Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Ik heb hele goede ervaringen met MyPhoneExplorer. Werkt ook samen met Outlook e.d.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:18
Ik heb onlangs een Samsung Galaxy Tab 3G aangeschaft en ben nu op zoek naar een Samsung bookcase, maar lees dat er meerdere versie in omloop zijn. Ik zou graag de versie willen hebben met de juiste openingen voor power knop, volume en USB aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb de originele cover van mobielbereikbaar.nl.
Deze heeft een sparing voor power en koptelefoon. Niet voor volume en voor USB moet je het flapje open laten staan als je hem aan de lader legt. Ik heb geen cover gezien waarbij dat echt anders was. Op Youtube kan je van de meeste covers wel een hands-on vinden, dat zoekt een stuk makkelijker in het oerwoud van types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Senor Sjon schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:22:
Ik heb de originele cover van mobielbereikbaar.nl.
Deze heeft een sparing voor power en koptelefoon. Niet voor volume en voor USB moet je het flapje open laten staan als je hem aan de lader legt. Ik heb geen cover gezien waarbij dat echt anders was. Op Youtube kan je van de meeste covers wel een hands-on vinden, dat zoekt een stuk makkelijker in het oerwoud van types.
Bedankt! Wat is het typenummer daarvan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens op onderstaande link.
Is dat misschien iets en niet duur.

http://dx.com/stylish-pro...laxy-tab-10-1-black-95040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Bedankt! Ik wil echter de originele samsung bookcase.

Deze Samsung Galaxy Tab 10.1 Genuine Book Case Cover - Black

Maar ik begrijp dat er 2 versies in omloop zijn? Een met de juiste openingen voor de power knop en de ingang voor de koptelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb deze besteld: http://www.mobielbereikba...tand-case-black-origineel

Levering was zeer snel. Veel goedkoper ga je deze niet vinden origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Road Runner schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:40:
Ik heb onlangs een Samsung Galaxy Tab 3G aangeschaft en ben nu op zoek naar een Samsung bookcase, maar lees dat er meerdere versie in omloop zijn. Ik zou graag de versie willen hebben met de juiste openingen voor power knop, volume en USB aansluiting.
Er zijn twee versies in omloop, eentje zonder opening bij power, eentje met. Volgens mij zijn de huidige modellen de versie met opening bij de power, omdat dit een verbeterde versie is. Kijk eens op Ebay/Amazon, daar kun je ze voor 30 euro krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Die op Amazon UK had ik ook al gespot, maar is dit het juiste model?

Dit staat op de site ''Item model number: EFC-1B1NBEC''

Wie kan mij helpen de juiste keus te maken. Wil dus de versie met de juiste openingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:00
Ik heb zelf deze aangeschaft: http://www.ebay.com.au/it...ageName=ADME:L:OC:NL:3160 en ben daar echt heel tevreden over. Stuk goedkoper dan de originele van Samsung, maar doet goed zijn werk.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Toen ik dat ding twee weken geleden bestelde was ie op Amazon nog 24,50 + 4,50 verzenden. De super saver was 29 pond met onbekende levertijd. Met een koers van ongeveer 1:1,20 vond ik het niet de moeite waard om daar te bestellen voor vijf euro verschil en onbekende levering. Maar aan je link te zien zijn ze dus weer binnen. :P

Bol.com heeft nu ook de deskstand in de aanbieding voor 15 euro. Nu kan je wel je slag slaan met tab accessoires. :D

Volgens de foto's trouwens heeft de amazon versie geen sparing voor de power knop. De sparing voor de camera is vrij kansloos, als je een foto wilt nemen, zit de flap er toch voor.

[ Voor 11% gewijzigd door Señor Sjon op 09-05-2012 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Senor Sjon schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:35:
[...]

Toen ik dat ding twee weken geleden bestelde was ie op Amazon nog 24,50 + 4,50 verzenden. De super saver was 29 pond met onbekende levertijd. Met een koers van ongeveer 1:1,20 vond ik het niet de moeite waard om daar te bestellen voor vijf euro verschil en onbekende levering. Maar aan je link te zien zijn ze dus weer binnen. :P

Bol.com heeft nu ook de deskstand in de aanbieding voor 15 euro. Nu kan je wel je slag slaan met tab accessoires. :D

Volgens de foto's trouwens heeft de amazon versie geen sparing voor de power knop. De sparing voor de camera is vrij kansloos, als je een foto wilt nemen, zit de flap er toch voor.
Bedankt voor de info. Maar welke type moet ik nu hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Volgens mij zijn de cases nu allemaal van de nieuwe versie, dus met gat bij powerknop. Dus kies gewoon de goedkoopste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
H92! schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:49:
Volgens mij zijn de cases nu allemaal van de nieuwe versie, dus met gat bij powerknop. Dus kies gewoon de goedkoopste ;)
Toch vind je op het internet allemaal verschillendem typenummers, dus ik twijfel daar erg aan.
Die van Amazon UK heeft ''EFC-1B1NBEC'' als typenummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het is maar een cover hoor, het is ook weer geen wereldbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik ben een grote fan van m'n smartcover van Vandenberg: http://www.ebay.nl/sch/i...._sacat=See-All-Categories (op dit moment de bovenste 3, ik heb zelf een paarse)

Afbeeldingslocatie: http://i717.photobucket.com/albums/ww173/vandenbergtelecom/black.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jolobe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-03-2023
Road Runner schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:40:
Amazon.de : Blurex. 27,50€ prima cover, goede bescherming en uitgangen zijn met gesloten hoes bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf heb de EFC-1B1NBECSTD en die is met gat voor de powerknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Zie dat de zwarte P7500 bij Dixons nu maar €399,99 kost, is die Tab 2 al beschikbaar dat de prijs omlaag gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nee, maar ze maken wel vast ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-10 23:20
crispo schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:26:
Zie dat de zwarte P7500 bij Dixons nu maar €399,99 kost, is die Tab 2 al beschikbaar dat de prijs omlaag gaat?
Denk niet dat ie echt veel goedkoper gaat worden, ik zal als ik jou eens kijken op marktplaats. Ik heb de mijne voor €300,- gekocht en was helemaal nieuw alleen 1x uitgepakt maar geen één krasje enz :) Aan de boekjes te zien had hij deze bij een Hi abo "gekregen".

Maar goed ben nog steeds erg tevreden met de mijne, hij werkt perfect ik heb geen enkel probleem met Kies samen met deze Tab. Zoals iemand anders aangaf de Galaxy S2 werkt wat soepeler maar goed dan vergelijk je een Exynos 1,2 Ghz met een Tegra 2 1,0 Ghz. Tuurlijk dat de Exynos beter presteert.

Enige wat ik me afvraag is kan iemand de goede orginele cover "link" geven waar ik deze zo goedkoop mogelijk kan kopen? Ik wil de goede hebben waarbij ik elke knop kan gebruiken. Aangezien ik liever alles orgineel wil hebben en geen namaak covers wil hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Jou vraag interesseert mij ook, het is mij nog steeds niet duidelijk wat nou het juiste typenummer is van de originele Samsung bookcover met alle openingen voor het bedienen van de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb de link gepost, volgens mij is de hoes nooit leverbaar geweest met bereikbare volumeknoppen. Die van Amazon zou je moeten mailen, aangezien de foto's de 'oude' hoes zijn. Op ebay vind je voornamelijk namaak, daar staan in de regel geen logo's op.

Wat mij wel opvalt, is dat de hoes relatief zwaar is, weegt bijna hetzelfde als de tab voor je gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Hallo allemaal,

Ik krijg zowel mijn SGS2 als mijn Tab P7510 (HC 3.2, PDA: XWKL1 CSC=PHN, Phone:? ) op geen enkele manier aan de praat via Kies. Ik wil graag weten wat de PDA, CSC en Phone codes zijn van mijn Tab P7510. Inmiddels weet ik via de Tab zelf dat mijn PDA versie XWKL1 is en via het tooltje "CSC Samsung Galaxy S" mijn CSC "PHN" is. Maar hoe kom ik achter de Phone versie zonder Kies. Is daar een Android appje voor? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Road Runner schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 07:49:
Jou vraag interesseert mij ook, het is mij nog steeds niet duidelijk wat nou het juiste typenummer is van de originele Samsung bookcover met alle openingen voor het bedienen van de knoppen.
Hallo, kijk eens even naar mijn vorige post, daar heb ik het typenummer al gegeven. Lezen is wel een kunst. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
@linkkrw: ik ben niet op zoek, heb er al eentje.

Over die hoes, ik heb mijne vorig jaar oktober deze besteld via eBay, is een originele met modelnummer EFC-1B1NBECSTD en datum 2011-08-01 (staat op de sticker op de verpakking). Deze heeft geen openingen bij de power- en volumeknop. Volgens mij had ik ergens gelezen dat latere producties wel beschikken over extra openingen.

edit: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37078004

[ Voor 5% gewijzigd door crispo op 10-05-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crispo schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:46:

Over die hoes, ik heb mijne vorig jaar oktober deze besteld via eBay, is een originele met modelnummer EFC-1B1NBECSTD en datum 2011-08-01 (staat op de sticker op de verpakking). Deze heeft geen openingen bij de power- en volumeknop. Volgens mij had ik ergens gelezen dat latere producties wel beschikken over extra openingen.

Apart, die van mij heeft hetzelfde modelnummer maar die heeft wel een opening voor de powerknop, die heb ik hier gekocht:

http://www.hardwarewebwin...alaxy-black-p-572001.html

Voor zover ik weet bestaan er geen modellen met een opening voor de volumeknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Ja daarom vraag ik het maar even, aangezien de ene dit zegt en de andere dat. Aangezien ik het vrij dure cover vind wil ik het wel zeker weten. Had SamsungMobileNL al tweet gestuurd maar kreeg geen antwoord.. Nog maar een poging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie helpt mij?
ik heb geprobeerd het antwoord te zoeken op het forum middels de zoekfunctie, maar helaas zonder resultaat.

Bij het openen van een pfd bestand vraag hij of ik het bestand wil openen in Polaris of ebook. Nu heb ik per ongeluk aangevinkt dat de pdf bestanden altijd in ebook geopend moeten worden. Maar ik wil dit graag terugzetten. Wil ebook gebruiken voor mijn boeken en niet voor elk pdf bestand!

Wie weet mij te vertellen hoe ik deze instelling terug kan zetten?

Alvast bedankt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-10 23:28
crispo schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:46:

Ik volg dit een beetje en snap niet waarom Samsung een case laat produceren waarbij niet alle knoppen toegankelijk zijn. Ik snap hem niet hoor..... of denk ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spykes22
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-12-2022
ik heb mijn case gewoon bij neckermann gekocht en samsung book case orgineel !

top ding met alle uitsparingen zelfs voor de aan en uit knop...

mooi en ultra slank design !!!

heb nog ff vraagje als je de orginele dock heb pas hij dan ook met de book cover in de standaard van de dock..?

of moet je elke keer de cover er af halen...?

ze zijn alle twee van samsung zelf...? wie weet hier raad mee..? og ervaring met de dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
spykes22 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:25:
ik heb mijn case gewoon bij neckermann gekocht en samsung book case orgineel !

top ding met alle uitsparingen zelfs voor de aan en uit knop...

mooi en ultra slank design !!!

heb nog ff vraagje als je de orginele dock heb pas hij dan ook met de book cover in de standaard van de dock..?

ze zijn alle twee van samsung zelf...? wie weet hier raad mee..? og ervaring met de dock
Welk typenummer staat er op? bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
spykes22 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:25:

Nee, je moet de cover eraf halen om hem in de dock te doen.
Road Runner schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:33:
[...]

Welk typenummer staat er op? bedankt!
Scroll is effe naar boven. Het modelnummer is al enkele keren vermeld en als je wat meer leest, lees je dat het huidige model een gat heeft bij de aan/uitknop (ja.. het is hetzelfde modelnummer als die zonder gat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
Misschien zijn er gewoon heel wat productiefoutjes in omloop, elke keer kwamen ze er gewoon te laat achter dat ze weer een uitsparing vergeten waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Laatst online: 08-10 22:40
Hierbij een poging om dit topic opnieuw leven in te blazen..... (en er nog iets van te maken?)

Hoe ziet/zien jou Samsung Galaxy Tab 10.1 scherm/schermen er uit?

Na een paar uurtjes Google en Photoshop (de icoontjes) (slechtste photoshopper ooit) vind ik dat het resultaat er wel mag zijn!

Het is een enkel scherm met widgets die gekoppeld zijn aan diverse applicaties en het ziet er uit als een soort Metro-interface..

Misschien nog een paar kleine aanpassingen maar ben er op dit moment zelf al erg blij mee!

Afbeeldingslocatie: http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s320x320/560048_3407130222342_1392532118_32949221_1013514281_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als ik heel eerlijk ben, vind ik dat wel een goede voor een nieuw topic. Mits men daar dan ook bij vermeld hoe ze het scherm hebben gerealiseerd (welke widgets, apps e.d. gebruikt) :)

Ikzelf heb genoeg ideetjes, maar wacht nog eerst (wacht al een tijdje :P) op ICS voordat ik straks m'n scherm opnieuw kan gaan inrichten.

[ Voor 27% gewijzigd door BtM909 op 11-05-2012 00:06 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:21

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Heb laatst met de Wehkamp actie een Galaxy Tab gekocht maar ik heb last van een scheef scherm. Ik heb inmiddels de eerste die ik ontvangen heb teruggestuurd en vandaag een nieuwe ontvangen, maar ook bij deze zie ik het weer: het scherm zit er niet recht in. Rechtsonder zie ik een zwart randje tussen de bezel en het scherm, terwijl ik dit linksonder niet zie. Ook zit er aan de gehele rechter kant een zwarte rand terwijl het scherm links tot onder de bezel doorloopt.
Hebben meer mensen hier last van? Ben aan het twijfelen of ik ook deze weer terugstuur.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
RedFox schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:22:
Heb laatst met de Wehkamp actie een Galaxy Tab gekocht maar ik heb last van een scheef scherm. Ik heb inmiddels de eerste die ik ontvangen heb teruggestuurd en vandaag een nieuwe ontvangen, maar ook bij deze zie ik het weer: het scherm zit er niet recht in. Rechtsonder zie ik een zwart randje tussen de bezel en het scherm, terwijl ik dit linksonder niet zie. Ook zit er aan de gehele rechter kant een zwarte rand terwijl het scherm links tot onder de bezel doorloopt.
Hebben meer mensen hier last van? Ben aan het twijfelen of ik ook deze weer terugstuur.
Ik heb hier zelf geen last van.. Bij mij ziet het er perfect uit. Maar de Wehkamp actie gaat toch over de 8.9 inch of heb ik wat gemist :?
Scroll is effe naar boven. Het modelnummer is al enkele keren vermeld en als je wat meer leest, lees je dat het huidige model een gat heeft bij de aan/uitknop (ja.. het is hetzelfde modelnummer als die zonder gat).
Daar gaat het niet om, mensen zeggen dat meer versies in de omloop zitten. Dus wij wouden gewoon zekerheid hebben voordat we €40,-+ gaan uitgeven voor een covertje. Want het was nog steeds niet duidelijk vertelt omdat de ene zei die heeft het niet andere zegt die heeft het wel op de type nummer. Maar als jij zegt dat elke cover zelfde typenummer heeft moeten we dus maar hopen dat we de nieuwe versie krijgen en niet een restpartijtje?

@Maasonline, Instellingen > Applicatie > Appnaam > Standaardinstellingen wissen. Echter weet ik niet zeker als je dit moet doen bij de E-Book app of de App waarmee je dan selecteert om de PDF te openen heb mijn Tab niet mee op mn stage :)

[ Voor 4% gewijzigd door V-rg op 11-05-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Maasonline, Instellingen > Applicatie > Appnaam > Standaardinstellingen wissen. Echter weet ik niet zeker als je dit moet doen bij de E-Book app of de App waarmee je dan selecteert om de PDF te openen heb mijn Tab niet mee op mn stage :)
Thanks inkkrw, het is gelukt!

Heb de standaardinstellingen van E-Book gewist! Krijg nu weer de vraag of ik de actie wil voltooien met polaris of E-Book...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Welke E-reader gebruiken jullie? ik heb er een paar geprobeerd maar deze werkten slecht. Plus nog het feit dat het scherm gaat dimmen na de ingestelde tijd, dit wil je toch niet als je aan het lezen bent?

Ben verder echt tevreden over de Tab, al gebruikt het vrouwtje hem het meest (en de oudste weet ook al goed de weg ;) ) Zelf doe ik bijna alles op mijn Nexus.

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Ik had antwoord gekregen van SamsungMobileNL over de cover.

http://www.smacc.nl/samsu...ung-efc-1b1n-beschermhoes

Daar staat dus de goede typenummer ook en was inderdaad typenummer die boven ook paar keer vermeld staat.

Graag gedaan hoor Maas, help graag mede "Samsung'er"(/Android gebruiker) :+

[ Voor 3% gewijzigd door V-rg op 11-05-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
linkkrw schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:01:
Ik had antwoord gekregen van SamsungMobileNL over de cover.

http://www.smacc.nl/samsu...ung-efc-1b1n-beschermhoes

Daar staat dus de goede typenummer ook en was inderdaad typenummer die boven ook paar keer vermeld staat.

Graag gedaan hoor Maas, help graag mede "Samsung'er"(/Android gebruiker) :+
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

The Deaken schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:57:
Welke E-reader gebruiken jullie? ik heb er een paar geprobeerd maar deze werkten slecht. Plus nog het feit dat het scherm gaat dimmen na de ingestelde tijd, dit wil je toch niet als je aan het lezen bent?

Ben verder echt tevreden over de Tab, al gebruikt het vrouwtje hem het meest (en de oudste weet ook al goed de weg ;) ) Zelf doe ik bijna alles op mijn Nexus.
Ik gebruik Aldiko. Voldoet prima. Ik mis wel de mogelijkheid om in landscape mode 2 pagina's te kunnen tonen. Het leest niet erg lekker als je een hele brede pagina hebt. Daarnaast ziet dat er ook wel wat leuker uit. Zag dat er ook nog 2 andere apps zijn (een van Bol en eentje van Samsung), maar die heb niet geprobeerd, zou het wel jammer vinden als ik kwijt raak waar ik was gebleven in de diverse boeken.

Voordeel van Aldiko is dat je kunt koppelen met je Calibre catalog. Ik heb naast de Galaxy ook nog een echte e-reader die ik geregeld voer met mobi/epub files. Om dat een beetje bij te houden gebruik ik Calibre. Deze gebruik ik ook om te categoriseren (ik heb redelijk wat boeken/pdf's). Met Aldiko kun je die bibliotheek benaderen en gewoon de boeken downloaden die je wilt hebben. Ideaal! :)

Dimmen binnen Aldiko weet ik niet. Ik weet wel dat hij een eigen brightness level heeft welke soms in conflict raakt met die van de tab zelf.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:21

RedFox

Heb je een OV ofzo?

linkkrw schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:44:
[...]

Ik heb hier zelf geen last van.. Bij mij ziet het er perfect uit. Maar de Wehkamp actie gaat toch over de 8.9 inch of heb ik wat gemist :?
De actie was inderdaad de 8.9 inch, maar deze was uitverkocht dus heb ik een 10.1 gekregen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grootma
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-08-2024
In deze thread heb ik al een aantal vragen gehoord over het laden van de Tab met een andere lader dan de standaard Samsung lader, bijvoorbeeld met een gewone 12V naar 5V USB lader. Samsung heeft een controlecircuit in de Tab ingebouwd, dat controleert of er een 'echte' Samsung voeding aangesloten is. Is dit niet het geval, dan zal de Tab niet of nauwelijks laden.
Dit is echter makkelijk te verhelpen, door bijvoorbeeld dit kabeltje te kopen. Met de schakelaar bepaal je of de kabel in charge-modus of data-modus staat.
Voor de knutselaars onder ons, die niet bang zijn om een soldeerbout ter hand te nemen is er nog een goedkopere oplossing.
Men neme een oude USB verlengkabel, onderbreek de D- en D+ draden (wit en groen) en soldeer deze aan tabletzijde aan elkaar. Soldeer vervolgens twee weerstanden van 33K en 10K volgens dit schema aan de draden.
De D- en D+ USB aansluitingen komen hierdoor op 1,1 V te staan, de tab zal hierdoor denken dat er een echte Samsung lader is aangesloten en zal braaf gaan laden, ook als de lader maar 1000mA kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Of je koopt gewoon een nieuwe oplader voor €10~20,- en ben je ook klaar. Hoeft niet een originele lader te zijn.

Want een kabeltje te strippen om de draadjes aan elkaar te solderen en dan vervolgens via een schema weerstandjes vast te solderen (die 99% van de mensen ook nog moet kopen) is voor mij toch iets teveel moeite. Zelfs een originele voor €35,- (heb maar één site gezien dus kan goedkoper zijn) zou ik nog eerder kopen dan dit te doen.

Het is misschien leuk voor bepaalde Tweakers maar ik vind persoonlijk de moeite niet opwegen voor de kosten van een nieuwe :) Of ik ben gewoon lui aan het worden.

[ Voor 7% gewijzigd door V-rg op 11-05-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grootma
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-08-2024
linkkrw schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:03:
Of je koopt gewoon een nieuwe oplader voor €10~20,- en ben je ook klaar.
Het is misschien leuk voor bepaalde Tweakers maar ik vind persoonlijk de moeite niet opwegen voor de kosten van een nieuwe :)
Daar ben je toch Tweaker voor?
Helaas heeft Samsung iets te goed naar zijn directe concurrent gekeken, en daarmee ook wat vreemde zaken overgenomen (proprietary lader, geen USB host, geen micro SD etc.). Als ik een van die onhebbelijkheden voor niets kan fixen, dan is dat mooi meegenomen.
Een complete oplader kopen kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Leuke deal gevonden op Bol.com voor 15 euro heb je de Docking station voor de Galaxy Tab 10.1!

Desktop Docking Station voor Samsung Galaxy Tab 10.1 (EDD-D1B1BEGSTD)

Gebruik de volgende code en je krijgt GRATIS verzending: CRM-195-NKP-1205

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je coupon-code werkt niet meer.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
BtM909 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 02:04:
Je coupon-code werkt niet meer.
Nu wel, heb hem aangepast!

Uiteraard kan de code ook op andere bestellingen worden toegepast, dus veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Bummer, heb em al besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edmunt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 19:19
Iemand een idee hoe ik de extra schermen op de Galaxy Tab kan verwjderen?

Ik heb 5 schermen op de Galaxy Tab, ik zou graag 2 schermen overhouden. Dus als je naar links en rechts gaat kun je van scherm veranderen. Standaard staan er 5 op.

Een tweede vraag, weet iemand hoe je een wallpaper instelt zonder de originele foto te moeten "crobben"? Nu moet ik steeds een bepaald gedeelte van de foto selecteren voor als wallpaper te zetten.

[ Voor 29% gewijzigd door edmunt op 12-05-2012 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Volgens mij zijn die beide dingen in geval van de originele launcher niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 18:18
Weet er iemand een goede lader voor de tab? Ik heb een Amerikaanse versie en daar zit een erg slecht wit tussen stukje bij waardoor hij amper in het stopcontact blijft zitten. Aangezien het kabeltje een normale usb kabel is heb ik al de lader van mijn telefoon geprobeerd, maar deze heeft denk ik niet genoeg kracht. Het duurt namelijk ongelofelijk lang voordat de tab dan volledig opgeladen is.

Ik zie op internet bijvoorbeeld deze staan

http://www.pdashop.nl/pro...axy-tab-7-0-8-9-10-1.html

Maar dat vindt ik een beetje duur, zijn er goede voor een euro of 10? Ik heb alleen de stekker nodig waar de USB kabel in gaat, maar hij moet wel genoeg stroom leveren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:40

zwelgh

-**-

Met simple image wallpaper free kan je wallpapers in z'n geheel plaatsen. Installeert zich als live wallpaper en dan is het een kwestie van plaatje toevoegen en klaar.

Schermen verwijderen of extra toevoegen kan met Go Launcher. Erg fijne launcher die je tab ook nog eens sneller maakt. Kan op elke standaard galaxy tab geïnstalleerd worden.
edmunt schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 08:52:
Iemand een idee hoe ik de extra schermen op de Galaxy Tab kan verwjderen?

Ik heb 5 schermen op de Galaxy Tab, ik zou graag 2 schermen overhouden. Dus als je naar links en rechts gaat kun je van scherm veranderen. Standaard staan er 5 op.

Een tweede vraag, weet iemand hoe je een wallpaper instelt zonder de originele foto te moeten "crobben"? Nu moet ik steeds een bepaald gedeelte van de foto selecteren voor als wallpaper te zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door zwelgh op 12-05-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
thriller schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:32:
Weet er iemand een goede lader voor de tab? Ik heb een Amerikaanse versie en daar zit een erg slecht wit tussen stukje bij waardoor hij amper in het stopcontact blijft zitten. Aangezien het kabeltje een normale usb kabel is heb ik al de lader van mijn telefoon geprobeerd, maar deze heeft denk ik niet genoeg kracht. Het duurt namelijk ongelofelijk lang voordat de tab dan volledig opgeladen is.

Ik zie op internet bijvoorbeeld deze staan

http://www.pdashop.nl/pro...axy-tab-7-0-8-9-10-1.html

Maar dat vindt ik een beetje duur, zijn er goede voor een euro of 10? Ik heb alleen de stekker nodig waar de USB kabel in gaat, maar hij moet wel genoeg stroom leveren natuurlijk.
Ik heb zelf deze. Het is maar een kleinig ding, en hij wordt wel wat warmer dan de originele lader maar hij laadt prima op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
dragon2 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:49:
[...]

Ik heb zelf deze. Het is maar een kleinig ding, en hij wordt wel wat warmer dan de originele lader maar hij laadt prima op.
Bedankt voor de link, deze ziet er een stuk steviger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Thriller tip, als je een lader koopt moet je kijken dat het 2A output heeft, dat heeft de origineel namelijk ook. Zo weet je zeker dat hij goed oplaad.

Maar ik vind trouwens de accu wel geweldig van deze tab, gaat echt lang mee zelfs als ik veel erop game :) Daar kan mijn S2 nog wel wat van leren haha.

[ Voor 4% gewijzigd door V-rg op 12-05-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
De lader van Van den Berg is prima. Geen rood kruis tijdens opladen, de lader is 2.1A i.p.v 2A. En de kabel kan zowel gebruikt worden voor laden en als datakabel. Enige nadeel is dat de stekker niet in een geaard stopcontact past, maar alleen in ongeaarde, platte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik Allshare aanzet op mijn tab, dan zie ik mijn nas, ik zie alle bestanden. Gedownloade videos, mijn fotos en filmpjes en muziek. De muziek speelt de tablet keurig af. En verder niks. Krijg alleen maar de melding dat het bestand niet afgespeeld wordt, of kan worden. Het zijn geen rare bestanden. Jpg en avi/mov.

Wat kan er zijn. Via Mediahouse kan ik de nas wel benaderen en films tonen, maar dan werkt geluid weer niet.

Graag advies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

thriller schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:32:
Weet er iemand een goede lader voor de tab? Ik heb een Amerikaanse versie en daar zit een erg slecht wit tussen stukje bij waardoor hij amper in het stopcontact blijft zitten.
Heb je niet deze lader erbij gekregen:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/1z31mw5.jpg

Dan kan je ipv de connector gewoon een stekker van een printer gebruiken :) Ideaal en geeft mij extra lengte voor het opladen van m'n tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik zag vanmorgen pas dat er eindelijk een opvolger komt:

http://www.bol.com/nl/p/samsung-p5110-galaxy-tab2-10-1-inch-wifi-titanium-silver/9005000012231237/?promo=ADVNLBFD000000DF0612P13C99#product_description

Is er eigenlijk al meer bekend over het verschil tussen de 10.1 en de 10.1 tab2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:41

Erik80

Sinds 1980

dit mag in het vervolg in een Topic Repot, alleen maar naar Google verwijzen is off topic.

[ Voor 87% gewijzigd door Bullet NL op 14-05-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Erik80 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:27:
[...]

Ja...vraag maar eens aan Google
Wauw, dat is redelijk kortaf :X

Er staat inderdaad al een en ander op het web over de opvolgers, maar diverse berichten spreken elkaar tegen. Zo wisselen de berichten nogal eens over een dual/quadcore, schermresoluties, aansluitingen, etc. Dus ik vind het niet zo heel gek dat hij vraagt of er ergens een betrouwbare en recente bron is...

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
Precies .Gertjan. dat dacht ik ook al...Ik had al een aantal maal gepoogd op google maar helaas allemaal dummy pagina's. Zelfs als ik bij de productspecificaties van bol.com kijk naar de Tab2 zie ik geen reden om de nieuwe te kopen omdat deze identiek zijn aan de oude. Vandaar dat ik het hier eens vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 19:33

jmk

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 08:50:
Als ik Allshare aanzet op mijn tab, dan zie ik mijn nas, ik zie alle bestanden. Gedownloade videos, mijn fotos en filmpjes en muziek. De muziek speelt de tablet keurig af. En verder niks. Krijg alleen maar de melding dat het bestand niet afgespeeld wordt, of kan worden. Het zijn geen rare bestanden. Jpg en avi/mov.

Wat kan er zijn. Via Mediahouse kan ik de nas wel benaderen en films tonen, maar dan werkt geluid weer niet.

Graag advies...
Als ik met mijn Android telefoon van Samsung een media file wil afspelen, dat ik bijvoorbeeld net heb overgepompt met AndSMB, dan moet eerst de media worden gescant in de media library voordat hij verschijnt in de gallery. Als ik het bestand wil openen vanuit "mijn bestanden" voordat dat scannen gebeurd, dan geven mijn videospelers ook niet thuis. Na het scannen wel.

Nou weet ik niet of je remote bestanden kan laten scannen in de media library, maar wat je ook zou kunnen doen is een player/viewer gebruiken die niet afhankelijk is van de media library. VLC is mogelijk een goede player voor je.

Hopelijk zet dit je iets in de goede richting.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:41

Erik80

Sinds 1980

lordloeder schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:29:
Precies .Gertjan. dat dacht ik ook al...Ik had al een aantal maal gepoogd op google maar helaas allemaal dummy pagina's. Zelfs als ik bij de productspecificaties van bol.com kijk naar de Tab2 zie ik geen reden om de nieuwe te kopen omdat deze identiek zijn aan de oude. Vandaar dat ik het hier eens vraag.
Op wat minor wijzigingen is ie ook hetzelfde...

http://www.engadget.com/2012/02/29/samsung-galaxy-tab-2-10-1-hands-on-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
Dank je wel; kortom niet erg indrukwekkend verschil met de huidige variant dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Nee inderdaad aangezien Galaxy Tab 1 ook gewoon ICS krijgt zie ik verder totaal geen reden om over te gaan naar de Tab 2. Maar goed we zullen wel zien bij de benchmarks als daar verschil zit, hoewel dat sowieso is vanwege ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:00
linkkrw schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:00:
Nee inderdaad aangezien Galaxy Tab 1 ook gewoon ICS krijgt zie ik verder totaal geen reden om over te gaan naar de Tab 2. Maar goed we zullen wel zien bij de benchmarks als daar verschil zit, hoewel dat sowieso is vanwege ICS.
Beetje jammer dat het half mei is, en we nog steeds geen ICS hebben. Zal me ook niks verbazen als Samsung pas ICS vrijgeeft ver nadat de Tab2 gelanceerd is.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 19:33

jmk

Als ze het maar goed doen. En dat is soms heel moeilijk voor Samsung.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
BtM909 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 21:30:
[...]

Heb je niet deze lader erbij gekregen:
[afbeelding]

Dan kan je ipv de connector gewoon een stekker van een printer gebruiken :) Ideaal en geeft mij extra lengte voor het opladen van m'n tab.
Dat is inderdaad de oplader die ik heb, zal is zoeken naar een stekker die past. Denk niet dat ik er zo een heb liggen. Morgen even de stad in en zoeken naar een goede oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Vraagje, zijn er ook een soort van dockingstations met speakers en waarmee je hem gelijktijdig kunt opladen?
En waar eventueel ook een Samsung galaxy s3 in past.
Dus om met of je tab of met je tel. Muziek kunt afspelen en gelijk kunt opladen.
En met muziek bedoel i wel een knap stukje muziek.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:28
Okee... Kies is nog een erger stuk brak gedrocht dan ik dacht. :r

Ik heb met Kies nooit een werkende connectie gekregen met mijn 2 Android apparaten. (Galaxy S Plus en Galaxy Tab 10.1) Kan ook aan mij liggen, dacht ik nog.

Maar: De afgelopen week heb ik 6 mensen proberen te helpen om Kies bij hun werkend te krijgen met hun telefoons: 6x mislukt. Kies kan dus uiteindelijk op 7 verschillende PC's geen enkele verbinding krijgen met minstens 8 verschillende Android telefoons, en 2 tablets. (mijn tab en een Galaxy Tab 7 inch)

Gelukkig werkt Kies Air wel, daarmee heb ik deze mensen iig kunnen helpen.

Wat er is met Kies weet ik niet, maar dat Samsung zo'n walgelijke bak brochem uitbrengt om je Android apparaat te beheren, daar kan ik met m'n pet niet bij. Breng dan liever niets uit, en verwijs gewoon naar Kies Air in de market voor backups enzo.

Sorry voor de rant, maar dit moest me even van het hart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Le_Freak ! schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:49:
Vraagje, zijn er ook een soort van dockingstations met speakers en waarmee je hem gelijktijdig kunt opladen?
En waar eventueel ook een Samsung galaxy s3 in past.
Dus om met of je tab of met je tel. Muziek kunt afspelen en gelijk kunt opladen.
En met muziek bedoel i wel een knap stukje muziek.
De aansluiting voor een S3 is microUSB, die aansluiting heeft een Tab niet, dus gaat nooit werken. Voor Android zijn sowieso weinig van dit soort accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-10 09:39

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

Ik zag geen apart root topic dus dump het hier:

bij de laatste stap van het rooten in ClockworkMod Recovery begint mijn scherm te flippen (knipperen bewegen).
Tab reageert nog wel (kan met volume buttons opties selecteren) maar de juiste zip selecteren is erg lastig.

Iemand hier ooit van gehoord of last van gehad. (google vind veel als je termen met flashing screen root gebruikt maar niets hierover.)

Tab 10.1 wifi&3g 16gb

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roalt
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-10 20:49
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 01:56:
Leuke deal gevonden op Bol.com voor 15 euro heb je de Docking station voor de Galaxy Tab 10.1!

Dank je! Besteld met coupon code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

B.Lensen schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:43:
Ik zag geen apart root topic dus dump het hier:

bij de laatste stap van het rooten in ClockworkMod Recovery begint mijn scherm te flippen (knipperen bewegen).
Tab reageert nog wel (kan met volume buttons opties selecteren) maar de juiste zip selecteren is erg lastig.

Iemand hier ooit van gehoord of last van gehad. (google vind veel als je termen met flashing screen root gebruikt maar niets hierover.)

Tab 10.1 wifi&3g 16gb
Dit topic is er wel: crispo in "Het Samsung Galaxy Tab 10.1 Custom Rom Topic"

En ook daar word over jouw probleem gesproken en hier kun je ook lezen hoe dit op te lossen ;)

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-10 09:39

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

The_Cyberspace schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:03:
[...]

Dit topic is er wel: crispo in "Het Samsung Galaxy Tab 10.1 Custom Rom Topic"

En ook daar word over jouw probleem gesproken en hier kun je ook lezen hoe dit op te lossen ;)
iets met lange neuzen en kijken, bedankt

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !

[url="http://www.bol.com/nl/p/desktop-docking-station-voor-samsung-galaxy-tab-10-1/9005000011428329/"]Desktop Docking Station voor Samsung Galaxy Tab 10.1 (EDD-D1B1BEGSTD
Thankx, besteld en binnen! Dat zijn nog eens tips wat geld scheelt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Richub schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:30:
Okee... Kies is nog een erger stuk brak gedrocht dan ik dacht. :r

Ik heb met Kies nooit een werkende connectie gekregen met mijn 2 Android apparaten. (Galaxy S Plus en Galaxy Tab 10.1) Kan ook aan mij liggen, dacht ik nog.

Maar: De afgelopen week heb ik 6 mensen proberen te helpen om Kies bij hun werkend te krijgen met hun telefoons: 6x mislukt. Kies kan dus uiteindelijk op 7 verschillende PC's geen enkele verbinding krijgen met minstens 8 verschillende Android telefoons, en 2 tablets. (mijn tab en een Galaxy Tab 7 inch)

Gelukkig werkt Kies Air wel, daarmee heb ik deze mensen iig kunnen helpen.

Wat er is met Kies weet ik niet, maar dat Samsung zo'n walgelijke bak brochem uitbrengt om je Android apparaat te beheren, daar kan ik met m'n pet niet bij. Breng dan liever niets uit, en verwijs gewoon naar Kies Air in de market voor backups enzo.

Sorry voor de rant, maar dit moest me even van het hart...
Heb je de telefoon wel in MTP modus staan zodra je deze aansluit? Met Opslag modus werkt het inderdaad niet. Daarnaast zijn de juist Drivers wel geïnstalleerd?

Aangezien ik 7 computers wel erg veel vind, ik weet ook met 100% zekerheid te zeggen dat het niet aan Kies zelf ligt, ik heb immers nooit problemen met Kies. Aantal keer op mijn computer geïnstalleerd, nooit problemen en zelfs op mijn stage werkt het.

Echter wat me wel eens opgevallen was dat, één de drivers wel geïnstalleerd moeten zijn en twee dat hij echt in MTP Modus moet staan en geen enkele andere. In Windows moet hij dus het zien als telefoon en niet als een externe opslag bij (Deze) Computer.

Om zo te zeggen, Odin moet de telefoon kunnen herkennen.

Ik vind Kies een prima programma, snap niet dat mensen zeuren maar bij mij heb ik nooit problemen gehad die puur aan Kies lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip, zowel de code als het product. Goedkoop genoeg om de aankoop een keer te verantwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:41:
[...]

Bedankt voor de tip, zowel de code als het product. Goedkoop genoeg om de aankoop een keer te verantwoorden ;)
Graag gedaan!

Mooie officiële Samsung accessoire voor weinig geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptol
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-05-2023
Ook ik heb de dock gisteren besteld en vandaag binnen! Mooi prijsje, meer had ik er ook niet voor over gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
ptol schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 19:08:
Ook ik heb de dock gisteren besteld en vandaag binnen! Mooi prijsje, meer had ik er ook niet voor over gehad...
Ja, de prijs is precies goed, dat vond ik ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
linkkrw schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:54:
[...]

Heb je de telefoon wel in MTP modus staan zodra je deze aansluit? Met Opslag modus werkt het inderdaad niet. Daarnaast zijn de juist Drivers wel geïnstalleerd?

Aangezien ik 7 computers wel erg veel vind, ik weet ook met 100% zekerheid te zeggen dat het niet aan Kies zelf ligt, ik heb immers nooit problemen met Kies. Aantal keer op mijn computer geïnstalleerd, nooit problemen en zelfs op mijn stage werkt het.

Echter wat me wel eens opgevallen was dat, één de drivers wel geïnstalleerd moeten zijn en twee dat hij echt in MTP Modus moet staan en geen enkele andere. In Windows moet hij dus het zien als telefoon en niet als een externe opslag bij (Deze) Computer.

Om zo te zeggen, Odin moet de telefoon kunnen herkennen.

Ik vind Kies een prima programma, snap niet dat mensen zeuren maar bij mij heb ik nooit problemen gehad die puur aan Kies lag.
Ik ben een redelijk ervaren gebruiker, dus ja: die telefoons stonden juist ingesteld. Op mijn Galaxy Tab 10.1 met HC 3.2 kan ik deze instelling trouwens niet vinden/wijzigen.

Ik heb vandaag op mijn werk eens verder gevraagd, en nu blijkt dat Kies en Vista of Win7 vaker deze problemen oplevert. Een snelle run op Google levert een shitload aan resultaten met dezelfde problemen op.

Als je een OS zonder UAC hebt werkt Kies veel makkelijker. UAC uitzetten geeft dus de beste kans op een goede verbinding. Mijn telefoon heb ik inmiddels met Kies kunnen laten verbinden, maar de Tab krijgt hoe dan ook geen verbinding.

Mij lijkt het dat dit de oorzaak is:
Ik kan op mijn Tab de USB verbinding niet configureren. De optie die daarvoor op mijn telefoon staat is er niet op mijn Tab:
Afbeeldingslocatie: http://richub.no-ip.org/web/tab.jpg
Op mijn Galaxy S Plus staat de USB instelling optie tussen Bluetooth en Tethering in.

[ Voor 6% gewijzigd door Richub op 17-05-2012 05:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 11:08
Heren, ik kom een website tegen waar de 10.1 tab voor 289 is aan te schaffen. Volgens mij veruit de goedkoopste plek. Enig idee of dit betrouwbaar is? Gaat om:

http://www.pcwinkeljc.nl/....php?p=66&s=&opt=2&id=340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:00
Dirrukje schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:58:
Heren, ik kom een website tegen waar de 10.1 tab voor 289 is aan te schaffen. Volgens mij veruit de goedkoopste plek. Enig idee of dit betrouwbaar is? Gaat om:

http://www.pcwinkeljc.nl/....php?p=66&s=&opt=2&id=340
http://forum.www.trosrada...p?t=117590&start=99999999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 11:08
Ahh, dank voor de link, daar had ik wat aan. Toch blijf ik nog met heel wat twijfel zitten :P Maar eventjes een nachtje over slapen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Dirrukje schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:35:
Ahh, dank voor de link, daar had ik wat aan. Toch blijf ik nog met heel wat twijfel zitten :P Maar eventjes een nachtje over slapen denk ik.
Ik zat ook te denken om hier toen één te kopen maar heb besloten om via marktplaats maar één te kopen. Ik heb de P7500 voor €300,- overgekocht van iemand op marktplaats. Hij was nog helemaal nieuw, garantie doe ik wel via Samsung zelf. Ik was dus al goedkoper uit dan als ik deze nieuw koop, vaak gaan de P7510 versies al 2e hands over de brug voor €300,-.

Als je dus goedkopere tablet wil hebben zou ik je adviseren om dus van iemand over te kopen die hem niet tot nauwelijks heeft gebruikt dan bij deze bedrijf te kopen.

Zeker zijn reacties op het radar forum vind ik getuigen van onprofessionele gedrag. Wil je liever echt nieuwe kopen bij een winkel, geef aub die paar tientjes meer uit bij een webwinkel die bijv. hier bij Pricewatch vermeld staat. Jij wilt niet weken wachten op je tablet, geloof me maar. Dat is echt niet die paar tientjes waard op al een bedrag van €300,-

@Richub

Ik heb zelf Windows 7 Ultimate x64 met UAC ingeschakeld. Ik ervaar echt geen problemen met mijn Samsung Smartphones/Tablet, maar ook bij Windows XP levert het inderdaad geen problemen op.

Maar goed als je je Smartphone of Tablet aansluit via USB, wat geeft hij aan bij (Deze) Computer? Geeft hij het aan als een externe opslag of echt als een mediadevice? (maak desnoods even screen van dat).

[ Voor 15% gewijzigd door V-rg op 18-05-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Net de Galaxy tab 2 besteld. Morgen kan ik hem ophalen, wordt mijn eerste tab ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Ik heb inmiddels ook mijn Tab met Kies kunnen laten verbinden, door Kies als administrator uit te voeren. Mocht ICS voor mijn Tab uitkomen, dan kan ik dus gewoon upgraden via Kies. :)

Nog even voor de search:
Heb je in Vista of Windows 7 UAC aanstaan, voer Kies dan als administrator uit, anders krijgt Kies geen verbinding met je Android apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Richub schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:14:
Ik heb inmiddels ook mijn Tab met Kies kunnen laten verbinden, door Kies als administrator uit te voeren. Mocht ICS voor mijn Tab uitkomen, dan kan ik dus gewoon upgraden via Kies. :)

Nog even voor de search:
Heb je in Vista of Windows 7 UAC aanstaan, voer Kies dan als administrator uit, anders krijgt Kies geen verbinding met je Android apparaat.
Dat is raar..

Afbeeldingslocatie: http://pornokoekjes.nl/image/563359925ab4e4883c20c5c93062f300.jpg

Kijk maar naar mij Shortcut van Kies. Staat geen "schild" en hij vraagt bij mij niet om Admin rechten, zoals je ziet Synct hij mijn Galaxy S2 en Galaxy Tab 10.1 gewoon prima tegelijk zelfs zonder rechten. (Ik heb Windows 7 Ultimate x64).

Maar goed je kan in ieder geval syncen en daar gaat het om, zeker als ICS uitkomt ervoor :*)

[ Voor 5% gewijzigd door V-rg op 18-05-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Even over is, ik verwacht de uitrol voor de 10.1 na de lancering van de S3, dus rond half juni.

Btw al iemand een vergelijking met de tab2 gemaakt?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Ik heb de Samsung Galaxy Tab 10.1 Clip-in Case - Black met type nummer EFC-1B1NBEC deze week op www.amazon.co.uk besteld.

Ik ben ebnieuwd of dit het type is met de juiste openingen voor de powerknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 22:59
Vervelende aan Kies is dat het een soort van loterij is en dat er geen peil op te trekken is wanneer het wel of niet werkt en waarom.
Kies werkte hier perfect vanaf dag één maar na enkele weken niet aangesloten te zijn geweest is er met geen mogelijkheid meer een verbinding te krijgen.
De tablet roept iets over MPT, in de Windows Explorer is de tablet te benaderen maar Kies roept na enige tijd alleen maar dat er een service niet gestart kan worden oid op de tablet en dat is het.
Alle tips en truuks die voorbijkomen op de vele forums waar mensen soortgelijke problemen hebben heb ik ondertussen geprobeerd maar tot nu toe zit de gouden tip er niet bij.
Soortgelijke verhalen hoor ik overigens ook van collega's die problemen hebben met de Galaxy SII en Kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Kies vindt het op de mac ook nog eens leuk om zomaar ineens de cpu vol te trekken. Een vervelend stukje software.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Ik heb 'n vraag over mijn Galaxy Tab (GT-P7500):

Ik heb 'm geroot, en er clockworkmod opgezet om eens te kijken wat de custom roms doen die er voor deze Tab zijn. Uiteindelijk blijken deze nog zo buggy te zijn dat ik steeds weer terug ging naar de stock rom die er al op zat.

Nu wil ik de root eraf hebben, en ook clockworkmod zodat de tab weer is zoals hij uit de fabriek kwam.

Alleen kom ik er via XDA en google niet uit. Ook kan ik mijn versie (XXKL3) van de stock rom niet terugvinden als .img om die via Odin terug te zetten. Op deze pagina geeft een zoekopdracht naar XXKL3 geen resultaat.
Op XDA vind ik eigenlijk alleen unroot guides voor de GT-P7510 en verder bar weinig over mijn GT-P7500.

Weet een van jullie hoe ik mijn Tab weer in de orginele staat terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Road Runner schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 09:44:
Ik heb de Samsung Galaxy Tab 10.1 Clip-in Case - Black met type nummer EFC-1B1NBEC deze week op www.amazon.co.uk besteld.

Ik ben ebnieuwd of dit het type is met de juiste openingen voor de powerknop.
Ik heb deze ook gisteren bij amazon besteld, maar wordt geleverd vanuit total digital stores UK, en jouwe?
hopelijk krijg ik ook de juiste versie
Pagina: 1 ... 36 ... 56 Laatste