Ben op zoek naar een goede grafische kaart (PCI-e low profile) die werkt op een voeding van 300W. In mijn PC kan geen andere zwaardere voeding ivm model PC en model voeding. Wat zijn goede kaarten (iets verouderde kaarten vind ik ook prima)? Kan niet echt iets vinden aangezien de meeste tegenwoordig minimaal 400W nodig hebben. Alvast bedankt!
wat is goed. Wat wil je er mee. Gamen, films. Wat heb je nu. etc. etc. etc. etc. etc
Volgens mij hoort dat hier thuis. [BBG aanschaf] Videokaarten
Er zit nu een onboard graka in met gedeeld geheugen tot ongeveer 350MB, een Intel Q45/43. Ben op zoek naar een losse PCI-e low profile kaart ivm videobewerken en gamen en om mijn RAM geheugen te sparen.
PC zelf is Intel Core 2 Quad 2,6 Ghz, 4 GB RAM, 7200 Rpm 1TB HDD. Bedankt voor de tip van de andere post maar kan daar door de bomen het bos niet zien, sorry. Vandaar nieuwe topic.
Dus: wat is een goede (liever de beste) 300W PCI-e low profile videokaart voor videobewerking, gamen en HD films kijken? Bedankt voor jullie reacties!
PC zelf is Intel Core 2 Quad 2,6 Ghz, 4 GB RAM, 7200 Rpm 1TB HDD. Bedankt voor de tip van de andere post maar kan daar door de bomen het bos niet zien, sorry. Vandaar nieuwe topic.
Dus: wat is een goede (liever de beste) 300W PCI-e low profile videokaart voor videobewerking, gamen en HD films kijken? Bedankt voor jullie reacties!
De afkorting BBG staat voor "Best Buy Guide" die mensen daar kunnen je helpen
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.