Klopt, maar dat is het nog steeds niet helemaal. Heeft wel dezelfde look, maar in portrait mode neemt het de halve scherm in beslag. Dus, toch maar de swipe gebruiken.. Wel jammer.
Waarom gebruik je dan niet Swift? Werkt honderd keer beter dan swipen op een tablet 
Was ik gister nog vergeten te plakken hier, maarre nieuws: 'Android krijgt ondersteuning voor meerdere gebruikers' is toch wel goed nieuws!
Was ik gister nog vergeten te plakken hier, maarre nieuws: 'Android krijgt ondersteuning voor meerdere gebruikers' is toch wel goed nieuws!
[ Voor 60% gewijzigd door BtM909 op 01-08-2012 14:53 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Zoek even op google play naar jelly bean keyboard.....kcks schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:25:
[...]
Klopt, maar dat is het nog steeds niet helemaal. Heeft wel dezelfde look, maar in portrait mode neemt het de halve scherm in beslag. Dus, toch maar de swipe gebruiken.. Wel jammer.
Dan flash je de originele die bedoelt was voor b.v. Italy ofzo? Zelf ben ik namelijk ook aan het twijfelen of ik nu die Italy versie erop zet aangezien daar ook engels in zit want hoe lang het nog duurt voordat de originele NL versie er aan komt...? En deze zet ik ook weer op engels.Razer schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:04:
[...]
De update is er officieel nog niet voor de Nederlandse CSC code. Je kunt de firmware als beste even van SamMobile downloaden, Odin van zelfde website downloaden. Je Tab even in download mode zetten en de firmware zo flashen. Even 10 minuten werk, maar wat een verademing. Wilde eerste Nexus 7 ter vervanging van 10.1 halen, maar nergens meer voor nodig. Eindelijk een heerlijk werkende en vloeiend lopende Tab.
Ik heb de GT-P7500 (3G/Wifi).
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Nu net geflashed naar die italiaanse. Alles lijkt te werken en hij is volgens mij zelfs Nederlands. Via Odin geupdate.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ja ik zie het inderdaad. Alles staat er ook nog op van mijn 3.2 installatie. Hij is nu bezig met afronden. GeweldigFrank-NL schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:26:
Alle talen zitten in die ROMs hoor, alleen de meegeleverde software verschilt.
Verwijderd
Kun je mij ook vertellen hoe je e.e.a. via Odin doet? Heb je daar misschien een handleiding voor ?Snippertje schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:24:
Nu net geflashed naar die italiaanse. Alles lijkt te werken en hij is volgens mij zelfs Nederlands. Via Odin geupdate.
Ik hoor het graag...
bij voorbaat mijn dank.
Iemand anders problemen met youtube sinds IC? Heb hem vanmiddag even geflashed met een UK IC rom maar youtube hangt steeds bij het afspelen van HD materiaal. Geluid loopt gewoon door en het beeld loopt na 2-3 sec weer verder maar het kijkt van geen meter
Voor zover ik me herinner deed hij dit echt niet bij 2.3
Als iemand even kan laten weten hoe youtube bij hun loopt zou mooi wezen.
Voor zover ik me herinner deed hij dit echt niet bij 2.3
Als iemand even kan laten weten hoe youtube bij hun loopt zou mooi wezen.
He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.
Is deze update uberhaupt geschikt voor de 3G versie? Stond mij iets van bij dat de eerste releases alleen voor de Wifi versies zouden zijn en dat de 3G updates later zouden uitrollen...prutser001 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:08:
Dan flash je de originele die bedoelt was voor b.v. Italy ofzo? Zelf ben ik namelijk ook aan het twijfelen of ik nu die Italy versie erop zet aangezien daar ook engels in zit want hoe lang het nog duurt voordat de originele NL versie er aan komt...? En deze zet ik ook weer op engels.
Ik heb de GT-P7500 (3G/Wifi).
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Werkt prima op 3G. Handleiding doe ik morgen kort. Youtube test ik nu ff.Han schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:58:
[...]
Is deze update uberhaupt geschikt voor de 3G versie? Stond mij iets van bij dat de eerste releases alleen voor de Wifi versies zouden zijn en dat de 3G updates later zouden uitrollen...
Youtube hapert via website in chrome. App werkt prima.
[ Voor 7% gewijzigd door Snippertje op 01-08-2012 23:15 ]
Bij mij is het probleem bij de app zelf. Youtube.com nog niet getest maar aangezien ik chrome gebruik ook niet zo handig. Het lijkt mij dat de app gewoon hd moet kunnen afspelen zonder gestotter. Overigens is het geen buffer probleem.
Bedankt voor de reactie ik wacht nog wat antwoorden af en dan ga ik maar eens terug naar 2.3 of en andere rom testen.
Bedankt voor de reactie ik wacht nog wat antwoorden af en dan ga ik maar eens terug naar 2.3 of en andere rom testen.
He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.
Kan iemand bevestigen dat de NL-taal ook in de Samsung UK ICS ROM zit?
[ Voor 5% gewijzigd door dezonnebril op 02-08-2012 07:32 ]
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Heb de uk versie geflashed, nederlandse taal aanwezig, youtube 1080p hd geen probleemdezonnebril schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 07:30:
Kan iemand bevestigen dat de NL-taal ook in de Samsung UK ICS ROM zit?
Kijk dat is goed nieuws! Vanavond ook even flashen.. kan niet meer wachten op de NL versie van Samsung!jolobe schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 08:10:
[...]
Heb de uk versie geflashed, nederlandse taal aanwezig, youtube 1080p hd geen probleem
[quote]dezonnebril schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 08:17:
[...]
Ik heb maar kort de officiele UK versie gebruikt, daarna overgestapt op custom rom van Task (xda Dev).
Deze rom is nog net ff sneller dan de stock.
Meest vloeiende is de Jelly Bean maar deze gaf bij mij enkele probleempjes.
Moet nog even geduld hebben totdat deze rom geperfectioneerd is.......
[...]
Ik heb maar kort de officiele UK versie gebruikt, daarna overgestapt op custom rom van Task (xda Dev).
[ Voor 17% gewijzigd door jolobe op 02-08-2012 09:10 ]
Als er verschillen zijn in de hoeveelheid bloatware en de talen toch overal inzitten, kun je dan op zich niet het beste de versie met de minste hoeveelheid bloatware installeren?dezonnebril schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 08:17:
[...]
Zit er nog een boel bloatware in de UK versie verstopt?
Antwoord: ja, maar welke is dat?
... en gaat over tot de orde van de dag
ik zit ook even te kijken naar de Task roms. Ziet er goed uit. Gebruik jij de slim of de full versie?jolobe schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:08:
[quote]dezonnebril schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 08:17:
[...]
Heb je al getest of NTFS disken ook te gebruiken zijn onder deze ROM?
[ Voor 5% gewijzigd door dezonnebril op 02-08-2012 10:11 ]
Slim en full versies zijn beiden HC3.2dezonnebril schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:01:
[...]
ik zit ook even te kijken naar de Task roms. Ziet er goed uit. Gebruik jij de slim of de full versie?
Heb je al getest of NTFS disken ook te gebruiken zijn onder deze ROM?
Als je op XDA site kijkt heeft hij een ics rom gemaakt "the beginning". Deze is ICS.
NTFS doet het (mijn lacie 1TB in ieder geval....)
Op de site is ook te vinden hoe te rooten.
[ Voor 4% gewijzigd door jolobe op 02-08-2012 10:25 ]
Ja je hebt helemaal gelijk, zie 3.2 in de titel staan....jolobe schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:24:
[...]
Slim en full versies zijn beiden HC3.2
Als je op XDA site kijkt heeft hij een ics rom gemaakt "the beginning". Deze is ICS.
NTFS doet het (mijn lacie 1TB in ieder geval....)
Op de site is ook te vinden hoe te rooten.
De root site had ik inderdaad ook gevonden op XDA. Nu ff kijken naar " The Beginning..."
Ik heb net ook die italiaanse ICS rom op mijn tab (GT-P7500) gezet.
Nederlands zit er in, alle al geïnstalleerde apps worden na het flashen geoptimaliseerd, en je bestanden, foto's enzo blijven gewoon op je tab staan.
Ik heb er nou even mee zitten spelen, en het verschil is gewoon
. Ik heb bijna een nieuwe tab. 
Dikke aanrader dus, en ik hoop dat Samsung 'm heel snel uitrolt via de gewone wegen voor alle non-tweaker tab gebruikers.
Nederlands zit er in, alle al geïnstalleerde apps worden na het flashen geoptimaliseerd, en je bestanden, foto's enzo blijven gewoon op je tab staan.
Ik heb er nou even mee zitten spelen, en het verschil is gewoon
Dikke aanrader dus, en ik hoop dat Samsung 'm heel snel uitrolt via de gewone wegen voor alle non-tweaker tab gebruikers.
Kunnen jullie misschien ook melden welke standaard dingen mee worden geinstalleerd (voor Italy of UK)?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Heb je geflashed via ODIN of via CWM? Ik neem aan dat je dan toch eerst een wipe moet doen?Richub schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:38:
Ik heb net ook die italiaanse ICS rom op mijn tab (GT-P7500) gezet.
Ik heb er nou even mee zitten spelen, en het verschil is gewoon. Ik heb bijna een nieuwe tab.
Is er ergens een lijst met welke firmwares er al beschikbaar zijn?
Jazeker, zie http://samfirmware.com/ voor stock en XDA developers voor custom ROMs http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1053Megamind schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:22:
Is er ergens een lijst met welke firmwares er al beschikbaar zijn?
Heb net ook de italiaanse rom geflasht met mobile odin en echt super!! Voor iedereen die net als ik geen geduld meer had een echte aanrader. Na de optimalisatie loopt de Tab veel soepeler dan android 3.2. Screens scrollen zonder lag en alle apps zijn netjes overgezet.
Ben nu al blij dat ik de moeite heb genomen. Heb voor mijn gevoel een nieuwe (betere) tablet.
Ben nu al blij dat ik de moeite heb genomen. Heb voor mijn gevoel een nieuwe (betere) tablet.
Michel
Als je Jelly Bean installeert weet je helemaal niet meer wat je overkomt..........[b
Is die ook zo met odin te updaten of moet je daarvoor rooten en wipen?
Cwm recovery via odin, rooten via flash cwm, custom rom flashen via cwm.BtM909 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:04:
Is die ook zo met odin te updaten of moet je daarvoor rooten en wipen?
Via cwm is ook nandroid backup te maken .
Btw, volgens mij hoef je niet geroot te zijn om een custom rom via cwm te flashen.
Ben zelf wel geroot :is nodig om via titanium backup e.e.a. te backuppen en terug te zetten
[ Voor 22% gewijzigd door jolobe op 02-08-2012 17:12 ]
Via Odin, CWM geeft bij de GT-P7500 een flikkerend scherm.dezonnebril schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:09:
[...]
Heb je geflashed via ODIN of via CWM? Ik neem aan dat je dan toch eerst een wipe moet doen?
Er schijnt een CWM versie te zijn die daar geen last van heeft, maar daar ben ik nog niet naar op zoek gegaan.
Ik heb niets gewiped, maar gewoon de tab in download mode gezet, en daarna via Odin de nieuwe firmware geflasht.
Dat flikkerende scherm heb ik inderdaad ook gehad op mijn 7510. Ik heb het destijds wel kunnen oplossen middels dit topic op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1555984Richub schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:27:
[...]
Via Odin, CWM geeft bij de GT-P7500 een flikkerend scherm.
Er schijnt een CWM versie te zijn die daar geen last van heeft, maar daar ben ik nog niet naar op zoek gegaan.
Ik heb niets gewiped, maar gewoon de tab in download mode gezet, en daarna via Odin de nieuwe firmware geflasht.
Hier isde juiste CWM versie te vinden.
Heb ik ook gehad. In een van de tutorials bieden ze je schijnbaar een CWM versie aan voor telefoons. Ik heb uit een ander topic een andere CWM getrokken en die werkte wel prima.dezonnebril schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:24:
[...]
Dat flikkerende scherm heb ik inderdaad ook gehad op mijn 7510. Ik heb het destijds wel kunnen oplossen middels dit topic op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1555984
Hier isde juiste CWM versie te vinden.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Verwijderd
Ik wil ook graag ICS op mijn tablet zetten.
Wie kan mij vertellen welke bestanden ik precies nodig ben om dit voor elkaar te krijgen.
Ik heb al meerdere beschrijvingen gelezen en filmpjes gezien maar kan het hier niet precies uit op maken.
Ben in het bezit van een P7510 (WiFi only)
Wie kan me hier mee helpen ?
Alvast bedankt.
Wie kan mij vertellen welke bestanden ik precies nodig ben om dit voor elkaar te krijgen.
Ik heb al meerdere beschrijvingen gelezen en filmpjes gezien maar kan het hier niet precies uit op maken.
Alvast bedankt.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2012 20:44 ]
Bekijk deze site eens: http://androidromupdate.c...wich-firmware-p7500xxlq8/Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:41:
Alvast bedankt.
Hier staat in principe alles op wat je nodig hebt. Je moet nog wel even de 7510 stock ICS rom downloaden van samfirmware.com.
Stap 1: Download het programma Odin 1.87Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:41:
Alvast bedankt.
Stap 2: Download de firmware: http://www.hotfile.com/dl/165091178/ea77c7f/P7510XXLPH_P7510XEULPH_XEU.zip.html (dit is de officiële ICS update)
Stap 3: Pak de ROM uit en plats het .tar bestand in de Odin map die je in stap 1 uitgepakt had
Stap 4: Zet de Tab in Download mode; Tab uitzetten --> daarna Tab aanzetten met Volume Down + Power tegelijk indrukken, zodra je Samsung logo ziet powerknop loslaten en volume down inhouden
Stap 5: Je krijgt nieuw menuutje te zien, kies de rechter optie door Volume up te drukken, je zit nu in download mode
Stap 6: Open het programma Odin3v1.87.exe
Stap 7: Klik op knopje PDA, navigeer naar het uitgepakte tar bestand en zorg dat deze onder de knop PDA zit
Stap 8: Laat verder alles zoals het is en druk op start, nu even 3 minuten geduld hebben de firmware wordt nu naar de Tab geschreven
Stap 9: Zodra in scherm pass verschijnt en Tab opnieuw opstart kun je kabel er uit halen, laat de Tab rustig booten
Stap 10: Na eerste boot, schakel Tab weer uit, herhaal stap 5, echter kies nu niet voor de rechter optie maar de linker optie (recovery)
Stap 11: Je komt nu in recovery menu, kies hier voor wipe cache (dit wist alle tijdelijke bestanden en voorkomt dat je een hard reset hoef te doen)
Stap 12: Nadat Wipe Cache voltooid is, kies je voor reboot system en klaar =)
NeeVerwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:10:
Bedankt voor de informatie.
Nog één vraagje.
Is de tablet dan ook direct geroot?
Iemand een goede manier om op mijn tab foto's/muziek/filmpjes van mijn pc te kunnen bekijken?
Al verschillende stream-opties getest, voldoen niet...
En is het mogelijk om het beeld van de tab (in bijvoorbeeld uitzending gemist), te delen met een panasonic (V20) tv? (via DLNA?)
En is het mogelijk om het beeld van de tab (in bijvoorbeeld uitzending gemist), te delen met een panasonic (V20) tv? (via DLNA?)
Ik was ook te ongeduldig voor de OTA en heb gister mijn tab geüpdatet. Moeten die laatste drie stappen altijd, want heb geen harde reset hoeven doen (gelukkig!)Razer schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:50:
[...]
Stap 10: Na eerste boot, schakel Tab weer uit, herhaal stap 5, echter kies nu niet voor de rechter optie maar de linker optie (recovery)
Stap 11: Je komt nu in recovery menu, kies hier voor wipe cache (dit wist alle tijdelijke bestanden en voorkomt dat je een hard reset hoef te doen)
Ik had dit in eerste instantie niet gedaan, maar nadat ik de post van Roy1985 las heb ik alsnog de cache gewiped.
Ik heb de indruk dat daarna de tab nog wat soepeler loopt. Mijn idee is dat alle overgebleven 'zooi' van 3.2 zo verwijderd wordt. Geen idee of dit echt zo is, maar lijkt me logisch.
Je verliest er iig geen data en/of instellingen mee en het is in 10 seconden gepiept.
Ik heb de indruk dat daarna de tab nog wat soepeler loopt. Mijn idee is dat alle overgebleven 'zooi' van 3.2 zo verwijderd wordt. Geen idee of dit echt zo is, maar lijkt me logisch.
Je verliest er iig geen data en/of instellingen mee en het is in 10 seconden gepiept.
[ Voor 13% gewijzigd door Richub op 03-08-2012 03:29 ]
Nee dat weet ik; ik vroeg me dus af of het nodig was, omdat je het bijna nergens anders leest... Heb het iig gisteravond ook gedaan en hij loopt idd soepelJe verliest er iig geen data en/of instellingen mee en het is in 10 seconden gepiept.
Voor het laatste gebruik ik TwonkyBeam. Kun je vanuit allerlei programma's video streamen als het gedeeld kan worden. Werkt dus via het 'delen' van Android zelf en werkt prima in combinatie met een Philips TV.yannickie111 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:33:
Iemand een goede manier om op mijn tab foto's/muziek/filmpjes van mijn pc te kunnen bekijken?
[ Voor 6% gewijzigd door anthonycd op 03-08-2012 10:29 ]
Ehm, ik denk ik installeer ook even de update op een 7500 via Odin. File gekopieerd en herstartte zichzelf. Alleen nu staat het apparaat al 20 minuten op het Samsung glowing logo te animeren...
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Neem aan dat je niet 7510 update op een 7500 geflashed hebt???BtM909 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:37:
Ehm, ik denk ik installeer ook even de update op een 7500 via Odin. File gekopieerd en herstartte zichzelf. Alleen nu staat het apparaat al 20 minuten op het Samsung glowing logo te animeren...
Iemand een idee?
Nope...
Oké, dat scheelt
Dan kom je helaas vanuit de recovery een Wipe te doen, eerste Wipe Cache, dan Wipe Data.
Dan reboot, en daarna zal die wel door starten.

Moet die eerste optie (Re-Partition) ook aanstaan?
Wipe data en alles is dan weg, right?Razer schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:49:
[...]
Oké, dat scheelt
Dan kom je helaas vanuit de recovery een Wipe te doen, eerste Wipe Cache, dan Wipe Data.
Dan reboot, en daarna zal die wel door starten.
[ Voor 61% gewijzigd door BtM909 op 03-08-2012 11:01 ]
Re-partition moet niet aanstaan, enige maar om een Android device echt te bricken is kooien met .PIT files en Re-Partition.BtM909 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:59:
[afbeelding]
Moet die eerste optie (Re-Partition) ook aanstaan?
[...]
Wipe data en alles is dan weg, right?
Volgens mij blijven persoonlijke data zoals foto's en muziek wel staan, echter applicaties worden gewist. Echter durf ik dit niet met 100% zekerheid te zeggen.
Dat werkt iig niet met RTL Xl volgens mij.anthonycd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:28:
[...]
Voor het laatste gebruik ik TwonkyBeam. Kun je vanuit allerlei programma's video streamen als het gedeeld kan worden. Werkt dus via het 'delen' van Android zelf en werkt prima in combinatie met een Philips TV.
Misschien is voor mij gewoon een MHL-kabel het makkelijkste....
Maar alle goedkope kabels die ik dan vind zijn van micro-usb naar HDMI.
En niet van de samsung-aansluiting nar hdmi....
Dat was bij mij ook zo. Via recovery console een wipe cache en een factory reset en daarna startte hij wel door.BtM909 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:37:
Iemand een idee?
Ben je dus wel al je apps en data kwijt, maar ik heb bij een major (3->4) upgrade toch altijd het idee dat het beter is om schoon te beginnen dus ik had het sowieso al in de planning.
[ Voor 0% gewijzigd door d3vlin op 03-08-2012 12:17 . Reden: wipe cash.. lol :-) (cache!) ]
Leaping Lab Rats!
Ja maar data is ook foto's e.d. en daar zit ik even niet op te wachten 
Drie tablets netjes geüpdatet; deze fucked ineens.

[ Voor 6% gewijzigd door BtM909 op 03-08-2012 11:27 ]
Inmiddels gelukt?BtM909 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:26:
Ja maar data is ook foto's e.d. en daar zit ik even niet op te wachten
Nope... (althans, ik wil nog geen factory reset/wipe doen).
Ik ben nu de tablet aan 't opladen... Lees (over reboot loops in 't algemeen) dat een bijna lege batterij nog weleens roet in 't eten wilt gooien. Ik ben ervan overtuigd dat een factory reset wel gaat werken, maar wil toch even kijken of ik zonder kan.
Is het mogelijk om zonder root, bijv. via recovery mode alsnog bij de data te komen?
Ik ben nu de tablet aan 't opladen... Lees (over reboot loops in 't algemeen) dat een bijna lege batterij nog weleens roet in 't eten wilt gooien. Ik ben ervan overtuigd dat een factory reset wel gaat werken, maar wil toch even kijken of ik zonder kan.
Is het mogelijk om zonder root, bijv. via recovery mode alsnog bij de data te komen?
je kunt als je in de recovery mode zit, ervoor kiezen om je systeem te mounten (je pc zal deze dan zien als een ext hdd). Als het goed is kun je dan gewoon bij de data .BtM909 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:18:
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Hoe dan? Ik zie die optie namelijk niet als ik naar recovery modus boot.
Verwijderd
Meer mensen die hebben staan; veeg uw vinger over het scherm om de telefoon te ontgrendelen =/
Kun je uitzetten, weet even niet meer precieze locatie onder instellingen, maar die optie is er, en heet iets met hulptekst.Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:10:
Meer mensen die hebben staan; veeg uw vinger over het scherm om de telefoon te ontgrendelen =/
Voor de mensen die willen rooten zou ik deze twee artikelen even volgen.
Fluitje van een cent. loopt als een zonnetje, alleen de camera werkt niet, maar die gebruik ik niet.
http://galaxytabhacks.com...t-ics-on-galaxy-tab-10-1/
Om Jellybean goed werkend te krijgen wordt aangeraden om de CWM van dit artikel te nemen. Voor de odin uitleg en root heb ik bovenstaande gebruikt.
http://galaxytabhacks.com...laxy-tab-10-1-p7510p7500/
Fluitje van een cent. loopt als een zonnetje, alleen de camera werkt niet, maar die gebruik ik niet.
http://galaxytabhacks.com...t-ics-on-galaxy-tab-10-1/
Om Jellybean goed werkend te krijgen wordt aangeraden om de CWM van dit artikel te nemen. Voor de odin uitleg en root heb ik bovenstaande gebruikt.
http://galaxytabhacks.com...laxy-tab-10-1-p7510p7500/
Als ik mijn tablet vergrendel door op de powerbutton te klikken en hem vervolgens weer ontgrendel is het beeld aan het flikkeren... Iemand idee hoe dit op te lossen?
Heb uiteindelijk gewoon weer 3.2 erop gezet en alles is weer terug in de oude staat, inclusief alle settings en data.
De betreffende persoon gaat wel wachten op de OTA (met het risico dat dit weer gebeurd

Iemand goedkope MHL-kabels gevonden voor de Galaxy Tab 2 10.1?
Ik gebruik nu sinds zijn introductie een iPad 1 als tablet. Nadelen vind ik de afhankelijkheid van iTunes wat meer dan regelmatig voor ernstige problemen zorgt icm een Windows 7 x64 pc.
Daarnaast heb ik een Samsung Galaxy SII smartphone. Bij het syncen van Outlook contacten en agenda via Kies geeft hij al maanden dat er 2 problemen zijn gevonden, maar laat mij raden naar wèlke problemen dat zouden zijn. Ik heb Kies al meermaals schoon geïnstalleerd, ook in een nieuwe Windows install, maar het blijft waardeloos. Google agenda en contacten heb ik geprobeerd, maar gaat het niet worden voor mij. Problemen deden zich voor bij Honeycomb èn Icecream sandwich.
Nu zou ik graag jullie ervaringen horen hoe dat met de Galaxy Tab II 10.1 gaat, het syncen van Outlook agenda en contacten. Zijn daar soortgelijke problemen mee, of werkt dat wèl zoals het zou moeten?
Ik overweeg namelijk om een Tab II aan te schaffen.
En de batterijduur? Want die is bij de SII zeer slecht te noemen, zeg maar gerust zwaar onvoldoende.
Daarnaast heb ik een Samsung Galaxy SII smartphone. Bij het syncen van Outlook contacten en agenda via Kies geeft hij al maanden dat er 2 problemen zijn gevonden, maar laat mij raden naar wèlke problemen dat zouden zijn. Ik heb Kies al meermaals schoon geïnstalleerd, ook in een nieuwe Windows install, maar het blijft waardeloos. Google agenda en contacten heb ik geprobeerd, maar gaat het niet worden voor mij. Problemen deden zich voor bij Honeycomb èn Icecream sandwich.
Nu zou ik graag jullie ervaringen horen hoe dat met de Galaxy Tab II 10.1 gaat, het syncen van Outlook agenda en contacten. Zijn daar soortgelijke problemen mee, of werkt dat wèl zoals het zou moeten?
Ik overweeg namelijk om een Tab II aan te schaffen.
En de batterijduur? Want die is bij de SII zeer slecht te noemen, zeg maar gerust zwaar onvoldoende.
Samsung S23 Ultra 256GB
De accu van een Tab is niet te vergelijken met een smartphone accu.
Volgens mij heeft de Tab2 ruim 7000mAh, dat is een keer of vijf zwaarder als een SGS2.
Ik gebruik mijn Tab dagelijks een paar uur, meestal om te browsen.
Browsen is één van de zwaardere dingen voor een accu.
En dan gaat hij ongeveer 5 a 6 dagen mee, ben daar zeer tevreden over.
Film kun je ongeveer een uur of 10 kijken op één lading.
En wat versta jij onder zeer slecht bij je SGS2?
Bij zwaar gebruik zou hij een uur of 10 mee moeten gaan.
En dat is niet bijzonder slecht, gemiddeld zou ik zeggen.
Volgens mij heeft de Tab2 ruim 7000mAh, dat is een keer of vijf zwaarder als een SGS2.
Browsen is één van de zwaardere dingen voor een accu.
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
Ik denk dat games een van de zwaardere dingen zijn voor de accu
Ik zeg één van de zwaardere dingen.....
Er zijn er dus meerdere, gamen valt daar ook onder idd
Maar er zijn bijzonder weinig reviews te vinden waar dat in getest wordt.
Accuverbruik bij browsen namelijk wel.
Tenminste, als je het doet op de hierboven beschreven wijze.
Er zijn er dus meerdere, gamen valt daar ook onder idd
Maar er zijn bijzonder weinig reviews te vinden waar dat in getest wordt.
Accuverbruik bij browsen namelijk wel.
Het is zelfs zo dat als hij geroot is, hij na de flash naar ICS niet meer geroot is.Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:10:
Bedankt voor de informatie.
Nog één vraagje.
Is de tablet dan ook direct geroot?
Tenminste, als je het doet op de hierboven beschreven wijze.
[ Voor 24% gewijzigd door Oxellaar op 03-08-2012 20:34 ]
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
Dat is redelijk vergelijkbaar met de iPad, en zou voor mij voldoende moeten zijn.Oxellaar schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:07:
De accu van een Tab is niet te vergelijken met een smartphone accu.
Browsen is één van de zwaarder dingen voor een accu.
Weliswaar offtopic, maar gemiddeld een uurtje of 12 à 14, en dan heb ik hooguit 4 x e-mail gecheckt, verder niet gebeld of wat anders gedaan. Dit is een toestel van mijn werk, en ook bij mijn collega's (zo'n 200) is dat dus niet anders. En dat zou niet moeten kunnen.Oxellaar schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:07:
Samsung S23 Ultra 256GB
Je wint mijn internetprijs van de dag. Dit maakte het updaten ff makkelijk. Thanks!Stap 1: Download het programma Odin 1.87
Stap 2: Download de firmware: http://www.hotfile.com/dl/165091178/ea77c7f/P7510XXLPH_P7510XEULPH_XEU.zip.html (dit is de officiële ICS update)
Stap 3: Pak de ROM uit en plats het .tar bestand in de Odin map die je in stap 1 uitgepakt had
[...]
For what it's worth, nog een succesverhaal:
Gisteren m'n ongeroote stock rom Galaxy Tab Wifi only geflashed met de UK stock Rom (via Odin). Na de eerste boot gaat ICS al je apps "upgraden" naar ICS (wat dat ook moge betekenen). Alle settings (wifi, mail, etc), foto's en video's etc blijven bewaard. Het enige wat je kwijt raakt zijn je schermindelingen (icons, widgets), maar daar lig ik niet echt wakker van.
Ik heb mijn cache niet leeggemaakt. Gewoon na het flashen direct geboot.
Wat me opviel is dat ik nog steeds de boekenbol app heb en die nog steeds niet kan verwijderen
. Een paar opvallende apps: Play Books market en Play Movies market. Beiden werken niet in NL. Verder zag ik een Photo Editor die ik niet eerder zag. Verder geen bijzonder apps gesignaleerd. Alles is een stuk sneller geworden.
Gisteren m'n ongeroote stock rom Galaxy Tab Wifi only geflashed met de UK stock Rom (via Odin). Na de eerste boot gaat ICS al je apps "upgraden" naar ICS (wat dat ook moge betekenen). Alle settings (wifi, mail, etc), foto's en video's etc blijven bewaard. Het enige wat je kwijt raakt zijn je schermindelingen (icons, widgets), maar daar lig ik niet echt wakker van.
Ik heb mijn cache niet leeggemaakt. Gewoon na het flashen direct geboot.
Wat me opviel is dat ik nog steeds de boekenbol app heb en die nog steeds niet kan verwijderen

[ Voor 9% gewijzigd door Kama op 03-08-2012 22:58 ]
drs. Kama
Dank! dat samsung toetsenbord is echt een gedrogt
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Bawwww youtube en IC werkt nog steeds niet.
Factory reset, opnieuw de "P7510XEULPH_P7510XXLPH_HOME" rom geflashed maar niks lijkt te helpen.
Toen maar weer terug naar 2.3 gezet en daar werkt youtube gewoon perfect op.
Iemand nog tips?
Factory reset, opnieuw de "P7510XEULPH_P7510XXLPH_HOME" rom geflashed maar niks lijkt te helpen.
Iemand nog tips?
Verwijderd
Hoe krijg je na een installatie van ICS versie 3.2 er dan weer op ?NedStar schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:03:
Bawwww youtube en IC werkt nog steeds niet.
Dit kan je doen met clockwork recovery mod. Natuurlijk wel eerst even een backup maken of mocht het nodig zijn een rom downloaden voor 3.2.
Overigens net Jelly Bean op me tab geflashed maar daar werkt youtube nog steeds bagger op.
Nog even met me router aan het klooien gegaan maar die verdenk ik niet. Ik trek met gemak 65Mbps.
Zou iemand anders gelieve even deze youtube link willen bekijken op zijn/haar tab en laten weten of dit helemaal soepel loopt? Vooral bij de kraan loopt het beeld altijd even vast en het begin loopt ver van soepel.
Bij mij loopt het beeld om de 10-20 sec voor 1-2 sec vast, geluid gaat gewoon door. Kijkt natuurlijk van geen meter en zodra ik de tab van HD naar HQ gooit draait hij ook prima.
Bij 3.2 werkt HD zonder gestotter.
Ik ga van IC en JB weer terug naar 3.2
aangezien ik youtube niet wil missen . Behalve dat de youtube app op het moment gaar is zou ik niet weten wat er aan de hand kan zijn.
Overigens net Jelly Bean op me tab geflashed maar daar werkt youtube nog steeds bagger op.
Nog even met me router aan het klooien gegaan maar die verdenk ik niet. Ik trek met gemak 65Mbps.
Zou iemand anders gelieve even deze youtube link willen bekijken op zijn/haar tab en laten weten of dit helemaal soepel loopt? Vooral bij de kraan loopt het beeld altijd even vast en het begin loopt ver van soepel.
Bij mij loopt het beeld om de 10-20 sec voor 1-2 sec vast, geluid gaat gewoon door. Kijkt natuurlijk van geen meter en zodra ik de tab van HD naar HQ gooit draait hij ook prima.
Ik ga van IC en JB weer terug naar 3.2
werkt bij mij perfect zonder happeringen (ic)NedStar schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:49:
Dit kan je doen met clockwork recovery mod. Natuurlijk wel eerst even een backup maken of mocht het nodig zijn een rom downloaden voor 3.2.
Ik ga van IC en JB weer terug naar 3.2aangezien ik youtube niet wil missen . Behalve dat de youtube app op het moment gaar is zou ik niet weten wat er aan de hand kan zijn.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Voor de mensen die de orginele samsung uk rom hebben geflasht op hun galaxy tab 10.1, is de accu duur er op achteruit gegaan? Ik had dit heel erg toen van gingerbread naar ics op de s2 ging. Ben benieuwd hoe het nu met de accu duur van de tab gaat.
Nee, heb het gevoel dat de accuduur is toegenomen....blueface schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 18:02:
Voor de mensen die de orginele samsung uk rom hebben geflasht op hun galaxy tab 10.1, is de accu duur er op achteruit gegaan? Ik had dit heel erg toen van gingerbread naar ics op de s2 ging. Ben benieuwd hoe het nu met de accu duur van de tab gaat.
Ik heb ICS draaien... Echter heb ik alleen Wifi, geen 3G meer. Rechtsonderin staat een uitroepteken en e wordt aangegeven dat Vodafone NL niet beschikbaar is. Zowel handmatig als automatisch netwerk zoeken lukt niet. Iemand hier ervaring mee? Kan er niks over vindenSnippertje schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:11:
Werkt prima op 3G. Handleiding doe ik morgen kort. Youtube test ik nu ff.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Deze post heb ik even gemist. Sorry.yannickie111 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:50:
Galaxy Tab 2 10.1 past er dus goed in? Klinkt interessant!
De Tab2 zou erin moeten passen. De Tab1 heeft rondom nog een beetje ruimte. Ik denk dat de hoes een halve centimeter langer en breder is dan de Tab1, en een tikkeltje meer ruimte heeft in de hoogte. Als je wil kan ik straks eens proberen met een Transformer TF101, die wat dikker en langer is dan de Tab1.
Heb je wel de apn settings ingesteld?Han schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:06:
[...]
Ik heb ICS draaien... Echter heb ik alleen Wifi, geen 3G meer. Rechtsonderin staat een uitroepteken en e wordt aangegeven dat Vodafone NL niet beschikbaar is. Zowel handmatig als automatisch netwerk zoeken lukt niet. Iemand hier ervaring mee? Kan er niks over vinden
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Nope... geen mogelijkheid meer toe. De SIM kaart wordt ook niet gevonden wanneer ik de tablet aan zet. Ik hoef in ieder geval geen PIN code meer in te voeren, voorheen wel. Dus mijn Tab is een Wifi variant geworden na de update naar ICS. Er is helemaal niks meer te vinden bij instellingen over mobiele netwerken.Michaelg schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 07:14:
Heb je wel de apn settings ingesteld?
Heeft Android 4 misschien Cisco VPN? Ik zag in de specs van de 10.1 Note dat die dat wel heeft.
Morgen op vakantie, en als ik terug ben moet Samsung wel NL update hebben gegeven
Edit: blijkbaar heeft Cisco al een app gemaakt waar geen root meer voor nodig was
Morgen op vakantie, en als ik terug ben moet Samsung wel NL update hebben gegeven
Edit: blijkbaar heeft Cisco al een app gemaakt waar geen root meer voor nodig was
[ Voor 19% gewijzigd door H92! op 06-08-2012 15:01 ]
Ik ben inmiddels wat wijzer geworden voor wat betreft mijn 3G probleem... Ik heb de officiële ICS update geïnstalleerd (P7510XXLPH_P7510XEULPH_XEU) met behulp van de post van Roy1985. Dit betreft waarschijnlijk een WiFi-only update en deze bevat blijkbaar geen 3G pakket.
Ik ga straks, wanneer ik thuis ben, de Italiaanse update draaien. Ik heb meerdere verhalen gelezen op het internet waarin eigenaren van een P7500 zonder problemen hun 3G kunnen gebruiken. Hopen dat het werkt
Ik ga straks, wanneer ik thuis ben, de Italiaanse update draaien. Ik heb meerdere verhalen gelezen op het internet waarin eigenaren van een P7500 zonder problemen hun 3G kunnen gebruiken. Hopen dat het werkt
Niet zo gek, 7510 is wifi only. 7500 is met 3G. Het is maar een tip; eerst lezen voordat je zomaar ergens een rom op gooit, je zal de eerste en vast ook niet de laatste zijn die met de verkeerde rom zijn apparaat bricked.Han schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:25:
Ik ben inmiddels wat wijzer geworden voor wat betreft mijn 3G probleem... Ik heb de officiële ICS update geïnstalleerd (P7510XXLPH_P7510XEULPH_XEU) met behulp van de post van Roy1985. Dit betreft waarschijnlijk een WiFi-only update en deze bevat blijkbaar geen 3G pakket.
Zoals beloofd heb ik de Transformer geprobeerd in de eerder genoemde idadgitz hoes van ebay. De TF101 is iets groter en dikker dan de Tab 10.1; hij past er exact in, nagenoeg zonder speling.Katsunami schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:07:
Deze post heb ik even gemist. Sorry.
De Tab2 zou erin moeten passen. De Tab1 heeft rondom nog een beetje ruimte. Ik denk dat de hoes een halve centimeter langer en breder is dan de Tab1, en een tikkeltje meer ruimte heeft in de hoogte. Als je wil kan ik straks eens proberen met een Transformer TF101, die wat dikker en langer is dan de Tab1.
En.... Welke Italiaanse update? Is de Tab1 in Italië al officieel naar ICS opgewaardeerd?
[ Voor 6% gewijzigd door Katsunami op 06-08-2012 15:55 ]
Vanaf hier kun je bijlezen:Katsunami schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:54:
En.... Welke Italiaanse update? Is de Tab1 in Italië al officieel naar ICS opgewaardeerd?
Frank-NL in "Het Samsung Galaxy Tab 10.1- topic - deel 1"
Rom's voor Italië en UK
Ik kreeg met de Italiaanse een rebootloop op een 3G tablet. Heb uiteindelijk weer gewoon de 3.2 rom erop geladen en die tablet moet maar wachten op de officiële updateHan schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:25:
Ik ga het meemaken... worst-case-scenario is inderdaad terug naar 3.2 of een custom rom met 4.2. De camera in de Tab kan mij gestolen worden, die zo is zo belabberd dat ik deze nooit gebruikBtM909 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:12:
Ik kreeg met de Italiaanse een rebootloop op een 3G tablet. Heb uiteindelijk weer gewoon de 3.2 rom erop geladen en die tablet moet maar wachten op de officiële update
'Italië' is een beetje een understatement.Katsunami schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:54:
Voor de P7500 (3G) is er deze firmware:
GT-P7500 - Italy
PDA: P7500XXLQ8
CSC: P7500OXALQ8
Version: 4.0.4
Date: 2012-07-11
Regions: Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom
Voor de P7510 (Wifi only) is er deze:
GT-P7510 - United Kingdom / Ireland
PDA: P7510XXLPH
CSC: P7510XEULPH
Version: 4.0.4
Date: 2012-07-18
Regions: Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom
Zoals je ziet dezelfde regio's.
Bron: http://www.samfirmware.com/
Leaping Lab Rats!
En daarnaast (voor de volledigheid) zitten alle standaard talen er gewoon in
Ik kan me echt niet vinden in de minpunten in de review van de Galaxy Tab 2 10.1, jullie?
reviews: Samsung Galaxy Tab 2 10.1
Ik wil gewoon de update hebben die bedoelt is voor mijn apparaat/land, en bij mij staat alles standaard toch op engels (TV/PC/Tel etc). Mijn tab is nogsteeds helemaal standaard, heb er toendertijd wel over gedacht om te rooten (vervelend spelletje save game hacken en credits boostenEdgarz schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:48:
Italiaanse 4.04 draait prima, zowel met wifi als 3g. Na update direct NL taal (geen wipe gedaan).
Ik heb geen Tab 2 maar een gewone 10.1 (GT-P7500) en moet zoiezo zeggen dat ik het raar vindt dat de Tab 10.1 nog met Android 3.1 in de lijst staat ipv 3.2. De 3.2 firmware is duidelijk vlotter dan de 3.1, sneller en soepeler of dit invloed heeft op de prestaties (zal wel) weet ik niet. Voor een 'nieuwe' tab 2 (opvolger voor de oude Galaxy Tab) zal het best zijn.yannickie111 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:24:
Ik kan me echt niet vinden in de minpunten in de review van de Galaxy Tab 2 10.1, jullie?
Ik hoop dat zodra in NL de OTA update voor 4.04? komt dat ze de 10.1 nog een keer testen en dan daar een vergelijking mee maken icm de Tab2 10.1.
Dus:
- Galaxy Tab 10.1 - 3.1
- Galaxy Tab 10.1 - 3.2
- Galaxy Tab 10.1 - 4.0
- Galaxy Tab 2 10.1 - 4.0
[ Voor 22% gewijzigd door prutser001 op 06-08-2012 18:54 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Italiaanse 4.04 draait prima, zowel met wifi als 3g. Na update direct NL taal (geen wipe gedaan).
Wat is dan precies het verschil tussen de "Italiaanse" versie en de andere? Als ze hetzelfde zijn waarom duren de updates van die andere landen dan zo lang? Of moet de boekenbol app er nog op
Dat laatste en andere dito aanpassingen. De kernrom is het zelfde. Ik ben inmiddels voorzien van de 'Italiaanse' ICS 4 en het draait geweldig. Omdat ik al een ICS 4 er op had staan waren de taalinstellingen overgenomen en kwam in mijn vertrouwde Nederlandstalig nestje terechtMegamind schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:59:
Wat is dan precies het verschil tussen de "Italiaanse" versie en de andere? Als ze hetzelfde zijn waarom duren de updates van die andere landen dan zo lang? Of moet de boekenbol app er nog op
Het draait als een zonnetje, ook de 3G

En dit heb je gewoon via Odin gedaan? (guide aantal posts terug) of kan het via Kies?Han schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:47:
[...]
Dat laatste en andere dito aanpassingen. De kernrom is het zelfde. Ik ben inmiddels voorzien van de 'Italiaanse' ICS 4 en het draait geweldig. Omdat ik al een ICS 4 er op had staan waren de taalinstellingen overgenomen en kwam in mijn vertrouwde Nederlandstalig nestje terecht
Via de guide van een aantal post terug, maar dan met de ROM voor de P7500 ipv de P7510.prutser001 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:08:
En dit heb je gewoon via Odin gedaan? (guide aantal posts terug) of kan het via Kies?
En voor wat betreft het uitpakken heb ik net iets anders gedaan omdat ik een foutmelding kreeg met slepen vanuit Winrar en met de tweede keer zei Odin dat het Tar bestand corrupt was. Als je het uitpakken doet zoals ik heb gedaan is het 100% zeker goed
Dus dit is de manier zoals ik het heb gedaan:
Stap 1: Download het programma Odin 1.87
Stap 2: Download de firmware:[ROM]P7500XXLQ8
Stap 3: Plaats het .rar bestand in de Odin map, rechtermuisknop, hier uitpakken.
Stap 4: Zet de Tab in Download mode; Tab aanzetten met Volume Down + Power tegelijk indrukken, zodra je Samsung logo ziet powerknop loslaten en volume down inhouden
Stap 5: Je krijgt nieuw menuutje te zien, kies de rechter optie door Volume up te drukken, je zit nu in download mode
Stap 6: Open het programma Odin3v1.87.exe
Stap 7: Klik op knopje PDA, navigeer naar het uitgepakte tar bestand en zorg dat deze onder de knop PDA zit
Stap 8: Laat verder alles zoals het is en druk op start, nu even 3 minuten geduld hebben de firmware wordt nu naar de Tab geschreven
Stap 9: Zodra in scherm pass verschijnt en Tab opnieuw opstart kun je kabel er uit halen, laat de Tab rustig booten
(met dank aan Roy1985)
[ Voor 4% gewijzigd door Han op 06-08-2012 21:13 ]
Zelfde hier, in 10 minuten ben je klaar, zonder BoekenbolHan schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:47:
[...]
Dat laatste en andere dito aanpassingen. De kernrom is het zelfde. Ik ben inmiddels voorzien van de 'Italiaanse' ICS 4 en het draait geweldig. Omdat ik al een ICS 4 er op had staan waren de taalinstellingen overgenomen en kwam in mijn vertrouwde Nederlandstalig nestje terecht
[edit]
alleen jammer dat ik nu geen eBooks meer kan lezen, ik krijg de melding: "Service is binnenkort beschikbaar"
[ Voor 10% gewijzigd door Postman81 op 06-08-2012 23:45 ]
Aangenomen dat die Italiaanse ROM een officiële Samsung-versie is, ga ik ervan uit dat hij in Nederland ook wel beschikbaar komt over een niet al te lange tijd. Ik ga daar dus lekker op wachten.
Dat heb ik ook dus.Postman81 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 23:07:
alleen jammer dat ik nu geen eBooks meer kan lezen, ik krijg de melding: "Service is binnenkort beschikbaar"
Ik ga overstappen naar de Note 10.1 (aangezien deze beschikbaar wordt een dezer dagen / weken).
Nu zit ik alleen met het volgende; mijn Tab 10.1 heb ik verkocht en diegene wil 'm vrijdag hebben maar ik zal een paar app's moeten back-up'en anders zal mijn vrouw niet zo heeel blij zijn; de vorige keer dat ik van 3.1 naar 3.2 ging dacht ik van alles een backup te hebben maar na terugzetten moest ze weer opnieuw beginnen met Angry Birds en Cut The Rope (the core apps op mijn Tab).
Aangezien de structuur van het filesystem anders schijnt te zijn in 4.1; hoe kan ik een backup maken (met bijvoorbeeld Titanium) en deze terugzetten op de Note 10.1? Nadeel is dus dat mijn Tab eerder weg is dan dat ik de Note heb en het dus niet kan testen anders zou ik het niet vragen
Nu zit ik alleen met het volgende; mijn Tab 10.1 heb ik verkocht en diegene wil 'm vrijdag hebben maar ik zal een paar app's moeten back-up'en anders zal mijn vrouw niet zo heeel blij zijn; de vorige keer dat ik van 3.1 naar 3.2 ging dacht ik van alles een backup te hebben maar na terugzetten moest ze weer opnieuw beginnen met Angry Birds en Cut The Rope (the core apps op mijn Tab).
Aangezien de structuur van het filesystem anders schijnt te zijn in 4.1; hoe kan ik een backup maken (met bijvoorbeeld Titanium) en deze terugzetten op de Note 10.1? Nadeel is dus dat mijn Tab eerder weg is dan dat ik de Note heb en het dus niet kan testen anders zou ik het niet vragen
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.