videokaart voor 300W voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een goede grafische kaart (PCI-e low profile) die werkt op een voeding van 300W. In mijn PC kan geen andere zwaardere voeding ivm model PC en model voeding. Er zit nu een onboard graka in met gedeeld geheugen tot ongeveer 350MB, een Intel Q45/43.

Ben op zoek naar een losse PCI-e low profile kaart ivm videobewerken en gamen en om mijn RAM geheugen te sparen.

PC is Fujitsu Siemens Epsrimo E7935, Intel Core 2 Quad 2,6 Ghz, 4 GB RAM, 7200 Rpm 1TB HDD.

Dus: wat is een goede (liever de beste) 300W PCI-e low profile videokaart voor videobewerking, gamen en HD films kijken? Bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Kijk naar kaarten die geen extra PCI-e 6-pin connector gebruiken, deze verstoken niet meer dan 75W die het PCI-e slot zelf kan leveren en daar zou je voeding wel op berekend moeten zijn. Snelste ATI kaart hierin was een poos geleden de 5670, maar grote kans dat er inmiddels wel een opvolger is van ATI of Nvidia. Dat gamen zal echter nooit fantastisch worden met zo'n kaartje, dus dat zou ik loslaten en voor weinig een 5450 oid kopen, ideaal voor een htpc. Welk videobewerkingspakket gebruik je, want de meesten doen verder niks met een videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 19:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) [BBG aanschaf] Videokaarten
2) crossposten is op GoT niet toegestaan: suggesties videokaart met 300W

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.