Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 13:29
Markie2202 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:14:
[...]

Jazeker, en ik vind het super makkelijk (en veilig omdat ik weet dat het via de ING buddy via MSN loopt waar dus geen overboekingen en dat soort dingen mee gedaan kan worden).

Maar ik heb nog wel een aantal tips / bugs:
  • Als je via de app je saldo update dan meld de computer de msn af. Dit komt waarschijnlijk omdat de app zich ook aanmeld bij MSN. Maar het moet toch wel mogelijk zijn dat je via verschillende locaties inlogt zodat de computer ook aangemeld blijft.
  • De widget is altijd maar 1 rekening. Dat is de rekening die het laagste cijfer heeft. Maar nu is het natuurlijk zo dat die rekening mij juist het minste interesseert. Dus het zou ideaal zijn als je de keuze hebt welke rekening je laat zien in de widget.
Voor de rest een super makkelijke en goede app. _/-\o_
Haha, dat uitloggen op MSN hoor ik best wel vaak. Ik zal kijken wat ik hier aan kan doen want het is een van de meest aangevraagde features (en de andere aangevraagde features staan er allemaal al in :p).

En die widget; als je een tweede widget toevoegt dan zie je daar het saldo van je tweede rekening. Misschien een tijdelijke oplossing, totdat ik een keuze-optie heb toegevoegd?

Anyway, ik zet het op m'n todo-list!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie2202
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 10:15
eXtReMeBiE schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:31:
En die widget; als je een tweede widget toevoegt dan zie je daar het saldo van je tweede rekening. Misschien een tijdelijke oplossing, totdat ik een keuze-optie heb toegevoegd?
Als ik een 2de widget toevoeg dan is deze ook van de eerste rekening. Dus dan heb ik 2 dezelfde widgets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
Markie2202 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:17:
[...]

Als ik een 2de widget toevoeg dan is deze ook van de eerste rekening. Dus dan heb ik 2 dezelfde widgets
Even je saldo updaten en dan werkt het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie2202
eXtReMeBiE schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:48:
[...]

Even je saldo updaten en dan werkt het ;)
Ja maar dan meld mijn MSN weer af 8)7

Het werkt nu d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Laatst online: 31-08 18:56
@eXtReMeBiE
Heb ik het goed dat, wanneer je naar 'settings' gaat, en dan op 'back to homescreen' drukt, je opnieuw je homescreen-Activity start? Als ik namelijk dan op mijn back-toets druk, kom ik weer in de settings terecht, daarna weer in de homescreen.

Dus, als homescreen = A, settings = B:

A --(back)-> B --(back)-> A.

Volgens mij kun je dan beter de finish() methode gebruiken in je settingsactivity.

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie2202
Niekfct schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:27:
@eXtReMeBiE
Heb ik het goed dat, wanneer je naar 'settings' gaat, en dan op 'back to homescreen' drukt, je opnieuw je homescreen-Activity start? Als ik namelijk dan op mijn back-toets druk, kom ik weer in de settings terecht, daarna weer in de homescreen.

Volgens mij kun je dan beter de finish() methode gebruiken in je settingsactivity.
Of een preference activity gebruiken zonder back knop (alleen de fysieke knop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

@eXtReMeBiE

Mss is dit ook een handige website om toe te voegen aan EveryDay Deals.
http://www.komplett.nl/Komplett/site/daybreaker/cms.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
Niekfct schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:27:
@eXtReMeBiE

Thanks voor je feedback :) Klopt, wordt gefixt in de volgende update (met nog wat andere usability fixes)!
Ozhan99 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 10:19:
@eXtReMeBiE

Mss is dit ook een handige website om toe te voegen aan EveryDay Deals.
http://www.komplett.nl/Komplett/site/daybreaker/cms.aspx
Ik zal even kijken of ik ergens een datafeed kan vinden en dan zet ik 'm er bij! Net als 1dayfly die al eerder was aangevraagd, btw.

[edit]1dayfly heb ik net toegevoegd, van Komplett wacht ik nog op een reactie!

[ Voor 3% gewijzigd door eXtReMeBiE op 21-04-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dhhdante schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:39:
Jullie zien dus eigenlijk zoveel mogelijk winkels erin terug begrijp ik? Ik denk dat ik het doel van de app een beetje voorbij streef dan. Oorspronkelijk is het alleen voor Super(markten) Deals. Maar om nou voor alle soorten winkels een aparte app te maken is ook niet handig.

Ik verkeer nog een beetje in dubio dus.
Om het in kader van supermarkten te blijven: als je Vomar erin zou kunnen zetten zou dat wel super zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:07:
[...]

Om het in kader van supermarkten te blijven: als je Vomar erin zou kunnen zetten zou dat wel super zijn.
Zojuist Super Deals 1.5 in de Market gezet na wat wikken en wegen. Sommige supers leveren geen bruikbare data, dus moet ik bepaalde trucjes uithalen. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden dat ik Google gebruik om tóch afbeeldingen weer te kunnen geven bij deze deals.

Wat is nieuw?
** LET OP **
Deze update wist de database, settings en lijstjes worden dus gewist. Supers en zoek opties moeten opnieuw worden ingesteld.

- Melding van supers waarvan de deals geupdate zijn bij het opstarten
- 3 nieuwe zoek categorieën toegevoegd
- Boni, Coop, Emté, Super De Boer en Vomar ;) toegevoegd
- Afbeeldingen zoeken (powered by Google)
- Creëer ruimte door afbeeldingen te verwijderen
- Met een druk op de knop kunnen nieuwe deals opgehaald worden
- Zwarte tekstkleur voor Lidl-prijzen
Ik heb ook al een lijst met extra functies wat in de Pro versie zit. Een paar heb ik nu ook in deze 1.5 zitten. Ik zit een beetje te dubben wat ik nu in welke moet stoppen. Zal ik alles wat in de Pro versie zit ook in de gewone doen, maar dan met een reclamebalkje. Of zal ik de Pro veel beter maken dan de gratis versie?

In de Pro zit tot nu toe extra:
- snellere downloads van deals
- sneller / vloeiender scrollen
- banner bovenin met info
- sorteren op prijs & naam
- boodschappenlijst sms-en/mailen
- landscape (optie)
- in landscape: statusbalk weg, navigatie minder hoog (meer ruimte dus)
- navigatie en banner kunnen beide weg en weer getoond worden met menu- en zoekbutton
- move 2 sd
- schudden om boodschappenlijst leeg te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij vlees en vis krijg ik in plaats van vlees en vis zuivel :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Heb ik een foutje gemaakt?
Dank je, zal het snel herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
dhhdante schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 05:27:
[...]
Ik heb ook al een lijst met extra functies wat in de Pro versie zit. Een paar heb ik nu ook in deze 1.5 zitten. Ik zit een beetje te dubben wat ik nu in welke moet stoppen. Zal ik alles wat in de Pro versie zit ook in de gewone doen, maar dan met een reclamebalkje. Of zal ik de Pro veel beter maken dan de gratis versie?

In de Pro zit tot nu toe extra:
- snellere downloads van deals
- sneller / vloeiender scrollen
- banner bovenin met info
- sorteren op prijs & naam
- boodschappenlijst sms-en/mailen
- landscape (optie)
- in landscape: statusbalk weg, navigatie minder hoog (meer ruimte dus)
- navigatie en banner kunnen beide weg en weer getoond worden met menu- en zoekbutton
- move 2 sd
- schudden om boodschappenlijst leeg te maken
Ik ben een fan van het volgende principe: als een functie leidt tot meer pageviews ( = meer inkomsten), stop het in de gratis versie.

In jouw geval zou ik dus hetvolgende in de gratis versie stoppen:
- Snellere downloads van deals
- Sneller/vloeiender scrollen
- Sorteren op prijs & naam

Traagheid in downloaden of scrollen kan erg frustrerend werken (ook al is het maar een klein beetje), wat er op lange termijn voor kan zorgen dat mensen je app eerder links laten liggen. Daarom is het in je eigen best interest om deze functies ook in de gratis versie te stoppen.

De andere functies zijn naar mijn mening functies die de gebruikservaring verbeteren, maar die je niet zult missen als je ze niet hebt - totdat je ze hebt ervaren. Ideaal dus om in een Pro versie te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:37

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik ben het eens met extremebie. Eventueel kan je een trial maken van enkel dagen zodat je van de pro-functies gebruik kan maken. Eens ze weg gaan beginnen mensen ze te missen, en gaan ze al sneller de pro versie kopen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Mavamaarten schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:19:
Ik ben het eens met extremebie. Eventueel kan je een trial maken van enkel dagen zodat je van de pro-functies gebruik kan maken. Eens ze weg gaan beginnen mensen ze te missen, en gaan ze al sneller de pro versie kopen.
En probeer die pro dan ook zonder google checkout beschikbaar te maken. a là Launcher Pro+, via Paypal ofzo.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Thanks allemaal voor jullie input, ik denk er nog even goed over na. Ik sta altijd open voor meer input/suggesties trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 20:11
Na de update van vandaag lijkt m'n Super Deals niet meer te werken. Downloaden van nieuwe deals data werkt niet... uninstalleren van de App werkt ook niet. Dit alles op een Desire HD.
Tips? (Ja, ik heb m'n telefoon al opnieuw opgestart ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Wat vreemd, ik heb ook een Desire HD dus ik test daar alles op.
Kun je hem niet uninstalleren via "Instellingen" in Android? En via de Market kun je hem ook uninstalleren, ook al gebprobeerd?

Ik heb ook net een update in de Market gezet, de checkboxen om supers te selecteren konden niet aangeklikt worden. Dat was ook vreemd, want die code is ongewijzigd. Maar goed, kun je deze update er overheen zetten?

Ik heb verder echt geen idee wat het probleem kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
dhhdante schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 22:51:
......
Ik heb verder echt geen idee wat het probleem kan zijn.
Voor dit soort problemen vraag ik altijd een debug log (https://market.android.co...ogic.android.logcollector). Eerst de app starten die problemen geeft en daarna de log verzamelen en mailen naar de developer.

Werkt alleen als je als developer ook Log.d(TAG, "<beschrijving>") hebt gebruikt.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Ik meen gelezen te hebben dat ze expliciet vragen om alle Log. tags te verwijderen voordat je de app publiceert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Mijn eerste game voor Android:

Blokus Duo

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.niek.games.blokusduo/ss-1-320-480-160-0-e738e1e932e4f30f0785b6e20c5fed32a7d39560Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.niek.games.blokusduo/ss-2-320-480-160-0-e8c6035e56d0529d7c1452485417521189d9b5a4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
bornin7ty2 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:21:
[...]

En probeer die pro dan ook zonder google checkout beschikbaar te maken. a là Launcher Pro+, via Paypal ofzo.
Dit is niet meer toegestaan onder de voorwaarden van de Android Market. Launcher Pro Plus is nu dus ook alleen nog maar verkrijgbaar via de Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Alexander6501 schreef op zondag 24 april 2011 @ 14:22:
[...]

Dit is niet meer toegestaan onder de voorwaarden van de Android Market. Launcher Pro Plus is nu dus ook alleen nog maar verkrijgbaar via de Market.
Ow dat wist ik niet. Zou leuk zijn als android market dan eens Paypal zou toevoegen. Lijkt mij dat er dan veel meer apps worden verkocht. Wat is eigenlijk de reden dat ze dat niet doen? weet iemand dat?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Daar zijn ze mee bezig (evenals in-app betalingen, waar Microsoft opeens een patent op schijnt te hebben :p )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 19:07
Marzman schreef op zondag 24 april 2011 @ 20:30:
Daar zijn ze mee bezig (evenals in-app betalingen, waar Microsoft opeens een patent op schijnt te hebben :p )
Dan vraag ik me toch af wanneer het gaat komen, in november vorig jaar stond er al (Danwel verborgen, maar het stond er wel) opties voor developers in de market, maar dat is ondertussen ook weg. En nergens blijkt uit de blogs van google, of de documentatie dat het er binnenkort alsnog aan gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
paul999999 schreef op zondag 24 april 2011 @ 20:53:
[...]

Dan vraag ik me toch af wanneer het gaat komen, in november vorig jaar stond er al
Volgens dit artikel kan het vanaf eind maart 2011, ik kan me echter niet herinneren dat ik het al in een app heb gezien. :S

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul999
  • Laatst online: 10-09 19:07
pven schreef op zondag 24 april 2011 @ 21:00:
[...]

Volgens dit artikel kan het vanaf eind maart 2011, ik kan me echter niet herinneren dat ik het al in een app heb gezien. :S
Dat zijn inapp betalingen, dat kan al (Alleen er zijn nog niet heel veel apps die het ondersteunen, het inbouwen is ook vrij lastig), maar dan kan je nog steeds niet met paypal betalen, enkel (In Nederland) met credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
RegenDetector update:

Ik heb pas de gegevensopslag veranderd van configbestanden naar een database. Configbestanden kunnen compleet corrupt raken als je ze uit meerdere threads benaderd. Je moest RegenDetector verwijderen en opnieuw downloaden om het weer te laten werken. Of in toepassingen beheer de gegevens wissen. Dat was niet wenselijk.
Alleen de implementatie gaf veel problemen. Een database raakt niet corrupt, maar blokeert gewoon als je uit verschillende thread er in zoekt. Dit zorgde voor veel hinderlijke craches. Dit is nu opgeschoond. Als het goed is zijn nu de crashes nu verleden tijd.

Heb RegenDetector pas verwijderd, gebruik je hem niet meer door al deze elende? Download 'm even uit de market en probeer het nog eens.

QR-code en market-link vind je hier:
RunaR in "Post hier je eigen Android App!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Thanks, hij werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Hoe vaak is ie gedownload? Die van mij is vd week door de 10.000 grens geschoten *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Dat is vrij rap! ik zit na 1,5 jaar op 15000. Ik heb dan ook een concurrent die op het juiste moment in de juiste top 10 lijstjes is gekomen. Die zit zeker op 2x zo veel downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Ja, je concurrent heb ik ook. En je hebt best veel weervoorspelling apps wat ook overlappende functionaliteiten biedt. Maar ik vind je app een nette, fijne en strakke app, dus ik hou hem op mn screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn Sokoban spel voor Android op de market gezet: Soko++

Afbeeldingslocatie: http://www.joriswit.nl/sokoban/mobile/screenshot-game.pngAfbeeldingslocatie: http://www.joriswit.nl/sokoban/mobile/screenshot-levels.png

Ik heb dit spel al jaren geleden voor Windows gemaakt, en ondanks dat er al vele Sokoban spellen voor Android zijn, heb ik toch een port gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Laatst online: 13:12
Ik heb RegenDetector net opgehaald, maar hoe werkt hij icm Juice Defender? Juice Defender zet elk half uur even de gegevensverbinding open, maar loop ik ook risico dat RegenDetector precies die tijdvakjes mist en nooit geüpdatet wordt?

Wel mooi trouwens, de wind miste al een tijd in het klok-/weergeval :) .

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Waarschijnlijk worden updates gemist.
Er wordt een globaal intern alarm gezet om om de 5 minuten te verversen. Om de tien minuten (instelling) of bij geen verbinding de eerst volgende verversing daarna worden regengegevens en gps-lokatie van het netwerk opgehaald.
Om het half uur (of de eerst volgende verversing daarna) worden weer gegevens en locatie naam opgehaald.

Zolang het open zetten van de verbinding door juice defender samen valt met de 5 minuten verversing update, gaat het wel goed. Maar er is dus een grote kans dat het uit de pas loopt.

Je kan juice defender ook zo instellen dat je 1x per half uur of bij actief gebruik een 3G verbinding hebt en de rest van de tijd een GPRS verbinding, dat bespaart ook een hoop stroom. Zo veel data hoeft RegenDetector niet op te halen.
ucchan schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:40:
Ik heb RegenDetector net opgehaald, maar hoe werkt hij icm Juice Defender? Juice Defender zet elk half uur even de gegevensverbinding open, maar loop ik ook risico dat RegenDetector precies die tijdvakjes mist en nooit geüpdatet wordt?

Wel mooi trouwens, de wind miste al een tijd in het klok-/weergeval :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 23:17:

[afbeelding][afbeelding]

Ik heb dit spel al jaren geleden voor Windows gemaakt, en ondanks dat er al vele Sokoban spellen voor Android zijn, heb ik toch een port gemaakt.
Leuk, ziet er prima uit op de screenshots, Installing now, thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct

[afbeelding][afbeelding]

Leuk! Ik kom direct al niet uit de eerste puzzel 8)7 Edit: got it! :)

Ik kreeg een force close toen ik vanuit het spel naar twitter ging, en vervolgens weer terug. Heb een rapport gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding][afbeelding]

Whoa! Na 3 (waarvan de laatste 2,5 met een dikke rimpel;)) minuten eindelijk het eerste level gehaald.
Wat een heerlijk spel is dit zeg! Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Super Deals 2.0 staat nu in de Market en heeft dus een grote update gekregen.
- App2SD
- Banner bovenin
- Banner en navigatiemenu zijn te verbergen met zoek-knop en menu-knop

- Downloads wederom versneld
- Sorteren op naam en prijs
- Scrollen verbeterd
- Boodschappenlijst leegmaken door te schudden

# Alle settings worden gewist, selecteer opnieuw de supers en wijzig evt de zoek-optie #
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/m/818/3549/zoek2.png Afbeeldingslocatie: http://img830.imageshack.us/img830/9863/zoekbier2.png Afbeeldingslocatie: http://img843.imageshack.us/img843/6447/dealsjumboarticle2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
RunaR schreef op maandag 09 mei 2011 @ 07:27:
Dat is vrij rap! ik zit na 1,5 jaar op 15000.
Het gaat idd rap, want ik zit nu een week later alweer over de 11.000. Dus meer dan 1.000 per week.
Is Regendetector ook jouw 1e app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
dhhdante schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:05:
Super! Inladen gaat inderdaad snel, app ziet er weer beter uit dan ervoor, etc. Chapeau!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Topicstarter
Super Deals geupgrade, ziet er goed uit...... Het grappige was, ik kon afgelopen zaterdag de medewerkers van AH beter vertellen welke producten ze in de aanbiedingen hadden dan dat ze dit zelf konden...

Leuke app! Keep up the good work!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Bullet NL schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:18:
[...]

Super Deals geupgrade, ziet er goed uit...... Het grappige was, ik kon afgelopen zaterdag de medewerkers van AH beter vertellen welke producten ze in de aanbiedingen hadden dan dat ze dit zelf konden...

Leuke app! Keep up the good work!
Ja, maar jij weet waarom je op dat moment naar de supermarkt gaat (die 5 producten), zij zouden week in week uit de hele reclame folder in hun hoofd moeten stampen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
dhhdante schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:10:
[...]

Het gaat idd rap, want ik zit nu een week later alweer over de 11.000. Dus meer dan 1.000 per week.
Is Regendetector ook jouw 1e app?
1000 per week is erg netjes, dan sta je vast binnen kort in de Trending Apps (net geintroduceert tijdens de Google I/O).

Ja. Ik heb nu 6 apps in de Market, maar eigelijk is het maar 1 app. RegenDetector, RegenDetector Donatie en 4 Iconpacks
Ik ben geen programmeur, ik doe fulltime compleet ander werk. RegenDetector is echt een hobby, helaas is dat ook af en toe te merken bij updates. Ik heb niet de tijd en middelen om alles goed te testen.
In eerste instantie maak ik RegenDetector voor mijzelf. Iedereen die het een leuke app vind mag er van mee genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Thx Brad en Bullet :)

En nice RunaR, knap dat je evengoed zo'n nette app neerzet dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:58
Enkele applicaties die ik gemaakt heb in het afgelopen jaar.

inKa File Manager
https://market.android.com/details?id=com.mhoffs.filemanager
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.mhoffs.filemanager/ss-2-320-480-160-0-cf3c13e02e33c6514b349316c4148de29a79986b

inKa Currency
https://market.android.com/details?id=com.mhoffs.currency
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.mhoffs.currency/ss-1-320-480-160-1-edfd45e23e145ee1340fdf26dcf9bf4db7e26a86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Zien dr goed uit. Ik heb voor het exploren bijv Astro, is deze fijner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

-Pieter-471 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:38:
[...]

Ik vind dit een lastige: het toevoegen van een dergelijke functie is bijna triviaal. Echter levert dit een makkelijke manier om de ratings te beinvloeden: gewoon het spel niet afmaken als het slecht gaat. Vooral als we in de toekomst met een globaal ranglijst systeem gaan werken is dit natuurlijk "not done". Nu beduvel je alleen jezelf dus is het nog wel te verkopen om deze functie wel toe te voegen. Ik zal er over nadenken.

Overigens kan ik nog wel iemand gebruiken die bereid is om met een speciale versie te spelen waarmee je een bug-report kunt indienen als de robot iets vreselijk "doms" doet. Aan de hand van die rapporten kan ik de robot verder kan verfijnen. Mocht je je geroepen voelen, laat het me dan weten.
Ten eerste, top spel!

Toch lijkt het mij wel fijn om een Start opnieuw functie te hebben. Misschien kan je dan zorgen dat het afgesloten spel niet voor de stats mee-telt?

Tevens wat kleine dingen die missen volgens mij:
- Ik speel amsterdams met pas, als iedereen heeft gepast kan je alle 4 de soorten kiezen als troef, terwijl diegene waarop net gepast is niet gekozen zou mogen worden, toch? Is dit aan te passen?
- Tevens zou ik de mogelijkheid graag zien om de laatste slag te bekijken. Dit mag in het echt ook en zou in het spel fijn zijn.
- Een limiet van punten zelf instellen. Dus zeggen of je 16 potten wilt spelen of tot 1600 punten bijvoorbeeld?

Verder, als je nog mensen zoekt, wil ik graag helpen met bug reports op stomme bot acties. :-)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pieter-471
  • Laatst online: 04-03 07:27
JamesB009 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:27:
[...]

Ten eerste, top spel!

Toch lijkt het mij wel fijn om een Start opnieuw functie te hebben. Misschien kan je dan zorgen dat het afgesloten spel niet voor de stats mee-telt?

Tevens wat kleine dingen die missen volgens mij:
- Ik speel amsterdams met pas, als iedereen heeft gepast kan je alle 4 de soorten kiezen als troef, terwijl diegene waarop net gepast is niet gekozen zou mogen worden, toch? Is dit aan te passen?
- Tevens zou ik de mogelijkheid graag zien om de laatste slag te bekijken. Dit mag in het echt ook en zou in het spel fijn zijn.
- Een limiet van punten zelf instellen. Dus zeggen of je 16 potten wilt spelen of tot 1600 punten bijvoorbeeld?

Verder, als je nog mensen zoekt, wil ik graag helpen met bug reports op stomme bot acties. :-)
Dankjewel voor het compliment!

- De "start opnieuw" functionaliteit zit in de planning. Het afgesloten spel zal dan inderdaad niet meetellen voor de stats.
- Ik weet niet of er vaste regels zijn of je de afgewezen kleur wel of niet meer mag kiezen. Ik zal kijken of er enige consensus is op het web over deze regel.
- Het terugkijken van de laatste slag is zeker geen "officiele" regel: bij het NK klaverjassen moet je daar echt niet mee aankomen volgens mij ;-). Toch gaat het in de toekomst mogelijk worden om het hele spel terug te kijken, inclusief de laatste slag. Het kan zijn dat we deze functie beperken voor de "pro versie" (betaald).
- Als je de limiet zelf in zou kunnen stellen worden sommige statistieken onvergelijkbaar. Bovendien is 16 handen voor klaverjas volgens mij heel erg standaard (een "boompje"). Bij Kraken (komt ook in de toekomst) is het standaard 2500 punten volgens mij.

Ik neem wel even contact met je op voor het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

-Pieter-471 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:58:
[...]

Dankjewel voor het compliment!

- De "start opnieuw" functionaliteit zit in de planning. Het afgesloten spel zal dan inderdaad niet meetellen voor de stats.
- Ik weet niet of er vaste regels zijn of je de afgewezen kleur wel of niet meer mag kiezen. Ik zal kijken of er enige consensus is op het web over deze regel.
- Het terugkijken van de laatste slag is zeker geen "officiele" regel: bij het NK klaverjassen moet je daar echt niet mee aankomen volgens mij ;-). Toch gaat het in de toekomst mogelijk worden om het hele spel terug te kijken, inclusief de laatste slag. Het kan zijn dat we deze functie beperken voor de "pro versie" (betaald).
- Als je de limiet zelf in zou kunnen stellen worden sommige statistieken onvergelijkbaar. Bovendien is 16 handen voor klaverjas volgens mij heel erg standaard (een "boompje"). Bij Kraken (komt ook in de toekomst) is het standaard 2500 punten volgens mij.

Ik neem wel even contact met je op voor het testen.
Dank voor je snelle reactie. :-)

- De start opnieuw functie is top dat die er aan zit te komen.
- Ik ben zelf gewend om niet de gepaste kleur te mogen kiezen. Wat ik heb gevonden:
Een andere mogelijkheid is, dat als op de eerste kleur wordt rondgepast, de gever dan wel diens voorhand verplicht speelt; hij of zij noemt een kleur en speelt daarop. Het gevolg daarvan is, dat die persoon een klein voordeeltje heeft; als hij op de gedraaide kleur kan spelen, maar een alternatieve tweede kleur heeft, die net zo goed of beter is, dan zal hij passen op de eerste kleur. Speelt iemand op de eerste kleur, dan zit hij goed tegen en maakt een goede kans de tegenspeler nat te spelen. Speelt niemand op die kleur, dan kan hij zijn tweede kleur troef maken. Hij loopt dus zo minder risico.
Hierin staat niet dat het niet mag, maar ook zeker niet dat het wel mag, dus dubieus.

-Ik wist niet dat het terugkijken van de laatste hand bij het NK niet mocht. :-) Weer wat geleerd, haha.

- 16 spellen is inderdaad standaard. En volgens mij is 2500 punten bij kraken ook standaard. Leuk te horen dat kraken ook komt trouwens! :-)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Vanavond is mijn meest recente applicatie online gegaan in de Android Market.

Het Belgische magazine Knack (http://www.knack.be) stelt zijn eigen gratis Android applicatie voor: https://market.android.com/details?id=be.appsolution.knack

In de applicatie kan je de meest recente editie van Knack kopen:
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/be.appsolution.knack/ss-0-320-480-160-0-fa0310f00576d4b5d98a0dcd1030406d0245ac12
(Als ik me niet vergis, is deze online editie beschikbaar voor het magazine in de winkel ligt ..)

Mensen met een abonnement, kunnen alle edities ook gratis op hun Android toestel lezen:
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/be.appsolution.knack/ss-2-320-480-160-0-31ec31639a9a9cc24db461d35189b85e0d5a22b5

Er is echter ook een schat van informatie helemaal gratis beschikbaar:
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/be.appsolution.knack/ss-3-320-480-160-0-131ef8f984e74db8e500c9159b6383ec62740b01

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/be.appsolution.knack/ss-4-320-480-160-0-ebca726cf9e198f381ed5cbe0ef28e1b9026f3e9

De applicatie staat nu enkele uren online. Graag zou ik wat feedback ontvangen, zodat alle feedback kan gebundeld worden en we op korte termijn een update kunnen online zetten met deze feedback in verwerkt. Mocht iemand een ANR of crash tegen komen, verstuur dan zeker een rapportje. Deze meldingen worden prioritair aangepakt!

https://market.android.com/details?id=be.appsolution.knack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024

[...]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik vind je applicatie ontzettend handig, maar kijk goed naar het UI design. De Google I / O app is een prachtige app, waar ik zou vinden dat die stijl meer zou moeten worden aangehouden.. die vinkjes vind ik bijvoorbeeld al niet bij Android passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 23:41

[...]

Is het trouwens mogelijk om de sortering op te slaan? Want nu moet ik iedere keer als ik van catagorie wissel de sortering goed zetten terwijl die eigenlijk altijd hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
RegenDetector IconPack 05

Ik heb net weer een IconPack in de market gezet. Deze iconpacks zijn voorlopig alleen nog bruikbaar in de Donatie versie van RegenDetector.

Afbeeldingslocatie: http://www.regendetector.nl/extra/pack05.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Na de release van Knack, is nu ook zijn Franstalige tegenhanger te vinden in de Android Market: https://market.android.co...ppsolution.roularta.levif

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/be.appsolution.roularta.levif/ss-2-320-480-160-0-28c1ec8ba654f2668b81913de843c26f21cab80c

Feedback altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Zijn er hier nog meer mensen die problemen hebben met het laden van Radio 1 via NLradio. Ik ben echt dol op deze app vooral omdat het geluid voor 538 beter is dan via hun eigen app. Echter, radio 1 krijg ik niet draaiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Laatst online: 13:12
Ik heb een vraagje over RegenDetector. Ik heb nog wel eens de melding dat het binnen 0 minuten 0 minuten gaat regenen. Da's een beetje loos ;) ... allicht een bug :) ?

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

RunaR schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:31:
RegenDetector IconPack 05

Ik heb net weer een IconPack in de market gezet. Deze iconpacks zijn voorlopig alleen nog bruikbaar in de Donatie versie van RegenDetector.
Geldwolf! :+ Maar ziet er wel goed uit, leuke icons. Ga hem eens checken, vind het wel informatiever dan Beautifull Weather, dat is niet zo heel erg nauwkeurig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
ucchan schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:02:
Ik heb een vraagje over RegenDetector. Ik heb nog wel eens de melding dat het binnen 0 minuten 0 minuten gaat regenen. Da's een beetje loos ;) ... allicht een bug :) ?
Ja, dat is een bug, die kan voorkomen als er om een of andere reden 2 uur lang geen informatie is binnen gekomen. Ik heb net 10 minuten terug een nieuwe versie in de market gezet, daar ben ik alleen vergeten deze bug in mee te nemen.
Tsurany schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:14:
[...]

Geldwolf! :+ Maar ziet er wel goed uit, leuke icons. Ga hem eens checken, vind het wel informatiever dan Beautifull Weather, dat is niet zo heel erg nauwkeurig.
Geldwolf.... dat valt wel mee. Ik kom de mensen die willen doneren een beetje te gemoed 8)
De hoeveelheid uren en de opbrengst staan totaal niet met elkaar in verhouding. Denk aan centen/uur. Dat is ook niet erg, het is een hobby. Ik zie het meer als kostendekking voor mijn Developer-account, hosting, domeinnaam e.d.

Ik heb net een update uitgebracht. Je kan nu snel schakelen tussen de vooruitzichten in uren en de vooruitzichten in dagen. Klik op de weericoontjes in de 4x2 widget.
Ook waren er vaak problemen met de Geocoder van Google (soms werd er geen locatie gevonden, en dus ook geen weer informatie). Ik heb er 2 extra ingebouwd, dus een grotere kans dat er wel een plaatsnaam gevonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
RegenDetector heeft gisteravond een update gekregen. Ik heb een nieuwe widget toegevoegd:
Afbeeldingslocatie: http://www.regendetector.nl/extra/screen_4x1.jpg

Verder is ook de 'Regen over 0 minuten; Duurt 0 minuten' bug opgelost.
En er is een Force Close opgelost bij toestellen die niet op Nederlands stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RunaR schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:13:
RegenDetector heeft gisteravond een update gekregen. Ik heb een nieuwe widget toegevoegd:
[afbeelding]

Verder is ook de 'Regen over 0 minuten; Duurt 0 minuten' bug opgelost.
En er is een Force Close opgelost bij toestellen die niet op Nederlands stonden.
Nou ik kan je vertellen: Het regent NU! En niet zo'n beetje ook :o

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:39
Room42 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:33:
[...]

Bij mij heeft Regendetector de onweer van nu toch goed voorspeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Room42 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:33:
[...]

Met RegenDetector had je het kunnen zien aankomen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RunaR, complimenten voor de geweldige app!
Helemaal nu er ook een 4x2 widget is past die perfect op mn home screen!

Hij werkt (over het algemeen) zeer goed en ik ben zeer tevreden. Vooral dat je door een druk de vooruizichten van uren naar dagen kan wijzigen is echt geweldig!
Ik heb er zelden problemen, alleen soms als ik onderweg en in kleine, nietszeggende dorpjes rond rij,

Wordt wel is tijd voor wat andere iconen, misschien moet ik is zo'n icon pack proberen.
Keep up the good work!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:21:
....
Ik heb er zelden problemen, alleen soms als ik onderweg en in kleine, nietszeggende dorpjes rond rij,
....
wat gebeurt er dan? Crash, vage melding, niets? Waarschijnlijk kan ik dit aanpassen op de regendetector-server en is er niet eens een update van RegenDetector nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vage melding wat getallen en vreemde tekens..
Gebeurd niet vaak hoor, maar heb 't een paar keer mee gemaakt.

Mocht het weer is gebeuren zal ik je laten weten waar en wat ik te zien krijg.

O ja en ik bedoelde uiteraard de 4x1 widget in mn vorige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pieter-471
Een weekje geleden hebben we Pesten/Crazy Eights uitgebracht in de market als gratis app.

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/org.games4all.android.games.crazy8s.prod/ss-0-0-fbd70016f610c3fb414cbc3d5433960ace6b0198

Het is in dezelfde stijl gemaakt als onze Klaverjas app. Bovenstaand screenshot is weliswaar in het Engels, maar de app is ook gewoon in het Nederlands vertaald.

Het gaat wel om de Amerikaans variant van Pesten:
  • Met de acht van kleur veranderen (vandaar "Crazy Eights")
  • Met de vrouw een beurt overslaan
  • Met de aas van richting veranderen
  • Met de twee twee pakken
  • Met de joker vijf pakken
  • De optelregel is van kracht
Om het wat makkelijker te maken staat er op iedere pestkaart een symbooltje om aan te geven wat die kaart doet.

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiballen
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-05-2024

[...]

Echt een superhandige applicatie als je soms naar verschillende winkels gaat. Lettertype in de kopjes vind ik trouwens wel tenenkrommend. Thanks in ieder geval _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Bamiballen schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:12:
[...]

Echt een superhandige applicatie als je soms naar verschillende winkels gaat. Lettertype in de kopjes vind ik trouwens wel tenenkrommend. Thanks in ieder geval _/-\o_
Hehe dank je en graag gedaan :)
En zal ik voor jou dan de optie inbouwen om dat te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 23:41
dhhdante schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:15:
[...]

Hehe dank je en graag gedaan :)
En zal ik voor jou dan de optie inbouwen om dat te wijzigen?
Had je mijn vraag overigens gezien? Zie hieronder
Tha_T schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:22:
[...]

Is het trouwens mogelijk om de sortering op te slaan? Want nu moet ik iedere keer als ik van catagorie wissel de sortering goed zetten terwijl die eigenlijk altijd hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Sorry, dat puntje ben ik wellicht vergeten omdat ik toen op vakantie was.

Het zal vast wel mogelijk zijn om dat op te slaan, ik neem dat dan ook gelijk mee voor de volgende release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pieter-471
Vorige week hebben we ook een nieuwe versie van Klaverjas uitgebracht. Hierin is onder andere de feature opgenomen waar volgens mij hier ook om gevraagd werd: je kunt een wedstrijd nu opgeven en een nieuwe starten. Ook de AI is weer een stukje beter geworden.

Daarnaast word ik een beetje gestoord van de commentaren van spelers die denken dat de AI verzaakt. Wij hebben extreem veel getest op dit onderdeel een geen probleem kunnen ontdekken. Dit terwijl er reacties zijn als "De AI verzaakt aan de lopende band".

We hebben dan ook besloten om het anders aan te pakken: we hebben een speciale test versie van onze app gebouwd waarmee spelsituaties simpel aan ons gerapporteerd kunnen worden. Bovendien hebben we een prijs uitgeloofd van 250 euro voor de eerste speler die met behulp van deze test versie een rapport in kan dienen waaruit blijkt dat de robot verzaakt.

Dus: mocht je ook het gevoel hebben dat de AI in onze Klaverjas app wel eens verzaakt schroom dan niet om even contact met ons op te nemen: contact@games4all.eu. Je krijgt dan onze test app tot je beschikking zodat je een poging kunt wagen om die 250 euro te verdienen. Als de AI echt zo vaak verzaakt als sommige spelers beweren dan moet dit een peuleschil zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Dat lijkt mij ook sterk, ik heb geen 1 keer gedacht dat de AI verzaakte. Wel herken ik dat het beter wordt, maar nog steeds blijft er ruimte voor verbetering.

Het speelt nu wel al 10x prettiger dan in het begin, dus keep the good work up _/-\o_

Probeer nog iets meer randomness erin te gooien. Ik weet nu vaak wat de tegenstanders hebben door de kaarten die ze opgooien en dan niet door de gebruikelijke seinkaarten. Ook merk ik vaak dat de tegenstanders van elkaar weten wat ze hebben (omdat dit zo geprogrammeerd is). Het is de kunst om patronen niet te laten herkennen door mij als speler zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:52
Superdeals gedownload op een Galaxy S2, en wat een gave app is dit zeg. Complimenten aan de ontwikkelaar. Erg duidelijk en heldere interface en het werkt gewoon top! Ben er erg blij mee.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Wow, wat een compliment :$ Zoiets mag je ook wel in de Market bij opmerkingen zeggen als je wilt :D

Binnenkort komt er een weer een update met een redelijke impact. Er komen een hoop nieuwe winkels bij, ook ga ik de oriëntatie instelbaar maken en zal ik de opties die Tha_T voorstelde erin meenemen.

De release daarop zal o.a. het sms-en en mailen van boodschappenlijstjes mogelijk maken.

Het kan nog even duren, want ik heb het ongelooflijk druk momenteel. Dus graag even geduld hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pieter-471
dhhdante schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:46:
Dat lijkt mij ook sterk, ik heb geen 1 keer gedacht dat de AI verzaakte. Wel herken ik dat het beter wordt, maar nog steeds blijft er ruimte voor verbetering.

Het speelt nu wel al 10x prettiger dan in het begin, dus keep the good work up _/-\o_

Probeer nog iets meer randomness erin te gooien. Ik weet nu vaak wat de tegenstanders hebben door de kaarten die ze opgooien en dan niet door de gebruikelijke seinkaarten. Ook merk ik vaak dat de tegenstanders van elkaar weten wat ze hebben (omdat dit zo geprogrammeerd is). Het is de kunst om patronen niet te laten herkennen door mij als speler zeg maar.
Dankjewel! In de volgende versie zal de AI in ieder geval wat aggressiever azen spelen: nu wordt er wel erg vaak gedoken.

De AI weet overigens niet wat andere spelers in hun handen hebben, behalve dan wat uit het afspel geconcludeerd kan worden. De AI heeft dus absoluut niet meer kennis dan een menselijke speler zou kunnen hebben! Dus b.v. als een speler (of robot) niet bekent en niet troeft dan weet de AI dat de speler geen kaarten van de gevraagde kleur heeft en ook geen troeven meer heeft.

Wel is het zo dat de AI vooral in het eindspel vaak beter is dan menselijke spelers om ook gebruik te maken van deze vergaarde kennis. Dit kan wel eens "verdacht" overkomen, maar is puur gebaseerd op het doorrekenen van alle mogelijkheden en de beste er uit pikken.

Daar staat tegenover dat de AI het in de eerste paar slagen vaak moeilijker heeft dan een menselijke speler die op zijn routine en inzicht kan vertrouwen.

Die randomness vind ik wat lastig te plaatsen. Zou jij misschien met de test-versie willen gaan spelen en af en toe een situatie rapporteren waarin b.v. deze voorspelbaarheid naar voren komt? Misschien kan ik daarmee aan de slag om dit aspect te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Natuurlijk wil ik dat, heb ik al eens eerder aangegeven. Echter heb ik niet altijd even veel tijd, maar ik speel vaak een spelletje als ik ergens op moet wachten. En als ik dan iets tegenkomt wat me niet bevalt zou ik dat dolgraag willen rapporteren ja, want nu zit ik vaak te vloeken tegen een telefoon :$

En voorheen wisten de tegenstanders volgens mij wel de kaarten van elkaar, want elk potje wisten ze precies de juiste kleuren neer te leggen voor elkaars azen. Het was een paar versies geleden dus elke keer dat zij bijna alle slagen in het begin hadden en wij bijna alle slagen daarna. Nu is dat inderdaad verbeterd en zit er idd meer willekeur in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pieter-471
dhhdante schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:21:
Natuurlijk wil ik dat, heb ik al eens eerder aangegeven.
Mijn excuses, dat heb ik blijkbaar gemist. Mail me maar (contact@games4all.eu) dan informeer ik je over de details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Ik heb een aantal radio info apps in de market staan:

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.niek.threefminfo/ss-0-1-17d3ab4aa8c013a19965e771e6cf60f42b62d609 3FM Info

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.niek.radiotwoinfo/ss-0-1-52cd7a84ff0a666fbefd32ada3ed6ed8d6a4d143 Radio 2 Info

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.niek.slamfminfo/ss-0-1-04b056ed8854148d3f90e456170a771e289c8211 SlamFM Info

Met deze apps kun je naar de stream van het station luisteren. Het laat onder andere zien welke nummers er gedraaid worden, de songteksten van de nummers, en geeft de mogelijkheid om de nummers naar Last.FM te scrobblen.

[ Voor 40% gewijzigd door Niekfct op 29-06-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niekfct schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:24:

[afbeelding] 3FM Info

[afbeelding] Radio 2 Info

[afbeelding] SlamFM Info

Met deze apps kun je naar de stream van het station luisteren. Het laat onder andere zien welke nummers er gedraaid worden, de songteksten van de nummers, en geeft de mogelijkheid om de nummers naar Last.FM te scrobblen.
Waarom heb je die 3 apps niet gebundeld in 1 app? Dan laat je van daaruit de gebruiker kiezen naar welk radiostation hij wil luisteren.

offtopic:
Je plaatjes doen het niet allemaal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Eenvoud in de app, duidelijkheid naar de gebruiker, opvallend in de market wanneer er gezocht wordt naar het station...

offtopic:
Nu wel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifarunnerr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:09
Dinsdag heb ik mijn eerste (twee) applicaties in de market gezet. De gratis en pro versie van Permission Monitor.
Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.vdesmet.permissionmonitor/hi-256-0-5bd18b4f6791ab3c9c96604d761e7bbe4962089a

Features:
- Lijst met alle geïnstalleerde applicaties(met/zonder system-apps) weergeven en de permissies ervan bekijken
- Lijst met permissies weergeven en kijken welke applicaties ze gebruiken
- Monitor instellen door zelf verdachte permissies en permissie sets in te voeren
- Monitor wordt gestart wanneer een nieuwe applicatie is geïnstalleerd/geüpdate, en controleert dan permissies. Als de applicatie aan de hand van die permissies (sets) die je hebt ingesteld verdacht is krijg je een melding.

Bij de pro versie kan je ook nog kijken welke applicaties één bepaalde permissie set gebruiken(die je voorheen hebt ingesteld), en applicaties op een whitelist zetten zodat die niet meer als verdacht worden weergegeven. Bovendien bevat de Pro versie geen advertenties.

Download Permission Monitor Free
Download Permission Monitor Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
Weer een nieuwe app in de market gezet van de week: OV-Chip Checker! Een (heel) simpele app om het saldo en de laatste transacties van je OV-Chipkaart (gekoppeld aan een ov-chipkaart.nl-account) te checken.

De app gebruikt JSoup om in te loggen en de content van ov-chipkaart.nl te scrapen. Er zit nog een bugje in - sommige mensen zien niet het overzicht van transacties - maar deze verwacht ik vandaag of morgen er uit te halen.

URL in de market: https://market.android.com/details?id=com.weeswijs.ovchip

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.weeswijs.ovchip/ss-480-0-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

eXtReMeBiE schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:18:
Weer een nieuwe app in de market gezet van de week: OV-Chip Checker! Een (heel) simpele app om het saldo en de laatste transacties van je OV-Chipkaart (gekoppeld aan een ov-chipkaart.nl-account) te checken.

De app gebruikt JSoup om in te loggen en de content van ov-chipkaart.nl te scrapen. Er zit nog een bugje in - sommige mensen zien niet het overzicht van transacties - maar deze verwacht ik vandaag of morgen er uit te halen.

URL in de market: https://market.android.com/details?id=com.weeswijs.ovchip

[afbeelding]
Net geïnstalleerd, top! Lekker simpel en doet precies wat je wilt. :-)

Alleen jammer dat locaties zijn afgeschermd, maar dat ligt aan OV chipkaart.nl en niet aan jou.

Thnx voor deze simpele app. :D

@hieronder: Thnx. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
JamesB009 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:25:
[...]

Net geïnstalleerd, top! Lekker simpel en doet precies wat je wilt. :-)

Alleen jammer dat locaties zijn afgeschermd, maar dat ligt aan OV chipkaart.nl en niet aan jou.

Thnx voor deze simpele app. :D
Dit kun je uitzetten op ov-chipkaart.nl > mijn OV-Chipkaart > Privacy instellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Top app! Alleen de grijze tekst mag van mij wat donkerder. Het is nu vrij slecht leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:45
Niekfct schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:24:

[afbeelding] 3FM Info

wat is de bitrate van deze 3fm stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
StarC schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 01:02:
[...]

wat is de bitrate van deze 3fm stream?
Op dit moment 192 kbps, dus WiFi is aan te raden. Ik ben bezig met een systeem dat de gebruiker laat kiezen / automatisch selecteert op basis van WiFi / mobiel netwerk.
Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricky-design
  • Laatst online: 02-09 16:37
Vandaag heb ik een tweede versie van mijn Android app geupload naar de android market:

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/dOATA_l9lE9_JEU8usVsnlp4sGJWXBRkToUts-9c2s2RFnvWYhOYy3NrGTW446KZnvvvj2FvzsgDhKa01A=s48Money Is Time
by Tricky-Design
1000 downloads, 16 ratings (4.7 avg)
Free
Afbeeldingslocatie: http://www.appbrain.com/images/rating10.png

Money is Time rekent uit hoe lang je voor iets met werken of hoeveel geld je hebt verdiend in een bepaalde tijd. Daarnaast beschikt deze app ook over een soort stopwatch functie die zowel in tijd als geld wordt weergegeven.

Afbeeldingslocatie: http://s1.appbrain.com/screen?id=9033903926455378455&i=1

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Alle op en aanmerkingen, maar ook positieve berichten zijn meer dan welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er verandert t.o.v de vorige versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricky-design
- Optie toegevoegd voor uurloon i.p.v. per maand
- 20 valuta's toegevoegd
- landscape view toegevoegd
- "Stopwatch" functie toegevoegd
- Keep awake optie toegevoegd
- Layout aangepast voor ondersteuning van meer resoluties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Hmm door dit topic krijg ik wel erg veel zin om een android toestel te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-09 12:59
Willen jullie eens kijken naar mijn gloednieuwe app Het Weer in Nederland? https://market.android.com/details?id=com.hetweer.in.nl

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.hetweer.in.nl/ss-480-2-3

Er zijn wel meer weer-apps in Nederland, maar met deze probeer ik een zowel mooie als complete app voor je telefoon te leveren. Ik heb er gisteren een widget aan toegevoegd waarmee je het meest actuele verwachtingskaartje van Nederland op je homescreen kunt zetten, sommige gebruikers laten me nu echter weten 'dat ie het niet doet.' Zonder veel context, zoals dat gaat ;)

Maar ik kan het zelf niet reproduceren, dus, wil je even testen?

[ Voor 7% gewijzigd door goudvisblub op 05-07-2011 10:48 ]

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
tricky-design schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:40:
Vandaag heb ik een tweede versie van mijn Android app geupload naar de android market:

[afbeelding]Money Is Time
by Tricky-Design
1000 downloads, 16 ratings (4.7 avg)
Free
[afbeelding]

Money is Time rekent uit hoe lang je voor iets met werken of hoeveel geld je hebt verdiend in een bepaalde tijd. Daarnaast beschikt deze app ook over een soort stopwatch functie die zowel in tijd als geld wordt weergegeven.

[afbeelding]

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Alle op en aanmerkingen, maar ook positieve berichten zijn meer dan welkom :)
Hoe heb je die controls gemaakt, of is dat een library oid? Doet me denken aan Sense.

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
goudvisblub schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:47:
Maar ik kan het zelf niet reproduceren, dus, wil je even testen?
Komt hier ook een foutmelding, Probleem bij laden van widget. Logcat zegt:

W/AppWidgetHostView( 3065): Error inflating AppWidget AppWidgetProviderInfo(provider=ComponentInfo{com.hetweer.in.nl/com.hetweer.in.nl.WeerWidget}): android.view.InflateException: Binary XML file line #2: Error inflating class android.widget.TabHost

De app zelf verder vind ik mooi, laat hem er op staan (vooral vanwege die 5-daagse voorspelling). Zag wel tijdens het verschuiven van de widget dat deze een breedte had van "3" om het zo maar te zeggen. Dat zou voor mij een dealbreaker zijn aangezien ik graag een widget gecentreerd neer zou willen zetten. No biggie, maar goed :P

[ Voor 24% gewijzigd door Brad Pitt op 05-07-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricky-design
WeeJeWel schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:33:
[...]

Hoe heb je die controls gemaakt, of is dat een library oid? Doet me denken aan Sense.
Mijn doel was inderdaad de interface te laten lijken op Sense. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van het Android Wheel project van Yuri Kankan (http://code.google.com/p/android-wheel/) en deze aangepast tot de gewenst look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
Brad Pitt schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:48:
[...]

Komt hier ook een foutmelding, Probleem bij laden van widget. Logcat zegt:

W/AppWidgetHostView( 3065): Error inflating AppWidget AppWidgetProviderInfo(provider=ComponentInfo{com.hetweer.in.nl/com.hetweer.in.nl.WeerWidget}): android.view.InflateException: Binary XML file line #2: Error inflating class android.widget.TabHost

De app zelf verder vind ik mooi, laat hem er op staan (vooral vanwege die 5-daagse voorspelling). Zag wel tijdens het verschuiven van de widget dat deze een breedte had van "3" om het zo maar te zeggen. Dat zou voor mij een dealbreaker zijn aangezien ik graag een widget gecentreerd neer zou willen zetten. No biggie, maar goed :P
Ha inderdaad, die zie ik ook voorbij schuiven. Ik heb het hele ding vanaf de grond opnieuw geschreven, de update, net in de Market gezet, doet meer solide aan. Doet deze het wel bij jou? Zou ook met het formaat te maken kunnen hebben dat ie het niet doet. /heel frustrerend dit.

Welk toestel gebruik je trouwens??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
goudvisblub schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:07:
Ha inderdaad, die zie ik ook voorbij schuiven. Ik heb het hele ding vanaf de grond opnieuw geschreven, de update, net in de Market gezet, doet meer solide aan. Doet deze het wel bij jou? Zou ook met het formaat te maken kunnen hebben dat ie het niet doet. /heel frustrerend dit.
Als we het over versie 1.3 hebben: same sh*t... Kan widget niet laden... :'(
Welk toestel gebruik je trouwens??
Samsung S2, custom Rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
Brad Pitt schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:41:
[...]

Als we het over versie 1.3 hebben: same sh*t... Kan widget niet laden... :'(
[...]

Samsung S2, custom Rom.
Nou ik ben er achter hoor, het lag helemaal niet aan de Androidcode maar aan de backend: je moet het plaatje op de server op maat maken. Op HTCs - waardonder mijn Desire HD - doet ie het wel met grote afbeeldingen, maar op andere toestellen dus niet, of nauwelijks. Hij zou het nu moeten doen in versie 1.3.1 - update nu in de Market - je wil niet weten hoeveel emulatoren ik hier heb gedraaid en hoeveel vrienden ik heb gevraagd te testen (en hoeveel haren ik nog op mijn hoofd heb ;)) pfffff.

[ Voor 8% gewijzigd door goudvisblub op 05-07-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
goudvisblub schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:58:
Hij zou het nu moeten doen in versie 1.3.1 - update nu in de Market - je wil niet weten hoeveel emulatoren ik hier heb gedraaid en hoeveel vrienden ik heb gevraagd te testen (en hoeveel haren ik nog op mijn hoofd heb ;)) pfffff.
Succes! Echter zoals gezegd dus een 3-kolommen brede widget, dus weer weg gehaald. Maar dat terzijde ;)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20110705-170712.jpeg

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Let op:
Gratis en betaalde-apps mogen in dit topic worden gepost!

Echter wel onder een aantal voorwaarden;

De aankondiging / downloadlocatie van de App mag maar één keer worden gepost!
Wanneer je een nieuwe versie van je App hebt gemaakt mag je in een nieuw bericht de veranderingen beschrijven, tevens mag je in dit bericht een link posten naar je eerste melding van de App in dit topic.
Support geven op je App mag natuurlijk wel in meerdere berichten.

Alleen eigen Apps mogen gepost worden.

Tweakers.net en daarmee GoT hebben op geen enkele wijze een relatie of verantwoording tot de Apps die hier gepost worden.