Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de discussie over de slechte service van Vodafone niet in een aparte topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
Mediamarkt Duitsland zou de 10.1 toch gaan verkopen.
http://fosspatents.blogsp...les-european-battles.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besten, ik heb hier gisteren zo'n Samsung Tab 10.1 (GT-P7100) gekocht voor 450€. Ding werk verder perfect, en ben er heel tevreden over, maar als ik kijk naar de (youtube) filmpjes over het toestel zie ik dat mijn desktop er compleet anders uitziet (widgets en zo) Na wat surfen en zoeken denk ik dat ik eenvoudigweg die Touchwiz niet heb. Of toch niet geactiveerd heb. Iemand meer uitleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:11:
Besten, ik heb hier gisteren zo'n Samsung Tab 10.1 (GT-P7100) gekocht voor 450€.
Waar is hier? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Besten, ik heb hier gisteren zo'n Samsung Tab 10.1 (GT-P7100) gekocht voor 450€. Ding werk verder perfect, en ben er heel tevreden over, maar als ik kijk naar de (youtube) filmpjes over het toestel zie ik dat mijn desktop er compleet anders uitziet (widgets en zo) Na wat surfen en zoeken denk ik dat ik eenvoudigweg die Touchwiz niet heb. Of toch niet geactiveerd heb. Iemand meer uitleg?
GT-P7100 is de 10.1v. Op deze zit nog geen Touchwiz, maar komt waarschijnlijk pas bij een update met Android 3.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:10
BushWhacker schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 08:30:
[...]

Bij de MM in Zwolle zouden ze hem al op voorraad hebben. Ze mogen hem alleen pas maandag a.s. verkopen.
Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen in slaapzakken daar maandag voor de deur liggen.... :P
Ja, en net verteld iemand dat de MM in groningen hem niet heeft. Afgezien of ze hem wel of niet hebben, als het nederlandse import is, zullen ze een afspraak hebben met Samsung over de start van verkoop. Dan gaat dat ding echt niet maandag de deur uit. Samsung heeft aangegeven(bron:webwereld als ik mij niet vergis) dat 23-8 de release is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat sommige mensen hier al klachten hebben over reparatie, terwijl hij eigenlijk nog nergens te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Stephan4kant schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:46:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat sommige mensen hier al klachten hebben over reparatie, terwijl hij eigenlijk nog nergens te koop is?
Omdat de 10.1V al sinds het voorjaar te koop is en niet iedereen dit model specifiek noemt in zijn/haar posts. Daarnaast zijn er natuurlijk de importmodellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Roamor op 13-08-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik heb ook een 10.1v, heb hier een rom van seo opgezet met touchwiz en android 3.1. Dan heb je homescreen die je in die filmpjes hebt: ) ik zal even een link toevoegen aan men post. Er zijn nog wat bugs in die versie maargoed is mee te leven: )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stephan4kant schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:46:
Dat gaat over de 10.1v van Vodafone, die heeft of had een veelvoorkomend euvel dat de randen los lieten. En dat dat gerepareerd kon/moest worden in plaats van vervanging voor een nieuwe.
.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H92! schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:16:
[...]

GT-P7100 is de 10.1v. Op deze zit nog geen Touchwiz, maar komt waarschijnlijk pas bij een update met Android 3.1.
Denk en hoop van niet. De V staat dan ook voor Vanilla waarmee ze duidelijk maken dat het over een stock versie van Honeycomb gaat. Heb bewust voor de 10.1 v gekozen omdat ik geen touchwiz wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
sander_dr schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:54:
Ik heb mijn 10.1v naar 3.1 inclusief Touchwiz geflashed. Wat een gedoe, maar het is gelukt.

Voordelen die ik merk:
  • Veel snellere browser. Met name zoomen en scrollen
  • Veel snellere tekst input
  • Swype
Ik heb deze thread gevolgd: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1155023
En dat kan ik beamen, bij mij exact hetzelfde. _/-\o_

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:54:
[...]

Denk en hoop van niet. De V staat dan ook voor Vanilla waarmee ze duidelijk maken dat het over een stock versie van Honeycomb gaat. Heb bewust voor de 10.1 v gekozen omdat ik geen touchwiz wil.
V staat voor Vodafone.

Zie reclame op Eredivisie Live voor Galaxy Tab 10.1 vanaf morgen voor 479 euro!

[ Voor 10% gewijzigd door Alexander6501 op 14-08-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inyaro
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-06-2024
ff niet goed opgelet :( (heb het ook druk gehad de laatste tijd)
Ik heb hier gisteren (in de usa) bij Best Buy de 10.1 aangekocht. Ik was ervan overtuigd dat ze hier allemaal 3G hadden (stom).
Niet dus.
Vandaag Iets beter gekeken op hun website en ze hebben die uitvoering bij best buy zelfs niet...blijkbaar hebben enkel de 'verizon' en 'AT&T' modellen dat hier in de USA. Zie ik dat goed?
Iemand ervaring met de 10.1 in de US ? (aan terugbrengen moet ik niet denken vermoed ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42
Inyaro schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 16:01:
Ik heb hier gisteren (in de usa) bij Best Buy de 10.1 aangekocht. Ik was ervan overtuigd dat ze hier allemaal 3G hadden (stom).
Niet dus.
Vandaag Iets beter gekeken op hun website en ze hebben die uitvoering bij best buy zelfs niet...blijkbaar hebben enkel de 'verizon' en 'AT&T' modellen dat hier in de USA. Zie ik dat goed?
Iemand ervaring met de 10.1 in de US ? (aan terugbrengen moet ik niet denken vermoed ik?)
ja die van mij komt ook van Best Buy wifi only werkt perfect

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ters0n
  • Laatst online: 21-08-2021
Op youtube heb ik een aantal filmpjes gezien over een 10.1 "metallic grey" versie. Weet iemand of deze ook in Nederland komt?

YouTube: Samsung Galaxy Tab 10.1 Unboxing & Impressions (Metallic Gray - Android Honeycomb Tablet) - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag terug gekomen vanuit Canada/USA. Vorige week heb ik daar bij Verizon Wireless in Idaho Falls (Idaho, USA) een Samsung Galaxy Tab 10.1 32Gb 4G LTE (SCH-i905, zie http://pdadb.net/index.ph...5_galaxy_tab_10.1_4g_32gb). Wat een fantastisch apparaat is dat zeg!!! Gelukkig deed de douane niet moeilijk en kon ik het apparaat voor een mooie dollarkoers NL binnen loodsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inyaro schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 16:01:
Niet dus.
Zie mijn post van even hiervoor. De 4G-versie is een week of twee geleden op de markt gebracht door Verizon Wireless. Verizon Wireless heeft in de USA het 4G-netwerk geintroduceerd. De op de markt gebrachte Tab (SCH-i905, zie: http://pdadb.net/index.ph...5_galaxy_tab_10.1_4g_32gb) heeft de mogelijkheden voor gebruik op een 4G-netwerk, maar ook op een 3G-netwerk. T-Mobile werkt aan het 4G-netwerk in Nederland. Ik wilde graag de 4G-versie ipv de wifi-versie, maar was afhankelijk van tijdige introductie in de USA ivm mijn vakantie. De uitwijk was de Wifi-versie bij Best Buy. Gelukkig was de 4G-tab net op tijd uit in Amerika. Ik ben er nu al zeer content mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ben ik scheel of is het kopje 'usb-instellingen' niet aanwezig op de Tab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen247
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02-2017
ebk71 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:18:
[...]

Ja, en net verteld iemand dat de MM in groningen hem niet heeft. Afgezien of ze hem wel of niet hebben, als het nederlandse import is, zullen ze een afspraak hebben met Samsung over de start van verkoop. Dan gaat dat ding echt niet maandag de deur uit. Samsung heeft aangegeven(bron:webwereld als ik mij niet vergis) dat 23-8 de release is.
Ik zag vanavond reclame van de mediamarkt voorbij komen op tv, vanaf dinsdag te koop. Dus toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 02:21
Kwam hier ook even kijken omdat ik een reclame van MM voorbij zag komen met een introductie aanbieding van 479 euro. Weet even alleen niet meer of die aanbieding dinsdag of donderdag ingaat! (hierboven lezende is dat dinsdag).
Ben al een hele tijd aan het azen op deze tab;et, en met al die commotie dat hij wellicht uit de winkels gehouden gaat worden heb ik een drang om hem zsm te bemachtigen!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Weer een week uitgesteld. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFortuin
  • Laatst online: 08-09 11:18
Gisteren ook reclame gezien van de MediaMarkt dat hij dinsdag te koop zal zijn. En hij staat ook netjes in de folder. Dus ga er vanuit dat het morgen te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:34
Bij Coolblue is de verwachte leverdatum aangepast naar 23-08-2011 (was 16-08-2011). Gister stond op de Mediamarkt site nog 'verwacht 16-08', vandaag staat er enkel 'Artikel is tijdelijk uitverkocht '.

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
sfinx schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:31:
Bij Coolblue is de verwachte leverdatum aangepast naar 23-08-2011 (was 16-08-2011). Gister stond op de Mediamarkt site nog 'verwacht 16-08', vandaag staat er enkel 'Artikel is tijdelijk uitverkocht '.
Klopt. Maakt het allemaal onduidelijker. Bij Dixons is de levertijd veranderd naar 2-4 dagen. Morgenochtend toch maar is langs de Dixons en Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:10
Zullen we het is over de accessoires hebben? Leid wat af en is misschien wat interessanter?

Iemand al ervaringen met de usb adapters? Zitten die echt zo slecht vast?

Omdat ik de witte book case wil hebben die nog niet leverbaar is, als tussenoplossing voor nog geen € 7,- inclusief verzendkosten een case gekocht op ebay(eentje die alleen de zijkant en achterkant beschermd.
Ziet er mooi uit, staat vast prachtig als de Tab daar in zit(op de 23e) 8)

En vergeet niet te preregistreren op de Samsung site, dan krijg je de docking gratiszzz.
(vragen ze bij tabletcenter € 45,- voor) :P

Oh ja, kan er in de OP niets opgenomen worden over de accessoires en misschien nog wat andere info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 18:05

13art

Moderator Mobile
Wordt er nou wel of geen usb kabel meegeleverd waarmee je de tab aan de computer kan vast maken?
Zoiets dus

Als ik de unboxing videos moet geloven wel. Maar dat gaat veelal over de Google I/O versie. Andere versies hebben die kabel ook?

[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 15-08-2011 11:30 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-10 14:30

Erik80

Sinds 1980

l3art schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:23:
Wordt er nou wel of geen usb kabel meegeleverd waarmee je de tab aan de computer kan vast maken?
Zoiets dus

Als ik de unboxing videos moet geloven wel. Maar dat gaat veelal over de Google I/O versie. Andere versies hebben die kabel ook?
Die van mij heeft ook een usb kabel waar je dan weer een adapter op kunt prikken voor het lichtnet. maar zo gaat dat toch altijd tegenwoordig (ook bij mobieltjes en mp3-spelers)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
http://www.nu.nl/gadgets/...innenkort-gelanceerd.html

Dus waarschijnlijk toch morgen? Tabletcenter heeft de datum nu gezet op 19 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10 19:35
H92! schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:26:
http://www.nu.nl/gadgets/...innenkort-gelanceerd.html

Dus waarschijnlijk toch morgen? Tabletcenter heeft de datum nu gezet op 19 augustus.
Tabletcenter.nl? Bij mij niet hoor, staat helaas nog op de 23ste. Kreeg vannochtend een mailtje dat de afleverdatum veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Hunter23 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:50:
[...]

Tabletcenter.nl? Bij mij niet hoor, staat helaas nog op de 23ste. Kreeg vannochtend een mailtje dat de afleverdatum veranderd is.
De 3G versie is van de 23ste naar 19e gegaan. Zo te zien de wifi-versie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Op nu.nl staat dat hij vanaf morgen te krijgen is bij bol.com en Mediamarkt.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
H92! schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:09:
[...]
De 3G versie is van de 23ste naar 19e gegaan. Zo te zien de wifi-versie niet.
Oke dan, dat is vreemd. Wel mooi voor de gene die de 3G hebben besteld :). Morgen maar eens kijken bij de Dixxons en bij de Media Markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inyaro
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 19:55:
Ik ben vandaag terug gekomen vanuit Canada/USA. Vorige week heb ik daar bij Verizon Wireless in Idaho Falls (Idaho, USA) een Samsung Galaxy Tab 10.1 32Gb 4G LTE... de douane niet moeilijk en kon ik het apparaat voor een mooie dollarkoers NL binnen loodsen.
Klopt het dat ie bij Verizon, zonder abo, 699 dollar kost? en in NL 599 euro?
Desnoods koop ik 'n tweede hierzo, en zet m'n wifi versie te koop. Ben hier met m'n gezin dus ik mag best wat importeren zonder extra invoertaks.
Ik weet het, je kan ook via je smartphone via wifi op internet, maar dit slurpt enorm veel van je smartphonebatterij...of is zo'n los wifitoestelletje ook ideaal?

edit: de 32 Gb 4G versie kost blijkbaar 800 (799.99) dollar :( , en de 3G in NL ? (

[ Voor 5% gewijzigd door Inyaro op 15-08-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Laatst online: 03-09 17:36
Onjuist bewijs materiaal aangeleverd door apple in de rechtszaak tussen apple en samsung in duitsland ( eu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
melvin0907 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:32:
Onjuist bewijs materiaal aangeleverd door apple in de rechtszaak tussen apple en samsung in duitsland ( eu)
http://webwereld.nl/nieuw...n-zaak-tegen-samsung.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Best wel schokkend; zeker omdat er al zo weinig designverschillen zijn;
Afbeeldingslocatie: http://blog.webwereld.nl/wp-content/uploads/2011/08/Apples-Flawed-Evidence.jpg

Apple heeft dus hoog spel gespeeld; ben benieuwd of daar niet consequenties aan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
Als dit bewijs als onrechtmatig wordt geschouwd dan mag er gezegd worden dat Apple het nog moeilijk krijgt.

Daarnaast als je op de iPad googled dan zijn die staand, waar Samsung ze (waarschijnlijk bewust) liggend afbeeld.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
Ters0n schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:38:
Op youtube heb ik een aantal filmpjes gezien over een 10.1 "metallic grey" versie. Weet iemand of deze ook in Nederland komt?

YouTube: Samsung Galaxy Tab 10.1 Unboxing & Impressions (Metallic Gray - Android Honeycomb Tablet) - YouTube
Ik zou toch echt denken dat dit gewoon de ''grijze'' is die hiero ok overal te koop is hoor....

Ik ben meer benieuwd naar de leveringsdatum van de 32GB versies....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
Roamor schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:50:
Apple heeft dus hoog spel gespeeld; ben benieuwd of daar niet consequenties aan hangen.
De zaak heeft veel publiciteit opgeleverd voor Samsung, en Apple verliest door dit soort zaken wel goodwill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik zou ook graag de 32GB willen bestellen, maar heb deze tot op heden alleen hier gezien. Iemand ervaring met die shop? Die site zou deels van HP zijn...

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inyaro schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:42:
[...]

Klopt het dat ie bij Verizon, zonder abo, 699 dollar kost? en in NL 599 euro?
Desnoods koop ik 'n tweede hierzo, en zet m'n wifi versie te koop. Ben hier met m'n gezin dus ik mag best wat importeren zonder extra invoertaks.
Ik weet het, je kan ook via je smartphone via wifi op internet, maar dit slurpt enorm veel van je smartphonebatterij...of is zo'n los wifitoestelletje ook ideaal?

edit: de 32 Gb 4G versie kost blijkbaar 800 (799.99) dollar :( , en de 3G in NL ? (
Ik heb de tab bij Verizon Wireless in Idaho Falls gekocht voor USD773,79 inclusief tax. Het is de 32Gb versie. Omgerekend kwam dat voor mij uit op €555,99. Zonder abonnement betaal je de retailprijs. LET OP: zonder SIM-kaart in de tab kan de tab niet worden geactiveerd en ook niet worden opgestart.VW heeft dit voor mij opgelost door de tab met een eigen SIM te activeren en er een niet-geactiveerde SIM-kaart in te stoppen zodat ik het apparaat in USA toch kon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ters0n schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:38:

Da's in ieder geval dezelfde als ik heb via Norrod.

Naast de metallic zwarte achtergrond zijn de randen ook donkerder.
Ik heb de witte niet gezien, maar de Tab 10.1 komt in ieder geval in combinatie met deze kleur over als een premium device.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een functioneel vraagje tussendoor.

Ik had het plan om deze tablet (ook) als digitaal fotolijstje op de kast te zetten. Nou is het mij niet duidelijk of je de tab via de dock ook zonder PC kunt opladen. Zou dat via een 220 usb adapter kunnen of is dat niet de bedoeling?

En tevens had ik ergens in een review gelezen dat als de tab in de dock staat hij in een soort screensaver mode gaat. Je kon dan wel omslachtig eerst een app starten en daarna pas docken. Is het dan niet mogelijk om een foto-slide-show te runnen when docked? Elke keer dat gehannes zou nogal suf zijn. En zou zoiets ook te programeren zijn om bepaalde tijdens gewoon in de off-modus te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Vandaag bij MediaMarkt (Heerlen) geweest en wisten mij te vertellen dat men inderdaad morgen begint met verkopen. Volgens de verkoper was het zelfs de bedoeling de tabs al vandaag in de verkoop te hebben maar dat er een kleine vertraging in levering was.

[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 15-08-2011 21:24 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:04
nu zie ik overal dat hij te koop gaat zijn maar slaagt dit enkel op nederland? ik werk voor proximus en hier zeggen ze dat hij morgen bij ons geleverd ging worden? dus begrijp het nu allemaal niet zo goed meer met die rechtzaak?

iemand wat meer duidelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Gregory76 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:41:
Ik zou ook graag de 32GB willen bestellen, maar heb deze tot op heden alleen hier gezien. Iemand ervaring met die shop? Die site zou deels van HP zijn...
Hoezo is deze site deels van HP? Omdat er een HP logo onderaan staat?

De 32GB is op veel meer plaatsen (buiten Nederland) te krijgen, maar ik zou hem graag via een NL webshop willen bestellen (toch wat prettiger idee met het oog op garantie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
nielsvg schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:11:
nu zie ik overal dat hij te koop gaat zijn maar slaagt dit enkel op nederland? ik werk voor proximus en hier zeggen ze dat hij morgen bij ons geleverd ging worden? dus begrijp het nu allemaal niet zo goed meer met die rechtzaak?

In de EU is hij voorlopig verboden. In nederland nog niet, en als dit gebeurd is dat pas per 13 oktober 2011.

Verder leveren europese winkels met voorraad de tab gewoon uit. Er is een verbod op het importeren van de tabs, niet op het leveren aan eindklanten van de reeds verscheepte tables door samsung. Zijn de voorraaden in bijvoorbeeld Duitsland op.... dan zal er niet meer via de ''legale'' weg aan een tab te komen zijn, hooguit grijze import.

Maargoed, eerst maar eens kijken hoe lang dat verbod stand zal houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
nielsvg schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:11:

Die 16/8 bij Belgacom/Proximus binnenkomen is het model 10.1v, niet de 10.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Nu online

Gregory76

Sony PlayStation freak

Tuur86 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:11:
[...]
Hoezo is deze site deels van HP? Omdat er een HP logo onderaan staat?
Nee, niet omdat er een HP logo onder staat. Hierom dacht ik dat.

Daar staat o.a. "GimmeDigi is operated by ESD Services Limited, which is a joint venture between Hewlett Packard HK SAR Limited and Hutchison Whampoa Limited and is the leading e-services provider in Hong Kong."

Maar ik kan het verkeerd hebben. Daarom vroeg ik mij af of er mensen zijn die ervaringen hebben met die shop. Ik zou nl. heel graag de 32 i.p.v. de 16GB willen hebben, maar heb geen geduld. Hier in NL lees ik er nergens over. Enkel die 16GB versie lijkt verkrijgbaar, op dit moment (bijna dan).

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Gregory76 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:30:
[...]

Nee, niet omdat er een HP logo onder staat. Hierom dacht ik dat.

Daar staat o.a. "GimmeDigi is operated by ESD Services Limited, which is a joint venture between Hewlett Packard HK SAR Limited and Hutchison Whampoa Limited and is the leading e-services provider in Hong Kong."

Maar ik kan het verkeerd hebben. Daarom vroeg ik mij af of er mensen zijn die ervaringen hebben met die shop. Ik zou nl. heel graag de 32 i.p.v. de 16GB willen hebben, maar heb geen geduld. Hier in NL lees ik er nergens over. Enkel die 16GB versie lijkt verkrijgbaar, op dit moment (bijna dan).
Hmm beetje een vaag verhaal. Maar op ebay kun je ook genoeg aanbieders van de 32GB vinden (heb je ook nog het voordeel dat je bij een zogenaamde ''trusted reseller'' kunt kopen. Ik zou dan eerder voor ebay kiezen dan een (in mijn ogen) vage website.

@Coolblue_NL maar eens een tweet gestuurd met de vraag naar de 32GB variant, al verwacht ik niet dat die iets los zullen laten...

[ Voor 6% gewijzigd door Tuur86 op 15-08-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:51
Net een SIM in mijn P7500 Tab 10.1 gestopt. Naast dataverkeer (obvious) kan je wel SMS sturen en ontvangen (Messaging app is standaard geinstalleerd), maar bellen lijkt niet tot de mogelijkheden te behoren. Als ik naar het nummer bel waarvan de SIM in de Tab zit wordt de verbinding vrijwel meteen verbroken. Er is ook geen Phone app geinstalleerd en deze zit niet in de Market (Honeycomb compatible).

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Heb dit apparaat gister ontvangen. Meegenomen uit LA. Voor de vliegreis was het display helemaal goed, na de reis de bekende newton ring op het midden van het scherm. Deze heb ik laten verdwijnen door in het apparaat te blazen via de stekkeraansluiting op de onderkant :) De vlek 'plopte' eruit en sindsdien hem ik hem niet meer gezien. Wellicht een tip voor mensen die hetzelfde euvel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-10 10:27

robertwebbe

Robert Webbe

Ze komen vandaag en morgen ook bij de BelCompany's (in NL) binnen. Zowel de wifi als 3G modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gdl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-10 14:31

gdl

Ik kreeg van bol.com het volgende mailtje:

Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxxx helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Titel: Samsung Galaxy Tab 10.1 (3G+WiFi) - Zwart - Samsung
Aantal: 1
Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 29 augustus 2011 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.
Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

Dus bol krijgt ze blijkbaar niet binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdevree
  • Laatst online: 22-07 09:57
Coolblue (tabletcenter.nl) houd voorlopig nog steeds vast aan 23 augustus voor de wifi versie. Gister op twitter was het allemaal nog spannend en kon die elk moment binnenkomen.
Ze zeggen er wel bij dat hun hem als eerste binnen krijgen. Dus ga er stiekem toch van uit dat die morgen gewoon geleverd wordt.

[ Voor 0% gewijzigd door mdevree op 16-08-2011 10:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
mdevree schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:09:
Coolblue (tabletcenter.nl) houd voorlopig nog steeds vast aan 23 augustus voor de wifi versie. Gister op twitter was het allemaal nog spannend en kon die elk moment binnenkomen.
Ze zeggen er wel bij dat hun hem als eerste binnen krijgen. Dus ga er stiekem toch van uit dat die morgen gewoon geleverd wordt.
Je zou toch zeggen dat Samsung die dingen genoeg heeft voor Nederland gezien de rest ze niet mag krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdevree
  • Laatst online: 22-07 09:57
Kevinp schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:16:
[...]

Je zou toch zeggen dat Samsung die dingen genoeg heeft voor Nederland gezien de rest ze niet mag krijgen.
[message]Twitter berichten van @coolblue_nl:[/message]
@mdevree Het is ook voor ons nog spannend, we krijgen het namelijk pas op het laatste moment te horen.
-
@mdevree Als het goed is krijgen wij hem als eerste, even afwachten hoe snel het toestel binnenkomt, daarnaast kan de douane ook traag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacken
  • Laatst online: 13:06
gdl schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:09:
Ik kreeg van bol.com het volgende mailtje:

Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxxx helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Titel: Samsung Galaxy Tab 10.1 (3G+WiFi) - Zwart - Samsung
Aantal: 1
Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 29 augustus 2011 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.
Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

Dus bol krijgt ze blijkbaar niet binnen....
Ik heb nog geen mailtje gehad.. Wanneer heb jij de bevestlling geplaatst? Bij mij staan beide items (tablet en book cover) op 24-08-2011. De bestelling heb ik vorige week vrijdag geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gdl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-10 14:31

gdl

dacken schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:26:
[...]

Ik heb nog geen mailtje gehad.. Wanneer heb jij de bevestlling geplaatst? Bij mij staan beide items (tablet en book cover) op 24-08-2011. De bestelling heb ik vorige week vrijdag geplaatst.
Mijn bestelling is van gisteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
Ik heb hem net bij de Mediamarkt in Groningen opgehaald. In beide kleuren en zowel de wifi als de 3G leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

Ik zou nog even wachten met kopen >:)

http://www.nu.nl/gadgets/...oorlog-tablets-komst.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bull, zo kan je blijven wachten.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:01:
[...]

Bull, zo kan je blijven wachten.
Ik heb em alweer een paar weekjes...ik zou niet wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben alle Media Markt zaken deze tablet op voorraad liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik80 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:02:
[...]

Slowtalk alert:

Je hebt niet gewacht.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:34
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:04:
Net in Deventer eentje gehaald, daar nog aardig wat modellen op voorraad..

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sfinx schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:07:
[...]
Net in Deventer eentje gehaald, daar nog aardig wat modellen op voorraad..
Hoe zit t met dat microsd-slot? Wel of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dat leek me toch wel al lang duidelijk dat die er niet op zou gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik80 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:02:
[...]

Touché, ik had beter naar de smiley moeten kijken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:09:
dat leek me toch wel al lang duidelijk dat die er niet op zou gaan zitten.
Mij niet.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Weet iemand hoe de prijzen en garantie zijn als ik zo'n ding in Canada koop?(wifi versie).

Ze leken me daar een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:04:
Mediamarkt Alkmaar heeft er rond de 24 binnen gekregen, 7 daarvan waren gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jape14
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:24
Net naar de Media Markt in Den Haag geweest, maar ik was te vroeg. Ze waren nog onderweg met de Tabs. Nu nog maar zien of er na werktijd nog exemplaren voorradig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukin schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:27:
[...]

Mediamarkt Alkmaar heeft er rond de 24 binnen gekregen, 7 daarvan waren gereserveerd.
Ok bedankt, om welke versie gaat dit? Ik hoop dat ze vanavond nog een Wifi versie voor €479 hebben liggen, anders de Saturn in Heerhugowaard misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:30:
[...]

Ok bedankt, om welke versie gaat dit? Ik hoop dat ze vanavond nog een Wifi versie voor €479 hebben liggen, anders de Saturn in Heerhugowaard misschien.
Ik zag een aantal 16GB liggen op de toonbank, de rest lag nog in de voorraad. Ik heb persoonlijk een 16Gb witte meegenomen. De verkoper zei dat ze bijna net zo populair waren als de ipad de eerste dag. Dus misschien is het handig om even te bellen en er een te reserveren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFortuin
  • Laatst online: 08-09 11:18
In Eindhoven was het ook aardig druk bij de Mediamarkt. Al was het niet iPad druk. Vanavond eens kijken hoe goed het apparaat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 02:53
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:07:
[...]

Hoe zit t met dat microsd-slot? Wel of niet
Heb verleden zaterdag in BE, Hasselt één van de laatste twee exemplaren kunnen bemachtigen, die er nog op stock lagen.

Mijn 10.1v heeft geen Micro SD slot. Ook geen USB poort op het toestel (maar dat was al langer bekend). Heb me daar nog niet aan gestoord. Zalig toestel, wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Nu online

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik zou willen dat ik niet zo ongeduldig was... Ik wil zo graag de 32GB versie, maar of die er komt en wanneer...

Ik denk dan ook dat ik vanmiddag maar eens even langs de MM een 16GB ga halen.
Iemand de 16GB al in gebruik / wat denken jullie m.b.t. die 16GB (i.c.m. met geen SD). Is het 'genoeg'?

NB: ik sla mezelf dan wel voor m'n kop als ze volgende week een 32GB gaan aankondigen, maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Iemand al langs Mediamarkt in Maastricht geweest en is deze nu wel op voorraad? Vanmorgen was het helaas nog niet binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

Gregory76 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:51:
Ik zou willen dat ik niet zo ongeduldig was... Ik wil zo graag de 32GB versie, maar of die er komt en wanneer...

Iemand de 16GB al in gebruik / wat denken jullie m.b.t. die 16GB (i.c.m. met geen SD). Is het 'genoeg'?

NB: ik sla mezelf dan wel voor m'n kop als ze volgende week een 32GB gaan aankondigen, maarja...
Ja...dat ligt aan jou he. Wil je er genoeg films op zetten in blu-ray kwaliteit om non-stop te kunnen kijken terwijl je naar Australie vliegt, dan zou ik voor de 32GB versie gaan. Als je alleen apps gaat installeren zal je niet zo snel boven die 16GB uitkomen. Dus kijk even naar je film/muziek/foto-collectie en je gebruiksdoel van je tab zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Er zijn adapters waarmee je sd kaartjes kan lezen toch? Dus eventueel zou dat ook een optie zijn. 16gb versie met zo'n adapter en dan een 16gb kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacken
  • Laatst online: 13:06
Mediamarkt Alexandrium heeft ze (16 GB) op voorraad liggen. De verkoper gaf wel aan dat je snel moest zijn.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:11

weebl

YARR!

Ik heb de 32gb versie uit de VS. Ik kan je zeggen dat je echt veel ruimte hebt, teveel wil ik het niet noemen, maar ik denk niet dat ik voorlopig te weinig heb. Hetzelfde zul je met de 16gb versie hebben denk ik. Als je hem niet meteen helemaal vol zet met films en muziek, kom je een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 19:25

p.w

In Heerlen ook alleen de 16gb,gelijk maar 1e gepakt die ligt nu aan de lader.

Er lagen10.30 uur nog een stuk of 20.

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Bij de Mediamarkt Roermond hadden ze ook een stuk of 50 binnengekregen waarvan een aantal gereserveerd. Heb er ook eentje meegepikt :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:00

basdej

OutSystems Consultant

Bij de Saturn in Rotterdam hadden ze er ongeveer 50 liggen, ben maar even een hoesje gaan kopen voor mijn tab die ik al 4 weken heb (6)

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
Bij de MM in Rdam (centrum) ligt de tab 10.1 ook klaar.
Ook KPN op de kortelijnbaan zou hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Het Europese verkoopsverbod op de Galaxy Tab 10.1 is opgeheven, behalve in Duitsland.
http://www.zdnet.be/news/...t_link&utm_campaign=daily

Damm, eerst naar de frontpage kijken dus.
nieuws: Duitse rechter heft verkoopverbod Samsung Galaxy Tab 10.1 op

[ Voor 30% gewijzigd door abusimbal op 16-08-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:04:
Er zijn adapters waarmee je sd kaartjes kan lezen toch? Dus eventueel zou dat ook een optie zijn. 16gb versie met zo'n adapter en dan een 16gb kaartje.
Waar heb je die gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86

Zelfde probleem hier.... snap ook niet dat ze de 16 en 32GB niet tegelijk lanceren, net als in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Net (rond 5 uur) een WiFi 16 GB Soft black gehaald bij de Mediamarkt in Heerlen. Ze hadden van de 16 Gb WiFi modellen in beide kleuren een twintigtal op een kopstelling staan. Andere modellen heb ik niet gezien, op een WiFi + 3G model (Gb niet naar gekeken) dat tussen de showmodelling hing voor 599 euro.

Ben volop aan het instellen en installeren. Best vermoeiend nog :)

Wel al een minpunt ontdekt van de Android market: er is geen scheiding tussen phone en tablet apps, anders dan 'HD' in de naam van de app. Dus op goed geluk downloaden - al geven de screenshots vaak wel een indruk en hints.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
ik heb zelf vanochtend ook de samsung galaxy 10.1 16gb wifi gehaald en ben er mee aan het spelen maar kom toch wat dingen tegen waar ik niet zo blij mee ben.
de gamer.nl app speelt geen videos af, ik moet mobo + codecs installeren. de app gamefly (voor tablets notabene) speelt helemaal geen videos af. Wanneer ik de plex client installeer en connect naar mijn synology of windows server (heb 2x plex server draaien) zie ik wel alle content maar krijgt niets afgespeeld (en ook hier niet de vraag of je eventueel een andere player zou willen gebruiken)
mocht iemand ideeen hiervoor hebben, graag. wordt hier wat depressief van aangezien mijn galaxy s standaard nog meer kan afspelen (ik dacht op de tweakers.net review gelezen te hebben dat hij zoveel aan kon? ik denk duidelijk niet goed getest)

[ Voor 14% gewijzigd door quorumz op 16-08-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quorumz schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:08:
ik heb zelf vanochtend ook de samsung galaxy 10.1 16gb wifi gehaald en ben er mee aan het spelen...
De gamer.nl app speelt inderdaad geen videos af met de standaard video player en wel met MX Videoplayer.
Dan kan je de video's zien. En vervolgens deze als default zetten.
Gamefly mist die optie en dus kan je inderdaad dan een trailer niet zien.
Even feedback sturen naar gamefly om de selectie optie in te bouwen?

Bedankt voor de gamer.nl app tip. Die kende ik nog niet :)
.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2011 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01 14:45
Jeroenimoes schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:29:
...

Wel al een minpunt ontdekt van de Android market: er is geen scheiding tussen phone en tablet apps, anders dan 'HD' in de naam van de app. Dus op goed geluk downloaden - al geven de screenshots vaak wel een indruk en hints.
Dat is idd nog een minpunt van de android market. Ik las pas wel dat er diverse sites waren opgestaan die zich echt op honeycomb apps richtte. Dus ik heb ff op google gezocht en kwam dit tegen:
hier of hier ook een lijstje, maar wellicht dat je door zelf te zoeken op wel betere resultaten komt ;)
edit; kijk maar naar de link van sake hieronder, die is een stuk beter, en is ook wat ik bedoelde ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JelleNL op 17-08-2011 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tip met deze site is hier eerder voorbij gekomen.
Een mooie en overzichtelijke site met categoriën.

En het wordt inderdaad tijd dat Google de Marketplace aanpakt met aparte secties voor Honeycomb/Tablet apps.
.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2011 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
@Sake, idd een goed idee om naar gamefly te mailen als feedback. Ik denk dat Plexapp ook een email nodig heeft want het lijkt erop dat de plex app server niet gaat encoderen en daarom de galaxy niets kan afspelen
Iets anders, wanneer ik lokaal of via het netwerk strips wil openen door te klikken herkent hij de comic reader niet maar komt met openen als: tekst, audio, video, afbeelding. (via de acv tool gaat browsen wel maar ik wil de files ook via het netwerk kunnen opstarten) enig idee hoe je die associatie kan maken? (als je video kiest komt hij met de spelers)

edit: ik heb gamefly een email gestuurd en bij plexapp een post in het forum gezet (bij iemand anders werkt plex ook niet meer na de samsung touchwiz update)

[ Voor 12% gewijzigd door quorumz op 17-08-2011 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Nu online

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik kon mijzelf niet inhouden en ben gistermiddag toch maar de 16GB gaan halen bij de MM (Arnhem). Mooi apparaat! Ik hoop voorlopig vooruit te kunnen met die 16GB. Ik verwacht het wel.
Als ze nou maar niet morgen de 32GB aankondigen! ;-)
NB ik heb hem gisteravond gelijk maar geroot :-p

Pagina: 1 ... 14 ... 56 Laatste