Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnte
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-08 17:48
ik hoop echt dat er binnen kort een update komt, irriteer me erg dat hij niet nederlands is. En er zitten nog wel eens wat fouten in. Zoals hierboven ook al word gezegd dat hij zo een pagina afsluit. Verder valt het me op als je hem weer terug zet naar de fabrieksinstellingen dat hij ook alles wist op de gehele hardeschijf. Dus als je dat niet weet wist hij de foto's ook die je evt gemaakt hebt. Dit heb ik bij nog geen enkel ander android toestel gehad.

Verder vindt ik de accu ook niet echt denderend laatst de gehele nacht aan de oplader gehad volgende ochtend 10 minuten gebruikt en de accu was weer bijna leeg. Kan een keer toeval geweest zijn.

Verder is het een goed toestel, alleen jammer dat er nog niet hoesje voor te koop is. Dus als iemand suggesties heeft zijn ze erg welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
  • Laatst online: 20-10-2024
hele nacht oplader 10 minuten gebruiken en dan bijna leeg? dat lijkt me toch wel heel sterk. Ik heb er zelf ook een, ik speel er uur mee intensief dan is er denk ik 10% weg.

Dat er nog geen goed passend hoesje is vind ik inderdaad ook jammer. Ik heb er nu een van casemate die werkt opzich goed maar die kun je niet zo makkelijk openklappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
Ik heb zelf een caselogic sleeve aangeschaf voor netbooks tot 10.2" (verkopen ze oa bij The Phone House)
Hij is iets te groot maar voor de time being prima.
De hoesjes echt voor de 10.1(v) zullen in de loop van juni wel binnenstromen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Hoesjes via ebay volop te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:44

migros

Nooit meer een Samsung

Belcompany heeft een levertijd van meer dan 10 dagen volgens de site. Vraag me af of Vodafone ze gelijk kan leveren.

Update: Vodafone gebeld en de dame wist me te vertellen dat de levering op dit mometn vertraagd is. Nog effe en ze kunnen die hele 10.1v weer terug naar het verre oosten terugsturen want bij de tijd dat ze kunnen leveren bij Vodafone loopt straks iedereeen met de gewone 10.1 rond. Wat een achterlijk bedrijf zeg dat Vodafone.

Ik snap niet dat als het toestel zo snel is uitverkocht er niemand hier dan een fatsoenlijke review, video's of plaattjes plaatst. Iemand?

[ Voor 38% gewijzigd door migros op 16-05-2011 16:33 ]

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellez1
  • Laatst online: 14-07-2022
In principe reviews zat. En samenvattend is het een goede tablet, waarbij honeycomb de grootste factor is en die is nog wat buggy. Zo zou de telegraaf site tot crashes leiden, waar het bij mij weer vlekkeloos loopt.

Verder is het gemis van usb/ hdmi, maar usb heb je wel een kabel voor, en hdmi wellicht via adapter. De galaxy heeft wel verreweg het mooiste scherm, en de beste speakers. Zelf kan je oordelen wat je belangrijk vind, en die factoren gaven voor mij de doorslag. Nu alleen hopen op goede ondersteuning:). Maar tevreden ben ik zeker! Als je vragen hebt beantwoord ik die graag, en hele review tikken; daar heb ik echter minder zin in.

Edit: flash aan of uit maakt inderdaad veel verschil bij telegraaf site. Maar ik heb het altijd op 'on demand' staan en dat werkt vooralsnog prima

[ Voor 10% gewijzigd door Jellez1 op 16-05-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Jellez1 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:18:
In principe reviews zat. Verder is het gemis van usb/ hdmi, maar usb heb je wel een kabel voor, en hdmi wellicht via adapter. De galaxy heeft wel verreweg het mooiste scherm, en de beste speakers.
Is het scherm beter dan die van de Ipad?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellez1
Ik vind van wel, zeker omdat het scherm meer pixels bevat is alles scherper. Daarnaast goede kijkhoek, en de kleuren worden mooi weergeven. Twijfelde lang over ipad of galaxy tab, maar voelt alsof de goede keus is gemaakt. Alleen die apps voor honeycomb, tja, daar mag wel snel verandering in komen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asuurs
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-04-2014
Hoe is het scherm buiten/in fel verlichtte ruimtes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze moderator is momenteel wel bezig met een review over dit toestel.

(Mijn tip) Wacht to de 8.9'' Reden is simpel met een 10.1'' valt horizonitaal niet heel goed te typen
Voor de rest is de batterij zeer goed en de Camera een groot pluspunt.

Voor de rest kan ik momenteel nog niet veel zeggen.
Ik denk dat onze review over 2 weken online staat.

Sowieso vandaag Galaxy Pro....
We hebben ook nog de Galaxy S II.

Ik zal doorgeven dat de voorkeur uitgaat naar de Galaxy Tab 10.1'' review als jullie dat teminste willen?
Scherm is trouwens helemaal niet zo slecht....
Wel is Super Amoled een stuk mooier.

Scherm kan zeker wel goed tegen lichtinval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
Jellez1 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:18:
De galaxy heeft wel verreweg het mooiste scherm, en de beste speakers

klopt dat vind ik idd wel zo alleen de plaatsing van de speakers vond ik niet zo al te slim.

bijv. als je dan een spelletje gaat spelen zit je met je handen over de speakers heen.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermarkt
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 15:53
ik heb de tablet ook, erg blij mee. Alleen een vervelend ding, de browser stopt er vaak mee. Bijvoorbeeld bij intermediair.nl als je uitgebreid zoekt naar vacatures. En bij marktplaats, consequent ook op dezelfde plekken. Als ik javascript uitzet is het goed. Blijft enorm frustrerend. Hetzelfde probleem bij andere browsers.

Verder ondervind ik problemen met 3g in stationsomgevingen. Als het icoontje naar h gaat ipv 3g doet internet het weer, ook frustrerend omdat hij vaak en willekeurig switched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:12
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:00:
Onze moderator is momenteel wel bezig met een review over dit toestel.

(Mijn tip) Wacht to de 8.9'' Reden is simpel met een 10.1'' valt horizonitaal niet heel goed te typen
Voor de rest is de batterij zeer goed en de Camera een groot .
Vreemde tip. Ik vind er prima op te typen. Niet anders dan bijvoorbeeld de iPad. Als je er hele teksten op wilt typen zal je sowieso een extern toetsenbord gaan gebruiken. Voor korte dingen voldoet het prima. ik zie niet zo in waarom dat op een 8.9 beter zou zijn.

Wel lijkt het toetsenbord traag te typen. En uiteraard de correctie uitzetten, want hij corrigeert naar Engels.

[ Voor 0% gewijzigd door sander_dr op 16-05-2011 18:11 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat je slecht met 2 handen kan typen.. aangezien je niet makkelijk met je vingers in het midden kan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supermarkt schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:31:
ik heb de tablet ook, erg blij mee. Alleen een vervelend ding, de browser stopt er vaak mee. Bijvoorbeeld bij intermediair.nl als je uitgebreid zoekt naar vacatures. En bij marktplaats, consequent ook op dezelfde plekken. Als ik javascript uitzet is het goed. Blijft enorm frustrerend. Hetzelfde probleem bij andere browsers.

Verder ondervind ik problemen met 3g in stationsomgevingen. Als het icoontje naar h gaat ipv 3g doet internet het weer, ook frustrerend omdat hij vaak en willekeurig switched.
Dat vind ik dus ook. Heel veel stites lopen gewoon heel erg slecht
Het lijkt wel of hij het niet aankan met flash. Het is wel raar dat me galaxy telefoon het beter doet dan de tab.
Ik hoop dat het me de update beter gaat ,want anders heb je er niet zo veel aan als het internet zo blijf.
Want daar gebruiken de meeste hem toch voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:04:
Ik vind dat je slecht met 2 handen kan typen.. aangezien je niet makkelijk met je vingers in het midden kan komen...
Oke op die manier. Ik typ eerlijk gezegd met 1 vinger op de tab, net als bij een smartphone. Je kunt inderdaad in liggende positie niet bij het midden komen. Maar goed, dat zou bij mij bij een 8.9 ook niet het geval in liggende positie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
Voor de liefhebbers,gespot op Ebay de Galaxy Tab 10.1 limited edition (met de android poppetjes op de backplate) voor 750 dollar(+/-€510). Volgens mij waren er daar "maar" 5000 stuks van uitgedeeld. Heb je toch iets aparts en hoef je niet te wachten tot juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanderbreggen
  • Laatst online: 11-01-2021
beste mensen is er iemand die weet of het mogelijk is om te swipen op de 10.1v? heb rond gekeken, maar kan het in het menu niet vinden. Bij de setting iig niet. iemadn enig idee? of zal ik hiervoor de market op moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar dat niemand het gewicht als een groot pluspunt noemt. Met 599 gram is het ding zelfs nog lichter dan de iPad2. Wie ooit een Xoom (730 g) vast heeft gehad weet wat voor enorm verschil dit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:04:
Probeer Thumb keyboard eens. Nu als beta te proberen. Download @ http://thumb4beta.blogspot.com

Voor het nederlands woordenboek gebruik MoreLocale2 om naar Nederlands te schakelen. Laatste app triggered trouwens ook een gedeeltelijke vertaling van de OS. Het is duidelijk dat die vertaling nog in de maak is.

Trouwens als ontwikkelaar van thumb keyboard sta ik open voor suggesties en verzoekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellez1
Thumbkeyboard is zeker handig maar een knop om direct te switchen naar 'normaal' toetsenbord zou heel handig zijn!

Edit: oeps die zit er gewoon in! Ideaal dan voor voor mij. Goed werk:)

[ Voor 25% gewijzigd door Jellez1 op 17-05-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 13-08 14:28
Heeft iemand whatsapp al werkend gekregen op zijn gt 10.1?
Ik heb hem via officiele site gedownload en geinstalleerd. Maar hij ziet mijn whatsapp contacten niet.

Mijn telefoonnr heb ik bevestigd via mijn mobiel. Daar moet je een nummer voor bellen en dan krijg je een drie cijferige code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellez1
Whatsapp werkt via mobiele simkaart (nummers etc) en die heeft je tab niet, hopelijk update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Whatsapp werkt gewoon via Google contacten bij mij, maar dan niet op een tablet. Op mijn SIM staat precies niets.

Heb je wel je contacten met nummer er in staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:17
Nou volgens mij is het duidelijk dat dit het beste Android tablet van dit moment is!
Samsung Galaxy Tab 10.1 Limited Edition review (Engadget)

"Without qualification, the Samsung Galaxy Tab 10.1 is the best Honeycomb tablet to date, and this time, it's by a country mile. There's simply not another Android 3.0 tablet on the market today that matches the Tab 10.1's style, placing it a lap ahead of the other, more cumbersome Tegra 2-powered alternatives."

Ze verkiezen hem op sommige gebieden zelfs boven de iPad2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Engadget is echt lyrisch inderdaad :D Ik ben ook verkocht, ga hem echt pre-orderen zodra hij beschikbaar is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Laatst online: 03-08 17:02
Alexander6501 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:40:
Engadget is echt lyrisch inderdaad :D Ik ben ook verkocht, ga hem echt pre-orderen zodra hij beschikbaar is !
Same here... ik was in eerste instantie lyrisch over de Notion Ink Adam ... die hebben hun beloftes helaas niet waargemaakt. Vervolgens ging ik mijzelf focussen op de Motorola Xoom.... maar toen kwam de Galaxy Tab 10.1 .... ik kan idd niet wachten tot ik hem kan pre-orderen.

Het zelfde als de Samsung Galaxy S II ... middels pre ordering ben ik ook hier al een gelukkige eigenaar van .... kan niet wachten! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Alexander6501 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:40:
QFT
heb lang gewacht en veel rond gekeken, maar de 10.1 gaat het toch worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
De 10.1 is zeker een interessante tablet, ben alleen benieuwd hoe snel het zal gaan met de apps. Er zijn op dit moment nog te weinig apps voor honeycomb. Hoop dat wanneer de 10.1 verkrijgbaar is, er meer apps te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Laatst online: 13-01-2022
NL model uit voorraad (en blijkbaar binnen 24 uur) geleverd bij gsmeasy.nl.. kreeg hier vorige week al een nieuwsbrief over.

Zie deze link: http://www.gsmeasy.nl/gsm/samsung/

Even beetje naar onderen scrollen. Losse prijs is 557 euro maar als ik daarop klik kom ik op een soort van 404 pagina.. alleen met abonnement te bestellen lijkt dus, maar misschien ff hen mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
OrangePower schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:33:
NL model uit voorraad (en blijkbaar binnen 24 uur) geleverd bij gsmeasy.nl.. kreeg hier vorige week al een nieuwsbrief over.

Zie deze link: http://www.gsmeasy.nl/gsm/samsung/

Even beetje naar onderen scrollen. Losse prijs is 557 euro maar als ik daarop klik kom ik op een soort van 404 pagina.. alleen met abonnement te bestellen lijkt dus, maar misschien ff hen mailen?
Dat zal wel de 10.1v zijn ... aangezien de 10.1 nog nergens te verkrijgen is.... 8 juni is de verwachte release data in de US ... dus hier is hij echt nog niet verkrijgbaar (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Laatst online: 13-01-2022
Ah ok vandaar.. wel vreemd dat ze de V(odafone) gewoom simlockvrij hebben..

[ Voor 66% gewijzigd door OrangePower op 17-05-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Tjha blijft jammer dat de 10.1 geen SD slot heeft... anders had ik nu wel zo'n limited edition op ebay gekocht... staan er genoeg te koop en die limited edition heeft tenminste niet die cheape achterkant van de final versie!

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 18-05-2011 08:45 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
Chaoss schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:39:
Tjha blijft jammer dat de 10.1 geen SD slot heeft... anders had ik nu wel zo'n limited edition op ebay gekocht... staan er genoeg te koop en die limited edition heeft tenminste niet die cheape achterkant van de final versie!
Exact dezelfde achterkant maar dan zonder print. Dus wat daar dan zo "cheap" aan is? Je opmerking zou enige steek kunnen houden indien er daadwerkelijk een ander materiaal zou worden gebruikt. Nu is het een kwestie van smaak en heeft t met "cheaper" niets te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dat missen van een SD slot is voor mij helaas ook een breekpunt. Weet iemand of de 10 inch net zo makkelijk te openen is als de 7 inch variant voor eventuele accu vervangingen? Ik ben namelijk bang voor iPad-esque lijmtoestanden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Via een Amerikaanse website (J&R.com) is het inmiddels mogelijk om te pre-orderen. Ben benieuwd wanneer de NL shop gaan beginnen met de pre-orders. Prijzen in Amerika zijn $ 500,- (16GB) en $ 600,- (32GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

bsmpower schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:54:
Via een Amerikaanse website (J&R.com) is het inmiddels mogelijk om te pre-orderen. Ben benieuwd wanneer de NL shop gaan beginnen met de pre-orders. Prijzen in Amerika zijn $ 500,- (16GB) en $ 600,- (32GB).
klopt:

http://www.engadget.com/2...jandr-makes-june-8th-see/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Inderdaad info van Engadget :). 8 juni is redelijk snel dus ik verwacht binnenkort toch wel nieuws vanuit NL webshops?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
24e mei (volgende week dinsdag) is er volgens mij een event van samsung waar meer informatie over de release verwacht word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:13

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

bsmpower schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:54:
Hier is een directe link: http://www.jr.com/samsung/pe/SAM_MAVXARBK/#productTabDetails
Zo te zien inderdaad zonder SD, wat een bummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Volgens Engadget is de WiFi only 10.1 zonder microSD, enkel bij het 3G model is er microSD.
http://www.engadget.com/2...1-limited-edition-review/

EDIT
@migros

Nee geen microSD noch USB op de 10.1v

Productpagina
http://www.samsung.com/nl...x.idx?pagetype=prd_detail

Snelgids
http://downloadcenter.sam...Rev.1.0_110405_Screen.pdf

[ Voor 47% gewijzigd door abusimbal op 18-05-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

En de 10.1v?? zit daar nog een geheugenuitbreiding in, misschien bij de batterij of zo??

Ik heb nog steeds geen handleiding op internet kunnen vinden van dit toestel, iemand al ingescand?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abusimbal schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:16:
Volgens Engadget is de WiFi only 10.1 zonder microSD, enkel bij het 3G model is er microSD.
http://www.engadget.com/2...1-limited-edition-review/
Het kan ook natuurlijk dat de SD kaart slot gewoon ontbreekt op het limited-edition versie. Net als op nota bene de 10.1v = 3G. Engadget doet bovenstaande aanname alleen op basis van de limited-edition versie die ze hebben. Gewoon ff wachten tot 8 juni, dan weten we het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Als Samsung nou eens een dock zoals de Asus Transformer uitbrengt hebben ze de beste _/-\o_

Zullen wachten op de lancering welke modellen er komen inderdaad, er worden zoveel geruchten verspreid.

[ Voor 36% gewijzigd door abusimbal op 18-05-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Zal vast wel 1 of andere chinese firma mee komen :P. Snap alleen niet waarom mensen allemaal een dock willen hebben. Koop dan een laptop :O het heerlijke van een tablet is toch juist dat je iets handbaars hebt. Met een dock erbij wordt het weer groter en onhandiger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ja maar je hebt wel de keuze, als je van huis gaat neem je alleen de tablet mee, ff lekker op de bank internetten, filmpjes kijken ed: alleen tablet. Heb je wat meer tiepwerk, klik je ff de dock eraan en hoppa.

Al komt Samsung met zo'n docking dan werkt het nog niet zo goed als bij de Asus... of ze meoten eits maken waarmee de docking ook echt aan de tablet vast zit en dicht te klappen is... meestal zijn die dockings van die "losse" dingen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Hmm, ja het is waar je het voor ziet. In mijn geval zie ik het totaal niet als een laptop of desktop vervanging. Het is alleen om op de bank makkelijk te internetten af en toe een spelletje en wat instant messaging hier en daar :P

Met die korte berichtjes kan ik het prima af met het onscreen tobo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermarkt
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 15:53
Ik wist niet of het bekend is, maar ik blijk met mijn vodafoon basis abbo SMS te kunnen ontvangen. Ik heb een sim zonder voice, in mn abbo gegevens staat een 06 nummer. Een popup geeft de SMS weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Weet niet of het echt is, unlock 10.1v
YouTube: Samsung Galaxy Tab 10.1v "Unlock Bootloader" menu access

Slashgear review 10.1 limited edition
http://www.slashgear.com/...limited-edition-17152498/

Samsung's Galaxy Tab microsite met de 10.1 en 8.9
http://www.samsung.com/global/microsite/galaxytab/

Op onderstaande site staat dat Tab 10.1 met 3.1 uitkomt.
http://www.samsung.com/us...generation-of-galaxy-tabs

Officiëel op Duitse Samsung site !!

Helaas geen microSD, ook niet op 3G :(

Technische eigenschappen
http://www.samsung.de/de/....aspx?atab=specifications

Voorlopig 2 accesoires, bluetooth headset en dockingstation
http://www.samsung.de/de/...ail.aspx?atab=accessories

Is wel in 2 kleuren.

Zwart
GT-P7500FKDDBT

En wit
GT-P7500UWDDBT

En eerste winkel aan 562.99€ (16GB en 3G)
http://www.sotel.de/samsu...ne-vertrag--p-162724.html

[ Voor 196% gewijzigd door abusimbal op 18-05-2011 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Er zijn inmiddels al meerdere sites die de tablet verkopen ter pre-order, al is het wel tegen woekerprijzen (vermoed ik).

Zie o.a. Geizhals.at

[ Voor 3% gewijzigd door Tuur86 op 18-05-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:51
abusimbal schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:30:
Dat zou wel eens een deal-breaker kunnen zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 14:05
abusimbal schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:30:
Weet niet of het echt is, unlock 10.1v
YouTube: Samsung Galaxy Tab 10.1v "Unlock Bootloader" menu access

Slashgear review 10.1 limited edition
http://www.slashgear.com/...limited-edition-17152498/

Samsung's Galaxy Tab microsite met de 10.1 en 8.9
http://www.samsung.com/global/microsite/galaxytab/

Op onderstaande site staat dat Tab 10.1 met 3.1 uitkomt.
http://www.samsung.com/us...generation-of-galaxy-tabs

Officiëel op Duitse Samsung site !!

Technische eigenschappen
http://www.samsung.de/de/....aspx?atab=specifications

Voorlopig 2 accesoires, bluetooth headset en dockingstation
http://www.samsung.de/de/...ail.aspx?atab=accessories

Is wel in 2 kleuren.

Zwart
GT-P7500FKDDBT

En wit
GT-P7500UWDDBT

En eerste winkel aan 562.99€ (16GB en 3G)
http://www.sotel.de/samsu...ne-vertrag--p-162724.html
Il heb sinds maandag een Galaxy Tab 10.1v, die unlock is echt. Heb hem ook geroot. Het maken van CWMis bijna afgerond. Vanaf daar is het pure vrijheid voor de device.

Verder ben kik wel tevreden over het apparaat. Alleen de software laat hier en daar nog wel te wensen over. De interface is erg traag, veel force close. Niet tot onbruikbaar niveau, maar wel zonde als je de kracht van android wilt tonen aan je vrienden die Apple fanboys zijn. Ik kan daarom ook niet wachten op de 3.1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

@FricoRico

Zou je geschoten foto's met de 10.1v kunnen plaatsen, zou toch een indruk willen hebben van de fotokwaliteit van de camera in het daglicht en avond.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

OrangePower schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:42:
Ah ok vandaar.. wel vreemd dat ze de V(odafone) gewoom simlockvrij hebben..
De V in 10.1V staat niet voor Vodafone, maar voor Vanilla.

Er zit wel een klein beetje branding op, maar deze tab is gewoon simlockvrij.
Ook staat er een Vanilla (kale) Android versie op, dus zonder schil van Samsung o.i.d.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:41
nieuws: 'Samsung Galaxy Tab 10.1 en 8.9 gaan 629 en 599 euro kosten'

Hmm, die prijzen vallen me eigenlijk wel een beetje tegen wanneer je het vergelijkt met bijv. een Eee Pad Transformer. Het is niet een eerlijke vergelijking, want de Transformer heeft o.a. geen 3G.

*twijfelt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Prijzen zijn inderdaad tamelijk hoog. Maar de Samsung is bijna 100gram lichter en het scherm is ook beter denk ik. De kwaliteit van Samsung is iets beter. Accu is ook iets beter.

Vind de Galaxy Tab 10.1 en 8.9 schitterend, alleen zoveel engineering en geen microSD :(

[ Voor 4% gewijzigd door abusimbal op 19-05-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 21:46
Bellen met de Galaxy tab 10.1(V)

Aangezien ik nog een simmetje (ook met data abbo) heb liggen die nog een jaar geldig is, vroeg ik me af of je met de galaxy tab 10.1 of de xoom of welke android 3.x tablet dan ook kan bellen.....
Handig toch? zit je lekker op je tab te surfen op de bank, belletje handsfree er gewoon tussendoor ;)

Aangezien de meningen op internet hierover verschillen, ben ik naar meerdere winkels gegaan om het te vragen.
Verreweg de meeste winkeliers weten het niet en zeggen zomaar ja of nee, zonder het zelf zeker te weten.
Complimenten in deze voor de phone house in gouda, die het ding voor me uitpakte en ging uitproberen hoe het nou werkelijk zit!

Je kan er dus niet mee bellen........helaas, pinda fromage

Het gekke is dat mijn simmetje (t-mobile blackberry abbo) niet werkt herkend door het apparaat, en zijn t-mobile met gewone data sim wel! (mijn blackberry sim deed het wel in de motorola xoom)

Weet iemand of er uberhaupt een honeycomb tablet is waarmee je handsfree kan bellen?
Of is dit gewoon een functionaliteit die ontbreekt in honeycomb?

Reinier666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
sylvesterrr schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:29:
nieuws: 'Samsung Galaxy Tab 10.1 en 8.9 gaan 629 en 599 euro kosten'

Hmm, die prijzen vallen me eigenlijk wel een beetje tegen wanneer je het vergelijkt met bijv. een Eee Pad Transformer. Het is niet een eerlijke vergelijking, want de Transformer heeft o.a. geen 3G.

*twijfelt*
Dit gaat over de 3G versies. De wifi only 10.1 zal 499 dollar kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Alexander6501 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:11:
[...]

Dit gaat over de 3G versies. De wifi only 10.1 zal 499 dollar kosten.
Klopt, de prijzen zijn dezelfde als voor een iPad 2. Nu nog meer apps en honeycomb 3.1 erop en de keus is snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

reinier666 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:52:
Bellen met de Galaxy tab 10.1(V)

Weet iemand of er uberhaupt een honeycomb tablet is waarmee je handsfree kan bellen?
Of is dit gewoon een functionaliteit die ontbreekt in honeycomb?

Reinier666
Simpel antwoord; Het kan niet.

De enige tab waarmee je kunt bellen is de eerste Galaxy Tab (7")

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
martijnte schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:26:
ik hoop echt dat er binnen kort een update komt, irriteer me erg dat hij niet nederlands is.
Nederlands? Is dit niet Nederlands genoeg? :)

Afbeeldingslocatie: http://www.fanste.nl/Samsung-Galaxy-Tab-10.1v-Nederlands.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
migros schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:18:
En de 10.1v?? zit daar nog een geheugenuitbreiding in, misschien bij de batterij of zo??

Ik heb nog steeds geen handleiding op internet kunnen vinden van dit toestel, iemand al ingescand?
Er valt weinig in te scannen. Alleen een quickstartgids zat erbij. Geen handleiding niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij 10.1v is er geen sdCard slot. Is er een ander manier om opslaag ruimte te vergroten USB stick of externe harddisk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand van eigenaren : Heeft iemand zon USB connectivity kit http://samsung.mobilefulf...ntId=9B06D3B5B8BC4F919A51 gebruik. Dan zou je even USB flash kunnen gebruiken als extra opslaag ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
@harder_11
Mooie tip. Zijn meerdere dingen voor de 10.1 waaronder docks en verloopkabel zoals je USB maar ook HDMI.
http://samsung.mobilefulf....aspx?SearchText=tab+10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:03:
Bij 10.1v is er geen sdCard slot. Is er een ander manier om opslaag ruimte te vergroten USB stick of externe harddisk?
Volgens mij gewoon USB OTG. Dus gewoon een stickie aansluiten en gaan... Je moet wel een kabeltje hebben denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abusimbal schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 01:10:
@harder_11
Mooie tip. Zijn meerdere dingen voor de 10.1 waaronder docks en verloopkabel zoals je USB maar ook HDMI.
http://samsung.mobilefulf....aspx?SearchText=tab+10.1
Inderdaad. Met de accessoires voor de Tab 10.1 zit het goed.
Met zelfs een BT Keyboard case.

Edit: de accessoires zijn inmiddels ook op Samsung DE site te vinden:

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

fanste schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:52:
[...]

[afbeelding]
Een heleboel 10.1V's zijn niet in het Nederlands te krijgen...
2 van mijn collega's hebben er ook een, maar deze kun je niet op Nederlands zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zat vanochtend op de side van vodafone.
zag ik dat de galaxy tab een langere lever tijd had.
Toen ik hem bestelde was het nog binnen 24 uur. (was op de 16e)
dus ik dacht laat ik maar is bellen

Heb net met de vodafone gesproken.
ze hebben vandaag een grote lading 10.1v binnen gekregen.
iedereen die eergister en daarvoor er eentje besteld hadden
kunnen begin volgende week een telefoontje verwachten voor
een afspraak te maken voor de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is super goed nieuws. Ik had een bestelling geplaatst op 16 mei bij vodafone en me status was tot op de dag van vandaag nog niet gewijzigd. Maar dan zal dat binnenkort wel komen. _/-\o_ _/-\o_

Nu maar hopen dat er ook snel een software update komt aangezien er nog wel wat schoonheidsfoutjes is zitten heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 07:40:
[...]

Volgens mij gewoon USB OTG. Dus gewoon een stickie aansluiten en gaan... Je moet wel een kabeltje hebben denk ik :)
Ja kabels passen zeker maar of het werkt is het anders. Heeft iemand die uitgetest (of in een review gezien)?
De vraag is of 10.1v host kan zijn of alleen slave. USB opslaag kun je alleen (werkend) aansluiten op USB host (bijvoorbeeld laptop /pc ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Via die 30pin naar USB flash zal je wel kunnen werken. Maar waarom heeft Samsung geen microSD ingebouwd, toch onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
freddyathlon schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:19:
[...]

Een heleboel 10.1V's zijn niet in het Nederlands te krijgen...
2 van mijn collega's hebben er ook een, maar deze kun je niet op Nederlands zetten...
Dat had ik ook, de optie "Nederlands" was idd niet beschikbaar in de instellingen. Maar ik heb gewoon een firmware gedownload en geflashed waar het wel in zat :)

Keb 'm ondertussen ook ge-root :)

[ Voor 4% gewijzigd door fanSte op 20-05-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:12:
[...]
USB opslaag kun je alleen (werkend) aansluiten op USB host (bijvoorbeeld laptop /pc ).
Als het goed is word dit vanaf android 3.1 ondersteund. Nu nog niet dus, na een 3.1 update zou het wel moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BertHier schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:32:
Whatsapp werkt gewoon via Google contacten bij mij, maar dan niet op een tablet. Op mijn SIM staat precies niets.

Heb je wel je contacten met nummer er in staan?
Werkt bij mij gewoon via sim, laat iemand jenr toevoegen op whatsapp en laat ze dan een bericht sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick
  • Laatst online: 13-09 22:29
fanste schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:52:
[...]

[afbeelding]
heb jij deze geflasht of is dit out of the box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
Net de 10.1v gehaald en ben er zeer blij mee.

Deze ligt door de rare vorm in de achterkant heerlijk in de hand (ook met 1 hand makkelijk voor je te houden in de lucht) Die nieuwe versie is glad aan de achterkant en zal daarom aanvoelen alsof hij uit je handen wil glijden........
Beeld is heel mooi, geluid is ok (zeker voor een tablet) Snelheid is prima, ook met widgets en live wallpapers is ie nog snel. Flash werkt hier keurig op verschillende sites.
Camera aan de achterkant is gewoon super, maar dat was bekend denk ik ;)
mijn blackberry sim van t-mobile werkt er ook gewoon op (wel jammer dat je niet kan bellen....lol)
Al met al ben ik er prima tevreden over en voor de twijfelaars: gewoon doen, is een superding!

Reinier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick
  • Laatst online: 13-09 22:29
fanste schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:21:
[...]

Dat had ik ook, de optie "Nederlands" was idd niet beschikbaar in de instellingen. Maar ik heb gewoon een firmware gedownload en geflashed waar het wel in zat :)

Keb 'm ondertussen ook ge-root :)
kan jij zeggen waar je de firmware hebt gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abusimbal schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:18:
Via die 30pin naar USB flash zal je wel kunnen werken. Maar waarom heeft Samsung geen microSD ingebouwd, toch onbegrijpelijk.
Heeft iemand dit getest? Kun je dan tenminste Tab verbinden met je windows laptop om bestanden van en naar TAB te kopieeren (dit werkt prima met Android 2.* telefoons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nick schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:30:
[...]

kan jij zeggen waar je de firmware hebt gedownload?
Is te downloaden vanaf xda-developers . http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1083517

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Tab 10.1 bookcover is zelfs al op een NL site te vinden

Er is ook een voor de Tab10.1v

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Galaxy bij BelCompany opgehaald. Maar... al in het begin eerste probleem,

Verbinden met Wifi thuis werkt niet. Het is een beveiligd wifi WPA-PSK , met mijn winodws laptop en android telefoon (Motorola milestone) werkt het wel maar Samsung krijg ik niet aan de praat. Heb ook geprobeerd met vaste IP.
Ook Galaxy verbindt met Motorola via Wifi Hotspot (die is onbeveiligd accespoint)

Enige idee? Behalve mijn thuis wifi openstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 00:02:

Gewoon daarmee beginnen? Dan weet je in ieder geval of hij überhaupt verbinding kan maken. Daarna kun je dan kijken of hij jouw type beveiliging niet snapt bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:41
Jo... schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 16:31:
[...]

Ik heb een paar mensen horen zeggen dat er een Tegra 2 in komt. Hoop dan wel dat Samsung het mogelijk maakt om er 720P .mkv's op af te spelen, want dit gaat met de Xoom niet :(
Weet iemand of de 10.1v (de 8.9/10.1 die nog moet komen) 720p in een mkv-container (high-profile) kan afspelen?

Ik heb me kapot gezocht, maar heb niet echt veel zinnigs kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:51
Ik heb Galaxy bij BelCompany opgehaald. Maar... al in het begin eerste probleem,

Verbinden met Wifi thuis werkt niet. Het is een beveiligd wifi WPA-PSK , met mijn winodws laptop en android telefoon (Motorola milestone) werkt het wel maar Samsung krijg ik niet aan de praat. Heb ook geprobeerd met vaste IP.
Ook Galaxy verbindt met Motorola via Wifi Hotspot (die is onbeveiligd accespoint)

In een eerste review van de nieuwe 10.1 op de site van tabletreview las ik ook over wifi problemen. Er schijnt op diverse Galaxy-forums wel wat over te vinden te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
sylvesterrr schreef op zondag 22 mei 2011 @ 00:54:
[...]

Weet iemand of de 10.1v (de 8.9/10.1 die nog moet komen) 720p in een mkv-container (high-profile) kan afspelen?

Als er een Tegra 2 in zit, denk ik van niet.
Ondanks dat ze nog niet bevestigd hebben welke processor erin zit, denk ik dat er wel een Tegra 2 in gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
D-e-n schreef op zondag 22 mei 2011 @ 01:15:
[...]

In een eerste review van de nieuwe 10.1 op de site van tabletreview las ik ook over wifi problemen. Er schijnt op diverse Galaxy-forums wel wat over te vinden te zijn.
Hier geen enkel probleem met de wifi,
Zelfs een bijzonder sterk signaal in mijn beleving.
Heb je al geprobeerd met wifi analyzer te kijken of er soms storende andere wifi zenders op het zelfde kanaal zitten? (zo ja, even kanaal veranderen in router bij wifi opties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op zondag 22 mei 2011 @ 00:54:
[...]

Stuur mij een link naar een video file (niet te grote aub) die ik kan downloaden en proberen. Dan laat ik je weten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb oplossing (na wat google en test werk). Ik kwam achter dat Samsung Galaxy (oud tab ook) niet altijd goed werken met dynamische IP, Vooral niet wanneer router en wifif accespoint niet in 1 zijn. In mijn geval heb ik ziggo modem -> router -> linksys wifi ap. Verbinden ging goed maar IP verkrijgen niet goed. Ik heb niet onderzocht of het alleen met bepaalde merken routers zit.

OPLOSSING is in router vast IP adres configureren voor MAC adres van je Samsung en in Tablet moet je deze opgeven met andere IP paramters. Details zijn snel te vinden via thegalxytabfoum.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien of Topic. :?

Weet iemand een app waarmee je video chat kan doen met MSN (maar dat je het al getest hebt)? Met Gtalk werkt het prima maar ik heb zo veel contacten die niet Googlaars zijn. :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 14:37 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
Ik heb zowaar de (Engelse) handleiding gevonden, was nog niet gepost dacht ik.

http://www.samsung.com/uk...P&srchword=GT-P7100%2fM16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er wel een update voor de v.Kijk wat ze op het einde zeggen op het filmpje

http://www.allaboutphones...sung-Galaxy-Tab-101v.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFK104
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 16:22
Ik heb oplossing (na wat google en test werk). Ik kwam achter dat Samsung Galaxy (oud tab ook) niet altijd goed werken met dynamische IP, Vooral niet wanneer router en wifif accespoint niet in 1 zijn. In mijn geval heb ik ziggo modem -> router -> linksys wifi ap. Verbinden ging goed maar IP verkrijgen niet goed. Ik heb niet onderzocht of het alleen met bepaalde merken routers zit.

OPLOSSING is in router vast IP adres configureren voor MAC adres van je Samsung en in Tablet moet je deze opgeven met andere IP paramters. Details zijn snel te vinden via thegalxytabfoum.com
Leuke oplossing voor thuis maar hoe nu met alle Wi-Fi access points die je tegenkomt overdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 13-08 14:28
Nou ik heb al geconnect met een aantal wifi netwerken en het ging altijd goed zonder een statische ip toe te wijzen. Ben in bezit van een 10.1v.

[ Voor 10% gewijzigd door jwakie op 23-05-2011 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net contact gehad met de klantenservice van Vodafone. Ze hebben de levering die 20 mei binnen zou komen niet ontvangen. :(

Het kan nog wel een week duren voor er weer voorraad is.

Toch Weer beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:13

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:15:
Ik heb net contact gehad met de klantenservice van Vodafone. Ze hebben de levering die 20 mei binnen zou komen niet ontvangen. :(

Het kan nog wel een week duren voor er weer voorraad is.

Toch Weer beetje jammer.
Ik kan pagina's volschrijven over mijn contact met de Vodafone klantenservive, zowel privé als zakelijk, na de volledig mislukte verlenging van mijn contract en bestelling van een HTC Desire. Heeft me een jaar van mijjn leven gekost, blinde woede aan de telefoon gehangen, totale onbenullen aan de lijn gehad.
Samengevat: Ze leuteren maar wat over dit soort dingen; bestellingen, levertijd etc. En helpen? Ho maar. Ze mogen niks.
Een wereldspeler als Vodafone "ontvangt de bestelling van 20 mei niet", en het zou nog een week kunnen duren, als in we hebben ook geen idee? Tuurlijk. Aan het lijntje houden heet dat.
Moest ik even kwijt, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.bright.nl/uitpakparty-samsung-galaxy-tab-101v

leuk filmpje en bruikbaar.

@ Batazido

Ik had verleden week ook gebeld toen zeiden ze dat de levering binnen was.
toevallig had ik vanochtend ook gebeld en zeiden ze dat de levering van de 20e nu verwerkt word.
Na jou bericht weer naar vodafoon gebeld, waar ik net als jouw te horen kreeg dat de levering van de 20e niet was aan.gekomen. :(

Ik heb ook gevraagd waar je je bestelling kan afzeggen.
dat kan gewoon via de telefoon: via telefoon: 0800-0200043

Hebben andere mensen misschien de tab ergens anders besteld? zo ja waar en gaat dat sneller?
bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:22
Dat speelt dus gewoon vlotjes high profile *.mkv af? _/-\o_

Ok, ik moet dat hebben!

[ Voor 48% gewijzigd door caoim op 23-05-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze manier houdt vodafone ons allemaal gewoon aan het lijntje. Begin het behoorlijk zat te raken.

Ik wacht het nog een week af. Als er niks veranderd is dan annuleer ik de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Begin steeds meer te voelen voor de Xoom, aangezien die maar 50 euro duurder is maar wel met 32 GB en een extern slot voor je geheugenkaartjes. Van de specificaties weten we nog steeds geen bal van de 10.1v

Leuk man gatheren

Pagina: 1 ... 5 ... 56 Laatste