"For my friends, anything; for my enemies, the law."
In Duitsland toch.H92! schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:53:
[...]
Ik vind het toch nog jammer dat Samsung niet alle specs heeft vrijgegeven van de tab
http://www.samsung.de/de/....aspx?atab=specifications
onder wat voor tarief of categorie valt een tablet dan? want computer apparatuur is toch 0% invoerrechten?H92! schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:53:
[...]
Ook rekening gehouden dat als je hem importeert vanuit de VS invoerrechten moet betalen?
Heb je wel nog steeds de btw en inklaringskosten dan natuurlijk.
Voorbeeld: stel je neemt $25 verzendkosten.
Dan is $500+25=$525 = € 365 + 19% = € 435 + 12,50 inklaringskosten = ongeveer € 447
Hij staat toch op phoneshop en er staat levering 1 werkdag. Dit klopt of is dit gewoon bs?
bs in mijn ogen, maar meten is weten...Timmiewimie schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:47:
Oke ik snap niet waarom mijn post is verwijderd.. Het was een simpele vraag. Nja zal wel iemand op zijn teentjes zijn getrapt.
Hij staat toch op phoneshop en er staat levering 1 werkdag. Dit klopt of is dit gewoon bs?

plus nog een ik zou hem wel in Duitsland kunnen halen (Woon in limburg) Nog eens aan mijn broer vragen hoe die winkel in aken ook alweer heet. Of weet iemand nog winkels in de buurt van de nederlandse grens?
EDIT:
Op de site van Belcompany staat hij, maar de mede werker aan de telefoon kon mij alleen melden wanneer hij zelf het ding in zen handen had, hij kon niet precies zeggen wanneer ze ze hadden. Hij leek me een beetje kennis loos imo
[ Voor 20% gewijzigd door Timmiewimie op 31-05-2011 15:44 ]
Dat is de file system die Samsung heeft gebruikt voor de Galaxy S, en wat de oorzaak is voor alle lag.
Dat zou voor mij een showstopper zijn.
nieuws: Belgacom komt met Galaxy Tab-abonnement voor vast en mobiel
Wie is verantwoordelijk voor firmware updates, Vodafone of Samsung ? En ook het beeldscherm probleem baart mij zorgen.
2 zorgen dus.
@Ponzi, gekocht, dus niet dit nieuwe aanbod ?
Belgacom werkt samen met Vodafone.
Misschien kan iemand vragen wanneer er een update naar 3.1 komt op het Belgacom event dat nu bezig is.
http://userbase.be/nieuws...e-het-belgacom-test-event
http://bethefirst.tweetwally.com/
Update: vraag is gesteld nu wachten op antwoord
Update zullen waarschijnlijk via Samsung lopen, maar had graag zekerheid
http://www.samsung.com/be...x.idx?pagetype=prd_detail
[ Voor 36% gewijzigd door abusimbal op 31-05-2011 18:56 ]
In België is er trouwens geen Vodafone. Ik geloof dat die gewoon een belang hebben in Proximus. Op mijn 10.1v staat er vanachter dan ook geen Vodafone-logo !
Edit @ abusimbal: nee, spijtig genoeg had ik hem al eerder besteld. Al lijkt het plan in mijn geval niet echt voordelig.
[ Voor 13% gewijzigd door Ponzi op 31-05-2011 23:23 ]
Ga morgen 10.1v halen bij Belgacom.
Lijst van HC apps
http://forum.androidcentr...mb-apps-list-n-216-a.html
Hebben meer mensen last hiervan? Dus dat het scherm in de hoek wat speling heeft?
Google er ook maar eens op, is een bekend probleem bij de 10.1V en de 10.1 limited editie
Reinier666
Vodafone heeft blijkbaar een officiële cover, vraag mij enkel af waar je die kan kopen.
YouTube: Samsung Galaxy Tab 10.1v Offical Case Unboxing
@Ponzi
Nee, had mail gestuurd. Gaat via template. Had de 7" gekozen, was enige tablet die ik kon selecteren op de Samsung site email support. Ik vroeg wanneer men verwacht dat 3.1 voor de 10.1v uitkomt.
Sturen ze terug dat 2.3 zeker komt, enkel geen datum, maar die update is dus voor de 7".
Nogmaals een email gestuurd met de vraag, nog geen antwoord terug. Verwacht antwoord vrijdag of maandag.
In onderstaand topic op Vodafone Australie word bericht gegeven over 3.1 als er iets bekend is.
http://community.vodafone...roid-3-1-update/td-p/6487
[ Voor 65% gewijzigd door abusimbal op 02-06-2011 01:46 ]
Edit @ abusimbal: aha, dat topic was ik nog nergens tegengekomen. Bedankt voor de moeite ! Veel plezier met je tab volgende week !
[ Voor 57% gewijzigd door Ponzi op 02-06-2011 08:40 ]
reflectie \ leesbaarheid bij zonnig weer? En kun je met een zonnebril op het ook nog goed zien.
Hoofdgebruik is voornamelijk binnen maar sluit niet uit dat ik de tab buiten ook gebruik.
Check het filmpje in Verwijderd in "Het Samsung Galaxy Tab 10.1- topic - deel 1" .:)JFK104 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:59:
kunnen de 10.1v deskundigen vertellen hoe het gebruik buiten is
reflectie \ leesbaarheid bij zonnig weer? En kun je met een zonnebril op het ook nog goed zien.
Hoofdgebruik is voornamelijk binnen maar sluit niet uit dat ik de tab buiten ook gebruik.
En natuurlijk stelt samsung weer teleur. Echt ze maken mooie spullen maar wat een K bedrijf is t toch voor wat betreft release dates,of t het nou firmware updates of nieuwe producten zijn,altijd alles maar weer uitstellen ipv leveren op de beloofde datum.M a r c o schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:45:
enkel bij Best Buy in NYC inderdaad.
de rest van de US vanaf 17 juni.
strikt gezien breken ze geen enkele belofte.oknot schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:11:
[...]
En natuurlijk stelt samsung weer teleur. Echt ze maken mooie spullen maar wat een K bedrijf is t toch voor wat betreft release dates,of t het nou firmware updates of nieuwe producten zijn,altijd alles maar weer uitstellen ipv leveren op de beloofde datum.
Hij is vanaf 8 juni te koop in de US, (ook al is het dan maar op 1 plaats)
Voor andere landen is er nooit enige datum genoemd of bevestigd.
Dat hij hier 8 juni te koop zou zijn is niet meer dan een hoop van velen.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Is dat met Touchwizz en 3.0? Zal je die kunnen upgraden naar 3.1 en stock Android? Zoals in US. Moet niet OTA, ROM is goed.
Als dat allemaal het geval is, ga ik straks eentje halen denk ik ...
Zelf ben ik er erg tevreden mee : m'n 1ste tablet.
gr, Luc
Daggie schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:57:
De Galaxy Tab die je in België kan kopen, is dat de dunne of de dikke?
Is dat met Touchwizz en 3.0? Zal je die kunnen upgraden naar 3.1 en stock Android? Zoals in US. Moet niet OTA, ROM is goed.
Als dat allemaal het geval is, ga ik straks eentje halen denk ik ...
Bedankt voor de info in ieder geval!
Als de dunne te koop was had ik die ook liever : wou niet blijven wachten. 'k Vermoed dat hij in elke Belgacom winkel is - gezien hun actie - , tenzij uitverkocht natuurlijkDaggie schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:18:
Had liever een dunne gehad .. maar straks toch maar eens naar de Belgacom winkel. Hebben ze hem in elke Belgacom winkel of rijd ik beter even naar een 'grote'?
Bedankt voor de info in ieder geval!
Eerste indrukken:
+ supercool gadget
- scherm reflecteert vrij veel
- HC is erg 'donker'
Veel werken gaat vandaag niet meer lukken ...
edit: auto brightness afgezet en brightness zelf bijna op het max ... veel beter!
[ Voor 15% gewijzigd door Daggie op 03-06-2011 14:04 ]
Heb vandaag naar Samsung Benelux gebelt, konden bevestigen dat 3.1 komt, wisten wel nog geen datum, enige dat ze konden zeggen was deze zomer.
Ik wacht zelf op een telefoon van Belgacom Genk als de 10.1v binnenkomt.
Enige verbetering in de 10.1 lijkt dus de andere behuizing te zijn? Dat was eigenlijk de voornaamste reden dat ik voor de 10.1v ben gegaan, die houdt namelijk zo lekker vast.http://www.androidcentral...xy-tab-101-retail-edition
We're in New York City ahead of the reader meet-up with our pals at Samsung and just snagged ourselves a look at the retail version of the Wifi-only Galaxy Tab 10.1, which will hit the Union Square Best Buy in New York City on June 8, and nationwide June 17.
For all intents and purposes, what you see here is exactly what was handed out to developers at Google IO (see our full review of the special edition Galaxy Tab 10.1). Same Tegra 2 system on a chip, same hardware (thin and light!), and same Honeycomb. OK, not the same Honeycomb. This guy's running Android 3.1, and it'll have it at launch time.
One thing it won't have, however, is Samsung's Touchwiz user experience, but that'll be coming in an over-the-air update later. (No, we don't know when.)
And because so many of you have asked, we'll put this in a sentence all its own: There's no microSD card. But you do have a couple of versions you can purchase. The 16GB Galaxy Tab 10.1 will run you $499, and the 32GB version costs $599.
So there you have it, folks. For those of you not able to come to the event in New York, we bring the event to you.
Ben benieuwd of de 10.1v dan ook gewoon Touchwiz via OTA krijgt!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Het is een 16GB model en er zit GEEN microSD in.

Geen enkele teken van een microSD. Ben benieuwd of de tekst 'Samsung' op de voorkant van de tablet komt, zou erg jammer zijn.
er klopt wel meer niet.abusimbal schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 17:08:
Photohall in België heeft de Tab 10.1 te koop staan, enkel staan er 2 fouten is.
Het is een 16GB model en er zit GEEN microSD in.
[afbeelding]
gezien het gewicht en de dikte zou je denken dat dit de "nieuwe" 10.1 is.
Het plaatje en de rest (3G, android 3.0) wijst weer op de 10.1V
''Galaxy Tab 8.9/10.1 Euro launch now August after Honeycomb hiccups''
Bron: Slaschgear.com
Verwijderd
Buiten gebruik onder de parassol gaat veel beter dan met bijvoorbeeld m'n htc desire. As a matter of fact zit ik nu lekker buiten te typen (volledig zonnig, onder de parasol).
Kortom maakt het apparaat wat mij betreft zijn verwachtingen waar en ik ben niet snel tevreden. Het wachten is op de update naar 3.1 en google books en netflix. Mijn motto; get the 10.1V while you can.
Volgens mij komt dit gewoon door productietekorten. Laten we niet vergeten dat de 10.1 een haastige reddingsactie van Samsung was om de iPad te 'verslaan'.Tuur86 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 17:54:
Helaas .... het wordt voor ons tweakers augustus (aldus huidige geruchten)
''Galaxy Tab 8.9/10.1 Euro launch now August after Honeycomb hiccups''
Kan mij niet voorstellen dat als HC3.1 echt problemen zou geven; dat ze hem wel op de Amerikaanse markt los zouden laten.
Zou ook een goede verklaring zijn idd. Ik zie ook liever een exynos erin. Persoonlijk heb ik weinig vertrouwen in nvidia sinds "nvidia-gate". Dat ze een fout maakten is tot daar aan toe, maar ze zijn jarenlang ermee doorgegaan....shakedown schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 19:31:
Die Honeycomb hiccups kan ik alleen plaatsen indien de VS de Tegra2 editie krijgt en Europa de Exynos krijgt. Samsung heeft al aangegeven dat er verschillende modellen komen.
Nvidia heeft voor mij een hoop goed te maken; zeker omdat ik lang met mijn apparatuur wil doen. Eerst maar eens zien of de Tegra's gewoon vijf jaar mee kunnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Roamor op 03-06-2011 19:39 ]
Edit: wordt jullie tablet ook zo warm in de linkerbovenhoek aan de achterkant eigenlijk?
[ Voor 22% gewijzigd door Ponzi op 04-06-2011 09:07 ]
Ik heb ongeveer twee weken terug mijn Galaxy Tab 10.1v ontvangen, het betreft een simlock vrije exemplaar. Ik kwam het volgende tegen op internet, je kunt dus blijkbaar stock Android 3.1 installeren als een update.
http://www.tecknogeekz.in...b-update-for-samsung.html
Ik heb rond gezocht bij android.com, uiteindelijk de SDK gedownload en heb ik wel een platform 12 als map in die installatiemap. Echter loop een beetje vast omdat ik onvoldoende informatie op internet kan vinden met een uitgebreidere uitleg. Heeft iemand dit al geprobeerd ?
Ik vind die site trouwens ook maar zo zo. Veel taalfouten en een Bloggeraccount... Weinig betrouwbaar?
Verwijderd
Ook ik heb met spijt al 2 tab 10.1v toestellen binnen de zelfde dag terug naar de winkel gebracht omdat het scherm los zit en naar boven komt.
het eerste toestel rechts onder in de hoek en het 2de links boven de connector boven de lader.
Een kennis van mij heeft het ook voor gehad en heeft het toestel ook in de winkel achter gelaten.
Dit gebeurde allemaal in Genk en Houthalen(België) laatste vrijdag.
Vandaag heb ik het zelfde euvel ook opgemerkt aan een Tab in een winkel in Maastricht.
Dit lijkt mij een probleem van groot formaat,
Ik heb Samsung in ieder geval gecontacteerd en wacht op antwoordt. Ook de winkel waar ik mijn toestel aangekocht heb laat mij komende week meer weten.
ps.Ook een viewsonic tablet vertoonde een uitpuilend scherm in een van de winkels die ik bezocht.
De Xoom die er langs lag was perfect,afgewerkt met een soort gummi rond de schermrand.
Ik heb thuis 2 tablets, waarvan bij eentje het scherm links boven de connector ook loskomt. Ik heb hier geen last van en denk ook niet dat het erger zal worden(anders dan wordt het natuurlijk een garantiegeval). Ik heb via ebay ook 2 book cases voor de tablets besteld waar hij wss weinig zal worden uitgehaald dus ik laat het voor nu zo. Ik ben benieuwd wat samsung te melden heeft want dit moet ondertussen een bekend probleem zijn.
Ben net terug van de winkel. Er was geen exemplaar meer in huis, maar ze hebben er zonder problemen eentje voor mij besteld :-) !
Verwijderd
Weet iemand hoe het zit met de garantie in Nederland?
Apple geeft geloof ik wel wereldwijde garantie, echter kan ik van Samsung niks vinden...
Ik wacht wel even geduldig de amerikaanse (gebruikers) reviews af, voordat ik de 10.1 ga bestellen.
Verwijderd
Aan de andere kant zal de dev versie niet veel anders zijn als de final versie lijkt me.Tuur86 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:24:
Soms ben je als Nederlander/Europeaan blij dat je niet als eerste aan de beurt bent met de nieuwste gadgets. Samsung heeft nu voor de EU markt tenminste nog de tijd om aanpassingen te doen (of ze dit ook doen, is uiteraard punt twee).
Ik wacht wel even geduldig de amerikaanse (gebruikers) reviews af, voordat ik de 10.1 ga bestellen.
Het is eerder de vraag of Samsung al aanpassingen heeft doorgevoerd naar aanleiding van ervaringen met de dev versie.
Verwijderd
Ik heb met de Asus Transformer met Android 3.1 uitgebreid gespeeld en wat mij betreft is de Tegra2 dik in orde. Ik heb liever een Tab10.1 met Tegra2 dan ook maar een week uitstel.sylvesterrr schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:18:
Als NL de Exynos-versie krijgt, dan wil ik best iets langer wachten.
Soms kan dat handig zijn, toch had ik liever gehad dat ie ook gelijk in Nederland in verkoop was gegaan. In Amerika zal de dunne versie worden verkocht zonder Touchwiz. Touchwiz zal later ota worden verspreid.Tuur86 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:24:
Soms ben je als Nederlander/Europeaan blij dat je niet als eerste aan de beurt bent met de nieuwste gadgets. Samsung heeft nu voor de EU markt tenminste nog de tijd om aanpassingen te doen (of ze dit ook doen, is uiteraard punt twee).
De kans dat de dunne versie pas in augustus zal worden uitgebracht is reeel, aangezien Touchwiz nog optimaliseerd dient te worden voor de tabs. Daarnaast zullen dan ook de problemen met 3.1 zijn opgelost. Uiteindelijk zal de consument in Europa in voordeel zijn aangezien zij dan ook een product krijgen dat ook echt af is. Toch vraag ik me af of de Tabs dan niet wat te laat worden uitgebracht. Apple zal iig blij zijn met de vertraging, de Tabs zijn imo de enige die kwa design op kan tegen de iPad. Zelf vind ik de Tabs mooier.
Verwijderd
Wie zegt dat Samsung met de Europa lauch wacht totdat Touchwiz klaar is?Dragao Cell schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:23:
[...]
Soms kan dat handig zijn, toch had ik liever gehad dat ie ook gelijk in Nederland in verkoop was gegaan. In Amerika zal de dunne versie worden verkocht zonder Touchwiz. Touchwiz zal later ota worden verspreid.
De kans dat de dunne versie pas in augustus zal worden uitgebracht is reeel, aangezien Touchwiz nog optimaliseerd dient te worden voor de tabs. Daarnaast zullen dan ook de problemen met 3.1 zijn opgelost. Uiteindelijk zal de consument in Europa in voordeel zijn aangezien zij dan ook een product krijgen dat ook echt af is. Toch vraag ik me af of de Tabs dan niet wat te laat worden uitgebracht. Apple zal iig blij zijn met de vertraging, de Tabs zijn imo de enige die kwa design op kan tegen de iPad. Zelf vind ik de Tabs mooier.
Ik verwacht dat niet gezien de Tab 10.1 al op samsung.de site staat en al in preorder bij Amazon.de.
Samsung heeft anders nog helemaal niks losgelaten over een release datum in de EU, wat het vermoeden oproept dat dit niet zeer binnenkort zal zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:16:
[...]
Wie zegt dat Samsung met de Europa lauch wacht totdat Touchwiz klaar is?
Ik verwacht dat niet gezien de Tab 10.1 al op samsung.de site staat en al in preorder bij Amazon.de.
Daarnaast zijn er online ook geruchten dat deze in de EU pas in augustus zal komen.
Wel de versie zonder Nederlandse taal.
Verwijderd
http://www.tabletsforu.co...-1-will-not-be-postponed/
http://www.gforgames.com/...th-sprint-midsummer-9908/
http://www.phonearena.com...nounced-as-June-8_id19271
Dat de Tab al op Samsung's eigen website staat en al te preorderen is bij Amazon zegt natuurlijk niets.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:16:
[...]
Wie zegt dat Samsung met de Europa lauch wacht totdat Touchwiz klaar is?
Ik schat de kans hoog in dat de tabs later (augustus) worden uitgebracht
Dat geldt alleen voor de release in de US. Samsung US heeft ergens in maart (volgens mij) een event gehouden. Toen gaf Samsung ook duidelijk aan de 10.1 versie per 8 juni verkocht zullen worden. Samsung US heeft vervolgens afgelopen maand aangegeven dat op 17 juni de Tab in meerdere plaatsen zal worden verkocht. Daarnaast is er nog geen definitieve verkoopdatum van de 8.9 inch versie, er zijn verschillende reviews versies verzonden naar reviewers met de Touchwiz UIVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:32:
Lees steeds meer dat de release van de 10.1 gewoon in Juni plaatsvind, morgen zou de tab al te koop zijn in NY bij best Buy.
http://www.tabletsforu.co...-1-will-not-be-postponed/
http://www.gforgames.com/...th-sprint-midsummer-9908/
http://www.phonearena.com...nounced-as-June-8_id19271
.
Verwijderd
Ik denk dat we de komende weken gewoon even moet afwachtenDragao Cell schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:46:
[...]
Dat de Tab al op Samsung's eigen website staat en al te preorderen is bij Amazon zegt natuurlijk niets.
Ik schat de kans hoog in dat de tabs later (augustus) worden uitgebracht
[...]
Dat geldt alleen voor de release in de US. Samsung US heeft ergens in maart (volgens mij) een event gehouden. Toen gaf Samsung ook duidelijk aan de 10.1 versie per 8 juni verkocht zullen worden. Samsung US heeft vervolgens afgelopen maand aangegeven dat op 17 juni de Tab in meerdere plaatsen zal worden verkocht. Daarnaast is er nog geen definitieve verkoopdatum van de 8.9 inch versie, er zijn verschillende reviews versies verzonden naar reviewers met de Touchwiz UI
.
Verwijderd
http://www.samsung.com/global/microsite/galaxytab/10.1/
En wat is het toch een
Klopt ook previewers geven aan dat de Tabs draaien op een Tegra2.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:52:
Ik weet niet of deze site al voorbij gekomen is, maar deze zegt specifiek Tegra2.
http://www.samsung.com/global/microsite/galaxytab/10.1/
En wat is het toch eenmooie tablet als je de plaatjes bekijkt.
En idd een schitterende Tab (imo mooier dan de andere tablets) plus een mooi PLS scherm.
Verwijderd
Na een lange wachten en reviews lezen heb ik vandaag een tab gehaald.
3g en de camera gaven de doorslag.
groet,
Wacht hoe kan die dan wel hd opnemen? kan hij het dan niet afspelen ofzo?sylvesterrr schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:10:
Indien Tegra2 vrees ik dat ik ook deze tablet niet ga kopen... Voor mij is het zonder problemen kunnen afspelen van 720p (h264 high profile) in mkv container een vereiste.
heeft te maken met een encoding optie main/high profile in mkv bestanden.Timmiewimie schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:39:
[...]
Wacht hoe kan die dan wel hd opnemen? kan hij het dan niet afspelen ofzo?
high profile heeft meer compressie dacht ik, maar de Tegra 2 kan dit niet helemaal soepel decoderen.
Van corner naar corner als het loslaat ja.......zucht
Verwijderd
Hoop dat het snel in orde komt en ik mijn solide Tab kan gaan afhalen @photohall

Verwijderd
Beetje goedkoop om dit nu al van de final versie te zeggen hè. Wacht nou eerst de eerste ervaringen af voordat je iets gaat beweren. Ik neem aan dat je nu een Asus gekocht hebt?reinier666 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:36:
"It's a tremendous thing to hold, and it truly oozes quality from corner to corner."
Van corner naar corner als het loslaat ja.......zucht
"Even 720p content seemed to cause no strain whatsoever on the system, though we'd still probably recommend transcoding any of those files you've got sitting around in esoteric containers."sylvesterrr schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:10:
Indien Tegra2 vrees ik dat ik ook deze tablet niet ga kopen... Voor mij is het zonder problemen kunnen afspelen van 720p (h264 high profile) in mkv container een vereiste.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik geef toe, het was goedkoop.....;) (maar ik ben dan ook ervaringsdeskundige uit eerste hand met dit probleem)Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:27:
[...]
Beetje goedkoop om dit nu al van de final versie te zeggen hè. Wacht nou eerst de eerste ervaringen af voordat je iets gaat beweren. Ik neem aan dat je nu een Asus gekocht hebt?
En volgens deze review, zijn de versies die in de winkel komen exact gelijk aan de limited editie van google, dus zo gek is die gedachte nog niet omdat ook daar veel problemen mee waren.
Nee, ik heb geen Asus gekocht, ik wacht eerst een aantal weken/maanden af hoe de schermen zich dan houden. Wellicht zijn er tegen die tijd dan al weer nieuwe tabs op de markt....we wachten het wel af.
Reinier666
[ Voor 13% gewijzigd door reinier666 op 08-06-2011 21:50 ]
http://shop.vodafone.co.u...&cid=aff-aw-default-78888
Vanmiddag kwam ik die link al tegen en opgezocht dat de Exynos 4210 1.2 en 1.0 Ghz heeftabusimbal schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:17:
Goed nieuws, Vodafone UK laat de 10.1v vallen en gaat voor de 10.1 met een 1.2Ghz CPU, toch grote hoop nu dat de Exynos 4210 in deze zit, maar dus in de UK.
(http://www.samsung.com/gl...844&partnum=Exynos%204210)
Denk dat ik ook maar ga proberen mijn geduld op de proef te stellen en te wachten tot ik beide naast elkaar in mn handen kan hebben.....
Als ik nu op die link klik zie ik er 1GHz bij staan.abusimbal schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:17:
Goed nieuws, Vodafone UK laat de 10.1v vallen en gaat voor de 10.1 met een 1.2Ghz CPU, toch grote hoop nu dat de Exynos 4210 in deze zit, maar dus in de UK.
(ik heb inderdaad gezien dat er eerst 1.2GHz bij stond)
Als Samsung USB, microSD en Exynos 4210 met 1.2Ghz erin zetten hebben ze een verkoop succes.
Begrijp niet dat Samsung zoveel goede mensen in dienst heeft en dan domme besluiten neemt (geen microSD).
Je zou beginnen denken dat ze niet willen dat de Tab 10.1 veel verkocht gaat worden.
Op de USA Tab pagina hadden enorm veel mensen een comment gelaten met smeekbeden om microSD toe te voegen maar Samsung geeft enkel "dikke vinger".
EDIT:
Op XDA is iemand die beweerd op het Samsung Live event in Polen geweest te zijn. Hij en een vriend waren elk in een apparte stad en beide beweren dat de specs met een 1.2Ghz CPU waren.
http://forum.xda-develope...p?p=14581271#post14581271
[ Voor 20% gewijzigd door abusimbal op 10-06-2011 07:59 ]
Als je post 129 leest, dan komt het erop neer dat er een microSD in zit. Als er een Exynos en MicroSD komt ben ik ook definitief verkocht, maar mocht dit niet zo zijn, dan wordt het waarschijnlijk ook de Tab (omdat ik geen Ipad wil en de Tab ligt en dun is).abusimbal schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 00:27:
EDIT:
Op XDA is iemand die beweerd op het Samsung Live event in Polen geweest te zijn. Hij en een vriend waren elk in een apparte stad en beide beweren dat de specs met een 1.2Ghz CPU waren.
http://forum.xda-develope...p?p=14581271#post14581271
Terug gegaan naar Belgacom Leuven en daar waren ze heel begripvol. Ze hebben er weer een nieuwe besteld. Mocht die niet in orde zijn, dan krijg ik gewoon mijn geld terug.
Onbegrijpelijk dat Samsung zoiets voorheeft bij zo'n luxe apparaten !
Edit: gaat over de 10.1v uiteraard.
Edit 2: ik zie net dat er bij het opstarten een open slotje staat onderaan, terwijl dat bij de vorige tab niet zo was? Wilt dat zeggen dat de bootloader niet locked meer is?
[ Voor 17% gewijzigd door Ponzi op 10-06-2011 11:52 ]
Ben bang als ik woensdag mijn 10.1v ga halen, normaal configureren ze dat in de winkel, kunnen dan kijken of scherm al los is.
Samsung is ook stil omtrent dit probleem, gezien de vele meldingen op internet lijkt mij dit toch een structureel probleem te zijn. Ben verwonderd dat in de VS nog niemand een rechtszaak begonnen is.
Ik raad je inderdaad aan om in de winkel mee te kijken en meteen een andere te vragen als er iets scheelt. Toen ik daar was, werd nog een mevrouw geholpen en haar tab was perfect in orde.
Ik vind het wel onnozel, eerlijk gezegd... Belgacom bood mij ook aan om geld terug te storten als ik niet nog eens een nieuwe tablet wilde proberen. Wel goede service, dus daar moet je je al geen zorgen om maken !
YouTube: Samsung Galaxy Tab 10.1 [Official HQ]
Verwijderd
Ben hem mooi 2 weken kwijd
Koop dat ding nooit bij vodafone, want de service is daar echt super slecht.
En de service van samsung is ook slecht, anders zouden ze wel met een oplosing komen
voor het loslaten van het scherm. En niet dat je hem na 3 weken al kwijd ben voor reperatie omdat ze een slecht produkt op de markt brengen.
Verwijderd
Moet zeggen, geinige reclame.abusimbal schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:24:
Grappig reclamefilmpje over de nieuwe 10.1, met een spot naar de iPad2 die geen flash afspeelt.
YouTube: Samsung Galaxy Tab 10.1 [Official HQ]
MicroSD in de 3g versie. Volgens mij was dat bekend toch, 3g wel wifi only niet.H92! schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:27:
[...]
Als je post 129 leest, dan komt het erop neer dat er een microSD in zit. Als er een Exynos en MicroSD komt ben ik ook definitief verkocht, maar mocht dit niet zo zijn, dan wordt het waarschijnlijk ook de Tab (omdat ik geen Ipad wil en de Tab ligt en dun is).
Groet
dat is nog maar zeer de vraag. geruchten gaan dat 3G ook geen microSD krijgt.Fly-guy schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:24:
[...]
MicroSD in de 3g versie. Volgens mij was dat bekend toch, 3g wel wifi only niet.
Verwijderd
Volgens de poster eind deze maand in Polen.
De Samsung stand
met de Tab 10.1 3G zelf
en het produkt plaatje met de specificaties van dichtbij
.
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2011 00:19 ]
Samsung zou best zo snel mogelijk duidelijkheid verschaffen over de modellen, op deze manier van speculatie en verspreiden van verkeerde informatie door Samsung of derde gaat hun imago bij "tweakers" achteruit. Gewone consumenten gaan dit niet weten, maar als er iemand rechtzaken zou aanspannen over de problemen met de loslatende glasplaten bijvoorbeeld en dit komt in de media zou Samsung wel eens flink zijn vingers gaan verbranden.
Kunnen we geen poll maken wie een 10.1v heeft en loskomende glasplaat problemen heeft ?
Kan er alleen maar op hopen...Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 00:07:
Is dit een bevestiging dat de 3G versie met een 1.2Ghz SOC en een MicroSD slot komt?
Volgens de poster eind deze maand in Polen.
De Samsung stand
met de Tab 10.1 3G zelf
en het produkt plaatje met de specificaties van dichtbij
.
Dat zou inderdaad geniaal zijn.....kan echt niet wachten tot deze tablet uit komt. Met microSD zou helemaal mooi zijn!
Verwijderd
Het zou leuk zijn als apple nu een video maakte waar ze laten zien dat
bij de galaxy het scherm eruit valt.
Verwijderd
Wat is daar leuk aan? Enne het scherm komt los maar valt het er niet uit.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:19:
[...]
Het zou leuk zijn als apple nu een video maakte waar ze laten zien dat
bij de galaxy het scherm eruit valt.
Enne samsung weer met ipads met dubbele imei nummer waardoor deze geen internet connectie kunnen maken

Enne ik baal ook van deze misser van Samsung en hopelijk horen we er niets over met de produktie Tab 10.1's die er aan komen. 'k moet zeggen dat de misser ook weer meevalt want je hoort er niets over behalve hierop tweakers en een paar op XDA. Maar de wetenschap dat je een Tab met de misser kan krijgen is klote natuurlijk.
.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2011 12:15 ]
Verwijderd
Ik heb ook een tab sinds 3 dagen en ik heb de beslissing gemaakt met de wetenschap dat er een scherm probleem was. Ik ben zeer tevreden en eigenlijk wil ik mijn tab ook gewoon houden, maar mijn scherm toont exact de zelfde symptoom op de linkerbovenhoek bij de power button.
Ik heb hem gekocht bij phonehouse en zij hebben de 14 dagen probeer regeling dus misschien ruil ik hem om of ik haal een xoom met tegenzin.