videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zou een upgrade van mijn videokaart de moeite waard zijn??
ik zou denk ik ook een sterkere voeding moeten hebben voor een betere videokaart

q6700 2,66mhz 2,67mhz quad core
gtx 260 videokaart
p5n-e sli moederbord
4 gig geheugen
voeding 350 watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-07 12:34

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Wellicht zou je er even bij willen posten wat je precies wil gaan doen. Verder betreffende de voeding zijn er topics hier op GoT welke je perfect aan kunnen geven wat voor voeding je nodig hebt.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag een betere videokaart met direct een sterkere voeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreku88000
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:30
Bijvoorbeeld dit topic. En verder lijkt het me idd handig dat je er ook even bij vermeld wat je er mee wilt gaan doen en wat je zelf al aan info gevonden hebt.

Lenovo Thinkpad Yoga X380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb per ongeluk dit onderwerp aangemaakt het zou eigenlijk bij videokaarten moeten staan maar heb al geklikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 11:27

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Als je een een betere videokaart wil dan kun je het beste een 650W voeding nemen of meer.
Maar dat ligt ook maar aan het type videokaart hoe beter hoe groter de voeding is die je moet kopen

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag games draaien zoals f1 2010 en dirt 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb verder wel een 200 euro over voor alleen de videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreku88000
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:30
Als je als laatste gepost hebt, kun je ook de edit knop gebruiken om je post aan te passen en hoef je niet meteen een nieuwe post te plaatsen. Verder zou het handig zijn als je ook laat zien wat je zelf al aan research gedaan hebt.

Lenovo Thinkpad Yoga X380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben eigenlijk van plan om mijn computer naar de computerwinkel te brengen en dat zij het voor mij uitzoeken welke videokaart en voeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-07 08:20

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

De GTX260 is (nog steeds) een leuke kaart om mee te gamen, vooral als je hem overclockt (kan in de regel prima bij die dingen).F1 2010 en Dirt 2 draait hij bij mij op 1920x1200 met hoog detail vrij vloeiend, alleen zonder of met lage AA instellingen. Maar op die resolutie zie je al snel geen blokkies meer hoor. Op 1650x1080 zou je de AA ook al omhoog kunnen gooien.

Een nieuwere, snellere videokaart (GTX460/560 of HD5850/5870/5950 oid) verbruikt heus niet méér dan je GTX260 dus als je het nu met je 350W voeding redt (knap trouwens! Lijkt me namelijk erg laag) zul je je voeding niet hoeven te vervangen. Kijk hiervoor gewoon eens wat benchmarks en reviews na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja deze gtx 260 heb ik indertijd gekocht voor 300 euro ik draai call of duty black op minium bij een test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoi, en welkom op GoT!

GoT is een forum waar je met (bijna) al je vragen terecht kunt, maar waar we er wel voor gekozen hebben om een stukje eigen inzet van de topicstarters te vragen. Zo is het de bedoeling dat je duidelijk omschrijft wat de reden is om het topic te openen, wat de problemen zijn en wat je zelf al geprobeerd hebt om een antwoord op je vraag te vinden.

Lees bijvoorbeeld Het algemeen beleid #topicplaatsen en **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? even goed door, dan snap je denk ik wel waarom dit topic niet helemaal voldoet :)

Ik denk dat je het beste even voor jezelf het een en ander uit kunt zoeken, reviews lezen en je een beetje inlezen. Als je dat gedaan hebt kun je je, onderbouwde, vraag kwijt in [BBG aanschaf] Videokaarten. Dit topic gaat dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.