Mensen die 2 week een Samsung Galaxy Tab 10.1 willen proberen:
Klik hier!
Klik hier!
Verwijderd
De dunne zal wel goed zijn daar hoor je mij ook niet over.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 18:54:
[...]
Onzin om te generalisen.
Na een week ervaring met de dunne Tab 10.1 en met ervaring met oa ipads en asus transformers schat ik de kwaliteit van de Tab 10.1, de dunne, in als beste van allemaal.
[ Voor 25% gewijzigd door Thomasv6 op 05-08-2011 16:23 ]
Verwijderd
.Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:26:
[...]
De dunne zal wel goed zijn daar hoor je mij ook niet over.
Maar het gaat om de 10.1 v,
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2011 20:08 ]
Verwijderd
Ik gebruik nu al sinds eind mei de 10.1v zonder enig probleem en ben dan ook zeer tevreden. Een beta product met beta software? Weet je wel wat een beta product is? Dus dan was de Xoom de etc ook een beta product omdat hier honeycomb 3.0 opstaat? Ik vind net dat google mooi werk gedaan heeft om op zulke korte termijn een stabiel platform te lanceren. Je moet beseffen dat dit de eerste versie van een OS is en dus hier en daar wat issues kan hebben. En wat de snelheid van de update voor de 10.1v betreft,dit ligt grotendeels aan vodafone gezien zijn verantwoordelijk zijn voor de update en dus niet aan samsung. Dat is een algemeen probleem als je een device via een provider neemt. Ik zelf heb zeer weinig problemen met 3.0, enkel de lag op de browser, dus voor mij komt het niet aan op een paar wekenVerwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:26:
[...]
De dunne zal wel goed zijn daar hoor je mij ook niet over.
Maar het gaat om de 10.1 v, samsung verkoopt een tab die zeer slecht gebouwd is en die nog steeds met beta software draaid.
Als ze een goede service hadden dan hadden ze een goede oplosing geboden voor het probleem.
En niet omruilen voor een tab die gewoon helemaal hetzelfde is en dus naar verloop van tijd ook het scherm gewoon loslaat. [ al 3 keer meegemaakt ]
Bied de mensen dan gewoon een omruiling aan voor een 10.1.
Want 599 euro is voor een hoop mensen een heleboel geld.
De mensen worden gewoon opgescheept met een beta product van slechte kwaliteit.
Verwijderd
Sorry, maar Asus vind ik persoonlijk geen premium merk maar zie ik meer op het niveau van Archos enz.... Maar dat zal wel aan mij liggen ;-)Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:25:
[...]
Dan heb je nog niet de asus met 3.2 in je handen gehad . 360 euro
Want dat loopt een stuk beter dan de galaxy. 599 euro...... en een scherm erbij die loslaat.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2011 20:59 ]
Hoi.
Verwijderd
Het lijkt inderdaad op 71 en 78% dat de update niet verder gaatbasdej schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 20:50:
ik heb net een update gehad van de 10.1 het installeren ging heel langzaam, maar het ziet er goed uit
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:44:
Heb sinds vandaag ook een "newtonring" op mijn scherm (p7510, via Norrod). Iemand al ervaringen met de afhandeling hiervan?
Verwijderd
melvin0907 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 20:08:
NewtonRing wat is dat ? als ik vragen mag.
[...]
[ Voor 51% gewijzigd door Schimanski op 06-08-2011 23:47 ]
Verwijderd
welke is dat ? link ?melvin0907 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 01:38:
De connector die je kan kopen om randapparatuur aan te sluiten op de galaxy tab heeft trouwens ook gelijk een micro sd slot. weet niet of dit al bekend was. maar anders bij deze.
Ik heb hem al terug gestuurd naar Norrod hij is omgewisseld en er is alweer een nieuwe onderweg.Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:48:
@ Schimanski
Ik zal morgen ook contact met Norrod opnemen. Ben benieuwd hoe dit opgelost kan worden. Uit de post op xda komt naar voren dat de ene er wel last van heeft en een ander weer niet.
Ik kreeg last van een vlekje als die warm werd door opladen of intensief gebruik.Schimanski schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:16:
Het vreemde is dat ik er sinds vandaag geen last meer van de vlekken heb. Denk toch dat ik hem maar ga omruilen.
Zou iemand mij even op weg kunnen helpen met die Wiz update?
Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg totaal geen verbinding.
(Ik zal toch niet de stroomkabel erin moeten hebben he!? Want die zit nog in mijn vakantie tas en KLM is die nog aan het zoekenLekker dan, een tab met newton ringen, dikke vertragingen, mijn reistas zoek en een liter fles bacardi die in mijn rugzak kapot gaat! De vakantie was in ieder geval leuk.).
Verwijderd
2x Tab 10.1's van Norrod, waaronder die van mij, hebben het niet.Beekhouse schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:36:
[...]
Toch denk ik dat er een grote kans bestaat dat mijn nieuwe tab het ook heeft.
Dat is goed nieuws ik hoop dat ik er geen last meer van krijg en anders accepteer ik het maar, heb al lang zat zonder gezeten vind het een top apparaat verder.Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 14:46:
[...]
2x Tab 10.1's van Norrod, waaronder die van mij, hebben het niet.
In ieder geval niet na een paar weken gebruik.
[ Voor 8% gewijzigd door leergierig op 07-08-2011 17:26 ]
Verwijderd
Zolang het geen 8 weken is dan valt het wel mee.Beekhouse schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:58:
[...]
Dat is goed nieuws ik hoop dat ik er geen last meer van krijg en anders accepteer ik het maar, heb al lang zat zonder gezeten vind het een top apparaat verder.
Mijn book cover case ligt ook maar zielig te wachten zonder tab.
Verwijderd
Ik begrijp dat je het idee krijgt dat ze je in de kou laten staan,Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 00:34:
Zoals ik al zei komt de 10.1 v op de laatste plaats.
Gauw de beta versie verkopen en de mensen die hard moeten werken voor 600 euro in de kou laten staan.
Niet normaal dat de 10.1 v die veel eerder op de markt is niet eens de update krijg en we mischien nog wel maanden moeten wachten.
Je kan niet eens normaal naar de telegraaf gaan, want die slaat telkens weg en dat voor 600 euro.
Is er nu echt niemand die ziet dat we in de maling zijn genomen.
...
Verwijderd
wat ik niet begrijp het is een schone honycom die op de 10.1 v staat.Twixell schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 02:19:
[...]
Ik begrijp dat je het idee krijgt dat ze je in de kou laten staan,
maar eigenlijk was dit te verwachten.
Je hebt een Tablet die gemaakt is door Samsung en de software wordt geregeld door Vodafone.
(net als bij telefoons die branded zijn)
Dan kan je verwachten dat de software updates niet zo snel gaan als iets waar alles geregeld wordt door Samsung zelf.
Verwijderd
Heb je wel eens geprobeerd om met iemand van vodafone over de 10.1 v te praten.M a r c o schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:10:
Dat moet je aan vodafone vragen, niet samsung.
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:41:
Reparatiegegevens
Uw referentie: Max. reparatiebedrag: € 80,00 (€ 95,20 incl. BTW)
Klachtgroep: Display
Klachtsoort: Achtergrondverlichting werkt niet (goed)
Klachtconditie: Continue
Klachtomschrijving: linksonder heb je sprake van lichtlekkage, dit is vooral te zien in het donker. tab word terug gestuurd met het zelfde klacht AUB Goed er naar kijken want deze tab heeft een defect in de achtergrond verlichting
Bijgevoegde accessoires: Batterij, Headset, Lader
Servicecategorie: Vodafone - Standaard reparatie
Retouradres
Naam:
Contactpersoon:
Adres:
Telefoonnummer:
In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 4-8-2011 13:23:18
Service-aanmelding - Bevestigd 4-8-2011 13:23:25
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 5-8-2011 10:06:12
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 8-8-2011 1:14:27
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 8-8-2011 1:14:28
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 8-8-2011 7:43:05
Reparatie repair center - In behandeling 8-8-2011 8:25:30
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 8-8-2011 11:49:27
Reparatie repair center - Voltooid 8-8-2011 11:49:27
Nu maar hopen dat het een keer goed komt.
Verwijderd
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
[ Voor 39% gewijzigd door melvin0907 op 08-08-2011 20:41 ]
l3art schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:50:
10.1 heeft toch een boxje links en rechts?
En de 8.9 wel micro sd slot? Waar komt die info vandaag? Want lijkt mij sterk. Ook in de laatste video op engadget waar de 8.9 geshowed wordt in 'real life' zie ik geen micro sd slot.
Verwijderd
Verwijderd
De Tab is er/komt ook in 32 en 64 GB versies. Daarnaast kun je het geheugen uitbreiden met een losse accessoire waarin je een geheugenkaart kan stoppen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:42:
De Samsung heeft echter maar 16gig geheugen en geen direct uitbreidingsslot.
[/list]
Ik hoop dat jullie (en vooral diegene die reeds een tab bezitten) me verder kunnen helpen.
Oeh, dapper hoorsander_dr schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:54:
Ik heb mijn 10.1v naar 3.1 inclusief Touchwiz geflashed. Wat een gedoe, maar het is gelukt.
Voordelen die ik merk:Ik heb deze thread gevolgd: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1155023
- Veel snellere browser. Met name zoomen en scrollen
- Veel snellere tekst input
- Swype
Verwijderd
Dacht dat dan je garantie vervalthiephoi schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:05:
[...]
Oeh, dapper hoor, ik neig er ook naar. Mijn scherm kraakt echter en ik ben bang dat hij terug moet voor reparatie van het scherm
. Zouden ze dan een probleem kunnen maken van een andere versie die ik er zelf opgezet heb? Heeft iemand daar ervaring mee?
Verwijderd
Verwijderd
Ja dat heb je dus als je iets bij vodafone koopt.sylvesterrr schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:49:
Ze moeten jouw Tab gewoon omruilen in de winkel of gewoon het product retournemen (en dus het aankoopbedrag teruggeven). Ik zou het iig niet accepteren als een dergelijk apparaat in korte tijd zovaak ter reparatie aangeboden zou moeten worden.
Leaping Lab Rats!
-Need3vlin schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:33:
Ik overweeg een Samsung Galaxy Tab 10.1 Pure White 16GB white 3G+Wifi (P7500).
- Zit hier nu een microSD-cardslot op of niet? De meningen/specificaties op internet lopen uiteen.
- Ik lees dat je voor HDMI output vanaf de SGT een extra adapter kabeltje nodig hebt. (EPL-3PHPBEG ?)
- Ik lees dat je om een USB harddisk/thumbdrive aan te sluiten op de SGT een extra adapter nodig hebt. (EPL-1PL0BEGSTA ?)
- De adapter om je Tab aan te sluiten als externe schijf op een PC zit er standaard bij geleverd (ECC1DP0UBEG) ?
Iemand die deze vragen kan bevestigen?
Leaping Lab Rats!
De Galaxy Tab 8.9 zou wel een mircoSD hebben:d3vlin schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:33:
Ik overweeg een Samsung Galaxy Tab 10.1 Pure White 16GB white 3G+Wifi (P7500).
- Zit hier nu een microSD-cardslot op of niet? De meningen/specificaties op internet lopen uiteen.
Leaping Lab Rats!
Hier kan je de USB nog krijgen:http://www.smacc.nl/samsungmobile/accessoire/samsung-epl-1plr-usb-kabeld3vlin schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:46:
Tnx! Is de volgende truc om die EPL-3PHPBEG en EPL-1PL0BEGSTA ergens geleverd te krijgen. Ze staan zowat overal op backorder...
[ Voor 37% gewijzigd door d3vlin op 09-08-2011 18:44 ]
Leaping Lab Rats!
Leaping Lab Rats!
[ Voor 15% gewijzigd door Tuur86 op 09-08-2011 20:05 ]
Behalve in Nederland schijnbaar: http://www.engadget.com/2...-galaxy-tab-10-1-sale-in/Ellen247 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 18:30:
http://www.bol.com/nl/l/e...rer=ADVNLGOO0020150105bi9
Als er dan maar geen importverbod komt, want dan zal de levertijd wel langer worden dan 5 to 10 dagen..?
A new ruling by a regional court in Dusseldorf, Germany has granted Cupertino a preliminary injunction, blocking the sale and advertising of the Galaxy Tab 10.1 across Europe, save for the Netherlands.
Nederland is woensdag en donderdag aan de beurt in een aparte rechtzaak, ongetwijfeld zal daar ook geëist worden dat de verkoop in NL stil gelegd gaat worden.Roamor schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:23:
[...]
Behalve in Nederland schijnbaar: http://www.engadget.com/2...-galaxy-tab-10-1-sale-in/
[...]
Weet iemand hoe snel de verkoop / import dan stil gelegd kan worden?Tuur86 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:25:
[...]
Nederland is woensdag en donderdag aan de beurt in een aparte rechtzaak, ongetwijfeld zal daar ook geëist worden dat de verkoop in NL stil gelegd gaat worden.
Bij mijn weten per direct. Uiteraard zal grijze import nooit helemaal te stoppen zijn, een winkel als Norrod kan dus vast nog even doorleveren (totdat apple hun aanklaagt).Ellen247 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:32:
[...]
Weet iemand hoe snel de verkoop / import dan stil gelegd kan worden?
Onderstaand is een citaat van de NOSTuur86 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:36:
[...]
Bij mijn weten per direct. Uiteraard zal grijze import nooit helemaal te stoppen zijn, een winkel als Norrod kan dus vast nog even doorleveren (totdat apple hun aanklaagt).
Overigens heeft de distri copaco nog geen enkele tab in bestelling staan...
Dat heb ik inderdaad ook gelezen ... bodemprocedures laten inderdaad lang op zich wachten. Maar ik kan me niet voorstelen dat de verkoop in de gehele EU verboden is en dat Nederland daar dan buiten gaat vallen...Ellen247 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:43:
[...]
Onderstaand is een citaat van de NOS
Moeten liefhebbers van de Galaxy nu snel een smartphone of tablet van Samsung kopen voordat het te laat is? Voorlopig niet. Het conflict tussen de twee eletronicagiganten loopt al een tijdje en in Nederland moet de aanklacht nog officieel ingediend worden. Bovendien kan een uitspraak van de rechter in beide zaken nog wel even op zich laten wachten.
Maar deze link zegt weer wat anders:
http://webwereld.nl/nieuw...ung-galaxy-tab-in-eu.html
Maakt het misschien ook nog uit dat het in NL een bodemprocedure betreft? (dit las ik net ergens anders op een website, weet even niet meer welke)
edit: dit staat ook in bovenstaande link
[ Voor 25% gewijzigd door Tuur86 op 09-08-2011 20:50 ]
Hoe zit het met invoeren? Wat wordt hiervoor gerekend?Tuur86 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:01:
Ben ik inmiddels al zo'n 1,5 jaar de juiste tablet aan het uitzoeken ... ben ik van de Notion INK Adam naar de Motorola Xoom en van de Xoom naar Samsung Galaxy tab 10.1 gegaan.... kan ik hem straks als nog niet kopen (via de normale NL webshops).
Ik zit er nu toch hard over te denken om er zelf maar eentje te importeren.... Simply-Electronics...
Verwijderd
Dat helpt me helaas niet verder. Zou iemand anders ook even kort mijn vragen wellicht kunnen beantwoorden?Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:27:
[...]
De Tab is er/komt ook in 32 en 64 GB versies. Daarnaast kun je het geheugen uitbreiden met een losse accessoire waarin je een geheugenkaart kan stoppen.
Geen idee wat de maximale bestandsgrootte is.
Of een witte uit het buitenland (norrod heeft ook alleen maar import tab's).Ellen247 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:58:
Tja what to do. Ik wil graag de witte tab, daarop wachten met het risico dat hij straks niet leverbaar is in NL door het importverbod en ik nog langer moet wachten. Of nu een zwarte kopen bij norrod (nu het nog kan).....
[ Voor 16% gewijzigd door Tuur86 op 09-08-2011 21:05 ]
Het fijne van norrod lijkt me dat je een direct aanspreekpunt hebt in nederland, via internet in het buitenland lijkt me dat lastiger bij problemen aan de tab (zoals vb die newtonringen)Tuur86 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:59:
[...]
Of een witte uit het buitenland (norrod heeft ook alleen maar import tab's).
@Fivel ... ligt er maar net aan of je pakketje gecontroleerd word. Ik zal het zo ff uitrekenen wat het kost als je pech hebt.
Copaco is één van de NL distributeurs die aan ''wederverkopers'' levert. Dit kunnen webshops zijn, IT (dienst) leveranciers etc. Het is dus één van de kanalen die Samsung gebruikt om hun producten over het land te verspreiden.Ellen247 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:01:
[...]
Het fijne van norrod lijkt me dat je een direct aanspreekpunt hebt in nederland, via internet in het buitenland lijkt me dat lastiger bij problemen aan de tab (zoals vb die newtonringen)
PS: wat is distri copaco?
[ Voor 14% gewijzigd door Ellen247 op 09-08-2011 21:32 ]
Pixmania is frans, zit in Parijs gevestigd. Ook niet echt een aanspreekpunt in de buurt dus. Overigens heb ik slechte ervaring met de verzending bij Pixmania.Ellen247 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:17:
http://www.pixmania.nl/nl...re=Bestlist&CodePromo=oui
Mmm misschien is dit toch een optie. Ik neem aan dat het ook echt om de witte gaat en niet om de zwarte zoals bij andere shops..
mmm dat brengt me weer aan het twijfelen... Heb wel vaker iets besteld via pixmania wat wel goed ging dus vandaar dat ik al een klein beetje blij werd.Tuur86 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:33:
[...]
Pixmania is frans, zit in Parijs gevestigd. Ook niet echt een aanspreekpunt in de buurt dus. Overigens heb ik slechte ervaring met de verzending bij Pixmania.
Wil je de hoop ook niet in de schoenen boren hoor ... mijn eerste (en tevens laatste) ervaring met pixmania was niet positief. Product kwam bijna uitgepakt bij me aan ...Ellen247 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:36:
[...]
mmm dat brengt me weer aan het twijfelen... Heb wel vaker iets besteld via pixmania wat wel goed ging dus vandaar dat ik al een klein beetje blij werd.
KOOP NIET BIJ SIMPLY ELECTRONICS!Tuur86 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:59:
[...]
Of een witte uit het buitenland (norrod heeft ook alleen maar import tab's).
@Fivel ... ligt er maar net aan of je pakketje gecontroleerd word. Ik zal het zo ff uitrekenen wat het kost als je pech hebt.
Overigens beweert Simply Electronics in Londen gevestigd te zijn (dan heb je geen invoerrechten naar Nederland). De pakketjes blijken alleen uit Hong Kong te komen... dus hoe dat zit weet ik nog niet helemaal.
Verwijderd
Klopt er zijn wisselende berichten, al lees ik toch ook geregeld positieve feedback.ebk71 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:09:
[...]
KOOP NIET BIJ SIMPLY ELECTRONICS!
Ik heb daar vorige week donderdag ook een sgt besteld. Maar ik begon nattigheid te voelen: even googelen en je leest alleen maar kommer en kwel.
Verwijderd
hier even de link.Ellen247 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:34:
Daar staat hij nu met 10 dagen levertijd volgens mij.
Hallo,Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:42:
Hoewel ik dit topic heb doorzocht (en het internet), ben ik nog even in het ongewisse omtrent het volgende.
Graag zou ik de Galaxy tab 10.1 o.a. willen gebruiken om via HDMI (MHL) HD films af te spelen op mijn HD-tv. Als ik echter kijk naar de bestandsgrootte van deze films, komen die van mij vaak in de buurt van de 14gig. De Samsung heeft echter maar 16gig geheugen en geen direct uitbreidingsslot.
Vragen:Ik hoop dat jullie (en vooral diegene die reeds een tab bezitten) me verder kunnen helpen.
- Hoeveel daadwerkelijke ruimte is/zou er nog zijn (naast het besturingssysteem) op de tab van de 16gig?
- Kan de harde schrijf van Galaxy tab 10.1 wel een bestand ter grootte van bv 14gig aan (ik weet dat dit op de iPad wel een probleem was in het verleden)?
- Daarnaast voorzie ik een probleem dat wanneer ik een film op mijn HD-tv wil afspelen via HDMI, ik de film eerst via bv usb naar de harddisk van de tab moet kopiëren om deze vervolgens met de MHL-kabel en dus HDMI af te spelen. Dit omdat deze optionele MHL-kabel maar 2 poorten heeft, 1 voor HDMI en 1 voor stroom. Of is het ook mogelijk om de HD-film (op bv een usb-stick of usb-harddisk) te koppelen aan de tab en tegelijk een HDMI kabel zodat ik de HD-film niet eerst naar de interne harddisk van de tab hoef te kopiëren? En zo ja, of de tab dit ook wel aan kan (ivm leessnelheid)?
Omdat ze op hun website hebben staan dat ze realtime voorraadinfo geven was dat een plusje, ik stelde een vraag en kreeg de volgende dag netjes antwoord(bij bestellen werd de voorraad ook met 1 verminderd, maar 2 dagen later stond deze op 0 en plotseling weer op 5, ik vond dat gewoon wat vreemd). Bij de SGT staat dat deze verstuurd word in 1-2 werkdagen. Dus als ik op donderdagochtend bestel, verwacht ik dat deze uiterlijk vrijdags verstuurd wordt. Vrijdag al een mail gestuurd, waarop ik maandag het antwoord kreeg dat er een kleine vertraging was. Helaas ging ik toen pas uitgebreid zoeken, en las dat er ook in de afgelopen maanden mensen nog aardig wat tegoed van ze hebben. Ik heb een mail gestuurd dat ik mijn order wilde annuleren, een dag later reactie: dat er nog steeds vertraging was en dat ze mij iets? konden aanbieden als ik de order gewoon liet doorgaan, ik heb ze nogmaals laten weten te annuleren en heel rap mijn geld teruggestort wil hebben op mijn creditcard. Ik vrees dat ik bij mijn creditcard maatschappij aan moet gaan kloppen om het geld terug te krijgen. Ik kwam er dus maandag pas achter dat er van hen een shopreview is op tweakers, die zal ik zeker aanvullen.Tuur86 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:52:
[...]
Klopt er zijn wisselende berichten, al lees ik toch ook geregeld positieve feedback.
Maar wat is jou ervaring? Alleen de opmerking dat je nattigheid voelt kunnen we niet zoveel mee....
Als jij hem idd vandaag binnen krijgt dan bestel ik hem ook daarVerwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:29:
Heb hem vandaag bij T-online.nl besteld. onderdeel van t-mobile duitsland. komt morgen binnen. gewoon de p7500 white.
Ik heb geen leuke ondertitel.
Verwijderd
zoenvisje schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:05:
[...]
Als jij hem idd vandaag binnen krijgt dan bestel ik hem ook daar.
Als de presentatie 23 augustus is, zal de tab niet eerder uitgeleverd worden of wel? Een aantal shops houden half augustus aan. Dat lijkt weer op uitstel.thijsje66 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:34:
Hij komt voorlopig gewoon uit in Nederland, de perspresentatie is 23 augustus en is bij mijn weten nog niet gecancelled?
offtopic:
Iemand ervaring met Little Bhudda in A'dam? Daar is de perspresentatie namelijk, hoe is het eten daar?
Heb hem zojuist besteld. Ben benieuwdVerwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:38:
Yes, hij is inderdaad binnen en gewoon de 3.1 versie top apparaat net uitgepakt.
advertentie van t-online staat de 3.0 maar is de 3.1 snel bestellen anders uitverkocht denk ik.
[...]
[ Voor 55% gewijzigd door Ellen247 op 10-08-2011 12:41 ]
Verwijderd
Omdat het niet zo is. Kijk maar eens bij verschillende winkels zoals Dixons en vele anderen.GuiltyNL schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:50:
Iemand enig idee waarom in Nederland alleen de 16Gb te leveren is?
Op Ebay zie ik de 32Gb Wifi only versie te koop staan:
http://www.ebay.co.uk/itm...-WHITE-10-1-/300572001233
Daar kost hij omgerekend € 557,- voor de 32Gb versie (in het wit).
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq