Na een weekje spelen heb ik nog gemengde gevoelens. Ik denk niet dat het altijd Samsung zaken zijn maar wellicht ook Android 3.1 issues zijn die ik op andere tablets misschien ook had ervaren.
Zoals T-Adnan zegt, slugish intikken, gek word je ervan, even los van de automatische spellingschecker die met geen mogelijkheid uit te zetten valt (welke combinatie je ook probeert). Hij staat nu op Nederlands keyboard zonder Swype en het vliegt. Kortom Swype met spellingcheck is bagger.
Ik merk ook dat apps die Niet tablet/android 3.x geschikt zijn vaker lijken te crashen.
Een ander punt is het hele streamen. Wanneer je een plex media server hebt draaien met de client dan gaat het stream van 720p series prima (zijn ook 1.1gb per file). Zo gauw je films gaat streamen van 1080p (>8.5gb) is het gauw einde verhaal en stottert hij. (dan kan je mij ook niet wijsmaken dat je 1080p naar je tv gooit) Los daarvan, de films streamen wel degelijk met de plex client naar de Samsung Galaxy S met 1 core...
Ik verwacht van een tablet dat ik overal in mijn netwerk makkelijk bij kan, niets is minder waar. naast de diverse apps die je moet instaleren (bv een ES file explorer) waarmee je over je nas kan browsen (oh en het streamen van ES file explorer werkt op avi's, de rest probeert hij lokaal te trekken) en hier komt dan ook mijn grootste ergenis, geen file associaties aan kunnen zetten, ik wil niet de standaard tekst zien op een .cbr met openen als en geen enkele app die comics kan lezen er tussen staat en ik geen optie heb met: browsen door je geinstalleerde apps.
Omdat er ook geen allshare tool oid is (bubbleupnp is ook crap) kan ik ook niet makkelijk de fotos van mijn samsung galaxy s op mijn tab laten zien (en met wifi/bluetooth moet je het weer kopieeren)
Mochten anderen ideen/oplossingen hebben (of wellicht hetzelfde ervaren).. ik ben benieuwd
ik vergeet er zomaar nog 1. Regelmatig wil je dat installeren in de marketplace en dan wacht je een ons op installeren..... en gebeurd er helemaal niets. Ik dacht eerst het geheugen cleanen hielp maar helaas ik moest de tablet uitzetten en aanzetten lijkt het weer een tijdje goed te gaan
vind zelf ook de samsung apps te vaak in de weg zitten (om lomp de balk nog boven de app), ook klik je te vaak per ongeluk je wifi icoontje rechts aan waardoor je settings geopent worden)
[
Voor 11% gewijzigd door
quorumz op 22-08-2011 13:50
]