• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Twixell schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:00:
[...]

Waarom ben je niet weer terug gegaan dan? of heb je vrede met de pixels?
De eerste keer zat er een dode pixel midden op het scherm. De tweede keer linksonder en linksboven, deze zie je alleen als je echt oplet. Volgens mij zijn het niet eens defecte pixels, maar defecte subpixels.

Om nu 2x op 1 dag langs te gaan vond ik niet leuk :P en die man bij balie zat al te zuchten toen ik zei dat ik 1 defecte pixel had.

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10 19:35
H92! schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:38:
Om nu 2x op 1 dag langs te gaan vond ik niet leuk :P en die man bij balie zat al te zuchten toen ik zei dat ik 1 defecte pixel had.
Daar moet je maling aan hebben. Je hebt een apparaat van bijna €500,-/€600,- uitgegeven. Dan mag je wel hopen dat je toch wel een beetje goed word geholpen als je tab een defect heeft .

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:40
d3vlin schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:10:
[...]

Dat is de 21 aug update voor de wifi only versies van de 10.1 (P7510).
Deze update kreeg ik net ook, maar mijn tab staat nu al een half uur op 28%, uitzetten gaat niet. Enig idee wat ik nu kan doen?

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:35
wouter.snippe schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:19:
[...]

UItspraak is volgens mij nog niet geweest......???? Maar jij weet al hoe die gaat beslissen :)
Vreemd genoeg hoorde ik het 1,5 uur geleden op de radio. En zojuist zijn de nieuws berichten weer geweest en daarin werd weer gezegd: "dat het er even op leek, maar er nog geen concrete uitspraken zijn gedaan".

Wat ik begrijp uit alle reacties nu hier, dat het dus gaat om een vervroegde uitspraak en er nu dus echt met de hamer geslagen gaat worden. Dan ben ik nog net zo sceptisch als vanmorgen en wacht ik geduldig af 8)

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Verwijderd

Heeft iemand een manier gevonden (of een app) om je google contacten op tablet te beheren (wijzigen toevoegen etc) ?

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ehh Contacts? Of maak je nu een grap ofzo?

Verwijderd

heb een samsung p7500, met 3.1 erop.
Volgens de berichten hier kan die worden geroot. Waarmee?

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:14:
Welkom bij GoT! :)

Zoekfunctie gebruikt? Zit rechts bovenin...

Good luck! :)

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:05

13art

Moderator Mobile
Net een mail van bol.com terug. Ze verwachten mijn tab (wifi, 10 dagen geleden besteld) te kunnen leveren op 31 augustus. Weer uitgesteld dus.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Dwazer
l3art schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:19:
Net een mail van bol.com terug. Ze verwachten mijn tab (wifi, 10 dagen geleden besteld) te kunnen leveren op 31 augustus. Weer uitgesteld dus.
Had daarstraks Nick van de KS aan de lijn bij Bol.com:

Hij kon er zelf ook geen wijs uit worden wanneer wat nu geleverd gaat worden. Sterker nog, wanneer hij ging zoeken op de website, was de WiFi version niet eens meer zichtbaar. Hij kon niet vertellen of het brak onderhoud betrof of dat deze met een reden eraf is gehaald 8)7 Ook de nieuwe leveringen was niet bekend.

Uit frustratie MM uit Utrecht maar gebeld: Uitverkocht.
Nieuwe levering: 01-09-2011 en dan nog met een slag om de arm hoeveel het er zouden zijn...

[ Voor 14% gewijzigd door Dwazer op 25-08-2011 16:23 . Reden: Meer Info ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:14:
Download deze zip en zet m in de root van je telefoon.

IHerstart je Tab met de powerbutton+volumeup ingedrukt. Je komt dan in het recovery-menu.

Navigeer met je volume-up en down naar 'apply update zip from sd'.

Bevestig door powerbutton in te drukken. Als de flash klaar is, reboot dan je Tab.

Kijk bij je applicatie's of daar een app 'superuser' staat. Als de flash goed gegaan is, heb je root-acces.

Succes

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2011 16:33 ]

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:35
Dwazer schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:21:
[...]

Had daarstraks Nick van de KS aan de lijn bij Bol.com:

Hij kon er zelf ook geen wijs uit worden wanneer wat nu geleverd gaat worden. Sterker nog, wanneer hij ging zoeken op de website, was de WiFi version niet eens meer zichtbaar. Hij kon niet vertellen of het brak onderhoud betrof of dat deze met een reden eraf is gehaald 8)7 Ook de nieuwe leveringen was niet bekend.

Uit frustratie MM uit Utrecht maar gebeld: Uitverkocht.
Nieuwe levering: 01-09-2011 en dan nog met een slag om de arm hoeveel het er zouden zijn...
Maar jongens.. als jullie hem zo graag willen. Waarom dan toch niet net iets meer neerleggen voor de 3G?

- Creating more joy for people who interact with our digital world

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 13:12
Als je de wifi wilt, zou ik bellen naar meerdere MM winkels.. Rotterdam had er van t weekend nog aardig wat!(dus als je hem graag wilt is dat tripje het misschien wel waard?)

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik heb mijn bestelling voorlopig geannuleerd. Ga binnenkort op vakantie en had gehoopt hem dan mee te kunnen nemen, maar dan moet ik hem wel eerst uit kunnen proberen. Bij Bol.com kon je dat doen voor 14 dagen, maar nu het alweer uitgesteld is tot de 31ste (hoe zeker of onzeker dat ook moge zijn), toch maar besloten de bestelling te annuleren.

MediaMarkt Utrecht zijn de reacties ook niet al te positief over, dus daar ga ik hem ook maar niet halen. Eerst maar eens op vakantie en bedenken of ik nog wel een SGT 10.1 wil of toch liever naar Apple overstap.

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 08:56
Heb er vandaag even mee kunnen spelen in de mediamarkt. Ik vind het een erg fijn apparaatje. Wat me opviel is dat vooral het scherm erg mooi was! Tweakers.net bijvoorbeeld zag er allemaal net wat scherper uit naar mijn idee.... Zit eraan te denken om me iPad 1 te verkopen en een tab te hale :)

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Net even de tab op 1,4 ghz geclockt benchmark score aanzienlijk verbetert meerdere keren getest en score zit nu rond de 4300 met smart bench en 2800 met auqdrant.

[ Voor 12% gewijzigd door melvin0907 op 25-08-2011 22:20 ]

• thriller
  • Laatst online: 17:40
thriller schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:59:
[...]

Deze update kreeg ik net ook, maar mijn tab staat nu al een half uur op 28%, uitzetten gaat niet. Enig idee wat ik nu kan doen?
Iemand een idee wat ik nu moet doen?

Hij staat al meerdere uren op 28% en ik kan de installatie niet afbreken. Ik ben bang dat ik straks niets meer kan zodra de batterij leeg is (wat heel lang gaat duren denk ik)

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:07
Net me galaxy tab 10.1 binnen, kennis had hem meegenomen uit de vs.
Nou wil hij niet verbinden met me wifi router.. iemand een idee wat het probleem is?

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42
kaboom1555 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 20:23:
Nou wil hij niet verbinden met me wifi router.. iemand een idee wat het probleem is?
Op welk kanaal staat je router?
Van mij komt ook uit amerika en heb geen probleem

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

• kaboom1555
NokNok12 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 20:25:
[...]

Op welk kanaal staat je router?
Van mij komt ook uit amerika en heb geen probleem
Kanaal staat op auto.

[ Voor 83% gewijzigd door kaboom1555 op 25-08-2011 20:31 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 02:21
Wifi encryptie van router wordt door de tab ondersteund?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• kaboom1555
Jeroenimoes schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 20:32:
[...]

Wifi encryptie van router wordt door de tab ondersteund?
Router kan a,b,g,n wifi hebben, en de tab ook. apparaten zitten er 5 op maar hij kan er wel 32 hebben.

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01 14:45
Kirretje schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 19:19:
Heb er vandaag even mee kunnen spelen in de mediamarkt. Ik vind het een erg fijn apparaatje. Wat me opviel is dat vooral het scherm erg mooi was! Tweakers.net bijvoorbeeld zag er allemaal net wat scherper uit naar mijn idee.... Zit eraan te denken om me iPad 1 te verkopen en een tab te hale :)
Welke MM was dit? Ik was namelijk van de week in de mediamarkt in rijswijk, maar daar stond de tab10.1 er niet om uit te proberen, alleen in dozen stond hij er wel. Maar dus niet zoals alle andere tablets die je gewoon ff kan proberen hoe ze werken.

• Hunter23
thriller schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 20:18:
[...]

Hij staat al meerdere uren op 28% en ik kan de installatie niet afbreken. Ik ben bang dat ik straks niets meer kan zodra de batterij leeg is (wat heel lang gaat duren denk ik)
Ook de uitknop ingedrukt houden heeft geen zin?
Als hij nergens op reageert kun je maar 1 ding doen. Dat is gewoon wachten tot de batterij leeg is en kijken wat hij dan doet. Mocht de tablet niet meer opstarten zou ik even contact opnemen met Samsung.
Ik kan je alleen maar succes wensen, bij deze dus, succes

Verwijderd

thriller schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 20:18:
[...]

Wat Hunter hierboven schreef. Powerbutton ingedrukt houden tot hij uitgaat. Anders wachten tot de batterij leeg is, opladen en dan je tab aanzetten.

Succes, en laat weten of het gelukt is.

Verwijderd

Twixell schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:38:
[...]

Als je bedoelt dat je de mobile webpagina's te zien krijgt, dan is daar een simpele oplossing voor die bij mij werkt!
Ga naar je browser en typ op de adresbalk "about:debug" en klik op enter.
Daarna klik je rechtsboven op het icoontje en selecteer "instellingen"(of "settings")
Kies het menu "Foutopsporing" of "Debug"(o.i.d.).
Klik nu op “UAString” en selecteer "Desktop".
Hierna sluit je de browser en start hem op nieuw op en typ je nogmaals "about:debug" in op de adresbalk.
Als je op enter drukt sluit hij de instellingen van debug mode af maar onthoud de instellingen.
Ik hoop dat dit je probleem met de mobile weergave oplost!
Dank voor je antwoord Twixell. Ik heb een paar keer geprobeerd zoals jij het hier beschreven hebt maar de Tab wil het maar niet onthouden. Snap niet dat het bij mij niet lukt. Wel fijn dat er mensen meedenken. Ik ga gewoon verder met de Dolphin browser, is ook geen straf. Thanks anyway.

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 08:56
JelleNL schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 20:59:
[...]

Welke MM was dit? Ik was namelijk van de week in de mediamarkt in rijswijk, maar daar stond de tab10.1 er niet om uit te proberen, alleen in dozen stond hij er wel. Maar dus niet zoals alle andere tablets die je gewoon ff kan proberen hoe ze werken.
Mm groningen

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Ik heb nu allebei de varianten van de Galaxy Tab 10.1 (dus de 'gewone' en de 10.1v) en ik moet eerlijk zeggen dat ik, afgezien van de dikte, de 10.1v mooier vind. Het enige nadeel wat ik slecht te verklaren vind is dat de 10.1v op sommige punten best ver in te drukken is, terwijl er op de 'gewone' geen sprake van is. En voor de rest, ik mis Touchwiz op de 10.1v, het is ook maar de vraag of die update er ooit nog komt, ze zijn immers ook al uit productie gehaald.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:22:
[...]

Dank voor je antwoord Twixell. Ik heb een paar keer geprobeerd zoals jij het hier beschreven hebt maar de Tab wil het maar niet onthouden. Snap niet dat het bij mij niet lukt. Wel fijn dat er mensen meedenken. Ik ga gewoon verder met de Dolphin browser, is ook geen straf. Thanks anyway.
Heb het al eerder aangegeven! Probeer deze eens...een absolute topbrowser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik de 32GB wifi only versie uit de VS kan importeren?
Amazon doet het niet en ik wil graag de 32 gigabyte versie binnenkort(ivm meenemen op vakantie) hebben.
Hij is niet niet eens aangekondigd voor Nederland/Europa dus dat zal zeker wel 2 maanden duren voor dat hij hier te koop is, en de dollar euro wisselkoers is erg gunstig.

En misschien is het handig als er een prijzen en levertijden thread komt.(Ik denk niet dat het handig is als ik de OP beheer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
thijsje66 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 23:39:
Ik heb nu allebei de varianten van de Galaxy Tab 10.1 (dus de 'gewone' en de 10.1v) en ik moet eerlijk zeggen dat ik, afgezien van de dikte, de 10.1v mooier vind. Het enige nadeel wat ik slecht te verklaren vind is dat de 10.1v op sommige punten best ver in te drukken is, terwijl er op de 'gewone' geen sprake van is. En voor de rest, ik mis Touchwiz op de 10.1v, het is ook maar de vraag of die update er ooit nog komt, ze zijn immers ook al uit productie gehaald.
Die update kun je gewoon uitvoeren, zoals eerder aangegeven een paar pagina's terug. Ik heb dus de 10.1v met die update en loopt als een zonnetje. Maar waarom vindt jij de 10.1 v mooier dan?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:22:
[...]

Je kan ook proberen niet af te sluiten met about:debug,
misschien werkt dat?

Gister schrok ik me rot! ik zag 2 plekjes op mn scherm die leken op putjes,
maar gelukkig waren het stofjes(helaas zitten ze onder het scherm)
Hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 15% gewijzigd door Twixell op 26-08-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwhooftman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 18:01
Ja, zet je router handmatig op een kanaal 11 of lager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
l3art schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:07:
[...]

Weet niet, maar als ik ga kijken bij Bol.com staat er nog steeds dat de levertijd 5-10 dagen is, en als ik bij mijn bestelstatus kijk, zie ik staan dat hij nog altijd rond de 26ste verwacht wordt...

Als hij nu nog verder uitgesteld gaat worden dan ben ik er klaar mee. Dan ga ik of er eentje halen bij de mediamarkt, of ik ga voor een iPad 2, waarvoor iOS 5 er aan gaat komen.
Ik werkte tot voor kort bij de MediaMarkt en daar stond hij nog niet eens in het systeem. Alle andere accessoires konden we wel leveren. Misschien dat ze er inmiddels wel zijn maar dat kan ik niet meer controleren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Gammort schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:05:
[...]

Ik werkte tot voor kort bij de MediaMarkt en daar stond hij nog niet eens in het systeem. Alle andere accessoires konden we wel leveren. Misschien dat ze er inmiddels wel zijn maar dat kan ik niet meer controleren ;)
MM (No offence BTW) is sowieso een ramp :F Probeer de vestiging in Rotterdam Centrum te bellen, 8 maal geprobeerd (ja, ben zeker gek) en 1 keer iemand aan de lijn gehad. Die zou me doorverbinden naar de juiste afdeling, wordt de lijn verbroken :?

Met Bol.com aan het e-mailen geslagen m.b.t. mijn telefoontje gisteren.
Antwoord Bol.com:"Ja, we kunnen gewoon leveren binnen 5 werkdagen". En dan de link van de 3G meesturen, terwijl er in de melding WiFi staat... |:(

Valt niet altijd mee, goed lezen en communiceren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Dwazer schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:10:
[...]

MM (No offence BTW) is sowieso een ramp :F Probeer de vestiging in Rotterdam Centrum te bellen, 8 maal geprobeerd (ja, ben zeker gek) en 1 keer iemand aan de lijn gehad. Die zou me doorverbinden naar de juiste afdeling, wordt de lijn verbroken :?

Met Bol.com aan het e-mailen geslagen m.b.t. mijn telefoontje gisteren.
Antwoord Bol.com:"Ja, we kunnen gewoon leveren binnen 5 werkdagen". En dan de link van de 3G meesturen, terwijl er in de melding WiFi staat... |:(

Valt niet altijd mee, goed lezen en communiceren ;)
Haha, I'm not offended ;). De telefonische bereikbaarheid van de MM is altijd al een ramp geweest, ze zijn nu bezig dit "landelijk aan te pakken" maar dat soort dingen duren gewoon te lang. Het verschilt ook per vestiging. Ik werkte in Arnhem waar het wel iets bovengemiddeld is, geloof ik. De verbroken lijn komt door de verkoper op de vloer, die kan 'm gewoon wegdrukken :').

Als je de kans hebt kun je het beste gewoon ff langs gaan. Er zijn 3 MM's in Rotterdam dus er zit er vast wel één in de buurt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 09:25
bestelstatus BOL.com levering rond 25/8 maar volgens een medewerker 2/9 :/

en volgens "Billie" 8/9 maar waarschijnlijk eerder

ik begin de Transformer weer te overwegen. Direct leverbaar en geheugenkaartje... maar wel zwaarder en juist handzaamheid lijkt me wel belangrijk bij zo'n ding

[ Voor 64% gewijzigd door Escrimador op 26-08-2011 13:27 ]

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Gammort schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:17:
[...]

Haha, I'm not offended ;). De telefonische bereikbaarheid van de MM is altijd al een ramp geweest, ze zijn nu bezig dit "landelijk aan te pakken" maar dat soort dingen duren gewoon te lang. Het verschilt ook per vestiging. Ik werkte in Arnhem waar het wel iets bovengemiddeld is, geloof ik. De verbroken lijn komt door de verkoper op de vloer, die kan 'm gewoon wegdrukken :').

Als je de kans hebt kun je het beste gewoon ff langs gaan. Er zijn 3 MM's in Rotterdam dus er zit er vast wel één in de buurt :P.
Kom vanuit het midden van het land, dus wil wel graag weten of ze er nog zijn ;)
Wellicht zijn ze in Arnhem gemakkelijker te bereiken :)
Escrimador schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:23:

ik begin de Transformer weer te overwegen. Direct leverbaar en geheugenkaartje... maar wel zwaarder en juist handzaamheid lijkt me wel belangrijk bij zo'n ding
Bol.com rammelt en schuift nogal met de leverdatum. BCC net gesproken en de filiaal manager gaf aan eindelijk een toezegging gehad te hebben voor komende week. Datum had ie alleen nog niet... Gok dat het ook 02-09-2011 wordt... |:(

-edit-

MM Arnhem gesproken:
WiFi hebben ze niet. Staan in bestelling en geen vooruitzicht op de leverdatum... O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Dwazer op 26-08-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Mediamarkt A`dam vannochtend nog 5 3g versies en nog 17 witte Wifi versies op voorraad.

Nu nog maar 16... ;-)

Fijn apparaatje. Ben er lekker zoet mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:17:
Bij Mediamarkt A`dam vannochtend nog 5 3g versies en nog 17 witte Wifi versies op voorraad.

Nu nog maar 16... ;-)

Fijn apparaatje. Ben er lekker zoet mee!
Noord of Arena?

-edit-
Arena gebeld:

Nathalie (met een limburgs accent, heerlijk :9 ) gesproken en deze heeft er 1 vastgezet voor me. Gelijk na het werk oppikken >:)

[ Voor 21% gewijzigd door Dwazer op 26-08-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaboom1555
Oké me tab uit de VS doet het inmiddels met wifi.

Iemand een tip voor een goedkope oplader? De originele is 40 euro.. misschien dat iemand er nog 1 vind die een stuk goedkoper is?

En ik zoek nog een niet al te dure hoes. Iemand een goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-10 14:30

Erik80

Sinds 1980

kaboom1555 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:49:
Oké me tab uit de VS doet het inmiddels met wifi.

Iemand een tip voor een goedkope oplader? De originele is 40 euro.. misschien dat iemand er nog 1 vind die een stuk goedkoper is?

En ik zoek nog een niet al te dure hoes. Iemand een goede?
ik zou gewoon eens op dit forum zoeken... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaboom1555
Kan ik dit gebruiken? Ik heb de usb kabel al. Dus dan koop ik deze voor 18 euro ipv een originele met nog een kabel voor 37...

http://www.tabletstoday.n...nsluiting-universeel.html

[ Voor 24% gewijzigd door kaboom1555 op 26-08-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-10 11:54

weebl

YARR!

Let op dat de originele oplader bij de Tab meer ampere heeft dan een standaar oplader/usb-poort. Als je je tab aansluit op je computer wordt ie ook niet opgeladen :)

Dus ik denk niet dat die oplader werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaboom1555
Er staat in de advertentie dat ie geschikt is, net besteld dus als hij morgen niet voldoet gaat hij weer terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

kaboom1555 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:19:
Er staat in de advertentie dat ie geschikt is, net besteld dus als hij morgen niet voldoet gaat hij weer terug..
Niet gezien, my bad. Scheelt nogal met de originele ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaboom1555
Ik zal morgen wel even zeggen of hij goed voldoet, hebben andere tweakers misschien nog wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
heeft iemand al wat gehoord van samsung over zijn gratis dock? heb zelf ook geen bevestiging gehad dat zijn aanvraag ontvangen hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:01:
Weet iemand waar ik de 32GB wifi only versie uit de VS kan importeren?
Amazon doet het niet en ik wil graag de 32 gigabyte versie binnenkort(ivm meenemen op vakantie) hebben.
Hij is niet niet eens aangekondigd voor Nederland/Europa dus dat zal zeker wel 2 maanden duren voor dat hij hier te koop is, en de dollar euro wisselkoers is erg gunstig.

En misschien is het handig als er een prijzen en levertijden thread komt.(Ik denk niet dat het handig is als ik de OP beheer)
ebay?
Escrimador schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:23:

Dwazer schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:09:
Bol.com rammelt en schuift nogal met de leverdatum. BCC net gesproken en de filiaal manager gaf aan eindelijk een toezegging gehad te hebben voor komende week. Datum had ie alleen nog niet... Gok dat het ook 02-09-2011 wordt... |:(
Daarom heb ik mijn bestelling ook maar bij Bol.com geannuleerd. Aangezien ik toch straks voor een tijdje weg ben, en er dan ook de presentatie van de Sony Tablet S wordt verwacht ga ik nog maar even wacht wat daar de reacties op zijn. En anders wordt het toch een iPad 2 32GB, deze zijn via marktplaats ook nog redelijk goedkoop te krijgen.

[ Voor 48% gewijzigd door 13art op 26-08-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Vraagje, de oplader qua lengte waar dat usb kabeltje inzit is zo kort, hebben jullie daar geen last van ? hoe kan je die verlengen ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

Le_Freak ! schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:47:
Vraagje, de oplader qua lengte waar dat usb kabeltje inzit is zo kort, hebben jullie daar geen last van ? hoe kan je die verlengen ?
Heb in het Asus Transformer topic gelezen dat je hiervoor een USB3 verlengkabel kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Ik heb er hier 1 gevonden, maar er staat niet dat ie USB3 is: http://www.ebay.com/itm/3...ories&hash=item45fbb1412f

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 19:47

360Degreez

Typisch weer dit...

Le_Freak ! schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:47:
Ik heb het andersom gedaan. Als je de adapter losklikt (pennen eraf) kan je er gewoon een brilsnoertje insteken (die heb je vast nog wel ergens liggen) en zo de kabel makkelijk verlengen :-) Works like a charm!

Nogeen : mijn Kies zegt dat mijn apparaat versie niet bijgewerkt kan worden. Ik heb (nog) niet met roms gerommeld verder.

Het gaat om een 16GB Wifi versie (PDA:KG7 /CSC:KG3 (PHN) ) ik kom er nergens iets van tegen?!

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
360Degreez schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:01:
[...]
Ik heb het andersom gedaan. Als je de adapter losklikt (pennen eraf) kan je er gewoon een brilsnoertje insteken (die heb je vast nog wel ergens liggen) en zo de kabel makkelijk verlengen :-) Works like a charm!
Dat is inderdaad ook handig, bedankt voor de tip. :-)

btw, is er ook een topic over welke apps er voor de 10.1 de moeite waard zijn, nu moet ik via de pc checken of de app compatibel is.

[ Voor 14% gewijzigd door Le_Freak ! op 26-08-2011 19:24 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le_Freak ! schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:21:
[...]

btw, is er ook een topic over welke apps er voor de 10.1 de moeite waard zijn, nu moet ik via de pc checken of de app compatibel is.
Niet speciaal voor 10.1 tablets, wel voor tablets

[APPS] Het grote Android Tablet apps topic

En de link die ik hierboven ergens gaf. Moet je wel even achter je pc gaan zitten, maar dan heb je ook wat.

Misschien in dit forum nog wat tips

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Met de link die je hierboven ergens gaf bedoel je deze ? http://www.androidtablets...blet-applications-extras/

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze: http://www.xoomforums.com...-honeycomb-apps-list.html

Ben van daaruit al wat prima apps voor de tab tegengekomen, en geïnstalleerd

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Nou, heb de mijne nu ook *O*

Mooie interface, net scherm, mooi strak afgewerkt. Ben er zeer tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag. Heb nu net de tab 10.1 met 3 g maar hoe krijg ik nu verbinding met 3g ? Heb alles geprobeerd maar geen idee, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Heb je wel een abo/prepaid erbij :p?

Zo ja, dan moet je het misschien activeren in een mobiele telefoon (sim daarin stoppen, activeren, en weer terug in je tablet).

[ Voor 64% gewijzigd door zoenvisje op 26-08-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb ik! Snap er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Van welke provider? Bij Hi moet je activeren via een mobiele telefoon zoals ik net zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:49
[...]
Nogeen : mijn Kies zegt dat mijn apparaat versie niet bijgewerkt kan worden. Ik heb (nog) niet met roms gerommeld verder.

Het gaat om een 16GB Wifi versie (PDA:KG7 /CSC:KG3 (PHN) ) ik kom er nergens iets van tegen?!
Zelfde melding hier en zelfde versienummer. Met Samsung gebeld en die zeggen dat dat gewoon komt doordat er geen update beschikbaar is. Maar er schijnt een kleine update van ca.3 Mb te circuleren die ik volgens mij niet heb gehad. En eerder gebeld met Samsung, maar die mensen weten dus gewoon niets, alles wat je vraagt moeten ze eerst bij een ander navragen. Hoe werkt dat? 1 die iets meer weet op 5 die niets weten? Nee, leuk product maar de ondersteuning is ruk, de levering is ruk, en de updates zijn dus ook ruk geregeld als ik zo de reacties op xda lees. Gelukkig heb er ik lol in om een boel zelf op te zoeken. Oh ja, de Kies software is ook ruk. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoenvisje schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:26:
Van welke provider? Bij Hi moet je activeren via een mobiele telefoon zoals ik net zei.
Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Je zou kunnen kijken wat er gebeurd als je je sim in een telefoon stopt. Bij Hi krijg je ook geen info daarover dus moet je ook maar een beetje aanklote. Of even bellen/mailen met Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook gehad. Opgelost door tablet op een vaste ip adres te configureren.. ik heb hier over een link gepost iets eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank-NL schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:51:
Ehh Contacts? Of maak je nu een grap ofzo?
Ik maak geen grap. Ik heb geen applicatie Contacts. Ik heg geprobeerd om contacts App van mijn telefoon op de tablet te installeren maar die werkt niet zonder telefoonnummer.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2011 21:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 19:25

p.w

Ik heb gisteren mijn Tab 10.1 met een BroodComb XWKH7 for 3G only geflashed
en ik moet zeggen ik ben er zeer tevreden over.

Enne als ik een simkaart er in stop,werkt die out of the box (t-mobile)
instellingen staan meteen goed.

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor abbo heb je erbij? Kijk ook eens naar je APN-settings wat die aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 19:47

360Degreez

Typisch weer dit...

ebk71 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:27:
[...]

Zelfde melding hier en zelfde versienummer. Met Samsung gebeld en die zeggen dat dat gewoon komt doordat er geen update beschikbaar is. Maar er schijnt een kleine update van ca.3 Mb te circuleren die ik volgens mij niet heb gehad. En eerder gebeld met Samsung, maar die mensen weten dus gewoon niets, alles wat je vraagt moeten ze eerst bij een ander navragen. Hoe werkt dat? 1 die iets meer weet op 5 die niets weten? Nee, leuk product maar de ondersteuning is ruk, de levering is ruk, en de updates zijn dus ook ruk geregeld als ik zo de reacties op xda lees. Gelukkig heb er ik lol in om een boel zelf op te zoeken. Oh ja, de Kies software is ook ruk. ;w
Haha, sad but true. Ik kreeg in KIES dezelfde melding toen ik "per ongeluk" een koreaanse ROM op de Galaxy S van mijn vriendin had gezet. (nietzoghandig.nl)

Het lijkt wel of ik de enige ben die geen problemen met de levering gehad heb. Ik belde vorige week Woensdag na het werk gewoon even naar de MediaMarkt Zoetermeer, daar hadden ze er nog 10 liggen en heb hem gewoon opgehaald. Ze hadden zelfs de connection kit gewoon liggen...

Een dag later een leuke flipcase van Belkin gekocht. Werkt perfect!

Nu de updates nog ;-)

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geniale app voor de tab is PhoneMyPC. Is er al een tijdje, maar komt echt goed tot zijn recht op deze 10.1.... 8)

http://softwareforme.com/?page_id=6

Afbeeldingslocatie: http://softwareforme.com/phonemypc/imgs/x_start.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Je moet even bij netwerk instellingen je apn van live.vodafone.com naar office.vodafone.nl veranderen dan werkt die.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:15:
Even een vraag. Heb nu net de tab 10.1 met 3 g maar hoe krijg ik nu verbinding met 3g ? Heb alles geprobeerd maar geen idee, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:52:
Deze: http://www.xoomforums.com...-honeycomb-apps-list.html

Ben van daaruit al wat prima apps voor de tab tegengekomen, en geïnstalleerd
Thankx! goede tip, iemand nog een goede site waar je accessoires voor de 10.1 v kan kopen in Nederland ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Laatst online: 03-10 08:26
thijsje66 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 23:39:
Dat indrukken kan je omdat de glasplaat van de 10.1v aan de rand loskomt. Lijm laat los is een bekend probleem van de 10.1v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Connection kit bij de mediamarkt zoetermeer ? Waar laggen ze dan ? Heb namelijk niks gezien, medewerkers vertelde mij ook dat ze deze nog niet hadden.
360Degreez schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:10:
[...]

Haha, sad but true. Ik kreeg in KIES dezelfde melding toen ik "per ongeluk" een koreaanse ROM op de Galaxy S van mijn vriendin had gezet. (nietzoghandig.nl)

Het lijkt wel of ik de enige ben die geen problemen met de levering gehad heb. Ik belde vorige week Woensdag na het werk gewoon even naar de MediaMarkt Zoetermeer, daar hadden ze er nog 10 liggen en heb hem gewoon opgehaald. Ze hadden zelfs de connection kit gewoon liggen...

Een dag later een leuke flipcase van Belkin gekocht. Werkt perfect!

Nu de updates nog ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)
@Heppieboeddah, waarom gebruik je geen teamviewer....
zie http://www.teamviewer.com/nl/index.aspx
kan je ook wanneer je 2 schermen op je pc hebt gewoon scherm 1 of scherm 2 kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
vannacht email van Bol.com dat mijn 10.1 meegegeven is aan PostNL

dus dat zal wel maandag worden. Valt toch nog mee dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melvin0907 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 00:35:
Je moet even bij netwerk instellingen je apn van live.vodafone.com naar office.vodafone.nl veranderen dan werkt die.

[...]
Ja top bedankt ! Dat was het inderdaad. Hij loopt nu als een trein. Nog een vraagje, hoe krijg ik nou simpel foto's in mijn media galerij van mijn pc! Welk mapje moet ik de foto's kopiëren?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vledderos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-08 19:01
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:11:
[...]
Ja top bedankt ! Dat was het inderdaad. Hij loopt nu als een trein. Nog een vraagje, hoe krijg ik nou simpel foto's in mijn media galerij van mijn pc! Welk mapje moet ik de foto's kopiëren?
Alvast bedankt
Kopieer fotos in de map dcim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vledderos schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:43:
[...]

Kopieer fotos in de map dcim
Hoi dat heb ik, maar dan zie ik ze niet op mijn media galerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
quorumz schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 08:43:
kan je ook wanneer je 2 schermen op je pc hebt gewoon scherm 1 of scherm 2 kiezen
Gister toevallig kennis gemaakt met Teamviewer, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:49
360Degreez schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:10:
[...]

Aha, maar wat had je voor melding voordat je die koreaanse ROM er op had staan? Want anders ga ik Samsung stalken, en wil ik weten wat voor rom ik er op heb staan en hoe ik zeker weet dat ik de laatste updates heb gehad. Behalve dat Samsung de updates blijkbaar gefaseerd pusht(kan ik mij iets van voorstellen maar communicatie zou dan handig zijn via mail), heb ik sterk de indruk dat dit gewoon willekeur is en het zou mij niets verbazen als door grijze import(zeker weten)/leveringsperikelen binnnen 1 land verschillende (samsung) roms circuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbk
  • Laatst online: 16-09 21:12

pbk

Escrimador schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 09:42:
vannacht email van Bol.com dat mijn 10.1 meegegeven is aan PostNL

dus dat zal wel maandag worden. Valt toch nog mee dan
Hier ook vannacht bericht. Bij track&trace staat inmiddels 'Chauffeur is onderweg'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quorumz schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 08:43:
Staat er ook op..:-) Voordeel van PhoneMyPC vindt ik dat het in opzet éénvoudiger is, en dat je je tab echt als 'touchscreen'-screen gebruikt. Geen gepiel met de muis. Of ik moet dat Teamviewer niet goed ingesteld hebben?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 12:05

jasjenl

Liab A Tymo

ebk71 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:27:
[...]

Samsung support is echt een aanfluiting. Je moet maar eens @SamsungMobileNL op Twitter volgen: het enige wat ze steeds als antwoord geven op vragen als 'wanneer komt er nieuwe firmware uit' is 'dat weten we nog niet, zodra het uit is laten we het weten!'. Ja, daar heb je wat aan... als het uit is, dan heb je dat zelf ook wel in de gaten als oplettende gebruiker, dat ze dan achteraf gaan tweeten 'er is een update!' heb je natuurlijk geen zak aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Damn, eergisteren wilde ik m'n 10.1 tab pakken en was die uit. Hij ging ook niet meer aan.. aan het stroom aansluiten deed aanvankelijk niets en opeens na disconnecten en connecten stond er 100% opgeladen in beeld en kon ik de tablet weer aanzetten.
Vandaag communiceerde het toetsenbord (verschillende geprobeerd) opeens niet meer met de applicaties, oftewel ik kon niet typen. Dus ik besloot het toestel op nieuw op te starten.. en wat blijkt. Hij wil gewoon weer niet aan. Dit maal lukt het me ook niet meer om hem aan te krijgen.. ik heb het idee dat hij defect is :(
Of heeft iemand andere insights, de meest obvious manieren heb ik al geprobeerd.. maar hij blijft uit.

Edit: nog één ding geprobeerd.. aan knop heel lang inhouden en tegelijkertijd het scherm aanraken.. dat bleek te werken :').. nou hij is weer aan gelukkig, toetsenbord doet het ook weer :D

[ Voor 12% gewijzigd door Gammort op 27-08-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
jasjenl schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:08:
[...]

Samsung support is echt een aanfluiting. Je moet maar eens @SamsungMobileNL op Twitter volgen: het enige wat ze steeds als antwoord geven op vragen als 'wanneer komt er nieuwe firmware uit' is 'dat weten we nog niet, zodra het uit is laten we het weten!'. Ja, daar heb je wat aan... als het uit is, dan heb je dat zelf ook wel in de gaten als oplettende gebruiker, dat ze dan achteraf gaan tweeten 'er is een update!' heb je natuurlijk geen zak aan...
Ik heb een Samsung Galaxy S al bijna een jaar. Samsung is altijd wat later met updates tegenover de concurenten. Al gaat het wel steeds sneller. Op twitter kan je ook SamFirmware volgen. Zij geven een tweet zodra de update uitkomt. Wanneer ze dit tweeten is hij nog niet beschikbaar via Kies, Kies loopt altijd achter. Je zult de update dan zelf er op moeten zetten met bijvoorbeeld Odin of op een andere manier (zelf doe ik dit liever niet).
Het nadeel van SamFirmware is, is dat ze veel in je timeline zullen spammen over overige toestellen waaronder ook toestellen met Bada. Ik zou me niet al te druk maken over de updates, met de tijd komen ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 12:05

jasjenl

Liab A Tymo

Hunter23 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:56:
[...]

Ik heb een Samsung Galaxy S al bijna een jaar. Samsung is altijd wat later met updates tegenover de concurenten. Al gaat het wel steeds sneller. Op twitter kan je ook SamFirmware volgen. Zij geven een tweet zodra de update uitkomt. Wanneer ze dit tweeten is hij nog niet beschikbaar via Kies, Kies loopt altijd achter. Je zult de update dan zelf er op moeten zetten met bijvoorbeeld Odin of op een andere manier (zelf doe ik dit liever niet).
Het nadeel van SamFirmware is, is dat ze veel in je timeline zullen spammen over overige toestellen waaronder ook toestellen met Bada. Ik zou me niet al te druk maken over de updates, met de tijd komen ze wel.
Heb ook een Galaxy S en ik ben bekend met SamFirmware. Maar dat is eigenlijk gewoon een fansite, niet officiëel van Samung (niet dat dat op zich erg is). Het is toch van de zotte dat zo'n account meer weet van releases dan de officiële Samsung support? Dat de updates er met de tijd wel komen, dat geloof ik inderdaad wel. Alleen zou de meerwaarde van de aanwezigheid van officiële Samsung support op Twitter juist kunnen/moeten zijn dat ze een vooraankondiging van dat soort dingen zouden kunnen doen. De berichten die ze nu de wereld in slingeren zijn zelden of nooit nuttig... Ik krijg het idee dat ze gewoon eigenlijk niks meer weten dan wat je als beetje onderzoekende consument zelf niet al op het web had kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:51

zwelgh

-**-

pbk schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:29:
[...]

Hier ook vannacht bericht. Bij track&trace staat inmiddels 'Chauffeur is onderweg'...
Had je bij Bol de zwarte of de witte versie besteld? 16 Gb Wifi? Ik wacht namelijk al een tijd op de zwarte versie bij Bol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
zwelgh schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:55:
[...]

Had je bij Bol de zwarte of de witte versie besteld? 16 Gb Wifi? Ik wacht namelijk al een tijd op de zwarte versie bij Bol...
zwarte 16Gb wifi.. 15/8 besteld... maandag a.s. binnen (volgens trackntrace)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
jasjenl schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:42:
[...]

Heb ook een Galaxy S en ik ben bekend met SamFirmware. Maar dat is eigenlijk gewoon een fansite, niet officiëel van Samung (niet dat dat op zich erg is). Het is toch van de zotte dat zo'n account meer weet van releases dan de officiële Samsung support? Dat de updates er met de tijd wel komen, dat geloof ik inderdaad wel. Alleen zou de meerwaarde van de aanwezigheid van officiële Samsung support op Twitter juist kunnen/moeten zijn dat ze een vooraankondiging van dat soort dingen zouden kunnen doen. De berichten die ze nu de wereld in slingeren zijn zelden of nooit nuttig... Ik krijg het idee dat ze gewoon eigenlijk niks meer weten dan wat je als beetje onderzoekende consument zelf niet al op het web had kunnen ontdekken.
Dat is waars. ook de reden waarom SamFirmware is begonnen.
Het is inderdaad ook vervelend dat het via een onofficieel kanaal moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-10 17:03
Ik ben aan het kijken voor en fatsoenlijke battery mod, maar kan het niet echt vinden voor de galaxy tab 10.1. Het is me wel gelukt om het te rooten. Dus heeft iemand een tip om de batterij percentage weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
bestaat er een mogelijkheid om met de tablet privé gebruik te maken van een thin client oplossing
waardoor ik mijn standaard applicaties die onder windows gebruik, kan toepassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeijers schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:22:
bestaat er een mogelijkheid om met de tablet privé gebruik te maken van een thin client oplossing
waardoor ik mijn standaard applicaties die onder windows gebruik, kan toepassen?
Je bedoelt een terminal sessie naar je PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
P-Storm schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:19:
Ik ben aan het kijken voor en fatsoenlijke battery mod, maar kan het niet echt vinden voor de galaxy tab 10.1. Het is me wel gelukt om het te rooten. Dus heeft iemand een tip om de batterij percentage weer te geven?
Een widget voor op het homescreen? Zelf gebruik ik Circle Battery Widget. Simpel en in verschillende maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:39

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

[...]

+1 _/-\o_
brilsnoertje gezocht, en m'n lader kabel is nu ruim 2,5M lang.

(de OP is wel een beetje outdated)
klik

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 00:07:
[...]

Je bedoelt een terminal sessie naar je PC?
ik bedoel dat je op je tablet (als thin client ) de office applicaties kan draaien, dus op een externe server waarop office draait ( geen afgeslankte versie zoals in skydrive bv. ) en je eigen data dus lokaal of "in the cloud" hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbk
  • Laatst online: 16-09 21:12

pbk

zwelgh schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:55:
[...]

De zwarte. Ik heb hem inmiddels binnen en schrijf deze reactie erop. Apparaat werkt goed maar ik zou er een dockingstation bij krijgen en die heb ik nog niet. Maar even achteraan bellen maandag.

Ik heb er een Belkin hoesje bij en die bevalt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
smeijers schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:07:
[...]

ik bedoel dat je op je tablet (als thin client ) de office applicaties kan draaien, dus op een externe server waarop office draait ( geen afgeslankte versie zoals in skydrive bv. ) en je eigen data dus lokaal of "in the cloud" hangt.
Dat is toch precies wat Sake zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)
je mist wel eigenlijk de enterprise apps waar samsung reclame mee maakt (citrix/cisco etc)
Pagina: 1 ... 18 ... 56 Laatste