgerekend ruim onder dit bedrag. Bij de douane werd niets gecontroleerd. Een 32GB versie zal wel iets boven dit bedrag komen maar of je bij de douane wordt gecontroleerd is maar de vraag.
Hmmm eens kijken dan of er iemand in mijn omgeving binnenkort naar Amerika gaat dan
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
In de UK zijn ze wel te koop. Ik heb er een via Internet in de UK gekocht en koste omgerekend 480 euro voor de 16Gig versie.
Linkje? En de vraag is al eerder gesteld maar volgens mij niet beantwoord: hoe zit het dan met garantie?robbynaish schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:38:
In de UK zijn ze wel te koop. Ik heb er een via Internet in de UK gekocht en koste omgerekend 480 euro voor de 16Gig versie.
Of vraag ik dan teveel naar de bekende weg?
In de UK komt de Tab toch pas op 4 augustus uit? Of heb je hem gepre-orderd?robbynaish schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:38:
Op XDA is mijn druk bezig aan een update naar 3.1 voor de 10.1v
http://forum.xda-develope...read.php?t=1129309&page=8
http://forum.xda-develope...read.php?t=1129309&page=8
Samsung Zuid-Afrika heeft blijkbaar ook bevestigd dat de 10.1v geupdate wordt naar 3.1: http://forum.xda-develope...p?p=15217063&postcount=4:
Ik denk dat we moeten wachten totdat de 3g versie van de gewone 10.1 uitkomt... al zal de Xoom dan 3.2 al hebben ofzo :-) !
Ik denk dat we moeten wachten totdat de 3g versie van de gewone 10.1 uitkomt... al zal de Xoom dan 3.2 al hebben ofzo :-) !
Dat dacht ik ook al ja.H92! schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 22:42:
[...]
In de UK komt de Tab toch pas op 4 augustus uit? Of heb je hem gepre-orderd?
Je kan de verschillende versies, 32gb, 16gb met en zonder 3g bestellen in de UK. Gok dat deze uit de US komen. Wellicht hebben ze in de UK voordelige import tarieven. In de UK bestellen hebben wij ook geen last van import gedoe. Ik heb inmiddels ook een garantie tekst gevonden van een samsung reparateur, dus daar zou je terecht moeten kunnen. En voor € 470,- omgerekend weet ik niet of ik wil wachten tot ik em kan kopen in NL (na mijn vakantie over 4 weken) of over 2 weken koop in Italïe(release op de 7e) of deze week in handen heb door em in de UK te bestellen.
Kun je een aantal van deze webshops posten? Simplyelectronics ken ik....maar dan houd het wel ver op.
Die vraag had ik ook al gesteld aan robbynaish, maar (nog) geen antwoord. De enige die ik kan vinden: ebayshop van digigood.Tuur86 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 18:49:
Kun je een aantal van deze webshops posten? Simplyelectronics ken ik....maar dan houd het wel ver op.
Verwijderd
Volgens een winkel in de pricewatch over 2 a 3 dagen in NL.
Zou de Dixons verwachting van 18 juli dan ook gaan kloppen?
Ja, ik weet het: open vragen
samsung gaat hem hier echt niet opeens uitbrengen zonder aankondiging.Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:51:
Volgens een winkel in de pricewatch over 2 a 3 dagen in NL.
Voor alle andere landen is er eerst een aankondiging van de releasedatum geweest.
Ik heb er ook een aantal weten te vinden via Geizhals.at.ebk71 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:55:
[...]
Die vraag had ik ook al gesteld aan robbynaish, maar (nog) geen antwoord. De enige die ik kan vinden: ebayshop van digigood.
Ik ben alleen wel beniewd of er nog meerdere/voordeligere webshops te vinden zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door Tuur86 op 04-07-2011 08:05 ]
Ik vond 1 webshop in de US die hem wel naar NL (zegt) te willen shippen...
http://www.tigerdirect.co...p?EdpNo=567302&CatId=6957
Iemand ervaring mee?
Kosten (volgens tigerdirect): voor de 32GB versie
Prijs $ 599.00
Shipping $ 83.22
Tax $ 0.00
Total: $ 683.21 (469.62 euro)
Invoerrechten: ?? %
BTW: 19% + 89.22 euro
Totaal: 559 euro. + invoerrechten + inklaringskosten...
Hmm...misschien toch niet meer zo aantrekkelijk....
http://www.tigerdirect.co...p?EdpNo=567302&CatId=6957
Iemand ervaring mee?
Prijs $ 599.00
Shipping $ 83.22
Tax $ 0.00
drs. Kama
Was het niet zo dat op computer(onderdelen) geen invoerrechten betaald hoeven te worden??? Is terug te vinden op de site van de douane.
Hoe zit het trouwens met de garantie van Samsung? Geldt die ook wereldwijd?
Hoe zit het trouwens met de garantie van Samsung? Geldt die ook wereldwijd?
Zoals ik al eerder heb gepost maar misschien niet helemaal duidelijk kan je op ebay uk via de shop van digigood
de verschillende versies van de tab aanschaffen. Dit zijn ook de prijzen die je ongeveer in NL gaat betalen(start met € 470,- voor de 16GB).
Vanuit de UK hoef je geen invoerrechten te betalen, vanuit de US wel. Hoe kan hij ze leveren? De verkoper zelf is gevestigd in de US, levert ze vanuit de UK en als je electronica vanuit de US importeert naar de UK hoef je alleen BTW te betalen. Dus een aardige "sluip" route.
Alleen ik koop niet op deze wijze de tab. Op XDA zag ik berichten(wat de herkomst is weet ik niet) dat samsung op de tab geen internationale garantie zou geven. De site van samsung zegt over garantie op hun apparatuur dat ze het gewoon zullen reparareren of "hun best zullen doen". Aangezien er nogal wat aanloopperikelen geweest zijn met de tab heb ik geen zin in extra gedoe als er wat mocht mankeren, en € 480,- (16GB versie) vind ik teveel geld om te gaan gokken dat het allemaal wel goed gaat.
de verschillende versies van de tab aanschaffen. Dit zijn ook de prijzen die je ongeveer in NL gaat betalen(start met € 470,- voor de 16GB).
Vanuit de UK hoef je geen invoerrechten te betalen, vanuit de US wel. Hoe kan hij ze leveren? De verkoper zelf is gevestigd in de US, levert ze vanuit de UK en als je electronica vanuit de US importeert naar de UK hoef je alleen BTW te betalen. Dus een aardige "sluip" route.
Alleen ik koop niet op deze wijze de tab. Op XDA zag ik berichten(wat de herkomst is weet ik niet) dat samsung op de tab geen internationale garantie zou geven. De site van samsung zegt over garantie op hun apparatuur dat ze het gewoon zullen reparareren of "hun best zullen doen". Aangezien er nogal wat aanloopperikelen geweest zijn met de tab heb ik geen zin in extra gedoe als er wat mocht mankeren, en € 480,- (16GB versie) vind ik teveel geld om te gaan gokken dat het allemaal wel goed gaat.
Halleeeloejjaaa:
Android 3.1 op 10.1v:
YouTube: Samsung Galaxy Tab 10.1v (Vodafone) & Android v3.1 --- Yes 3.1!! :)
&
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1155023
Android 3.1 op 10.1v:
YouTube: Samsung Galaxy Tab 10.1v (Vodafone) & Android v3.1 --- Yes 3.1!! :)
&
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1155023
Invoerrechten zijn maximaal iets van 12%, btw gaat overigens als laatste (er wordt ook btw gerekend over bijvoorbeeld verzendverzekeringen) en inklaringskosten hangt van de verzender af (is geen % dus dat valt wel mee).Ik vond 1 webshop in de US die hem wel naar NL (zegt) te willen shippen...
http://www.tigerdirect.co...pNo=567302&CatId=6957
Iemand ervaring mee?
Prijs $ 599.00
Shipping $ 83.22
Tax $ 0.00
Ik vind overigens de shipping wel aan de hoge kant.
Als het goed is heb je 0% invoerrechten als het apparaat onder de noemer "computer" wordt ingevoerd (volgens mij is daar ook geen plafond voor maar mocht je het willen bestellen dan zou ik de belastingdienst even bellen om zeker te zijn).
[ Voor 14% gewijzigd door blouweKip op 05-07-2011 23:07 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
De port van honeycomb 3.1 van de 10.1 naar de 10.1v is gemaakt. Kheb nu hc3.1 draaiende op m'n 10.1v. Check het xda forum welke eerder is genoemd(of mag ik er een link naar toe plaatsen? Ken policy niet uit m'n hoofd..)
Fanste was me voor:-)
Fanste was me voor:-)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2011 01:58 ]
Verwijderd
Zijn er hier ook mensen die hun Tab 10.1v al langer hebben waar de glasplaat niet van los komt?
Na een maand wachten hebben ze 2nieuwe Tab's in de winkel van mijn aankoop gekregen ipv de 2 DOA die ik terug gebracht heb. De verkoper zegt dat Samsung het probleem erkend heeft.(wat dat ook mag betekenen )
Nu twijfel ik om vanavond 1 te gaan halen of het erbij te laten.
Na een maand wachten hebben ze 2nieuwe Tab's in de winkel van mijn aankoop gekregen ipv de 2 DOA die ik terug gebracht heb. De verkoper zegt dat Samsung het probleem erkend heeft.(wat dat ook mag betekenen )
@ TiKa76: mijn vijfde Galaxy Tab 10.1v zit perfect in elkaar. Heb hem nu een drietal weken, denk ik, en nergens is er speling of komt hij los !
Samsung demonstreert Honeycomb TouchWiz interface voor de Galaxy Tab 10.1
http://www.tabletguide.nl...-10-1-touchwiz-interface/
Ziet er veelbelovend uit!
http://www.tabletguide.nl...-10-1-touchwiz-interface/
Ziet er veelbelovend uit!
Zojuist bij mij thuis bezorgd:
Samsung Galaxy Tab 10.1 32 GB wifi, uit de US, via een recommended Ebay seller, 670 dollar + 40 dollar verzenden, omgerekend 498 euro :-) Dus hij verdient en ik verdien :-)
En geen invoerrechten en btw, kwestie van geluk, of omdat de seller op de doos "Digital fotoframe" van 35 dollar had vermeld. Klopt ook wel, hij is ook als fotolijst te gebruiken :-)
Nu wachten tot ik naar huis kan :-)
Samsung Galaxy Tab 10.1 32 GB wifi, uit de US, via een recommended Ebay seller, 670 dollar + 40 dollar verzenden, omgerekend 498 euro :-) Dus hij verdient en ik verdien :-)
En geen invoerrechten en btw, kwestie van geluk, of omdat de seller op de doos "Digital fotoframe" van 35 dollar had vermeld. Klopt ook wel, hij is ook als fotolijst te gebruiken :-)
Nu wachten tot ik naar huis kan :-)
Ik ga de 22e richting de VS op vakantie. Nu ben ik van plan om de grijze 16gb versie daar te kopen, aangezien door de stand van de dollar het nogal scheelt met de prijzen hier.
Weet iemand of samsung internationale garantie geeft op de Tab? Om nou terug te moeten naar de VS als ie stuk is, is ook een beetje overdreven...
Weet iemand of samsung internationale garantie geeft op de Tab? Om nou terug te moeten naar de VS als ie stuk is, is ook een beetje overdreven...
Heb je al op het woordje garantie in dit topic gezocht?weebl schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:54:
Ik ga de 22e richting de VS op vakantie. Nu ben ik van plan om de grijze 16gb versie daar te kopen, aangezien door de stand van de dollar het nogal scheelt met de prijzen hier.
Jup, geen goed antwoord gevonden...ebk71 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:23:
[...]
Heb je al op het woordje garantie in dit topic gezocht?
Daar was ik ook benieuwd naar, ook als er nog extra kosten meekomen als je hem uit Amerika mee neemt, had al gezocht bij de douane maar daar kwam ik niet verder dan dat je hem gratis kunt importeren
Verwijderd
Vijfde Tab???Ponzi schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:23:
@ TiKa76: mijn vijfde Galaxy Tab 10.1v zit perfect in elkaar. Heb hem nu een drietal weken, denk ik, en nergens is er speling of komt hij los !
Verwijderd
10.1 met sim en microsd. YouTube: IFA Preview 2011: Samsung Galaxy Tab 10.1 - Hands On (german)
Hoe kan dat nou weer? Zit sd soms allen op de 3G modellen?
Groetjes, FaceDown.
begint er wel op te lijken.FaceDown schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:50:
[...]
Hoe kan dat nou weer? Zit sd soms allen op de 3G modellen?
in de link die hier net geplaatst werd word ook over micro-SD gesproken.
(ook 3G model) zie v
Weet iemand of je icm een adapter een Externe hdd kan aansluiten om je data uit te lezen?(dan heb ik namelijk genoeg aan 16 gb intern opslag)
Verwijderd
Heb m'n tab 10.1v sinds het begin, midden mei of iets later.. heb geen last van een los zittend scherm. Ik was wel huiverig na het lezen van al die berichten omtrent het scherm. Heb de tab op zoveel mogelijke manieren geprobeerd vast te houden om toch speling aan te treffen maar kon nergens echt wat bespeuren...Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:58:
Zijn er hier ook mensen die hun Tab 10.1v al langer hebben waar de glasplaat niet van los komt?
BronVan groter belang is de software op de tablet. Op de 10.1v draait een vrijwel onaangepaste versie van Honeycomb, terwijl Samsung de 10.1 zal voorzien van de TouchWiz-interface. Daarmee krijgt de nieuweling niet alleen een ander jasje, maar onder andere ook hardwarematige acceleratie voor veel videoformaten. Ook wordt de nieuwe 10.1 uitgerust met een micro-sd-slot en misschien de Samsung Exynos-soc.
Mensen die geen behoefte hebben aan een micro-sd-slot en de standaardversie van Honeycomb afdoende vinden, zullen veel plezier beleven aan een Galaxy Tab 10.1v. Toch lijkt de nieuwe tablet veelbelovend, en wie het geduld kan opbrengen, zouden we aanraden om te wachten tot Samsung van de zomer de Tab 10.1 uitbrengt.
Hell yeah!

still fingers crossed!
Vanaf Android 3.1 zou de tablet als USB host kunnen dienen. Dus het zou dan mogelijk moeten zijn.Twixell schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 01:24:
Weet iemand of je icm een adapter een Externe hdd kan aansluiten om je data uit te lezen?(dan heb ik namelijk genoeg aan 16 gb intern opslag)
En er is een usb adapter voor de tab beschikbaar
Volgens mij gewoon een heel slechte batch. En als er nog maar het minste aan scheelt ga ik terug. Ik ben zuinig genoeg op mijn apparattur, dus dan verwacht ik ook dat alles perfect in orde is bij aankoop!
Oh jammer,Roamor schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 07:57:
Euhm, die is van 26 mei? Volgens mij is dit inmiddels wel ontkracht.

dan maar hopen dat ze toch voor de 3g versies micro sd sloten er in doen..
Edit:
Heel irritant is dat als je gaat Googlen op Samsung Galaxy Tab 10.1 dat websites dan toch de V versie op de site hebben staan.. weet iemand de verschillende typenummers?
Edit 2:
Heb de typenummers van 2 versies al gevonden
Samsung Galaxty Tab 10.1 inch 16 GB tablet Wifi (P7510)
Samsung Galaxy Tab 10.1 inch 16 GB tablet 3G + Wifi (P7500)
[ Voor 40% gewijzigd door Twixell op 07-07-2011 11:36 ]
Zeer waarschijnlijk wel, zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1149442 om zelf een USB aansluiting te makenTwixell schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 01:24:
Even voor de goede orde:Twixell schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:22:
[...]
Oh jammer,![]()
dan maar hopen dat ze toch voor de 3g versies micro sd sloten er in doen..
Edit:
Heel irritant is dat als je gaat Googlen op Samsung Galaxy Tab 10.1 dat websites dan toch de V versie op de site hebben staan.. weet iemand de verschillende typenummers?
Edit 2:
Heb de typenummers van 2 versies al gevonden
Samsung Galaxty Tab 10.1 inch 16 GB tablet Wifi (P7510)
Samsung Galaxy Tab 10.1 inch 16 GB tablet 3G + Wifi (P7500)
De Samsung Galaxy Tab 10.v heeft als typenummer: P7100
Leuk man gatheren
Staat ook op Samsung.nl, maar geen woord over microSD.
http://www.samsung.com/nl...pe=prd_detail&tab=feature
http://www.samsung.com/nl...pe=prd_detail&tab=feature
Ik denk dat misschien de test versies alleen een micro sd slot hebben gehad..
Het is nu afwachten of de de versie met Micro SD slot nog komt of niet,
Ik zou het jammer vinden als ze het niet zouden doen..
Het is nu afwachten of de de versie met Micro SD slot nog komt of niet,
Ik zou het jammer vinden als ze het niet zouden doen..
Zojuist vernomen dat Vodafone vanaf week 30 de eerste leveringen verwacht van Samsung, zowel de witte als de zwarte.
In de specsheet wordt geen woord genoemd over MicroSD (specsheet van 3G versie).
Als chipset wordt 'XMM 6260 / AP: T20 (Dual core 1GHz)' Dit lijkt me dus de Tegra?
In de specsheet wordt geen woord genoemd over MicroSD (specsheet van 3G versie).
Als chipset wordt 'XMM 6260 / AP: T20 (Dual core 1GHz)' Dit lijkt me dus de Tegra?
Verwijderd
Hehe eindelijk na 4 weken is me tab gemaakt.
Sraks even halen, hopen dat het scherm nu wat langer vast blijf zitten.
Ik lees bij op de website van Dynabyte dat ze hem 25 Juli verwachten. Ik ga de 30ste op vakantie en zou hem nog graag willen meenemen om hem te testen.
yep.. de T20 is de tegra 250, dus schijnbaar toch geen Samsung SOCKeanoNL schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:27:
De XMM6260 is een intel 3G modem chip
Blijf het vaag vinden al die onduidelijkheden over het microSD slot.
Hoi,
Ik ben ook sinds kort trotse eigenaar van deze tablet. Heb echter 2 problemen.
1. hij is in het engels en met geen mogelijkheid in het Nederlands te krijgen.
2. Met geen mogelijkheid te verbinden met "Kies".
Iemand een oplossing voor deze problemen?
Tnx
Tnx
Je kan MoreLocal 2 eens proberen om hem in het Nederlands te krijgen.rudyhattem schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:46:
Hoi,
Tnx
[ Voor 8% gewijzigd door Jo... op 10-07-2011 00:25 ]
Volgende week ga ik op vakantie naar de VS. Afhankelijk van de prijs en mijn humeur koop ik 'm misschien toch ondanks de Tegra2 (mits ik een exemplaar kan bemachtigen)...
[ Voor 13% gewijzigd door Mawlana op 10-07-2011 02:53 ]
Verwijderd
Ik ga een week later naar de VS. Ik ga 'm daar zeker kopen. Tijdens mijn vakantie verschijnt de 4G LTE versie via Verizon Wireless. Vraag me af of die zonder maandabonnement te kopen is. Vraag me ook af of ik er goed aan doe om in dat geval meer geld uit te geven voor deze versie. Iemand advies?sylvesterrr schreef op zondag 10 juli 2011 @ 02:53:
Volgende week ga ik op vakantie naar de VS. Afhankelijk van de prijs en mijn humeur koop ik 'm misschien toch ondanks de Tegra2 (mits ik een exemplaar kan bemachtigen)...
als je de firmware van xda neemt is hij prima in het nederlands te krijgen:rudyhattem schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:46:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1083517
je kan ook meteen naar 3.1:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1129309
Pfff... daar durf ik me voorlopig nog niet aan te wagen :-). Heb hem net een paar dagen. Lijkt me niet makkelijk om te doen.hiephoi schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:13:
[...]
als je de firmware van xda neemt is hij prima in het nederlands te krijgen:
Kom net nog een probleempje tegen. Mijn app contacten werkt niet. Kwam ik achter met Whatsapp. Toen ben ik naar "contacts" gegaan. Het pictogrammetje is al wat lichter van kleur dan de rest. En ja hoor... the process android.process.acore has stopped unexpectedly. Please try again....
Zucht....
Is echt niet moeilijk. Gewoon precies doen wat er staat, dan kan het niet mis gaan.
Ja... er staat zoveel... Dit staat er ookl3art schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:02:
Is echt niet moeilijk. Gewoon precies doen wat er staat, dan kan het niet mis gaan.
I tried it on the 10.1v, but is gives a MD5 sums mismatch
Wat wil je met een LTE-versie? Die werkt niet in Europa???hiephoi schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:13:
[...]
als je de firmware van xda neemt is hij prima in het nederlands te krijgen:
Je moet een AT&T-versie nemen wil je er ook in Nederland mee kunnen 3G'en...
Jammer van die Tegra 2, ik wacht lekker op minimaal de Tegra 3...
rm -r *
Samsung Galaxy Tab 10.1 toetsenbord gedemonstreerd:
http://www.tabletguide.nl...etsenbord-gedemonstreerd/
Ook dit ding ziet er weer mooi uit!
http://www.tabletguide.nl...etsenbord-gedemonstreerd/
Ook dit ding ziet er weer mooi uit!
Ziet er mooi uit, maar als je dat filmpje bekijkt, zijn er toch wel wat problemen, zoals het ongewenst omhoog komen van het onscreen keyboard, of dat hij het gewoon helemaal niet doet...
Sorry hoor maar ga je met dit soort accessoires niet voorbij het idee van een tablet? Dan koop je toch gewoon een notebook, netbook of lekker een pc.
Ehhh, Instellingen, Taal en invoer?rudyhattem schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:46:
Hoi,
Tnx
In het Engels zal dat wel Settings, Language and input zijn...
En anders vroeg de 10.1 er ook nog om bij het eerste gebruik? De mijne komt uit de USA en Nederlands staat gewoon in de lijst...
Voor verbinden met Kies, check of Instellingen, Apps, USB-foutopsporing aan staat (of uit, ik haal het altijd door de war. Afijn, experimenteer met dat vinkje)
Heb gisterenavond deze rom: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1155023 op mijn tab 10.1v gezet. Deze werkt erg goed
. Ik dacht eerst dat het wel handig was om geen extra dingen als Touchwiz te hebben en gewoon een kale android te hebben. Maar nu ik touchwiz erop heb vind ik het er toch wel een stuk mooier uitzien. Overgeklokt naar 1,4ghz is het net even allemaal nog wat sneller ook. 
Helaas gaat 1080p vidoe nog steeds niet helemaal vloeiend, maar het werkt een heel stuk beter dan de standaard rom. Af en toe een hapering is minder erg dan helemaal geen beeld.
Helaas gaat 1080p vidoe nog steeds niet helemaal vloeiend, maar het werkt een heel stuk beter dan de standaard rom. Af en toe een hapering is minder erg dan helemaal geen beeld.
[ Voor 17% gewijzigd door Denizz op 11-07-2011 13:51 ]
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Verwijderd
Is die goed hersteld calactus ?Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 08:54:
Hehe eindelijk na 4 weken is me tab gemaakt.
Ik zit in het zelfde geval met mijn galaxy 10.1v tablet, losse glasplaat vanaf frontcamera tot aan/uit knop en ook onderaan links vanaf de oplaad/usb connector...(gekraak als je de tab daar vasthoud)
Retail gekocht in proximus e-shop belgie en wacht nog steeds op mijn factuur om die te kunnen opsturen naar het repair center.
Ik heb hem nu bijna 14 dagen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 21:04 ]
Bij de Buy. Fly, Die hadden ze ook al het een en ander voorbereid op Schiphol voor de Tab 10.1
Ik ga zo maar even kijken of ie er misschien al staat.
Ik ga zo maar even kijken of ie er misschien al staat.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Vanochtend toch de stoute schoenen aangetrokken en met me tab naar rijswijk gegaan. Het bedrijf heet trouwens SolidVision. Hier erkende ze het probleem en konden dit ook meteen oplossen voor me.Santraxx schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 23:04:
Ik heb ook dat het scherm rechts onderin los begint te laten van me tab 10.1v. Contact gehad met samsung en gevraagd of dit probleem al eens eerder bij hun gemeld was. Dit kon ik informeren bij www.gsmreparatie.nl.
Dit is een bedrijfje in rijswijk dat geregistreerd staat als officiele reperateur voor onder andere samsung. Hier konden ze mij vertellen dat ze er al een paar gerepareerd hadden. Hier kan je langs gaan of je tab naar toe sturen en zou hij binnen 5 dagen gerepareerd worden. Het was wel wenselijk om de ankoopbon te kunnen overleggen maar als je deze niet zou hebben was dat ook geen probleem.
Zit er toch aan te denken om hier een keertje langs te gaan aangezien rijswijk redelijk bij mij in de buurt ligt.
Ik had dus binnen 2 uur me tab weer terug met een totaal nieuw scherm zonder een cent te hoeven betalen
Thuis aangekomen kwam ik er achter dat ze de tab toch volledig gereset hadden waardoor hij weer in de fabrieksconfiguratie stond. Hier baalde ik wel van tot dat ik zag dat me menu nu wel helemaal in het nederlands is. Het is nog steeds versie 3.0.1 maar met kernel 2.6.36.3 se.infra@sep-59#1. Verder staat er nu bij helderheid aan passen scherm een optie om dit automatisch te doen. Wat er nog meer veranderd is moet ik nog even goed uit gaan zoeken.
In ieder geval een dikke pluim voor Solid Vision
Oke, net een mailtje gehad. Ik krijg hoogstwaarschijnlijk mijn tab donderdag avond binnen (de dunne 10.1 uit Amerika) ben benieuwd hoe deze gaat bevallen!
Over die ROM e.d. vind ik ook maar aartsmoeilijk, "doen gelijk er staat". Vind geen stap voor stap gids. Echt chinees voor mij.
Vind trouwens ook nergens een goed backup programma. Titanium backup gekocht maar krijg geen root, dit geprobeerd, maar de zogenaamde "guides" kom ik niet wijs uit.
En dan maar zeggen dat windows moeilijk is.
Jammer. Dan toch maar wachten op 3.1 van Samsung.
@geluk, foto's !
Ik heb mijn 10.1v via Belgacom en daar staat Nederlands standaard op, hotspot ook.
Vind trouwens ook nergens een goed backup programma. Titanium backup gekocht maar krijg geen root, dit geprobeerd, maar de zogenaamde "guides" kom ik niet wijs uit.
En dan maar zeggen dat windows moeilijk is.
Jammer. Dan toch maar wachten op 3.1 van Samsung.
@geluk, foto's !
Ik heb mijn 10.1v via Belgacom en daar staat Nederlands standaard op, hotspot ook.
[ Voor 11% gewijzigd door abusimbal op 11-07-2011 21:29 ]
Het lijkt erop dat de nieuwe 10.1v die ik heb gekregen een andere rand heeft. Ik heb hem nu ruim twee weken en alles doet het perfect.
Ook is de software die erop staat een andere release. Wel 3.0, maar wifi hotspot, nederlandse taal etc is gewoon beschikbaar
Weet iemand of er 2 batches met 10.1v zijn gemaakt?
Ook is de software die erop staat een andere release. Wel 3.0, maar wifi hotspot, nederlandse taal etc is gewoon beschikbaar
Weet iemand of er 2 batches met 10.1v zijn gemaakt?
Goeie genade. Ik word niet vrolijk als ik dit allemaal lees. Is er ergens (het liefst in het Nederlands) een stappenplan voor?Denizz schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:46:
Heb gisterenavond deze rom: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1155023 op mijn tab 10.1v gezet. Deze werkt erg goed.
Download
TB Galaxy 0.6 update
- MD5: 6747133a56fb00ec555dc9a0b1e0f28f
- for 0.4+ only! do not flash over an older version
TB Galaxy 0.5 update
- MD5: 49774eee9461a2b368414209915fb290
- for 0.4 only! do not flash over an older version
TB Galaxy 0.4 FULL ROM
- MD5: 98f89a2c31f793ec6a13fdc1f95c7e73
- this will NOT factory reset your tab. of you're not on older version of this rom please flash the "WIPE" zip below
TB Galaxy WIPE script
- required for new users coming from stock
- This will FACTORY RESET your tab but /data/media (your music, pictures & videos) will be left intact
Kernel source
Ik raak daar ook totaal niet wijs uit, ben totaal niet in zo'n zaken mee met Android... Heb al wat zitten zoeken, maar nergens een duidelijke guide gevonden (tenzij eentje in het Italiaans op HDblog.it). Ik denk dat ik er beter afblijf als het allemaal Chinees voor mij is. Dan maar wachten op Samsung zelf !
Helaas is dat laatste voor mij ook geen optie. Kan met geen mogelijkheid met "kies" verbindenPonzi schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:15:
Ik raak daar ook totaal niet wijs uit, ben totaal niet in zo'n zaken mee met Android... Heb al wat zitten zoeken, maar nergens een duidelijke guide gevonden (tenzij eentje in het Italiaans op HDblog.it). Ik denk dat ik er beter afblijf als het allemaal Chinees voor mij is. Dan maar wachten op Samsung zelf !
Volgens mij moet je Kies ook niet gebruiken. Je krijgt de update gewoon OTA? Android 3.1 is trouwens nog niet officieel aangekondigd voor de 10.1v. Enkel abusimbal heeft bij Samsung Benelux "deze zomer" te horen gekregen...
Nog steeds geen datum voor de 3.1 update van de Samsung 10.1v. Enkel bevestiging dat hij komt.
Gisteren nog bevestigd door Vodafone Duitsland http://onlinegadget.info/...-samsung-10-1v-galaxy-tab
Ik gok op augustus of september.
Gisteren nog bevestigd door Vodafone Duitsland http://onlinegadget.info/...-samsung-10-1v-galaxy-tab
Ik gok op augustus of september.
Die site vertrouw ik wel voor geen meter (wat een taalgebruik), maar Vodacom in Zuid-Afrika heeft het ook al bevestigd dat er een update aankomt. Een datum ontbreekt inderdaad nog... Zolang de update er maar komt, geduld is immers een mooie deugd. Misschien updaten ze wel meteen naar 3.2
!
Ik heb na drie weken mijn Tab terug via de reparatie service van Vodafone. Ze hebben hem omgeruild. De nieuwe tab heeft nog geen lostzittende hoeken e.d. maar de linkeronderhoek zit wel heel dicht tegen de randoppervlakte aan. De andere drie hoeken liggen wat 'dieper' . Ik ben benieuwd of deze het goed houdt.
Verwijderd
Ik heb mijn Tab ook terug sinds laatste donderdag. Het scherm zit goed vast momenteel en geen sprake van speling en dergelijke. Het straffe van het verhaal ; Dit is een van 2 vervangende tab's die ik een maand geleden terug bracht. Dit toestel is voor nu goed maar het 2de had weer een los scherm.