Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 13:12
Ik denk dat ik vandaag ook maar eens dit dingetje ga halen, alhoewel ik nog steeds niet echt een goede reden (behalve luxe/gemak) kan bedenken waarom ik een tablet nodig heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjrd83
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 12:47
Laat maar...zie al wat reacties. Sorry

[ Voor 80% gewijzigd door Sjrd83 op 17-08-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjrd83 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:32:
Laat maar...zie al wat reacties. Sorry
De zon schijnt nooit in Nederland, dus hier zul je je geen zorgen om hoeven te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 18:05

13art

Moderator Mobile
Hmmm heb mijn tablet bij bol.com besteld. Dacht dat die ook wel snel zouden gaan leveren na de berichten. Maar nu ik op de site kijk kunnen ze op dit moment alleen de 3G + wifi versie leveren. De wifi only versie die kunnen ze nog niet leveren. Vreemd. Of zijn de tablets die de mediamarkt etc hebben ook de wifi + 3G versies?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-10 16:42
Nu heb ik bij aangemeld bij Samsung voor het gratis dockingstation.

Nu wilde ik de bevestigingsmail + de kopie van de aankoopbon opsturen naar Samsung,

Maar bedacht ik net dat er dan nergens mijn naam en/of huisadres op zou staan.

Samsung zou dan niet weten dat het van mij afkomt.......

Iemand anders met dit probleem? en is het een foutje van Samsung of zie ik iets over het hoofd?

(Samsung al gebeld en deze medewerker vertelde mij dat ik het er maar even bij moest schrijven met een pen waar alles heen gestuurd moet worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gdl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-10 14:31

gdl

l3art schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:05:
Hmmm heb mijn tablet bij bol.com besteld. Dacht dat die ook wel snel zouden gaan leveren na de berichten. Maar nu ik op de site kijk kunnen ze op dit moment alleen de 3G + wifi versie leveren. De wifi only versie die kunnen ze nog niet leveren. Vreemd. Of zijn de tablets die de mediamarkt etc hebben ook de wifi + 3G versies?
Vreemde situatie bij Bol.com, ik had afgelopen maandag middag besteld (de 3G + Wifi versie), krijg ik dinsdag ochtend een mail dat de bestelling pas op 29 augustus uitgeleverd kan worden. Op basis daarvan heb ik vervolgens mijn bestelling geannuleerd, en nu zie ik tot mijn verbazing dat de tab nu de status "Op werkdagen voor 22.30 uur besteld, morgen in huis" heeft ?????

Overigens is het voordeel bij Bol wel dat je bij je bestelling nog 25 % korting op een Samsung accessoire krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
gdl schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:42:
[...]

Vreemde situatie bij Bol.com, ik had afgelopen maandag middag besteld (de 3G + Wifi versie), krijg ik dinsdag ochtend een mail dat de bestelling pas op 29 augustus uitgeleverd kan worden. Op basis daarvan heb ik vervolgens mijn bestelling geannuleerd, en nu zie ik tot mijn verbazing dat de tab nu de status "Op werkdagen voor 22.30 uur besteld, morgen in huis" heeft ?????

Overigens is het voordeel bij Bol wel dat je bij je bestelling nog 25 % korting op een Samsung accessoire krijgt...
Bol.com heeft wel eens vage automatische e-mails.

Vaak heb ik mijn spullen (zeker pre-order) al binnen voor dat het "verzonden" is.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacken
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:09
Hebben de eigenaars ook last van een beetje een sluggish ervaring? Of ben ik gewoon verwend vanwege de iPad 2 van mijn vriendin? Vooral het switchen tussen de verschillende desktops loopt bij mij zeker niet vloeiend.

Begin nu een beetje te twijfelen of ik de juiste beslissing heb gemaakt..?

Edit:
Overigens heb ik de batterij nu op 87% zitten, ben om 06:45 weggereden van huis. Op mijn werk (rond 07:30) aangekomen heb ik hem rond 10:00 aan mijn SGS2 met Wifi tethering gehangen. Zeker niet slecht. :-) 4 u 24m op de batterij dus!

[ Voor 29% gewijzigd door dacken op 17-08-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
nemol schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:10:

Nu wilde ik de bevestigingsmail + de kopie van de aankoopbon opsturen naar Samsung,

Iemand anders met dit probleem? en is het een foutje van Samsung of zie ik iets over het hoofd?

(Samsung al gebeld en deze medewerker vertelde mij dat ik het er maar even bij moest schrijven met een pen waar alles heen gestuurd moet worden)
Daar kwam ik ook achter ja, maar mijn adres stond op de aankoopbon. Heb overigens nog niks ontvangen (afgelopen donderdag opgestuurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel met Android 3.0 maar met 3.1 TouchWiz niet meer.

Je kan wel de soepelheid weghalen door veel widgets te plaatsen en/of een dynamische achtergrond.
Met een iPad2 kunnen beide zaken niet en zal je nooit kunnen zien of die dan ook niet meer soepeltjes switched ;)

Ik gebruik geen dynamische achtergrond of widgets en bij mij gaat switchen van schermen gewoon soepeltjes. Zelfs leuk om af en toe voor de grap te doen :)
.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacken
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:33:
[...]
Wel met Android 3.0 maar met 3.1 TouchW..........
Ik heb veel van de standaard widgets weggehaald.

Wat ik wel heb:
De standaard Accuweather.com forecast app. (zonder automatische synch of wat dan ook)
De Standaard klok
Agenda
1x "e-mail" (voor een Exchange account)
2x "gmail mail" (voor 2 google mail accounts, 1 zakelijk, 1 privé)
Actieve applicaties widget.

Maar goed, ik tweak nog wel even wat verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie-DP
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 12:13
dacken schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:17:
Hebben de eigenaars ook last van een beetje een sluggish ervaring? ......
Gisteren bij de MediaMarkt gekeken naar dit apparaat. Ik vernam inderdaad ook dat dat niet lekker vloeiend verloopt! Dit was in het begin ook met de SGS1. Naarmate er updates volgden liep het steeds lekkerder! dus hopelijk verdwijnt dit dan ook met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjk47
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 11:30
Werkt best wel goed en soepel allemaal tot nu toe, alleen jammer dat allshare er niet opzit om via het netwerk films af te spelen, kan het ook niet in de market vinden.

[ Voor 70% gewijzigd door jjk47 op 17-08-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dacken schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:07:
[...]

Ik heb veel van de standaard widgets weggehaald.

Wat ik wel heb:
De standaard Accuweather.com forecast app. (zonder automatische synch of wat dan ook)
De Standaard klok
Agenda
1x "e-mail" (voor een Exchange account)
2x "gmail mail" (voor 2 google mail accounts, 1 zakelijk, 1 privé)
Actieve applicaties widget.

Maar goed, ik tweak nog wel even wat verder. :)
Veel widgets dus en ja dat kan voor een minder soepel werkende scherm switch zorgen.
Het alternatief was dat Google standaard widgets niet toegestaan had, maar dat is natuurlijk nog slechter.

Kijk eens naar verschillende widgets en welke voor de vertraging zorgen. Heb je die gevonden, kijk dan of er een alternatieve widget is die niet voor vertraging zorgt.

Zoals gezegd; geen dynamische/actieve achtergrond en widgets en het schermswitchen loopt met v3.1 TouchWiz soepel als boter bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dacken schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:17:
Hebben de eigenaars ook last van een beetje een sluggish ervaring? Of ben ik gewoon verwend vanwege de iPad 2 van mijn vriendin? Vooral het switchen tussen de verschillende desktops loopt bij mij zeker niet vloeiend.

[...]
Ben het met je eens, hij is inderdaad wat minder vloeiend dan de iPad. Je merkt het als je i.e een widget van je homescreen naar de prullenbak sleept. Verder vind ik het jammer dat veel van de applicaties die goed onder Gingergread werken, het minder of niet doen onder Honeycomb. De dev's moeten eens wat meer schrijven, of herschrijven voor de tabs met Honeycomb.. :'(

Vraagje zou iemand eens de IMDB app willen installen en kijken of ze de widget kunnen vinden? Heb m al 5 keer opnieuw ge-installeerd, kan m bij de widgets echter niet terug vinden. Dat is wat ik dus bedoel met niet compatibele apps en widgets.

Jammer is ook dat je wel van het lettertype kan veranderen, maar niet de grootte ervan. Met LCD-Density [applicatie in de Market die wel root-acces nodig heeft] geprobeerd de pixels van de standaard 160 te verhogen naar rond de 200, maar dan crashed de tab.. 8) Ik met mijn handicap [nog net niet blind] ondervindt daar wel wat hinder van. Niet echt schokkend, maar toch.

In vergelijking met de Tab 7.0 die ik nu ook nog heb, is het wel een stap vooruit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacken
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:54:
[...]

Vraagje zou iemand eens de IMDB app willen installen en kijken of ze de widget kunnen vinden? Heb m al 5 keer opnieuw ge-installeerd, kan m bij de widgets echter niet terug vinden. Dat is wat ik dus bedoel met niet compatibele apps en widgets.
Ik zie geen widget staan van IMDB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dacken schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:02:
[...]

Ik zie geen widget staan van IMDB.
Zal ik moeten wachten tot IMDB ze applicatie gaat updaten voor Honeycomb..Thx voor het checken, ligt het dus niet aan mij.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:54:
[...]

Ben het met je eens, hij is inderdaad wat minder vloeiend dan de iPad. Je merkt het als je i.e een widget van je homescreen naar de prullenbak sleept. Verder vind ik het jammer dat veel van de applicaties die goed onder Gingergread werken, het minder of niet doen onder Honeycomb. De dev's moeten eens wat meer schrijven, of herschrijven voor de tabs met Honeycomb.. :'(

Jammer is ook dat je wel van het lettertype kan veranderen, maar niet de grootte ervan. Met LCD-Density [applicatie in de Market die wel root-acces nodig heeft] geprobeerd de pixels van de standaard 160 te verhogen naar rond de 200, maar dan crashed de tab.. 8) Ik met mijn handicap [nog net niet blind] ondervindt daar wel wat hinder van. Niet echt schokkend, maar toch.

In vergelijking met de Tab 7.0 die ik nu ook nog heb, is het wel een stap vooruit.
Het lettertype is inderdaad aan de kleine kant binnen veel apps. Ik heb bij mij weten goede ogen maar bijvoorbeeld in de vi.nl en nu.nl app zou het wat groter mogen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjk47
achja die progammatjes zijn allemaal voor mobieltjes en worden op een tablet gewoon opgeschaald.
als er echt tablet apps komen dan zullen die wel goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacken
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:28:
[...]

Het lettertype is inderdaad aan de kleine kant binnen veel apps. Ik heb bij mij weten goede ogen maar bijvoorbeeld in de vi.nl en nu.nl app zou het wat groter mogen allemaal.
Ja dat is een kwestie van tijd.

Heb trouwens net alle widgets en icoontjes van mijn homescreen afgegooid maar nog steeds een haperend gedrag. Ook alle applicatie's gekild en het geheugen leeggegooid.

hmmmm...

Trouwens, kregen jullie een introductie wizard (Zoals op de SGS) oid toen jullie het apparaat voor de eerste keer aanzette?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:01
dacken schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:32:
[...]

Ja dat is een kwestie van tijd.

Heb trouwens net alle widgets en icoontjes van mijn homescreen afgegooid maar nog steeds een haperend gedrag. Ook alle applicatie's gekild en het geheugen leeggegooid.

hmmmm...

Trouwens, kregen jullie een introductie wizard (Zoals op de SGS) oid toen jullie het apparaat voor de eerste keer aanzette?
Heb ik niet gezien. Gewoon een flashy opstart scherm en toen pats homescreen :P Toen ik hem uitpakte had ik eigenlijk wel verwacht om nog 5 minuten bezig te zijn om je accounts aan te melden.

Ik heb trouwens geen last van haperingen met wisselen van tabbladen. Bij het verwijderen van een icoon/widget merk ik wel iets van een hapering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacken
Verxx schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:34:
[...]

Heb ik niet gezien. Gewoon een flashy opstart scherm en toen pats homescreen :P Toen ik hem uitpakte had ik eigenlijk wel verwacht om nog 5 minuten bezig te zijn om je accounts aan te melden.

Ik heb trouwens geen last van haperingen met wisselen van tabbladen. Bij het verwijderen van een icoon/widget merk ik wel iets van een hapering.
Thanks, dan ga ik eens proberen om 1 voor 1 de applicatie's er af te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij bestaat er nog geen Honeycomb Apps topic, een idee misschien? Kunnen we elkaar tips geven. Ik kon Pressreader nog niet, hierin kun je gratis dagblad 'De Pers' lezen en tegen betaling 'De Volkskrant'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:32
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:12:
Volgens mij bestaat er nog geen Honeycomb Apps topic, een idee misschien? Kunnen we elkaar tips geven. Ik kon Pressreader nog niet, hierin kun je gratis dagblad 'De Pers' lezen en tegen betaling 'De Volkskrant'.
Euh, deze? [APPS] Het grote Android Tablet apps topic

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhhh Thanks :) Op de verkeerde worden gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixthys
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 21:17
nemol schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:10:

Bij je registratie heb je als het goed is je adresgegevens ingevuld. ;) Dus ik neem aan dat ze het dock naar dat adres zullen sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:04:
[...]

Zal ik moeten wachten tot IMDB ze applicatie gaat updaten voor Honeycomb..Thx voor het checken, ligt het dus niet aan mij.. ;)
Hmm, kan het momenteel niet checken (heb mn tab nog niet terug) maar ik had deze
https://market.android.co...ile&feature=search_result
(tablet optimized) op mn tab staan en daar was een widget bij toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10 19:35
Kreeg net een sms en e-mail van Coolblue dat de 10.1 tab 3G binnen is. Nu nog wachten op de wifi versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ja daar wacht ik bij bol.com ook op inderdaad. Best apart dat de 3G versies eerder binnen zijn dan de wifi versies. Zelf zou ik denken dat die wifi versies gewilder zijn dan de 3G versies, maar goed kan het mis hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen247
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02-2017
Ik gebruik nu de social hub voor facebook en twitter op de tab 10.1, maar deze laadt maar een beperkte geschiedenis. Is dit in te stellen zodat je een langere geschiedenis krijgt? Ik heb het niet kunnen vinden. Of weet iemand een betere tablet app voor de combi facebook / twitter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 17:51
Ellen247 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:38:
Ik gebruik nu de social hub voor facebook en twitter op de tab 10.1, maar deze laadt maar een beperkte geschiedenis. Is dit in te stellen zodat je een langere geschiedenis krijgt? Ik heb het niet kunnen vinden. Of weet iemand een betere tablet app voor de combi facebook / twitter?
Tweetdeck kun je gebruiken voor Facebook, Twitter en Foursquare. Hoewel niet geoptimaliseerd voor Honeycomb, werkt hij prima!

Ben ook niet blij met de Social Hub van Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
l3art schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:36:
Ja daar wacht ik bij bol.com ook op inderdaad. Best apart dat de 3G versies eerder binnen zijn dan de wifi versies. Zelf zou ik denken dat die wifi versies gewilder zijn dan de 3G versies, maar goed kan het mis hebben natuurlijk.
Dat dacht ik ook. Ik had eigenlijk verwacht dat ze tegelijkertijd binnen zouden rollen. We wachten gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjk47
Hunter23 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:03:
[...]

Dat dacht ik ook. Ik had eigenlijk verwacht dat ze tegelijkertijd binnen zouden rollen. We wachten gewoon af.
Waarom wachten?? je kan toch gewoon naar de mediamarkt gaan en zon wifi variant ophalen :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-10 16:42
Ixthys schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:18:
[...]

Bij je registratie heb je als het goed is je adresgegevens ingevuld. ;) Dus ik neem aan dat ze het dock naar dat adres zullen sturen. :)
Ja maar als je alleen de bon en demail op stuurt weten ze niet welke registratie ze erbij moeten zeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
jjk47 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:10:
[...]
Waarom wachten?? je kan toch gewoon naar de mediamarkt gaan en zon wifi variant ophalen :o .
Dat klopt, maar ik heb hem liever van Coolblue.
BTW, iemand gehad dat er een productiefout in zijn of haar tablet zat? Dooie pixel of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Danny79 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:02:
[...]

Tweetdeck kun je gebruiken voor Facebook, Twitter en Foursquare. Hoewel niet geoptimaliseerd voor Honeycomb, werkt hij prima!

Ben ook niet blij met de Social Hub van Samsung
Dat social Hub is echt een mislukking. De lettergrootte is ook niet in te stellen, waardoor je met zo'n bejaardenlettertype zit opgescheept. Erg jammer, heb het er al vrij snel afgegooid.

Tweetdeck blijft voor mij op de desktop echt de beste applicatie, jammer dat 'ie nog niet geschikt is gemaakt voor tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Hunter23 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:44:
[...]

Dat klopt, maar ik heb hem liever van Coolblue.
BTW, iemand gehad dat er een productiefout in zijn of haar tablet zat? Dooie pixel of iets dergelijks?
Ja, een dode pixel vrijwel in het midden van het scherm :(
Weet iemand hoe de Mediamarkt met één dode pixel omgaat? Gaan ze zeggen dat ik mierenneuk of ruilen ze hem gewoon om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
H92! schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:27:
[...]

Weet iemand hoe de Mediamarkt met één dode pixel omgaat? Gaan ze zeggen dat ik mierenneuk of ruilen ze hem gewoon om?
Ik denk (en hoop voor je) dat ze hem gewoon accepteren. Defect is defect, het is zelfs de wet volgens mij.
Ik heb hem nu ook sinds gisteren (leuke pers-launch trouwens, je komt niet iedere dag in de Rembrandt toren), inclusief sleeve en keyboard dock. Wat een heerlijk ding!
Het toetsenbord werkt overigens niet meer als je een custom ROM of kernel draait ben ik zojuist achter gekomen. Pity.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag mag ik ook spelen met een 10.1 :)

Vraagje:
Ik heb de D8000 tv van Samsung en nu zie ik op filmpjes, dat je met de smart view app het beeld van je tv op de tab kan kijken. Ik kan die app echter nergens vinden.

Hij zou volgens enkele sites standaard op de 10.1 geinstalleerd moeten staan.
Kijk ik met mijn neus, of heb ik hier de touchwiz-update eerst voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Hallo allemaal,

Kan ik met de Samsung tab mijn eigen mp3 muziek er zo opzetten? Dus gaat dit zonder een programma als Itunes bij Apple? Vrijheid dus...

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
H92! schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:27:
[...]
Moet je even op de website kijken van Media Markt.
En het ligt er natuurlijk waar je hem hebt gekocht: via de webshop of gewoon in de winkel.
Want volgens mij zit daar nog verschil tussen.
Link: https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=68
Zag ergens staan:
"U hoeft in deze periode niets te bewijzen. Het is aan Media Markt om te
bewijzen dat het defect niet onder de garantie valt."

Maar kijk het maar even na voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
Baatje schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:41:
Hallo allemaal,

Kan ik met de Samsung tab mijn eigen mp3 muziek er zo opzetten? Dus gaat dit zonder een programma als Itunes bij Apple? Vrijheid dus...
Ik heb hem nog niet, maar ik denk dat het op de zelfde manier gaat als met een Samsung Galaxy S.
Je kunt er Kies voor gebruiken maar ook via de explorer, als het ware zoals je dat ook doet als je muziek op je USB stick wilt zetten. Zeker weten doe ik het niet, je hoort het wel van me als ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 19:25

p.w

Het kan inderdaad via wifi-kies of via usb, als je via usb doet even wifi uitzetten.

Instellingen,draadloos en netwerken -> Kies via wifi daarna pc kiezen dan krijg je op die pc een wifi verzoek
op ja klikken en werken maar.

Verder vind ik het een lekker apparaatje,hoop dat ik snel de sd usb kabel krijg.

[ Voor 15% gewijzigd door p.w op 17-08-2011 22:21 ]

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan de smart view app via google wel vinden en openen in de market.
Hij annuleert echter de installatie...

Downloaden van de .apk installeert het wel maar na starten van dual view crasht de app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Hunter23 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:02:
[...]

Ik heb hem nog niet, maar ik denk dat het op de zelfde manier gaat als met een Samsung Galaxy S.
Je kunt er Kies voor gebruiken maar ook via de explorer, als het ware zoals je dat ook doet als je muziek op je USB stick wilt zetten. Zeker weten doe ik het niet, je hoort het wel van me als ik hem heb.
Je hebt er geen kies voor nodig, je hoeft hem zelfs niet te mounten, dat doet hij automatisch.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
thijsje66 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:36:
[...]

Je hebt er geen kies voor nodig, je hoeft hem zelfs niet te mounten, dat doet hij automatisch.
Des te mooier. Ik vond het toch altijd al vervelend om Kies te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 20:37

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Stond net in de mediamarkt en de vekoper beweerde dat de Galaxy tab 1080p films kan afspelen als ze lokaal op de tablet staan. Iemand die het inmiddels heeft uitgeprobeerd?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hunter23 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:38:
[...]

Des te mooier. Ik vond het toch altijd al vervelend om Kies te gebruiken :)
Inderdaad. Voor het eerst geïnstalleerd maar wat een drama. Lijkt onderhand iTunes.
Samsung had beter iets als Zune van de Windows Phone 7 meegeleverd...
Afijn, gelukkig hoeven we Kies niet te gebruiken!

• Baatje
Ok bedankt voor jullie reacties. Dat zijn vette pluspunten voor de Samsung Tablet dan.

Hopelijk volgen nu snel android versies van papieren kranten en tijdschriften. Zoals wel bij Apple (denk aan de landelijke dagbladen).....

Fijne dag verder.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:30:
Sinds vandaag mag ik ook spelen met een 10.1 :)

Vraagje:
Ik heb de D8000 tv van Samsung en nu zie ik op filmpjes, dat je met de smart view app het beeld van je tv op de tab kan kijken. Ik kan die app echter nergens vinden.

Hij zou volgens enkele sites standaard op de 10.1 geinstalleerd moeten staan.
Kijk ik met mijn neus, of heb ik hier de touchwiz-update eerst voor nodig?
Volgens mij kan het wel andersom. Beeld van je tab op je tv. Dat kan ten misnte wel met de Galaxy S2. Vraag me alleen even niet hoe, heb het gezien in filmpjes op youtube.

edit:
Allshare functie heet het.

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:32
FrankGuthrie schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:55:
Stond net in de mediamarkt en de vekoper beweerde dat de Galaxy tab 1080p films kan afspelen als ze lokaal op de tablet staan. Iemand die het inmiddels heeft uitgeprobeerd?
Gister geprobeerd om lokaal een 720p video (tv-serie rip) te kijken, dat ging met geen enkele van de 4 players die ik geprobeerd heb goed.. Schijnt dat het heel erg van de encoding afhangt.

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

• Vledderos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-08 19:01
sfinx schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:35:
[...]
Gister geprobeerd om lokaal een 720p video (tv-serie rip) te kijken, dat ging met geen enkele van de 4 players die ik geprobeerd heb goed.. Schijnt dat het heel erg van de encoding afhangt.
lukte het ook niet met Rockplayer lite? dat gebruik ik momenteel op mn desire dus ben benieuwd of dat ook werkt op honeycomb.. las gisteren trouwens ook dat BS player op het toneel van android is verschenen.. iemand ervaring ten op zichtte van Rockplayer?

Verwijderd

Ik hen een probleem met m'n browser in Galaxy Tab 10.1: ik zie geen adresbalk meer. Hoe kan ik dat herstellen?

En hoe zit dat nou met Flash en Java?
Krijg een melding: Get Adobe Flash player, terwijl die volgens mij al geïnstalleerd is.
En ook Java doet het niet. Kan ik die ook installeren?

• Verxx
Ik heb gisteravond even een film(Wanted) getest op 720p via Rockplayer lite. Dit ging perfect. Zefs stukken skippen in de film ging goed. Geluid loopt ook goed synchroon

1080p heb ik niet getest want ik ben nog aan het uitzoeken hoe ik een film kan bekijken via streaming vanaf me pc. De 720p had ik over gekopieerd en dit duurde rond de 10 minuten. Weet iemand een goede manier om makkelijk films te kijken op de tab vanaf me pc?

• ulrich999
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2011
Hallo allemaal,

Weet iemand of de camera van de galaxy tab 10.1 een digitale zoom functie heeft en hoe deze dan werkt? Volgens de specs zou die een digitale zoom functie moeten hebben alleen heb ikhet nog niet kunnen ontdekken.

• GoodspeeD
Ik heb em dus ook sinds gisteren. Tot dusver erg tevreden, al moet ik zeggen dat ik, net als sommige anderen hier, het af en toe wat sluggish vind vergeleken met de iPad 2. Het werd gisteren na twee uur toch wel enigszins irritant. Zal ongetwijfeld nog wel wat aan te tweaken zijn, maar blijft jammer dat ie met de apps/widgets out of the box een stuk minder performt dan een iPad.

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

Verxx schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:24:
Ik heb gisteravond even een film(Wanted) getest op 720p via Rockplayer lite. Dit ging perfect. Zefs stukken skippen in de film ging goed. Geluid loopt ook goed synchroon

1080p heb ik niet getest want ik ben nog aan het uitzoeken hoe ik een film kan bekijken via streaming vanaf me pc. De 720p had ik over gekopieerd en dit duurde rond de 10 minuten. Weet iemand een goede manier om makkelijk films te kijken op de tab vanaf me pc?
UpnPlay icm MoboPlayer?

Bears and Bulls

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
GoodspeeD schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:01:
Zal ongetwijfeld nog wel wat aan te tweaken zijn, maar blijft jammer dat ie met de apps/widgets out of the box een stuk minder performt dan een iPad.
Vind het zelfs zo tegenvallen dat ik hem hooguit na een paar minuten weer heb terug gegeven aan de lokale telefoonverkoper hier in het dorp. Schermen wisselen is echt gewoon te brak voor woorden. En nee, er stonden niet 1024 widgets op. Had toch wel verwacht/gehoopt dat ie ongeveer even responsive zou zijn als m'n S2. Welnu, geheel niet dus. Is het werkbaar: ja natuurlijk. Werd ik er blij van: not quite nee. Erg jammer wel.

Nickname does not reflect reality

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

GoodspeeD schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:01:
Ik heb em dus ook sinds gisteren. Tot dusver erg tevreden, al moet ik zeggen dat ik, net als sommige anderen hier, het af en toe wat sluggish vind vergeleken met de iPad 2. Het werd gisteren na twee uur toch wel enigszins irritant. Zal ongetwijfeld nog wel wat aan te tweaken zijn, maar blijft jammer dat ie met de apps/widgets out of the box een stuk minder performt dan een iPad.
Wat een onzinvergelijking. Een ipad heeft helemaal geen widgets dus je kunt dat vergelijk helemaal niet maken. Haal alle widgets weg en vergelijk 'm dan nog eens.

Bij mij werkt het overigens prima.

Groetjes, FaceDown.

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:15:
Ik hen een probleem met m'n browser in Galaxy Tab 10.1: ik zie geen adresbalk meer. Hoe kan ik dat herstellen?

En hoe zit dat nou met Flash en Java?
Krijg een melding: Get Adobe Flash player, terwijl die volgens mij al geïnstalleerd is.
En ook Java doet het niet. Kan ik die ook installeren?
Je moet als je in de browser zit in de rechterbovenhoek van het scherm drukken dan krijg je het instellingen menu daar kan je het weer terugzetten

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

• Brad Pitt
FaceDown schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:13:
Wat een onzinvergelijking. Een ipad heeft helemaal geen widgets dus je kunt dat vergelijk helemaal niet maken. Haal alle widgets weg en vergelijk 'm dan nog eens.
Dan moeten ze het OS/de hardware zodanig aanpassen dat het wél gewoon smooth loopt. Je koopt zo'n ding, zet hem aan, en reageert brak. Jaaaa, dan moet je eerst even alle widgets verwijderen. Dát is pas onzin.

• Verxx
Thanks! Ga het vanavond gelijk proberen :)

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Of je gebruikt Plex....ideaal, streamt echt alles!

3D Print Service || Activated Carbon

Verwijderd

[message=36600911,noline]l3art schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:47['message]:
[...]

Volgens mij kan het wel andersom. Beeld van je tab op je tv. Dat kan ten misnte wel met de Galaxy S2. Vraag me alleen even niet hoe, heb het gezien in filmpjes op youtube.

edit:
Allshare functie heet het.
Thanks maar die bedoel ik niet :-)
De app heet echt samsung smart view en daarmee kan je naast je tv remote bedienen ooktv kijken op je tab binnen je eigen wlan...

Op de s2 werkt het al en de app zou standaard op de 10.1 zitten...maar helaas en s2 apk lijkt niet compatible...

• dacken
Ik blijf er bij: het apparaat blijft sluggish. De suggestie om alle widgets weg te gooien is een rare. Daar heb je zo'n ding voor.

Ook in berichten scrollen haperd als ik bezig ben met e-mail is best hinderend. Nu weet ik dat ik best wel een zeikerd ben op dit gebied. Ook de foto's die er op staan gaan niet zo vloeiend naar de volgende als op de iPad. Had hetzelfde in den beginne met de SGS. Was er van uit gegaan dat het opgelost zou zijn. Jammer genoeg blijkt dit niet zo. Zo blijkt maar weer: Assumption is the mother of all mistakes. Nu ga ik niet zo ver om te zeggen dat mijn aanschaf een mistake is, maar ik vind wel dat potentiele kopers er voor gewaarschuwd moeten worden dat de software verre van helemaal af is.

Verder vind ik de TAB geweldig. Applicatie's als IMDB, Opera Mobile, PocketCloud, Youtube, News360 en de nieuwe market doen mij hopen op hele mooie applicaties.

Conclusie: de Ipad is een stuk volwassener. En dat is ook niet gek... ;-)

Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt, dus ik ga mijn tablet niet omruilen.

[ Voor 14% gewijzigd door dacken op 18-08-2011 11:40 ]

• Brad Pitt
dacken schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:35:
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt, dus ik ga mijn tablet niet omruilen.
Met de huidige hardware (i.c.m. het OS) kan je dat echt bakken denk ik. De Tegra is gewoon helemaal niet zo bruut als men blijkbaar denkt. In ieder geval niet krachtig genoeg om dit soort "simpele" dingen te doen zoals het zou moeten. Wellicht dat wanneer er (nog) meer wordt geaccelereerd in hardware het beter wordt. Tot die tijd is er gewoon geen enkel Android apparaat dat zo soepel reageert als de concurrent, wat men ook beweert.

• dacken
Brad Pitt schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:40:
[...]

Met de huidige hardware (i.c.m. het OS) kan je dat echt bakken denk ik. De Tegra is gewoon helemaal niet zo bruut als men blijkbaar denkt. In ieder geval niet krachtig genoeg om dit soort "simpele" dingen te doen zoals het zou moeten. Wellicht dat wanneer er (nog) meer wordt geaccelereerd in hardware het beter wordt. Tot die tijd is er gewoon geen enkel Android apparaat dat zo soepel reageert als de concurrent, wat men ook beweert.
Ik ben het met je eens, ik moet wel zeggen dat je veel meer kunt met een Android device. Precies ook de reden waarom ik zo'n ding heb aangeschaft. Ik wil die iTunes meuk en andere Apple restricties gewoon niet op mijn machine hebben.

Als ik een fototje, op een normale manier, van mijn device wil halen wil ik daar niet mijn garantie voor hoeven breken!

[ Voor 6% gewijzigd door dacken op 18-08-2011 11:44 ]

• GoodspeeD
FaceDown schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:13:
[...]

Bij mij werkt het overigens prima.
Wat Brad Pitt zegt. Technisch zal de vergelijking wel onzin zijn, maar vanuit gebruikersperspectief is het gewoon raar.

Overigens vind ik het niet zo hinderlijk dat ik er mijn apparaat voor ga inruilen. Was me er al min of meer van bewust voor ik hem kocht en ik blijf toch Android verkiezen boven iOS om heel veel andere redenen.

Mijn HTC Desire heeft dat bijvoorbeeld ook als je hem vergelijkt met de iPhone. Het scrollt en sweept allemaal net iets langzamer.

[ Voor 28% gewijzigd door GoodspeeD op 18-08-2011 11:48 ]

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:09:
[...]

Vind het zelfs zo tegenvallen dat ik hem hooguit na een paar minuten weer heb terug gegeven aan de lokale telefoonverkoper hier in het dorp. Schermen wisselen is echt gewoon te brak voor woorden. En nee, er stonden niet 1024 widgets op. Had toch wel verwacht/gehoopt dat ie ongeveer even responsive zou zijn als m'n S2. Welnu, geheel niet dus. Is het werkbaar: ja natuurlijk. Werd ik er blij van: not quite nee. Erg jammer wel.
Ik heb alleen gemerkt dat het homescreen wat trager word als je een live wallpaper hebt aanstaan. Verder is het enorm soepel allemaal. Nergens last van.

Snel klein filmpje
http://youtu.be/fS_5msl7t-o

gaat allemaal lekker soepel

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 13:32 ]

Verwijderd

super gadget, ik had nog geen enkele ervaring of vergelijking met een tabblad of smartphone, maar dit is erg gebruikersvriendelijk en ziet er gelikt uit.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

dacken schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:35:
[..]

Conclusie: de Ipad is een stuk volwassener. En dat is ook niet gek... ;-)

Die conclusie is echt verkeerd. Ik heb zowel een ipad als nu de tab en IOS is gewoon 100x simpeler met minder toeters en bellen. Het is als paint met photoshop vergelijken en dan paint volwassener noemen omdat het toch allemaal veel soepeler draait.

Ik ben zelf nauwelijks bevooroordeeld, maar als gebruiker van beide apparaten vind ik Android toch veel geschikter voor de gebruiker die zelf wat meer wil kunnen instellen aan zijn apparaat. IOS werkt out of the box prima en dat is voor veel users het beste, maar verwacht niet dat je er iets aan kan customizen of tweaken. Apple bepaalt wel voor jou wat het beste is, niets tweaken, geen flash en geen naakt. Ongeacht of flash nou goed of slecht is, stuit het me tegen de borst dat Apple wel bepaalt wat de gebruiker wil. En dat geldt net zo voor de 'tweakabiliteit' van het systeem.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Brad Pitt schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:17:
[...]

Dan moeten ze het OS/de hardware zodanig aanpassen dat het wél gewoon smooth loopt. Je koopt zo'n ding, zet hem aan, en reageert brak. Jaaaa, dan moet je eerst even alle widgets verwijderen. Dát is pas onzin.
Toen ik een ipad kocht kon ik 'm een week niet gebruiken omdat ik geen mac of windows pc bij de hand had met itunes erop. Dat is pas gaar 8)7

Groetjes, FaceDown.

• Hunter23
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:17:
[...]

Ik heb alleen gemerkt dat het homescreen wat trager word als je een live wallpaper hebt aanstaan. Verder is het enorm soepel allemaal. Nergens last van.

Snel klein filmpje

Ziet er zeer goed uit. Van mij hoeft mijn tablet ook niet vol te staan met widgets.

• Kevinp
  • Laatst online: 03-10 15:54
FaceDown schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:53:
[...]

Toen ik een ipad kocht kon ik 'm een week niet gebruiken omdat ik geen mac of windows pc bij de hand had met itunes erop. Dat is pas gaar 8)7
Een collega van me heeft ook een iPad gekocht, en had nog een oude mac thuis staan. Twee keer raden, hij kan geen iTunes installeren want z'n OS is te oud...

Dus kan hij niet de iPad activeren...

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• fredje110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2021
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:17:
[...]

Snel klein filmpje

Leuke film! O-) Dank!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 19:39

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Van de week m'n Asus transformer omgeruild voor de Galaxy tab, De transformer was met schermen wisselen iets meer smooth dan de galaxy tab, maar dit kan ook zijn omdat de transformer al 3.2 draait. de transformer had ik omgeruild vanwege de bouwkwalteit, na een paar uurtjes gebruiken kon je de linker zijkant van de behuizing al indrukken. Na drie van deze apparaten thuis te hebben gehad was het tijd voor een overstap. :)

| Youtube |

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Weet iemand wanneer 3.2 voor de SGT beschikbaar komt?

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:40:
[...]

Met de huidige hardware (i.c.m. het OS) kan je dat echt bakken denk ik. De Tegra is gewoon helemaal niet zo bruut als men blijkbaar denkt. In ieder geval niet krachtig genoeg om dit soort "simpele" dingen te doen
Onzin, voor deze simpele dingen is de hardware snel genoeg. Het is 100% zeker de software.
Kijk maar naar Windows Phone 7 hoe snel en licht de UI aanvoelt. Daar kan iOS weer een lesje van leren.
Kijkende wat een verschil er is van v3.0 naar v3.1, verwacht ik een gelijke boost met de update naar v3.2/3.3.

En klagen dat je eerst widgets moet weghalen voordat het schermswitchen soepel verloopt, is IMHO klagen als een klein kind NOFI.

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Vanmiddag mijn Tab met defecte pixel zonder gezeur omgeruild bij Mediamarkt :) Helaas heeft de nieuwe Tab ook een defecte pixel, alleen niet op een irritante plek.

Bij het verwisselen hebben ze het serienummer/IMEI op mijn bon niet veranderd. Heeft dit gevolgen voor garantie?

• Beekhouse
  • Laatst online: 13-08-2024
Even een vraagje hebben jullie wel een samsung logo voorop staan of niet?
Ik namelijk niet, en ik zie foto's voorbij komen waarbij dit wel het geval is.

• zoenvisje
Jup, staat erop :) .

Ik vind dat die Samsung Book Cover snel vies wordt (vlekken erop), of ligt dat aan mij?

• Beekhouse
zoenvisje schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:43:
Jup, staat erop :) .

Ik vind dat die Samsung Book Cover snel vies wordt (vlekken erop), of ligt dat aan mij?
Ja die vlekken heb ik ook snel last van.
Wel apart dat ik er geen logo op heb staan betekend dus dat import modellen dat niet hebben en misschien ivb met de rechtzaken ze er een logo opgeplakt hebben.

• zoenvisje
Ik heb ook een import model via T-online.

Hmm, ik ga denk ik die SD en USB adapterset aanschaffen bij bol.com. Iemand daar al ervaring mee?

[ Voor 55% gewijzigd door zoenvisje op 18-08-2011 15:49 ]

• Baatje
H92! schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:31:
Vanmiddag mijn Tab met defecte pixel zonder gezeur omgeruild bij Mediamarkt :) Helaas heeft de nieuwe Tab ook een defecte pixel, alleen niet op een irritante plek.

Bij het verwisselen hebben ze het serienummer/IMEI op mijn bon niet veranderd. Heeft dit gevolgen voor garantie?
Jeetje wat vervelend zeg. Vraag me af of die pixel terreur ooit overgaat. Heb hzetzelf al zo vaak mee moeten maken met diverse apparaten.

Verwijderd

Gister bij de MM geweest, stond de Galaxy Tab naast de Ipad 2 :+
Wat een mooi ding de Tab , voelt dunner aan dan de Ipad ook als is het maar minimaal verschil, ook de stroevere achterkant is handig.

Is het MicroSD kaartslot bij de 16GB versie bezet door deze 16GB of is deze beschikbaar voor een extra kaart naar het ingebouwde geheugen?
En is er verschil bij het afspelen van Films vanaf de MicroSD kaart of het eigen geheugen?

Jammer dat er geen microSD slot op zit... waren volgens mij wel extra punten waarmee gescoord kon worden.

Is het mogelijk om de Galaxy Tab 10.1 Wifi te gebruiken als navigatie, of is er dan perse een Wifi + 3G nodig?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 09:10 ]

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:24:
Wat een mooi ding de Tab , voelt dunner aan dan de Ipad ook als is het maar minimaal verschil, ook de stroevere achterkant is handig.

Is het MicroSD kaartslot bij de 16GB versie bezet door deze 16GB of is deze beschikbaar voor een extra kaart naar het ingebouwde geheugen?
En is er verschil bij het afspelen van Films vanaf de MicroSD kaart of het eigen geheugen?

Is het mogelijk om de Galaxy Tab 10.1 Wifi te gebruiken als navigatie, of is er dan perse een Wifi + 3G nodig?
Er zit geen Micro SD slot in de Galaxy Tab 10.1

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Welk MicroSD slot? Die heeft hij namelijk niet. ;)

Edit: laaaat..... :P

[ Voor 20% gewijzigd door Roamor op 18-08-2011 16:27 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:24:
Wat een mooi ding de Tab..

Met WiFi navigeer je niet. Dat doe je met GPS.

En alle Tab's hebben GPS, dus het korte antwoord= ja

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 19:39

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Na registratie kan je een gratis dockingstation krijgen voor je galaxy tab, Klik

de info die ik er over kon vinden is maar beperkt.
Met de Samsung Galaxy Tab 10.1 Desktop Dock kunt u uw Samsung Galaxy Tab 10.1 aansluiten op uw computer. Daarnaast is de Desktop Dock een laadstation om de tablet op te laden. Een extra mogelijkheid is het afspelen van muziek via de line out aansluiting.

Dit Docking Station is van Samsung en garandeert daarmee een hoge kwaliteit. U sluit uw USB kabel (niet meegeleverd) aan op het docking station en u kunt direct uw Galaxy Tab synchroniseren en opladen. Met een aparte 3.5 mm audio kabel kunt u de muziek van uw Galaxy Tab afspelen op uw stereoset.

Inhoud van de verpakking:
- 1 x Samsung Desktop Dock voor Galaxy Tab 10.1
Heb je hier nou een usb3.0 of usb2.0 kabel voor nodig om te kunnen laden via je pc?
Bij de Asus Transformer heb je een usb3.0 nodig om het apparaat op te laden en te gebruiken via de pc.

| Youtube |

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:05:
[...]
En alle Tab's hebben GPS, dus het korte antwoord= ja
Oh ja? ik zie in de specs AGPS staan, dat is iets heel anders dan GPS.

• Frank-NL
  • Niet online
Assisted GPS is gewoon GPS ondersteund door data.

Verwijderd

Frank-NL schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:49:
Precies. De Tab 10.1 WiFi heeft alle goedies van de 3G, exclusief 3G uiteraard.

Verwijderd

SV3NNER schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:06:
Na registratie kan je een gratis dockingstation krijgen voor je galaxy tab, Klik

de info die ik er over kon vinden is maar beperkt.

[...]

Heb je hier nou een usb3.0 of usb2.0 kabel voor nodig om te kunnen laden via je pc?
Bij de Asus Transformer heb je een usb3.0 nodig om het apparaat op te laden en te gebruiken via de pc.
Gewoon de standaard meegeleverde kabel ie usb2.0 kabel.

Edit: Ehhh, sorry dit is via stroom.
Ik heb het nog niet via de PC geprobeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 18:15 ]

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Frank-NL schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:49:
Hoe zit dit dan bij de iPad (2) ?
Ik begreep van iemand dat daar ook over AGPS gesproken word, maar dat deze alleen in de 3G versie zit.
Dus enkel GPS via wifi / cell towers, en geen dedicated GPS chip voor satellieten.

• Hunter23
M a r c o schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 18:33:
[...]

Ik begreep van iemand dat daar ook over AGPS gesproken word, maar dat deze alleen in de 3G versie zit.
Dus enkel GPS via wifi / cell towers, en geen dedicated GPS chip voor satellieten.
Is eigenlijk voor een ander topic.
Maar in de 3G van de iPad 2 zit alleen een GPS chip. In de wifi versie niet.

Verwijderd

M a r c o schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 18:33:
[...]
Eigenlijk geen vraag voor dit Tab 10.1 topic, maarreh, een iPad heeft geen GPS in het WiFi model. Alleen in de 3G versie.

En ja, menigeen is hier ingestonken met z'n iPad LOL.

Edit: volgende keer sneller typen. En nu verder over alleen de Tab 10.1 aub

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 19:24 ]

Verwijderd

Eindelijk mn omgeruilde 10.1v terug..ziet er naar uit dat het display nu vast aan het frame zit.
Enkel is het nu een vodafone exemplaar terwijl ik de originele tab bij proximus België aankocht, zonder het vodafone logo op de achterzijde dus.
Kan dit problemen geven voor de garantie ofzo ? en kan de dynafix servicebon dienen als garantie of moet er een nieuwe factuur aangemaakt worden met de nieuwe imei nummer ?

• Beekhouse
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om vloeiend video naar de tab te streamen via dlna?
Elke dlna app die ik probeer blijft stotteren...

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 02:21
Het aanbod van echte tablet apps is echt triest tenoemen op het moment. Hoop echt dat dit snel veranderd. Ik heb ook nog problemen met niet goed functionerende websites.

Verder vind ik honeycomb tekort schieten in bepaalde functionaliteit als het taskmanagement. Ik bennstant apps an het killen. Waarom is er niet gekozen voor een overzichtelijke 'tray ' en een close-button waarmee je een app echt afsluit? Het is zo onoverzichtelijk nu...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Klopt het dat het beeld bij videos zoals dumpert en you tube niet al te scherp is, en wat kan ik daar aan doen??
Ook werkt uitzending gemist niet. Iemand hier nog tips voor??
Pagina: 1 ... 15 ... 56 Laatste