Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekhouse schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:36:
Nou ik heb em eindelijk terug, en gelijk touchwiz erop gezet ziet er goed uit was er een beetje huiverig voor.
Alleen sync ik mijn bookmarks via chrome maar deze komen niet tevoorschijn heeft iemand hetzelfde probleem?
Als bookmarks je grootste probleem is, dan is de vervanger dus helemaal goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Waarom heeft de 8.9 inch in godsnaam een MicroSD slot en de 10.1 inch niet??? Kun je voor eur 40 toch 32 GB extra aan geheugen erin gooien. En de 8.9 inch heeft nog een scherper scherm ook, alleen iets kleiner.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:40:
[...]

Als bookmarks je grootste probleem is, dan is de vervanger dus helemaal goed ;)
Ja probleem al opgelost even browser app gegevens wissen en het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:10
l3art schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:33:
Waarom niet? Hij zou wel uit komen de 32GB versie. En de verkopen heeft ook een zeer vertrouwbare verkoopstatus, dus denk dat het wel klopt. Alleen dat hij nog maar zeer beperkt leverbaar is. Of het moet een soort van pre-order zijn die je doet, maar dan zou het er ergens bij moeten staan.
Deze verkoper haalt ze uit de US. Dat kan ie doen ivm de importregels in de UK. En vervolgens kan jij ze weer "gratis" naar NL halen omdat de UK binnen de EU valt.
Verkoper is ook gevestigd in de US, maar verstuurd vanuit de UK. Opmerkingkje: als je bij hem wil terugsturen betaal je 10% restockingfee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doe je dat precies . heb het zelfde probleem
Beekhouse schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:53:
[...]

Ja probleem al opgelost even browser app gegevens wissen en het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-10 20:06
Wat betekent een eventueel verbod op de gebruikersduur van dit product. Kunnen we eventueel nog wel op updates rekenen en dus voldoende ondersteuning voor dit product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
laserboy schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:29:
Wat betekent een eventueel verbod op de gebruikersduur van dit product. Kunnen we eventueel nog wel op updates rekenen en dus voldoende ondersteuning voor dit product?
En ook; als je hem nu legaal nog koopt, en je moet hem voor garantie terugsturen, mag Samsung hem jou dan nog aanbieden? Zeker als hij via het buitenland moet gaat dat nog erg leuk worden bij de douane. Hopelijk wordt dit snel gesetteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:28:
Hoe doe je dat precies . heb het zelfde probleem

[...]
Instellingen > applicaties > applicaties beheren, dan tabblad "alles" kiezen browser opzoeken en gegevens wissen kiezen.

Let op! Je bent zo wel al je browser instellingen kwijt en je moet opnieuw chrome sync aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:32:
[...]

En ook; als je hem nu legaal nog koopt, en je moet hem voor garantie terugsturen, mag Samsung hem jou dan nog aanbieden? Zeker als hij via het buitenland moet gaat dat nog erg leuk worden bij de douane. Hopelijk wordt dit snel gesetteld...
Je kan 'm toch gewoon in NL kopen?! En dan heb je altijd winkelgarantie. Feitelijk heb je wat garantie betreft niets te maken met de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laserboy schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:29:
Van wat ik gelezen heb, geldt het verbod voor 3 weken. En de bestaande verzending naar retail in Duitsland kan gewoon doorgaan en dus ook de launch.
Wat produkt updates betreft: ik kan uit m'n ervaring met een US Tab 10.1 P7510 van Norrod alleen maar zeggen dat de updates niet specifiek voor een land is. Ook de US Tab 10.1 is volledig in het nederlands en lijkt hiermee gelijk aan de Tabs die in NL uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:05:
[...]

Je kan 'm toch gewoon in NL kopen?! En dan heb je altijd winkelgarantie. Feitelijk heb je wat garantie betreft niets te maken met de fabrikant.
En hoe krijgt de winkel/Samsung jouw vervangende exemplaar dan binnen de EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo bedankt voor de uitleg,

maar nu het volgende probleem , hij maakt wel de mappen aan ( bookmarks) maar geen favorieten in de mappen.

bij account instelling zie ik ook bij mijn account dat ie alles syncd. maar blijft steken bij browser synchroniseren.

heb jij de oplossing!
Beekhouse schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:58:
[...]

Instellingen > applicaties > applicaties beheren, dan tabblad "alles" kiezen browser opzoeken en gegevens wissen kiezen.

Let op! Je bent zo wel al je browser instellingen kwijt en je moet opnieuw chrome sync aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:14:
[...]

En hoe krijgt de winkel/Samsung jouw vervangende exemplaar dan binnen de EU?
Dat is jouw probleem toch niet?

En dan nog: het verbod geldt voor 3 weken en dan nog niet eens in NL.

Ik geloof dat het allemaal niet zo'n vaart loopt. Samsung en Apple doen boter bij de vis en dan gaat de verkoop in de EU gewoon door. Software is helemaal makkelijk: Samsung gebruikt TouchWiz niet meer, maar standaard Google Honeycomb 3.x. Zo zijn er nog vele oplossingen. Ik denk dat het enige waar dit geneuzel voor zorgt is vertraging. Vertraging voor Samsung èn de consumenten.
.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:51:
[...]

Dat is jouw probleem toch niet?

En dan nog: het verbod geldt voor 3 weken en dan nog niet eens in NL.

Ik geloof dat het allemaal niet zo'n vaart loopt. Samsung en Apple doen boter bij de vis en dan gaat de verkoop in de EU gewoon door. Software is helemaal makkelijk: Samsung gebruikt TouchWiz niet meer, maar standaard Google Honeycomb 3.x. Zo zijn er nog vele oplossingen. Ik denk dat het enige waar dit geneuzel voor zorgt is vertraging. Vertraging voor Samsung èn de consumenten.
.
Ik verwacht dat er uiteindelijk wel een compromis gesloten wordt. Beide bedrijven hebben elkaar nodig..

http://twitter.com/#!/andreasudo/status/101251023603118081

[ Voor 4% gewijzigd door Fivel op 10-08-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lau1958
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-06 22:20
Wil jullie niet onthouden van mijn 10.1 ervaringen.
Heb mijn 10.1 tijdens vakantie in usa gekocht. Werk er nu dik maand mee erg tevreden!
Er valt, als je tweakers leest, altijd op elk device wat op of aan te merken maar bottom line goed apparaat en goede software en je kunt er gewoon je zaakjes mee doen.
Even kijken of andere dezelfde ervaring hebben met de laatste 5 aug software update:.
1 de icoontjes onder in de balk die aangeven of er mail is zijn nu voor elk mail account hetzelfde. Voorheen zag je per account een verschil.

2 mail client is enorm vooruit gegaan qua interface
3 panorama fotos gemaakt met de samsung worden niet allemaal meer door de gallery software getoond, terwijl ze uiteraard wel aanwezig zijn, voorheen wel.
4 aardige widgets bij gekomen.
5 ik merk geen echte performance winst, hij is gewoon snel!
6 het editten van tekst lijkt beter te werken
7 browser, persoonlijk, vindt ik er niet op vooruit gegaan zeker niet je favouriten organiseren, die ben je trouwens kwijt na de update.

En als laatste ik heb genoeg aan de beschikbare apps in de market place, die miljoenen die de collega tablet maker heeft gebruik ik toch niet. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:25:
Hallo bedankt voor de uitleg,

maar nu het volgende probleem , hij maakt wel de mappen aan ( bookmarks) maar geen favorieten in de mappen.

bij account instelling zie ik ook bij mijn account dat ie alles syncd. maar blijft steken bij browser synchroniseren.

heb jij de oplossing!

[...]
Daar kan ik je niet mee helpen bij mij staan ze wel gewoon in de mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:33:
Waarom niet? Hij zou wel uit komen de 32GB versie. En de verkopen heeft ook een zeer vertrouwbare verkoopstatus, dus denk dat het wel klopt. Alleen dat hij nog maar zeer beperkt leverbaar is. Of het moet een soort van pre-order zijn die je doet, maar dan zou het er ergens bij moeten staan.
Ik reageerde op de vraag van GuiltyNL Iemand enig idee waarom in Nederland alleen de 16Gb te leveren is?

En dat niet alleen de 16GB te leveren is. Zoals op vele sites te zien is zoals op Dixons.nl.
Je ziet alleen dat de 16GB Tabs wat release betreft voorlopen op de Tabs met meer opslaggeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 15:26
Ik heb er net 1 bij Phoneshop.nl besteld. De 16GB dus, ik zit maanden op dat ding te wachten. De kans is klein dat hij na het verbod niet meer te krijgen is, maar ik ga die gok niet nemen.

Met 16GB kom ik voorlopig ook wel vooruit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 16:09

13art

Moderator Mobile
FaceDown schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:47:
Waarom heeft de 8.9 inch in godsnaam een MicroSD slot en de 10.1 inch niet??? Kun je voor eur 40 toch 32 GB extra aan geheugen erin gooien. En de 8.9 inch heeft nog een scherper scherm ook, alleen iets kleiner.
Geloof nog steeds niet dat de 8.9 wel een MicroSD slot heeft. Op de hands-on video's is hier ook niets van te zien. Foutje op de website vermoed ik.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Zal het even aan vertegenwoordiger van samsung vragen hoop er snel reactie over te hebbe.
l3art schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 21:27:
[...]

Geloof nog steeds niet dat de 8.9 wel een MicroSD slot heeft. Op de hands-on video's is hier ook niets van te zien. Foutje op de website vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar 10.1 tablet nog in de winkel te verkrijgen is voor een redelijke prijs? Ik zag m online bij 2 winkels maar in de 'fysieke winkel' waren ze uitverkocht....Ga vrijdag op vakantie en wil m dan erg graag meenemen...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2011 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
@femke31
heb je het niet over de "oude" galaxy tab (7 inch)
De galaxy tab (10.1) waar dit topic over gaat is in principe in nog geen winkel te vinden, en kost heel wat meer dan 300 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Marco; je hebt helemaal gelijk; ben ze door elkaar aan t halen.
De 10.1 is toch al wel gewoon in NL verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:55:
Je kunt de tab o.a. kopen bij Norrod (let op, is wel import tab):
http://www.norrod.nl/a/no...p7510-galaxy-tab-101-inch

Een aantal tweakers hebben de tab hier al gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Net intern navraag gedaan bij samsung zowel de 10.1 als de 8.9 krijgen GEEN micro sd slot. op de site gaat het ook verandert worden van samsung.
melvin0907 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 21:47:
Zal het even aan vertegenwoordiger van samsung vragen hoop er snel reactie over te hebbe.

[...]

[ Voor 33% gewijzigd door melvin0907 op 10-08-2011 23:55 ]

• jxjcs
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

jxjcs

...

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:40:
Iemand enig idee waar 10.1 tablet nog in de winkel te verkrijgen is voor een redelijke prijs? Ik zag m online bij 2 winkels maar in de 'fysieke winkel' waren ze uitverkocht....Ga vrijdag op vakantie en wil m dan erg graag meenemen...
De 10.1v ligt inderdaad gewoon in de Vodafone winkels.

Verwijderd

jxjcs schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:29:
[...]

De 10.1v ligt inderdaad gewoon in de Vodafone winkels.
Koop geen 10.1v die zijn heel slecht gebouwd.
En zeker niet bij vodafone, er bestaat geen winkel met een slechtere service dan Voda.
De mijne is al voor de 5e keer weg voor reparatie.

• venom1
  • Laatst online: 20-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:13:
[...]

En zeker niet bij vodafone, er bestaat geen winkel met een slechtere service dan Voda.
Wat was er nu weer mis mee dan? Ik heb er ook een typ dit bericht nu op de 10.1v ik zit te denken om te wachten een maand en hem dan met garantie op te laten sturen omdat mijn scherm half lostkom aan de onderkant, gelukkig heb ik een book cover en merk ik hier niks van tijdens gebruik.

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:51
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:55:
Afgelopen dinsdag 10.1 Pure White P7500 besteld via www.redcoon.nl, vanmorgen geleverd door GLS.
Ik zie alleen dat ze nu niet meer op de website van Redcoon staan!

Leaping Lab Rats!

• Sjokkel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-11-2024
d3vlin schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:35:
[...]

Afgelopen dinsdag 10.1 Pure White P7500 besteld via www.redcoon.nl, vanmorgen geleverd door GLS.
Ik zie alleen dat ze nu niet meer op de website van Redcoon staan!
Ik heb die van mij dinsdag avond om 21 u besteld na het lezen van het nieuws bij redcoon.be. De ochtend nadien was hij van de site verdwenen. Hij is net een uurtje geleden geleverd. Zijn inderdaad de witte exemplaren uit Duitstland.

Schitterend apparaatje!

• melvin0907
ik had bmijn tab laatst opgestuurd via vodafone delft en daar had ik binnen 2 dagen een hele nieuwe.
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:13:
[...]

[ Voor 215% gewijzigd door melvin0907 op 11-08-2011 15:01 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:57
melvin0907 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:33:
Ey Calactus waar ben jij woonachtend, mischien kan ik je probleem oplossen met je tab .
Zou je mij een prive bericht kunnen sturen.

[...]
Als je het hier post hebben anderen er wellicht ook wat aan.

• melvin0907
.

[ Voor 113% gewijzigd door melvin0907 op 11-08-2011 14:47 ]

Verwijderd

Melvin ik woon in den haag.
En ik ben benieuwd hoe jij mij kan helpen.

Verwijderd

venom1 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:35:
[...]

Wat was er nu weer mis mee dan? Ik heb er ook een typ dit bericht nu op de 10.1v ik zit te denken om te wachten een maand en hem dan met garantie op te laten sturen omdat mijn scherm half lostkom aan de onderkant, gelukkig heb ik een book cover en merk ik hier niks van tijdens gebruik.
Bij het verwisselen van het scherm hebben ze de zilveren rand beschadigt.
Dus hij kon weer terug. :|

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Mijn Tab is zojuist geleverd, gekocht bij t-online shop. Gister besteld.

Typ dit vanaf mijn Tab uiteraard.

Zoek nu alleen nog een hoes waar hij in overeind kan staan, iemand tips?

[ Voor 25% gewijzigd door zoenvisje op 11-08-2011 16:29 ]

Verwijderd

Goed advies van mij toch! vell plezier ermee

heb mij originele hoes besteld van samsung zelf bij bol.com 69 euro top hoes en lekker dun.[

quote]zoenvisje schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:17:

[/quote]

• Roamor
  • Niet online
Uitspraak in de zaak Apple - Samsung wordt verwacht op 15 September, dus tot die tijd kun je sowieso nog een Tab bemachtigen.

Verwijderd

zoenvisje schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:17:

De originele hoes is inderdaad geweldig. Je Tab past er perfect in, de combo blijft lekker dun en je kan je Tab ermee in 2 standen zetten. Laag om te typen en hoog om films te kijken.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Roamor schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:42:
Uitspraak in de zaak Apple - Samsung wordt verwacht op 15 September, dus tot die tijd kun je sowieso nog een Tab bemachtigen.
Dat is mooi. Kan ik toch nog bij de Dixons een tablet aanschaffen en mn VVV bonnen inleveren. Helaas hebben ze alleen de 16GB variant.

• zoenvisje
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:40:
Goed advies van mij toch! vell plezier ermee

heb mij originele hoes besteld van samsung zelf bij bol.com 69 euro top hoes en lekker dun.
Prima advies idd!
Heb die hoes van bol.com ook op het oog. Zometeen maar ff bestellen aangezien hier al twee mensen hem aanraden.

• melvin0907
stuur mij even een private message.
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:04:
[...]

Melvin ik woon in den haag.
En ik ben benieuwd hoe jij mij kan helpen.

Verwijderd

melvin0907 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:56:
stuur mij even een private message.

[...]
Hmm hoe stuur je een private message.

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:57
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:01:
[...]

Hmm hoe stuur je een private message.
door het in je eigen profiel ook in te schakelen, daarna zie je onder iemands naam een poppetje erbij staan.

• Ellen247
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02-2017
Roamor schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:42:
Dat is goed nieuws! Dan wacht ik ook gewoon op de NL release. Als hij nu maar niet binnen no-time uitverkocht is. ;)

Iemand toevallig de tab al besteld bij bol.com?

http://www.tabletcenter.n...-tab-10-1-wifi-white.html
Hier staat de release nog steeds op 16 augustus (officieel is het toch 23 augustus?). Zouden ze 16 aan kunnen houden??

• M a r c o
  • Niet online
van nu.nl
Apple en Samsung zullen voor 15 september waarschijnlijk met elkaar onderhandelen over het uitwisselen van licenties voor verschillende octrooien. Dan zou de octrooikant van de zaak opgelost zijn. Of de bedrijven tot een overeenstemming komen, is uiteraard nog maar de vraag.

Wat betreft het modelrecht en dus het uiterlijk van de apparaten, moet de rechter echt uitspraak doen. De Galaxy Tab zou eigenlijk eind augustus gelanceerd worden, maar de perspresentatie is inmiddels afgelast en de verwachting is dan ook dat Samsung wacht tot na 15 september.

• zoenvisje
Beetje een noob vraag maar kan het niet vinden: hoe verwijder ik homescreens?

• Ellen247
Waar lees je dat?
Dat is dan weer balen...

Gelijk nog een vraagje aan de mensen die er inmiddels een bezitten, werkt het ook allemaal prima zonder sim als het om een versie met 3g gaat?

Edit: http://www.nu.nl/gadgets/...-in-haagse-rechtbank.html

[ Voor 12% gewijzigd door Ellen247 op 11-08-2011 19:34 ]

• zoenvisje
@Ellen247 de mijne werkt prima zonder sim

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:33
zoenvisje schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:12:
Beetje een noob vraag maar kan het niet vinden: hoe verwijder ik homescreens?
Niet. :(

• zoenvisje
Dat verklaard waarom ik het niet kon vinden :p.

Wel jammer, 5 is veel te veel voor mij. Op mn sgs gebruik ik er ook maar 3 met moeite :p.

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
Ellen247 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:59:
[...]

Dat is goed nieuws! Dan wacht ik ook gewoon op de NL release. Als hij nu maar niet binnen no-time uitverkocht is. ;)

Iemand toevallig de tab al besteld bij bol.com?

http://www.tabletcenter.n...-tab-10-1-wifi-white.html
Hier staat de release nog steeds op 16 augustus (officieel is het toch 23 augustus?). Zouden ze 16 aan kunnen houden??
Coolblue (de keten achter deze en vele andere websites) levert vaak zelfs eerder uit dan de oorspronkelijk genoemde leverdatum. Dit heb ik al drie keer meegemaakt. De laatste keer met de Samsung Galaxy SII, ik had hem als 49ste gepreorderd bij hen en had hem ruim een week voor de oorspronkelijk vernoemde datum binnen.

Bij Coolblue heb je overigens ook echt super service als je dit nodig mocht hebben. Ik heb nog ruim €100,- aan coupons voor coolblue en wil mijn tab daar ook graag bestellen. Baal er alleen een beetje van dat heel nederland alleen nog maar iets vermeld over 16GB versies, terwijl ik toch eigenlijk wel de 32GB wil....

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:33
zoenvisje schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:54:

Wel jammer, 5 is veel te veel voor mij. Op mn sgs gebruik ik er ook maar 3 met moeite :p.
Ik gebruik er op dit moment ook maar 1 op mijn tab. :+

• Roamor
  • Niet online
zoenvisje schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:54:

Waarom zou je ze weg willen hebben? Ze zitten toch niet in de weg als je de 2 buitenste leeglaat?

• zoenvisje
Ze zitten niet in de weg maar ik gebruik ze ook niet dus had leuk geweest als ze verwijderd hadden kunnen worden.

• nemol
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-10 16:42
Hoi allemaal,

Ben ook van plan een tab te kopen als hij straks via de officiele release te koop is.

Nu zag ik hem bij Dynabyte staan voor ong. 480 euro en bij Dixons op de site voor 599 euro. Ook allebei op de site vermeld.

Kan iemand mij uitleggen waar het grote prijsverschil in zit?

Bedankt

• Roamor
  • Niet online
nemol schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:18:
Hoi allemaal,

Ben ook van plan een tab te kopen als hij straks via de officiele release te koop is.

Nu zag ik hem bij Dynabyte staan voor ong. 480 euro en bij Dixons op de site voor 599 euro. Ook allebei op de site vermeld.

Kan iemand mij uitleggen waar het grote prijsverschil in zit?

Bedankt
480 is de Wifi versie, die je bij de Dixons hebt gezien is de _7500, met 3G.

• nemol
Roamor schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:21:
[...]

check

thnx!!!!!!!!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
Nog twee maanden om te shoppen dus in NL ... gelukkig. Nu maar hopen dat de 32GB voor 13 oktober in de winkels/webshops ligt.

While Danny Crane sadly did not make an appearance the presiding judge still seemed rather amused, calling the various legal representatives "terriers" according to Andreas Udo de Haes, an editor at Webwereld who live-tweeted the proceedings. The judge finished by saying a ruling would come on September 15th and if indeed an injunction were coming it won't appear until October 13th. So, tablet fans in the Netherlands, know that you have at least two months worth of worry-free shopping ahead of you.

Bron: Engadget

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
Tuur86 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:26:
Nog twee maanden om te shoppen dus in NL ... gelukkig. Nu maar hopen dat de 32GB voor 13 oktober in de winkels/webshops ligt.

While Danny Crane sadly did not make an appearance the presiding judge still seemed rather amused, calling the various legal representatives "terriers" according to Andreas Udo de Haes, an editor at Webwereld who live-tweeted the proceedings. The judge finished by saying a ruling would come on September 15th and if indeed an injunction were coming it won't appear until October 13th. So, tablet fans in the Netherlands, know that you have at least two months worth of worry-free shopping ahead of you.

Bron: Engadget
Ik had het ook gezien. Daarnaast zal dit zeker goed zijn voor de NL webwinkels die naar het buitenland verschepen. Eigenlijk kan je het nu niet verbieden in de rest van Europa, immers is er vrij verkeer van goederen. Als het dus Nederland in mag mag het ook naar een ander land.

Ook vond blijkbaar de rechter het niet zo ernstig dus ik heb goede hoop dat ook na 13 oktober not te koop is. Ik zou bijna de tab kopen omdat ik ze het gun.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 19:54
Helemaal netjes word het ook niet gespeeld volgens mij. Men zegt dat de argumenten pas 2 weken van tevoren duidelijk waren. Door flink door te duwen wil men de tegenpartij ook een beetje overrompelen volgens mij. De rechter geeft wel aan dat hij goed zal kijken of het niet te complex is voor een kort geding. Dan gaat het nog wel even duren :)

http://www.nu.nl/gadgets/...-in-haagse-rechtbank.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
In de VS probeert Apple sinds 5 juli ook een verbod te krijgen op de verkoop van Galaxy toestellen (niet alleen de Tab) ITC gaat nu de klach onderzoeken.
http://www.nu.nl/internet...officieel-onderzocht.html
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:11:
[...]

Bij het verwisselen van het scherm hebben ze de zilveren rand beschadigt.
Dus hij kon weer terug. :|
Dat is niet goed te praten. Is er dan geen controle voor verzenden ?

Mijn 10.1v heeft het probleem dat de glasplaat aan de onderkant meer en meer los komt. Zie er tegen op om hem te laten herstellen.
Door dit probleem en de slechte update of geen bestaande opdate (naar 3.1 of 3.2) heb ik spijt dat ik de 10.1v gehuurd heb bij Belgacom. Had ik mij maar kunnen inhouden en gewacht tot de 10.1 of nog beter de 8.9.

Ook de misleiding van nVidia vind ik een rotstreek, dat ze daar maar eens een rechtszaak over beginnen.
Ik bedoel de beperkingen voor afspelen van video.

Op de site van nVidia staat duidelijk 1080P ZONDER kleine lettertjes. En er word ook mee geadverteerd.
Dat er hierdoor nog geen rechtszaak in de VS begonnen is begrijp ik niet.
http://www.nvidia.com/object/tegra-2.html

@M a r c o: inderdaad, eens te meer een bewijs dat de hoofdreden het proberen uitschakelen van de concurentie is, ook al geeft Apple officieel andere redenen op natuurlijk.

De Motorola Xoom word ook aangevallen en die lijkt minder op de iPad dan de GT10.1.
Op die manier gaat de HTC Puccini ook een rechtszaak aan zijn been krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door abusimbal op 12-08-2011 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
jip_86 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 23:54:
Helemaal netjes word het ook niet gespeeld volgens mij. Men zegt dat de argumenten pas 2 weken van tevoren duidelijk waren. Door flink door te duwen wil men de tegenpartij ook een beetje overrompelen volgens mij. De rechter geeft wel aan dat hij goed zal kijken of het niet te complex is voor een kort geding. Dan gaat het nog wel even duren :)

http://www.nu.nl/gadgets/...-in-haagse-rechtbank.html
plus dat apple deze aanklacht al heel veel eerder had kunnen indienen, maar het heel erg tactisch zo gepland heeft om de release zo veel mogelijk te frustreren.

[ Voor 63% gewijzigd door M a r c o op 12-08-2011 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik weet wel dat als ik Samsung was, de prijzen "opeens" omhoog zou gooien van van alle beeldschermen die Apple bij Samsung afneemt. Uitsluitend voor Apple uiteraard!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung zou de look en feel van de iPad hebben gestolen. Honeycomb is van Google, dus volgens mij klagen ze de verkeerde aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:57
dfrenner schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:34:
Ik weet wel dat als ik Samsung was, de prijzen "opeens" omhoog zou gooien van van alle beeldschermen die Apple bij Samsung afneemt. Uitsluitend voor Apple uiteraard!
die prijzen liggen vast en voor toekomstige orders is er genoeg concurrentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:21:
[...]

In de specs staat dat de Wifi versie wel gewoon a-gps heeft. Het basis iPad 2 model heeft dit bijvoorbeeld niet (fail). Dit zou betekenen dat de 3G hardware wel aanwezig zou moeten zijn in de wifi versie volgens mij (assisted ..)

Werkt de assisted GPS dan ook zonder dat er een simkaart aanwezig is in het Wifi model?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Volgens mij is AGPS ook mogelijk door locatiebepaling van wifi-netwerken. Dus een internetverbinden is volgens mij al genoeg. Bij 3g wordt er alleen nog gebruik gemaakt van zendmasten voor locatiebepaling.

[ Voor 8% gewijzigd door H92! op 12-08-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H92! schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:18:
Volgens mij is AGPS ook mogelijk door locatiebepaling van wifi-netwerken. Dus een internetverbinden is volgens mij al genoeg. Bij 3g wordt er alleen nog gebruik gemaakt van zendmasten voor locatiebepaling.
Ok, misschien aanvullend: Hoe werkt de GPS voor het Wifi model als je niet met internet bent verbonden (gewoon ergens buiten bijvoorbeeld). Krijg je snel en accuraat een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
Ik wilde die homescreens eerst ook verwijderen, maar eigenlijk zijn ze wel handig. Gewoon ruimer opzetten en elke screen een doel geven (algemene info, mail, apps, games etc.)

Ik heb ook de Duitse, gewoon op Nederlands gezet en klaar. Garantie via Nederlandse shops, dus ik zie niet in waarom iemand perse zou willen wachten op de Nederlandse versie?!

Ik heb nu de Bol.com reader teminste niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Als je geen internetverbinding hebt, dan zal hij gewoon mbv satellieten een locatie proberen te krijgen. Een AGPS maakt een fix iets sneller of zorgt voor een fix als je tussen hoge gebouwen staat waardoor er geen satellieten te 'zien' zijn.

Wikipedia: Assisted GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
GuiltyNL schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:39:
Ik wilde die homescreens eerst ook verwijderen, maar eigenlijk zijn ze wel handig. Gewoon ruimer opzetten en elke screen een doel geven (algemene info, mail, apps, games etc.)

Ik heb ook de Duitse, gewoon op Nederlands gezet en klaar. Garantie via Nederlandse shops, dus ik zie niet in waarom iemand perse zou willen wachten op de Nederlandse versie?!

Ik heb nu de Bol.com reader teminste niet ;)
Krijg die homescreens uiteindelijk vast wel vol.

Ik ga vandaag even langs Mediamarkt, daar schijnen ze de Samsung Book Cover voor 60 euro te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
Precies, dat dacht ik ook.

Maar weet iemand hoe je de icoontjes die je uit de onderste taakbalk naar boven kunt toveren kunt wijzigen / aanpassen? Ik wil daar eigenlijk Taakbeheer, Configuratiescherm en dat soort zaken in hebben (die calculator is ook handig, maar die notities bijvoorbeeld weer niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
abusimbal schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:11:
@M a r c o: inderdaad, eens te meer een bewijs dat de hoofdreden het proberen uitschakelen van de concurentie is, ook al geeft Apple officieel andere redenen op natuurlijk.
Volgens mij hebben ze daar voorlopig toch aardig in gefaald lijkt mij.
Het importverbod wat ze nu voor de EU hebben afgedwongen is waardeloos geworden.
Zoals Kevinp ook al zei.
Kevinp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:39:
[...]
Daarnaast zal dit zeker goed zijn voor de NL webwinkels die naar het buitenland verschepen. Eigenlijk kan je het nu niet verbieden in de rest van Europa, immers is er vrij verkeer van goederen. Als het dus Nederland in mag mag het ook naar een ander land.
Dit gaat natuurlijk niet alleen voor webwinkels in Nederland op. Distributiecentra in de hele EU kunnen hun zendingen via Nederland binnen laten komen, en dan over land naar hun centra elders in de EU verschepen om de winkels te bevoorraadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 10.1v heeft het probleem dat de glasplaat aan de onderkant meer en meer los komt. Zie er tegen op om hem te laten herstellen.
Door dit probleem en de slechte update of geen bestaande opdate (naar 3.1 of 3.2) heb ik spijt dat ik de 10.1v gehuurd heb bij Belgacom. Had ik mij maar kunnen inhouden en gewacht tot de 10.1 of nog beter de 8.9.
Denk je dat ze de 10.1 gaan verhuren met dit voorlopig EU verbod ?
Enkel de samsung tab p1000 is nog beschikbaar bij proximus (e-shop), geen 10.1v meer noch nergens enige vermelding van de 10.1.

Na enig zoekwerk is mn omgeruilde 10.1v dan toch opgedoken en naar ander kiala-punt verzonden, exact 1 maand na datum verwacht ik em dus, hopelijk een goed exemplaar...(maarja nje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo werkt het dus.
eerst 5 keer me tab terug voor reparatie, krijg ik hem de laatste keer terrug met beschadigen.
Stuuren ze hem weer terug.
Nu kon ik hem vandaag terug halen, en wat wekt mijn verbazing.
Ze zeggen dat het gebruikers sporen zijn.
Ik heb deze tab nieuw gehad en na een uur al weer terug gestuurd en ze zeggen gebruikers sporen.
Dus dan word het een ja en nee speletje en die win je nooit.
Dus nu zit ik met een tab die beschadigd is wat ze in het reparatie centrum hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik zou er geen genoegen mee nemen. Toevallig geen foto's gemaakt voor een review oid van toen je hem net kreeg? Ik zou er in ieder geval fel tegen in gaan. Desnoods iets van rechtsbijstand ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
zoenvisje schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:06:
[...]

Krijg die homescreens uiteindelijk vast wel vol.

Ik ga vandaag even langs Mediamarkt, daar schijnen ze de Samsung Book Cover voor 60 euro te verkopen.
Op ebay is hij voor 37 euro incl verzendkosten uit de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:55:
[...]

Enkel de samsung tab p1000 is nog beschikbaar bij proximus (e-shop), geen 10.1v meer noch nergens enige vermelding van de 10.1.

Na enig zoekwerk is mn omgeruilde 10.1v dan toch opgedoken en naar ander kiala-punt verzonden, exact 1 maand na datum verwacht ik em dus, hopelijk een goed exemplaar...(maarja nje)
Aanbod van Belgacom is beperkt tot de 10.1v tenzij Belgacom dit gaat veranderen.

Ze zullen de 10.1v van mij herstellen vermoed ik als ik hem binnen breng, maar dat is het juist, ik wacht nog even.

EDIT
@Sake, Kaise1 bedoelt de 10.1v die Belgacom verhuurd, dus in België. De 10.1 zou door Belgacom deze maand verkocht gaan worden, maar door het verbod gaat dit niet door

[ Voor 11% gewijzigd door abusimbal op 12-08-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:55:
[...]

In Goes, Zeeland, zijn in iedere geval grote billboards te vinden van KPN van Internet+Tablet.
De afbeelding geeft een hele grote Tab 10.1 met de naam Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Op tabletcenter is de release 1 week opgeschoven :( Volgens mij wordt de Tab toch een (korte) verkoopsucces ondanks het gedoe met Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
nieuws: Samsung mag Galaxy Tab 10.1 in Nederland uitbrengen

Ben vandaag in een aantal zaken geweest (MyCom en MediaMarkt in Groningen) en daar hebben ze 'm in ieder geval niet op voorraad. Ben wel benieuwd hoe snel de uitrol ervan gaat, en hoeveel vraag er eigenlijk naar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 21:53
Ik zit net te denken, juist door dit gedoe van Apple gaat de Galaxy Tab een enorme verkoop hit worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen247
Ik kon niet wachten!! Heb hem via phoneshop.nl
Wat is ie mooi! :-) Hij hangt nog ff aan de lader, morgen lekker spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
H92! schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:45:
Op tabletcenter is de release 1 week opgeschoven :( Volgens mij wordt de Tab toch een (korte) verkoopsucces ondanks het gedoe met Apple.
Zo mij niets verbazen als Samsung snel alle tabs in Nederland dumpt en hoopt op een levendige export vanuit 'onze' winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik ga hem bestellen bij Bol.com
VVV bonnenopgestuurd en dan krijg je een code die overeenkomt met de waarde van de VVV bonnen. Tevens krijg je dan 25% korting op bepaalde Galaxy Tab accessoires. Kan ik meteen een card reader + usb plug erbij nemen.

Maar alvast beginnen met de bookcover te bestellen via ebay. Heb ik die maar vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
En zo te zien krijg je er dit ook nog bij:
Gratis Samsung Desktop dock cadeau

Registreer je voor 15 augustus op samsung.com/mobile en koop voor 30 augustus 2011 bij bol.com een Samsung Galaxy Tab 10.1 en krijg via Samsung een gratis Samsung desktop dock cadeau. Lees de voorwaarden op de samsung.com/mobile. Na registratie ontvang je per e-mail een bevestiging. Stuur voor 15 september 2011 de bevestiging en een kopie van de kassabon op naar het aangegeven adres en ontvang de gratis Samsung desktop dock bij je thuis. Deze actie is geldig vanaf 8 juli en is niet geldig bij aankoop via een plaza partner.
Wordt wel erg verleidelijk zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Tab komt gewoon 23 augustus bron webwereld.nl is een bevestiging van samsung benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:10
melvin0907 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:44:
Tab komt gewoon 23 augustus bron webwereld.nl is een bevestiging van samsung benelux.
Er was vandaag nog iemand hier(heeft blijkbaar zijn bericht aangepast, die "uit zeer betrouwbare bronnen had vernomen dat vanaf aanstaande maandag, week 33 de tab uitgeleverd ging worden....................... :X

Ik wordt echt knettergek van dat gespeculeer en dat wachten. Uit frustratie ook maar een kindle besteld, maar jah, daar moet ik ook nog een week op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Ik vind €69,- voor een book cover echt belachelijk duur, weet iemand of er goedkopere alternatieven zijn? Ik vind zo'n book cover echt een must voor een tablet.

@hierboven: Bol.com heeft het over 5-10 werkdagen. Zouden ze daarmee de 23e bedoelen?

[ Voor 12% gewijzigd door StephanVierkant op 12-08-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kama
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 13:37

Kama

Game Coordinator

ebk71 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:49:
[...]

Er was vandaag nog iemand hier(heeft blijkbaar zijn bericht aangepast, die "uit zeer betrouwbare bronnen had vernomen dat vanaf aanstaande maandag, week 33 de tab uitgeleverd ging worden....................... :X

Ik wordt echt knettergek van dat gespeculeer en dat wachten. Uit frustratie ook maar een kindle besteld, maar jah, daar moet ik ook nog een week op wachten.
Ik sluit me hier bij aan... Iedereen roept maar wat en Samsung zegt maar niks.. daarmee bedoel ik, niks op de website, maar ook niks in een "nieuwbrief" oid naar ge-preregistreerde klanten. (met alle respect, maar ik vind dat behoorlijk slecht).

pdashop.nl heeft de datum vandaag aangepast van 16-8 naar 23-8...

drs. Kama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle46
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-01-2024
Stephan4kant schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:50:
Ik vind €69,- voor een book cover echt belachelijk duur, weet iemand of er goedkopere alternatieven zijn? Ik vind zo'n book cover echt een must voor een tablet.

@hierboven: Bol.com heeft het over 5-10 werkdagen. Zouden ze daarmee de 23e bedoelen?
Ik heb een goede cover gekocht bij amazon.de, de originele bookcover van Samsung. Bevalt erg goed. Hij kost € 44.95. Hier de link http://www.amazon.de/Sams...005452XQK/ref=pd_sim_ce_3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Ik heb net voor de lol mn Razer gamemuis aangesloten met bluetooth, werkt wel lekker. Verder niet erg nuttig maar als de tab zo staat in zn cover werkt het wel.

De book cover is overigens wel 70 euro bij Mediamarkt, toch maar gekocht. Voelt wat veiliger zo in een cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BushWhacker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 19:46

BushWhacker

developer

ebk71 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:49:
[...]

Bij de MM in Zwolle zouden ze hem al op voorraad hebben. Ze mogen hem alleen pas maandag a.s. verkopen.
Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen in slaapzakken daar maandag voor de deur liggen.... :P

[ Voor 0% gewijzigd door BushWhacker op 13-08-2011 08:30 . Reden: Typo ]

Freedom FttH - EdgeRouter 4 SFP - OnePlus 8T - Debian - Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:31:
Ik heb deze tab nieuw gehad en na een uur al weer terug gestuurd en ze zeggen gebruikers sporen.
Dus dan word het een ja en nee speletje en die win je nooit.
Dus nu zit ik met een tab die beschadigd is wat ze in het reparatie centrum hebben gedaan.
Laat ze maar aantonen dat ze het ding beschadigd hebben ontvangen dan. Als ze zo zeker zijn van hun zaak hebben ze toch zeker wel foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Stephan4kant schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:50:

l3art schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:40:
[...]

Op ebay is hij voor 37 euro incl verzendkosten uit de UK.
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 08:34:
[...]

Laat ze maar aantonen dat ze het ding beschadigd hebben ontvangen dan. Als ze zo zeker zijn van hun zaak hebben ze toch zeker wel foto's.
Precies! Denk dat jij in deze sterker staat dan zij. Zij moeten dan kunnen aantonen dat hij al beschadigd was, en niet andersom.

[ Voor 22% gewijzigd door 13art op 13-08-2011 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
nog een vraagje voor de kenners hier

Als je dus geen 3G versie neemt en alleen wifi. Kan je dan via bluetooth je samsung galaxy s2 als thetering modem gebruiken zodat je toch het internet opkan zonder wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Het lijkt me dat je met je galaxy s2 een wifi hotspot moet maken. dat zou moeten werken.
Je s2 heeft dan zelf verbinding met 3G, en maakt een wifi hotspot aan. Op je tab maak je dan verbinding met het wifi netwerk dat je s2 maakt.
HTC heeft in ieder geval standaard software hiervoor op zijn telefoons staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 08:34:
[...]

[/quote
Je kan praten als brugman maar je krijg gewoon geen gelijk.
Ik heb ook laten zien dat ik zelfs de oplader helemaal niet gebruikt heb.
Want die zit nog helemaal ingepakt met het plakband eromheen.
Ik heb de tab helemaal niet gebruikt.
Maar je leert er ook van, ik koop ook nooit meer wat van samsung en bij vodafone.
En een tip, maak fotos van je tab als je hem ooit aanbied voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:49:
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 08:34:
[...]

[/quote
Je kan praten als brugman maar je krijg gewoon geen gelijk.
Ik heb ook laten zien dat ik zelfs de oplader helemaal niet gebruikt heb.
Want die zit nog helemaal ingepakt met het plakband eromheen.
Ik heb de tab helemaal niet gebruikt.
Maar je leert er ook van, ik koop ook nooit meer wat van samsung en bij vodafone.
En een tip, maak fotos van je tab als je hem ooit aanbied voor reparatie.
Rechtsbijstand inschakelen (als hij die heeft)! Of het nou gebruikssporen zijn of niet, is helemaal niet relevant. Het gaat om het feit of ze er wel of niet op zaten toen hij ter reparatie werd aangeboden. Als het hier inderdaad behoorlijke beschadigingen betreft en de tablet was net nieuw dan is het niet aannemelijk dat deze beschadigingen door het korte gebruik zijn ontstaan, tenzij ze dat kunnen aantonen. Echter als ze niet toe willen geven dan zul je dus je rechtsbijstandverzekering of een advocaat moeten inschakelen. Je kan ook even naar de rechtswinkel gaan.

Groetjes, FaceDown.

Pagina: 1 ... 13 ... 56 Laatste