Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:50:
daarnaast je pvp voorbeeld en daarna de 110 en 108 passe niet bij elkaar, eerst is het 101 en dan 110, gene idee voro ons hoe de stat zijn als 108.
en als je 400 kills tege over 18 deaths heb klinkt het dat meeste pvp niet op 110 gebeurd. of je vind het pas da je kan pvppen als je kill death ratio boven de 10 is ja
Silkroad bestond uit meerdere Level caps ^^
Enkele jaren terug was 90 maximum level. Dit was nog prima te doen met de hand.
Toen had je ongeveer 1miljard exp nodig om van 0 naar 90 te komen.
Nu met 110 is dat 40miljard en binnenkort 167miljard. Dit is niet meer te doen voor bijna iedereen.
Bovendien is het verschil tussen een Level 110 en 108 enorm. Dit omdat je op level 110 net weer even een paar upgrades krijgt in damage etc. in elke klasse. Hierdoor heeft een 110 een stuk sterkere attack.
400 kills tegen over 18 deaths is gewoon goed zijn in Guild war pvp.
Hier komen enkele honderden mensen in grote groepen tegen elkaar te staan.
Ik ben zelf een wizard en blijf dus vaak op de achtergrond met hit en run. Vandaar de hoge kill en lage death.
Maar toen ik bijv 108 was kon ik een warrior van 110 nog niet genoeg schade toebrengen. Terwijl nu ik 110 ben kan ik dat makkelijk. (Scheelt ongeveer 10-15% in damage.)
(In shooter termen ben ik dan de sniper en de ander een Bazooka gebruiker.)
Al ben je nog zo goed in Pvp op level 108, een kind zonder enige skills maait je zo neer op 110.
En als dat kind dan gewoon naar max gebot heeft en jij hebt 7 jaar lang dag in dag uit lopen grinden.
Dan zou ik mijzelf echt verdomd dom vinden.
Het probleem in RPGs tegenwoordig is gewoon de absurte aantallen EXP die je nodig heb voor je echt goed KAN zijn.
Dat zorgt ervoor dat mensen zoals ik overstappen op een bot, omdat het gewoon niet te doen is qua tijd.
Maar nogmaals, je hebt 2 type botten.
De PvE bot voor grinden
en de PvP bot voor tegen andere mensen.
De eerste gebruik ik, maar de 2de ben ik fel tegen.
Want deze bot laat je poppetje automatisch spelen tegen een andere speler. (Het aimbot idee met automatisch schieten.) Dan haal je alle fun uit het spel. Want het 1 tegen 1 idee of vaak ook het 8 tegen 8 of 50 vs 50 idee van silkroad is geweldig.
Hier vereist het gewoon teamwork omdat je allemaal verschillende klasse hebt. Daar is MIJN fun in het spel.
Dat ellenlange grinden is gewoon prut. (En dan praten we over JAREN, niet maanden zoals eerst.)
Maar nu de vraag aan de tegenstanders van bots.
Zou jij zelf het geduld hebben om een spel als silkroad te gaan spelen als Legit. Zonder bot of andere hulp middelen. In de wetenschap dat je mogelijk 8-9 jaar bezig bent om maximaal te worden en een kans te maken in Pvp combat?