Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Is de officiele presenatie en zal hij vast en zeker nog niet in nederland verkrijgbaar zijn
Bevalt verder eigenlijk steeds beter- ben er blij mee.
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 07-05-2011 18:42 ]
Ik zit te overwegen de 10.1 versie te kopen wanneer hij uitkomt, maar kan nergens vinden of er ook gorilla glass op zit, weet iemand van jullie dit?
Anoniem: 614
Zit ActiveSync op de Tab 10.1v? En werkt het zoals het hoort?
En zo ja, wat kan er gesynched worden naast Email. Ook Agenda, Contactpersonen en Taken?
.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 614 op 07-05-2011 20:25 ]
Zelfs Windows Mobile telefoons syncen geen taken, geen idee waarom...leergierig schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 20:31:
Er zit inderdaad Exchange ActiveSync op. Synchroniseert email, agenda en contactpersonen, geen taken helaas.
https://www.linkedin.com/in/coenversluis || http://www.judovianen.nl
WM6.5 wél hoor. Windows Phone 7 niet...N3oC schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 20:32:
[...]
Zelfs Windows Mobile telefoons syncen geen taken, geen idee waarom...
Anoniem: 614
Taken boeit ook niet echt. Geen Mail, Agenda en Contactpersonen zouden wel show stoppers zijn.
Anoniem: 118518
of hij dan simlock vrij is.
Dit soort vragen kun je aan de helpdesk stellen. GoT is daar geen vervanging voor.Anoniem: 118518 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 15:05:
Ik zou graag willen weten als je er een koopt bij vodafone
of hij dan simlock vrij is.
Maar de grap is dat de mensen van vodafone zelf het niet weten. Ik heb in twee Vodafone winkels gevraagt en in de ene winkels vertellen ze me dat hij zeker gelocked is en in de andere winkel is hij zeker niet gelocked.... Klantenservice is het afhankelijk wie je spreekt. De ene keer heb je iemand aan de lijn die zegt dat de tab wel gelocked is en een uurtje later is hij ineens simlock vrij...RoD schreef op zondag 08 mei 2011 @ 17:41:
[...]
Dit soort vragen kun je aan de helpdesk stellen. GoT is daar geen vervanging voor.
Ik ben er wel eens benieuwd naar wat het nu is. Vrij of niet?
Ik vraag me juist hetzelfde af...shakedown schreef op zondag 08 mei 2011 @ 18:48:
[...]
Maar de grap is dat de mensen van vodafone zelf het niet weten. Ik heb in twee Vodafone winkels gevraagt en in de ene winkels vertellen ze me dat hij zeker gelocked is en in de andere winkel is hij zeker niet gelocked.... Klantenservice is het afhankelijk wie je spreekt. De ene keer heb je iemand aan de lijn die zegt dat de tab wel gelocked is en een uurtje later is hij ineens simlock vrij...
Ik heb de Samsung Galaxy Tab 10.1v uitgeprobeerd met mijn Telfort simkaart. Ik moest alleen de APN, gebruikersnaam en wachtwoord instellen voor gebruik.
Let op: Deze versie is Vodafone branded, maar wel simlockvrij. Hierdoor is het logo van Vodafone op de achterkant te zien en ook kun je dit in sommige menu's terugvinden.
(http://www.tabletcenter.n...ung-galaxy-tab-10-1v.html)
Anoniem: 80861
Streamen heb ik niks aan. Ik moet de bestanden, mp3 en wav, kunnen gebruiken in Rekordbox en op mijn Pioneer CDJ's (cd spelers) afspelen.Anoniem: 278560 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:54:
[...]
Wel eens van Spotify gehoord? Kost je wel 10 euro per maand, maar dan kan je wel een heel groot aanbod van muziek gewoon streamen. Dat is de reden dat ik absoluut geen sd kaart nodig heb, ik gebruik eigenlijk voor alles stream oplossingen.
Anoniem: 405816
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 08-05-2011 21:47 ]
In zo'n geval is het natuurlijk prima, maar we verwachten hier op GoT het een en ander aan eigen initiatief (zoals jij nu in je post laat zien)shakedown schreef op zondag 08 mei 2011 @ 18:48:
[...]
Maar de grap is dat de mensen van vodafone zelf het niet weten. Ik heb in twee Vodafone winkels gevraagt en in de ene winkels vertellen ze me dat hij zeker gelocked is en in de andere winkel is hij zeker niet gelocked.... Klantenservice is het afhankelijk wie je spreekt. De ene keer heb je iemand aan de lijn die zegt dat de tab wel gelocked is en een uurtje later is hij ineens simlock vrij...
Leuk man gatheren
we zijn geen jehova's. Make up your own mind.migros schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:01:
Ik ben blij dat de 10.1v eindelijk uit is, maar komt er iemand nog met een mooi reviewtje over het dagelijks gebruik? Liefst een videotje over het scherm of zo. Ik sta te popelen om dit ding te bestellen, haal me over de streeeeeep...
Bron ??M a r c o schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:02:
[...]
Belcompany is overigens eigendom van Vodafone tegenwoordig.
Voor zover ik weet heeft VF de intentie uitgesproken en is er nog niets 100% zeker of getekend.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Fijn bedankt voor de mededeling
Leuk man gatheren
Ik vond dit ook vreemd, zeker gezien op de site van Samsung Nederland http://www.samsung.com/nl..._detail&tab=specification bij de specificaties vermeld stond dat SMS en bellen mogelijk is.Anoniem: 405626 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:23:
Hallo ik heb gisteren mijne v10.1 ontvangen en mijn sim met sms, telefoon en internet in de tab gedaan
maar ik kan er niet mee bellen of smsen wel interneten en het is echt een genot zo snel
zou je er toch niet mee kunnen bellen iemand een idee ??
Ik ben daarom Samsung maar eens gaan bellen, en het blijkt niet mogelijk. Ze hebben een fout op hun site gemaakt en zijn hun site aan het aanpassen. Ik vind het jammer omdat het dataverbruik limiet normaal per SMS wordt doorgegeven. Ik gebruik daar nu 3G watchdog voor, al kan daar wel een afwijking in zitten in verhouding tot de provider.
Initiator @permanentfuture #tech innovation in #sharingeconomy. Google Glass explorer. Google Top Contributor / #localguide. #knowmad @s2m
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Mooi apparaat zeg!l3art schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:53:
Damn, had bij Google IO moeten zijn, daar delen ze zojuist 5000 Galaxy Tab10.1 uit!!!
Ze hadden het bij google IO er trouwens over dat het nog een maandje duurt voordat de tab 10.1 gelanceerd wordt.
[ Voor 37% gewijzigd door 13art op 10-05-2011 19:30 ]
Weet iemand of het mogelijk is deze tablet aan te sluiten aan een beamer (VGA) of HDTV? Ik heb mensen gehoord over MHL, maar is dit al bevestigd?
Er is net een review uit van de EEPad Transformer op Tweakers, met verschillende benchmarks. Weet iemand of ergens er scores bekend voor de Galaxy?
SmartBench 2011-Productiviteit - Eee Pad Transformer haalt 3134
SmartBench 2011 - games - EEe Pad Transformer haalt 2635
[ Voor 11% gewijzigd door Supermarkt op 10-05-2011 19:56 . Reden: foutjes ]
Maar als ik het een beetje goed begrijp, is die witte versie met al die Androidjes achterop een limited editie, die dus alleen op google IO is uitgedeeld. Zo zullen we hem dus niet hier zien. Jammer, want vind hem wel machtig mooi. Alleen is het net een spiegel die je bij je hebt. In de zon zal er dus maar weinig te zien zijn.
Maar goed, een 3G versie zou sowieso uitkomen, dat staat los van limited edition of niet.
Wi-Fi versie voor $ 399,-
Als dat waar is wordt dit een echt verkoop monster
Volgens verschillende websites is te lezen dat er op dit product een 100% google rom (stock rom) is geinstalleerd. Echter suggeren sommige webshops, waaronder Tabletcenter, dat het mogelijk is dat het logo van vodafone is opgenomen in de menu, dus het software. Is iemand dit al tegen gekomen? Dit lijkt tegenstrijdig. Betekent dat dan we bewijze van spreken moet wachten op de update die via Vodafone wordt uitgebracht?Jimpa schreef op zondag 08 mei 2011 @ 19:44:
[...]Let op: Deze versie is Vodafone branded, maar wel simlockvrij. Hierdoor is het logo van Vodafone op de achterkant te zien en ook kun je dit in sommige menu's terugvinden.
(http://www.tabletcenter.n...ung-galaxy-tab-10-1v.html)
Ik ben op die van mij nog geen vodafone logo tegengekomen. Het enige waaraan je kan zien dat hij van vodafone komt is de achterkant.laserboy schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:42:
[...]
Volgens verschillende websites is te lezen dat er op dit product een 100% google rom (stock rom) is geinstalleerd. Echter suggeren sommige webshops, waaronder Tabletcenter, dat het mogelijk is dat het logo van vodafone is opgenomen in de menu, dus het software. Is iemand dit al tegen gekomen? Dit lijkt tegenstrijdig. Betekent dat dan we bewijze van spreken moet wachten op de update die via Vodafone wordt uitgebracht?
Leuk man gatheren
Anoniem: 310225
Momenteel heb ik al 1.5 jaar zowel een Ipad als een Galaxy S.
Android is zoveel fijner dan IOS (FLASH!!!!!!).
Ik draai soms MIUI op mijn SGS en dan heb je ook nog eens de IOS geliktheid te pakken (wel nog wat bugs).
Waarom is de "7 tab 799,- en de 10.1 599,-? Puur om beter te concurreren?
Anyway de Ipad heeft voor mij wel echt het tablet gebeuren bewezen!
Als ik nu nog een tablet kon hebben met alles wat ik geweldig vind aan mijn SGS (custom roms/kernels, flash, android market, etc.) dan ben ik helemaal gelukkig.
"10 is ook wel echt het minimum EN maximum voor een tabled imho. alleen de 16.1 ratio lijkt me toch fijner dan de 4.3 van de Ipad. Nu had het alleen nog een super AMOLED + scherm moeten zijn! (had ik zo 200,- extra voor betaald!).
Is dit ding eigelijk al goed te krijgen? Zoja; iemand interesse in een Ipad?
Ik heb geen leuke ondertitel.
Anoniem: 405816
Vooral voor het typen scheelt het een hoop.
Enige voordeel aan de vodafone versie is de camera voor de rest niks
vodafone mobiel breedband basis 1ste jaar 22,50, daarna voor 37,50 en 130 euro voor de tab bijbetalen.
In Delft hadden ze er vanmorgen nog 1, maar die konden deze prijs niet maken
[ Voor 19% gewijzigd door krotwijk op 11-05-2011 12:53 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Vergeet niet dat er dan wel 2gb snel internet bij zit in de maandChaoss schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:10:
Best duur als je nu nagaat dat je 850 euro voor een tablet betaald...
ik zeg: tethering! Who needs a abbo met dat ding...krotwijk schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:14:
[...]
Vergeet niet dat er dan wel 2gb snel internet bij zit in de maand

Dat is wel leuk en aardig, maar dat trekt de accu van je telefoon (bijv. Desire HD) aardig snel leeg.freekweb schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:27:
[...]
ik zeg: tethering! Who needs a abbo met dat ding...
Aangezien mijn telefoon al net de dag haalt is dat niet te doen.
Ik ga denk ik ook wel kijken voor een Tab met abonnement
Mja dat schiet niet op idd, hier geen last van gelukkigPsycho_Mantis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:30:
[...]
Dat is wel leuk en aardig, maar dat trekt de accu van je telefoon (bijv. Desire HD) aardig snel leeg.
Aangezien mijn telefoon al net de dag haalt is dat niet te doen.
Ik ga denk ik ook wel kijken voor een Tab met abonnement
Leuk man gatheren
Waarvoor zou je er dan een 3g module in willen hebben, dan kan je nog beter een dual simkaart erin doenfreekweb schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:27:
[...]
ik zeg: tethering! Who needs a abbo met dat ding...
Als je geen 3G wil, kan je denk ik beter de Asus eee pad transformer nemen. scheelt veel geld en kan vrijwel het zelfde.krotwijk schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:42:
[...]
Waarvoor zou je er dan een 3g module in willen hebben, dan kan je nog beter een dual simkaart erin doen
Als je de 'oude' Galaxy Tab bedoelt; die is rond de 400 a 450 euro te krijgen nu, nieuw.Anoniem: 310225 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:13:
Waarom is de "7 tab 799,- en de 10.1 599,-? Puur om beter te concurreren?
De Galaxy Tab 10.1v is simlockvrij en werkt met alle simkaarten.
Er staat Vodafone op de achterkant, maar meer is het niet.
Ja, de 10.1V heeft een vanilla android versie en een betere camera dan de 10.1 die straks nog uit gaat komen...
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
enige idee wat tethering inhoudt??? Ik heb geen 3g module nodig in m'n toekomstige 10.1....krotwijk schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:42:
[...]
Waarvoor zou je er dan een 3g module in willen hebben, dan kan je nog beter een dual simkaart erin doen
nmfreekweb schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:31:
[...]
enige idee wat tethering inhoudt??? Ik heb geen 3g module nodig in m'n toekomstige 10.1....
[ Voor 7% gewijzigd door oXygeN op 11-05-2011 14:33 ]
\o/
Omdat je dus met tethering geen 3g module meer in je tab nodig hebt, maar waarvoor zou je daar dan voor betalen en neem je niet een tablet zonder 3g module. scheelt ook weer in de prijs.freekweb schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:31:
[...]
enige idee wat tethering inhoudt??? Ik heb geen 3g module nodig in m'n toekomstige 10.1....
Ik vind het een beetje vreemd om vanaf je mobiel te gaan tetheren als er al een 3g kaart in dit apparaat kan. beetje zonde om daarvoor ieder moment je mobiel in tethering mode te zetten.
Doe mij dan maar lekker een datakaart in de tab
Dank je oXygeN, maar was meer richting krotwijk bedoeld..... Beetje vreemde opmerking hierboven van hem
en dan dus steeds switchen van sim tussen telefoon >> tab of extra betalen voor een nieuwe sim alleen voor mn tab, nee dank jekrotwijk schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:35:
[...]
Omdat je dus met tethering geen 3g module meer in je tab nodig hebt, maar waarvoor zou je daar dan voor betalen en neem je niet een tablet zonder 3g module. scheelt ook weer in de prijs.
Ik vind het een beetje vreemd om vanaf je mobiel te gaan tetheren als er al een 3g kaart in dit apparaat kan. beetje zonde om daarvoor ieder moment je mobiel in tethering mode te zetten.
Doe mij dan maar lekker een datakaart in de tab
Switchen van sim? met een duosim is dat dus echt niet nodigfreekweb schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:37:
[...]
en dan dus steeds switchen van sim tussen telefoon >> tab of extra betalen voor een nieuwe sim alleen voor mn tab, nee dank je
wat is hier vreemd aan? ik vind het gewoon vreemd om een apparaat met 3g module erin te kopen en dan deze niet te gebruiken.freekweb schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:35:
[...]
Dank je oXygeN, maar was meer richting krotwijk bedoeld..... Beetje vreemde opmerking hierboven van hem
Met een duosim is het dus echt wel nodig om heel de tijd te switchen.. Niet van simkaart zelf natuurlijk, maar wel qua data-verbinding. Je kan tegelijkertijd online zijn met die twee simkaarten, waarbij er eentje geblokt is op GPRS-snelheden en de andere hogere snelheden aan kan.. Wil je dus internetten met je tablet, moet je GPRS-activeren op je telefoon om zo hogere snelheden te halen op je tablet. Wil je snel internet op je telefoon, moet je de simkaart in de tablet weer op GPRS-snelheden zetten… Nog steeds een vorm van switchen en niet echt fijn.krotwijk schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:43:
Switchen van sim? met een duosim is dat dus echt niet nodig
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dank voor de uitleg, scheelt mij weer typenCLB schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:48:
[...]
Met een duosim is het dus echt wel nodig om heel de tijd te switchen.. Niet van simkaart zelf natuurlijk, maar wel qua data-verbinding. Je kan tegelijkertijd online zijn met die twee simkaarten, waarbij er eentje geblokt is op GPRS-snelheden en de andere hogere snelheden aan kan.. Wil je dus internetten met je tablet, moet je GPRS-activeren op je telefoon om zo hogere snelheden te halen op je tablet. Wil je snel internet op je telefoon, moet je de simkaart in de tablet weer op GPRS-snelheden zetten… Nog steeds een vorm van switchen en niet echt fijn.
* Convoy is van plan de wifi variant te kopenkrotwijk schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:44:
[...]
wat is hier vreemd aan? ik vind het gewoon vreemd om een apparaat met 3g module erin te kopen en dan deze niet te gebruiken.

Maar goed 8 juni in de US. Welke release datum kunnen we hier verwachten? Juli/augustus?
Juist! zelfde gedachten hiero en scheelt ook nog in aanschafprijsVerxx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:55:
Ik ga ook voor die Wi-Fi versie. Ik gebruik hem toch uitsluitend bij mij thuis en misschien dat hij keertje mee gaat naar mijn ouders/vriendin. Mocht ik hem toch een keer nodig hebben als ik ergens anders ben sluit ik gewoon me telefoon aan en tethering ftw
Maar goed 8 juni in de US. Welke release datum kunnen we hier verwachten? Juli/augustus?
Anoniem: 310225
Same here! Heb ook Ipad WIFI (16GB, ruimte genoeg!) en gebruik mijn SGS vaak als Mobile Access PointVerxx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:55:
Ik ga ook voor die Wi-Fi versie. Ik gebruik hem toch uitsluitend bij mij thuis en misschien dat hij keertje mee gaat naar mijn ouders/vriendin. Mocht ik hem toch een keer nodig hebben als ik ergens anders ben sluit ik gewoon me telefoon aan en tethering ftw
Werkt perfect! Geen los abonnement nodig!
Fijn dat ik al ervaring heb met een tablet, dan weet je wat je wensen zijn!
Het valt me op dat je bij de versie die jij nu laat zien, er meerdere talen gekozen kan worden dan de versie 10.1v.
Heb zelf de 10.1v versie maar daar kan ik maar uit 3 kiezen: spaans uk engels en usa engels. Neem dus aan dat er nog wel een update gaat komen zodat je uit meerdere talen kunt gaan kiezen.
Er zit op de 10.1v blijkbaar een andere firmware dan de 10.1 die eraan zit te komen...martijnte schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:55:
[...]
Het valt me op dat je bij de versie die jij nu laat zien, er meerdere talen gekozen kan worden dan de versie 10.1v.
Heb zelf de 10.1v versie maar daar kan ik maar uit 3 kiezen: spaans uk engels en usa engels. Neem dus aan dat er nog wel een update gaat komen zodat je uit meerdere talen kunt gaan kiezen.
Anoniem: 406307
Heb je misschien een bron hiervoor corg? Ik heb een maat die wil er ook galaxy tab gaan kopen(10.1 inch anders wordt het te klein) voor in zijn vrachtwagen. Nu wil hij hier ook graag op kunnen bellen en sms'en. Dit zou dus fantastisch nieuws voor hem zijnAnoniem: 406307 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:51:
LOL je kunt dus wel SMS ontvangen op je tab 10.1v daarmee is bewezen dat er een volledige gsm radio aanwezig is. overigens is alle hardware om te bellen aanwezig!
Leuk man gatheren
op dit moment kan dat niet. Met Android 3.1 wordt usb host functie direct vanuit het OS ondersteunt. (werd expliciet genoemd tijdens de keynote op google i/o). Ik denk dat tegen de tijd dat we de dunne versie van de samsung tab kunnen kopen we een usb connector kunnen verwachten. Net als de camera connectie kit bij de iPad.migros schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:20:
Vraag me af hoe ik op de samsung Tablet 10.1v mijn externe harde schijf met aansluiten? Kan er helemaal niets over vinden, iemand een oplossing?
Even een korte review van de tablet, het scherm is heel erg mooi, zeker ivg met andere tablets. Ook ben ik zeer te spreken over de geluidskwaliteit. Dit zijn ook de redenen waarvoor ik voor deze tab koos, usb/hdmi accesoires komen later wel:)
Honeycomb is nog wel wat buggy, en het is echt wachten op meer apps, toch heb ik deze liever dan de ipad2 en dat was toch nogal twijfelen!
Zelf zie ik honeycomb wel echt als HET tablet-OS, het werkt super, ondanks de bugs. En alles straalt uit dat het voor tablets is ontwikkeld. Hopelijk ben ik over een jaar van nu nog steeds tevreden met deze keus:)
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Heb ik ergens een instelling over het hoofd gezien? Of is de 10.1v stiekem toch niet simlock vrij?
Ik heb in mijn 10.1v mijn T-mobile simkaart gedaan uit mijn Galaxy s.esch schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 23:03:
Ondanks berichten dat de 10.1v simlock vrij is, lukt het me niet om mijn KPN Mobiel Internet Prepaid sim-kaartje aan de praat te krijgen. De instellingen bij 'Mobile networks'->'Access Point Names' zijn correct (worden ook automatisch ingevuld), ook staat 'Data enabled' netjes aangevinkt. Wanneer ik nu de wifi uitzet zie ik rechtsonder in plaats van een blauwe indicator een grijze die (naar het lijkt) meeschuift met de sterkte van de 3G verbinding. Ernaast staat echter 'No internet connected'.
Heb ik ergens een instelling over het hoofd gezien? Of is de 10.1v stiekem toch niet simlock vrij?
Hierop krijg ik gewoon een dataverbinding met T-Mobile.
Heb zojuist nog even voor je getest, maar ook het browsen etc werkt als een trein.
Same here, mijn HI sim werkte ook gewoon vlekkeloos in de 10.1v.Eximius schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:35:
[...]
Ik heb in mijn 10.1v mijn T-mobile simkaart gedaan uit mijn Galaxy s.
Hierop krijg ik gewoon een dataverbinding met T-Mobile.
Heb zojuist nog even voor je getest, maar ook het browsen etc werkt als een trein.
Denk dus dat het in de instellingen fout gaat, anders even langs een telecom zaak gaan?
@6k
Op youtube staan zat filmpjes erover..!
Ik heb inderdaad van beide afzonderlijk al erg veel gezien, maar een goed vergelijk tussen de schermen nog niet kunnen vinden, met name de kleurdiepte. De Xoom 'lijkt' wat fletser.
Overigens las ik in sommige reviews dat de response tijd van het touch toetsenbord vertraagd zou zijn, maar daar kon ik niets van merken toen ik ze uitprobeerde.
[ Voor 5% gewijzigd door 6K op 15-05-2011 13:18 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Anoniem: 111186
GoT is geen helpdesk waarbij je aan het handje wordt gehouden. Vertel dus eerst eens wat je precies doet, wat er niet lukt, en waarom je er niet uit komt.Anoniem: 111186 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:11:
Ik zou graag video willen streamen van af windows home server naar tab 10.1v maar ik ken daar niets over vinden zou iemand me kunnen helpen.
Want dan word je gelijk minderwaardig behandeld door een moderator zoals hierboven.
Het is toch mooi als we mekaar helpen om meer over deze mooie tab te weten komen.
We zitten hier als volwassen mensen en zo moeten we mekaar ook behandelen.
Ik ben heel benieuwd wanneer wij 3.1 krijgen! En of de ondersteuning daadwerkelijk goed blijft zoals op de I/O was afgesproken.
en bij het scrollen zie je ook dat hij het niet bij kan benen
Zijn er meer die daar last van hebben,dacht dat het met die snelle chip vloeiend zou gaan, maar dat valt me tegen.
probeer het eens op een ipad... Wat een drama site! Meer foto's dan text... Zo af en toe crashed de site zelfs safari...Anoniem: 118518 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:57:
Als ik op de tab www.telegraaf.nl opend dan zie je dat de site heel slecht opbouwd
Zijn er meer die daar last van hebben,dacht dat het met die snelle chip vloeiend zou gaan, maar dat valt me tegen.
Ik heb dit bij meer sites ondervonden. Frontpage.fok.nl sloot bijvoorbeeld telkens de browser af. Uiteindelijk heb ik alle plugins op on demand gezet. Sites lopen dan veel beter.En wil je graag flash content zien dan kun je daarvoor zelf kiezen.Anoniem: 118518 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:57:
Als ik op de tab www.telegraaf.nl opend dan zie je dat de site heel slecht opbouwd