Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwazer schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:04:
Heb em vandaag via Bol.com besteld. Zat een beschermingshoes bij in een soort van "kortingspakket"...

Wil em nou toch wel snel hebben :9

-edit-

En ondertussen dat ik dat zeg, zie ik "Verwachte Leverdatum: 02-09-2011" staan... Geloof dat ik richting MM ga van de week dan 8)7
Heb je bij BOL aangegeven dat je alles tegelijkertijd wilt ontvangen? Ik heb het hoesje ook besteld maar die is nog niet beschikbaar. Als je aangeeft alles tegelijkertijd te willen ontvangen wachten ze tot alles binnen is. Maar ja, de MM is de snelste weg, bij BOL krijg je wel 25% korting op het hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Heb vanochtend een hele batterij extra's gekocht via amazon.co.uk: Samsung Clip-in Case (black) voor circa 33 euro, oplader met lang snoer (19 euro), USB-host adapter + card reader adapter (29 euro) en een usb-adapter voor draadloos communiceren met een XBox360 controller (21 euro). De clip-in case kost bij de MM 60 euro, en is al een week niet leverbaar. Helaas heb ik de bestellingen niet kunnen bundelen bij 1 leverancier maar is alles los besteld (=> wat hogere verzendkosten).

[ Voor 0% gewijzigd door Ettepet op 23-08-2011 12:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 18:05

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:42:
[...]

Heb je bij BOL aangegeven dat je alles tegelijkertijd wilt ontvangen? Ik heb het hoesje ook besteld maar die is nog niet beschikbaar. Als je aangeeft alles tegelijkertijd te willen ontvangen wachten ze tot alles binnen is. Maar ja, de MM is de snelste weg, bij BOL krijg je wel 25% korting op het hoesje
Bij mij staat hij nog altijd op 26-08 :-)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
l3art schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:21:
[...]

Dat meen je niet! Bij Bol.com?
Waar dan? Ik zie alleen nog staan 5-10 dagen.
Klopt, die optie zag ik ook staan bij de Tab zelf, totdat ik de bestelling betaald had.

Bij "Bestelstatus" stond een leverdatum van 02-09. Heb hem daarop ook maar gelijk geannuleerd.
[...]

Ja, dat heb ik idd aangegeven... Beetje onhandig dat ik de gehele bestelling geannuleerd heb dan als ie al wel eerder te leveren valt 8)7 :X

-edit-

KS van Bol.com gebeld: Er wordt gerefereerd naar de levertijd op de website: 5 - 10 werkdagen voor de Tab en meer wilde hij ook niet zeggen (of het product wellicht al wel binnen zou zijn of nog geleverd moest worden)

[ Voor 10% gewijzigd door Dwazer op 23-08-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld bij bol.com:
Titel Aantal Prijs Totaal
Samsung Book Cover voor de Samsung Galaxy Tab 10.1 - Zwart 1
Samsung Galaxy Tab 10.1 (3G+WiFi) - Zwart 1

Volgnummer:

22.08.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

23.08.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
23.08.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

23.08.2011:
Chauffeur is onderweg

Bij bol.com is ie inmiddels leverbaar, we wachten met smart op de pakketdienst. :)
edit: Ik moet er wel bij vermelden, ik heb dat ding al een paar weken in bestelling staan.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
De 3G versie was inderdaad al leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
d3vlin schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:58:
[...]

Ja, werkt prima (Samsung EPL-1PL0BEGSTA). Hou er rekening mee dat de Galaxy Tab 10.1 'high power' usb devices niet van stroom kan voorzien, een externe harddisk heeft dus een eigen adapter nodig. Ook erg grappig om gewoon een USB muis aan te sluiten op de tablet. Werkt prima.
Nog een vraagje, kan je documenten rechtstreeks vanaf de usb stick gebruiken of moet je ze wel eerst kopiëren naar de Tab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vledderos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-08 19:01
Iemand al een goede Cover alternatieven gevonden/besteld?

Ik zit mij te verbazen dat die originele dingen van Samsung nog 59,- kosten!
Als ik de originele in UK bestel kost deze maar +/- 30,-!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie-DP
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 12:13
quorumz schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:00:
hm mijn Kies geeft aan: Deze apparaatverie kan niet worden bijgewerkt
PDA:Kg7 / CSC:KG3 (PHN) (heb de wittte wifi only)
Bij mij precies hetzelfde. Hoe krijgen andere de update op hun Tab 10.1 WiFi only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Vledderos schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:24:
Iemand al een goede Cover alternatieven gevonden/besteld?

Ik zit mij te verbazen dat die originele dingen van Samsung nog 59,- kosten!
Als ik de originele in UK bestel kost deze maar +/- 30,-!
Maar wat is het probleem dan? Je kan hem toch gewoon in de UK bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-10 14:30

Erik80

Sinds 1980

Dennie-DP schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:30:
[...]

Bij mij precies hetzelfde. Hoe krijgen andere de update op hun Tab 10.1 WiFi only?
Eeeuhm, via de klok rechtsonder naar instellingen gaan en dan kiezen voor apparaatstatus of zoiets (heb mijn tab hier niet bij me) en dan bij software kiezen voor bijwerken...

[ Voor 3% gewijzigd door Erik80 op 23-08-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 13:12
Erik80 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:33:
[...]

Eeeuhm, via de klok rechtsonder naar instellingen gaan en dan kiezen voor apparaatstatus of zoiets (heb mijn tab hier niet bij me) en dan bij software kiezen voor bijwerken...
Geprobeerd, maar geen update kunnen vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vledderos
l3art schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:31:
[...]

Maar wat is het probleem dan? Je kan hem toch gewoon in de UK bestellen?
ik vraag me af of er betere alternatieven zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

Twixell schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:35:
[...]

Geprobeerd, maar geen update kunnen vinden!
Ik heb wel een import-modelletje zonder de letters Samsung voorop... misschien zit daar de reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
Erik80 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:38:
[...]

Ik heb wel een import-modelletje zonder de letters Samsung voorop... misschien zit daar de reden?
Ja dat kan erg goed kloppen ja! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Vledderos schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:38:
[...]

ik vraag me af of er betere alternatieven zijn :)
Heb hem zelf uit de UK en hij is gewoon super degelijk. Heb filmpjes op youtube gezien van de Belkin bookcover, maar die haalde het niet bij de originele samsung book cover. Er zijn dus wel alternatieven, maar die halen het naar mijn idee niet bij het origineel.

Trouwens voor de mensen die makkelijk filmpjes willen omzetten, kijk eens naar Xmedia Recode. Gratis en ondersteund heel veel toestellen, waaronder de Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:13:
Heeft iemand de Samsung Remote-Tab al kunnen installeren? Of heeft iemand hier de apk van?

https://market.android.co...ature=more_from_developer

Ik krijg de melding "Deze app is compatibel met geen van uw apparaten."
Dat wil ik ook graag weten, ik heb de Samsung UE55D7000 en wil mijn tab als afstandsbediening gaan gebruiken en de tab als second tv maar welke app moet ik dan wel hebben ?

In het filmpje: http://www.plasma-discoun...-ue55d7000-art-163015.htm wordt het zo leuk verteld.

Iemand een idee ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:01
[...]

Hier bij Media Markt gewoon de tablet gehaald. De cover(Book Cover) was niet leverbaar en voor 30 euro op internet besteld. Leuke korting die Bol.com geeft maar de marge op die hoesjes zijn gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
Le_Freak ! schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:56:
[...]

Dat wil ik ook graag weten, ik heb de Samsung UE55D7000 en wil mijn tab als afstandsbediening gaan gebruiken en de tab als second tv maar welke app moet ik dan wel hebben ?

In het filmpje: http://www.plasma-discoun...-ue55d7000-art-163015.htm wordt het zo leuk verteld.

Iemand een idee ?
https://market.android.com/details?id=com.samsung.smartview
Maar zie er geen Tab 10.1 bij staan. Komt later denk ik.
http://nl.hardware.info/n...urt-beeld-naar-smartphone

[ Voor 9% gewijzigd door abusimbal op 23-08-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vledderos
mrc16 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:35:
[...]

Hier bij Media Markt gewoon de tablet gehaald. De cover(Book Cover) was niet leverbaar en voor 30 euro op internet besteld. Leuke korting die Bol.com geeft maar de marge op die hoesjes zijn gigantisch.
Ik had die case cover ook voor 30 euro gezien op amazon.co.uk en play.com echter leveren ze zulke producten helaas alleen naar UK adressen. Waar heb jij deze besteld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emile75
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09-2022
Een goede cover lijkt me deze
YouTube: Pyro Skins Review m4v - YouTube

via http://www.pyroskins.com

Had zelf al de standaard Samsung cover besteld ... baal ik nu best wel van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Vledderos schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:53:
[...]

Ik had die case cover ook voor 30 euro gezien op amazon.co.uk en play.com echter leveren ze zulke producten helaas alleen naar UK adressen. Waar heb jij deze besteld? :)
Ik heb hem in ieder geval via ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het scherm van m'n 10.1v is ook aan het loskomen, krijg je er een nieuwe opgestuurd of sturen ze een geplakte 10.1v op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
let op alleen voor de wifi versie, had ze bijna besteld maar zag net op tijd dat ze alleen geschikt zijn voor de wifi versie vanwege de volume knop.
emile75 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:57:
Een goede cover lijkt me deze
YouTube: Pyro Skins Review m4v - YouTube

via http://www.pyroskins.com

Had zelf al de standaard Samsung cover besteld ... baal ik nu best wel van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 12:05

jasjenl

Liab A Tymo

T-Adnan schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:02:
Ik heb overigens ook een iPad 2 geprobeerd nadat ik een 30 min met de Galaxy tab 10.1 heb ‘gespeeld’. Het verschil in snelheid is enorm de userinreface van iOS is echt sleek snel, de swipe bewegingen en de input (toetsenbord) zijn echt super.
Dit ligt gewoon aan android. Alhoewel ik zelf helemaal geen Apple fan ben (ik heb niks van Apple en mijn telefoon is een Samsung Galaxy S) moet ik jammer genoeg elke keer als ik een iOS based apparaat zie (iPhone of iPad) concluderen dat Android nog lang niet zo soepel en stabiel werkt als iOS. Natuurlijk kleven er aan iOS ook nadelen, zoals de beperkingen die Apple je op allerlei vlakken oplegt (geen flash, verplicht iTunes voor van alles en nog wat nodig, restricties mbt het installeren van apps, tenzij je jailbreakt, etc.) maar het werkt wel gewoon allemaal goed en soepel. Vergelijk je dat met Android devices dan voelt het bij Android toch nog allemaal wat minder gelikt en afgewerkt aan. Veel vaker dat dingen net niet goed werken, dat het soms wat stroef of schokkerig loopt, dat apps vaker crashen, dat soort dingen.

Ik stond vorige week op de Gamescom en daar liepen veel lui rond met een tablet, veelal iPads maar ook een enkele Android based tablet (o.a. een Motorola). Het verschil zag je meteen: alle iPads werkten super smooth, alle Android tablets liepen af en toe toch wat stroef en schokkerig. En dat was dan voornamelijk alleen nog maar bij zoiets simpels als het bekijken van wat plaatjes... Ik sprak er ook nog over met een vertegenwoordiger van een QA bedrijf, die vele apps testen voor zowel Android als iOS en die bevestigde mijn constateringen ook: Android draait gewoon nog niet zo goed als iOS. Aan de hardware zal het niet liggen, aangezien een iPad 2 feitelijk niks krachtiger is dan bijv. een Samsung Tab 10.1, het ligt gewoon aan het OS.
Ik twijfel overigens nog steeds ik heb de mogelijkheid te retourneren ik probeer het een aantal dagen als het niets wordt dan ga ik voor de iPad2 (als ik uiteindelijk toch moet converten) en iOS 5 opkomst features zijn mooi in de OS geïntegreerd.
Kan me er wel iets bij voorstellen, ja. Ik zit ook nog steeds te twijfelen over de aanschaf van een tablet. Voornaamste redenen waarom ik geen iPad wil zijn, naast dat ik gewoon niks met Apple heb, dat ik de resolutie te laag vind en dat je er geen flash op kunt bekijken. Maar als ik bekijk wat er dan nu aan Android tablets te verkrijgen is, heb ik ook het gevoel dat het het allemaal nog net niet is. Overigens is mij eigenlijk ook niet duidelijk waarom velen de Tab 10.1 verkiezen boven de Asus Transformer. De enige reden die ik kan bedenken is het gewicht en het design, want op alle andere vlakken (zoals hardware/performance, aansluitmogelijkheden, prijs) is de Asus volgens mij minstens gelijkwaardig of zelfs superieur...
Ice Cream Sandwich zal nog lang duren zeker als Samung daar een stokje voor steekt met een eigen naar mijn mening childish touchwiz laag.
En of Ice Cream Sandwich dan daadwerkelijk echt beter gaat lopen dan de andere Android versies is ook nog maar afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-08 06:03
melvin0907 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:45:
let op alleen voor de wifi versie, had ze bijna besteld maar zag net op tijd dat ze alleen geschikt zijn voor de wifi versie vanwege de volume knop.

[...]
oei! ik heb m besteld en ik heb de 3g versie. staan de volume knoppen echt op een andere positie?

nja even zien of die past. zo niet dan gaat ie in de verkoop

[ Voor 6% gewijzigd door PhoDB op 24-08-2011 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvanderpale
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01-2023
jasjenl schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:07:
[...]
Overigens is mij eigenlijk ook niet duidelijk waarom velen de Tab 10.1 verkiezen boven de Asus Transformer. De enige reden die ik kan bedenken is het gewicht en het design, want op alle andere vlakken (zoals hardware/performance, aansluitmogelijkheden, prijs) is de Asus volgens mij minstens gelijkwaardig of zelfs superieur...
[...]
Ik heb ze beide in gebruik gehad en geef je absoluut gelijk. De Tab 10.1 is mooier, maar de Transformer werkt een stuk prettiger door de aansluitmogelijkheden en het toetsenbord. Ook de tweede accu in het toetsenbord is een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvanderpale
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01-2023
Gisteren was trouwens de Nederlandse lancering van de Tab 10.1. Een heel blik bekende Nederlanders kreeg er één mee naar huis. Werd wel een leuke video getoond bij de lancering:

http://www.tabletguide.nl...-1-nederlandse-lancering/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds een week de 10.1 wifi only. maar het hele nut waarvoor ik dat ding heb gekocht is eigenlijk wel DLNA oftewel allshare. en het zit er niet op.. terwijl de specs anders zeggen, en nergens ook te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:48:
heb sinds een week de 10.1 wifi only. maar het hele nut waarvoor ik dat ding heb gekocht is eigenlijk wel DLNA oftewel allshare. en het zit er niet op.. terwijl de specs anders zeggen, en nergens ook te downloaden.
Ja dat allshare verhaal vind ik ook erg vreemd, dat is overal aangekondigd maar nergens te vinden.
Er is ook nergens te vinden waarom het er niet op zit of wanneer het wel wordt aangeboden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Laatst online: 01-10 21:53
@jasjenl

Ik heb heel wat fora gelezen over de verschillende tablets en wat ik tegen kwam was dat veel asus bezitters klaagden over de slechte afwerking. Er was hier en daar wat mis met dat ding. Op XDA was er een topic over veel asus bezitters die hem ingeruild hebben voor een samsung en daar tevreden over waren.
Toen zelf ook de samsung aangeschaft en ben er ook heel tevreden mee. Doet wat ik er mee wil doen en je voelt meteen dat je een kwaliteit product in je handen hebt.

Hopelijk zal bij een volgende android update alles wat beter lopen. Ik stoor me er in ieder geval niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Heb via mn werk een 16GB WiFi+3G versie besteld, ben heel benieuwd!
Beekhouse schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:04:
[...]

Ja dat allshare verhaal vind ik ook erg vreemd, dat is overal aangekondigd maar nergens te vinden.
Er is ook nergens te vinden waarom het er niet op zit of wanneer het wel wordt aangeboden. :/
In een persbericht van Samsung van 2 juni staat dat AllShare in een toekomstige softwareupdate komt.
“Ensuring that the Galaxy Tab 10.1 launched with Android 3.1 Honeycomb was part of our constant commitment to meeting the needs of our customers,” said Dale Sohn, President and CEO of Samsung Mobile. “The Galaxy Tab 10.1’s ultra-thin design and 10-inch touchscreen are impressive differentiators in the tablet market place. We’re going to make the Galaxy Tab 10.1 even more powerful, entertaining and secure through a series of upgrades coming to this device.”

The Galaxy Tab 10.1 will receive these new upgrades through a software update that customers can access over the air in the near future. Those upgrades are currently scheduled to include:

FEATURES/SERVICES AVAILABLE THROUGH FUTURE SOFTWARE UPGRADE
[...]
Versatile Content Sharing
The Galaxy Tab 10.1 will also receive Samsung’s Allshare service, for seamless content transfer between the tablet and other DLNA-enabled devices such as HDTV’s, monitors and digital cameras. The software upgrade will also transform the Samsung Galaxy Tab 10.1 into a device capable of accepting streaming content from a TV to the tablet itself.
http://www.samsung.com/us/news/newsRead.do?news_seq=19862

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:49
Wat is dit dan: http://www.samsung.com/global/allshare/pcsw/

Dat is toch allshare?

Oh ja, die apk heb je nodig.

[ Voor 15% gewijzigd door ebk71 op 24-08-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

ebk71 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:01:
Wat is dit dan: http://www.samsung.com/global/allshare/pcsw/

Dat is toch allshare?

Oh ja, die apk heb je nodig.
Dat is de pc software? Die installeert gewoon een DLNA server op je pc. Het gaat erom dat de Tab DLNA moet gaan ondersteunen. Wat ik uit het persbericht en uit de reacties hierboven begrijp is dat op dit moment dus nog niet het geval, maar komt dat in een toekomstige update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mridder
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:48:
Ik heb gisteren Skifta (Beta) geinstalleerd op mijn tab. To zover lijkt het een super alternatief voor AllShare! Veel combinaties mogelijk zoals: streaming van pc naar tv via tab, streamen van tab naar tv, etc.. Werkt ook via DLNA.

Meer informatie:
http://www.engadget.com/2011/02/03/skifta-android-app-nabs-dlna-certification-tablets-and-smartpho/

Live PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
melvin0907 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:45:

[...]
Hoe bedoel je alleen voor Wifi ? je gebruikt de tab toch ook als Wifi ? en wat heeft de volumeknop ermee te maken dan ?
Je kan hem toch gewoon gebruiken ? :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Le_Freak ! schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:33:
[...]

Hoe bedoel je alleen voor Wifi ? je gebruikt de tab toch ook als Wifi ? en wat heeft de volumeknop ermee te maken dan ?
Ging om deze Pyroskin: http://www.pyroskins.com/...-stand-black-leather.html

Staat er ook vrij duidelijk bij: "WiFi only" en "Fits WiFi version only, covers buttons on 3g and 4g versions."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Covers buttons, oke, maar wat maakt dat uit dan als ik ene boek zit te lezen of zit te internetten ?
Ik bedoel je kan hem toch gewoon gebruiken ?

Ik heb zelf de 10.1 v laten flashen naar Android 3.1 en staat nu dus ook aangegeven als GT-P7500 maar de hardware is van de 10.1 v (de maten etc.)

Ik wil heel graag die case die jij aangeeft maar zal die passen ? moet kunnen toch ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Als ik iets download uit de Market wordt er op het bureaublad een snelkoppeling gemaakt. Weet iemand hoe ik dat kan uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
H92! schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:57:
Als ik iets download uit de Market wordt er op het bureaublad een snelkoppeling gemaakt. Weet iemand hoe ik dat kan uitschakelen?
In de Market rechtsboven bij opties maak snelkoppeling uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Beekhouse schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:00:
[...]

In de Market rechtsboven bij opties maak snelkoppeling uitvinken.
Bedankt. Ik zat al rechtsbovenin te zoeken naar instellingen oid, maar bij 'Mijn apps' staat deze optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:35
Ik vind het heel vreemd, maar als ik het zo lees heeft iedereen gewoon Flash support. Echter mijn 10.1 heb ik gister ontvangen en heb nog geen een pagina gevonden waarop een Flash object/video werkt!

Ik heb de website van Dumpert, NOS, Adobe geprobeerd maar elke website zegt me dat ik de laatste versie moet downloaden.
Elke link verwijst volgens naar een Adobe pagina, maar ik wordt (natuurlijk) meteen door geheadert naar de Market. Waarin ik bij Adobe Flash Player 10.3 kom en alleen op beheren kan klikken.

Ik heb al geprobeerd de applicatie helemaal te verwijderen maar dat kan blijkbaar niet. Wel de updates. Maar ook dat helpt niets.

Ik heb dit model bij 4AllShop gekocht en het gaat om het model met 3G 16GB (GT-P7500) en ik draai Android 3.1.

Iemand suggesties? Ik vind het echt heel raar (en vervelend) namelijk.

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
Een paar pagina's terug staat hoe het werkt (helaas weet ik het niet uit m'n hoofd, ik heb geen tab).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zou trouwens wel geniaal zijn als er één of andere creatieveling hier op de wereld MIUI werkend gaat krijgen op de SGT 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

laat maar :X

[ Voor 93% gewijzigd door Erik80 op 24-08-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 21:16
Feutis991 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:45:
Ik vind het heel vreemd, maar als ik het zo lees heeft iedereen gewoon Flash support. Echter mijn 10.1 heb ik gister ontvangen en heb nog geen een pagina gevonden waarop een Flash object/video werkt!

Ik heb de website van Dumpert, NOS, Adobe geprobeerd maar elke website zegt me dat ik de laatste versie moet downloaden.
Elke link verwijst volgens naar een Adobe pagina, maar ik wordt (natuurlijk) meteen door geheadert naar de Market. Waarin ik bij Adobe Flash Player 10.3 kom en alleen op beheren kan klikken.

Ik heb al geprobeerd de applicatie helemaal te verwijderen maar dat kan blijkbaar niet. Wel de updates. Maar ook dat helpt niets.

Ik heb dit model bij 4AllShop gekocht en het gaat om het model met 3G 16GB (GT-P7500) en ik draai Android 3.1.

Iemand suggesties? Ik vind het echt heel raar (en vervelend) namelijk.
Je moet plugins toestaan in de browser. Uit mijn hoofd ergens een vinkje via de menuknop als je in de browser bent. Inderdaad vreemd dat dit standaard uit staat.

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
d3vlin schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:34:
[...]

Je moet plugins toestaan in de browser. Uit mijn hoofd ergens een vinkje via de menuknop als je in de browser bent. Inderdaad vreemd dat dit standaard uit staat.
Helemaal waar jongens! Ik las nog net een extra pagina terug (61) en inderdaad daar stond de oplossing.
Rechtsboven aan in de browser naar Instellingen > Geavanceerd > Invoeg toepassingen toestaan.

Zeer vreemd dat dit standaard uit staat inderdaad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Feutis991 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:43:
[...]

Helemaal waar jongens! Ik las nog net een extra pagina terug (61) en inderdaad daar stond de oplossing.
Rechtsboven aan in de browser naar Instellingen > Geavanceerd > Invoeg toepassingen toestaan.

Zeer vreemd dat dit standaard uit staat inderdaad 8)7
Extra beveiliging wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 10:29
l3art schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:13:
Zou trouwens wel geniaal zijn als er één of andere creatieveling hier op de wereld MIUI werkend gaat krijgen op de SGT 10.1
Psssst: http://www.galnetmiui.co....orum/index.php?board=78.0 ;-)

En hier een tab-versie van Twooey III:
http://www.galnetmiui.co....um/index.php?topic=1119.0

Niet zelf getest. Ga ik binnenkort doen.

[ Voor 19% gewijzigd door eRixxje op 24-08-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Kijk zover was ik nog niet eens.
Kwam opeens op het idee toen ik op de sportschool was en daar even wat foto's van iemand zijn vakantie op een ipad zat te kijken.

En nee nu wil ik niet de discussie oproepen dat MIUI een schaamteloze kopie is van apple. Maar dat tzt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
hoes is wel geschikt voor de nederlandse 3G versie knopen zitten hiet namelijk gewoon aan de bovenkant.
Le_Freak ! schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:33:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
melvin0907 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:18:
hoes is wel geschikt voor de nederlandse 3G versie knopen zitten hiet namelijk gewoon aan de bovenkant.
[...]
Is deze: http://www.pyroskins.com/...-stand-black-leather.html
wel geschikt voor mijn 10.1 v ?

de enige knop die ik aan de bovenkant heb zitten is die voor het geluid harder en zachter te zetten.

Kan ik bovenstaande hoes gewoon bestellen denk je ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het Xoom-forum. Optimized for HoneyComb

http://www.xoomforums.com...-honeycomb-apps-list.html

Deze browser is echt een aanrader voor het tablet

https://market.android.co...let&feature=search_result

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
voor skifta moet je weer server software installeren als ik het goed heb begrepen
heb plex al draaien die ook een windowsserver en synology versie heeft. het omzetten van videos is ook onzinnig want ik mag aannemen dat de meeste tweakers ook nog popcorn/xmbc alike spul heeft staan en je nog wel wil genieten van 1080p kwaliteit op je tv

ben trouwens ook benieuwd wanneer de 3.2 update komt (of dit moet tegelijk komen met de aanpassing voor allshare waar ik ook geen vertrouwen in heb trouwens, na 1 van de eerste updates op de samsung galaxy s werkt de tool al niet meer naar behoren met bestaande dlna apparatuur (zoals een synology nas))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Nee alleen voor de 10.1
Le_Freak ! schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:45:
[...]

Is deze: http://www.pyroskins.com/...-stand-black-leather.html
wel geschikt voor mijn 10.1 v ?

de enige knop die ik aan de bovenkant heb zitten is die voor het geluid harder en zachter te zetten.

Kan ik bovenstaande hoes gewoon bestellen denk je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10-2024

Goochie

Als in goochelaar

@ Le_Freak !

Ik heb zelf ook een 10.1v en ik zou ook graag de 3.1 versie willen hebben. Nu zeg je dat jij je tab heb laten flashen. Mag ik vragen waar je dat hebt laten doen? Is misschien ook wel interessant voor andere 10.1v gebruikers daar we van Samsung zelf niet zoveel hoeven te verwachten...

10 ton staal...verticaal!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de tab vorige week gekocht. Twee kleine ergernisjes m.b.t. de interne browser: sommige pagina's worden herkend als zijnde een mobiele website en zijn met geen mogelijkheid op 'desktop layout' te zetten, ook niet als je de daarvoor bestemde knop op de website gebruikt. Daarnaast gaat het scrollen van de webpagina's niet erg soepel, de pagina's glijden gaat niet soepel met de vinger mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:09:
Heb de tab vorige week gekocht. Twee kleine ergernisjes m.b.t. de interne browser: sommige pagina's worden herkend als zijnde een mobiele website en zijn met geen mogelijkheid op 'desktop layout' te zetten, ook niet als je de daarvoor bestemde knop op de website gebruikt. Daarnaast gaat het scrollen van de webpagina's niet erg soepel, de pagina's glijden gaat niet soepel met de vinger mee.
Check hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1187087 je moet we root acces hebben.

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks maar ik ben gewoon een huis-tuin en keuken gebruiker, ik vind dat zoiets out of the box in orde moet zijn. Nu gebruik ik maar de Dolphin browser. Te gek voor woorden.

Iets anders: hebben andere mensen er ook last van dat hun gmail met grote vertraging binnenkomt in de inbox? Bijzonder irritant probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 12:05

jasjenl

Liab A Tymo

Schimanski schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:13:
@jasjenl

Ik heb heel wat fora gelezen over de verschillende tablets en wat ik tegen kwam was dat veel asus bezitters klaagden over de slechte afwerking. Er was hier en daar wat mis met dat ding. Op XDA was er een topic over veel asus bezitters die hem ingeruild hebben voor een samsung en daar tevreden over waren.
Toen zelf ook de samsung aangeschaft en ben er ook heel tevreden mee. Doet wat ik er mee wil doen en je voelt meteen dat je een kwaliteit product in je handen hebt.
Tja, dat zou een reden kunnen zijn, maar ik lees in dit topic toch ook wel de nodige klachten over ringen in het beeld, loslatende schermen e.d. dus ook de afwerking van Samsung is blijkbaar niet altijd even top. Maar goed, kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen toch de doorslag kan geven.
Hopelijk zal bij een volgende android update alles wat beter lopen. Ik stoor me er in ieder geval niet aan.
Maar toch is het jammer dat Android out of the box gewoon nog niet zo af is als iOS, terwijl de mogelijkheden van Android juist zo veelbelovend zijn. Ik hoop echt dat het met een toekomstige update een op alle vlakken minstens gelijkwaardig alternatief gaat worden, maar op dit moment is het dat juist op het vlak van user experience naar mijn gevoel toch nog niet.
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:36:
[...]
Thanks maar ik ben gewoon een huis-tuin en keuken gebruiker, ik vind dat zoiets out of the box in orde moet zijn. Nu gebruik ik maar de Dolphin browser. Te gek voor woorden.

Iets anders: hebben andere mensen er ook last van dat hun gmail met grote vertraging binnenkomt in de inbox? Bijzonder irritant probleem.
Dat soort dingen bedoel ik dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil er wel aan toe voegen dat ik verder uiterst tevreden ben hoor. Ben er van overtuigd dat de kinderziektes er heus wel worden uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 17:51
[...]

Ben zelf ook geen expert, maar op de 'v' werkt dit:

Typ in browser: about:debug en enter

Je hebt nu meer instellingen en met uastring geef je aan hoe je browser wordt geidentificeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
@Jasjenl

Loslatende schermen zijn van de v (vodafone) versie en die heeft niets te maken met de tab die hier besproken wordt.
De issues die hier besproken worden zijn eerder problemen van Android zelf en daar kan aan gewerkt worden.
Hardware matig zit hij erg netjes in elkaar.
De newton ringen die besproken werden zijn waarschijnlijk uit een vroege batch.
Ik had er ook een en zonder problemen om kunnen ruilen. Norrod nog bedankt voor de snelle en goeie service! :)
Kijk gewoon wat je er mee wil doen en of je er geld voor wil uitgeven. Probeer ze allemaal.
Ik had gewoon het idee dat ik net als mijn android telefoon er alles mee kan doen wat ik wil.
Ik heb de Ipad2 een paar keer geprobeerd en vond het helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
Ik heb trouwens de usb en sd card connection kit binnen en werkt goed. Morgen maar een 32gig USB erbij kopen :)
Zou er trouwens verschil zijn tussen een SD card en USB stick? SD is wel lekker klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Helppp flash werkt niet, iemand de oplossing.

[ Voor 81% gewijzigd door melvin0907 op 25-08-2011 00:37 ]

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10 19:35
Schimanski schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:22:
Ik heb trouwens de usb en sd card connection kit binnen en werkt goed. Morgen maar een 32gig USB erbij kopen :)
Zou er trouwens verschil zijn tussen een SD card en USB stick? SD is wel lekker klein.
Bij SD kaartjes heb je verschillende classes. De verschillende classes geven de lees- en schrijfsnelheid aan van de SD kaart. Bij USB weet ik niet of je dat hebt. Athans is me nog nooit opgevallen.
Heb je hem toevallig besteld via e-bay? Zo, ja wanneer heb je hem besteld.
Had gisteren een mail gekregen dat hij onderweg is :).

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:57
melvin0907 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:27:
Helppp flash werkt niet, iemand de oplossing.
psst... vanaf je post 17 posts terug kijken

• melvin0907
Sorry, thankx had er over heen gelezen.

Had hiervoor de 10.1v en hierbij was dit niet nodig. Maar 10.1 in alle opzichten veel beter.
Gelijk maar even geroot en een andere rom erop gezet (btoodcomb) geeft er net even een leukere uitstraling.
Dat honinggraat patroon en de optie balk die zwart met oranje letters is.

• Le_Freak !
Goochie schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:09:
@ Le_Freak !

Ik heb zelf ook een 10.1v en ik zou ook graag de 3.1 versie willen hebben. Nu zeg je dat jij je tab heb laten flashen. Mag ik vragen waar je dat hebt laten doen? Is misschien ook wel interessant voor andere 10.1v gebruikers daar we van Samsung zelf niet zoveel hoeven te verwachten...
Ja klopt, iemand van het forum hier heeft hem ge-flashed voor me en draai nu gewoon de Android versie 3.1, hij wordt ook netjes aangegeven als GT-P7500.
Wat niet betekent dat de cases passen omdat de 10.1 v iets dikker is, ik wil graag deze case:http://www.pyroskins.com/...-stand-black-leather.html
maar dat kan niet vanwege het verschil in afmetingen.
Ik heb het bedrijf gemaild en hij kan hem wel bestellen voor de 10.1 v :) (duurt alleen een paar weken)
Maar goed dan heb je wel de ideale case.

Het is dus zo dat je met de 10.1v een voorloop model hebt die EN nog geen software update krijgt EN je bent ook nog is uitgesloten van de beste accessoires.
Maar goed, ik heb dus met Greg gemaild van pyro skins en die besteld hem nu voor me.

Specs

• H92!
  • Niet online
[...]
Via de browser of via de Gmail-app? Ik heb de Gmail-widget op de voorpagina staan, en als ik een mail krijg, komt het zo'n 2 a 5 seconden later bij de app dan in mijn browser op mijn laptop.

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 19:47

360Degreez

Typisch weer dit...

Le_Freak ! schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:41:
[...]

Ja klopt, iemand van het forum hier heeft hem ge-flashed voor me en draai nu gewoon de Android versie 3.1, hij wordt ook netjes aangegeven als GT-P7500.
Wat niet betekent dat de cases passen omdat de 10.1 v iets dikker is, ik wil graag deze case: http://www.pyroskins.com/...-stand-black-leather.html maar dat kan niet vanwege het verschil in afmetingen.
Ik heb het bedrijf gemaild en hij kan hem wel bestellen voor de 10.1 v :) (duurt alleen een paar weken)
Maar goed dan heb je wel de ideale case.

Het is dus zo dat je met de 10.1v een voorloop model hebt die EN nog geen software update krijgt EN je bent ook nog is uitgesloten van de beste accessoires.
Maar goed, ik heb dus met Greg gemaild van pyro skins en die besteld hem nu voor me.
Enne... hoe zit dat met de aansturing van de camera? De 10.1v heeft een 8Mp camera toch?

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

• Dwazer
Le_Freak ! schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:41:
[...]
Wat niet betekent dat de cases passen omdat de 10.1 v iets dikker is, ik wil graag deze case: http://www.pyroskins.com/...-stand-black-leather.html
Je link is kapot ;)

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:51

zwelgh

-**-

Ik heb de 16Gb wifi al een tijdje bij bol.com in de bestelling staan. Zie ik nu dat het niet meer leverbaar is.. Bij andere winkels ook slecht of niet leverbaar. Enige optie is dan Media Markt (hebben ze nog voorraad?), maar daar heb ik qua service slechte ervaringen mee. Is in dit topic ook al genoemd door anderen. Iemand een idee of en wanneer de 16Gb wifi versie te verkrijgen is?

• Dwazer
zwelgh schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:49:
Ik heb de 16Gb wifi al een tijdje bij bol.com in de bestelling staan. Zie ik nu dat het niet meer leverbaar is.. Bij andere winkels ook slecht of niet leverbaar. Enige optie is dan Media Markt (hebben ze nog voorraad?), maar daar heb ik qua service slechte ervaringen mee. Is in dit topic ook al genoemd door anderen. Iemand een idee of en wanneer de 16Gb wifi versie te verkrijgen is?
Daar ben ik ook donders benieuwd naar. Gisteren nog contact gehad met de Dixons. Die hadden de 3G al wel, maar de WiFi nog niet. Hij kon me ook niet vertellen wanneer wel, want er was geen zicht op de leveringen van producten (hoe krom is dát? 8)7 )

MM springt er steeds tussenuit dat ze hem wel hebben (volgens verhalen) maar waarom de "rest" er zolang over doet, snap ik niet... :'(

• Twixell
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:09:
Als je bedoelt dat je de mobile webpagina's te zien krijgt, dan is daar een simpele oplossing voor die bij mij werkt!
Ga naar je browser en typ op de adresbalk "about:debug" en klik op enter.
Daarna klik je rechtsboven op het icoontje en selecteer "instellingen"(of "settings")
Kies het menu "Foutopsporing" of "Debug"(o.i.d.).
Klik nu op “UAString” en selecteer "Desktop".
Hierna sluit je de browser en start hem op nieuw op en typ je nogmaals "about:debug" in op de adresbalk.
Als je op enter drukt sluit hij de instellingen van debug mode af maar onthoud de instellingen.
Ik hoop dat dit je probleem met de mobile weergave oplost!

• Le_Freak !
Link doet het weer.

Specs

• Le_Freak !
360Degreez schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:11:
[...]
Enne... hoe zit dat met de aansturing van de camera? De 10.1v heeft een 8Mp camera toch?
Net even gekeken, maar de camera is gewoon 8Mp :-)

Specs

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Schimanski schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:22:
Hoe ben je hieraan gekomen? Via de Samsung site staat hij op tijdelijk niet leverbaar?

• Schimanski
Ik heb het een paar dagen geleden bij bol.com besteld en vrij snel binnen. Heb ik waarschijnlijk ook een keer geluk :)

• 13art

13art

Moderator Mobile
Weet niet, maar als ik ga kijken bij Bol.com staat er nog steeds dat de levertijd 5-10 dagen is, en als ik bij mijn bestelstatus kijk, zie ik staan dat hij nog altijd rond de 26ste verwacht wordt...

Als hij nu nog verder uitgesteld gaat worden dan ben ik er klaar mee. Dan ga ik of er eentje halen bij de mediamarkt, of ik ga voor een iPad 2, waarvoor iOS 5 er aan gaat komen.

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 09:25
bij mijn Bol.com status staat nu al een week verwachte leverijd rond 25/8 (vandaag dus)

heb nog geen update gezien, dus wellicht gaat ie vandaag op de bus

Only dead fish go with the flow

• 13art

13art

Moderator Mobile
Vermoed dat hij hem een dag voordat ik besteld heb, hem besteld. (zeker 10 dagen geleden?).

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:51

zwelgh

-**-

l3art schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:07:
[...]

Weet niet, maar als ik ga kijken bij Bol.com staat er nog steeds dat de levertijd 5-10 dagen is, en als ik bij mijn bestelstatus kijk, zie ik staan dat hij nog altijd rond de 26ste verwacht wordt...

Als hij nu nog verder uitgesteld gaat worden dan ben ik er klaar mee. Dan ga ik of er eentje halen bij de mediamarkt, of ik ga voor een iPad 2, waarvoor iOS 5 er aan gaat komen.
Hij inderdaad weer zichtbaar, maar alleen als je klikt op 'Toon niet leverbare titels'. Blijft vreemd allemaal....

• Hunter23
Dat ligt er aan waar je woont. In Rotterdam waren er nog redelijk veel bij de MediaMarkt. Zelf had ik heb bij TabletCenter besteld. Hier had ik hele goede ervaringen mee, helaas werd de levertijd tot 2 keer veranderd. Ben toen zelf naar de MM in Rotterdam Centrum gegaan. Ik ben ook niet helemaal weg van de MM, maar wilde de tablet alsnog. Ik heb de tablet gewoon na het afhalen, bij de balie en te hebben betaald, in de winkel geopend om te kijken of er geen defecten in zaten. Gelukkig niet :).

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heb even een mailtje gestuurd naar de klantenservice van bol.com, ook vanwege de verschillende data die genoemd worden als verwachte leverdatum. Als ik iets terug hoor (meestal zijn ze redelijk snel) laat ik het weten.

• Twixell
Ik raad iedereen aan die zijn tablet in een grote winkel als Media Markt haalt open te maken bij de afhaalbalie en te kijken naar dode pixels, newton ringen of andere problemen. Mocht je hardware defecten hebben kan je direct bij de service desk het toestel in leveren en dan heb je een grote kans dat je direct een nieuwe kan afhalen.

• Hunter23
Twixell schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:24:
Ik raad iedereen aan die zijn tablet in een grote winkel als Media Markt haalt open te maken bij de afhaalbalie en te kijken naar dode pixels, newton ringen of andere problemen. Mocht je hardware defecten hebben kan je direct bij de service desk het toestel in leveren en dan heb je een grote kans dat je direct een nieuwe kan afhalen.
Precies wat ik heb gedaan.
Offtopic: Voor de mensen die hun tablet al hebben, MyCountry is een leuk spelletje om de tijd te doden. Ik moet wel waarschuwen het is zeer verslavend ;).

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heb ook genoeg verhalen gelezen van mensen die iets bij de MM gekocht hadden en niet direct een nieuwe kregen hoor, maar hij gewoon voor reparatie weg ging. Maar goed voor mij persoonlijk zou het ook een overwegen zijn hoor.

Al twijfel ik wel meer en meer tussen de SGT 10.1 en de iPad 2.

[ Voor 30% gewijzigd door 13art op 25-08-2011 13:28 ]

• Hunter23
l3art schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:27:
Heb ook genoeg verhalen gelezen van mensen die iets bij de MM gekocht hadden en niet direct een nieuwe kregen hoor, maar hij gewoon voor reparatie weg ging. Maar goed voor mij persoonlijk zou het ook een overwegen zijn hoor.

Was dit misschien na 48 uur van de aankoop? De man waarbij ik de tablet kocht (MM) vertelde dat ik 14 dagen de tijd had om hem terug in te leveren en direct een nieuwe zou krijgen. Dit vond ik nogal sterk na verhalen te hebben gelezen op dit forum.

• Twixell
l3art schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:27:

Het is ook handig om het eerst met verkoper er over te hebben. De verkoper vertelde mij dat het mogelijk was hem direct om te ruilen als er zichtbare hardware defecten waren.

• H92!
  • Niet online
Twixell schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:31:
[...]

Het is ook handig om het eerst met verkoper er over te hebben. De verkoper vertelde mij dat het mogelijk was hem direct om te ruilen als er zichtbare hardware defecten waren.
Ik had een defecte pixel en had hem binnen 2 dagen zonder probleem geruild voor een nieuwe (echter heeft die defecte pixels, maar niet op een irritante plek). Het gaat om MM Maastricht.

• Twixell
H92! schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:47:
[...]

Ik had een defecte pixel en had hem binnen 2 dagen zonder probleem geruild voor een nieuwe (echter heeft die defecte pixels, maar niet op een irritante plek). Het gaat om MM Maastricht.
Waarom ben je niet weer terug gegaan dan? of heb je vrede met de pixels?

• wouter.snippe
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-09-2023
H92! schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:47:
[...]

Dan heb je heel erg geluk gehad... Bij MM Utrecht doen ze dat niet. Ik heb hem dinsdagmiddag gekocht en hem donderdagavond teruggebracht vanweg newton rings (dus net iets meer dan 48 uur). Toen hebben ze 'm opgestuurd voor reparatie. En wat verkopers zeggen wel meer, maar daar komen ze dan toch later op terug. Mij zien ze nooit meer bij de Media Markt (nadat ik de tab teug heb van reparatie uiteraard :) ).

• Escrimador
l3art schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:22:
Heb even een mailtje gestuurd naar de klantenservice van bol.com, ook vanwege de verschillende data die genoemd worden als verwachte leverdatum.
ik heb het even aan Billie gevraagd en die zegt vandaag of uiterlijk morgen.

ben benieuwd hoe accuraat de automatisering is (hoewel het natuurlijk een simpele, logistieke vraag is)

• RoelZ
Ik vraag me af wat de gedachtes van jullie (de kopers van de Galaxy Tab 10.1) nu zijn na de zojuiste uitspraak van de rechter in Duitsland.
Daar mag hij niet meer verkocht worden. Maar hoe zit dit dan met de distributie vanuit DE?
Blijven wij wel goed voorzien van support en updates?
Wordt deze Tablet dan wel zo massaal en groot als de gedachte was?
Of komt er binnen no-time een andere zodat wij als koper van de 10.1 weer achter gesteld zijn in no-time?

Ik was hier een beetje schuchter in voordat ik tot aankoop over ging. Maar uiteindelijk toch gedaan..

• Twixell
Feutis991 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:11:
Ik vraag me af wat de gedachtes van jullie (de kopers van de Galaxy Tab 10.1) nu zijn na de zojuiste uitspraak van de rechter in Duitsland.
Daar mag hij niet meer verkocht worden. Maar hoe zit dit dan met de distributie vanuit DE?
Of komt er binnen no-time een andere zodat wij als koper van de 10.1 weer achter gesteld zijn in no-time?

Ik was hier een beetje schuchter in voordat ik tot aankoop over ging. Maar uiteindelijk toch gedaan..
Qua software updates zit het wel goed, want Samsung heeft een contract met Google gesloten met betrekking tot updates(Nieuw Android-apparaat krijgt anderhalf jaar updates)

• wouter.snippe
Feutis991 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:11:

UItspraak is volgens mij nog niet geweest......???? Maar jij weet al hoe die gaat beslissen :)

• Escrimador
en anders komt de community wel met updates

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
wouter.snippe schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:19:
[...]

UItspraak is volgens mij nog niet geweest......???? Maar jij weet al hoe die gaat beslissen :)
Alleen in Duitsland (volgens mij is er wel een eerste uitspraak geweest) mag hij niet verkocht worden.

Als ik Samsung was zou ik flink reclame maken in Duitsland voor de tab, hoe meer mensen zich tegen Apple keren hoe beter voor Samsung.

Daarnaast kan elke andere Europeese winkel dat ding gewoon in duitsland uitleveren.

Wat ik vreemd vind is dat de Nederlandse rechter heeft geoordeeld dat de tablets er niet op lijken. Als Samsung oordeeld dat deze rechter hoger staat dan kan het zomaar zijn dat Samsung gewoon de tab mag leveren in Duitsland. Immers zou zoiets gebaseerd moeten zijn op feiten, zodra je twijfel hebt zou een pattent als dit eigenlijk al niet geldig moeten zijn.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• wouter.snippe
Kevinp schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:25:
[...]

Alleen in Duitsland (volgens mij is er wel een eerste uitspraak geweest) mag hij niet verkocht worden.

Als ik Samsung was zou ik flink reclame maken in Duitsland voor de tab, hoe meer mensen zich tegen Apple keren hoe beter voor Samsung.

Daarnaast kan elke andere Europeese winkel dat ding gewoon in duitsland uitleveren.

Wat ik vreemd vind is dat de Nederlandse rechter heeft geoordeeld dat de tablets er niet op lijken. Als Samsung oordeeld dat deze rechter hoger staat dan kan het zomaar zijn dat Samsung gewoon de tab mag leveren in Duitsland. Immers zou zoiets gebaseerd moeten zijn op feiten, zodra je twijfel hebt zou een pattent als dit eigenlijk al niet geldig moeten zijn.
hij heeft een poos geleden een voorlopige uitspraak gedaan. Vandaag gaat het om de definitieve uitspraak.

Maar snap wel waar de verwarring vandaan kwam. Blijkbaar hadden ze vandaag op reuters gezet dat de tab verboden zou worden, waren een beetje voorbarig.... Nu.nl neemt dat uiteraard zo over van ze... :+
Pagina: 1 ... 17 ... 56 Laatste