Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-09 12:59
Brad Pitt schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:08:
[...]

Succes! Echter zoals gezegd dus een 3-kolommen brede widget, dus weer weg gehaald. Maar dat terzijde ;)

[afbeelding]
Vette shizzle! Fijn om te zien.

En wat het je drieklommer betreft: het is nu een 3x3 widget, hoe zou jij het het liefste zien?? (en dan moet het nog steeds een beetje zichtbaar zijn) Ik heb ook nog een schermvullende widget in de maak voor de live-kaarten, dus dan zou deze in principe wel wat kleiner kunnen :)

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
goudvisblub schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:11:
En wat het je drieklommer betreft: het is nu een 3x3 widget, hoe zou jij het het liefste zien?? (en dan moet het nog steeds een beetje zichtbaar zijn)
Mja aangezien ik gewoon de stock TouchWiz launcher draai heeft die 4 kolommen. Dus een even aantal kolommen zou fijn zijn omdat ik gecentreerd mooier vind. Of een optie natuurlijk: 2, 3 of 4 kolommen :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
Brad Pitt schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:15:
[...]

Mja aangezien ik gewoon de stock TouchWiz launcher draai heeft die 4 kolommen. Dus een even aantal kolommen zou fijn zijn omdat ik gecentreerd mooier vind. Of een optie natuurlijk: 2, 3 of 4 kolommen :)
Check, ik zet het op het lijstje en ga er weer eens wat mee experimenteren. (optie is niet mogelijk denk ik, anders moet je met een conditioneel statement de XMl-definitie laten kiezen en die wordt juist vanuit het Manifest aangeroepen. Dat wordt dus meerdere widgets aanmaken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:05
Grappig om te zien dat toch een aantal van de apps die ik gebruik, door Tweakers zijn gemaakt :)

Ik ben ook bezig met de mijne, wat het is hou ik nog even voor me maar ik zal tzt hier ook een beta APK droppen.

Beetje vreemd wel, dat Android developen. Sommige dingen die makkelijk lijken zijn hondsmoeilijk en dingen die erg complex lijken zijn zo gebeurd. Bijvoorbeeld een op C2DM gebaseerde app, dat heb ik net in een half uurtje aan de gang gekregen. Leuk is het in ieder geval wel, en een compleet andere manier van programmeren dan op desktop of internet.

De meeste ruzie heb ik over het algemeen nog wel met de Manifest trouwens. Wat een onding.

[ Voor 7% gewijzigd door doltishDuke op 05-07-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:08:
[...]

Succes! Echter zoals gezegd dus een 3-kolommen brede widget, dus weer weg gehaald. Maar dat terzijde ;)

[afbeelding]
Offtopic: Welk icon pack heb je daar gebruikt? Ziet er nice and shiny uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:39:
Offtopic: Welk icon pack heb je daar gebruikt? Ziet er nice and shiny uit!
iPhonious :)

[ Voor 15% gewijzigd door Brad Pitt op 06-07-2011 09:46 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 13:29
doltishDuke schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:40:
De meeste ruzie heb ik over het algemeen nog wel met de Manifest trouwens. Wat een onding.
Dat valt toch wel mee als je Eclipse gebruikt? Wordt automatisch gegenereerd; het enige wat je hoeft te doen is je activities en permissions erin te gooien en evt. een theme toepassen. Wat voor problemen heb je dan?

Wie gebruikt er hier trouwens Admob in zijn apps? Ik moet zeggen dat ik toch een beetje teleurgesteld ben in de opbrengst, maar ook in de kwaliteit van de ads. Soms CPC's van €0,01, vaak €0,02 en soms €0,05. Hoe is dat bij jullie?

[ Voor 21% gewijzigd door eXtReMeBiE op 06-07-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:05
eXtReMeBiE schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:55:
[...]

Dat valt toch wel mee als je Eclipse gebruikt? Wordt automatisch gegenereerd; het enige wat je hoeft te doen is je activities en permissions erin te gooien en evt. een theme toepassen. Wat voor problemen heb je dan?

Wie gebruikt er hier trouwens Admob in zijn apps? Ik moet zeggen dat ik toch een beetje teleurgesteld ben in de opbrengst, maar ook in de kwaliteit van de ads. Soms CPC's van €0,01, vaak €0,02 en soms €0,05. Hoe is dat bij jullie?
Het is wel te doen hoor, maar ik heb een natuurlijke afkeer van XML. Hoe het komt weet ik niet, maar zelfs een doodsimpele RSS feed kan ik al een hele jihad tegen houden als het moet :P

Ik ben nog aan het kijken naar een verdienmdel voor mijn apps. Ik heb de indruk dat op Android betaalde apps niet werken, maar toch kost elke gebruiker mij effectief geld. Je zou eens moeten meten hoeveel van je gebruikers die adblocker voor Android hebben draaien, daar ben ik opzich wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
eXtReMeBiE schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:55:
[...]

De laatste 30 dagen heb ik een eCPM van $0.65 en een CTR van 1.42%, gemiddeld $0.045 per click.

[ Voor 4% gewijzigd door Niekfct op 06-07-2011 15:58 ]

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Zojuist 2.1 van Super Deals in de Market gezet met o.a. de volgende nieuwtjes:

- Winkel categorieën toegevoegd (drogisterijen, slijterijen en overige winkels)
- Orientatie opties voor landscape modus
- Wijzig de lettertype voor de titelbalk
- Sortering kan nu ook opgeslagen worden

Deze werden allemaal hier door Tweakers aangevraagd geloof ik.

Volgende update zal o.a. een SMS en mailfunctie van het boodschappenlijstje bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

dhhdante schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 01:21:

Volgende update zal o.a. een SMS en mailfunctie van het boodschappenlijstje bevatten.
SuperDeal/SuperApp! De toevoeging van drogisterijen is ook prima. (Je mist alleen de DA nog?) (Dat was iets waar mijn vriendin naar op zoek was toen ik het liet zien om mijn telefoon.)

Ik ben wel erg benieuwd of supermarkten zelf deze data aan je leveren? Zijn ze in het algemeen blij met de service die je hun consumenten levert?

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Dank je :)

De lijst wordt sowieso uitgebreid, ik zoek even naar tijd om dit te doen. De DA zal ik op mn to-do lijstje zetten.

Met de meeste supermarkten heb ik geen contact gehad, sommigen wel en daar heb ik dan toestemming van gekregen en van Hoogvliet bijvoorbeeld krijg ik het elke week toegestuurd.

Of ze blij zijn kan ik dus niet van allemaal zeggen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dit vervelend vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Mooie update! _O_

Van mijn vrouw moet ik melden dat ze er blij mee is. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
En de nieuwe versie van Het Weer in Nederland staat in de market, https://market.android.com/details?id=com.hetweer.in.nl

De twee belangrijkste veranderingen zijn de herinvoering van de landschapsmodus: als je je telefoon draait kun je de Live en Gisteren-kaarten op groot formaat bekijken. De knoppenbalk is dan even onzichtbaar om een brievenbuseffect te voorkomen.

En er zit nu ook een 2x2 widget in de app: ziet er een stuk strakker uit dan de grotere widget en er passen nog twee icoontjes naast. Dank voor de suggestie Mr.Pitt ;)

Mocht je nog op- of aanmerkingen hebben dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
D4V3 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:23:
Ik heb een tijdje geleden een Android app gemaakt voor de ING internet bankier klanten die gebruik maken van TAN code SMSjes. Normaal moet je naar je SMS inbox gaan, het berichtje openen en de TANcode lezen; Vrij omslachtig. Mijn app zorgt er voor dat je zonder dat je je toestel aan hoeft te raken direct je tancode op je scherm te zien krijgt. De App heet EasyTAN en is gratis te downloaden.

[afbeelding]

Hier de Android Market link: https://market.android.com/details?id=com.indentity.easytan
Sinds een week of twee doet deze app het niet meer bij mij, bij mijn vrouw werkt het nog wel op haar toestel. Ik heb de app geherinstalleerd maar dat lost niets op. Heb je nog tips hoe ik dit weer werkend kan krijgen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
pven schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:30:
[...]

Mooie update! _O_

Van mijn vrouw moet ik melden dat ze er blij mee is. :Y)
Dank! :D
En je mag melden aan je vrouw dat ik het graag gedaan heb :Y)
goudvisblub schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:39:
En de nieuwe versie van Het Weer in Nederland staat in de market, https://market.android.com/details?id=com.hetweer.in.nl

De twee belangrijkste veranderingen zijn de herinvoering van de landschapsmodus: als je je telefoon draait kun je de Live en Gisteren-kaarten op groot formaat bekijken. De knoppenbalk is dan even onzichtbaar om een brievenbuseffect te voorkomen.

En er zit nu ook een 2x2 widget in de app: ziet er een stuk strakker uit dan de grotere widget en er passen nog twee icoontjes naast. Dank voor de suggestie Mr.Pitt ;)

Mocht je nog op- of aanmerkingen hebben dan hoor ik het graag!
2x2 widget is idd beter. Voor de toekomst zou je evt ook nog wat meer functionaliteiten in de widget kunnen bouwen, want nu zie ik er nog niet veel nut in. Bijv. een optie wat er moet gebeuren indien er op getikt wordt. Optie 1 is dat je de app opent, optie 2 is dat de widget een ander scherm laat zien en je zo door een paar schermen heen kunt tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
dhhdante schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:22:
[...]
Optie 1 is dat je de app opent, optie 2 is dat de widget een ander scherm laat zien en je zo door een paar schermen heen kunt tikken.
Ha dat is een interessante!
Optie 1 doet 'ie nu al he, maar wat bedoel je precies met een extra scherm?

Het liefst zou ik bij een klik de grote kaart laten zien, waarna je door de kaarten heen kunt swipen. Maar dat dan zonder dat je het hele programma opent. Een soort grey box dus. Ik zat ook al te denken een het implementeren van een setje buttons om verschillende kaarten te bekijken. Of natuurlijk een grey box met buttons :9

Maar ik worstel wel met de functionaliteit van de widgets idd, erg moeilijk om dat zinnig te maken. Want de vraag blijft: wat willen de gebruikers echt??? Erg moeilijk om daar de vinger achter te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Ik bedoel dat je dan een ander plaatje ziet. Ik zit zelf ook aan een widget te denken voor mijn app, maar ik heb me nog niet verdiept in de widget mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

SuperDeals net geinstalleerd: Helemaal goed, gaat meteen een <ja> huis-aan-huis - <nee> reclamefolders sticker op de brievenbus plakken, scheel weer een paar kilo oud papier in de week

Kan je ook een versie maken met bouwmarkten erin ? (SuperKlus ofzo)

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
dhhdante schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:11:
Ik bedoel dat je dan een ander plaatje ziet. Ik zit zelf ook aan een widget te denken voor mijn app, maar ik heb me nog niet verdiept in de widget mogelijkheden.
Ah ik snap het, ik heb net nog wat zitten puzzelen: op de 2x2 widget zou ik twee knoppen kunnen maken (< en > ) en daar een navigatieroutine achter hangen. Dat is nog wel te doen in de ruimte onder het kaartje.

En bij jou: mensen een categorieselectie laten maken en die in de widget zetten. Zou wel heel tof zijn: altijd de laatste bier- en koffieaanbiedingen in je startscherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
JAMF schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:28:
SuperDeals net geinstalleerd: Helemaal goed, gaat meteen een <ja> huis-aan-huis - <nee> reclamefolders sticker op de brievenbus plakken, scheel weer een paar kilo oud papier in de week

Kan je ook een versie maken met bouwmarkten erin ? (SuperKlus ofzo)
Hehe super! :D

En ja, ik denk dat ik ook bouwbedrijven wil toevoegen. Maar Super Klus klinkt wel erg cool _/-\o_
goudvisblub schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:30:
[...]

Ah ik snap het, ik heb net nog wat zitten puzzelen: op de 2x2 widget zou ik twee knoppen kunnen maken (< en > ) en daar een navigatieroutine achter hangen. Dat is nog wel te doen in de ruimte onder het kaartje.

En bij jou: mensen een categorieselectie laten maken en die in de widget zetten. Zou wel heel tof zijn: altijd de laatste bier- en koffieaanbiedingen in je startscherm :)
Juist ja, dat is nog makkelijker. En ja bij mij is zoiets idd wel een idee en ik wil ook een boodschappenlijst widget maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RunaR, bedankt voor de geweldige app!

N.a.v. dit topic heb ik de 4x1 widget geïnstalleerd van de Regen Detector.

Komt er nog een optie om de uren te configureren, zodat ik de interval kan wijzigen of vaste tijden kan opgeven?

Ik gebruik overigens nu nog de free versie, omdat ik geen Creditcard meer heb en geen Paypal.
Hopelijk worden er in de toekomst nog meer betalingsmogelijkheden aangeboden. (SMS, iDeal, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:47:
RunaR, bedankt voor de geweldige app!

N.a.v. dit topic heb ik de 4x1 widget geïnstalleerd van de Regen Detector.

Komt er nog een optie om de uren te configureren, zodat ik de interval kan wijzigen of vaste tijden kan opgeven?

Ik gebruik overigens nu nog de free versie, omdat ik geen Creditcard meer heb en geen Paypal.
Hopelijk worden er in de toekomst nog meer betalingsmogelijkheden aangeboden. (SMS, iDeal, etc.)
Thanks,

Als je tijden van het alarm bedoeld: Je kunt een rust periode instellen. Binnen die tijd gaat het alarm niet af en komt er alleen een melding.

Als je de tijden voor de dataupdate bedoeld: Dan zit het niet in de planning om dit verder aan te passen. Je kan nu de dataupdate-rate instellen tussen de 5 minuten en een half uur. Als ik de update tijd langer zou maken begint de regenvoorspelling zeer onnauwkeurig te worden. Aangezien dit de hoofdfunctionaliteit van RegenDetector is wil ik die graag zo betrouwbaar mogelijk houden. Het dataverbruik valt er mee, dit ligt misschien op een paar 100k per dag per widget.

Meer betalingsmogelijkheden zitten heel veel developers op te wachten. Zelf hier voor iets inrichten heeft geen zin. Ideal kost veel geld, of via een tussenhandel als mollie.nl 99 cent per transactie. RegenDetector staat nu in de Market (creditcard of 3vcash) en op android.pdassi.nl (PayPal, bereikbaar via mijn site).

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel de weersvoorspelling voor de komende uren, in de 1x4 widget en 2x4 widget.
De interval is standaard 3 uur.
Je ziet nu dus de weersvoorspelling van bijvoorbeeld 10:00, 13:00, 16:00, 19:00 en 22:00

Als je de interval zelf kunt instellen, zou je kunnen kiezen voor een interval van 1 uur.
Of voor vaste tijden, bijvoorbeeld 8:00, 12:00: 17:00, 20:00 en 23:00

Je kunt dit dan aanpassen aan je werktijden, als je op de fiets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 22:42:
Ik bedoel de weersvoorspelling voor de komende uren, in de 1x4 widget en 2x4 widget.
De interval is standaard 3 uur.
Je ziet nu dus de weersvoorspelling van bijvoorbeeld 10:00, 13:00, 16:00, 19:00 en 22:00

Als je de interval zelf kunt instellen, zou je kunnen kiezen voor een interval van 1 uur.
Of voor vaste tijden, bijvoorbeeld 8:00, 12:00: 17:00, 20:00 en 23:00

Je kunt dit dan aanpassen aan je werktijden, als je op de fiets bent.
Aha, die tijden. Dat zijn nu de eerste 5 voorspellingen op buienradar.mobi.
ik ga er een over nadenken, hoe en of ik dat kan in bouwen. Ik vind het wel een leuk idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buienradar.mobi geeft de voorspelling voor ieder heel uur over een periode van 24 uur, onofficieel zelfs 25 uur.
Vaste tijden zou daarmee mogelijk kunnen worden gemaakt en een interval van 1 tot maximaal 5 uur ook.

http://buienradar.mobi/ge...18&t=201107100100&forc=25

Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:38:
Buienradar.mobi geeft de voorspelling voor ieder heel uur over een periode van 24 uur, onofficieel zelfs 25 uur.
Vaste tijden zou daarmee mogelijk kunnen worden gemaakt en een interval van 1 tot maximaal 5 uur ook.

http://buienradar.mobi/ge...18&t=201107100100&forc=25

Ik ben benieuwd...
Dat zijn interessante plaatjes. Misschien kan ik er wat mee.
Dit is alleen wat lastiger om te verwerken. Ik gebruik nu de weergegevens per plaats en die geeft buienradar voor elke drie uur, of 5 dagen. De regenvoorspelling per gps-coördinaat geeft buienradar in een tabel formaat, dus niet als een plaatje.

Nou zit ik redelijk in de geautomistiseerde beeld verwerking, dus misschien kan ik wat leuks met de link die jij gaf. De aller eerste test versie van RegenDetector (2 jaar terug) deed een berekening op de wolken plaatjes. Alle plaatjes werden iedere 5 minuten gedownload en verwerkt. Dat kwam echter uit op 2GB aan data per maand. Dus die versie heb ik nooit uitgebracht. 1,5 jaar geleden kwam buienradar met de gegevens in tabel formaat, dat is een stuk klantvriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Nou ben ik op zoek geweest naar mijn favoriete spel uit de jaren 00 als android app.....

Maar niets kunnen vinden...

Wie kan Sven Bomwollen Android geschikt maken

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RunaR schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 09:45:
[...]

Dat zijn interessante plaatjes. Misschien kan ik er wat mee.
Dit is alleen wat lastiger om te verwerken. Ik gebruik nu de weergegevens per plaats en die geeft buienradar voor elke drie uur, of 5 dagen. De regenvoorspelling per gps-coördinaat geeft buienradar in een tabel formaat, dus niet als een plaatje.

Nou zit ik redelijk in de geautomistiseerde beeld verwerking, dus misschien kan ik wat leuks met de link die jij gaf. De aller eerste test versie van RegenDetector (2 jaar terug) deed een berekening op de wolken plaatjes. Alle plaatjes werden iedere 5 minuten gedownload en verwerkt. Dat kwam echter uit op 2GB aan data per maand. Dus die versie heb ik nooit uitgebracht. 1,5 jaar geleden kwam buienradar met de gegevens in tabel formaat, dat is een stuk klantvriendelijker.
Ik zie dat er inderdaad geen eenvoudige oplossing voor is.
Buienradar bied wel veel mogelijkheden aan op http://gratisweerdata.buienradar.nl, wellicht is er nog meer te vinden.

Ik werk zelf ook met klimaatgegevens.
Voor mijn website gebruik ik de daggegevens van het KNMI
Het dataverkeer voor mijn website ligt rond de 15GB per maand, dus 2GB vindt ik nog meevallen.
Het verwerken van data doe ik via automatische processen op de server.

Ik wil zelf ook nog gaan programmeren voor Android en heb inmiddels wat boeken gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels ook Super Deals geïnstalleerd.
Leuke app!

Ik mis nog de bouwmarkten (Gamma, Karwei, Praxis) en winkels zoals de Blokker en bijvoorbeeld V&D.

Verder zou het leuk zijn als je locatiebepaling toevoegt, zodat ik automatisch de aanbiedingen zie van de winkels in mijn omgeving.
Wellicht met de optie om de winkels te tonen binnen een in te stellen straal van bijvoorbeeld 1 tot 5 km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Dank je spYder, ik heb daar ook over nagedacht en zodra ik er tijd voor heb ga ik de mogelijkheden bekijken.

Mn app is 20.000 keer gedownload inmiddels :)
Ook staat Versie 2.1.1 vanaf nu in de Market. Ik heb de Attent, Poiesz, DA en Uw Topslijter toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Titan Turret

Android Market Link
Youtube filmpje van de game (oude versie.)

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.codemonkey.titanturret/ss-800-0-15
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.codemonkey.titanturret/ss-480-4-13
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.codemonkey.titanturret/ss-480-2-15

Mijn eerste zelfgemaakte game staat in de Android market. De game heet Titan Turret en is een arcade shooter waarbij je jezelf kranig moet verdedigen tegen een stortvloed aan vijanden. Inspiratie is opgedaan uit de jaren 80 game Paratroopers.

De game heeft op dit moment 2 spelmodi:
  • Normal Mode: Hierbij moet je vijanden verslaan, wave na wave. Bij iedere wave komen er andere vijanden of veranderd de combinatie van vijanden.
  • Scenario: Bij de Scenario is er 1 vaste combinatie van vijanden die steeds sneller spawnen.
Door vijanden af te schieten verdien je punten waarmee je upgrades kan betalen. Met de upgrades kun je sneller herladen, sneller roteren, meer kogels afvuren, meer schade doen en meer levenspunten krijgen.

De game is verre van af, er staat nog heel veel content op stapel. In totaal zullen er onder andere meer dan 15 verschillende vijanden, meer dan 20 scenario's en 5 moeilijkheidsgraden komen. Los nog van andere uitbreidingen zoals achievements. Work in progress dus :)

Het filmpje bovenaan, onder de Android market link is wel gedateerd. Maar het geeft wel aardig de gameplay weer denk ik zo.. :)

Ik zit te springen om feedback! :9
Het is mijn eerste game en graag wil ik hem verbeteren met jullie hulp. Ik speel niet zo heel veel games dus misschien zie ik elementaire dingen over het hoofd.

Ik ben nieuwsgierig naar de volgende punten:
  • Wat vind je van de sfeer? (muziek, geluid, artwork)
  • Hoe ervaar je de gameplay? Is het spel gebalanceerd? Te makkelijk/moeilijk? Zijn de controls ingewikkeld?
  • En nog belangrijker...Hoe vermaakbaar is de game? Snel op uitgekeken of blijft het uitdagend?
Alvast bedankt voor de genomen moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Puur gebaseerd op het filmpje:

• Toasts om informatie mee weer te geven in een spel is lelijk. Als je zulke dingen netjes integreert met de rest van de UI in je game dan zou je van mij iig pluspunten krijgen.

• Is het logoschermpje echt nodig? Bedenk dat dit soort spellen bedoeld zijn om "ff snel" te spelen. Een schermpje met logo is niet waar je als speler op zit te wachten wanneer je bij het wachten op de trein iets te doen wil hebben. Stel je voor dat iedereen zoiets zou doen! Moet je het er toch beslist bijhebben, zorg dan svp dat het meteen weggaat door het scherm aan te raken, kort de wachttijd in of integreer het logo met je titelscherm waar nog genoeg vrije ruimte op te vinden is.

• De muziek is te duidelijk aanwezig. Ik denk niet dat ik het lang aan zou houden.

• Wanneer het turret-ding ontploft hoor en zie je zo'n negen keer een wolkje met plofgeluid. Imho veel te veel. Probeer het eens met vijf keer, volgens mij wordt het dan een stuk beter. Je zou daarbij dan ook nog een aantal ontploffingen kunnen scheiden van de rest (door er een kleine pauze van een paar honderd milliseconden tussen te stoppen) waardoor er nog wat extra variatie in komt.

Nog leuker zou natuurlijk zijn als je er wat particlesysteempjes in mikt en het ding langzaam begint te roken bij toenemende schade, overlopend in vuur en ontploffing naarmate de apparatuur te ver heen is :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Thanks voor de tips! Hier kan ik wel wat mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
Aangezien ik komend jaar de studievereniging van m'n opleiding ga besturen, is het handig om contactgegevens van medewerkers snel bij de hand te hebben. Helaas is de site van de UTwente erg mobiel-onvriendelijk, dus heb ik een app in elkaar gecodeerd!

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/net.weejewel.utwentephonebook/hi-256-0-41c33cc0614a4baae6f2287258eb503e60f210df

UTwente Telefoongids

Ondersteund Engels en Nederlands

Download:
https://market.android.co...weejewel.utwentephonebook

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/net.weejewel.utwentephonebook/ss-480-0-0 Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/net.weejewel.utwentephonebook/ss-480-1-0

Laat me weten wat jullie er van vinden! :D

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
Zojuist heb ik de updates voor Het Verkeer en het Verkeer Pro in de Android Market gezet. De belangrijkste toevoeging is die van de Google Maps met verkeersdata en GPS. Een feature waar heel veel mensen op zaten te wachten, en nu het kan heb ik de functies meteen er in gezet :)

Het Verkeer: https://market.android.com/details?id=com.hetverkeer.info

Het Verkeer Pro: https://market.android.co...d=com.hetverkeer.info.pro

Screenie:
Afbeeldingslocatie: http://www.hetverkeer.info/hetverkeerprokaart.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
goudvisblub schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:14:
Zojuist heb ik de updates voor Het Verkeer en het Verkeer Pro in de Android Market gezet. De belangrijkste toevoeging is die van de Google Maps met verkeersdata en GPS. Een feature waar heel veel mensen op zaten te wachten, en nu het kan heb ik de functies meteen er in gezet :)

Het Verkeer: https://market.android.com/details?id=com.hetverkeer.info

Het Verkeer Pro: https://market.android.co...d=com.hetverkeer.info.pro

Screenie:
[afbeelding]
Aangezien ik deze wk een brief van het CJIB op de mat had liggen kan ik dit goed gebruiken _/-\o_ Ik heb het net gedownload dus vanmiddag ff uitproberen. 1 vraag: wat is het verschil tussen de pro en de plus variant? Ik kon op mijn werk niet op je eigen site kijken (afgeschermt) en kon het niet echt vinden op de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
Tweety1 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:37:
[...]

Aangezien ik deze wk een brief van het CJIB op de mat had liggen kan ik dit goed gebruiken _/-\o_ Ik heb het net gedownload dus vanmiddag ff uitproberen. 1 vraag: wat is het verschil tussen de pro en de plus variant? Ik kon op mijn werk niet op je eigen site kijken (afgeschermt) en kon het niet echt vinden op de market.
Het Verkeer Plus is exact dezelfde app als Het Verkeer, maar dan betaald (€0.99). (in de gratis versie van Het Verkeer zitten twee reclamebannertjes op de Flits- en Weertabbladen weggestopt).

Het Verkeer Pro is donker vormgegeven, bevat geen treininfo en heeft geen reclamebanners. Pro kun je door een in-app betaling (€ 1,90) wel upgraden naar meer functionaliteit.

Alle versies hebben een trouwe aanhang, dus ik laat het maar zo. Ik denk dat het smaakgedreven is: wat je mooier/handiger vindt kun je het beste gebruiken. Probeer ze gewoon allebei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
goudvisblub schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:51:
[...]

Het Verkeer Plus is exact dezelfde app als Het Verkeer, maar dan betaald (€0.99). (in de gratis versie van Het Verkeer zitten twee reclamebannertjes op de Flits- en Weertabbladen weggestopt).

Het Verkeer Pro is donker vormgegeven, bevat geen treininfo en heeft geen reclamebanners. Pro kun je door een in-app betaling (€ 1,90) wel upgraden naar meer functionaliteit.

Alle versies hebben een trouwe aanhang, dus ik laat het maar zo. Ik denk dat het smaakgedreven is: wat je mooier/handiger vindt kun je het beste gebruiken. Probeer ze gewoon allebei :)
Bedankt voor de snelle respons. Ik heb Pro nu erop staan en het ziet er gelikt uit. Zelfs mijn positie is correct terwijl ik binnen zit. >:) Als ik zo lastig mag zijn nog 1 additionele vraag over de flitsers. Waar haal je de info vandaan? Ik heb zowel flitsservice als flitsers.nl gechecked en beide hadden andere en meer flitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
Tweety1 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:13:
[...]

Bedankt voor de snelle respons. Ik heb Pro nu erop staan en het ziet er gelikt uit. Zelfs mijn positie is correct terwijl ik binnen zit. >:) Als ik zo lastig mag zijn nog 1 additionele vraag over de flitsers. Waar haal je de info vandaan? Ik heb zowel flitsservice als flitsers.nl gechecked en beide hadden andere en meer flitsers.
De flitsinfo komt van Flitsers.mobi. Flitsservice is ook goed idd, maar hun data mag ik niet gebruiken. En de data van Flitsers.nl: bij deze daag ik je uit om een flitsapparaat te vinden op de plek waar flitsers.nl ze meldt ;) Ik heb dat een tijdje in de gaten gehouden en de meldingen lijken bijna random te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
Ik heb vandaag, deels op verzoek, deels omdat ik het leuk vind een donate-versie voor Saldo Checker ontwikkeld. Het enige dat 'ie doet is de ads bij Saldo Checker verwijderen.

Maar, nu twijfel ik over de prijs die ik moet rekenen. Ik zat eerst te denken aan €1,95 (nét geen biertje ;)), maar als ik een beetje rondkijk naar andere apps is dat toch al aan de hoge kant. Bovendien is het bestaan van Saldo Checker per definitie van tijdelijke aard; het is slechts een kwestie van tijd voor de ING zelf met een app komt en mijn app overbodig maakt. Als iemand de app zou kopen zou het dus waarschijnlijk meer zijn om mij een plezier te doen, dan zichzelf.

Aan de andere kant zit er veel tijd in, zowel ontwikkeling als support. Hoewel ik probeer dit niet zwaar te laten meewegen (ik vind dat je een app moet waarderen op de toegevoegde waarde voor de gebruiker, niet op de investering), weegt het toch mee en zou ik het niet leuk vinden de app voor bijv. €0,75 weg te doen.

Kortom, ik kom er niet uit. Vandaar dat ik mij afvroeg: wat zouden jullie vragen? Welke factoren zouden jullie meenemen in de prijsstelling van een app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
goudvisblub schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:19:
[...]
En de data van Flitsers.nl: bij deze daag ik je uit om een flitsapparaat te vinden op de plek waar flitsers.nl ze meldt ;) Ik heb dat een tijdje in de gaten gehouden en de meldingen lijken bijna random te zijn...
O ja.. is dat zo >:) Nou dan vertrouw ik op die van jou.Beter iets dan niet zullen we maar zeggen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

eXtReMeBiE schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:13:
Ik heb vandaag, deels op verzoek, deels omdat ik het leuk vind een donate-versie voor Saldo Checker ontwikkeld. Het enige dat 'ie doet is de ads bij Saldo Checker verwijderen.

Maar, nu twijfel ik over de prijs die ik moet rekenen. Ik zat eerst te denken aan €1,95 (nét geen biertje ;)), maar als ik een beetje rondkijk naar andere apps is dat toch al aan de hoge kant. Bovendien is het bestaan van Saldo Checker per definitie van tijdelijke aard; het is slechts een kwestie van tijd voor de ING zelf met een app komt en mijn app overbodig maakt. Als iemand de app zou kopen zou het dus waarschijnlijk meer zijn om mij een plezier te doen, dan zichzelf.

Aan de andere kant zit er veel tijd in, zowel ontwikkeling als support. Hoewel ik probeer dit niet zwaar te laten meewegen (ik vind dat je een app moet waarderen op de toegevoegde waarde voor de gebruiker, niet op de investering), weegt het toch mee en zou ik het niet leuk vinden de app voor bijv. €0,75 weg te doen.

Kortom, ik kom er niet uit. Vandaar dat ik mij afvroeg: wat zouden jullie vragen? Welke factoren zouden jullie meenemen in de prijsstelling van een app?
Ja, als gebruiker kijk ik vooral naar wat de app doet, is het moeilijk om te maken, wat voor functionaliteit bied het als ik naar een betaalde versie ga?

Bij TreinTijden Lite/Pro was de widget een extra'tje die de pro versie kreeg, naast de melding dat ze mij "ondersteunde". Als je het alleen doet voor de donaties die mensen je willen geven dan zal je nooit echt veel verkopen krijgen, ik heb zelf ongeveer 80.000 downloads voor de lite en maar 800 voor de pro versie ofzo. Maar ik heb ook nooit reclame in mijn app verstopt, iets wat ik zelf altijd SUPER irritant vind bij apps.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
Wiebbe schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:54:
[...]
Ja, als gebruiker kijk ik vooral naar wat de app doet, is het moeilijk om te maken, wat voor functionaliteit bied het als ik naar een betaalde versie ga?

Bij TreinTijden Lite/Pro was de widget een extra'tje die de pro versie kreeg, naast de melding dat ze mij "ondersteunde". Als je het alleen doet voor de donaties die mensen je willen geven dan zal je nooit echt veel verkopen krijgen, ik heb zelf ongeveer 80.000 downloads voor de lite en maar 800 voor de pro versie ofzo. Maar ik heb ook nooit reclame in mijn app verstopt, iets wat ik zelf altijd SUPER irritant vind bij apps.
Inderdaad, donaties is niet echt the way to go als je geld met je apps wilt verdienen, maar ik heb het er zelf naar gemaakt door een gratis widget bij de app te leveren. Het gevolg is dat het daadwerkelijke gebruik van de app redelijk hard toeneemt, maar het aantal ad-requests lang niet zo hard. Maar goed, als ik iets not-done vind, dan is het wel om functionaliteit te strippen en vervolgens geld voor te vragen. Dus, dat gaan we ook niet doen! ;)

Overigens begrijp ik dat ads vervelend kunnen zijn, maar zelf heb ik er nooit zoveel last van. Plus, de omzet is iedere maand - ondanks dat de CPM tegenvalt - toch een leuke extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icetree
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-04-2022
Ik heb een gratis app geschreven ter aanvulling van mijn site dnssniffer.com
Met deze app is het mogelijk om meerde DNS & server gerelateerde checks uit te voeren.

De volgende functies worden momenteel ondersteund.

MX Block Check:
Controleer als een mailserver is geblacklist.

WHOIS Check:
De WHOIS opvragen van een domein.

Email Check:
De reactie van een mailserver controlen (telnet style ;))

Reverse DNS Check:
De reverse dns opvragen van een ip.

HTTP Response Code:
De response code van een url opvragen.

Abuse Contact Lookup:
Het abuse contact van een domein opvragen.

Enkele screenshots :

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/appinventor.ai_icetreeandroid.DNSSniffer/ss-480-0-0
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/appinventor.ai_icetreeandroid.DNSSniffer/ss-480-1-0
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/appinventor.ai_icetreeandroid.DNSSniffer/ss-480-2-0

Onderstaand de link naar de android market.

https://market.android.co...icetreeandroid.DNSSniffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

eXtReMeBiE schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:11:
[...]

Inderdaad, donaties is niet echt the way to go als je geld met je apps wilt verdienen, maar ik heb het er zelf naar gemaakt door een gratis widget bij de app te leveren. Het gevolg is dat het daadwerkelijke gebruik van de app redelijk hard toeneemt, maar het aantal ad-requests lang niet zo hard. Maar goed, als ik iets not-done vind, dan is het wel om functionaliteit te strippen en vervolgens geld voor te vragen. Dus, dat gaan we ook niet doen! ;)

Overigens begrijp ik dat ads vervelend kunnen zijn, maar zelf heb ik er nooit zoveel last van. Plus, de omzet is iedere maand - ondanks dat de CPM tegenvalt - toch een leuke extra.
Hoeveel actieve gebruikers heb jij ten op zichte van welke inkomsten? Ben ik toch wel benieuwd nar.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
Ik heb gisteren zowel OV-Chip Checker als Saldo Checker geüpdate en van beide een Plus-versie in de market gezet. Deze Plus-versies werken als unlocker voor bepaalde features (verwijderen ads, widget voor OV-Chip Checker & toekomstige features) doordat de gratis apps checkt of de Plus-app geïnstalleerd is.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor een prijs van €1,39 voor Saldo Checker. Ik vond €2,- toch teveel en met deze prijs zou ik zelf €1,- per verkoop overhouden. Ik draai sowieso al in-house ads om de Plus-versie te promoten, kom binnenkort met features exclusief voor de Plus-versie. Mochten de verkopen achterblijven, dan zal ik waarschijnlijk in stappen de prijs verlagen naar €0,99 de komende paar maanden.

De Plus-versie van OV-Chip Checker (€0,90) heeft als extra feature een (1x1) widget en is ad-vrij. Nieuwe features (zoals een optionele alert wanneer je saldo te laag is, of wanneer je saldo is gewijzigd in de app) zullen waarschijnlijk alleen voor de Plus-versie komen, tenzij het echt een cruciale functionaliteit is.
Wiebbe schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:22:
[...]

Hoeveel actieve gebruikers heb jij ten op zichte van welke inkomsten? Ben ik toch wel benieuwd nar.
Saldo Checker heeft op dit moment zo'n 8000 actieve gebruikers op 18000 totale downloads. 5000 gebruikers gebruiken de app minstens wekelijks, 2000 gebruiken 'm dagelijks. Het aantal downloads per dag varieert tussen de 200 en 400.

OV-Chip Checker heeft op dit moment 1500 downloads, inmiddels 100-200 downloads per dag en ik vermoed 65% actieve gebruikers (statistieken voor actieve downloads zijn al een paar dagen niet geüpdate).

EveryDay Deals heeft 1500 downloads, 800 actieve installs. Ik ga niet vertellen wat dit voor omzet oplevert, maar ik kan je wel vertellen dat het een lucratiever model is dan advertenties.

Ad statistieken zal ik je via PM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik ben ook maar eens aan de gang gegaan met AppInventor, hier m'n eerste creatie:

Spock
http://dl.dropbox.com/u/1882239/Spock.apk

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1882239/Spock.jpg

Gewoon een simpel spelletje met de MoleMash tutorial als uitgangspunt.
Ben benieuwd wat jullie vinden. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Victorio op 24-07-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Grappig, alleen werkt niet fijn op mijn Hero. Hoewel ik 95% zeker raak druk, wordt het als een miss gezien.

En vanwaar al die permissies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Ben je niet vaak 1 ms te laat? ;)
Niekfct schreef op maandag 25 juli 2011 @ 00:18:
Grappig, alleen werkt niet fijn op mijn Hero. Hoewel ik 95% zeker raak druk, wordt het als een miss gezien.

En vanwaar al die permissies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Nou, het duurt meestal nog even nadat ik druk voor de afbeelding verdwijnt. Het kan natuurlijk alles te maken hebben met de snelheid van de Hero..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goed weekje terug heb ik een nieuwe App gelanceerd in de market, te weten IceRemote:

Linkje naar de officiele website

IceRemote is een mobiele applicatie waarmee je via een draadloze netwerk verbinding je computer kunt besturen, net zoals een afstandsbediening. Installeer de app op je telefoon en je computer om te kunnen beginnen.

Een paar voorbeelden wat je allemaal kunt doen met IceRemote:
- Verbind je PC met je TV en gebruik je PC als media-PC met je mobieltje als afstandsbediening
- Kijk films op je PC zonder dat je een toetsenbord/muis nodig hebt
- Geef presentaties en bestuur deze met je mobiele telefoon
- Luister muziek op je PC en bestuur de liedjes en het volume met je mobiel
- Start je PC op en sluit hem weer af, overal vanuit je huis

Een paar screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://iceremote.nl/screens/keyboard.png Afbeeldingslocatie: http://iceremote.nl/screens/wol.png

Hoe werkt het?

Onze app verbind je pc via het lokale netwerk. Telkens als je een vinger op het scherm beweegt wordt dit gedetecteerd door de app en doorgestuurd naar je PC. De applicatie op de PC verwerkt deze bewegingen op je scherm om de cursor te bewegen. Dit alles gebeurt real time zonder vertragingen.

Naast het bewegen van de muis hebben we een aantal extra functionaliteiten toegevoegd:
- Afsluiten van je PC
- Opstarten van je PC (Wake on Lan)
- Control toetsen
- F1 t/m F12

Wat heb ik nodig?
Een Android smartphone en een computer. We ondersteunen de volgende besturingsystemen:
- Microsoft Windows XP
- Microsoft Windows Vista
- Microsoft Windows 7
- Linux (elke distributie) with kernel 2.6 or higher

Leuk filmje over het gebruik van de app: YouTube: ‪IceRemote‬‏ - YouTube
IceRemote in de market:
http://market.android.com/details?id=com.iceremote
IceRemote website:
http://www.iceremote.com
QR Code:
http://iceremote.nl/images/qrcode-android.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:01:
Een goed weekje terug heb ik een nieuwe App gelanceerd in de market, te weten IceRemote:
............ bla bla ...........
App net aangeschaft, ik moet zeggen dat de app lekker smooth werkt. Voorheen een andere app geprobeerd maar IceRemote werkt toch bijna instant. WOL werkt ook perfect, kan ik morgenvroeg mooi vanuit bed m'n pc aanzetten! :D

[ Voor 3% gewijzigd door Enfer op 25-07-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

............ bla bla ...........
Ziet er erg netjes uit! Heb je dit helemaal alleen ontwikkeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Eigenlijk zou er een marktplaats app moeten zijn die bijv. iedere dag/uur/week zoekt naar nieuwe advertenties a.d.h.v. een bepaald zoek criteria.

Of kijk ik met mijn lange neus en is deze App er al? In de officiële MP app zit het iig niet.
Heeft je vriendin het filmpje ingesproken? *;

[ Voor 201% gewijzigd door Morpheusk op 25-07-2011 17:10 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Misschien dat zoekwekker.nl een app heeft? Die zoekt meerdere verkoop sites af.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Daar heb je toch Google voor? Of mijn app, daar kun je van veel winkels de aanbiedingen doorpluizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Ik bedoel echt een APP voor Marktplaats zodat je bijv. een zoek criteria opgeeft van bijv. "Samsung Galaxy SII" dat de applicatie vervolgens bijv. eerst de huidige advertenties weer geeft (of helemaal niet, want het is handiger om eerst even op de PC te kijken.) en vervolgens telkens met een instelbare interval controleert of er een nieuwe advertentie voldoet aan het zoek criterea en deze dan ook weergeeft met de melding van nieuwe advertentie gevonden of iets dergelijks.

Net zoiets als zoekwekker.nl wat Roeligan zei, maar dan een android app :)

[ Voor 20% gewijzigd door Morpheusk op 26-07-2011 00:56 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
Morpheusk schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 00:48:
Ik bedoel echt een APP voor Marktplaats zodat je bijv. een zoek criteria opgeeft van bijv. "Samsung Galaxy SII" dat de applicatie vervolgens bijv. eerst de huidige advertenties weer geeft (of helemaal niet, want het is handiger om eerst even op de PC te kijken.) en vervolgens telkens met een instelbare interval controleert of er een nieuwe advertentie voldoet aan het zoek criterea en deze dan ook weergeeft met de melding van nieuwe advertentie gevonden of iets dergelijks.

Net zoiets als zoekwekker.nl wat Roeligan zei, maar dan een android app :)
Klinkt als een goed/leuk idee. Ik denk dat je de beste kans hebt om zo'n app te krijgen door zoekwekker.nl een mailtje te sturen, het zou me niet verbazen als ze hier al aan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:57:
[...]

Ziet er erg netjes uit! Heb je dit helemaal alleen ontwikkeld?
Thanks! Inderdaad bijna alleen ontwikkeld, met hier en daar soms wat hulp van een kennis. Vanuit mijn (inmiddels afgeronde ;)) opleiding had ik al behoorlijk wat Java kennis dus dat was geen probleem :) Maar het was soms wel even goed zoeken naar de goede oplossingen aangezien dit niet een standaard 'soundboard app' is die je d.m.v drag and drop kunt creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Weet iemand hier of, en zoja hoe, ik in AppInventor de inhoud van een 1 kolom uit een .csv file (die lokaal op de sd drive van telefoon staat) kan tonen via de listpicker? En nu komt het: zonder gebruik te maken van de TinyDB.

Volgens mij moet het kunnen maar kan maar geen werkend voorbeeld vinden. Heb zelf al uren zitten vogelen maar krijg het niet voor elkaar om de inhoud van een .csv file in stukken te hakken via Make Tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breezie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 10:36
Bij deze wil ik graag een tool voorstellen waar ik de laatste tijd aan heb liggen sleutelen.
Met LocalAPK kun je je verzameling van APK bestanden beheren en controleren of jouw lokale versie up-to-date is vergeleken met de Market-versie. Ideaal voor mensen die bijvoorbeeld geen market hebben voorgeïnstalleerd staan op hun toestel, of graag hun eigen collectie bijhouden.

Download (Versie 1.2):
http://goo.gl/HoY4w

Topic op xda-developers:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1151285

Screenshot:
http://breezie.be/dev/images/screenshots/localapk_1.png

Je hebt .NET Framework 4.0 en JRE (Java Runtime) nodig om LocalAPK te gebruiken.

Opmerkingen zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
breezie schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:31:

[........]

Opmerkingen zijn welkom :)
Nu al ge-slash-GoT ? (je server geeft een 503 unavailable)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Aangezien TreinTijden niet meer goed werkt, en binnenkort op zwart gaat, heb ik de volgende soortgelijke applicatie gemaakt.

TreinVerkeer

Afbeeldingslocatie: https://www.gstatic.com/android/market/com.busybits.treinverkeer/ss-320-0-0
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.busybits.treinverkeer/ss-320-1-0

Opmerkingen en suggesties zijn altijd welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Niekfct schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:05:
Aangezien TreinTijden niet meer goed werkt, en binnenkort op zwart gaat, heb ik de volgende soortgelijke applicatie gemaakt.

TreinVerkeer

[afbeelding]
[afbeelding]

Opmerkingen en suggesties zijn altijd welkom! :)
Ziet er gelikt uit, ik ga hem deze week eens testen. Ook ik vond de TreinTijden niets en gebruikte dus nog m.ns.nl.

EDIT: Ik mis nu al heel erg het zetten van favoriete trajecten; ik vertrek veel vanaf Amsterdam Sloterdijk of Rotterdam CS; dan is 'mijn stations' een beetje nutteloos. Ziet er verder goed uit trouwens! :)

[ Voor 12% gewijzigd door zAo op 29-08-2011 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:55
Wat is er mis met de NS app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
zAo schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 08:48:
[...]
EDIT: Ik mis nu al heel erg het zetten van favoriete trajecten; ik vertrek veel vanaf Amsterdam Sloterdijk of Rotterdam CS; dan is 'mijn stations' een beetje nutteloos. Ziet er verder goed uit trouwens! :)
Dus de mogelijkheid om een route te plannen en deze op te kunnen slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Niekfct schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:19:
[...]
Dus de mogelijkheid om een route te plannen en deze op te kunnen slaan?
Ja, precies! Als je er een aanklikt, dat de eerst mogelijke reis wordt weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor de Tweakers die zich af en toe kunnen ontkoppelen van hun hardware en op (wereld)reis gaan (bestaan ze? ;)) is BackPackTrack misschien wat.

"The WordPress plugin extends the WordPress XML-RPC protocol to enable the belonging Android application to create posts and to attach and update GPX files.

The Android application will periodically turn on the GPS of your device and acquire and record your position. You can make waypoints on important locations, which you can optionally reverse geocode when you have an internet connection. Android 2.1 or higher is required.

During or after your journey, you can create and upload a GPX file to your WordPress weblog. The first upload creates a draft post with the title of your journey and a hyperlink to the generated GPX file. Subsequent uploads will only update the GPX file.

The GPX file can be displayed as a map using the XML Google Maps WordPress plugin.

The Android application is designed for low power and offline use. If you want to continuously track your position, you can better use My Tracks, although this application doesn't have an option to upload GPX files to your weblog.
"

• Niekfct
zAo schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 08:48:
[...]

Ziet er gelikt uit, ik ga hem deze week eens testen. Ook ik vond de TreinTijden niets en gebruikte dus nog m.ns.nl.

Ik heb een nieuwe versie in de market gezet met deze mogelijkheid :) (klik)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3819296/treinverkeer%20ss.png

[ Voor 12% gewijzigd door Niekfct op 02-09-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje terug een app in de market gezet genaamd OVMelding.

OVMelding is een app om klachten, suggesties en complimenten door te geven bij de verschillende vervoersmaatschappijen in Nederland.

Link naar de android market
Link naar de website van OVMelding

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/24pdp45.png

Opmerkingen en suggesties zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:26

kevin33

Welkom in Utopia.

Linkje naar de officiele website

IceRemote is een mobiele applicatie waarmee je via een draadloze netwerk verbinding je computer kunt besturen, net zoals een afstandsbediening. Installeer de app op je telefoon en je computer om te kunnen beginnen.

Een paar voorbeelden wat je allemaal kunt doen met IceRemote:
- Verbind je PC met je TV en gebruik je PC als media-PC met je mobieltje als afstandsbediening
- Kijk films op je PC zonder dat je een toetsenbord/muis nodig hebt
- Geef presentaties en bestuur deze met je mobiele telefoon
- Luister muziek op je PC en bestuur de liedjes en het volume met je mobiel
- Start je PC op en sluit hem weer af, overal vanuit je huis

Een paar screenshots:
[afbeelding] [afbeelding]

Hoe werkt het?

Onze app verbind je pc via het lokale netwerk. Telkens als je een vinger op het scherm beweegt wordt dit gedetecteerd door de app en doorgestuurd naar je PC. De applicatie op de PC verwerkt deze bewegingen op je scherm om de cursor te bewegen. Dit alles gebeurt real time zonder vertragingen.

Naast het bewegen van de muis hebben we een aantal extra functionaliteiten toegevoegd:
- Afsluiten van je PC
- Opstarten van je PC (Wake on Lan)
- Control toetsen
- F1 t/m F12

Wat heb ik nodig?
Een Android smartphone en een computer. We ondersteunen de volgende besturingsystemen:
- Microsoft Windows XP
- Microsoft Windows Vista
- Microsoft Windows 7
- Linux (elke distributie) with kernel 2.6 or higher

Leuk filmje over het gebruik van de app: YouTube: ‪IceRemote‬‏ - YouTube
IceRemote in de market:
http://market.android.com/details?id=com.iceremote
IceRemote website:
http://www.iceremote.com
QR Code:
http://iceremote.nl/images/qrcode-android.png
Ziet er tof uit, kan het helaas niet testen wegens ontbreken van cc/pp

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Niekfct schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:26:
[...]

Ik heb een nieuwe versie in de market gezet met deze mogelijkheid :) (klik)

[afbeelding]
Vannacht geupdate; super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Ik heb Super Deals versie 2.3 in de Market gezet met een hoop wijzigingen en voor het eerst advertenties en het gebruik van Localytics. Ben benieuwd wat dit oplevert. De downloads schieten wel omhoog nu naar een dikke 2000 per week en de teller staat nu op 35.000

Ook heb ik net een kaartje gekocht voor Droidcon 22 en 23 november in A'dam :D
Early bird ticket kost maar 50,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breezie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 10:36
Ondertussen bij versie 1.4 van LocalAPK aanbeland:
http://www.breezie.be/dev/localapk daar kun je alle functies en screenshots vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Er is weer een nieuwe versie beschikbaar van Titan Turret. In deze nieuwe versie zitten eindelijk achievements. Titan Turret heeft nu 11 nieuwe achievements die behaald kunnen worden. Gaandeweg worden er meerdere toegevoegd aan de game.

Achievements kunnen ook gedeeld worden via Facebook of andere sociale media. Opscheppen is toegestaan wanneer je de "Hail! Titan Commander"-award haalt ;)

Verder is er ook een nieuwe moeilijkheidsgraad toegevoegd. Deze moeilijkheidsgraad, genaamd "Extreme", test je skills nog meer. Aanbevolen voor wanneer je een hogere level Turret hebt.

Ik heb een filmpje gemaakt en op Youtube gezet waarin de nieuwe moeilijkheidsgraad gedemonstreerd wordt:

Tot slot zijn er 2 nieuwe vijandend toegevoegd en worden er punten getoont wanneer je een vijand vernietigt.

Feedback is welkom! :)

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

killingdjef schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:55:
Stukje over Titan Turret

Feedback is welkom! :)
Toffe game, zo op het eerste gezicht... Direct even vraagje omdat ik het me vaker afvraag; waarom wil je mijn IMEI nummer weten?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Stukfruit
  • Niet online
Omdat hij Scoreloop gebruikt voor de scores, die dit vereisen om nepgebruikers tegen te gaan.

Dat zit wel Schnorr.

• killingdjef
Obiter dictum schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:08:
[...]

Toffe game, zo op het eerste gezicht... Direct even vraagje omdat ik het me vaker afvraag; waarom wil je mijn IMEI nummer weten?
Je IMEI nummer wordt voor zover ik weet niet gebruikt. Wat je wel met de Phone Identification permission kan is je Android_ID uitlezen. Zo kan je dus iets bijhouden op basis van telefoon (en niet persoon = IMEI).

Titan Turret gebruik het overigens niet.. maar Scoreloop, leverancier High scores board en Achievements, gebruikt het ID om alles op te slaan. Ik geloof zelfs ook dat AdMob (google's app advertentie afdeling) dit gebruikt om fraude tegen te gaan.

Hoop dat het verhaal duidelijk is, als je vragen hebt.. stel ze gerust! :)

edit: @stukfruit: Lees nu pas jou bericht 8)7 Maar klopt als een bus! :)

[ Voor 4% gewijzigd door killingdjef op 17-09-2011 14:26 ]

• Stukfruit
  • Niet online
AdMob doet het zonder IMEI of andere dingen waar je (buiten het recht om de internetverbinding te mogen gebruiken) extra rechten voor nodig hebt :)

Spelletje begint er op de vertraging bij veel sprites na trouwens steeds professioneler uit te zien, goed werk :Y
Maar dat filmpje is echt *veel* te lang!

Heb jij trouwens ook (zie Android SDK-topic) last van gehalveerde (en nog erger) downloads?

[ Voor 12% gewijzigd door Stukfruit op 17-09-2011 15:45 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe versie van OVMelding online gezet genaamd OVMelding Pro voor € 1,99. In deze versie is het mogelijk om bij 8 maatschappijen restitutie voor de ov chipkaart aan te vragen.

De maatschappijen die momenteel ondersteund worden:
Arriva
Breng
Connexxion
GVU
Hermes
HTM
QBuzz
Veolia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Hoe zit het eigenlijk met de belasting op je inkomsten van ads/paid apps? Moet je daar officieel zelf nog achteraan of wordt dat automatisch geregeld oid? Hoe doen jullie dat?

[ Voor 6% gewijzigd door Niekfct op 20-09-2011 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik heb ondertussen mijn piano akkoorden en toonladders app KeyChord geupdate naar versie 2.0. Nu met een stuk betere interface, waardoor het een wat completere app is geworden. De graphics van de piano zijn ook geupdate, en ik heb er een notenbalk optie aan toegevoegd, zodat je ook op die manier de akkoorden kan bekijken.

Het nog grotere nieuws is dat ie op dit moment gefeatured wordt op de android market!

Afbeeldingslocatie: http://blog.umito.nl/wp-content/uploads/2011/09/Dashboard.png
Afbeeldingslocatie: http://blog.umito.nl/wp-content/uploads/2011/09/Chords.png
Afbeeldingslocatie: http://blog.umito.nl/wp-content/uploads/2011/09/AdvancedChords.png
Afbeeldingslocatie: http://blog.umito.nl/wp-content/uploads/2011/09/StaffChords.png

[ Voor 28% gewijzigd door - peter - op 01-10-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
- peter - schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:15:
Het nog grotere nieuws is dat ie op dit moment gefeatured wordt op de android market!
Goezo! Gefeliciteerd man :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
- peter - schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:15:
............

Die zag ik gisteren daar ook staan! Goed!
Heb je al effecten gezien in je downloads?

Voor de andere developers: Werken de statistieken in de Developer Console alweer bij jullie?. Er was een probleem bij google met de statistieken, volgens google moet dat weer verholpen zijn. Ik heb bijna geen downloads sinds een paar weken en verlies zelfs active installs. Een paar weken terug zat ik nog in een exponentiële groei en nu niets meer. Het enige verschil is dat ik naar een andere server ben overgestapt vanwege het grote aantal gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
@RunaR Ik heb hier helemaal geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
RunaR schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 09:05:
Voor de andere developers: Werken de statistieken in de Developer Console alweer bij jullie?. Er was een probleem bij google met de statistieken, volgens google moet dat weer verholpen zijn. Ik heb bijna geen downloads sinds een paar weken en verlies zelfs active installs. Een paar weken terug zat ik nog in een exponentiële groei en nu niets meer. Het enige verschil is dat ik naar een andere server ben overgestapt vanwege het grote aantal gebruikers.
Statistieken werken tot nu toe (sinds vorige week) beter dan ooit. Het duurt wel nog steeds tot iedere dag rond 3 uur 's middags (NL tijd) voordat de active installs en de bijbehorende grafiek worden geupdate, maar de rest lijkt aardig op gebroken tijden mee te gaan.

Het probleem met de ontbrekende groei bestaat hier ook nog steeds. Ik heb het nu op een halvering weten te krijgen, waardoor ik nog *net* aan iedere dag een beetje weet te groeien, maar het is verschrikkelijk moeilijk om dat zo te houden. Een enkele kleine tegenvaller kan je positie direct negatief (en redelijk zwaar) beinvloeden, heb ik mogen merken nadat ik per ongeluk een bug had gemist in een app.

Ik denk dat we hier wel de voorzichtige conclusie mogen trekken dat de Market voortaan als niets meer dan een heel klein miniduikplankje gezien moet worden (waarbij je er dus zelf voor moet zorgen dat 1 gebruiker meer wordt door mond-tot-mond reclame, sociale media, enz.). De Just In-lijsten zijn ook niet meer beschikbaar via de nieuwe Market, dus het zou zeker in de strategie van herr Google passen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Stukfruit schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:07:
[...]

Statistieken werken tot nu toe (sinds vorige week) beter dan ooit. Het duurt wel nog steeds tot iedere dag rond 3 uur 's middags (NL tijd) voordat de active installs en de bijbehorende grafiek worden geupdate, maar de rest lijkt aardig op gebroken tijden mee te gaan.

Het probleem met de ontbrekende groei bestaat hier ook nog steeds. Ik heb het nu op een halvering weten te krijgen, waardoor ik nog *net* aan iedere dag een beetje weet te groeien, maar het is verschrikkelijk moeilijk om dat zo te houden. Een enkele kleine tegenvaller kan je positie direct negatief (en redelijk zwaar) beinvloeden, heb ik mogen merken nadat ik per ongeluk een bug had gemist in een app.

Ik denk dat we hier wel de voorzichtige conclusie mogen trekken dat de Market voortaan als niets meer dan een heel klein miniduikplankje gezien moet worden (waarbij je er dus zelf voor moet zorgen dat 1 gebruiker meer wordt door mond-tot-mond reclame, sociale media, enz.). De Just In-lijsten zijn ook niet meer beschikbaar via de nieuwe Market, dus het zou zeker in de strategie van herr Google passen.
Daar was ik dus al bang voor, zonder extra reclame op allerlei blogs gaat mijn app op zijn retour. Een paar uur de server offline is dus een ramp. Ik heb toch echt die donaties nodig om de nieuwe server in de lucht te houden. Die zijn er gelukkig nog steeds.
De storing van de Dev console en de storing op mijn server vielen precies samen, daardoor kom ik niet zien wat nu de tegenvallende cijfers veroorzaakte.

Een goede regenbui of wat herfstachtig weer doet altijd wonderen voor mijn app :). De komende tijd zal het dus wel weer bij trekken.

[ Voor 4% gewijzigd door RunaR op 04-10-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Er is weer een nieuwe versie van Titan Turret beschikbaar. Vrij grote update want het volgende is toegevoegd:

2 nieuwe wapens (Cluster shells en Explosive shells)
1 nieuw upgrade categorie (Shell Speed)
Titan Commander-difficulty is toegevoegd (Zonder upgrades zou ik er niet aan beginnen :P )
4 nieuwe vijanden (In totaal zijn er nu dus 16 vijanden)
3 nieuwe scenario's

Leuk detail is dat Titan Turret in de top500 is opgenomen van Top(Free). Op plek #427 *trots*!

Moet wel zeggen dat ik wel merk dat de "Just In"-lijst weg is. Echt jammer... Tactiek van Google om iedereen aan de AdMob te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 14:04
Gisteren Titan Turrent via dit topic gevonden en nu al verslaafd :) Speel nog de gratis versie maar ga hem misschien nog wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 14:40

Ryan1981

Je ne sais pas

Gister avond mijn eerste "App" online gezet (zoek naar Ry4ndroid in de market).

Het is een theme voor GoSMSPro.

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.jb.gosms.theme.ry4ndroid/ss-480-0-0

Ga vandaag de screenshots en het promo plaatje een beetje tweaken want die zien er wat donker/kartelig uit. Volgende stap is verschillende kleuren releasen.

Dit alles is voor mij meer bedoeld als een aanloop tot het ontwikkelen van mijn eigen applicatie en zo wat ervaring op te doen met alles. Ben wat tutorials aan het kijken op youtube maar voor iemand die alleen wat mIRC progameer ervaring heeft is dit taaie kost. Ik vind het wel een uitdaging dus hoop binnekort iets leuks te kunnen maken.

Ik heb in dit topic al wel een paar mooie apps voorbij zien komen waar veel werk in zit. Mijn theme heeft me ongeveer 60 uur gekost met alles leren/bewerken in photoshop en testen in de emulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
SuperKneus schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:09:
Gisteren Titan Turrent via dit topic gevonden en nu al verslaafd :) Speel nog de gratis versie maar ga hem misschien nog wel kopen.
Heel leuk om te horen! Mocht je nog twijfelen over de content... morgen avond komt er een nieuwe versie online waarin het een en ander toegevoegd wordt. Misschien trekt dat je over de streep..... :P

sowieso wordt er iedere week wel een update uitgebracht, soms grote zoals toevoegingen van content, andere keer weer kleinere zoals bugfixes. Via AppBrain.com kun je precies zien dat we er een strak release schema op na houden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:24:
Nieuwe versie van OVMelding online gezet genaamd OVMelding Pro voor € 1,99. In deze versie is het mogelijk om bij 8 maatschappijen restitutie voor de ov chipkaart aan te vragen.

Arriva
Breng
Connexxion
GVU
Hermes
HTM
QBuzz
Veolia
Erg fijne laagdrempelige applicatie.
Wel jammer dat je bij die statistieken op de website niet de meldingen terug kunt zien. Zo weet je dus niet of er meer mensen zijn die het zelfde probleem als jij gemeld hebben. Eigenlijk zou er zowel op de site als in de app een optie moeten komen waarmee je kunt aangeven of het bericht ook op de site getoond mag worden ja of nee.

En heb je een interfaceafspraak met de vervoersbedrijven of gebruik je geautomatiseerd hun contactformulieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Vandaag ineens een val van 8.000 actieve gebruikers voor mn app volgens het Android developers dashboard :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:24:

Arriva
Breng
Connexxion
GVU
Hermes
HTM
QBuzz
Veolia
Mooie app. Kun je inbouwen dat je geld terug kan vragen bij vertragingen van de NS? Via klanten.ns.nl zeg maar? De nieuwste site werkt niet in de Android browser namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dhhdante schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:21:
Vandaag ineens een val van 8.000 actieve gebruikers voor mn app volgens het Android developers dashboard :S
Enig idee hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Nee, geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Is normaal. Google heeft weer lopen sleutelen aan hun algoritmes :)
* Stukfruit is er ook bijna 2000 kwijt

Maar deze sleutelronde heeft ook voordelen: het lijkt er op dat je ranking nu bepaald wordt door hoe vaak (maar niet te vaak want dan ga je juist omlaag) je je apps update (als je app eerst bovenaan in de zoekresultaten stond en je hebt in 2009/2010 voor de laatste keer geupdate, dan ben je nu het paaltje), positieve ratings lijken nu ook iets zwaarder mee te tellen en hoeveel nieuwe gebruikers je er per dag bij weet te trekken lijkt juist weer iets lichter te wegen.

Hoe snel mensen je app uninstallen lijkt nu ook nog iets zwaarder te wegen, maar dat was op zich al zo.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Oh kijk, ze laten het nu netjes zien in een wegklikbare melding *O*
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W9gz7.png

* Stukfruit moet zeggen dat Google aan de developerkant de laatste tijd toch weer een stukje beter bezig lijkt te zijn...
Bij Admob hebben ze nu ook zo'n meldingstukje wanneer er iets aan de hand is. Handig!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 14:40

Ryan1981

Je ne sais pas

Hoi allemaal,

Effe een vraagje tussendoor, hopelijk wordt het vanzelf opgelost, maar ik heb vandaag een gratis app geplaats (halloween theme) maar tot mijn verbazing komt hij niet voor in de markt terwijl alle betaalde versies dit wel doen.

De direct link is:
https://market.android.co...gosms.ry4ndroid.halloween

Als ik naar mijn other apps from developer pagina ga (https://market.android.com/developer?pub=Ry4ndroid) wordt hij niet weergegeven en ook niet als ik specifiek zoek in de markt met specifieke zoekwoorden.

Erg vaag, zoals je ziet heeft 1 iemand hem wel gevonden. Kan het te maken hebben met dat ik admob heb geregistreerd?

Iig bedankt voor de antwoorden.
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Let op:
Gratis en betaalde-apps mogen in dit topic worden gepost!

Echter wel onder een aantal voorwaarden;

De aankondiging / downloadlocatie van de App mag maar één keer worden gepost!
Wanneer je een nieuwe versie van je App hebt gemaakt mag je in een nieuw bericht de veranderingen beschrijven, tevens mag je in dit bericht een link posten naar je eerste melding van de App in dit topic.
Support geven op je App mag natuurlijk wel in meerdere berichten.

Alleen eigen Apps mogen gepost worden.

Tweakers.net en daarmee GoT hebben op geen enkele wijze een relatie of verantwoording tot de Apps die hier gepost worden.