Verwijderd

Hoi,

Heb vorige week een P7100 gekocht, was het laatste model in de winkel, had dus nog net geluk.
Zit met het probleem dat ik niets van sms aan de gang krijg, heeft dit nog iemand?

Ik begin te twijfelene of het zelf mogelijk is om sms te sturen, dit kan toch of niet?

Heb al 3 providers geprobeerd icm smscent en mobiMessage. Berichten ontvangen lukt echter wel.

Kan het zijn dat iemand op mijn tablet (was show room model) iets gedaan heeft wat niet netjes is?

Hoop dat iemand een reactie geeft, kan niets vinden op het net.

Ojeke

• Ellen247
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02-2017
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:16:
Klopt het dat het beeld bij videos zoals dumpert en you tube niet al te scherp is, en wat kan ik daar aan doen??
Ook werkt uitzending gemist niet. Iemand hier nog tips voor??
Ik kijk uitzending gemist gewoon via de normale uitzendinggemist site (dus niet via de mobiele pagina

Verwijderd

Op de 18de eerst alle computershops in mijn woonplaats (Hilversum) langsgweest. Nergens te krijgen. Dus 's middags even naar de MM in Utrecht. Daar hadden ze nog 4 witte. Dus maar een witte genomen. Maakt me niet zoveel uit, gaat toch in een cover. Twee dagen mee gerommeld. Touchwizz was al geïnstalleerd.
Prima ding.

Vraag: volgens de site van Skype moet je een videogesprek kunnen voeren met hun laatste droidapp. Geprobeerd, maar kan nergens iets instellen voor videogesprek. Weet iemand hoe dat moet?

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01 14:45
Jeroenimoes schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 21:35:
Het aanbod van echte tablet apps is echt triest tenoemen op het moment. Hoop echt dat dit snel veranderd. Ik heb ook nog problemen met niet goed functionerende websites.

Verder vind ik honeycomb tekort schieten in bepaalde functionaliteit als het taskmanagement. Ik bennstant apps an het killen. Waarom is er niet gekozen voor een overzichtelijke 'tray ' en een close-button waarmee je een app echt afsluit? Het is zo onoverzichtelijk nu...
Ik hoop ook dat dat snel verandert, maar ik denk dat het gewoon een kwestie van tijd is.

Omdat het de bedoeling is dat je geen task-killer gebruikt, want android (honeycomb dus ook) hoort uit zichzelf tasks te sluiten als ze teveel resources innemen of als er teweinig beschikbaar is. Op m'n phone gebruikte ik vroeger ook altijd een task-killer, maar nu doe ik dat nooit meer en ik merk dat android het zelf gewoon goed genoeg aan kan om het zelf te managen. Maarja misschien vind jij dat niet handig, en dat mag, maar android hoort het zelf bij te houden.

[ Voor 4% gewijzigd door JelleNL op 18-08-2011 22:57 ]

Verwijderd

Ellen247 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:53:
[...]

Ik kijk uitzending gemist gewoon via de normale uitzendinggemist site (dus niet via de mobiele pagina
Maar dan heb je silverlight nodig geeft hij aan, en dat werkt ook weer niet.

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 21:16
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:48:
Heb vorige week een P7100 gekocht, was het laatste model in de winkel, had dus nog net geluk.
Zit met het probleem dat ik niets van sms aan de gang krijg, heeft dit nog iemand?
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36585517
Ik heb weliswaar een Tab 10.1 (P7500) maar wellicht hetzelfde.
zoenvisje schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:47:
Ik heb ook een import model via T-online.

Hmm, ik ga denk ik die SD en USB adapterset aanschaffen bij bol.com. Iemand daar al ervaring mee?
Ja, werkt prima (Samsung EPL-1PL0BEGSTA). Hou er rekening mee dat de Galaxy Tab 10.1 'high power' usb devices niet van stroom kan voorzien, een externe harddisk heeft dus een eigen adapter nodig. Ook erg grappig om gewoon een USB muis aan te sluiten op de tablet. Werkt prima.
FrankGuthrie schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:55:
Stond net in de mediamarkt en de vekoper beweerde dat de Galaxy tab 1080p films kan afspelen als ze lokaal op de tablet staan. Iemand die het inmiddels heeft uitgeprobeerd?
Dat werkt inderdaad prima, mits deze 1080p (of 720p) videos maar op de juiste manier encoded zijn.
Zie ook: http://www.fudzilla.com/g...ll-the-hd-you-can-imagine
Van alle players die ik getest heb speelt DicePlayer verreweg de meeste content het beste (lees: meest vloeiend) af. Je moet natuurlijk ook niet gaan verwachten dat de Tegra2 een 30Mbps+ bitrate 1080p video (Planet Earth anyone) netjes weer gaat geven.
Beekhouse schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 21:34:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om vloeiend video naar de tab te streamen via dlna?
Elke dlna app die ik probeer blijft stotteren...
Ja. Mits de video's maar op de juiste manier encoded zijn zodat de Tegra2 er zijn ding mee kan doen. Feitelijk dus hetzelfde als video's die je vanaf de Tab zelf speelt. Ik gebruik BubbleUPnP i.c.m. Diceplayer om video's vanaf mijn miniDLNA server te streamen.

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoenvisje schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:47:
Ik heb ook een import model via T-online.

Hmm, ik ga denk ik die SD en USB adapterset aanschaffen bij bol.com. Iemand daar al ervaring mee?
Ebay! Omgerekend €17,=

http://www.ebay.com/itm/S...070396483654#ht_995wt_950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.snippe
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-09-2023
*frustratie modus aan*

Dinsdag tab 10.1 opgehaald bij MEDIAMARKT (ben dus gek) in utrecht. Direct zaten er al zogenaamde newton rings (een soort van olie achtige vlekken waar ik al eerder op dit forum over las) midden in het scherm en niet zo'n beetje ook.... zeker als ie echt warm was.

Na een uurtje wachten bij de klantenservice wil die vent 'm inruilen, maar uiteraard zijn de tabs al uitverkocht... Zeg ik dus: "reserveer er maar één dan voor me". Nog een keer bellen met de betreffende afd. komt hij terug met een verhaal dat samsung alle tabs eerst wil zien of er eventueel sprake is van vochtschade ('t lijkt geeneens op vochtschade, hoe dom kan je zijn....). Ik dus nog zeggen dat ik met mediamarkt een koopovereenkomst heb en niet met samsung, dus niets met samsung te maken heb.... Helpt dus niets, blijkbaar hebben ze, voordat ze achter de balie mogen staan, een cursusje rechten gedaan en weten ze dat ze het recht hebben eerst te kijken of ze hem mogen repareren (weet ik ook nog wel van mijn cursusje rechten ;-) ) Maar goed net alsof ze dat ding repareren... En het getuigt niet echt van service, maar ja dat gaat dan ook bij de mediamarkt tot de uitgang... :-)

Kortom nu ben ik m'n tab dus voor 2 tot 4 weken kwijt voor 'reparatie', nadat ik 'm TWEE DAGEN had..... Heb een half jaar op dat ding zitten wachten!!!

*frustratie modus uit*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank-NL schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:49:
Assisted GPS is gewoon GPS ondersteund door data.
bedoel je met ondersteund door data, door bijvoorbeeld offline mappen van google maps? of ondersteund door data dat er wifi/internetverbinding nodig is?

de galaxy s die ik momenteel heb gebruik ik ook voor navigatie, werkt deze tab met alleen wifi dan vergelijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:10
wouter.snippe schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:48:
*frustratie modus aan*

Dinsdag tab 10.1 opgehaald bij MEDIAMARKT (ben dus gek) in utrecht. Direct zaten er al zogenaamde newton rings (een soort van olie achtige vlekken waar ik al eerder op dit forum over las) midden in het scherm en niet zo'n beetje ook.... zeker als ie echt warm was.

Na een uurtje wachten bij de klantenservice wil die vent 'm inruilen, maar uiteraard zijn de tabs al uitverkocht... Zeg ik dus: "reserveer er maar één dan voor me". Nog een keer bellen met de betreffende afd. komt hij terug met een verhaal dat samsung alle tabs eerst wil zien of er eventueel sprake is van vochtschade ('t lijkt geeneens op vochtschade, hoe dom kan je zijn....). Ik dus nog zeggen dat ik met mediamarkt een koopovereenkomst heb en niet met samsung, dus niets met samsung te maken heb.... Helpt dus niets, blijkbaar hebben ze, voordat ze achter de balie mogen staan, een cursusje rechten gedaan en weten ze dat ze het recht hebben eerst te kijken of ze hem mogen repareren (weet ik ook nog wel van mijn cursusje rechten ;-) ) Maar goed net alsof ze dat ding repareren... En het getuigt niet echt van service, maar ja dat gaat dan ook bij de mediamarkt tot de uitgang... :-)

Kortom nu ben ik m'n tab dus voor 2 tot 4 weken kwijt voor 'reparatie', nadat ik 'm TWEE DAGEN had..... Heb een half jaar op dat ding zitten wachten!!!

*frustratie modus uit*
Hier berichtte iemand die gewoon bij een defecte pixel een ander kreeg. Die newton ringen is een bekend probleem en over die rechten, volgens mij heb je toch echt wel het recht om binnen een paar dagen na aankoop een omruiling te eisen. Ik zou zo'n stennis maken dat er minimaal 10 klanten ter plekke zich bedenken om er wat te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-09 17:36

VorteX

held

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:14:
[...]

bedoel je met ondersteund door data, door bijvoorbeeld offline mappen van google maps? of ondersteund door data dat er wifi/internetverbinding nodig is?

de galaxy s die ik momenteel heb gebruik ik ook voor navigatie, werkt deze tab met alleen wifi dan vergelijkbaar?
AGPS houdt in dat je sneller een GPS lock kan krijgen, doordat je tablet ofwel met wifi, ofwel met 3G een groffe indicatie kan krijgen waar hij is. Zonder 3G/wifi heb je nog steeds GPS, maar duurt het wat langer tot je een lock hebt.

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-10 20:50
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:48:
Hoi,

Ik begin te twijfelene of het zelf mogelijk is om sms te sturen, dit kan toch of niet?

Heb al 3 providers geprobeerd icm smscent en mobiMessage. Berichten ontvangen lukt echter wel.

Kan het zijn dat iemand op mijn tablet (was show room model) iets gedaan heeft wat niet netjes is?

Hoop dat iemand een reactie geeft, kan niets vinden op het net.

Ojeke
De GT-P7100 is geen mobiel telefoon en heeft geen ondersteuning voor SMS.
Verzenden kan dus niet.

Ik kan het met mijn tablet ook niet.
Maar is dit ook nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:30:
[...]

Maar dan heb je silverlight nodig geeft hij aan, en dat werkt ook weer niet.
Linksonder het filmpje is er een knop om de uitzending in Flash te bekijken. Hierop klikken en het werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:10
Iemand die ergens de WITTE book case van Samsung heeft gezien of weet wanneer deze komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de galaxy tab 10.1 nu al een paar daagjes. Maar mis de Movie studio/ video editing app. Ben er wel benieuwd naar.
Zijn hier mensen die de app wel pre-installed gekregen hebben? Ik kan hem ook niet downloaden in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-10 11:54

weebl

YARR!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:24:
Ik heb de galaxy tab 10.1 nu al een paar daagjes. Maar mis de Movie studio/ video editing app. Ben er wel benieuwd naar.
Zijn hier mensen die de app wel pre-installed gekregen hebben? Ik kan hem ook niet downloaden in de market.
Staat ie ook niet bij Samsung Apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weebl schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:28:
[...]

Staat ie ook niet bij Samsung Apps?
Nee, daar ook niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebk71 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:50:
[...]

Hier berichtte iemand die gewoon bij een defecte pixel een ander kreeg. Die newton ringen is een bekend probleem en over die rechten, volgens mij heb je toch echt wel het recht om binnen een paar dagen na aankoop een omruiling te eisen. Ik zou zo'n stennis maken dat er minimaal 10 klanten ter plekke zich bedenken om er wat te kopen :+
Is het niet een idee om bij een andere MM om te ruilen? Bedoel 1 pixel of een newtonring beide niet echt fijn bij het uitpakken van je Tab.. of beroepen op je omruil rechten.. je hebt toch zoveel dagen niet goed geld terug... koop je vervolgens een zelfde terug in de winkel ;)
We hebben het immers niet over een pakje boter maar een apparaat van rond de 500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
ebk71 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:50:
[...]

Lijkt me dat zoiets gewoon DOA is, en normaal ruilen ze hem dan meteen om. Daarnaast als ze claimen vochtschade is de kans groot dat die ergens anders is ontstaan en niet bij jouw.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Laatst online: 12-10 20:54

Gregory76

Sony PlayStation freak

Heeft er iemand nog een goede tip m.b.t. een Sleeve / Pouch o.i.d., voor de 10.1 (niet de 'v')?

Ik zag dat er sprake was van een iPad rip-off (die die je in 4-ren kunt 'vouwen') maar dat Apple de verkoop daarvan heeft kunnen tegenhouden (Jammer!). Ik zit nu zelf te denken aan de "OEM Samsung Leather Pouch", die is lekker 'dun', maar wel een beetje saai...

Heeft één van jullie een leuke, dunne gevonden?

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.snippe
Kevinp schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:48:
[...]

Lijkt me dat zoiets gewoon DOA is, en normaal ruilen ze hem dan meteen om. Daarnaast als ze claimen vochtschade is de kans groot dat die ergens anders is ontstaan en niet bij jouw.
Dat van die 'DOA' zei hij in eerste instantie ook, maar voor de samsung tabs geldt dat blijkbaar niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-10 14:30

Erik80

Sinds 1980

Gregory76 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:49:
Heeft er iemand nog een goede tip m.b.t. een Sleeve / Pouch o.i.d., voor de 10.1 (niet de 'v')?

Ik zag dat er sprake was van een iPad rip-off (die die je in 4-ren kunt 'vouwen') maar dat Apple de verkoop daarvan heeft kunnen tegenhouden (Jammer!). Ik zit nu zelf te denken aan de "OEM Samsung Leather Pouch", die is lekker 'dun', maar wel een beetje saai...

Heeft één van jullie een leuke, dunne gevonden?
Deze?

http://www.youtube.com/watch?v=qdS5caJr5Q4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouter.snippe schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:48:
*frustratie modus aan*

Dinsdag tab 10.1 opgehaald bij MEDIAMARKT (ben dus gek) in utrecht.

*frustratie modus uit*
Heb je niet gewoon recht om je geld terug te vragen binnen een paar dagen omdat een produkt toch niet het produkt was wat je wil? (om maar een "smoes" te gebruiken) Dat heb ik al een paar keer gedaan en kreeg gewoon m'n geld terug. Er staat me bij van een topic op GoT waarin iemand al bij voorbaat 2 monitoren had gekocht om een zo groot mogelijke de kans te hebben op direkt een goede. Wetende dat hij de andere toch gewoon weer kon terugbrengen met geld terug.
Het enige zou zijn als dat recht niet op gaat voor bijvoorbeeld tablets, maar dat kan ik me ook weer niet voorstellen.
.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.snippe
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:16:
[...]

Heb je niet gewoon recht om je geld terug te vragen binnen een paar dagen omdat een produkt toch niet het produkt was wat je wil? (om maar een "smoes" te gebruiken) Dat heb ik al een paar keer gedaan en kreeg gewoon m'n geld terug. Er staat me bij van een topic op GoT waarin iemand al bij voorbaat 2 monitoren had gekocht om een zo groot mogelijke de kans te hebben op direkt een goede. Wetende dat hij de andere toch gewoon weer kon terugbrengen met geld terug.
Het enige zou zijn als dat recht niet op gaat voor bijvoorbeeld tablets, maar dat kan ik me ook weer niet voorstellen.
.
in principe is omruilen een service, geen recht. Dat is dus ook m'n punt met Mediamarkt: geen service......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
De achterkant van m'n Tab kraakt als ik 'm oppak. Ongeveer in het midden kan ik de achterkant ietsje indrukken wat een krakend geluid geeft. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 18:05

13art

Moderator Mobile
wouter.snippe schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:20:
[...]

in principe is omruilen een service, geen recht. Dat is dus ook m'n punt met Mediamarkt: geen service......
Soms ben je daarom ook beter af om iets online te kopen. Heb je wat dat betreft meer rechten, en mag je binnen 7 dagen na ontvangst, zonder opgave van redenen het product terug sturen. Sommige winkels hebben dat zelfs verlengd tot 14 dagen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
l3art schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:53:
[...]

Soms ben je daarom ook beter af om iets online te kopen. Heb je wat dat betreft meer rechten, en mag je binnen 7 dagen na ontvangst, zonder opgave van redenen het product terug sturen. Sommige winkels hebben dat zelfs verlengd tot 14 dagen.
Europa heeft dat dacht ik verlengt (of dat komt binnenkort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
wouter.snippe schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:51:
[...]

Dat van die 'DOA' zei hij in eerste instantie ook, maar voor de samsung tabs geldt dat blijkbaar niet....
DOA is DOA. Ze verkopen je een product wat nooit heeft gewerkt, het had net zo goed een baksteen kunnen zijn.

Reparatie lijkt me niet zo snel aan de orde, anders kan je altijd zeggen (zoals hierboven ook staat) dat het product niet aan je verwachtingen voldoet om je geld terug te krijgen.

edit:
sorry voor de dubbelpost.

[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 19-08-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 19:47

360Degreez

Typisch weer dit...

Ook sinds eergisteren een GTB 10.1in mijn bezit, ik had besloten om een geen-3g versie te nemen omdat ik toch de verbinding van mijn telefoon zou kunnen gebruiken (Galaxy S).

Nu blijkt dat de Wifi-hotspot modus van de telefoon erg veel stroom te gebruiken, dus ben ik op zoek naar een Bluetooth Tether-app.

Helaas tot op heden alleen eentje gevonden waarmee je een telefoon en PC kunt verbinden, maar niet twee Android apparaten.

Iemand een idee?

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvanderpale
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01-2023
360Degreez schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:51:
Nu blijkt dat de Wifi-hotspot modus van de telefoon erg veel stroom te gebruiken, dus ben ik op zoek naar een Bluetooth Tether-app.

Helaas tot op heden alleen eentje gevonden waarmee je een telefoon en PC kunt verbinden, maar niet twee Android apparaten.

Iemand een idee?
Ik betwijfel of een BT variant minder stroom zal verbruiken. Je belast nog steeds je 3g ontvanger én een zender (in dit geval BT) bijna voortdurend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez

360Degreez

Typisch weer dit...

wat ik begrijp uit de informatie op internet is dat de Wifi antenne (bij hotspot modus) veel meer stroom verbruikt dan de Bluetooth zender.

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
d3vlin schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:58:
[...]

Ja. Mits de video's maar op de juiste manier encoded zijn zodat de Tegra2 er zijn ding mee kan doen. Feitelijk dus hetzelfde als video's die je vanaf de Tab zelf speelt. Ik gebruik BubbleUPnP i.c.m. Diceplayer om video's vanaf mijn miniDLNA server te streamen.
Top! Diceplayer kan het dus blijkbaar wel aan de andere players maken dus geen gebruik van hardware acceleratie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duzzan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:04
Heb de Tab 10.1 via Belcompany met een Vodafone abbo gehaald.
Standaard settings voor Internet kloppen niet! Verander live.vodafone.com in office.vodafone.nl en alles werkt als een trein.

SMS kan je ontvangen én versturen! Maar Whatsapp krijg ik niet aan de praat. Je kan 'm installen, nummer verification gaat ook goed, app start op maarrrr geen contacts. Er was al iets voorbij gekomen bij xda dev maar dat werkt ook nog niet helemaal lekker. Whatsapp ziet om een of andere reden je Contacts niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Whats app onderstuut geen tab's. Heb laatst een mail verstuurt maar naar whats app en kreeg helaad dit antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 13:12
Ik krijg net bericht van coolblue dat de WiFi only uit is gesteld bij hun tm 29 aug.
Dit duurt me te lang, dus morgen maar naar de media markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand enig idee of de 32gb binnenkort in NL beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
360Degreez schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:51:
Ook sinds eergisteren een GTB 10.1in mijn bezit, ik had besloten om een geen-3g versie te nemen omdat ik toch de verbinding van mijn telefoon zou kunnen gebruiken (Galaxy S).

Iemand een idee?
Ja dit klopt BT verbruikt veel minder, ik had altijd wireless tether for root users en deze werkte perfect in combi met mijn tablet. Het enige nadeel is en de naam zegt het al je hebt een rooted phone nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42
Net een kleine update geinstalleerd

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
NokNok12 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:50:
Net een kleine update geinstalleerd
Welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42
Kleine update van ongeveer 3.5mb met bugfixes

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
En de release van de 16GB wifi via tabletcenter.nl (coolblue) is weer drie dagen opgeschoven. Inmiddels al de 26ste augustus.

Vanavond even bij de Saturn in Tilburg geweest, stond nog een demo 3G model. Helaas was de rest al uitverkocht. Ik ben ook benieuwd of dit op korte termijn aangevuld zal worden, als ik mij niet vergis wordt Saturn/Mediamarkt namelijk vanuit Duitsland bevoorraad.

Net als Redcoon, en die hebben hem zelfs van hun website afgehaald. Zowel de Duitse als de Nederlandse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 18:57
Kevinp schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:48:
[...]

Hier exact hetzelfde probleem. Ook de bekende vlek onder het display.
Terug naar de Mediamarkt, waarbij ze mij vertelden dat ze dit alleen binnen 48 direct konden omruilen. Ik was er na 60 uur en dan moet ie worden opgestuurd. Opsturen binnen 3 dagen na aankoop met reparatie binnen een volgens hun redelijke termijn (2 tot 3 weken) vind ik niet redelijk.

Nog merkwaardiger: Volgens hun was Samsung gisteren bij hun langs geweest, omdat dit probleem bij hun bekend was en hebben zij toen pas deze instructies gekregen. Ook merkwaardig is dat deze 'voorwaarden' nergens terug zijn te vinden en dat de Mediamarkt hier hun eigen regels mag op verzinnen.

Helaas geen wetsartikel kunnen vinden, maar voor mij is de Tab onmisbaar dus ik hoop dat het op 1 of andere magische manier vanzelf verdwijnt.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 09:53
Je kan altijd zonder enige opgaven van reden een koopcontract ontbinden. (met wat uitzonderingen zoals diensten etc )

Dus nooit terug gaan met een verhaal dat iets stuk is, maar gewoon terugbrengen en zeggen dat je je bedacht hebt.

Daarna gewoon een nieuwe kopen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
yzf1kr schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:33:
Je kan altijd zonder enige opgaven van reden een koopcontract ontbinden. (met wat uitzonderingen zoals diensten etc )

Dus nooit terug gaan met een verhaal dat iets stuk is, maar gewoon terugbrengen en zeggen dat je je bedacht hebt.

Daarna gewoon een nieuwe kopen.
Niet mogelijk bij licentiegebonden producten (die ook nog eens gebruikt zijn), volgens de voorwaarden van de Mediamarkt, helaas..

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
Jorco schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:23:
[...]

Hier exact hetzelfde probleem. Ook de bekende vlek onder het display.
Terug naar de Mediamarkt, waarbij ze mij vertelden dat ze dit alleen binnen 48 direct konden omruilen. Ik was er na 60 uur en dan moet ie worden opgestuurd. Opsturen binnen 3 dagen na aankoop met reparatie binnen een volgens hun redelijke termijn (2 tot 3 weken) vind ik niet redelijk.

Nog merkwaardiger: Volgens hun was Samsung gisteren bij hun langs geweest, omdat dit probleem bij hun bekend was en hebben zij toen pas deze instructies gekregen. Ook merkwaardig is dat deze 'voorwaarden' nergens terug zijn te vinden en dat de Mediamarkt hier hun eigen regels mag op verzinnen.

Helaas geen wetsartikel kunnen vinden, maar voor mij is de Tab onmisbaar dus ik hoop dat het op 1 of andere magische manier vanzelf verdwijnt.
Ik las dit bericht hier een paar dagen geleden!
Frank-NL schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:40:
Heb dit apparaat gister ontvangen. Meegenomen uit LA. Voor de vliegreis was het display helemaal goed, na de reis de bekende newton ring op het midden van het scherm. Deze heb ik laten verdwijnen door in het apparaat te blazen via de stekkeraansluiting op de onderkant :) De vlek 'plopte' eruit en sindsdien hem ik hem niet meer gezien. Wellicht een tip voor mensen die hetzelfde euvel hebben.
Heb zelf nog geen tablet dus zou niet weten of het helpt maar wie weet helpt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Twixell schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:40:
[...]

Ik las dit bericht hier een paar dagen geleden!

[...]

Heb zelf nog geen tablet dus zou niet weten of het helpt maar wie weet helpt het!
Geblazen als een gek zonder resultaat. Als je de lucht eruit probeert te zuigen zie je overigens wel hoe groot de vlek daadwerkelijk is.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
Jorco schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:41:
[...]

Geblazen als een gek zonder resultaat. Als je de lucht eruit probeert te zuigen zie je overigens wel hoe groot de vlek daadwerkelijk is.
Als hij zichtbaar word als je de lucht eruit probeert te zuigen, lijkt het toch iets met druk te maken hebben.
Terug brengen en dan 2 a 3 weken zonder tablet zitten is ook geen optie lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duzzan schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:04:
Heb de Tab 10.1 via Belcompany met een Vodafone abbo gehaald.
Standaard settings voor Internet kloppen niet! Verander live.vodafone.com in office.vodafone.nl en alles werkt als een trein.

SMS kan je ontvangen én versturen! Maar Whatsapp krijg ik niet aan de praat. Je kan 'm installen, nummer verification gaat ook goed, app start op maarrrr geen contacts. Er was al iets voorbij gekomen bij xda dev maar dat werkt ook nog niet helemaal lekker. Whatsapp ziet om een of andere reden je Contacts niet.
Klopt, ik heb ook alleen een data-abbo van Vodafone. Heb een Tab met 3G. Whatsapp werkt wel. Je. moet alleen aan je contacten die je hebt vragen of zij een aparte contact aan willen maken met het nummer van je data-abbo! Dan lukt het gewoon. Omdat je geen phone-abbo hebt zal Whatsapp je contacten met Whatsapp niet herkennen. Bij mij is het inmiddels allemaal gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
Slecht nieuws voor de 3.1 update van de 10.1v.
Ergens in Q4 :(
Afbeeldingslocatie: http://www.fanste.nl/101vQ4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een groot probleem, mijn mini SD kaartje zit verkeerd en te ver in mijn tablet geschoven, hoe krijg ik het er uit of hoe krijg ik zo'n tablet open of wie kunnen dat doen voor mij. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:18:
Ik heb een groot probleem, mijn mini SD kaartje zit verkeerd en te ver in mijn tablet geschoven, hoe krijg ik het er uit of hoe krijg ik zo'n tablet open of wie kunnen dat doen voor mij. :'(
Waar heb je hem überhaupt ingedrukt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:44:
[...]

Waar heb je hem überhaupt ingedrukt dan?
Dat is idd knap zonder poort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
Ik vermoed dat het kaartje in het SIMkaart slot zit. >:) Dat is naast de proprietaire Samsung aansluiting het enige wat ik kan bedenken. Ik zou gaan voor stroom er af en pincet er in.

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@d3vlin
Die DicePlayer werkt perfect. Met name ook over een netwerk. Bedankt voor de tip.
Wat een lekker gevoel. Even browsen naar video files op m'n Windows Media Center en draaien maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er met een pincet al niet meer aan, dat wordt open halen, maar door wie
d3vlin schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:00:
Ik vermoed dat het kaartje in het SIMkaart slot zit. >:) Dat is naast de proprietaire Samsung aansluiting het enige wat ik kan bedenken. Ik zou gaan voor stroom er af en pincet er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Voor je Samsung telefoon kan je bij de Phonehouse terecht voor reperaties enzo, misschien dat dat ook kan met je Tab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
Vanmiddag de tablet gekocht bij de Media Markt in Rotterdam.
Voor zo ver erg tevreden met mijn aankoop, en gelukkig geen dode pixels of newton ring.
Nu vertelde de verkoper mij dat het nog erg mee viel met de verkoop aantallen.
Afgelopen dinsdag waren er 4 keer 50 toestellen geleverd(zwart, wit, wifi en 3g), maar dat de verkoop aantallen redelijk mee vielen. Totaal waren er zeker nog wel een stuk of 60 tablets te verkrijgen.
Dus mocht je er een willen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 12:39

pathfinder2k

is hier...

Zojuist eentje bij de saturn in tilburg gehaald. Daar hadden ze alles nog op voorraad. Ik heb een witte 16GB wifi only, voor die halve keer dat ik buiten een wireless zone zit tether ik wel. Moet zeggen dat het ding tot nu toe prima bevalt. Snel zat, goede reso, Gmail is even hemels als altijd. Prima ding voor €479.

Hoe zit het met custom ROMs in de toekomst, dat hele touchwizz gebeuren word ik snel beu denk ik :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Klepzeiker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-02 08:51
Sinds vorige week de gelukkige eigenaar van een Galaxy tab 10.1. Ik ben helemaal blij en voldoet aan alle wensen. Ik heb echter één vraag aan diegene die er ook al een heeft. Het lukt mij nog niet de tab als usbdrive te zien op mijn pc en ook niet op mijn nas. De USB foutopsporing staat uit. Ik heb geen idee, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
J.Klepzeiker schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:59:
Sinds vorige week de gelukkige eigenaar van een Galaxy tab 10.1. Ik ben helemaal blij en voldoet aan alle wensen. Ik heb echter één vraag aan diegene die er ook al een heeft. Het lukt mij nog niet de tab als usbdrive te zien op mijn pc en ook niet op mijn nas. De USB foutopsporing staat uit. Ik heb geen idee, iemand?
Welk OS draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjk47
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 11:30
J.Klepzeiker schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:59:
Dan moet je de drivers installeren zodat de computer hem herkent, helaas heeft samsung de tab ingesteld als usb host en dan herkent de pc hem niet als usb stick. Dit is wel het geval als hij als usb client ingesteld zou zijn, maar daar heeft samsung dus niet voor gekozen. of je dit zelf makkelijk kan veranderen weet ik niet.

vergeten jullie trouwens niet je galaxy tab 10.1 te registreren voor een gratis dock, kan tot 15 september.
http://www.samsung.com/nl.../preregistratie-tab-10-1/
Deze is niet geschikt voor de galaxy 10.1V (die van Vodafone) omdat deze dikker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Klepzeiker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-02 08:51
Pc is Vista, NAs is Synology (Linux). Driverkwestie? Ik vind het mounten op mijn NAS het belangrijkst, overdracht films e.d gaat OTA redelijk langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:51
Vandaag ook een Galaxy Tab 10.1 16GB WiFi gehaald bij de Media Markt.
Super apparaat tot nu toe, alleen Social Hub wil nog even niet mee werken (Service tijdelijk niet beschikbaar melding).

Hopen dat Samsung deze Tab goed gaat ondersteunen met software updates, af en toe hier en daar wel een kleine hapering, maar die gaan er vast nog uit. Al met al tot nu toe dik tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
Klopt het dat opladen via USB van pc niet lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixell schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:36:
Yep dat klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:09
Razer schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:40:
Vandaag ook een Galaxy Tab 10.1 16GB WiFi gehaald bij de Media Markt.
Super apparaat tot nu toe, alleen Social Hub wil nog even niet mee werken (Service tijdelijk niet beschikbaar melding).

Hopen dat Samsung deze Tab goed gaat ondersteunen met software updates, af en toe hier en daar wel een kleine hapering, maar die gaan er vast nog uit. Al met al tot nu toe dik tevreden :)
Social Hub vind ik erg instabiel. Op mijn SGS2 werkte het ook erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Twixell schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:36:
Hiermee lukt het wel. http://www.mobilesupplies...0-galaxy-tab-p-12211.html

[ Voor 9% gewijzigd door oknot op 21-08-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 19:25

p.w

sylvesterrr schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:17:
[...]

Social Hub vind ik erg instabiel. Op mijn SGS2 werkte het ook erg slecht.
Ik kan via mijn mb Sabertooth X58 wel de Tab 10.1 opladen.

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:38
Oke ik heb de tab nu al een maandje, geimporteerd uit de vs. Alleen lees ik hier veel over de newton ringen, hier had ik in het begin ook last van met mijn tablet maar ik trok het me niet zo aan, en het trad alleen op in de zon.

Nu zit ik al 2 weken in frankrijk met volle zon en moet toegeven dat de newton ring volledig is verdwenen bij mijn tab. Het lijkt me dan ook dat de vlek na verloop van tijd vanzelf weg trekt.

Nu vraag ik me wel af als mensen al een dock hebben en hoe deze bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand van jullie of er een app voor silverlight is? Voor m'n studie moet ik een website openen waarbij dat wordt gevraagd. Hetgeen je kunt installeren is natuurlijk helemaal op windows geënt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Helaas, dat is er nog niet. Ik hoop ook dat dat zeer snel ontwikkeld gaat worden.

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-08-2011 15:00 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
J.Klepzeiker schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:20:
Pc is Vista, NAs is Synology (Linux). Driverkwestie? Ik vind het mounten op mijn NAS het belangrijkst, overdracht films e.d gaat OTA redelijk langzaam.
Met een Synology NAS kan je het beste de DS File app van Synology gebruiken om films te streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:51
*Nevermind*

Zocht GTalk, inmiddels gevonden...

[ Voor 62% gewijzigd door Razer op 22-08-2011 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Sinds afgelopen afgelopen vrijdag ben ik in het bezit van galaxy tab 7500. Ik ben heel erg tevreden met deze tablet. Het enige wat ik mis is een officiele facebook app. Maar ik verwacht dat deze wel gaat komen.

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
mauzwauz schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:38:
Sinds afgelopen afgelopen vrijdag ben ik in het bezit van galaxy tab 7500. Ik ben heel erg tevreden met deze tablet. Het enige wat ik mis is een officiele facebook app. Maar ik verwacht dat deze wel gaat komen.
Ik maak gebruik van "friend me". Is een hele mooie app voor facebook.
Voor twitter gebruik ik "tweetcomb".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Adnan
  • Laatst online: 26-08-2023
Ik heb de galaxy tab 10.1 sinds donderdag. Hebben jullie ook last een 'slugish' (traag respons) van het toetsenbord het duurt even voordat de input verwerkt wordt. Heb geen widgets op de homescreens. Ik zit trouwens wel op 3.1 de update van touchwiz zat er (helaas) al op.

[ Voor 15% gewijzigd door T-Adnan op 22-08-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
Na een weekje spelen heb ik nog gemengde gevoelens. Ik denk niet dat het altijd Samsung zaken zijn maar wellicht ook Android 3.1 issues zijn die ik op andere tablets misschien ook had ervaren.
Zoals T-Adnan zegt, slugish intikken, gek word je ervan, even los van de automatische spellingschecker die met geen mogelijkheid uit te zetten valt (welke combinatie je ook probeert). Hij staat nu op Nederlands keyboard zonder Swype en het vliegt. Kortom Swype met spellingcheck is bagger.
Ik merk ook dat apps die Niet tablet/android 3.x geschikt zijn vaker lijken te crashen.
Een ander punt is het hele streamen. Wanneer je een plex media server hebt draaien met de client dan gaat het stream van 720p series prima (zijn ook 1.1gb per file). Zo gauw je films gaat streamen van 1080p (>8.5gb) is het gauw einde verhaal en stottert hij. (dan kan je mij ook niet wijsmaken dat je 1080p naar je tv gooit) Los daarvan, de films streamen wel degelijk met de plex client naar de Samsung Galaxy S met 1 core...

Ik verwacht van een tablet dat ik overal in mijn netwerk makkelijk bij kan, niets is minder waar. naast de diverse apps die je moet instaleren (bv een ES file explorer) waarmee je over je nas kan browsen (oh en het streamen van ES file explorer werkt op avi's, de rest probeert hij lokaal te trekken) en hier komt dan ook mijn grootste ergenis, geen file associaties aan kunnen zetten, ik wil niet de standaard tekst zien op een .cbr met openen als en geen enkele app die comics kan lezen er tussen staat en ik geen optie heb met: browsen door je geinstalleerde apps.
Omdat er ook geen allshare tool oid is (bubbleupnp is ook crap) kan ik ook niet makkelijk de fotos van mijn samsung galaxy s op mijn tab laten zien (en met wifi/bluetooth moet je het weer kopieeren)

Mochten anderen ideen/oplossingen hebben (of wellicht hetzelfde ervaren).. ik ben benieuwd

ik vergeet er zomaar nog 1. Regelmatig wil je dat installeren in de marketplace en dan wacht je een ons op installeren..... en gebeurd er helemaal niets. Ik dacht eerst het geheugen cleanen hielp maar helaas ik moest de tablet uitzetten en aanzetten lijkt het weer een tijdje goed te gaan

vind zelf ook de samsung apps te vaak in de weg zitten (om lomp de balk nog boven de app), ook klik je te vaak per ongeluk je wifi icoontje rechts aan waardoor je settings geopent worden)

[ Voor 11% gewijzigd door quorumz op 22-08-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
quorumz schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:27:

Ik verwacht van een tablet dat ik overal in mijn netwerk makkelijk bij kan, niets is minder waar. naast de diverse apps die je moet instaleren (bv een ES file explorer) waarmee je over je nas kan browsen (oh en het streamen van ES file explorer werkt op avi's, de rest probeert hij lokaal te trekken) en hier komt dan ook mijn grootste ergenis, geen file associaties aan kunnen zetten, ik wil niet de standaard tekst zien op een .cbr met openen als en geen enkele app die comics kan lezen er tussen staat en ik geen optie heb met: browsen door je geinstalleerde apps.
Omdat er ook geen allshare tool oid is (bubbleupnp is ook crap) kan ik ook niet makkelijk de fotos van mijn samsung galaxy s op mijn tab laten zien (en met wifi/bluetooth moet je het weer kopieeren)

Mochten anderen ideen/oplossingen hebben (of wellicht hetzelfde ervaren.. ik ben benieuwd)
Heb ik ook, maar snap niet precies waarom?
Roamor schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:26:
Astro File Manager geeft bij steeds aan dat filetypes unknown zijn zodra ik een sambashare benader. Ik heb ook niet de optie om de association aan te passen. Wil ik ook niet omdat filetypes vanaf de interne opslag en MicroSD wel gewoon goed gepakt worden.

Weet iemand waar dit aan ligt?
Niet aan de app dus schijnbaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:09
Twixell schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:13:
[...]

Ik maak gebruik van "friend me". Is een hele mooie app voor facebook.
Voor twitter gebruik ik "tweetcomb".
Friendcaster Beta vind ik ook goed werken voor Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net de update naar P7510UEKME.
Als changelog wordt vermeld: snelheid en stabiliteit.
Als iemand weet wat de update aangepast heeft/oplost, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Adnan
  • Laatst online: 26-08-2023
Ik heb overigens ook een iPad 2 geprobeerd nadat ik een 30 min met de Galaxy tab 10.1 heb ‘gespeeld’. Het verschil in snelheid is enorm de userinreface van iOS is echt sleek snel, de swipe bewegingen en de input (toetsenbord) zijn echt super.

Ook ik probeer met ES file Explorer films te streamen van mijn NAS het afspelen gaat schokkering via moboplayer vplayer en diceplayer. (720p MKV, 1080p don’t even think about it)

Zelfde configuratie heb ik ook op mijn galaxy SII het streamen verloopt vrijwel vlekkeloos (1080p MKV als videocontainer en H264 als codec)

Rede om voor Android te kiezen was juist om mijn films thuis te kunnen streamen zonder te moeten converten naar een voor iPad iPhone begrijpbare format/container.

Ik begrijp dat je daar de geschikte hardware voor nodig hebt, maar daar voldoe ik aan. Verschillende discussies over het afpelen van 720 content en hoger op de tegra2 processoren. Het is me nu niet duidelijk of dit aan de software ligt of juist hardware van de Galaxy tab 10.1.

Ik twijfel overigens nog steeds ik heb de mogelijkheid te retourneren ik probeer het een aantal dagen als het niets wordt dan ga ik voor de iPad2 (als ik uiteindelijk toch moet converten) en iOS 5 opkomst features zijn mooi in de OS geïntegreerd.

Ice Cream Sandwich zal nog lang duren zeker als Samung daar een stokje voor steekt met een eigen naar mijn mening childish touchwiz laag.

[ Voor 15% gewijzigd door T-Adnan op 22-08-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
T-Adnan schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:02:
Rede om voor Android te kiezen was juist om mijn films thuis te kunnen streamen zonder te moeten converten naar een voor iPad iPhone begrijpbare format/container.

Ik begrijp dat je daar de geschikte hardware voor nodig hebt, maar daar voldoe ik aan. Verschillende discussies over het afpelen van 720 content en hoger op de tegra2 processoren. Het is me nu niet duidelijk of dit aan de software ligt of juist hardware van de Galaxy tab 10.1
Aan de encoding van de bestanden, of aan de beperkingen qua HW decoding van de Tegra2, net hoe je het bekijkt. Zie ook: http://www.fudzilla.com/g...ll-the-hd-you-can-imagine

Edit: link gefixed

[ Voor 4% gewijzigd door d3vlin op 22-08-2011 17:37 ]

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)
als het goed is encodeert plex aan de serverkant. je linkt werkt niet trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
Streamen via een dlna app naar diceplayer gaat bij mij beter dan via ES file explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)
welke dlna app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
Skifta, BubbleUPnP komt allemaal beetje op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)
hmzja bubbleUPnP vond ik redelijk troep, volgens mij pakte hij ook de dice player niet lokaal
hm en voor de andere moet je ook weer server software installeren (dan is plex veel cooler)

[ Voor 33% gewijzigd door quorumz op 22-08-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
Ik heb Diceplayer, Rockplayer, Vitalplayer, Mobo video player en nog een paar geprobeerd om een 720p film die op mn tablet staat af te spelen, maar niets draait vlekkeloos..
Iemand een idee?
Edit:
Het is een MKV file

[ Voor 6% gewijzigd door Twixell op 22-08-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen247
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02-2017
Misschien doe ik iets verkeerd, maar kun je foto's rechtstreeks achter elkaar bekijken in de galary vanaf een usb stick. Zo ook de vraag met afspelen van mp3s vanaf een usb stick? Of is dit niet rechtstreeks mogelijk? Of met een speciale app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:49:
Ik krijg net de update naar P7510UEKME.
Als changelog wordt vermeld: snelheid en stabiliteit.
Als iemand weet wat de update aangepast heeft/oplost, hoor ik het graag.
Dat is de 21 aug update voor de wifi only versies van de 10.1 (P7510).

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01 14:45
Ik was vandaag toevallig ff in de buurt van de mediamarkt, dus ik dacht ik ga ff kijken of ze daar een Tab 10.1 hebben staan die ik kan proberen (want ik heb misschien wel interesse maar dan wil ik hem toch wel even in het echt zien en voelen en kijken hoe het werkt), maar ze hadden helaas alleen maar dichte dozen ervan staan en geen een om te proberen (ipad2, achros tablet, asus etc staan er wel allemaal om te proberen.)
Helaas. Over een tijdje dan maar eens kijken, (al zijn er dan waarschijnlijk al weer betere ;p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez

360Degreez

Typisch weer dit...

Ik bennog steeds gek met mijn 10.1, vorige week gekocht bij MM Zoetermeer. Swype uit en AWD Launcher die alles wat overzichtelijker maakt. Echter ook ik heb het streamen van media opgegeven, wat een drama. Negen van de tien apps werken niet of slecht en mkv word alleen vanaf een USB stick of SD kaart goed weergegeven. Wellicht dat er snel een goede app komt,we blijven hopen. Al met al nog steeds een perfect apparaat, zelfs zonder streaming steekt hij voor mij nog steeds met kop en schouders boven de iPad2 uit.

Ehm, weet iemand trouwens of je in de standaard email client ook zelf mappen kunt aanmaken om je email in te archiveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)
hm mijn Kies geeft aan: Deze apparaatverie kan niet worden bijgewerkt
PDA:Kg7 / CSC:KG3 (PHN) (heb de wittte wifi only)

[ Voor 12% gewijzigd door quorumz op 22-08-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de Samsung Remote-Tab al kunnen installeren? Of heeft iemand hier de apk van?

https://market.android.co...ature=more_from_developer

Ik krijg de melding "Deze app is compatibel met geen van uw apparaten."

De telefoon remote app heb ik wel kunnen installeren maar dan gebruik ik nog liever mn standaard afstandsbediening....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:13:
Heeft iemand de Samsung Remote-Tab al kunnen installeren? Of heeft iemand hier de apk van?

https://market.android.co...ature=more_from_developer

Ik krijg de melding "Deze app is compatibel met geen van uw apparaten."
Dat klopt ook, die app is gemaakt voor de eerste Galaxy Tab (P1000) met 1024x600 resolutie.

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d3vlin schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:10:
[...]

Dat is de 21 aug update voor de wifi only versies van de 10.1 (P7510).
Weet je ook een changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik hier naar een webwinkel mag linken, daarom link ik even naar een artikel.
De Galaxy Tab 10.1 is nu voor E431.10 te koop: http://www.tabletguide.nl...rting-samsung-galaxy-tab/

Indien link niet is toegestaan: Mijn excuses. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Heb em vandaag via Bol.com besteld. Zat een beschermingshoes bij in een soort van "kortingspakket"...

Wil em nou toch wel snel hebben :9

-edit-

En ondertussen dat ik dat zeg, zie ik "Verwachte Leverdatum: 02-09-2011" staan... Geloof dat ik richting MM ga van de week dan 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Dwazer op 23-08-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:13
quorumz schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:27:Omdat er ook geen allshare tool oid is (bubbleupnp is ook crap) kan ik ook niet makkelijk de fotos van mijn samsung galaxy s op mijn tab laten zien (en met wifi/bluetooth moet je het weer kopieeren
Heb je Google+? De Android app hiervan upload automatisch je gemaakte foto's naar Picasa. Zo heb je ze op beide devices gelijk beschikbaar.

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 18:05

13art

Moderator Mobile
Dwazer schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:04:
Heb em vandaag via Bol.com besteld. Zat een beschermingshoes bij in een soort van "kortingspakket"...

Wil em nou toch wel snel hebben :9

-edit-

En ondertussen dat ik dat zeg, zie ik "Verwachte Leverdatum: 02-09-2011" staan... Geloof dat ik richting MM ga van de week dan 8)7
Dat meen je niet! Bij Bol.com?
Waar dan? Ik zie alleen nog staan 5-10 dagen.

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 23-08-2011 12:25 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1 ... 16 ... 56 Laatste