ik hoop echt dat er binnen kort een update komt, irriteer me erg dat hij niet nederlands is. En er zitten nog wel eens wat fouten in. Zoals hierboven ook al word gezegd dat hij zo een pagina afsluit. Verder valt het me op als je hem weer terug zet naar de fabrieksinstellingen dat hij ook alles wist op de gehele hardeschijf. Dus als je dat niet weet wist hij de foto's ook die je evt gemaakt hebt. Dit heb ik bij nog geen enkel ander android toestel gehad.
Verder vindt ik de accu ook niet echt denderend laatst de gehele nacht aan de oplader gehad volgende ochtend 10 minuten gebruikt en de accu was weer bijna leeg. Kan een keer toeval geweest zijn.
Verder is het een goed toestel, alleen jammer dat er nog niet hoesje voor te koop is. Dus als iemand suggesties heeft zijn ze erg welkom.
Verder vindt ik de accu ook niet echt denderend laatst de gehele nacht aan de oplader gehad volgende ochtend 10 minuten gebruikt en de accu was weer bijna leeg. Kan een keer toeval geweest zijn.
Verder is het een goed toestel, alleen jammer dat er nog niet hoesje voor te koop is. Dus als iemand suggesties heeft zijn ze erg welkom.