Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Anoniem: 209607 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:41:
[...]

hij gaat er iig niet erg voorzichtig mee om!
Ach, wat hij doet valt toch wel wat elk tablet dient te doorstaan. Het is ook interessant of er flex inzit, of knoppen stevig zijn e.d. Ik wil dat i.i.g. wel weten als consument!

paar punten die opvallen:

+ Mooi Scherm
+ Lekker dun

+/- Poortjes en knopjes zien er toch wat kwetsbaar uit (vuil e.d.). Maar het is preproductie en misschien valt het reuze mee. Moeilijk te beoordelen van zo'n filmpje.

- Ik hoop dat het aan het preproductie model betreft, maar de iPad lijkt beter te reageren op swipes e.d. Een paar keer zie je hem een handeling herhalen (het vegen tussen schermen)

Al met al ben ik erg benieuwd naar dit tablet. Dit lijkt toch kwalitatief de grootste iPad uitdager te worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 139886 op 16-04-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Hij veegt horizontaal als het niet kan (zoals bij toevoegen widgets en pagina einde)
.

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 614 op 17-04-2011 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-06 09:35

migros

Nooit meer een Samsung

Heeft iemand al informatie aangaande het scherm van de Samsung Tab 10.1 v?? Ik heb ook nog nergens een gebruiksaanwijzing gezien of kunnen downloaden van deze tablet, iemand een link?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synergy4
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-05 08:15
migros schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:55:
... Ik heb ook nog nergens een gebruiksaanwijzing gezien of kunnen downloaden van deze tablet, iemand een link?
Wel een snelstartgids van de 'V' versie:
http://www.samsung.com/nl...pe=prd_detail&tab=support

Vraag:
in specificaties is tot nu toe geen sprake van Bluetooth HID ondersteuning. Kunnen een toetsenbord en muis wel via USB verbonden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Thanks voor de link @Synergy4.

Vindt het raar dat er zo weinig bekend is over de samsung Tab 10.1V. Ik kan nergens iets vinden over display (hoe wat waar wanneer) en kan ook niks vinden over de rest van de specificaties. Her enige wat ik tot nu toe ben tegengekomen zijn geruchten en speculaties.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-05 22:18
Engelse vergelijking tussen de iPad 2 en de Galaxy Tab 10.1:

Duitse vergelijking tussen de iPad 2 en de Galaxy Tab 10.1:

Korte, Duitse preview van de Galaxy Tab 10.1:

In al deze video's is ook de dunne tablet te zien, dus niet de Vodafone versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Jo... schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:27:
Engelse vergelijking tussen de iPad 2 en de Galaxy Tab 10.1:

[video]

Duitse vergelijking tussen de iPad 2 en de Galaxy Tab 10.1:

[video]

Korte, Duitse preview van de Galaxy Tab 10.1:

[video]

In al deze video's is ook de dunne tablet te zien, dus niet de Vodafone versie :)
Mooi scherm hoor :) Ik denk dat dit hem wordt voor mij, alleen het duurt nog zolang. Zie dat de Tab hier nog Stock Android draait, maar dat zal waarschijnlijk niet meer het geval zijn als hij uitgebracht wordt zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Alexander6501 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:44:
[...]

Mooi scherm hoor :) Ik denk dat dit hem wordt voor mij, alleen het duurt nog zolang. Zie dat de Tab hier nog Stock Android draait, maar dat zal waarschijnlijk niet meer het geval zijn als hij uitgebracht wordt zeker...
Nope dan komt er een Touchwiz laag overheen. En zover ik heb gezien op filmpjes met de dikke proto op die beurs was het heel minimaal.

P.S. Kunnen we deze tablet ook in juni verwachten? Rond de lancering van de Galaxy S2? Hoop niet te laat..

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 145867 op 22-04-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-06 19:35

13art

Moderator Mobile
De galaxy S2 komt als het goed is begin mei al uit. De tablet dus iets later. Inderdaad in juni. Als alles verloopt volgens plan zou dat dus een maandje later zijn.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraag me echt af wat er in de final versie komt:
-Tegra 2? ( zoals de V versie )
-Exynos ( zoals de SGS2 )

Was al even opzoek geweest, maar ik kon niks vinden hierover!! Iemand nadere informatie? Hoop namelijk wel dat hij erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:07
Anoniem: 145867 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 12:29:
Vraag me echt af wat er in de final versie komt:
-Tegra 2? ( zoals de V versie )
-Exynos ( zoals de SGS2 )

Was al even opzoek geweest, maar ik kon niks vinden hierover!! Iemand nadere informatie? Hoop namelijk wel dat hij erin zit.
Op dit moment draait honeycomb alleen nog maar op de Tegra 2 versie. Daar komt echter verandering in. Daarom wil Samsung waarschijnlijk nog wachten en pleuren ze er de Exynos of Tegra in naar gelang het op dat moment mogelijk is. Tenminste dat denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Koen87 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 16:28:
[...]

Op dit moment draait honeycomb alleen nog maar op de Tegra 2 versie. Daar komt echter verandering in. Daarom wil Samsung waarschijnlijk nog wachten en pleuren ze er de Exynos of Tegra in naar gelang het op dat moment mogelijk is. Tenminste dat denk ik ;)
Ik heb een paar mensen horen zeggen dat er een Tegra 2 in komt. Hoop dan wel dat Samsung het mogelijk maakt om er 720P .mkv's op af te spelen, want dit gaat met de Xoom niet :(
En tegen dat de Galaxy Tab 10.1 uitkomt is android 3.1 al aangekondigd, dus misschien komt die versie er wel meteen op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Laatst online: 22-09-2020
Jo... schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 16:31:
[...]

En tegen dat de Galaxy Tab 10.1 uitkomt is android 3.1 al aangekondigd, dus misschien komt die versie er wel meteen op :D
Ik zou er niet op rekenen. Het blijft Samsung he. Heb zowel de galaxy S als tab en still stuck on 2.2. Ik gok op 3.0 en dan 35 aankondigingen dat 3.1 eraan komt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
oknot schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:35:
[...]

Ik zou er niet op rekenen. Het blijft Samsung he. Heb zowel de galaxy S als tab en still stuck on 2.2. Ik gok op 3.0 en dan 35 aankondigingen dat 3.1 eraan komt. >:)
De Galaxy S heeft als ik het goed heb toch al een update naar 2.3.3 gekregen als ik het goed heb hoor, in ieder geval toch al in een aantal landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404541

Weten jullie of het nou mogelijk is om te bellen en smsen met de 10.1v?
Ik heb een Hi abo, met bellen,smsen en internet voor mijn galaxy s, ik wil weten of ik deze abo kan gebruiken voor de 10.1v. Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Iemand al naar Vodafone geweest om de 10.1V te halen?? Ik kijk uit naar de eerste echte gebruikersreview en om vragen te stellen :)

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerplant06
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 17:58
Mjah ik heb hem besteld bij Vodafone maar heb eigenlijk nog niks gehoord.

zou gebeld worden wanneer die kerel zou langs komen om hem af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik vraag me af of het display nou echt zo goed is als geadverteerd. Aan de verschillende previews te zien lijken de kijkhoeken toch best tegen te vallen, helaas wordt er amper aandacht aan besteed. Reso is leuk, maar dan moet het er wel goed uit zien!

Iemand hier die die dingen al live heeft gezien en een vergelijking kan maken met sporende IPS-displays?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

Meschien heb je hier wat aan het is een vergelijk tussen tab 10.v en acer a500 ik vindt beeld van de Samsung veel mooier en de kleuren zijn ook veel beter.
http://m.youtube.com/?gl=NL&hl=nl#/watch?v=7UZzf1nNWQI

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 111186 op 28-04-2011 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

Foutje zie boven deze mag weg.

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 111186 op 28-04-2011 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:49

m-buurman

hmmm...coffee!!

Je had even je post moeten editten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:33

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Mjah als de samsung 700+ euro gaat kosten, dan is de acer ook 200 of zelfs meer euro goedkoper.

das net zoiets als constateren dat een Audi beter afgewerkt is dan een Opel... :P De Asus heeft beter beeld dan de Acer, dus die is helemaal interessant qua prijs/kwaliteit.

Maar de Acer heeft 1 gigantisch voordeel ten opzichte van alle andere Android 3.0 tablets... hij is als enige daadwerkelijk beschikbaar! je kunt nu een mycom binnenlopen en zo'n ding ophalen...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

En de goede link? waar is ie dan?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerplant06
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 17:58
hmm net maar even gebeld naar vodafone .. blijk dat ze hem volgende week pas gaan versturen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:58
Er is een review geplaatst van de 10.1v op NU.nl:
http://www.nu.nl/gadgets/...ap-in-goede-richting.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17
Lijkt beter te reageren dan een Asus Transformer. Iemand een camera test gevonden, ik nog niet. Wil graag een Asus Transformer met 3G, maar die gaat pas zeer laat komen. De 10.1V lijkt mij toch de moeite voorlopig. Kan ik altijd nog een Transformer met dock kopen en de 10.1V verkopen.

Iemand een idee of deze 10.1V simlocked kan zijn ?
In België gaat hij door Proximus (Belgacom) verkocht worden.
http://customer.proximus.be/nl/Galaxy_Tab_2/index.html

Die Tegra zone heeft toch een aantal leuke games
YouTube: Galaxy Tab 10.1v test multimedia and Games

[ Voor 37% gewijzigd door abusimbal op 30-04-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-as
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-03 08:14
Had zelf in het begin ook bij Vodafone besteld, alleen ik hoorde helemaal niks van ze. Niet dat hij later zou komen of iets dan ook.
Uiteindelijk bij Vodafone gecancelled en bij Bestelmaar besteld, kreeg ik een paar euro(3) een beter abo(hogere snelheid) en alleen verzendkosten. 4-5 krijgen ze hem daar binnen van de leverancier.

Vind het wel apart dat de informatiestroom zo slecht opgang komt.

Trouwens, soort van eerste gebruikersreviews komen al online.
YouTube: Galaxy Tab 10.1v Office and Productivity Test ENG

(YouTube: One day with The New Samsung GALAXY Tab 10.1 deze blijft het mooiste filmpje, altijd leuk het wachten op deze manier: ) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 09:32
Ik zie hetvolgende staan bij PDAshop:

Let op: Deze versie is Vodafone branded, maar wel simlockvrij. Hierdoor is het logo van Vodafone op de achterkant te zien en ook kun je dit in sommige menu's terugvinden.
http://www.pdashop.be/pro...ung-galaxy-tab-10-1v.html

Ik weet wel niet hoe betrouwbaar het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:29

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Is er al wat meer bekend over de Samsung Galaxy Tab 8.9? Die wil ik namelijk erg graag hebben. Ik lees er erg veel verschillende berichten over. Er is in een [url="Is er al wat meer bekend over de Samsung Galaxy Tab 8.9? Die wil ik namelijk erg graag hebben. Ik lees er erg veel verschillende berichten over. Er is in een bericht op Tweakers.net geschreven over 8 juni voor de dunne versie van de 10,1. Komt de 8,9 dan ook rond die tijd, of komt Q3 meer in de buurt?

IK WIL M IK WIL M!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat er in de Titel van dit topic wel een gepaste 'V' geplaatst mag worden. Zodat er een andere topic aangemaakt kan worden voor de nieuwere 10.1/8.9. Dit om verwarring te voorkomen?
(Het is maar een idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Anoniem: 145867 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 00:37:
Ik denk dat er in de Titel van dit topic wel een gepaste 'V' geplaatst mag worden. Zodat er een andere topic aangemaakt kan worden voor de nieuwere 10.1/8.9. Dit om verwarring te voorkomen?
(Het is maar een idee)
Maar wel een heel goed idee.
Hopelijk is iemand bereid een nieuw topic te starten voor de non-v Tab 10.1/8.9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-05 13:58
YouTube: Exclusive working Samsung Galaxy Tab 8.9 Hands On

werkend 8.9 inch model... Met een witte achterkant! Ik hoop dat samsung die backplates vervangbaar maakt. Ik heb een hekel aan hoesjes of anderzijds en als je de hele backplate makkelijk kunt vervangen is een kras niet zo erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
shakedown schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:01:
YouTube: Exclusive working Samsung Galaxy Tab 8.9 Hands On

werkend 8.9 inch model... Met een witte achterkant! Ik hoop dat samsung die backplates vervangbaar maakt. Ik heb een hekel aan hoesjes of anderzijds en als je de hele backplate makkelijk kunt vervangen is een kras niet zo erg...
8.9" model lijkt me ook ideaal. Ik heb andere 10" modellen gezien bij de Mediamarkt, maar dat zijn toch behoorlijk grote dingen als je ze in het echt ziet. De iPad is (lijkt) kleiner door de 4:3 verhouding. Een 8.9" komt het dichtst in de buurt van de (ideale) iPad afmeting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-as
Via de mail zeggen ze dat die in week 19 verwacht word.... heel frustrerend, ook opvallend de aanbiedingen zijn aangepast op hun site. Van 32 euro naar 30 euro gegaan en bundel van 500mb naar 2gb bundel.
Had daardoor juist me bestelling ergens anders weg gehaald, hoe moeilijk is het om een release datum op je website neer te zetten?

http://www.tabletguide.nl...y-tab-10-1v-nu-leverbaar/
geven ze aan dat die al leverbaar is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
bsmpower schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:34:
[...]

8.9" model lijkt me ook ideaal. Ik heb andere 10" modellen gezien bij de Mediamarkt, maar dat zijn toch behoorlijk grote dingen als je ze in het echt ziet. De iPad is (lijkt) kleiner door de 4:3 verhouding. Een 8.9" komt het dichtst in de buurt van de (ideale) iPad afmeting.
Dat heb ik nou dus ook. Zelfde specs, alleen in een nog iets kleinere en handzamere behuizing.
Ik zit nog steeds te wachten op berichten over verwachte levertijd (begin juni, maar weeknummers zou prettig zijn) en definitieve prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:12

Convoy

g44p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Ik heb reden om blij te zijn, het reviewexemplaar van de Tab 10.1v komt eind deze week of begin volgende week hier binnen. Natuurlijk deel ik mijn ervaringen hier :)
@l3art
Ik heb de Optimus Pad van LG uitgeprobeerd tijdens een beurs, die is 8.9". Ik prefereer 10", het is imo een mooie maat voor een tablet, 8.9" vind ik net te klein. Maar heel veel groter dan 10" moet het ook niet worden.
Welke levertijd wil je precies weten?

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heb de afmetingen van de iPad2 en de 10.1 ook even naast elkaar gelegd, maar dat ontloopt elkaar echt niet veel. En vond de iPad2 een prima maat hebben. Dacht dat de 10.1 wel iets groter was, maar niet dus.

Ik doelde op welke week hij verwacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 23:24
Hier een link naar tabletcenter.nl. Zij geven een verwachte datum van 16 mei.

http://www.tabletcenter.n...ung-galaxy-tab-10-1v.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278560

Vanmiddag word hij bij mij bezorgd!
Ik heb hem gewoon bij Vodafone zelf besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvanderpale
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01-2023
Er is grote onduidelijkheid over de levering. Winkels weten van niks, klantenservice ook niet.

Een contactpersoon bij Vodafone heeft laten weten dat gisteren de eerste partij is uitgeleverd voor distributie. Dat zou inderdaad betekenen dat de eerste kopers hem vandaag of morgen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoi,

Weet iemand of:

1. De tab 10.1 kan bellen
2. Of ik mijn simkaart van hi met een abo bel,sms,internet hier in kan doen

Ik ben trouwens gister naar de vodafone winkel in den haag geweest, die zeiden dat ze het demomodel al binnen hadden en dat ze hem deze week nog in de winkel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvanderpale
1. Nee, met deze tablet kun je niet bellen
2. Je kunt elke simkaart gebruiken. Het bel-deel van je abonnement zal niet gebruikt worden. Je data-deel wel, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ben benieuwd hoe de V versie bevalt :) Zou fijn zijn als mensen een korte review schrijven of iets dergelijks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow oke

Want de een zegt dat je er wel gewoon mee kan bellen en de ander weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvanderpale
Met de eerste Galaxy Tab, met Android 2.x, kun je gewoon bellen. Met deze Honeycomb 10.1V tablet niet. Natuurlijk kun je wel via Google Talk of Fring bellen, maar dan via Wi-Fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddvogelaar
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 09:12
Een medewerker van de Vodafone helpdesk wist mij het volgende te vertellen over het bellen:

"De Samsung Galaxy Tab 10.1 is geen bel toestel in eerste instantie maar het is wel mogelijk.
U dient dan geen data sim maar een voice simkaart te plaatsen en u dient een headset te gebruiken want anders staat het geluid op speakers."

Eigenlijk dus precies het zelfde als met de oude 7 inch versie. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvanderpale
Nu ik op de Samsung site kijk, is de telefonie functie inderdaad toegevoegd aan de specs:

http://www.samsung.com/nl...detail&tab=specification#

Op het MWC, eerder dit jaar, lag hij nog op de Samsung stand onder de naam 10.1 i.p.v. 10.1v en toen was telefonie niet mogelijk.

De huidige 10.1 zal ook niet kunnen bellen, volgens Samsung. Het lijkt erop dat Vodafone de telefonie functie heeft laten toevoegen door Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-as
Het is voor mij nu wel allemaal erg onduidelijk wanneer ik hem binnenkrijg, eens kijken of ik reactie krijg op me mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Samsung houdt een event op 24 mei over de nieuwe Galaxy tabs!

http://thisismynext.com/2...ultiple-events-nyc-month/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
S913 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 22:16:
[...]

Bij de specs van de Tab 1 staat ook dat hij USB 2.0 support heeft, maar da's via zo'n proprietary connectie aan de onderkant waarmee je hem inderdaad oplaadt en hem mee aan je PC connect (wederom via een proprietary kabel). Helaas (nog) niet te gebruiken als host voor een USB-stick of externe harddisk.

Dat ie geen microSD heeft vind ik overigens wel vreemd/een gemis. Mijn 32GB microSD staat vol met films en series, zonder dat ik bang hoef te zijn dat mijn Tab volloopt.
Zijn er misschien al gebruikers die iets kunnen zeggen over die USB2.0 hoe dat nu zit ?

EDIT: na nogmaals zoeken toch info gevonden deze keer.
Had ook de quote goed moeten lezen 8)7

Op spec pagina Samsung staat "USB Massa opslag"
http://www.samsung.com/nl...detail&tab=specification#

In de instructiegids op pagina 14 is ook te zien dat USB voor op te laden is of datakabel voor aan PC.
http://downloadcenter.sam...Rev.1.0_110405_Screen.pdf

YouTube: samsung galaxy tab 10.1v Scratch test

[ Voor 30% gewijzigd door abusimbal op 05-05-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 23:24
Anoniem: 278560 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:41:
Vanmiddag word hij bij mij bezorgd!
Ik heb hem gewoon bij Vodafone zelf besteld.
En? En? En? Is die er al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ohhh dat is al redelijk vlot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Mijn chef heeft er net een afgehaald in Alkmaar... morgen eens even vragen hoe het bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefly112
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-05 23:43
Nee dit is niet leuk heb ik net mijn Tab op gehaald.
haal ik hem uit de doos mooie foto's gemaakt denk kan ik een review schrijven voor op tweakers.net
Doet onder aan het scherm waar net de balk zit de touchscreen het niet.

Terwijl ik morgen op vakantie en dat ding juist mee wou.

PFFF

Denk probeer nog eens een reset naar factory defaults hij werkt weer.
Ik zal maandag een review uploaden er werd mij trouwens in de winkel vertelt dat elke winkel deze week maar 1 tab heeft gekregen. en dan volgende week dat levering begint voor de mensen die via de site hebben bestelt. ze kon ook niet vertellen wanneer ze deze weer binnen kregen.

als jullie trouwens vragen hebben over de tab ik wil ze graag proberen te beantwoorden voor jullie.

[ Voor 44% gewijzigd door firefly112 op 05-05-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-05 04:07

Flappiewappie

Hier nog meer

Ik heb er vandaag even mee mogen spelen in de Vodafone winkel in Enschede en beviel erg goed.

De winkels krijgen ze beperkt geleverd maar zouden dit weekend de pre-orders gaan bellen. Ze hadden er dus al een paar binnen.

Snelheid was goed te noemen, de interface erg intuïtief, de camera maakt prima fotos (flits viel ook niet tegen) en het apparaat lag goed in de hand. Wat mij betreft is dit een gedegen concurrent voor de iPad. Enige jammerre vond ik het gebrek van de een SD-card slot (of ik heb er overheen gekeken) en de misschien een beetje goedkope feel in vergelijking met de iPad.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290315

ik ben vandaag ook even langs de vodafoneshop geweest in doetinchem. Daar hadden ze er ook maar een en mij werd verteld dat er volgende week donderdag pas weer werd geleverd. Ik wou hem het liefst vandaag nog kopen.

@flappiewappie:
hadden ze er nog wat over in enschede dan of waren die gereserveerd? Anders rij ik daar morgen heen om er eentje te kopen.

en wat die sd-card slot betreft, er zijn geloof ik toch 2 versies? eentje van 16gb en de ander van 32 gb, is de 32gb niet gewoon een uitbreiding met 16gb sdcard?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 290315 op 05-05-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-05 04:07

Flappiewappie

Hier nog meer

Anoniem: 290315 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:41:
ik ben vandaag ook even langs de vodafoneshop geweest in doetinchem. Daar hadden ze er ook maar een en mij werd verteld dat er volgende week donderdag pas weer werd geleverd. Ik wou hem het liefst vandaag nog kopen.

@flappiewappie:
hadden ze er nog wat over in enschede dan of waren die gereserveerd? Anders rij ik daar morgen heen om er eentje te kopen.

en wat die sd-card slot betreft, er zijn geloof ik toch 2 versies? eentje van 16gb en de ander van 32 gb, is de 32gb niet gewoon een uitbreiding met 16gb sdcard?
Ze waren alleen bezig met pre-orders durf niet te zeggen of ze ze los hadden, ik ga er zaterdag weer heen ik zal vragen of ze dan los te koop zijn.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja hij is er al :-)
Sterker nog ik type dit nu op mijn tablet, echt een top apparaat!
Onlangs dat hij 10.1 inch is, is het wel een mooie compacte tablet.
Andere mensen zeggen ook steeds: die is kleiner dan de ipad.
Het design vind ik echt super, hij lijkt klein door de relatief kleine randen om het scherm.
Ook de achterkant vind ik erg mooi. Ik snap niet dat samsung zo nodig een dunnere versie uit wil brengen-
Ik vind deze echt meer dan dun genoeg!
Verder draaid heel honeycomb als een trein!
1 klein puntje is dat me sim kaart er niet goed in wil blijven zitten, zijn er meer mensen met dit probleem?
Zal het vandaag nog eens goed bekijken.

Maar ik ben er echt blij mee :-)
Het is alleen nog wel even wachten op meer speciaal voor honeycomb gemaakte apps.
Veel werkt wel, maar er mist wat functionaliteit met de rest van het systeem zoals je die bijvoorbeeld wel met 2.... hebt. Bijv.met facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Zijn deze al langsgekomen? Acer Iconia Tab A500 vs Samsung Glaxy Tab 10.1v

Scherm en Media: YouTube: Acer Iconia Tab vs Galaxy Tav 10v test schermo e multimedia ITA
Internet: YouTube: Acer Iconia Tab vs Galaxy Tab 10.1v Internet Test ITA
Overal vergelijking: YouTube: Acer Iconia Tab A500 vs Galaxy Tav 10.1v ITA

Credits gaan naar de originele poster op XDA
(http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1058007)

[ Voor 0% gewijzigd door m-buurman op 06-05-2011 10:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405626

Hallo ik heb gisteren mijne v10.1 ontvangen en mijn sim met sms, telefoon en internet in de tab gedaan
maar ik kan er niet mee bellen of smsen wel interneten en het is echt een genot zo snel

zou je er toch niet mee kunnen bellen iemand een idee ?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Anoniem: 278560 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:06:
Het is alleen nog wel even wachten op meer speciaal voor honeycomb gemaakte apps.
ik weet niet hoevel HC native apps er een maand geleden waren, maar ik had al een wat forsere groei verwacht, de Xoom is al een tijd verkrijgbaar in de USA, de Iconia is nu overal verkrijgbaar, de samsung begint nu op gang te komen en zeer binnenkort kunnen we de Asus, HTC en op iets langere termijn diverse andere merken verwachten... ik zou verwachten dat app-bouwers daar wel vroeg op inspringen... maar tot nu toe blijft het vrij stil aan de app kant wat HC betreft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Anoniem: 405626 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:23:
Hallo ik heb gisteren mijne v10.1 ontvangen en mijn sim met sms, telefoon en internet in de tab gedaan
maar ik kan er niet mee bellen of smsen wel interneten en het is echt een genot zo snel

zou je er toch niet mee kunnen bellen iemand een idee ?? ;)
Hoe bedoel je bellen? Via internet (Skype, VOIPbuster, Rebtel, etc.) of via je simkaart? Want is het een speciale internet simkaart of zou je er ook mee moeten kunnen bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 09:32
Kan er iemand testen of dat toestel simlockvrij is of niet?

Bedankt

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-as
Heb hem zelf ook eindelijk, alleen niet dankzij Vodafone.
Na werk snel de Vodafone winkel gegaan, waar ik precies na de koerier binnenkwam(met de Tab).
Duurde wel anderhalf uur voor ik hem uiteindelijk kon meenemen, ze wisten namelijk niet welk abonnement er bij hoorde(zat nog niet in het systeem). Uiteindelijk er toch uitgekomen en nog even met de Vodafone medewerker gepraat over hoe slecht Vodafone wel is met communicatie: ) Vandaag ook mijn online order geannuleerd.

Eerste indruk, heel gaaf voelt heel soepel. Sommige apps lopen soms vast, maar dat komt denk ik omdat ze niet gemaakt waren voor Honeycomb. De handigste apps moet je wel allemaal eerst zelf downloaden, zoals de movieplayer etc.

Verder sta ik te kijken van de snelheid en hoe mooi het scherm is.

Nog een complimentje richting Belcompany, voor het terugbellen met de levering updaes.(Kijk Vodafone, zo kan het ook; ) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405626

bsmpower schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:07:
[...]

Hoe bedoel je bellen? Via internet (Skype, VOIPbuster, Rebtel, etc.) of via je simkaart? Want is het een speciale internet simkaart of zou je er ook mee moeten kunnen bellen?
nee via de simkaart hij komt uit me telefoon maar het lukt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Ik moet zeggen dat ik de Samsung Tab er toch een heel stuk stijlvoller vind uitzien dan de Asus of de Acer. Vooral die ECC labels en teksten op de zijkant van de Aces zijn echt bijzonder storend (imho).

Even een vraagje, niet direct iets met de tablet zelf, maar wel met Honeycomb te maken.. Kan je ook meerdere accounts op de tablet aanmaken waarbij de instellingen (bookmarks, homescreens, e.d.) per gebruiker in te stellen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Chaoss schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:06:
[...]

ik weet niet hoevel HC native apps er een maand geleden waren, maar ik had al een wat forsere groei verwacht, de Xoom is al een tijd verkrijgbaar in de USA, de Iconia is nu overal verkrijgbaar, de samsung begint nu op gang te komen en zeer binnenkort kunnen we de Asus, HTC en op iets langere termijn diverse andere merken verwachten... ik zou verwachten dat app-bouwers daar wel vroeg op inspringen... maar tot nu toe blijft het vrij stil aan de app kant wat HC betreft..
Aangezien standaard android apps redelijk compatibel zijn met Honeycomb is de verleiding voor Appdevelopers heel groot om alleen kleine aanpassingen te maken. Er beginnen echter nu wel goede apps aan te komen, aangezien het lastig je te onderscheiden is op de smartphone apps en makkelijker voor HC apps. Google Earth en Taptu zijn overigens nu ook geoptimaliseerd voor Honeycomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Anoniem: 8504 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:26:
Vooral die ECC labels en teksten op de zijkant van de Aces zijn echt bijzonder storend (imho).
Eens, de zijkanten van de Acer zien er niet uit. Maar ik moet zeggen dat ik ook niet bepaald gecharmeerd ben van die grote sticker op de achterkant van de Samsung. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
  • Laatst online: 20-10-2024
@F-as welk abonnement hebben ze jou gegeven dan? Ik ben gister bij twee winkels geweest ze wouden hem niet los verkopen dus ik vroeg welk abonnement dan, bij de eerste winkel kreeg ik 42,50 per maand voor 2 jaar en dan 100 euro bijbetalen te horen en bij de tweede winkel wisten ze me niet eens een abonnement te vertellen. Vind de communicatie en service van vodafone maar slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

m-buurman schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:38:
[...]

Eens, de zijkanten van de Acer zien er niet uit. Maar ik moet zeggen dat ik ook niet bepaald gecharmeerd ben van die grote sticker op de achterkant van de Samsung. :|
Had ik nog niet eens gezien.. 8)7 Ook heel lelijk.. Wel jammer dat het niet echt ook een sticker is, dan kan je die er nog afhalen.. Waarom werken ze dat soort rommel niet iets mooier weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Anoniem: 8504 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:26:
Ik moet zeggen dat ik de Samsung Tab er toch een heel stuk stijlvoller vind uitzien dan de Asus of de Acer. Vooral die ECC labels en teksten op de zijkant van de Aces zijn echt bijzonder storend (imho).
tjah over smaak valt niet te wisten, qua formaat vindt ik de Samsung mooi, qua vormgeving lelijk/saai... veel te veel de standaard tablet-look oftewel ipad wannabee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaoss schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:29:
[...]

tjah over smaak valt niet te wisten, qua formaat vindt ik de Samsung mooi, qua vormgeving lelijk/saai... veel te veel de standaard tablet-look oftewel ipad wannabee.
Hier ben ik het echt absoluut niet mee eens. Ik vind het echt totaal niet op de Ipad lijken. Vooral de achterkant vind ik heel mooi aan de tablet. Het profiel wat erop zit is heel subtiel en houd daardoor net even wat lekkerder en steviger vast.
Ik moet zeggen dat ik hem in het echt een stuk mooier vind dan op de foto's. En hij voelt heel solide aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-as
venom1 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:02:
@F-as welk abonnement hebben ze jou gegeven dan? Ik ben gister bij twee winkels geweest ze wouden hem niet los verkopen dus ik vroeg welk abonnement dan, bij de eerste winkel kreeg ik 42,50 per maand voor 2 jaar en dan 100 euro bijbetalen te horen en bij de tweede winkel wisten ze me niet eens een abonnement te vertellen. Vind de communicatie en service van vodafone maar slecht.
De communicatie is heel slecht idd,
Ik heb breedband basis, 14,4 snelheid en 2gb bundel.
30 euro eerste jaar(actie = 50% korting je eerste jaar, geld alleen voor het abbo)
45 euro tweede jaar.

Ik had gelukkig ook een enthousiaste verkoper die het zelf ook een mooi ding vond, via vodafone zelf ging het namelijk totaal niet. Zij wisten niks, de gedrevenheid en creativiteit van de verkoper in Den Haag zorgde voor dit resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
nice toch nog iemand die een beetje geluk heeft gehad, ik had een verkoper die de tab volgens mij liever niet wou verkopen of alleen voor een veel te hoge prijs. Veel plezier ermee iig! Ik heb hem nu via internet besteld dus dat word 2 weken wachten: (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Ik kan er toch niet bij. Blijkbaar heeft deze 10.1v het beste scherm onder de tablets maar dat men er geen microSD ingestoken heeft dat is toch ongelooflijk.

Ik word helemaal wild van de tablets :(

Wil een tablet met 3G, Asus staat mij het meeste aan, maar een 3G versie lijkt er niet te komen. Normaal zou een USB 3G stick moeten werken onder HC. En dan nog die wachttijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-as
venom1 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:10:
nice toch nog iemand die een beetje geluk heeft gehad, ik had een verkoper die de tab volgens mij liever niet wou verkopen of alleen voor een veel te hoge prijs. Veel plezier ermee iig! Ik heb hem nu via internet besteld dus dat word 2 weken wachten: (
Ik zou als ik jou was even langs een aantal vodafone winkels of belcompany(bellen kan ook) winkels gaan, die hebben hem wel gewoon binnen. Scheelt je twee weken wachttijd, iets dat mij gek maakte: )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
ik ga zometeen bellen met de belcompany, als ik hem daar kan halen annuleer ik meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10-2024

Goochie

Als in goochelaar

Ik heb vanochtend een Tab kunnen bemachtigen in een Vodafone winkel in Hellevoetsluis.
De abbo kosten zijn voor het eerste jaar €22.50 en het tweede jaar €37.50. Dan heb ik mobiel breedband basis. Voor de tab zelf heb ik €155 betaald.

De Tab zelf is een erg mooi apparaat dat qua design en scherm beter is dan de Ipad 2. Natuurlijk is dit subjectief maar dat is mijn mening. :)

Ik had vanochtend niet zo heel veel tijd om het eea te testen maar hetgeen wat ik heb getest werkte prima. De snelheid van de browser is zonder meer snel te noemen en het instellen op mijn eigen WiFi netwerk ging ook zonder problemen. De foto functie ziet er ook goed uit en de foto's zijn, op het scherm, van een goede kwaliteit. Natuurlijk geen vervanger voor een goed spiegel reflex toestel.

Het instellen van de tab naar je eigen hand gaat ook makkelijk; zels mijn vriendin kreeg het voor elkaar om een aantal widgets te plaatsen, achtergronden aan te passen en wat apps te installeren zonder wat te vragen of zonder een handleiding door te lezen.

Tot zover een tevreden gebruiker en ik kan wel zeggen dat mijn laptop, waar ik normaal mee browse, email en dat soort dingen meer doe, niet meer zovaak aangaat. :D

10 ton staal...verticaal!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290315

Flappiewappie schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:45:
[...]

Ze waren alleen bezig met pre-orders durf niet te zeggen of ze ze los hadden, ik ga er zaterdag weer heen ik zal vragen of ze dan los te koop zijn.
Ik heb er nu ook een via de belcompany. Jeej. Ze gaven bij belcompany a an dat er in Nederland geen 32gb versie uit komt, die verie is bestemd voor het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
En ook Plume heeft een beta Honeycomb app : http://levelupstudio.com/beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
Thanks F-as! ik heb na het bellen van 5 belcompany zaken waarbij ze er bij 4 uitverkocht waren eentje kunnen bemachtiging. Ga em morgenvroeg ophalen. Dag 2 weken wachttijd:P

oh ja btw belcompany heeft 10 keer betere service dan vodafone ben twee keer teruggebeld en er is me verteld waar ik nog meer naar kon bellen. dus kudos voor belcompany! ;)

[ Voor 33% gewijzigd door venom1 op 06-05-2011 17:47 . Reden: wat toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
venom1 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:45:
oh ja btw belcompany heeft 10 keer betere service dan vodafone ... kudos voor belcompany! ;)
Belcompany is overigens eigendom van Vodafone tegenwoordig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
dan weet ik niet wat ze anders doen maar bij de vodafone werd ik als vuil behandeld:P en bij belcompany wordt ik gewoon goed geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325920

Heeft er iemand nederlands op zijn Tab?

Quick Control in de stock browser werkt bij mij niet (settings - lab). Iemand meer geluk.

Zie nu al uit naar de eerste update! Verder, of ondanks dit, beste Honeycomb tablet dat ik tot op heden heb gezien. Rijke kleuren, licht, goede grip, sober doch stijlvol design, goed geluid. Alleen de software... maar ja het is Samsung dus "expect more" LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochie

Goochie

Als in goochelaar

Ik had gewoon gelijk Nederlands op mijn tab. Die instellingen zal ik vanavond of anders morgen eens nakijken.

Ik ben trouwens wel perfect en zeer vriendelijk geholpen bij de Vodafone winkel. Dus het kan wel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanderbreggen
  • Laatst online: 11-01-2021
Heb vandaag ook een tab 10.1v opgehaald bij een belcompany, werd hier ook zeer goed geholpen. Veel contact gehad gehad met vodafone, maar dat schiet echt niet op daar. Laten ze die mensen eerst eens leren communiceren.

Maar voor degenen die een vraag had over het plaatsen van de simkaart: ik had hetzelfde probleem, kreeg hem er eerst niet goed in. Je moet hem plaatsen zoals op het voorbeeldje op het klepje. Dan even een klein schroevendraaiertje pakken en de simkaart voorzichtig aandrukken tot hij vast klikt.

Ik heb overgens ook geen nederlands op mijn tab. heb er zelf geen last van, maar mijn vriendin vind het wel prettig als er nederlands opzit. Iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg?

Moet wel zeggen.... mooi dingetje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goochie schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 19:52:
Ik had gewoon gelijk Nederlands op mijn tab. Die instellingen zal ik vanavond of anders morgen eens nakijken.

Ik ben trouwens wel perfect en zeer vriendelijk geholpen bij de Vodafone winkel. Dus het kan wel. :D
Serieus?! Ik heb maar de keuze uit drie talen: English US, English US en spaans. Kun jij eens kijken welke talen er staan onder Settings - Language and Input - select language. (Bij jou dus waarschijnlijk in het nederlands)

Zou kunnen dat Vodafone andere configuraties uitlevert. Samsung melde overigens wel dat er een update met nederlands zal volgen. Misschien dat die update al op de Vodafone tabs staat, en niet op de tabs die belcompany levert.

Kun jij ook even checken of de quick controls het doen in de meegeleverde browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
wat je kunt doen is wachten op een update of een wachten op een rom met nederlandse taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80861

Ik baal dat de Samsung 10.1 geen USB heeft zodat ik een stick kan aansluiten nu gaat deze Tab aan mij voorbij. Het ziet er voorlopig naar uit dat de Acer Iconia A500, ondanks het mindere scherm, de gegadigde wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanderbreggen
Anoniem: 80861 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:41:
Ik baal dat de Samsung 10.1 geen USB heeft zodat ik een stick kan aansluiten nu gaat deze Tab aan mij voorbij. Het ziet er voorlopig naar uit dat de Acer Iconia A500, ondanks het mindere scherm, de gegadigde wordt.
Gebruik de App dropbox en probleem opgelost, je hebt overal de beschikking over 2GB aan gedeelde data.
Overal is tegenwoordig een oplossing voor:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

venom1 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:35:
wat je kunt doen is wachten op een update of een wachten op een rom met nederlandse taal.
Ja. Punt is dat ik het op zeer korte termijn nodig heb voor een bepaald project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanderbreggen
Anoniem: 325920 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:46:
[...]

Ja. Punt is dat ik het op zeer korte termijn nodig heb voor een bepaald project.
Dat wordt vertalen denk ik:-P
Nee ik heb geen idee of dit op korte termijn beschikbaar komt, zou het zelf ook prettig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochie

Goochie

Als in goochelaar

Anoniem: 325920 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:29:
[...]

Serieus?! Ik heb maar de keuze uit drie talen: English US, English US en spaans. Kun jij eens kijken welke talen er staan onder Settings - Language and Input - select language. (Bij jou dus waarschijnlijk in het nederlands)

Zou kunnen dat Vodafone andere configuraties uitlevert. Samsung melde overigens wel dat er een update met nederlands zal volgen. Misschien dat die update al op de Vodafone tabs staat, en niet op de tabs die belcompany levert.

Kun jij ook even checken of de quick controls het doen in de meegeleverde browser.
Hmmm. Toch niet goed gekeken. Ik heb idd geen Nederlands. Mijn excuses.
Die control functies werken daarintegen were wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-02 15:33
Goedeavond,

Ook ik ben sinds vanmiddag de gelukkige eigenaar van de galaxy tab 10.1v.
Had eergisteren een acer iconia aangeschaft, maar vanmiddag omgeruild voor de galaxy. Prima service van belcompany.

Ik ben tot nu toe heel tevreden. Voor mijn gevoel is de tab sneller dan de iconia en ik vind het scherm aanzienlijk mooier.

Ik krijg alleen met geen mogelijkheid mijn facebook account gekoppeld. Hebben jullie hetzelfde probleem of doe ik iets doms?
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goochie schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 00:03:
[...]

Hmmm. Toch niet goed gekeken. Ik heb idd geen Nederlands. Mijn excuses.
Die control functies werken daarintegen were wel.
Laatste is goed nieuws ... kennelijk is het dus mogelijk om die duim control menuutjes aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80861

dvanderbreggen schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:46:
[...]
Gebruik de App dropbox en probleem opgelost, je hebt overal de beschikking over 2GB aan gedeelde data.
Overal is tegenwoordig een oplossing voor:-)
Bedankt voor het meedenken. Waarvoor ik de USB aansluiting nodig heb is, ik moet maandelijks ca 300 - 400 nummers, mp3 en wav, beluisteren wat meer dan 5 GB is. Niks makkelijk om ze op een stick te zetten en op een Tab te gaan afluisteren waar ik maar wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 22:47

FaceDown

Storende factor.

Wanneer komt de 'echte' 10.1? dat vodafone model zie ik niet zitten..

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanderbreggen
FaceDown schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:34:
Wanneer komt de 'echte' 10.1? dat vodafone model zie ik niet zitten..
Als het allemaal net zo lang gaat duren als bij de 10.1v dan kun je rustig rekenen op eind aug. 2011
Hij zou midden juni worden gepresenteerd en dan eind juni in de eerste landen worden verkocht, maar ik vraag het me allemaal af of ze dat gaan redden. Zeker gezien de vertraging van de 10.1v die natuurlijk al even klaar lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80861 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 10:15:
[...]

Bedankt voor het meedenken. Waarvoor ik de USB aansluiting nodig heb is, ik moet maandelijks ca 300 - 400 nummers, mp3 en wav, beluisteren wat meer dan 5 GB is. Niks makkelijk om ze op een stick te zetten en op een Tab te gaan afluisteren waar ik maar wil.
Wel eens van Spotify gehoord? Kost je wel 10 euro per maand, maar dan kan je wel een heel groot aanbod van muziek gewoon streamen. Dat is de reden dat ik absoluut geen sd kaart nodig heb, ik gebruik eigenlijk voor alles stream oplossingen.

Over de sim kaart, die moet je inderdaad verder drukken dan dat je met je vinger kan. Dus je moet inderdaad iets pakken om hem er ver genoeg in te drukken.

En facebook kan ik inderdaad ook niet aan mijn acounts toevoegen, dat zal wel komen omdst hij niet voor honeycomb is gemaakt. Hopelijk gaan dit soort grote bedrijven binnnekort wel echte honeycomb versies maken!
Pagina: 1 ... 3 ... 56 Laatste