Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 16:35
Als ik apps met apss2sd (Sam lu) naar mijn microsd (32gb) kaartje wil kopiëren krijg ik telkens de foutmelding ' n " Dit apparaat heeft geen werkelijk primair extern geheugen of het primair geheugen is nagebootst. Applicaties verplaatsen is ...' iemand bekent met dit verschijnsel?
Een ander kaartje van 4gb bood geen oplossing helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leher39
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-08-2014
Weet iemand wanneer de Nederlandse P7510 de ICS Rom uit kom of waar ik hem kan Downloaden :) zodat ik hem met Odin kan flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje over de update die net gelanceerd is voor de tablet p7500. Ik heb een update gedaan en nu staat er in mijn beginscherm...... Veeg met uw vinger over het scherm om uw TELEFOON te activeren????
Heb ik iets fout gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 19:35
Nee, dat staat er standaard.
Beetje krom inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx hubD1 voor je snelle reaktie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 20:14:
Ik heb even een vraagje over de update die net gelanceerd is voor de tablet p7500. Ik heb een update gedaan en nu staat er in mijn beginscherm...... Veeg met uw vinger over het scherm om uw TELEFOON te activeren????
Heb ik iets fout gedaan?
deze kun je weg halen ,door bij display de hulptext uit te vinken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewe ldig!!! Tnx...acid 303, want het was vreselijk irritant om steeds te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leher39
Weet iemand wanneer de de Nederlandse P7510  :) ICS Rom uit kom of waar ik hem kan Downloaden  zodat ik hem met Odin kan flashen  :)

[ Voor 3% gewijzigd door leher39 op 05-10-2012 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt hem toch gewoon met Kies updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leher39
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:14:
Je kunt hem toch gewoon met Kies updaten?
Nee dat gaat niet ik heb nu de Engelse ICS rom erop staan maar wil de Nederlandse ICS rom erop zetten met Odin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 00:37
Morgen,

ik kan maar niet verbinden met KIES, heb geprobeerd driver opnieuw te installeren en KIES ook maar nog steeds kan ik niet verbinden.
Er staat ook steeds bij KIES dat hij aan het verbinden is...

SD kaart of INTERNAL wordt ook niet weergegeven bij Computer...

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joao schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:06:
Morgen,

ik kan maar niet verbinden met KIES, heb geprobeerd driver opnieuw te installeren en KIES ook maar nog steeds kan ik niet verbinden.

gr
kies werkt bij de meeste niet.
ota of odin is de beste optie helaas.
kies is zo beetje het slechte stukje software wat Samsung heeft gemaakt ,hier werkt het ook niet,op xp of win7 maakt niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hkpctech
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-02-2023
Joao schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:06:
Morgen,

gr
Had hetzelfde probleem. Kies weigerde verbinding te maken met P-7510. Heb via Privacy- alles wissen het apparaat opnieuw ingesteld. Gelukkig alles in backup bij Google en Samsung. Keurig werd alles teruggezet en herkende Kies de tab ook weer. De update naar ICS was daarna een fluitje van een cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 15:46

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Dit topic volg ik nu al een tijdje, gezien mijn oma een tab 10.1 (3G 16GB) heeft en ik die waarschijnlijk voor haar moet gaan updaten. Nu is de update 2 dagen uit en ik gokte erop dat jullie mij wel kunnen vertellen wat de beste en snelste manier is om hem 'veilig' (lees: zonder dat er naderhand iets niet meer werkt) te updaten. Er is een laptop beschikbaar bij mijn oma, dus als dat de beste manier is dan kan dat gewoon zonder probleem. Alvast bedankt!

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 19:35
OTA:
Instellingen-toestelinfo-software update
Alleen even de homescreens opnieuw indelen. (scr-shots maken?)
Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Thanks, dat moet wel lukken denk ik (die homescreens verdienden toch al een andere indeling :) ).

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje.
Is het bij iemand ook bekend of je de ICS Rom bestemd voor de tab2 P5110 ook kunt installeren op de P7510.
De tablets zijn toch een beetje gelijkwaardig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 12:39

pathfinder2k

is hier...

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 16:03:
Een vraagje.
Is het bij iemand ook bekend of je de ICS Rom bestemd voor de tab2 P5110 ook kunt installeren op de P7510.
De tablets zijn toch een beetje gelijkwaardig...
Lijkt me een inkoppertje dat dat niet kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Updaten was binnen een half uurtje gedaan en mijn oma helemaal happy dat alles eindelijk weer snappy is :D

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptol
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-05-2023
Ik kan mijn p7510 nog steeds niet updaten. Heb ik wel een Nederlandse versie? De tab is gewoon in nederland gekocht.

P7510xwkl1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:55
Tweakers nog wat problemen met allshare ?
Ik had problemen met mijn tab 2 10.0 dat het niet veel formaten ondersteunde.
Gebruik nu skifta Google Play: Skifta
Het is een fijne app. All share upnp understeund nl niet alle formaten omdat ik denk dat het films afspeelt met inbuild player (waar weinigcodecs op staan)

Skifta zelf laatde keuze aan jouw over en dus de playerafspeelt wat op de tab staat.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirstIntro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05-2023
Ik heb nu ook de NL versie van ICS op de tab gezet (gt p7500), ter vervanging van de Italiaanse aangezien bij de Italiaanse versie Ebook en andere Samsung apps niet werkten. Eerste keer kreeg ik een FAIL, maar de tweede keer ging de upgrade wel goed.

Ik heb nu baseband: p7500XXLQ8 en buildnummer IMM76D.XWLP6. Die laatste code komt overeen met de NL versie, dus ik ga er van uit dat deze er nu op staat?

Nu krijg ik bij Ebook niet meer de melding dat de service binnenkort beschikbaar is (zoals bij de Italiaanse versie) en start de app (hij staat in ieder geval bij de actieve apps in taakbeheer), maar er is verder niets zichtbaar. Ook de MMM Tab app start niet goed op en geen een stop melding na een paar seconden, al interesseert mij dat weinig.

Hebben meer mensen dit probleem en kun je ebook ergens opnieuw downloaden?

Update: hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1792491 de apk van ebook gedownload en opnieuw geïnstalleerd. Ik ben weer happy..

[ Voor 8% gewijzigd door FirstIntro op 06-10-2012 23:28 . Reden: zelf oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 15:27

Seraphyn

Jabberwocky!

ptol schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:44:
Ik kan mijn p7510 nog steeds niet updaten. Heb ik wel een Nederlandse versie? De tab is gewoon in nederland gekocht.

P7510xwkl1
Zelfde verhaal hier, niet via KIES, maar ook niet via OTA.

Volgende week toch maar Odin dan.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leher39
Seraphyn schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:24:
[...]

Zelfde verhaal hier, niet via KIES, maar ook niet via OTA.

Volgende week toch maar Odin dan.
Ja oke maar waar kan je de Nederlandse P7510 ICS rom downloaden dan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolrob
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-02 10:10

Coolrob

Lekker hoor...

leher39 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:01:
[...]

Ja oke maar waar kan je de Nederlandse P7510 ICS rom downloaden dan ? :)
Op de site van sammobile kun je de juiste firmware vinden.

Samsung Galaxy S4,Samsung Galaxy Tab2 10.1 / Intel Core i7-3770 @4.2GHz / MSI Z77A-GD55 / MSI GeForce GTX 970 Gaming / 4x2GB DDR3 Kingston HyperX / Samsung SSD 830 128GB / Seagate HDD 1x500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolrob schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:07:
[...]

Op de site van sammobile kun je de juiste firmware vinden.
Alleen het .bin bestand is te vinden, maar daar kun je niks mee.
Ik zoek het tar.md5 bestand, die is via Odin te installeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2012 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:41

P_Tingen

omdat het KAN

Zal er nog wel niet opstaan dan. Je kan gerust de Engelse versie installeren. Die heb ik ook gedaan en alles werkt gewoon. Zelfs de taal ziet hij bij de upgrade en je hoeft die dan ook niet opnieuw in te stellen. Eerlijk gezegd snap ik het nut niet helemaal van verschillende roms voor verschillende talen. De taalafhankelijke apps hadden ook wel op een andere manier opgelost kunnen worden

Of gewoon "niet", want volgens mij zitten er niet echt veel mensen op te wachten.....

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ICS kan ik geen embedded filmpjes op websites meer bekijken.
YouTube werkt wel gewoon.
Iemand een id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:57
Ik heb de tab 10.1v. Nu ben ik gewend van met een azerty klavier te werken. Is er een mogelijkheid om dit te veranderen (er staat nu een qwerty klavier op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 16:35
Mich007 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:23:
Als ik apps met apss2sd (Sam lu) naar mijn microsd (32gb) kaartje wil kopiëren krijg ik telkens de foutmelding ' n " Dit apparaat heeft geen werkelijk primair extern geheugen of het primair geheugen is nagebootst. Applicaties verplaatsen is ...' iemand bekent met dit verschijnsel?
Een ander kaartje van 4gb bood geen oplossing helaas.
Niemand dit probleem eerder gehad (en opgelost)?
Nogal vervelend dat ik alle apps vanaf het interne geheugen van de Tablet moet draaien.
Ben bang dat hij straks (als er meer apps op komen) traag wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptol
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-05-2023
Eindelijk de firmware update naar ics aan het downloaden. Was ineens beschikbaar, dus nu OTA aan het binnenhalen. Ben benieuwd! GT-P7510.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:07:
Ik heb ook mijn Tab 10.1 P7500 voorzien van ICS via OTA
Sindsdien krijg ik voor mijn zakelijke exchange account een error (Verbindingsfout Exchange). Deze ontstaat vanaf het moment dat ik via de TAB een afspraak ik mijn agenda zet.
Als ik dat niet doe functioneert alles OK en draait de synchronisatie wel gewoon.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Googlen levert meer info over het probleem, trad vooral op bij de SGSII toen deze een update kreeg naar 4.03.
Lees er verder nergens iets over.

De exchange server is trouwens een 2003 exemplaar.
Niemand met dit probleem?
Ben zelf weer terug naar HC omdat ik het niet kan oplossen.
Heb bijv. hard reset gedaan, andere roms (ita / eng / poolse) geinstalleerd. Allemaal zelfde probleem: Exchange werkt prima totdat ik er een afspraak inzet, dan direct de melding (Verbindingsfout Exchange).
Mail etc loopt wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirstIntro
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:21:
Sinds ICS kan ik geen embedded filmpjes op websites meer bekijken.
YouTube werkt wel gewoon.
Iemand een id
Even flash updaten of opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Laatst online: 01-10 08:30
Tarkin schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:46:
Ik heb de tab 10.1v. Nu ben ik gewend van met een azerty klavier te werken. Is er een mogelijkheid om dit te veranderen (er staat nu een qwerty klavier op)
ander keyboard downloaden en belgisch/franse layout selecteren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkroes
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:55
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:57:
[...]

Heb bijv. hard reset gedaan, andere roms (ita / eng / poolse) geinstalleerd. Allemaal zelfde probleem: Exchange werkt prima totdat ik er een afspraak inzet, dan direct de melding (Verbindingsfout Exchange).
Mail etc loopt wel door.
Heb hier nog wel een sbs2003 met exchange staan. zal dit vanavond/vannacht eens proberen en je de resultaten laten weten.

[ Voor 0% gewijzigd door mkroes op 08-10-2012 21:30 . Reden: typefout? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

[...]
Mail etc loopt wel door.
Ik heb het net even geprobeerd, maar op mijn tab1 gaat het prima. Ik heb zelf de Engelse rom geinstalleerd van 4.0.4. De browser is chrome en exchange webinterface 2003. Ik kan prima een afspraak aanmaken en ik zie hem daarna ook in mijn agenda staan. Geen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

micheldenhaag schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:45:
[...]
ander keyboard downloaden en belgisch/franse layout selecteren,
Ik ben zelf nogal te spreken over Hackers Keyboard. Dat is een 'gewoon' toetsenbord, maar dan op je scherm. Je kan van alles instellen en sinds ik deze heb, hoef ik niet meer te zoeken naar tekens. Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
[...]

Mail etc loopt wel door.
hoe ben je terug in HC gekomen. Ik wil dat ook *vanwege batterij drain in ICS*. Als ik met Odin 3.2 flash kom ik in een bootloop. Ik snap het niet. kun jij me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Misschien nuttig om te weten; ik heb geen battery drain in ICS. Als ik de Tab in sleep zet voor de hele nacht, dan is de grafiek voor de accu gewoon plat. Als hij in een tijd van 5-7 uur al afloopt, dan is het zo weinig dat ik het niet kan zien.

Ik heb de versie van ICS geïnstalleerd (voor de 7500) die Crispo een stukje terug postte. Die is bewerkt / geroot door XDA, dus het kan best zijn dat daar overbodige achtergrondprocessen uit zijn verwijderd.

[ Voor 30% gewijzigd door Katsunami op 09-10-2012 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Katsunami schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 01:33:
Misschien nuttig om te weten; ik heb geen battery drain in ICS. Als ik de Tab in sleep zet voor de hele nacht, dan is de grafiek voor de accu gewoon plat. Als hij in een tijd van 5-7 uur al afloopt, dan is het zo weinig dat ik het niet kan zien.

Ik heb de versie van ICS geïnstalleerd (voor de 7500) die Crispo een stukje terug postte. Die is bewerkt / geroot door XDA, dus het kan best zijn dat daar overbodige achtergrondprocessen uit zijn verwijderd.
welke bedoel je precies? is die voor P7500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkroes
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:55
[...]

Mail etc loopt wel door.
Heb hier geen probleem met het maken van afspraken. Kan deze gewoon aanmaken en/of verwijderen op de tab waarna deze ook verschijnen in mijn agenda. Draai hier de poolse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Ik heb wel last van battery drain, stock NL ICS op een P7500. Nu is dat eigenlijk nooit anders geweest. :S Wifi staat permanent aan, om traag verbinden bij het aanzetten te voorkomen. Meldingen staan uit, maar in de regel verliest ie 30-40%/dag als ik hem niet gebruik.

Hij is wel sneller, maar nog steeds niet zo snappy als bijvoorbeeld de S2. Wat dat betreft valt de Tab mij wel licht tegen, vooral i.c.m. de drain.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:03
Senor Sjon schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:03:
Ik heb wel last van battery drain, stock NL ICS op een P7500. Nu is dat eigenlijk nooit anders geweest. :S Wifi staat permanent aan, om traag verbinden bij het aanzetten te voorkomen. Meldingen staan uit, maar in de regel verliest ie 30-40%/dag als ik hem niet gebruik.

Hij is wel sneller, maar nog steeds niet zo snappy als bijvoorbeeld de S2. Wat dat betreft valt de Tab mij wel licht tegen, vooral i.c.m. de drain.
Tijd voor full wipe, hier nooit last van Drain, als ik WiFi constant aan laat haalt hij makkelijk week. Zet ik WifFi op sleep als tab uit is dan kan die makkkelijk 2-3 weken mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Razer schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:22:
[...]

Tijd voor full wipe, hier nooit last van Drain, als ik WiFi constant aan laat haalt hij makkelijk week. Zet ik WifFi op sleep als tab uit is dan kan die makkkelijk 2-3 weken mee.
full wipe... uhhh, leg eens uit voor de niet zo geleerden ;) Wat bedoel je daar nu precies mee? Kan dat met een standaard P7500 zonder mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Senor Sjon schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:03:

Welke apps heb je draaien (en dan bedoel ik niet geinstalleerd ;))?

Een full wipe zorgt ervoor dat je terug naar fabrieksinstellingen gaat (alle apps + data + config weg), MAAR ik verdenk dat er meerdere apps rustig info van je tablet naar de app-makers aan 't pompen zijn (waardoor van alles leegdraint).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
BtM909 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:52:
[...]

Welke apps heb je draaien (en dan bedoel ik niet geinstalleerd ;))?

Een full wipe zorgt ervoor dat je terug naar fabrieksinstellingen gaat (alle apps + data + config weg), MAAR ik verdenk dat er meerdere apps rustig info van je tablet naar de app-makers aan 't pompen zijn (waardoor van alles leegdraint).
In de stock ICS 4.0.4 roms voor P7500 zit een kernel wakelock bug: L2-hisc Die zorgt ervoor dat de tab niet in deep sleep gaat.
Hierover zijn al veel topics geschreven. De Galaxy Note heeft er ook last van.
Voor mij reden om terug te gaan naar 3.2, maar als ik de stockrom met Odin installeer kom ik in een bootloop. Ik wordt gek van die tab... ben in staat om m weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
micheldenhaag schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 07:29:

welke bedoel je precies? is die voor P7500?
XDA Rooted P7500

Ik heb deze geïnstalleerd, door hem in /SDCARD te zetten en te installeren via de recovery van de Tab zelf.

Voordat ik de tab wegleg, kill ik altijd alle open applicaties met de task manager van Samsung (in de balk onderaan; het enige programma naast de wereldklok dat ik gebruik uit Touchwhiz), en dan heb ik zover ik kan zien geen last van batterydrain als WIFI uit staat. Hij verliest misschien een procent of 2 per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Katsunami schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:57:
[...]

XDA Rooted P7500

Ik heb deze geïnstalleerd, door hem in /SDCARD te zetten en te installeren via de recovery van de Tab zelf.

Voordat ik de tab wegleg, kill ik altijd alle open applicaties met de task manager van Samsung (in de balk onderaan; het enige programma naast de wereldklok dat ik gebruik uit Touchwhiz), en dan heb ik zover ik kan zien geen last van batterydrain als WIFI uit staat. Hij verliest misschien een procent of 2 per dag.
Okay...

Ik zet dit zip bestand in de root van mn tab /SDCARD
Ik zet mn tab volledig uit.
Start op met volume omlaag ingedrukt
selecteer recovery option
en dan installeer van /SDCARD

Moet ik dan CWM oid erop hebben staan of kan ik dat gewoon met OEM recovery van Samsung doen?
Moet ik niks eerst wissen? Heb ik root nodig eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
Al iemand een 10.1 of 10.1v geroot via onderstaande nieuwe zeer simpele methode ?
http://forum.xda-develope...hp?p=31545627&postcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirstIntro
Hier ook geen batterij drain op de p7500 met i.c.s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
micheldenhaag schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:13:
Moet ik dan CWM oid erop hebben staan of kan ik dat gewoon met OEM recovery van Samsung doen?
Moet ik niks eerst wissen? Heb ik root nodig eerst?
CWM is niet nodig. Je kunt de stock recovery van de Tab gebruiken. (In elk geval, ik ga ervan uit dat mijn Tab stock recovery heeft, want ik heb er nooit iets anders op gezet. De stock recovery lijkt echter wel verdacht veel op CWM.)

Als je je huidige installatie hebt geroot en je hebt SuperUser geïnstalleerd staan, dan kun je die het beste eerst verwijderen. Deze ROM komt namelijk met SuperSU, en die twee conflicteerden bij mij omdat ze beiden wilden inspringen als een programma root nodig had.

[ Voor 16% gewijzigd door Katsunami op 09-10-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:57
Wat is eigenlijk het voordeel van hem te rooten? Het is niet dat je zoals de wii dan homebrew kan draaien, dat kan je nu ook?

Kben nogal nieuw in het tablet gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
Tarkin schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:15:
Wat is eigenlijk het voordeel van hem te rooten? Het is niet dat je zoals de wii dan homebrew kan draaien, dat kan je nu ook?
Verwijderen van systeem-apps die je nooit gebruikt en wellicht resources snoepen, aanpassen van grafische dingen die anders niet kunnen, etc. Zonder root is de lol van een Android device naar mijn mening rond de nul :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Katsunami schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:13:
[...]

CWM is niet nodig. Je kunt de stock recovery van de Tab gebruiken. (In elk geval, ik ga ervan uit dat mijn Tab stock recovery heeft, want ik heb er nooit iets anders op gezet. De stock recovery lijkt echter wel verdacht veel op CWM.)

Als je je huidige installatie hebt geroot en je hebt SuperUser geïnstalleerd staan, dan kun je die het beste eerst verwijderen. Deze ROM komt namelijk met SuperSU, en die twee conflicteerden bij mij omdat ze beiden wilden inspringen als een programma root nodig had.
Het zip bestand uit de link zet ik in welke map? Als ik het doe volgens je handleiding zegtie /SDCARD niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
micheldenhaag schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:23:
Het zip bestand uit de link zet ik in welke map?
Gewoon in root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Brad Pitt schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:09:
[...]

Verwijderen van systeem-apps die je nooit gebruikt en wellicht resources snoepen, aanpassen van grafische dingen die anders niet kunnen, etc. Zonder root is de lol van een Android device naar mijn mening rond de nul :)
Of tools installeren die root nodig hebben (zoals Titanium Backup).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
micheldenhaag schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:23:
Het zip bestand uit de link zet ik in welke map? Als ik het doe volgens je handleiding zegtie /SDCARD niet gevonden.
De opslag van de Tab bevat een map genaamd /sdcard. Daar moet je dat bestand in zetten. Je kunt het op de tab downloaden en dan verplaatsen met een filemanager, het op de computer erin zetten, of je kunt (zoals ik heb gedaan) FTPServer uit de market installeren, configureren, en het erheen FTP-en. (Ik zet altijd bestanden op die manier op de Tab en mijn telefoon.)

Hoewel er geen SD-kaart inzit, is dit zo geregeld omdat op tabs en telefoons met een SD-kaart de map /sdcard naar die kaart verwijst. Veel programma's verwachten dat die map bestaat, en dat het de root van de user-opslag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Katsunami schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:05:
[...]

De opslag van de Tab bevat een map genaamd /sdcard. Daar moet je dat bestand in zetten. Je kunt het op de tab downloaden en dan verplaatsen met een filemanager, het op de computer erin zetten, of je kunt (zoals ik heb gedaan) FTPServer uit de market installeren, configureren, en het erheen FTP-en. (Ik zet altijd bestanden op die manier op de Tab en mijn telefoon.)

Hoewel er geen SD-kaart inzit, is dit zo geregeld omdat op tabs en telefoons met een SD-kaart de map /sdcard naar die kaart verwijst. Veel programma's verwachten dat die map bestaat, en dat het de root van de user-opslag is.
Je hebt er wrs toch CWM op staan. Want met de stock samsung recovery options gaat het niet lukken. Wat ik ook probeer (idd in die SDCARD root map).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Toen de eerste root.zip uitkwam, heb ik die via de stock recovery geïnstalleerd met de optie "Install from /sdcard". Zo heb ik ook deze ICS-update geïnstalleerd.

Het lijkt me sterk dat CWM af fabriek op dat tablet heeft gestaan. Ik heb hem in januari gekocht, en hij kwam uit een gesealde doos. Ik heb CWM nooit zelf geïnstalleerd. Het enige dat ik zou kunnen bedenken, is dat CWM is geïnstalleerd door die eerste root.zip update, maar dat verwacht ik niet: de recovery van vóór die update en degene erna is namelijk precies dezelfde.

Kun je een foto van jouw recovery scherm posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Katsunami schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:59:
[...]

Toen de eerste root.zip uitkwam, heb ik die via de stock recovery geïnstalleerd met de optie "Install from /sdcard". Zo heb ik ook deze ICS-update geïnstalleerd.

Het lijkt me sterk dat CWM af fabriek op dat tablet heeft gestaan. Ik heb hem in januari gekocht, en hij kwam uit een gesealde doos. Ik heb CWM nooit zelf geïnstalleerd. Het enige dat ik zou kunnen bedenken, is dat CWM is geïnstalleerd door die eerste root.zip update, maar dat verwacht ik niet: de recovery van vóór die update en degene erna is namelijk precies dezelfde.

Kun je een foto van jouw recovery scherm posten?
Gelukt! Je hebt op zeker ClockWorkMod erop staan (met je eerste root meegekomen denk ik). Ik heb zelf CWM er met Odin opgezet. Recovery lukte nu wel met de zip. Ik hoop nu verlost te zijn van alle drain kwaad. to be continued dus!

Bedankt voor je hulp zover!

[ Voor 17% gewijzigd door micheldenhaag op 10-10-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
abusimbal schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:13:
Al iemand een 10.1 of 10.1v geroot via onderstaande nieuwe zeer simpele methode ?
http://forum.xda-develope...hp?p=31545627&postcount=1
Dat is toch alleen voor telefoons?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
micheldenhaag schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:05:
Gelukt! Je hebt op zeker ClockWorkMod erop staan (met je eerste root meegekomen denk ik).
Het kan, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd :P De recovery waarmee ik die eerste root.zip heb geflasht zag er namelijk EXACT hetzelfde uit als de recovery waarmee ik de update pasgeleden heb geflasht. In elk geval, die root.zip lijkt niks veranderd te hebben.

Volgens mij kun je de recovery ook niet updaten vanuit de recovery zelf. (M.a.w.: zou je een nieuwe CWM via CWM kunnen flashen? Op mijn vorige (goedkope) tablet ging dat niet.)

Wat ook nog zou kunnen: Misschien is mijn Tab niet nieuw. Wellicht heeft iemand hem eerder gehad, CWM erop geflasht, ontevreden met de Tab, de default ROM teruggezet, en het ding teruggestuurd naar de winkel. Dat zou natuurlijk ook kunnen.

Ik zal eens kijken of ik de recovery kan booten en kan vinden of het inderdaad CWM is...
Bedankt voor je hulp zover!
Graag gedaan; blij dat je er iets aan hebt gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door Katsunami op 11-10-2012 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Katsunami schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 00:10:
[...]

Het kan, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd :P De recovery waarmee ik die eerste root.zip heb geflasht zag er namelijk EXACT hetzelfde uit als de recovery waarmee ik de update pasgeleden heb geflasht. In elk geval, die root.zip lijkt niks veranderd te hebben.

Volgens mij kun je de recovery ook niet updaten vanuit de recovery zelf. (M.a.w.: zou je een nieuwe CWM via CWM kunnen flashen? Op mijn vorige (goedkope) tablet ging dat niet.)

Wat ook nog zou kunnen: Misschien is mijn Tab niet nieuw. Wellicht heeft iemand hem eerder gehad, CWM erop geflasht, ontevreden met de Tab, de default ROM teruggezet, en het ding teruggestuurd naar de winkel. Dat zou natuurlijk ook kunnen.

Ik zal eens kijken of ik de recovery kan booten en kan vinden of het inderdaad CWM is...

[...]

Graag gedaan; blij dat je er iets aan hebt gehad.
dit was mijn stock recovery waarmee het dus niet lukte: https://dl.dropbox.com/u/46390275/20121010_200302.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
Le_Freak ! schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:28:
[...]

Dat is toch alleen voor telefoons?
Ja, maar auteur zegt dat het waarschijnlijk op alle ICS/JB devices zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

P_Tingen schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 21:41:
[...]

Ik ben zelf nogal te spreken over Hackers Keyboard. Dat is een 'gewoon' toetsenbord, maar dan op je scherm. Je kan van alles instellen en sinds ik deze heb, hoef ik niet meer te zoeken naar tekens. Aanrader.
Ik wil je bedanken voor de goede tip d:)b
Was zelf al een tijdje aan het zoeken naar een fatsoenlijk toetsenbord voor de tab (tab 1), maar kon niets fatsoenlijks vinden. De meeste hebben geen rij met numerieke toetsen bovenaan.

Daarnaast gebruik ik de tablet nog wel eens met een RDP tooltje naar een van mijn servers en daar zat ik steeds te klooien met de toetsen, dit toetsenbord lost dat probleem een heel eind op :P
Zeker als je getallen/rare tekens in je wachtwoorden hebt zitten :)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Mijn Recovery ziet hetzelfde uit, en heeft ook 3e als versie.

Alleen, op de plek waar bij jou staat "Apply update from external storage", daar staat bij mij "Apply update from /sdcard". Het zou in principe hetzelfde moeten zijn. /sdcard is namelijk de externe opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Laatst online: 11-10 11:40
Katsunami schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:29:
[...]

Mijn Recovery ziet hetzelfde uit, en heeft ook 3e als versie.

Alleen, op de plek waar bij jou staat "Apply update from external storage", daar staat bij mij "Apply update from /sdcard". Het zou in principe hetzelfde moeten zijn. /sdcard is namelijk de externe opslag.
Ik heb zelf geen Samsung ding, maar op de meeste tablets is /sdcard toch echt de interne opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

.Gertjan. schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:41:
[...]

Ik wil je bedanken voor de goede tip d:)b
Was zelf al een tijdje aan het zoeken naar een fatsoenlijk toetsenbord voor de tab (tab 1), maar kon niets fatsoenlijks vinden. De meeste hebben geen rij met numerieke toetsen bovenaan.
Nou, graag gedaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
exelletor schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:38:
Ik heb zelf geen Samsung ding, maar op de meeste tablets is /sdcard toch echt de interne opslag.
Zover ik heb gezien geldt dat niet bij de tablets die geen externe opslag hebben. De opslag is bij dergelijke tablets gewoon intern, maar /sdcard laat het lijken alsof de opslag extern is, zodat programma's die daarvan gebruik maken ook werken.

Mijn vorige tablet, dat zowel interne als externe opslag had, gebruikte /sdcard voor de externe opslag, en een andere map voor de interne opslag.

[ Voor 3% gewijzigd door Katsunami op 11-10-2012 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan na de update van de p7500 naar 4.0 de filmpjes niet meer zien staan (blanco blad) en sommige filmpjes niet meer afspelen. Weet iemand waarom dat is? Voorbeeld is dat filmpje wat op de frontpage staat nieuws van donderdag om 15.00 uur Hands on Medal of Honor. Weet iemand hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Waarschijnlijk omdat Flash stuk gaat bij deze upgrade.

Verwijder Flash, en reboot de Tab. Installeer Flash dan weer via http://market.android.com/ In de Play Store kun je het namelijk niet altijd meer vinden, afhankelijk van de versie van de ROM.

[ Voor 3% gewijzigd door Katsunami op 12-10-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Katsunami ...thanx voor je snelle antwoord, maar ik weet niet hoe ik dat kan verwijderen omdat ik alleen de updates mag verwijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Verwijder gewoon de update, en herstart de Tab. Dan kun je via http://market.android.com/ herinstalleren. Dat werkte in elk geval bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi katsunami,
Ik heb de updates verwijderd en ik hoefde niets eens te herinstalleren want hij doet het nu prima!
Tnx voor je hulp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb problemen met knippen plakken of kopieren plakken .. klembord werkt niet en van uit chrome b.v. loopt het gelijk vast .. iemand anders problemen hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Wanneer komt de update nou uit?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Welke update? De NL ICS is al uit voor 3G+wifi en wifi. Probeer eens via Kies, ik hoor van mensen (met wifi versie) de update niet via OTA krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Klepzeiker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-02 08:51
Afbeeldingen in de e-mail app

Ik heb afgelopen week week de ICS updaten via OTA binnengekrgen. Moeizame start want in het begin van was het allemaal erg traag en laggy. Ik heb een vraag full wipe moeten doen om de echte verbeteringen waar te nemen. Nu blijven me wel een paar dingen storen. O.a de wijzigingen in de de e-mail app. Ik kan nergens instellen dat de afbeeldingen in e-mails meteen getoond mogen worden. Ook niet per afzender oid. Heeftiemand hier een instelling of oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micheldenhaag schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 23:26:
[...]

hoe ben je terug in HC gekomen. Ik wil dat ook *vanwege batterij drain in ICS*. Als ik met Odin 3.2 flash kom ik in een bootloop. Ik snap het niet. kun jij me helpen?
Via Odin kan je HC flashen. Dan kom je inderdaad in een bootloop. Een hard reset via het service opstart menu verhelpt dit probleem. Je bent dan wel alles kwijt en helemaal clean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:35:
[...]

Via Odin kan je HC flashen. Dan kom je inderdaad in een bootloop. Een hard reset via het service opstart menu verhelpt dit probleem. Je bent dan wel alles kwijt en helemaal clean.
Bedankt voor je uitleg. Die harde reset had ik idd niet gedaan. Inmiddels met hulp van andere tweaker hier op 4.0.4. beland zonder dat ik de L2-hsic bug heb. Ik ben dus een blij mens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
micheldenhaag schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:22:
[...]

Bedankt voor je uitleg. Die harde reset had ik idd niet gedaan. Inmiddels met hulp van andere tweaker hier op 4.0.4. beland zonder dat ik de L2-hsic bug heb. Ik ben dus een blij mens :)
Door een custom rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Katsunami schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:57:
[...]

XDA Rooted P7500

Deze rom dus: https://hotfile.com/dl/16...LQ8_deo_zip_root.zip.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Voor mensen die het interessant lijkt om te weten: met de XDA P7500 rooted ICS ROM, heb ik zo te zien geen last van battery drain. Ik sluit alle applicaties en gooi het geheugen leeg, met de taskmanager uit Touchwhiz. (Deze zit in de taakbalk, onder het pijltje.) Hier een plaatje, van 10 uur in standby. Zover ik kan zien, is de grafiek vlak.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/katsunami/GoT/no-batt-drain.jpg

En mijn stock ROM, zowel vóór het flashen van de allereerste root.zip, alsook erna, en na de update naar ICS:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/katsunami/GoT/stock-recovery-tab.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:40
Hm, deze wil bij mij niet downloaden. De download begint wel vlot na de wachttijd, maar daarna krijg ik net 2 kB/s snelheid.

8 weken resterende tijd om zo'n 350 MB te downloaden is zo 1990.... :X Na 35 minuten had ik net 1% van het bestand binnen. :(

[ Voor 5% gewijzigd door Richub op 14-10-2012 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
H92! schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:08:
[...]

Welke update? De NL ICS is al uit voor 3G+wifi en wifi. Probeer eens via Kies, ik hoor van mensen (met wifi versie) de update niet via OTA krijgen.
Maar dan heb je dus is met battery drain? Of gewoon een goede versie?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:40
Katsunami schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:09:
Voor mensen die het interessant lijkt om te weten: met de XDA P7500 rooted ICS ROM, heb ik zo te zien geen last van battery drain. Ik sluit alle applicaties en gooi het geheugen leeg, met de taskmanager uit Touchwhiz. (Deze zit in de taakbalk, onder het pijltje.) Hier een plaatje, van 10 uur in standby. Zover ik kan zien, is de grafiek vlak.

[afbeelding]

En mijn stock ROM, zowel vóór het flashen van de allereerste root.zip, alsook erna, en na de update naar ICS:

[afbeelding]
Dan zul je wel geluk hebben. Alleen rooten gaat je niet redden van een battery drain. Het zal hem eerder zitten in het leeg houden van de taskmanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Le_Freak ! schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 08:35:
[...]

Maar dan heb je dus is met battery drain? Of gewoon een goede versie?
Wacht even mannen, ik snap het even niet meer, ik wil graag mijn tablet updaten en krijg hier te horen dat dat via KIES kan maar lees ook weer dat als je dat doet je last krijgt van battery drain en dat je het via een mod moet doen of via een link van xda, wat moet ik nu doen ?
Kan ik het nou wle of niet via KIES doen zonder battery drain ?

En hoe update ik mijn tab via KIES ?

[ Voor 3% gewijzigd door Le_Freak ! op 15-10-2012 10:19 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Le_Freak ! schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:13:
[...]

En hoe update ik mijn tab via KIES ?
Um, niet om vervelend te doen, maar als je bovenstaande al niet snapt dan zou ik me maar niet wagen aan XDA zaken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Sorry hoor maar ik zit te kijken in KIES en waar zie ik dan hoe ik ICS erop kan zetten ?
Geef liever inhoudelijk antwoordt, dan bedankt ik je ook nog.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat vond Google toen je ging zoeken hoe je een update moet doen via KIES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Vraagje voor de mensen die eerst de Italiaanse ICS en daarna de NL ICS heeft geupdate. Blijkbaar zit ik op de Koreaanse firmware? Hebben jullie dit ook?

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/seb0qh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
BtM909 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:34:
Wat vond Google toen je ging zoeken hoe je een update moet doen via KIES?
Nou sorry hoor maar als er in KIES niets aangegeven wordt neem ik aan dat die update er nog niet is, terwijl hier gezegd wordt dat ie er wel is.
ik heb de laatste firmware zegt ie, heb hem net aangesloten gehad.
Zeg jij maar waar ik het kan vinden want ik vindt de update niet.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Le_Freak ! schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:09:
[...]
Knal je er toch gewoon even met Odin een Rom op, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Le_Freak ! schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:09:
[...]

Nou sorry hoor maar als er in KIES niets aangegeven wordt neem ik aan dat die update er nog niet is, terwijl hier gezegd wordt dat ie er wel is.
ik heb de laatste firmware zegt ie, heb hem net aangesloten gehad.
Welke firmware versie heb je nu? De update wordt in batches gereleased, dus kan het idd zo zijn dat jij hem nog niet gepusht hebt gekregen. De vraag is dan in hoeverre je de update graag wilt, want in dit topic zijn er meerdere manieren gepost om je firmware te upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Kies is nu gestart en die zegt het volgende:

Apparaatnaam: GT-P7500

Huidige firmwareversie: PDA:KI1 / PHONE:KH1 / CSC:KI1 (VGR)

Daaronder staat: Laatste firmwareversie: (met hetzelfde nummer)

Zeg het maar :-)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Le_Freak ! schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 18:35:
Kies is nu gestart en die zegt het volgende:

Apparaatnaam: GT-P7500

Huidige firmwareversie: PDA:KI1 / PHONE:KH1 / CSC:KI1 (VGR)

Daaronder staat: Laatste firmwareversie: (met hetzelfde nummer)

Zeg het maar :-)
Je hebt blijkbaar een Griekse Vodafone tablet (why?!), die update zou er al maanden moeten zijn: klik

edit: P7500 ICS update lijst: klik

[ Voor 13% gewijzigd door dragon2 op 15-10-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Ff serieus, mijn firmware komt er niet in voor, ik heb de tablet gewoon in amsterdam gehaald.
Hoe zie jij dat hij uit Griekenland komt dan?
Anyway, weet je dan ook wanner mijn update via kies of OTA gast komen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Aan de codes die jij gaf kun je afleiden dat het uit Griekenland komt.
Nee, dat weten we niet en samsung verteld het ook niet. Nogmaals, als je echt zooo graag ICS wilt, upgrade dan gewoon zelf (genoeg posts in dit topic om te doen).

@Dragon2, dat zijn NOTE updates ;)

[ Voor 7% gewijzigd door H92! op 15-10-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
H92! schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:26:
@Dragon2, dat zijn NOTE updates ;)
lol iets te veel tabs openstaan hiero }:O
Le_Freak ! schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:24:
Hoe zie jij dat hij uit Griekenland komt dan?
VGR = Vodafone Greece

[ Voor 33% gewijzigd door dragon2 op 15-10-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendax
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-08-2023
Goeiedag, ik heb net mijn galaxy tab p7500 via deze link geflashed, daarbij ging alles zonder problemen.
Nu is de tab echter al een 20 tal minuten bezig met de eerste boot.
Moet ik mij zorgen beginnen maken of is dit normaal gedrag?
En wat zou eventueel een oplossing kunnen zijn?
Dank bij voorbaat :)

edit: Ter verduidelijking, hij zit "vast" bij het samsung logo waarbij de achtergrond achter de letters altijd oplicht/wegfade.

edit 2: opgelost door factory settings te selecteren

[ Voor 16% gewijzigd door mendax op 16-10-2012 00:27 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 56 Laatste