Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
Coolblue verwacht hem vanaf 16 augustus te kunnen leveren (meestal zijn ze iets eerder dan de geplande datum).

Edit 1: Alleen nog niets te vinden over de 32GB wifi en/of 3G variant ...
Edit 2: Geheugenkaart: microSDHC (microSD High Capacity) (Of dit klopt is dan nog maar de vraag....)

[ Voor 46% gewijzigd door Tuur86 op 26-07-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:01
Tuur86 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:08:
Coolblue verwacht hem vanaf 16 augustus te kunnen leveren (meestal zijn ze iets eerder dan de geplande datum).

Edit 1: Alleen nog niets te vinden over de 32GB wifi en/of 3G variant ...
Edit 2: Geheugenkaart: microSDHC (microSD High Capacity) (Of dit klopt is dan nog maar de vraag....)
Inmiddels is volgens mij wel duidelijk dat er op geen enkel model van de P75 serie een sdhc slot aanwezig zal zijn. Dus mocht dit in de specs vermeld staan is het een bijzonder model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
sylvesterrr schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:23:
[...]

Welke doos? O-)

[...]

Hmm, ik heb dat "32GB" over het hoofd gezien. :o Ach ja, foutje van de winkelbediende dan maar? Ik bedoel, op de bon staat duidelijk 16GB voor $ 499 (excl. sales tax) én mijn naam.
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de originele doos gewoon in m'n koffer ingepakt. Zonder problemen langs de douane gelopen @ Schiphol (waarschijnlijk omdat ik een tussenstop had in Frankfurt). :)

Een witte 10.1 32GB WiFi voor een US-prijs, erg prettig! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mawlana op 26-07-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
ebk71 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:22:
[...]

Inmiddels is volgens mij wel duidelijk dat er op geen enkel model van de P75 serie een sdhc slot aanwezig zal zijn. Dus mocht dit in de specs vermeld staan is het een bijzonder model.
Ik verwacht ook niet dat hij er in zit hoor... maar het zou een aangename verassing zijn :)
Hoe dan ook... graag zie ik bij coolblue de 32GB variant verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 21:53
@sylvesterrr Heel cool man, veel plezier ermee. Ik ga na mijn vakantie er een halen. Ik wacht toch maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Trixx

Hou ons op de hoogte. Als je een goede ervaring hebt met je P7510 van Norrod, dan haal ik 'm van de week ook bij Norrod. Ik zit toevallig in de buurt op vakantie.

Op het moment dat ik 'm (over) morgen zou kunnen halen rijst de vraag: is dit er wel een P7510 uit NL met Samsung NL garantie of is het import? Een makkelijk antwoord zou zijn als de Bol.com app er standaard op staat zoals op Samsung NL vermeld staat :)
Feitelijk een non issue want Norrod zal eventuele garantie afhandeling op zich nemen. Maar ja, op zo'n moment dat ik kan beslissen rijzen altijd vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 07:35

trixx

-CTU- SuiZide

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 00:09:
@Trixx

Hou ons op de hoogte. Als je een goede ervaring hebt met je P7510 van Norrod, dan haal ik 'm van de week ook bij Norrod. Ik zit toevallig in de buurt op vakantie.

Op het moment dat ik 'm (over) morgen zou kunnen halen rijst de vraag: is dit er wel een P7510 uit NL met Samsung NL garantie of is het import? Een makkelijk antwoord zou zijn als de Bol.com app er standaard op staat zoals op Samsung NL vermeld staat :)
Feitelijk een non issue want Norrod zal eventuele garantie afhandeling op zich nemen. Maar ja, op zo'n moment dat ik kan beslissen rijzen altijd vragen ;)
En opgehaald aan het hoofdkantoor :)

Is inderdaad import uit VS. Maar wat een mooi beestje. Scherm is echt scherp en helder. Staat ook echt 3.1 op. Is anders dan ik gewend ben met mijn HTC. Geen SD slot idd.

Kan nu niet uitgebreid spelen moet aan het werk.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRD76
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11-2022
:)

[ Voor 98% gewijzigd door RRD76 op 27-07-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Laatst online: 10-10 14:30

Erik80

Sinds 1980

Hoppa,

Ding ook maar besteld...mooi op tijd voor mijn vakantie zaterdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij Norrod een opgehaald. Inderdaad US import en je krijgt er een adapter bij voor NL stopcontacten.
Eventuele garantie afhandeling gaat gwoon direkt via Norrod. Nu eerst maar eens verder spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10 21:58
Nu heb ik mijn tablet alweer een tijdje (2 weken) en hij bevalt me nog altijd prima! Vooral hoelang die mee gaat op één acculading valt me reuze mee.

Alleen nu was ik op zoek naar losse connectors voor onder in de tablet. Nu weet ik dat er nog niet zo heel veel tab gebruikers hier zijn, maar toch vroeg ik me af of iemand weet waar je ze kunt krijgen. Ik was al een site tegengekomen in Amerika maar die vroeg 30 dollar verzendkosten voor 5 connectors die bij elkaar 5 dollar kosten. Beetje overdreven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:42
Samsung is ready. But Vodafone is waiting!!! Android 3.1 for P7100 / Galaxy Tab 10.1" Vodafone.
http://twitter.com/#!/SamFirmware

Hoera als dit waar is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
Reactie Samsung: 10.1v nagevraagd, nog niet goedgekeurd. Je moet maar bij Voda checken of ze dat ooit nog van plan zijn…hier is ie af iig.
http://twitter.com/#!/SamFirmware/status/96328604144775168

//Edit:

Und auch bei die Deutsche Menschen, xD:

http://samsung-blog.com/h...n-auf-vodafone/2011/07/27

//Edit 2:

jaja: http://twitter.com/#!/search/realtime/vodafone%20p7100

[ Voor 28% gewijzigd door fanSte op 28-07-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Ik heb een 10.1v die niet van Vodafone is (er staat vanachter ook geen Vodafone op) want ik zit in België... Moeten we hier dan op Proximus wachten of hoe zit dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
Er zijn inderdaad Vodafone versies met Vodafone van achter op en zonder. Staat ook op de website van Samsung. Zoals ik het zie is de versie zonder Vodafone vanachter de verantwoordelijkheid van Samsung. Belgacom neemt de 10.1v in België van Samsung af, niet Vodafone.

De versie van Belgacom heeft trouwens Nederlands als taal, de Vodafone versie niet dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
Damens en heren, je Vodafone abbo nog niet opzeggen, dit komt van Vodafone himself, xD:

http://twitter.com/#!/vodafoneNL/status/96878275237904385
http://twitter.com/#!/vodafoneNL/status/96878319676567552

Afbeeldingslocatie: http://www.fanste.nl/vod.png
Afbeeldingslocatie: http://www.fanste.nl/vod2.png

[ Voor 46% gewijzigd door fanSte op 29-07-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Dan hebben ze hem zelf nog niet, anders was ie wel beschikbaar.
Aan de andere kant kan het met zo'n opmerking ook nog een tjdje duren.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:15
Voor de mensen die hem al hebben: Tijd voor een reviewtje?

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Wanneer komt deze echt op in Nederland op de markt? Hij is nu nog niet echt goed verkrijgbaar en nog te duur. Wat is de adviesprijs van Samsung eigenlijk, ze wilde toch concurreren met de iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Ik las zonet op xda dat DICE Player 720p h264 high profile mkv's kan afspelen op de tab. Ik heb het zonet getest, en het werkt zowaar! Ik ben nu erg blij! :)

Zelfs http streaming gaat goed.

[ Voor 10% gewijzigd door Mawlana op 29-07-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
supestw schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:22:
Wanneer komt deze echt op in Nederland op de markt? Hij is nu nog niet echt goed verkrijgbaar en nog te duur. Wat is de adviesprijs van Samsung eigenlijk, ze wilde toch concurreren met de iPad?
Hij zou in augustus moeten komen en voor zover ik weet gaat de goedkoopste variant rond de 480 euro kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supestw schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:22:
De verwachting is in ieder geval na 18 augustus. Misschien zelfs wel eind augustus/september.
Een aantal winkels hebben de P7510 voor 479 te koop staan in pre-order.
Sinds van de week inmiddels wel voor 499 te koop in NL bij Norrod.
Ik wilde niet meer wachten (vakantie) en heb van de week een gehaald.
Het is te vroeg voor een review maar de eerste indruk geeft dat de Tab 10.1 (voor mij) op dit moment de beste 10" tablet is. In ieder geval de lichtste (en dat merk je heel goed) en de dunste. En ik heb met de meeste populaire tablets kunnen spelen. :9~

Edit: er is trouwens een aktie op Samsung.nl ( http://www.samsung.com/nl...ype=prd_detail&returnurl= ) Als je nu pre-registreert en een Tab10.1 koopt/aanmeldt voor 15 september, dan ontvang je een Samsung Tab 10.1 Bureaulader

.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2011 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Dilemma: ik zit nu in het buitenland en hier is de nieuwe 10.1 al te verkrijgen. De prijs voor een 3G versie met 16 GB is hier omgerekend 480 euro. Zal ik met invoerrechten goedkoper uitkomen dan 599 euro (met actie Samsung dockstation)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:04

13art

Moderator Mobile
Zie dat hij inderdaad bij de Dixons voor 479 te pre orderen is.... Heb zelf nog 100euro aan VVV bonnen liggen. Dan wordt het toch wel heel aantrekkelijk om hem gewoon hier in Nederland te halen als hij uit is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen247
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02-2017
Ik twijfel of ik de galaxy tab ga aanschaffen via vb. norrod of dat ik wacht op de Nederlandse versie. Wat is het voordeel van een Nederlandse tov een vb. Amerikaanse? Is dat alleen garantie technisch enzo, of gaan er ook nog wijzigingen aan de tab en/of software van de tab plaats vinden bij de Nederlandse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
Ik heb mijn officiele samsung hoes ook net binnen gekregen en het zit als gegoten. Nu de aankomende dagen maar kijken als die ook zo fijn blijft :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasv6 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 11:03:
Ik heb mijn officiele samsung hoes ook net binnen gekregen en het zit als gegoten. Nu de aankomende dagen maar kijken als die ook zo fijn blijft :-)
Ik neem aan de book cover?

Die verwacht ik maandag/dinsdag te hebben. Moet een erg fijne en dunne cover zijn van wat ik er van heb kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ellen247 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 10:58:
Ik twijfel of ik de galaxy tab ga aanschaffen via vb. norrod of dat ik wacht op de Nederlandse versie. Wat is het voordeel van een Nederlandse tov een vb. Amerikaanse? Is dat alleen garantie technisch enzo, of gaan er ook nog wijzigingen aan de tab en/of software van de tab plaats vinden bij de Nederlandse versie?
Eventuele garantieclaim zal via de winkel gaan. Maar dat zal toch altijd het geval zijn.
Wat de hardware/software betreft is het een vraag, maar ik verwacht geen veranderingen behalve software. De standaard software kun je direkt in het nederlands zetten. Begin augustus (3 augustus in NY) komt de update met TouchUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 11:18:
[...]

Ik neem aan de book cover?

Die verwacht ik maandag/dinsdag te hebben. Moet een erg fijne en dunne cover zijn van wat ik er van heb kunnen lezen.
Klopt! En het is ook een erg dunne cover! En hij ziet er ook nog erg strak uit :-) wat ik mij wel af vraag als iedereen zon lag heeft bij het typen op got of dat ik wat verkeerd heb ingesteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasv6 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 11:43:
[...]

Klopt! En het is ook een erg dunne cover! En hij ziet er ook nog erg strak uit :-) wat ik mij wel af vraag als iedereen zon lag heeft bij het typen op got of dat ik wat verkeerd heb ingesteld..
Mooi dat je eerste indruk van de cover zo goed is.

De lag op GOT merk ik ook. Dit was ook al eerder aangehaald. Door de haptic feedback blijf ik gewoon doortypen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Laatst online: 07-10 20:06
Klopt het dat bij de Samsung Galaxy Tab 10.1 de TouchWiz 4.0-interface optioneel is? Oftewel: laat Samsung de keus over aan de gebruiker of hij/zij kiest voor stock rom Honeycomb of TouchWiz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen247
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 11:39:
[...]

Eventuele garantieclaim zal via de winkel gaan. Maar dat zal toch altijd het geval zijn.
Wat de hardware/software betreft is het een vraag, maar ik verwacht geen veranderingen behalve software. De standaard software kun je direkt in het nederlands zetten. Begin augustus (3 augustus in NY) komt de update met TouchUI.
Bedankt voor je reactie. Is de Amerikaanse versie dan ook gewoon via kies te updaten als er een NL update is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
laserboy schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 12:32:
Klopt het dat bij de Samsung Galaxy Tab 10.1 de TouchWiz 4.0-interface optioneel is? Oftewel: laat Samsung de keus over aan de gebruiker of hij/zij kiest voor stock rom Honeycomb of TouchWiz?
Ik heb sinds gisteren ook de tab binnen via Norrod en deze heeft geen TouchWiz.
Maar volgens mij is het idee dat deze later binnen komt door middel van een update.
De vraag is inderdaad of deze dan als keuze wordt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle46
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb gelezen op diverse fora dat TouchWiz geen keuze is. Eenmaal geupdated dan staat hij er ook op en is niet eenvoudig uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:39

jasjenl

Liab A Tymo

l3art schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 09:08:
Zie dat hij inderdaad bij de Dixons voor 279 te pre orderen is.... Heb zelf nog 100euro aan VVV bonnen liggen. Dan wordt het toch wel heel aantrekkelijk om hem gewoon hier in Nederland te halen als hij uit is.
Zullen we daar 479 van maken ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ow dat boelde ik ook ja. Foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ellen247 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 13:08:
[...]

Bedankt voor je reactie. Is de Amerikaanse versie dan ook gewoon via kies te updaten als er een NL update is?
Dat weten we pas als de eerste update er is. De update zal ongetwijfeld ook direkt vanaf de Tab kunnen. En de huidige v3.1 versie kan je al direkt na de eerste aanzetten op NL zetten. Dus ook al komt de update niet direkt van Samsung NL dan nog kan je gewoon NL gebruiken.

Als je een paar weken kan wachten zou ik als ik jou was gewoon wachten gezien de vragen die je hebt. Dan weet je zeker dat je 100% Samsung NL support hebt. Ik had èn geen geduld meer èn sinds vorige week 4 weken vrij. Anders zou ik m'n Tab waarschijnlijk net kopen op het moment dat ik na 4 weken weer moet werken. En nu heb ik alle tijd om met m'n nieuwe Tab te spelen, naast vakantie vieren uiteraard.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen247
Dat wachten wordt alleen steeds moeilijker... ;-) Maar denk wel dat het slimmer is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie een Tab 10.1 heeft, dan kan je in een retail demo app (te vinden onder Samsung Apps) een demo te zien krijgen hoe de TouchWiz update er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me een maand geleden de Samsun Galaxy Tab 10.1v aangeschaft in België, dus zonder enige vermelding van Verizon. De update naar 3.1 stemt me blij, maar zal ik ook kunnen updaten aangezien ik geen abonnement heb op Verizon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrics
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-04 04:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Hier werkt de link niet (op de SG SII). Vanochtend al geprobeerd en nu nogmaals.... Ik krijg de melding dat de pagina niet gevonden is (in het frans).

Wel een mooie actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:43
Tuur86 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:55:
[...]

Hier werkt de link niet (op de SG SII). Vanochtend al geprobeerd en nu nogmaals.... Ik krijg de melding dat de pagina niet gevonden is (in het frans).

Wel een mooie actie
Link funcitoneert anders hier gewoon prima (wel gewoon op de pc.)

Actie is wel aardig alleen ik ben er nog niet uit of ik een Galaxy Tab wil of een ander. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Sharky_NL schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:57:
[...]

Link funcitoneert anders hier gewoon prima (wel gewoon op de pc.)

Actie is wel aardig alleen ik ben er nog niet uit of ik een Galaxy Tab wil of een ander. :/
Ja begin ook te twijfelen. Galaxy Tab is erg mooi. Maar als ik kijk hoeveel apps de iPad al heeft, dan wordt het toch lastig kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Laatst online: 03-10 08:26
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 10:30:
Ik heb me een maand geleden de Samsun Galaxy Tab 10.1v aangeschaft in België, dus zonder enige vermelding van Verizon. De update naar 3.1 stemt me blij, maar zal ik ook kunnen updaten aangezien ik geen abonnement heb op Verizon?
Verizon ?? Vodafone bedoel je zeker. De 10.1v in België is er 1 zonder Vodafone logo vanachter. De update zal ook op de Samsung website komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:43
Fivel schreef op zondag 31 juli 2011 @ 17:40:
[...]

Ja begin ook te twijfelen. Galaxy Tab is erg mooi. Maar als ik kijk hoeveel apps de iPad al heeft, dan wordt het toch lastig kiezen.
Ik wil namelijk een tablet met een HDMI uitgang en toch wel een USB port (voor bijvoorbeeld USB Stick met foto's of een USB-adapter voor (mini)SD(HC) kaarten.

De apps die er voor de iPad zijn interesse me eigen niet zo veel.. dat komt wel goed. Kwestie van tijd.

Ik ben er gewoon nog niet uit, aan de ene kant wil een galaxy tab maar die Motorola Xoom is ook wel interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abusimbal schreef op zondag 31 juli 2011 @ 17:44:
[...]

Verizon ?? Vodafone bedoel je zeker. De 10.1v in België is er 1 zonder Vodafone logo vanachter. De update zal ook op de Samsung website komen.
Dat bedoelde ik dus. Bedankt dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:39

jasjenl

Liab A Tymo

Tuur86 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:55:
[...]

Wel een mooie actie
Link werkte hier wel goed. Geen idee of ik zo'n tab ga kopen, het lijkt me op zich wel een leuk ding, maar of ik er veel mee zou doen, vraag ik me af. Desondanks toch maar even pre-registered, mocht ik 'm toch niet kopen dan is er ook geen man overboord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat er toch al best veel apps zijn. En met Honeycomb versie 3.2, welke de Asus inmiddels heeft, kan je telefoon apps full screen zetten. Daarmee heb je zo een scheepslading aan apps.

Verder vind ik het een erg groot voordeel dat apps gebruik kunnen maken van de standaard GPS module die Android tablets wel hebben. Daar heb ik de afgelopen dagen ongemerkt veel gebruik van gemaakt; van foto tagging, spelen met Navigatie (Navigon 3.6.2 is Tablet ready), Google Earth/ Maps etc.

Verder zijn boeken, tijdschriften en strips ook gedekt met mooie apps.

Ook remote tools zoals Terminal server/Citrix en VMware zijn voorhanden. Daar komt trouwens ook heel duidelijk de hogere resolutie naar voren. Een niet te vergeten duidelijke plus.

Exchange ActiveSync is standaard voorhanden.
En dan hebben we natuurlijk ook nog de flash enabled/HTML5 internet browser.
Wat mij betreft zijn hiermee alle apps wel zo'n beetje gedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Ik heb zojuist mijn tab voorzien van Bonsai v 0.1.5 met touchwiz. Mijn exemplaar heeft blijkbaar geen gelockte bootloader. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op zondag 31 juli 2011 @ 23:09:
Ik heb zojuist mijn tab voorzien van Bonsai v 0.1.5 met touchwiz. Mijn exemplaar heeft blijkbaar geen gelockte bootloader. :)
Leuk dat het kan, maar ik hou het bij de standaard software.
Er komen genoeg leuke dingen aan. Update naar 3.2. Update naar TouchWiz.

Net trouwens de PCM082011 gelezen.
Beste koop en lovende woorden zoals zeer goed gebouwd, licht, dun en beste scherm van alle tablets.
De eerste positieve verrassing was bij mij ook hoe goed Samsung de Tab10.1 in elkaar heeft gezet.
Ziet en voelt als een premium produkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
Ik vroeg mij af als ondertussen iemand al losse connectors voor de tab heeft gevonden zodat je je eigen stekkers kunt maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom de galaxy zo gewild is.
Ik heb alleen ellende met dat ding. Heb er al 2 gehad waarvan het scherm losliet en de derde heb
ik ook gelijk terug gebracht. Daar zat weer een grote licht lekkage in. Heb de galaxy 3 weken in huis gehad en 7 weken weg voor reperatie.Bij die andere 2 die ik had was er ook sprake van lichte lek lekkage.
Nu heb ik ook met de asus kunnen spelen en die had helemaal geen licht lekkage en die vond ik ook beter reageren dan de galaxy. Hij is wel wat lomper, mar als ik opnieuw kon kiezen dan ging ik voor de asus .
Veel beter gebouwd en geen scherm die loslaat En koop nooit wat bij vodafone want die zijn niet thuis als er wat met je aankoop gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:18:
Ik heb alleen ellende met dat ding. Heb er al 2 gehad waarvan het scherm losliet en de derde heb
ik ook gelijk terug gebracht. Daar zat weer een grote licht lekkage in. Heb de galaxy 3 weken in huis gehad en 7 weken weg voor reperatie.Bij die andere 2 die ik had was er ook sprake van lichte lek lekkage.
Nu heb ik ook met de asus kunnen spelen en die had helemaal geen licht lekkage en die vond ik ook beter reageren dan de galaxy. Hij is wel wat lomper, mar als ik opnieuw kon kiezen dan ging ik voor de asus .
Veel beter gebouwd en geen scherm die loslaat En koop nooit wat bij vodafone want die zijn niet thuis als er wat met je aankoop gebeurd.
Maar ik denk dat jij het nog over de v versie hebt, en het gros nu over de de dunne versie praat die deze problemen niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
Ik ben wel heel erg tevreden met mijn GT 10.1.
Helaas moet ik hem wel terug sturen want ik heb dit probleem.

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 10.1v is wat build betreft niet te vergelijken met de 10.1 (de dunnere)
Ook op XDA dev, waar heel veel Tab 10.1'ers zijn, heb ik geen enkel geval gelezen waar het scherm losgelaten had. De conscensus is dat de build van de dunnere Tab10.1 heel erg goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
Beekhouse schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:08:
Ik ben wel heel erg tevreden met mijn GT 10.1.
Helaas moet ik hem wel terug sturen want ik heb dit probleem.

;(
Ik heb hetzelfde kwam ik vandaag in de zon achter.. Maar als ik hem hiervoor ga terug sturen weet ik niet. Moet ik hem terug naar Amerika brengen, me oom die hem meegenomen heeft werkt voor de klm dus komt er nog wel vaak. Maar vind het geen heel erg probleem om hem daarvoor terug te brengen eigenlijk. Voor de rest is het niet schadelijk dacht ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
Nee is niet schadelijk, ik stuur hem terug als doa dus krijg gelijk een nieuwe. Heb ook gelezen dat het bij sommige wegtrekt na een tijdje.
Verder is het alleen zichtbaar als het scherm uit is maar voor een apparaat van 500 euro vind ik het niet echt netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekhouse schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:26:
Nee is niet schadelijk, ik stuur hem terug als doa dus krijg gelijk een nieuwe. Heb ook gelezen dat het bij sommige wegtrekt na een tijdje.
Verder is het alleen zichtbaar als het scherm uit is maar voor een apparaat van 500 euro vind ik het niet echt netjes.
Gelijk mijn Tab10.1 nagekeken en ik kan de symptomen niet vinden gelukkig.

Ik las ook op XDA, dat de lag bij typen in een browser in een blauw veld, iets softwarematigs is. En dat bij de eerste update builds de lag weg is.
.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2011 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 00:10:
[...]

Gelijk mijn Tab10.1 nagekeken en ik kan de symptomen niet vinden gelukkig.

Ik las ook op XDA, dat de lag bij typen in een browser in een blauw veld, iets softwarematigs is. En dat bij de eerste update builds de lag weg is.
.
Ik zag het alleen na een tijd volop in de zon te hebben gezeten, nadat ik uit de zon ging zitten was het ook vrij direct weer verdwenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Laatst online: 13-10 21:51
Thomasv6 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:20:
[...]

Ik heb hetzelfde kwam ik vandaag in de zon achter.. Maar als ik hem hiervoor ga terug sturen weet ik niet. Moet ik hem terug naar Amerika brengen, me oom die hem meegenomen heeft werkt voor de klm dus komt er nog wel vaak. Maar vind het geen heel erg probleem om hem daarvoor terug te brengen eigenlijk. Voor de rest is het niet schadelijk dacht ik zo?
Ik had hier zondag ook last van, even in de zon gezeten en het was zichtbaar. maar na het scherm iets te buigen was het gelijk weg en het is nog niet terug gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Mijn tab is gevallen. :(

Het is gelukkig slechts een klein krasje op een hoekje. Toch zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
sylvesterrr schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 07:49:
Mijn tab is gevallen. :(

Het is gelukkig slechts een klein krasje op een hoekje. Toch zonde.
Dat is inderdaad zonde! Geen hoesje er om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
Kleine tip: op tablified.com staat een leuke lijst met tablet specifieke apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekhouse schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:00:
Leuke tip. Thx.
Gelijk de Sudoku Free even geïnstalleerd en de Sudoku app schaalt mooi fullscreen met mooie resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, ik kan me ook op het hoofd slaan omdat ik niet ffkens gewacht heb op de asus...
Na dit te lezen zit de schrik er nu ook in dat de omruiling van mijn 10.1v ook zo zal geschieden..

Ook iets raar daar bij dynafix is dat mijn status op product omgeruild blijft staan sinds 26 juli, dacht dat logistiek normaal direct daarna de retour naar de klant melden ?
U hebt daar wat ervaring mee dus calactus ;) kan je me vertellen of deze status je normaal lijkt ?

Order - Volledig ingevoerd    
14-7-2011 14:58:39    
Order - Bevestigd    
14-7-2011 14:58:43    
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care)    
14-7-2011 14:58:44    
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care    
19-7-2011 4:59:20    
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst    
19-7-2011 4:59:21    
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling    
20-7-2011 9:01:38    
Reparatie repair center - In behandeling    
20-7-2011 9:02:16    
Reparatie Intern - Wacht op omruil    
20-7-2011 9:20:55    
Reparatie repair center - In behandeling    
25-7-2011 12:22:39    
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling    
26-7-2011 9:37:34    
Reparatie repair center - Product omgeruild    
26-7-2011 9:37:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Thomasv6 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:46:
[...]

Dat is inderdaad zonde! Geen hoesje er om?
nee, ik heb een sleeve waar het op dat moment niet in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een reden om beter een asus te nemen. Hij is nu te updaten naar 3.2.
En de galaxy 10.1v heeft niet eens 3.1.
Het begint er op te lijken dat ze deze versie gewoon snel op de markt gegooit is en dat er
dan niks meer mee gedaan word.
En ik ben zo stom geweest om er een te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Beekhouse schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:00:
Hele leuke tip thankx!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:21:
Nog een reden om beter een asus te nemen. Hij is nu te updaten naar 3.2.
En de galaxy 10.1v heeft niet eens 3.1.
Het begint er op te lijken dat ze deze versie gewoon snel op de markt gegooit is en dat er
dan niks meer mee gedaan word.
En ik ben zo stom geweest om er een te kopen.
Hahah kom op mannen, en ik bedoel niet specifiek jou hoor calactus maar wat kunnen sommige hier zaniken om niks zeg van ene mug ene olifant maken.
Natuurlijk zal er hier en daar wat kapot gaan maar dat hebben alle producten, heb nog nooit een product gevonden waar tweakers niks over te zeuren hebben.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Laatst online: 10-10 14:30

Erik80

Sinds 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Hier ook een Belgische 10.1V met loskomend scherm ... Als ik op de randjes druk, kan ik het scherm precies iets dieper drukken .. Het gaat er niet uit vallen, maar het stoort me wel.

Ik zie er tegen op hem terug te sturen, want dan zit ik weer een tijd zonder en ik gebruik hem wel vrij veel. Vermoedelijk wordt hij dan ook geflashed en ben ik mijn apps/instellingen kwijt .. en alles staat nu naar mijn zin ... Maar er zal wel geen alternatief zijn ... Zou het mogelijk zijn de 10.1V (aangekocht in Belgacom winkel) om te ruilen tegen een 10.1? Ik zou nog iets willen opleggen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daggie schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:46:
Zou het mogelijk zijn de 10.1V (aangekocht in Belgacom winkel) om te ruilen tegen een 10.1? Ik zou nog iets willen opleggen ..
Ik meen gelezen te hebben dat er geen nieuwe 10.1v meer komen en dat je dan automatisch naar de 10.1 zou gaan. Dus met een beetje mazzel krijg je automatisch een 10.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Bookcover sinds gisteren ook. Echt een hele mooie aan te raden accessoire voor de Tab10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
10.1v is nog gewoon leverbaar in zowel de winkels als reparatie centra's.
maandag mijn 10.1v opgestuurd naar dynafix en gister al een hele nieuwe 10.1v teruggehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Bookcover is inderdaad mooi, al ziet die Belkin cover er ook wel netjes uit. Wat ik zo op de foto's ziet, lijkt die ook wel iets meer mogelijkheden te hebben (verschillende manieren om als standaard te gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
melvin0907 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:06:
10.1v is nog gewoon leverbaar in zowel de winkels als reparatie centra's.
maandag mijn 10.1v opgestuurd naar dynafix en gister al een hele nieuwe 10.1v teruggehad.
Mag je de 10.1V gewoon opsturen naar Dynafix, zonder via Belgacom te gaan?
Zou natuurlijk de boel kunnen versnellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bericht gehad dat me tab klaar is,en wat blijkt ze hebben er niks aan gedaan.
De licht lekagge zat er nog, dus ze hebben hem weer terug gestuurd.
Dat is al de vierde keer. Ik zit nu al 2 maanden zonder tab.
Koop nu echt geen galaxy, want die dingen zijn gewoon super slecht gebouwd.
Ik ga wel een asus kopen die zijn nu 360 bij mediamarkt.
Die galaxy gooi ik wel bij het oud vuil, want dit ben ik helemaal zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Ik heb nergens last van, maar ik heb dan ook de dunne 10.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Nee heb het wel via de winkel gestuurd. Maar er zal geen verschil inzitten want vanuit de winkel gaat ie gelijk naar dynafix.
Daggie schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:00:
[...]

[ Voor 13% gewijzigd door melvin0907 op 04-08-2011 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:38:
Vandaag bericht gehad dat me tab klaar is,en wat blijkt ze hebben er niks aan gedaan.
Onzin om te generalisen.
Na een week ervaring met de dunne Tab 10.1 en met ervaring met oa ipads en asus transformers schat ik de kwaliteit van de Tab 10.1, de dunne, in als beste van allemaal.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Review (engels) m.b.t. de update met de TouchWiz UX http://www.engadget.com/2...-samsung-galaxy-tab-10-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daggie schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:00:
[...]

Nee, je moet via hun repaircenter gaan (belgacom mobile after sales), mogelijk nog enkele dagen mag wachten op autorisatie voordat je je voucher ontvangt om je toestel op te sturen naar dynafix...

Heb vanavond nieuws gehad dat een nieuwe 10.1v is verzonden...(fingers crossed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Vodafone Australië heeft de update voor de 3.1v ook bevestigd. Er staat trouwens bij dat Samsung eerst op de launch van de 10.1 wil focussen en dan de 3.1v gaat updaten... We kunnen dus alleszins de update verwachten, maar moeten gewoon wat geduld hebben :) .

http://community.vodafone...1-update/td-p/6487/page/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:38:
De licht lekagge zat er nog, dus ze hebben hem weer terug gestuurd.
Dat is al de vierde keer. Ik zit nu al 2 maanden zonder tab.
Koop nu echt geen galaxy, want die dingen zijn gewoon super slecht gebouwd.
Ik ga wel een asus kopen die zijn nu 360 bij mediamarkt.
Daarom heb ik niet zo'n beta ding als de 10.1v gekocht, maar ga lekker voor de 'echte'. Je kan van tevoren nagaan dat zo'n ding nog vol kinderziektes zit.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Wat een onzin, ik heb hem en hij werkt gewoon perfect!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:11:
[...]

Daarom heb ik niet zo'n beta ding als de 10.1v gekocht, maar ga lekker voor de 'echte'. Je kan van tevoren nagaan dat zo'n ding nog vol kinderziektes zit.
Je heb helemaal gelijk, ze hebben deze gewoon snel op de markt gegooid omdat ze hem kwijd willen.
Het slaat ook nergens op dat het zolang duurd voordat de update er is.
Wat is er zo moeilijk aan om een schone 3.1 voor de 10.1v uit te brengen.
Andere merken hebben hem al. Dit toont alleen maar aan dat ze de 10.1v gewoon links laten liggen.
De 10.1 is veel belanrijker voor ze. En er zijn mensen die er in trappen om zo een beta ding te kopen.
Zoals ik. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le_Freak ! schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:58:
Dan heb je nog niet de asus met 3.2 in je handen gehad . 360 euro
Want dat loopt een stuk beter dan de galaxy. 599 euro...... en een scherm erbij die loslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Le_Freak ! schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:58:
Dat jij geluk hebt (voorlopig) wil nog niet zeggen dat ik onzin uitkraam. Ik heb hier al VEEL te veel issues voorbij zien komen. Als ik dat vergelijk met bijv de ipad1 die ik heb, daarover lees je dus nauwelijks iets. Hopelijk gaat het met de 10.1 straks beter want anders heb ik liever de ipad2. Dus toch maar even wachten tot er wat meer mensen met ervaringen zijn.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle46
  • Laatst online: 24-01-2024
6 weken geleden de 10.1 in San Francisco gekocht toen ik op vakantie daar was. Top apparaat, geen enkel probleem gehad. Erg tevreden. Ben benieuwd hoe morgen/vandaag de update doorkomt met TouchWiz. Het enige dat mij opvalt is dat de batterij niet zolang meegaat als bij de Ipad die ik voor kantoor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
De update is binnen en ben hem aan het installeren, nu eerst werken en dan post ik er meer over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcosuer
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:20
Thomasv6 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 06:40:
De update is binnen en ben hem aan het installeren, nu eerst werken en dan post ik er meer over!
Hoi, welk land heb je ingevuld bij het checken voor software? Nederlnd staat er niet tussen. En maakt het uit of bijv US of UK zegt? Want het lijkt gekoppeld te worden aan een samsung account en die is toch aan je thuisland gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
je tablet komt er zelf wel mee toch ? of heb je dat uit staan.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:25:
[...]

Dan heb je nog niet de asus met 3.2 in je handen gehad . 360 euro
Want dat loopt een stuk beter dan de galaxy. 599 euro...... en een scherm erbij die loslaat.
Als ik wist dat ik die Asus voor 360 had kunnen kopen, dan had ik de (dunne 32GB) 10.1 niet gekocht in de VS voor omgerekend € 470.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
sylvesterrr schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:48:
[...]
Als ik wist dat ik die Asus voor 360 had kunnen kopen, dan had ik de (dunne 32GB) 10.1 niet gekocht in de VS voor omgerekend € 470.
Nou vergelijk je wel een 32GB en 16 GB tablet in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
M a r c o schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:05:
[...]

Nou vergelijk je wel een 32GB en 16 GB tablet in prijs.
Oh, dat zag ik over het hoofd. Dan nog, voor dat prijsverschil kan ik heel wat GB's aan SD-kaarten kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Ben net de nieuwe 3.1 release aan het downloaden voor de 10.1, er is al een rooted cwm-versie van beschikbaar: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1198921

/edit: hmm, had even niet door dat ik als laatste had gereageerd.

/edit2: heerlijk, de browser lag is gefixt!

[ Voor 26% gewijzigd door Mawlana op 05-08-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42
update geinstalleerd browser werkt beter

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:37:
Ben net de nieuwe 3.1 release aan het downloaden voor de 10.1, er is al een rooted cwm-versie van beschikbaar: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1198921

/edit: hmm, had even niet door dat ik als laatste had gereageerd.

/edit2: heerlijk, de browser lag is gefixt!
Is deze alleen voor de GT-P7510 of ook voor 7100 de 10.1 v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Phew, daar durf ik geen antwoord op te geven. Waarschijnlijk alleen voor de P7510... Wellicht dat je hier nog wat kan vinden voor de 10.1v.
Pagina: 1 ... 11 ... 56 Laatste