Haha, dat uitloggen op MSN hoor ik best wel vaak. Ik zal kijken wat ik hier aan kan doen want het is een van de meest aangevraagde features (en de andere aangevraagde features staan er allemaal al inMarkie2202 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:14:
[...]
Jazeker, en ik vind het super makkelijk (en veilig omdat ik weet dat het via de ING buddy via MSN loopt waar dus geen overboekingen en dat soort dingen mee gedaan kan worden).
Maar ik heb nog wel een aantal tips / bugs:Voor de rest een super makkelijke en goede app.
- Als je via de app je saldo update dan meld de computer de msn af. Dit komt waarschijnlijk omdat de app zich ook aanmeld bij MSN. Maar het moet toch wel mogelijk zijn dat je via verschillende locaties inlogt zodat de computer ook aangemeld blijft.
- De widget is altijd maar 1 rekening. Dat is de rekening die het laagste cijfer heeft. Maar nu is het natuurlijk zo dat die rekening mij juist het minste interesseert. Dus het zou ideaal zijn als je de keuze hebt welke rekening je laat zien in de widget.
En die widget; als je een tweede widget toevoegt dan zie je daar het saldo van je tweede rekening. Misschien een tijdelijke oplossing, totdat ik een keuze-optie heb toegevoegd?
Anyway, ik zet het op m'n todo-list!