Dat zegt hij helaas niet. Maar leuk filmpje inderdaad.caoim schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:26:
[...]
Dat speelt dus gewoon vlotjes high profile *.mkv af?![]()
Ok, ik moet dat hebben!
Och had deze maar een microsd slot....
Dat zegt hij helaas niet. Maar leuk filmpje inderdaad.caoim schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:26:
[...]
Dat speelt dus gewoon vlotjes high profile *.mkv af?![]()
Ok, ik moet dat hebben!
Als je goed kijkt (filmpje op juiste moment op pauze zetten) dan zie je dat er een *.mkv bestand gebruikt wordtRoamor schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:46:
[...]
Dat zegt hij helaas niet. Maar leuk filmpje inderdaad.
Och had deze maar een microsd slot....
dat wil nog niet zeggen dat het high profile is toch?freekweb schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:10:
[...]
Als je goed kijkt (filmpje op juiste moment op pauze zetten) dan zie je dat er een *.mkv bestand gebruikt wordt
Dat zeg ik toch ook nietM a r c o schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:36:
[...]
dat wil nog niet zeggen dat het high profile is toch?
Is de status van je bestelling ook niet verandert op vodafone.nl?Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:30:
http://www.bright.nl/uitpakparty-samsung-galaxy-tab-101v
leuk filmpje en bruikbaar.
@ Batazido
Ik had verleden week ook gebeld toen zeiden ze dat de levering binnen was.
toevallig had ik vanochtend ook gebeld en zeiden ze dat de levering van de 20e nu verwerkt word.
Na jou bericht weer naar vodafoon gebeld, waar ik net als jouw te horen kreeg dat de levering van de 20e niet was aan.gekomen.
Ik heb ook gevraagd waar je je bestelling kan afzeggen.
dat kan gewoon via de telefoon: via telefoon: 0800-0200043
Hebben andere mensen misschien de tab ergens anders besteld? zo ja waar en gaat dat sneller?
bvd.
Verwijderd
Heb er zelf niet super veel verstand van, maar op 5:44 zegt hij: "Het mkv HD bestandje 1080 staat op mijn galaxy tab ..."freekweb schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:43:
[...]
Dat zeg ik toch ook nietIk concludeer alleen dat hij wel *.mkv files afspeeld
Of dit high profile is; geen idee.
Als je goed kijkt zie je dat het hij toch erg schokt, weliswaar minder dan de iPad maar nog steeds zeer storend. Absolute no go als de 10.1 dit niet kan afspelenVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:20:
[...]
Heb er zelf niet super veel verstand van, maar op 5:44 zegt hij: "Het mkv HD bestandje 1080 staat op mijn galaxy tab ..."
Is dat geen high def mkv dan?
Het blijft moeilijk. Al die tablets hebben allemaal weer een ander nadeel. De Galaxy's hebben geen micro-SD, de Transformer schijnt een heel goed scherm te hebben maar die heeft weer geen 3G. Blijven over de Acer en de Xoom die volgens de meeste reviews qua scherm weer iets achterblijven en ook wat zwaarder zijn.migros schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:41:
Begin steeds meer te voelen voor de Xoom, aangezien die maar 50 euro duurder is maar wel met 32 GB en een extern slot voor je geheugenkaartjes. Van de specificaties weten we nog steeds geen bal van de 10.1v
D-e-n schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:22:
[...]
Het blijft moeilijk. Al die tablets hebben allemaal weer een ander nadeel. De Galaxy's hebben geen micro-SD, de Transformer schijnt een heel goed scherm te hebben maar die heeft weer geen 3G. Blijven over de Acer en de Xoom die volgens de meeste reviews qua scherm weer iets achterblijven en ook wat zwaarder zijn.
Ik ben al blij als ie 720p high profile kan afspelen.ninus schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:59:
[...]
Als je goed kijkt zie je dat het hij toch erg schokt, weliswaar minder dan de iPad maar nog steeds zeer storend. Absolute no go als de 10.1 dit niet kan afspelen
Verwijderd
In de praktijk heeft een hogere resolutie niet eens nut...sylvesterrr schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:03:
[...]
Ik ben al blij als ie 720p high profile kan afspelen.
Aangezien het geen Full HD scherm is sowieso nietVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:08:
[...]
In de praktijk heeft een hogere resolutie niet eens nut...
het gaat niet om de resolutie. maar of de codering in high of low profile gedaan is.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:08:
[...]
In de praktijk heeft een hogere resolutie niet eens nut...
[ Voor 48% gewijzigd door reinier666 op 23-05-2011 19:39 ]
Leuk man gatheren
het is al eerder gezegd, maar dat zijn de prijzen voor de 3G versies.Robbie T schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:32:
Pfff, belachelijke prijzen.
Hopelijk zakt het hard. Heb wel serieuze belangstelling voor de 8.9, maar niet voor dit bedrag.
De prijzen van 629 en 599 euro voor de 16GB-3g-versies van respectievelijk de Samsung Galaxy Tab 10.1 en de Galaxy Tab 8.9 zijn bevestigd door een medewerker van Weber Shandwick, het mediabureau dat Samsung in Duitsland gebruikt.
[ Voor 25% gewijzigd door M a r c o op 24-05-2011 10:43 ]
Dat wel, maar dan klopt het bericht welmigros schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:30:
Niet zo gek??? Veel te duur zul je bedoelen
Verwijderd
Is nog steeds het zelfde , namelijk:chrisje41 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:47:
[...]
Is de status van je bestelling ook niet verandert op vodafone.nl?
Verwijderd
Bij mij thuis (heb al gezegd) heb ik router (die IP nummer uitdeelt) en wifi in aperte apparaat. Voor veel wifi accespoint geld dat ze ingeboude router hebben . Sommige mensen hebben (bijvoorbeeld van UPC) een ADSL Modem , router en wifi in één.jwakie schreef op maandag 23 mei 2011 @ 08:24:
Nou ik heb al geconnect met een aantal wifi netwerken en het ging altijd goed zonder een statische ip toe te wijzen. Ben in bezit van een 10.1v.
Verwijderd
Ga naar BelCompany en bekijk daar Samsung Tab 10.1v en Xoom en HTC (hoe heet die ook al weer). Je kan ze goed vergelijken:Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:16:
[...]
Is nog steeds het zelfde , namelijk:
Orderstatus:
Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen.
Laatst gewijzigd: 23-05-2011 06:36:48
Meer info:
Niet beschikbaar
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hoe gaaf is dat!!!Alexander6501 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:43:
Ziet er geweldig uit! Super Mario Bros en Mario Kart op de Tab 10.1!
http://www.androidcentral...g-super-mario-awesomeness
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Mooi zo! Bedankt om dit even te verduidelijkenVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:52:
Voor mensen die twijfelen omdat het video play mogelijkheden niet duidelijk waren.
Ik heb zo juist wat testen gedaan met video (mkv's). Dit zijn de resultaten :
1. Test bestand mkv 480p http://www.techpowerup.co...n_Movie_Trailer_480p.html
- default player snapt formaat niet (ik heb het verder niet onderzocht)
- es video player ook niet
- Moboplayer (gratis van de markt) speelt het perfect af zonder haperingen of wat dan ook. Het geluid is te hard op zacht stand kun je kop telefoon niet in je oren houden .
2.Test bestand mkv 720p http://www.techpowerup.co...n_Movie_Trailer_720p.html
- default player snapt formaat niet
- es video player gaat fout
- Moboplayer speelt het perfect af zonder haperingen of wat dan ook. Het geluid is te hard. Beeld is 1:1 bijna scherm vullende 100% .
3. Test bestand een .mov 720p hetzelfde als punt 2
4. test bestand mkv 1080 http://www.techpowerup.co..._Movie_Trailer_1080p.html
- Moboplayer alleen kan dit afspelen. Maar hm hm . Hij happert te veel. Het is duidelijk te zwaar. In settings heb ik hardware decoding afgedwongen en dan speelt die hem niet af. Dus het wordt softwarematig decoded, wat niet gunstig is. Daarnaast moet je weten dat deze test bestand zijn gemaakt om maximale belasting te produceren. Het kan dus zo zijn dat je een normale film hebt (een serie of zo) met 1080 die voor 98% van de tijd goed afspeelt.
Voor volledig 1028 blijft het wacht op een efficiente decoder.
Ik heb daarnaast nog een speler uitgeprobeerd VitalPlayer , die komt niet beter dan Moboplayer
Verwijderd
Verwijderd
Dan wordt het voor mij zeker de tabWiFi versie wel zo rond de 500 euro worden
Waarschijnlijk half juni, maar dan wel slecht leverbaar net als alle andere tablets op dit moment..Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:42:
Is er al enig idee wanneer de dunnere tab in NL beschikbaar komt?
[...]
Dan wordt het voor mij zeker de tab
edit:
blijft verwarrend inderdaad.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:11:
Ik bedoelde eigenlijk de V versie. Excuses
[ Voor 25% gewijzigd door M a r c o op 25-05-2011 19:59 ]
Nu maar hopen dat die update ook op de 10.1v komt...............M a r c o schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:04:
@^ staat enkele posts boven je nog iets over.
[...]
Lijkt mij wel. Iets andere vormgeving, maar verder vrijwel dezelfde hardware. Daarnaast heeft Google als stelregel dat alle nieuwe Android tablets minstens 1,5 jaar meekunnen qua OS updates.reinier666 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:16:
[...]
Nu maar hopen dat die update ook op de 10.1v komt...............
1. Is bij ander HC tablets ook al voorgevallen, enkel bij de HC browser, ander browsers zoals Dolphin hebben dat niet. Zeer leerzame video hierover: YouTube: Galaxy Tab 10 1 Android Honeycomb Browser Test ENG (is een 10.1V in de video, geen 10.1)Nomizz schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:14:
Vraagjes
1: Ik heb net een beetje zitten spelen met de 10.1 in de phonehouse en ik merkte dat in-en-uitzoomen in de browser(tweakers.net & nu.nl) heel traag ging. Is dit toeval of is dit altijd zo?
2: Is het ook mogelijk om via een filemanager mijn NAS te benaderen en een mkv af te spelen. Dus dat hij m vervolgens opent met bijv moboplayer?
Ik weet wel dat er ergens (weet niet meer waar) gespeculeerd werd, dat de wifi versie geen microSD zou hebben, en de 3G versie wel. omdat beide kaarten achter hetzelfde klepje zouden zitten.abusimbal schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:39:
[...]
Trouwens, hier bij photohall in België beweren ze dat ze volgende week de Samsung GT 10.1 kunnen leveren. Zou 599 zijn met 3G en microSD. Al geloof ik er niets van, zeker niet microSD.
[ Voor 26% gewijzigd door 418O2 op 26-05-2011 09:28 ]
Waar weer wordt genoemd:418O2 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:27:
reviews: Hands-on: Galaxy Tab 10.1: de dikke en de dunne
T.Net review van de 10.1v vs de 10.1 (voor de mensen die niet op de FP! kijken)
Call me confused....De uiteindelijke versie krijgt daarnaast nog een micro-sd-slot, maar verwacht geen usb- of micro-usb-poorten.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door reinier666 op 26-05-2011 12:00 ]
nadruk op misschien, kans lijkt erg aanwezig dat die er toch niet in gaat zitten. Er is nog steeds geen duidelijkheid over. Ik heb hem ook nog nergens in een specificatielijst van de (nieuwe) 10.1 zien staan.reinier666 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:12:
Zeker ook omdat daar dus misschien wel micro sd inzit,
In de review van Tweakers (zie paar posts naar boven) staat dit:M a r c o schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:21:
[...]
nadruk op misschien, kans lijkt erg aanwezig dat die er toch niet in gaat zitten. Er is nog steeds geen duidelijkheid over. Ik heb hem ook nog nergens in een specificatielijst van de (nieuwe) 10.1 zien staan.
Ik denk niet dat tweakers meer weet dan alle andere bekende techsites zoals Engadget.De uiteindelijke versie, de 10.1, krijgt dus wel een micro-sd-slot? Alleen jammer dat er nergens op internet iets over staat.
andere site:(Of note, the unit tested here was the Limited Edition model, devoid of TouchWiz, 3G and a microSD card slot, but is otherwise identical to shipping units aside from the design on the rear.)
[....]
We're hearing that the 3G version will have a microSD card slot as well as a SIM slot
[....]
There's no microSD card slot, and we're anticipating that all WiFi-only models will ship as such. Sammy's yet to clarify, of course, but those requiring a way to add additional storage should probably keep an eye out for the Tab 10.1 3G.
specs ingediend bij de FCC voor de wifi versie van de dunne 10.1We've heard rumors that the wifi-only model of the 10.1 won't come with an expandable microSD memory slot, so if you're really into expanding the memory of your device, you might want to hold off for the 3G model (which is rumored to have said microSD slot)
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Dit lijkt mij onzin.melvin0907 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:35:
Even voor de duidelijkheid uit de laatste berichtgeving van samsung komt er bij de nieuwe 10.1 tab geen sd slot dit omdat android honeycomb dit niet goed ondersteunt.
Dag Samsung! Hallo Asus!D-e-n schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:09:
Kennelijk toch echt niet:
http://www.portablegear.n...alaxy_Tab_10.1_en_8.9.htm
Sorry dat ik mezelf quote...;)reinier666 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:12:
Scherm begon los te laten rechts onderin, en dan kon ik het weer op de plek duwen..das toch niet zoals het moet.
Niet heel hinderlijk, maar wel genoeg om me (na 5 dagen) zorgen te maken over de bouw kwaliteit van de "V"
[ Voor 8% gewijzigd door reinier666 op 26-05-2011 22:13 ]
Ik las ergens dat MicroSD er niet in zat omdat Honycomb het (nog) niet zou ondersteunen?abusimbal schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:13:
...
Indien de Samsung een microSD had![]()
Is toch niet te geloven, moeten ze design wijzigen omdat Apple met de iPad2 komt, maar een microSD willen ze er niet opzetten.
Niet verwonderlijk dat je beschuldigt word van kopiëren van Apple als je zelf geen microSD erin zet.
[ Voor 22% gewijzigd door bsmpower op 27-05-2011 15:15 ]
Als je hier kijkt (YouTube: Asus Transformer Keyboard Dock Review!) zie je een Transformer waar iemand lekker files kopieert van de ene SD naar de andere, dus Honeycomb ondersteunt SD prima.bsmpower schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:15:
[...]
Ik las ergens dat MicroSD er niet in zat omdat Honycomb het (nog) niet zou ondersteunen?
"Helaas heeft Samsung besloten deze feature niet aan de uiteindelijke productiemodellen toe te voegen aangezien Honeycomb dit simpelweg nog niet ondersteunt." Sourcebeschuit schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:27:
[...]
Als je hier kijkt (YouTube: Asus Transformer Keyboard Dock Review!) zie je een Transformer waar iemand lekker files kopieert van de ene SD naar de andere, dus Honeycomb ondersteunt SD prima.
Valse hoop????Het gaat dus om MicroSD en niet gewone SD?
Leuk man gatheren
Dan zijn het friggin n00bs bij Samsungbsmpower schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:43:
[...]
"Helaas heeft Samsung besloten deze feature niet aan de uiteindelijke productiemodellen toe te voegen aangezien Honeycomb dit simpelweg nog niet ondersteunt." Source
Het gaat dus om MicroSD en niet gewone SD?
[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 27-05-2011 15:53 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
[ Voor 51% gewijzigd door abusimbal op 27-05-2011 16:13 ]
Verwijderd
Morgen ga ik met die van mij naar vodafone terug, Lijkt er inderdaad op dat de lijm loslaat.l3art schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:47:
Hier nog een stukje over het loskomen van het glas bij de dunne tablet die developers onlangs gekregen hebben.
http://www.androidpolice....eriencing-screen-defects/
Grappig, 650 euro voor 32GB. Bij de specs staat trouwens: Uitbreidingsslot(s)1 x SIM-kaart, 1 x geheugenkaart, maar er staat ook dat er een 8 MP camera zit, dus hoe betrouwbaar zijn deze specs nu?Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:28:
LOL Bij Azerty is de Tab 10.1 16GB 50 euro duurder dan de Tab 10.1 32GB versie
NIET dus.H92! schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:45:
[...]
Grappig, 650 euro voor 32GB. Bij de specs staat trouwens: Uitbreidingsslot(s)1 x SIM-kaart, 1 x geheugenkaart, maar er staat ook dat er een 8 MP camera zit, dus hoe betrouwbaar zijn deze specs nu?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Die van mij komt van de belcompany, uit de winkel, en heeft ook geen NL taal ondersteuning. Overigens is dit mijn tweede, de eerste had last van backlight bleedingDeduction schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:28:
Vraagje:
Voor de mensen die de tab hebben gekocht en waarbij geen NL taal opstaat.
Was dat bij een winkel of webwinkel?
Misschien dat zo te achterhalen is waar het aan ligt?
"The answer to the Great Question Of Life the Universe and Everything... is Forty-two."
Verwijderd
kwestie van beter africhten lijkt me.Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:53:
Ik heb nog een andere probleem met deze tablet:
- er is altijd ruzie thuis wie mag er nu op.
Voor iedereen is er wat; voor kids , voor mijn vrouw en af en toe kom ik aan de beurt.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
GPS Deamon? Dus kan inderdaad google maps zijn.McFlipp schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:16:
Ik heb sinds gisteren ook een 10.1v. Mijn batterij wordt echter leeg geslurpt door het process "gpsd". Dit is goed voor ongeveer 40% van het batterij verbruikt zegt android.
Ik denk dat google maps het programma is dat zoveel van gpsd gebruikt maakt. Als ik het probeer te killen via task manager start het echter meteeen weer op... Latitude etc staat allemaal uit.
Meer mensen hier last van?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Mijn 10.1v komt van bij de Belgacomwinkel en er stone stamdaard Nederlands op. Heb hem uiteindelijk toch gewoon Engels gemaakt.Deduction schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:28:
Vraagje:
Voor de mensen die de tab hebben gekocht en waarbij geen NL taal opstaat.
Was dat bij een winkel of webwinkel?
Misschien dat zo te achterhalen is waar het aan ligt?
[ Voor 10% gewijzigd door Ponzi op 30-05-2011 14:30 ]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Bullet NL op 31-05-2011 10:55 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ook rekening gehouden dat als je hem importeert vanuit de VS invoerrechten moet betalen? Laten we uitgaan van 500 dollar, dan kun je ongeveer 100 dollar (75 euro) invoerrechten verwachten.blouweKip schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:47:
Iemand al enig idee wanneer we deze in NL kunnen verwachten? ik las inderdaad iets van 8 juni in de VS maar kon niets over de eu of nl vinden. (iig niet bij samsung)
Gezien de prijs van sommige pre-orders is het misschien wel verstandiger deze in de vs te halen lijkt me (dat scheelt zelfs met verzendkosten nog een bedrag met 3 cijfers)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq