Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Stukfruit schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:42:
Leren is altijd een zoekopdracht verder: http://developer.android.com ;)

Op die pagina's staat meer dan wij jou binnen een reactie kunnen vertellen.

Klinkt heel kortaf, maar het heeft weinig zin om hier te vertellen dat je Eclipse moet downloaden, ADT moet installeren, een USB-driver voor je ADB-verbinding, en zo voorts, terwijl dat daar samen met alle extra benodigde informatie ook te vinden is :) Want daarna kom je uiteraard bij vragen als: "welke API's moet ik installeren?", "hoe schrijf ik mijn eerste app?" en "hoe upload ik naar de Play Store?". En dat staat daar ook allemaal heel netjes omschreven.
Wat mij betreft super netjes en duidelijk uitgelegd, hartstikke bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:57
svdree schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:34:
[...]

Cool, gefeliciteerd. Zal je wel gaan merken in je downloads. Moest je nog veel aanpassen? Deze gast vertelt dat 'ie nog een heel wensenlijstje moest afwerken voordat hij gefeatured werd.
Dank je wel. :)
De downloads zijn als een raket omhoog gegaan. De app zit nu in de categorie 100.000+ downloads. Daarvoor zat ik nog in de 10.000-50.000 categorie, Ook enorm veel reviews en +1's erbij.
Wat betreft aanpassingen, het was wat vreemd. Ik kreeg een mailtje van Google met een bedankje voor de aanpassingen in de laatste update en dat ik gefeatured zou worden, maar zo ver ik kan zien heb ik nooit een verzoek gehad om bepaalde dingen aan te passen, misschien doelde ze op aanpassingen waarvoor ik een paar maanden geleden contact had gehad. Wel gaven ze nog een aantal suggesties voor verbeteringen, bijvoorbeeld het launcher icoontje voor xxhdpi devices toe te voegen. Dat neem ik op in de volgende update.

Al met al erg tof en ook een druk weekje zo met de emailtjes beantwoorden. In Nederland is de app nog niet gefeatured, maar wat ik begrijp van andere kan dit later nog komen of misschien helemaal niet in sommige landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
Het was alweer een tijdje geleden dat ik met mijn TreinVerkeer app bezig ben geweest, en deze keer heb ik met de release van KitKat de styling een beetje omgegooid:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2mzz0bk.png
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/sdnuxc.png

Te vinden in de Play Store :)

[ Voor 27% gewijzigd door Niekfct op 18-11-2013 00:14 ]

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:33
Om naast applicaties ook eens te proeven hoe spelletjes het doen in de Play Store ben ik aan de slag gegaan met een 'Zoek de verschillen' spelletje.
Het resultaat:

What is different?

Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/w1IlXqEP3ouHAT3KcFWymzgL3u0kJLVDAIvlOAf7WhwH4XXYfb33XMFDWScJv1alY4yY=h310-rw Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/DQ3nnqrSIVQk8k97Jc6DwIzRZcrWZiz1aGbK8BubEW7rL_59yjI8bIdEvRYgyuHHmN8=h310-rw

In elke afbeelding zijn 5 verschillen gemaakt. Vind deze binnen de tijd, en je gaat door naar de volgende afbeelding. Kan je er een echt niet vinden? In elk level kan je 4 hints gebruiken.

What is different kent 3 verschillende levels. Je begint in level 1 waar het nog relatief makkelijk is. 20 afbeeldingen verder kom je in level 2 waar het al een stuk pittiger word.
En echte detectives komen ook in level 3 ;)

Om de competitie een beetje op te drijven heeft elk level een eigen leaderboard. De scores van alle spelers worden hier opgeslagen. De top 10 van elk level evenals je eigen positie in de leaderboards zijn terug te vinden in de app.

Google Play: What is Different?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
Hoe krijg je het voor elkaar om binnen 1 dag 100 5-sterren reviews te krijgen? Je installs staan namelijk op 10-50..

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielPH
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-07-2024
De vraag is eerder hoeveel hem dat gekost heeft. Ben wel benieuwd.

Ongefundeerde beschuldigingen zijn niet nodig, niet doen dus.

[ Voor 35% gewijzigd door janvanduschoten op 28-11-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
En aangezien de voorwaarden duidelijk vermelden dat je geen betaalde reviews mag gebruiken gaat deze app ook uit de store gekickt worden.

Daarna mag het je nog twee keer overkomen en zal je developer account worden opgeheven. Alvast gefeliciteerd met het winnen van de valsspelen-award :Y

Dat is trouwens sowieso niet slim, want als al die betaalde mensen de app ook weer meteen uninstallen dan kom je echt niet hoger in de lijsten te staan (retentie/uninstall-rate is een van de vele dingen die belangrijk zijn voor je positie).

Dat zit wel Schnorr.

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:33
Dat er exact 100 ratings staan wilt natuurlijk niet direct zeggen dat ik er voor betaald heb, daarnaast worden ratings 'realtime' weergegeven, en installaties lopen een paar dagen achter.
Een store als SlideMe werkt de installaties wel snel bij, en die staat op dit moment op 566 installaties. Okee, 0 ratings en reviews, maar ik dan ook nog nooit een review bij een van mijn apps gezien in de SlideMe store.

Voor What is Different heb ik ook bij direct de release een adwords campagne opgezet, waar ook aardig op geklikt is.

Ach, maakt ook allemaal niet uit. Heeft iemand nog naar het spelletje zelf gekeken of alleen naar het aantal reviews?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Hakkow schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:26:
Dat er exact 100 ratings staan wilt natuurlijk niet direct zeggen dat ik er voor betaald heb, daarnaast worden ratings 'realtime' weergegeven, en installaties lopen een paar dagen achter.
Een store als SlideMe werkt de installaties wel snel bij, en die staat op dit moment op 566 installaties. Okee, 0 ratings en reviews, maar ik dan ook nog nooit een review bij een van mijn apps gezien in de SlideMe store.

Voor What is Different heb ik ook bij direct de release een adwords campagne opgezet, waar ook aardig op geklikt is.

Ach, maakt ook allemaal niet uit. Heeft iemand nog naar het spelletje zelf gekeken of alleen naar het aantal reviews?
Juist wel, want zoveel installaties had de app niet. En de kans dat van 100 installaties ze alle 100 een 5 sterren review gaan schrijven is ook niet erg groot.
Dus je hebt er weldegelijk mee gesjoemeld, of daar kosten aan zijn verbonden of niet.
Ik vindt het mooi gemaakt, maar jammer dat je het op deze manier doet. En een zoek de verschillen app is nou ook niet zo exclusief.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:21

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ongefundeerde beschuldigingen uiten is niet nodig, dus graag ontopic blijven :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:38
MichielPH schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:06:
M'n allereerste app! Als je nerd bent en toch veel WhatsAppt, kan je met deze app het één en ander bekijken.

Play Store: Google Play: WhatStat voor WhatsApp

Feedback is meer dan welkom.
Mooi tooltje! Vraagje, gesprekken die midden op de dag verwijderd worden, worden deze ook nog mee genomen in het dag/week/maand overzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielPH
Ryan_ schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:03:
[...]

Mooi tooltje! Vraagje, gesprekken die midden op de dag verwijderd worden, worden deze ook nog mee genomen in het dag/week/maand overzicht?
Helaas niet! Ik moet het doen met de backup die WhatsApp maakt. Dat betekent dat als jij overdag een gesprek verwijdert, hij ook niet meer zichtbaar is in de backup die 's nachts gemaakt wordt.

Heel wat anders: mensen die overwegen om mee te doen met AdMob Student App Challenge ? Leuk idee als je toch bezig bent met een app en student bent.

[ Voor 19% gewijzigd door MichielPH op 02-12-2013 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Toepasselijk voor vandaag (en door mijzelf gemaakt dmv Phonegap), de ActueleWind app:
Google Play: ActueleWind
Ook te vinden als website/webapp: www.actuelewind.nl

ActueleWind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
Ik ben op zoek naar een paar extra mensen die willen helpen met het testen van de beta versie voor de volgende update van mijn app Note l!st. Wie interesse heeft kan mij een PM sturen met een link naar jouw Google Plus profiel.

Alvast bedankt voor alle hulp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdree
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik heb net een live wallpaper in de Play Store gezet: Gears 3D Live Wallpaper

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qXdhQ77.png

Deze gebruikt de gyroscoop voor een 3D parallax effect. Zie hier in actie:

De app is gratis, maar is bedoeld als een soort trial versie waamee mensen kunnen kijken of het werkt, en of ze het uberhaupt wat vinden. Via een in-app purchase kunnen dan een aantal extra scenes en color themes unlocked worden. Eens kijken of dat wat oplevert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 22:37
svdree schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:49:

[afbeelding]

[video]

De app is gratis, maar is bedoeld als een soort trial versie waamee mensen kunnen kijken of het werkt, en of ze het uberhaupt wat vinden. Via een in-app purchase kunnen dan een aantal extra scenes en color themes unlocked worden. Eens kijken of dat wat oplevert :)
Wow, ziet er goed uit en werkt ook nog eens fantastisch (in tegenstelling tot sommige andere live wallpapers die ook gebruik maken van de gyroscoop)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28

[afbeelding]

[video]

Wow dat is echt mooi, erg netjes gemaakt en je ziet ook echt dat er tijd in gestoken is, wat betreft het gebruik maken van de sensoren van je telefoon is dit een top app :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, mooi idee en geeft echt een gevoel van diepte. Wel jammer dat ie er na x tijd mee stopt (met de mededeling dat de trial verlopen is). Zo had ik hem niet begrepen. Ik dacht dat de themes een extra optie waren. Dat ie ook zou stoppen had ik niet verwacht en is een domper.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdree
Ja, ik geloof dat ik daar een beetje te voortvarend mee ben geweest. Er staat intussen een update in de Play Store, waar die tijdlimiet niet meer in zit. De gratis versie blijft het nu dus gewoon doen, de extra themes zijn nog steeds een in-app purchase.

• larsjuh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-08 12:43
Freeradius Control voor Android :)

Een handige app voor als je een freeradius server hebt, d.m.v. deze app kan je accounts toevoegen in de database waar de freeradius server mee communiceert.

Het is gebasseerd op een email/password systeem.
Er wordt automatisch een email verstuurd met daarin een random wachtwoord zodra je een gebruiker aanmaakt.

https://play.google.com/s...com.freeradiusandroidfree

Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/w6gKC1hJCu5jsKuEoTjw2hBDNXe1BBqy2gPckeN5IpWwHMsrsdtj3jSNJtuIYk-lHvY=h900-rw

Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/3OkC9-toaVfE0bZupIgL8QkGVZ6o1v4Fw-ZFaZ_oZ-bZigW8nQpLHrQY4Y6R4Mrpjp7C=h900-rw

[ Voor 22% gewijzigd door larsjuh op 26-12-2013 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefbras
  • Laatst online: 22-01 10:07
Hè,

Ik ben een student aan de Katholieke Hogeschool Leuven en ik heb voor een vak een applicatie voor Android moeten schrijven.
Zelf ben ik er vrij tevreden over, maar ik wou wat feedback krijgen van echte IT'ers.

Hier is de link naar de app: Google Play: Bal Botser
Afbeeldingslocatie: http://ballbumper.bugs3.com/img/5.png

Afbeeldingslocatie: http://ballbumper.bugs3.com/img/1.pngAfbeeldingslocatie: http://ballbumper.bugs3.com/img/2.pngAfbeeldingslocatie: http://ballbumper.bugs3.com/img/3.pngAfbeeldingslocatie: http://ballbumper.bugs3.com/img/4.png
Alvast bedankt.

[ Voor 79% gewijzigd door stefbras op 31-12-2013 13:20 . Reden: Plaatjes aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
offtopic:
Die plaatjes doen het alleen in Chrome, voor zover ik kan zien.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Room42 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:10:
offtopic:
Die plaatjes doen het alleen in Chrome, voor zover ik kan zien.
Opera hier, en doen het prima :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Ehh bal botser en op de screenshot ball bumper...

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefbras
reyals schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:20:
Ehh bal botser en op de screenshot ball bumper...
Spel is in het engels, maar vertaling in google play heb ik ook in het nederlands gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
Versie 3.0 van mijn app Note l!st is uitgebracht. Deze update voegt de veel aangevraagde synchronizatie functie toe. Je kan via Google Drive jouw notities synchronizeren op meerdere apparaten. De synchronizatie functie is getest door een groep beta testers, maar alsnog heeft de functie de status experimenteel in deze versie. Ik raad dus aan om voordat je deze functie inschakeld een backup te maken van jouw notities.

Change log:
- Fixed: App would crash when a new note was created without folders available.
- Fixed: App could crash if there where no folders and the last note in the trash bin was deleted.
- Fixed: Markup from autocomplete was saved if still active while saving note.
- Fixed: Stability improvements.
- Fixed: Small error in the Dutch translation.
- Added: Cloud synchronization with Google Drive™.
- Added: Added help menu option to folderlist and notelist screens.

Doordat ik een Google Play in app aankoop in de app heb zitten zijn er wat problemen ontstaan met het publiseren van de update naar SlideMe en Samsung apps. De update is voorlopig alleen beschikbaar via Google Play (zie link in mijn orginele post) en AndroidPit:
http://www.androidpit.com...istfree/Note-list-Notepad

Download link voor Google Play in de volgende post:
martin_v_z in "Post hier je eigen Android App!"

Afbeeldingslocatie: http://www.cubeactive.com/images/notelist/latest/450/Device_Screenshot_8_Dutch.png Afbeeldingslocatie: http://www.cubeactive.com/images/notelist/latest/450/Device_Screenshot_2_Dutch.png
Afbeeldingslocatie: http://www.cubeactive.com/images/notelist/latest/450/Device_Screenshot_6_Dutch.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:11
Netjes hoor! Zeer mooi! Alleen paar spatiefoutjes...het is 'opmaakopties' en 'tekstkleur' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielPH
Note l!st blijft toch één van de professioneelste apps die hier langs komt. Proficiat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
maarud schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:50:
Netjes hoor! Zeer mooi! Alleen paar spatiefoutjes...het is 'opmaakopties' en 'tekstkleur' ;)
haha dank je wel, ik zal de typo's verbeteren wanneer ik nieuwe screenshots upload.
MichielPH schreef op zondag 12 januari 2014 @ 19:55:
Note l!st blijft toch één van de professioneelste apps die hier langs komt. Proficiat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfader
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 17:41
Ik ben bezig met een nieuw projectje die ik eerst alleen wilde gaan gebuiken, maar gaandeweg bedacht ik me dat het misschien wel interessant is voor andere mensen :)

Het project heet Message Beam en wat het doet is het verzorgen van tekstberichten vanuit Chrome naar je Android device(s) en vide versa. Hiervoor gebruikte ik altijd Chrome to Phone (die kan in principe alleen maar url's doorsturen, maar ik heb ooit een patch voor ze gemaakt zodat je ook zelf berichten kunt typen en sturen, dat is handig voor bijv. WhatsApp :), maar hier hebben ze nooit iets mee gedaan).

De status van de app is op dit moment nog 'zwaar in ontwikkeling', maar ik heb op xda een post gemaakt waarin ik vraag om wat testers. Mocht je interesse hebben om te helpen, dan kun je die post hier vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2613627

(ik hoop niet dat deze post teveel buiten de voorwaarden van dit topic valt :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ja dat is heel interessant! Hopelijk is het niet te moeilijk dit naar Firefox te porten (mijn browser), en kun je me verzekeren dat de privacy niet in het geding komt. Waar is de XMPP-server gehost? Is het zelf te hosten en wordt/is het een opensource-project?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfader
Room42 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:15:
Ja dat is heel interessant! Hopelijk is het niet te moeilijk dit naar Firefox te porten (mijn browser), en kun je me verzekeren dat de privacy niet in het geding komt. Waar is de XMPP-server gehost? Is het zelf te hosten en wordt/is het een opensource-project?
Een hoop vragen, ik zal ze proberen te beantwoorden:
1. Port naar FF is niet zeker, maar wel de intentie. Wel zeker is een stand alone executable (windows dus).
2. Ik verzeker je dat de berichten NIET worden opgeslagen nadat ze zijn afgeleverd. Ook wordt er op geen enkele wijze analyse oid op uitgevoerd. De XMPP server draait op mijn eigen VPS, maar als het project is afgerond, dan kun je _zelf_ voor de verzekering van je privacy zorgen door gebruik te maken van (de nog te ontwikkelen) encryptie. De keys zullen alleen op je Android device en end-points beschikbaar zijn en (en worden dus niet naar de xmpp server gestuurd, een beetje vergelijkbaar met het nieuwe mega upload zeg maar). Op dit moment worden de berichten nog onversleuteld verstuurd (maar dus niet opgeslagen).
3. Het is op dit moment niet zelf te hosten, maar zie 4 :)
4. De mogelijkheid bestaat inderdaad dat ik er open source van maak, die kans acht ik 50/50, ligt eren beetje aan de toekomst en of ik een beetje op een knappe manier de documentatie van de server side setup kan maken.

Encryptie staat boven aan de lijst, dus dat is denk ik binnen een paar dagen operationeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41

[afbeelding]

[video]

Mooi hoor, mijn euro heb je in de pocket.. maar ik heb een probleempje, ik heb de inapp purchase gedaan, de google bevestiging van betaling al via de mail binnen maar toch blijft je live wallpaper in trial modus draaien.
Werkt al, never mind :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdree
Occy74 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:34:
[...]

Mooi hoor, mijn euro heb je in de pocket..
Dank u vriendelijk :)
maar ik heb een probleempje...
Werkt al, never mind :)
Ja, die melding heb ik van iemand anders ook al gehad. Ik heb het probleem inmiddels gevonden, en hopelijk gaat er dit weekend nog een fix de deur uit. Sorry for the trouble!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfader
Deze post borduurt verder op: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41614061
Voor de geïnteresseerden: ik heb MessageBeam geüpdate met een nieuwe versie waarin ik encryptie heb toegevoegd. Je moet in je endpoint en op je device een passphrase instellen hiervoor. Deze wordt alleen opgeslagen op je device/endpoint en gaat dus niet over het internet. Als je een verkeerde key gebruikt op één van de locaties, dan kunnen de berichten niet worden verwerkt en verschijnt een foutmelding :)

Ik ben geen cryptografie expert (eigenlijk heb ik er weinig kaas van gegeten), maar ik denk dat het redelijk 'goed' is. Voor het sturen van de berichten wordt een AES encryptie toegepast met een vaste salt en initialization vector (iv, 128 bits, gecreeerd via KeePass). Van de passphrase wordt een m.b.v. PBKDF2 een key gemaakt met 250 iterations (ik had eerst eerst 10000, maar dit duurde echt te lang :)).

De passphrase die je intikt wordt ook via een AES encryptie opgeslagen in Chrome/Android. Hiervoor gebruik ik dezelfde methode, alleen een andere salt en iv. Houdt wel in dat als iemand je Chrome/Android hacked en reverse engineering toepast, dat hij achter de opgeslagen passphrase kan komen. Ik weet niet zo goed wat ik daar aan kan doen.

Ik zit erover te denken om ook de salt en iv nog instelbaar te maken, maar deze moeten wel op alle plekken hetzelfde zijn om de encryptie te laten werken.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden :) Ik heb ook verder nagedacht over het open source maken en ik denk dat ik het project deels open en deels close sourced maak. De server wil ik graag open source maken. Bedoeling is dat je dan zelf een server kunt opzetten. De apps (chrome, exe, etc) wil ik dan closed source houden, maar ik wil dan wel document/API vrijgeven met hoe het protocol werkt zodat iedereen een eigen client kan schrijven. Goed idee? :)

Hopelijk is het niet teveel off-topic, dan bij voorbaat excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
MessageBeam ziet er zeer interessant uit. Heb net even een testdrive gedaan. Werkt simpel en to the point. Was redelijk snel opgezet zonder gedoe. Over opensource/closedsource. Altijd fijn als er meer keuze is, maar voor mij persoonlijk maakt het verder niet heel veel uit. Ga het even een tijdje met mijn dagelijkse gebruik meenemen en kijken hoe het bevalt. Ben benieuwd. Dank voor de moeite!

PS: Code van Chrome-extensie is als het goed is vrij toegankelijk eenmaal geinstalleerd. Deze wordt weggeschreven in een map in je Chrome-profiel waar je direct bij kan, maar dat wist je waarschijnlijk al wel.

[ Voor 3% gewijzigd door serhat op 19-01-2014 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfader
Dank voor de moeite!
Graag gedaan en ik hoor graag je bevindingen :)
PS: Code van Chrome-extensie is als het goed is vrij toegankelijk eenmaal geinstalleerd. Deze wordt weggeschreven in een map in je Chrome-profiel waar je direct bij kan, maar dat wist je waarschijnlijk al wel.
Ja dat is ook een beetje het issue met encryptie he, de veiligheid vs de bruikbaarheid. Eigenlijk zou de passphrase helemaal niet opgeslagen moeten worden, maar dan moet je hem elke keer intikken, maar dat werkt weer heel onprettig :) Overigens denk ik er nog wel aan om naast deze manier van encryptie ook nog een optie te maken om per individueel bericht een passphrase in te tikken (die dus helemaal niet wordt opgeslagen), maar goed, dan moet daar wel een beetje animo voor zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
Zou er een mannier kunnen komen dat een andere app toegang kan krijgen tot de ontvangen message beams? Misschien zou het mogelijk zijn om de beam direct als notitie op te slaan in mijn notitie app. (zie eerdere post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfader
martin_v_z schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:28:
Zou er een mannier kunnen komen dat een andere app toegang kan krijgen tot de ontvangen message beams? Misschien zou het mogelijk zijn om de beam direct als notitie op te slaan in mijn notitie app. (zie eerdere post)
Ja! Deze week ga ik de client verder uitwerken en het sharen via MB en het mogelijk maken om (als ontwikkelaar) een receiver te registreren om de beams op te vangen staat op het lijstje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
dfader schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:47:
[...]

Ja! Deze week ga ik de client verder uitwerken en het sharen via MB en het mogelijk maken om (als ontwikkelaar) een receiver te registreren om de beams op te vangen staat op het lijstje!
Klinkt goed. Ik ben de komende weken nog bezig met het bijwerken van de huidige versie van mijn app. Ik zal je even toevoegen op XDA, dan hebben we wel contact zodra jouw app is bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:21
NIet zo zeer een eigen app, als wel een eigen blog over Android apps. Ik heb een blog Android Awesomeness (http://androidawesomeness.com) en ben al een tijdje bezig met het posten van berichtjes over wat ik mooie Android apps vind. Ik ben nu best wel tevreden met het uiterlijk van de website, maar goed dat is maar een persoon - ik zou dan graag wat feedback van jullie willen! Over zowel het uiterlijk als de inhoud en het idee van de(het?) blog zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:33

Arrogant

S.F.W.

vantslot schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:43:
NIet zo zeer een eigen app, als wel een eigen blog over Android apps. Ik heb een blog Android Awesomeness (http://androidawesomeness.com) en ben al een tijdje bezig met het posten van berichtjes over wat ik mooie Android apps vind. Ik ben nu best wel tevreden met het uiterlijk van de website, maar goed dat is maar een persoon - ik zou dan graag wat feedback van jullie willen! Over zowel het uiterlijk als de inhoud en het idee van de(het?) blog zelf.
Ziet er goed uit, echter leiden de bewegende gifjes enorm af van de tekst.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfader
Arrogant schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:18:
[...]

Ziet er goed uit, echter leiden de bewegende gifjes enorm af van de tekst.
Precies mijn gedachte! Als je de gifs vervangt door statics die je kunt swipen of iets met next/previous buttons, dan is het perfect denk ik!

Los van dit vind ik het een mooie en rustige website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
dfader schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:14:
[...]

Precies mijn gedachte! Als je de gifs vervangt door statics die je kunt swipen of iets met next/previous buttons, dan is het perfect denk ik!

Los van dit vind ik het een mooie en rustige website.
Dank voor de feedback! En als ik de posts zo opzet, met een hele rij gifjes: http://androidawesomeness...r-android-twitter-client/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:33

Arrogant

S.F.W.

vantslot schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:02:
[...]

Dank voor de feedback! En als ik de posts zo opzet, met een hele rij gifjes: http://androidawesomeness...r-android-twitter-client/
Blijft helaas onrustig. Mischien kan je ze pas laten bewegen doormiddel van een 'mouse over'?

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
Zou een optie kunnen zijn, maar ik ben geen programmeur. Dus daar gaat denk ik weer wat tijd overheen. Kan nog wel wat aan de snelheid van de gifjes doen, denk ik.
Arrogant schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:24:
[...]

Blijft helaas onrustig. Mischien kan je ze pas laten bewegen doormiddel van een 'mouse over'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
Volgens mij gebruik je wordpress toch? Er zijn vast wel goede plugins te vinden voor een gallery optie lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
martin_v_z schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:26:
Volgens mij gebruik je wordpress toch? Er zijn vast wel goede plugins te vinden voor een gallery optie lijkt mij.
Ik gebruik Wordpress idd. Niet aangedacht, ga gelijk opzoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
Ok ik heb de snelheid van de gifjes iets verlaagd. Het is nu wel prima denk ik: http://androidawesomeness...ur-android-phone-smarter/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 19:48
Ik heb laatst een app gemaakt om de waarde van je Steam account uit te rekenen :) Mensen vonden het leuk, ik vond het leuk, dus heb even snel een appje in elkaar geflanst.

https://play.google.com/s...com.moredouble.steamworth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Eerste Android-project (velen zullen gaan volgen) maar voor de stappende lui onder ons; Where is my Bike?!
https://play.google.com/s...venuiter.nl.whereismybike

Op- en aanmerkingen hoor ik natuurlijk graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
vantslot schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:06:
Ok ik heb de snelheid van de gifjes iets verlaagd. Het is nu wel prima denk ik: http://androidawesomeness...ur-android-phone-smarter/ ?
Het blijft toch te druk. Vooral omdat er drie bewegende elementen naast elkaar staan.
Waarom vervang je het niet met een leuk youtube filmpje? Dan krijg je waarschijnlijk ook nog eens meer bezoekers. Je hoeft niet eens te praten, al is het wel zo leuk als je ook wat uitleg geeft erbij. Als achtergrond muziekjes zou je op audiojungle kunnen kijken, daar kan je heel goedkoop licenties aanschaffen voor achtergrondmuziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkjo
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 18:25
martin_v_z schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:33:
[...]

Het blijft toch te druk. Vooral omdat er drie bewegende elementen naast elkaar staan.
Waarom vervang je het niet met een leuk youtube filmpje? Dan krijg je waarschijnlijk ook nog eens meer bezoekers. Je hoeft niet eens te praten, al is het wel zo leuk als je ook wat uitleg geeft erbij. Als achtergrond muziekjes zou je op audiojungle kunnen kijken, daar kan je heel goedkoop licenties aanschaffen voor achtergrondmuziek.
Of je vervangt de plaatjes door een stil beeld uit de de GIF met daarop een 'play' teken. Wanneer de gebruiker op het plaatje klikt kan je vervolgens dat plaatje vervangen voor het gifje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
Dirkjo schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:20:
[...]

Of je vervangt de plaatjes door een stil beeld uit de de GIF met daarop een 'play' teken. Wanneer de gebruiker op het plaatje klikt kan je vervolgens dat plaatje vervangen voor het gifje.
Ja, ik ga dit proberen te realiseren. Op desktop met mousehover en op mobiel met zo'n play tekentje. Scheelt ook kostbare mb's (op mobiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfader
Deze post borduurt verder op http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41622681 :)

Het bleek dat na de frontpage post op xda, dat de xmpp server het toch wel erg druk kreeg en dat deed de betrouwbaarheid geen goed, dus ik heb (naast het upgraden van mijn VPS) het messaging systeem aangepast. Elk device van jou joined nu een 'room' en berichten werken nu dus via 'multi-chat' ipv alles individueel. Dit zorgt ervoor dat de snelheid NOG hoger is (berichten zijn nu echt instant, < 1 sec) en hopelijk ook betrouwbaarder (ik maakte toch wel vaak mee dat het niet zo goed werkte :)).

Als je de chrome extensiom al had geinstalleerd, dan is die nu waarschijnlijk automatisch geupdate, maar je moet wel handmatig je APK updaten (anders werkt het niet meer). Die kun je installeren via 'add device' (en dan qr scannen) of op de xda post (in het eerste bericht) :)

Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
dfader schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:53:
Deze post borduurt verder op http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41622681 :)

Het bleek dat na de frontpage post op xda, dat de xmpp server het toch wel erg druk kreeg en dat deed de betrouwbaarheid geen goed, dus ik heb (naast het upgraden van mijn VPS) het messaging systeem aangepast. Elk device van jou joined nu een 'room' en berichten werken nu dus via 'multi-chat' ipv alles individueel. Dit zorgt ervoor dat de snelheid NOG hoger is (berichten zijn nu echt instant, < 1 sec) en hopelijk ook betrouwbaarder (ik maakte toch wel vaak mee dat het niet zo goed werkte :)).

Als je de chrome extensiom al had geinstalleerd, dan is die nu waarschijnlijk automatisch geupdate, maar je moet wel handmatig je APK updaten (anders werkt het niet meer). Die kun je installeren via 'add device' (en dan qr scannen) of op de xda post (in het eerste bericht) :)

Veel plezier ermee!
Mooi om te horen dat jouw app op de voorpagina van XDA heeft gestaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfader
martin_v_z schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:18:
[...]
Mooi om te horen dat jouw app op de voorpagina van XDA heeft gestaan. :)
Thanks! Was wel even een beetje schrikken omdat het nog echt verre van 'af' is en er ineens honderden connecties op de xmpp server bijkwamen :) Wel een goede test overigens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwings
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 15:35
Heb een simpele companion-app voor een website van me in elkaar gezet. Op http://www.lolchair.com verzamel ik foto's van dingen waarin je een gezicht kunt zien, zoals

Afbeeldingslocatie: http://www.lolchair.com/wp-content/uploads/2014/01/loltower.jpg

Nu dus beschikbaar in de lolchair-app!

Functionaliteit is nog beperkt, er komen hopelijk nog wel wat uitbreidingen binnenkort. Feedback altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Nieuwe versie: Hoe Heet Deze Boom?

Bomen determineren. Nu gefixed zodat het werkt op alle Android versies (Weg met irritante listboxjes die niet gerendered worden in Android 4+)

Hoe het werkt:

Kies een eigenschap in de linkerlijst bijvoorbeeld bladrand of bastoppervlak, bladindeling etc.

Kies één of meer waarden van de eigenschap in het rechterrijtje: getand of gekarteld etc.

Klik de Verder knop

Nu verschijnen de bomen met de gekozen eigenschap. Herhaal het proces en je komt op je boompje uit!

Niet alle naald en loofbomen en boomvarianten zijn opgenomen, en kleuren van bast en zo zijn vaak wat moeilijk.

Gebaseerd op mijn webapp op http://bomen.cjweb.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DolleDries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 12:27
Voor alle (wannabe) android hobbyisten, weten jullie dat op coursera een android ontwikkelcursus gestart is?
Coursera voor niet ingewijden is een samenwerkingsverband van universiteiten over de hele wereld.
Deze android cursus is nog maar net gestart en is nog open voor inschrijvingen.
Deze cursus is hier te vinden: https://class.coursera.org/android-001

<Disclaimer; hiervoor hoeft niet te worden betaald en ik heb hiervoor ook geen personal gains..>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfader
@Evanescent en alle anderen die het interessant vinden: er is inmiddels een Firefox addon beschikbaar voor Message Beam. Zie de originele post (waar je de download link kunt vinden) hier: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41614061

• martin_v_z
Ik heb versie 3.2 van mijn app Note l!st uitgebracht. Dit keer heb ik widgets toegevoegd.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Download link is te vinden in mijn orginele post:

Afbeeldingslocatie: http://www.cubeactive.com/images/notelist/latest/450/Device_Screenshot_11_Dutch.png

Change log v3.2:
- Fixed: Focus could be lost after switching orientation in the edit note screen.
- Fixed: Small error in the Dutch translation.
- Added: Note and compact note home screen widgets.
- Added: Offline mode icon when synchronization is enabled and no network connection is available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Werving is niet de bedoeling op Tweakers.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 15-02-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Android gebruikers,

Hierbij een update over Kruiswoordpuzzel Topper. De huidige versie bevat een ingebouwde kruiswoordpuzzel collectie van ruim 1900 stuks. Uiteraard is het nog steeds mogelijk om onbeperkt kruiswoordpuzzels te genereren. Daarnaast kan Kruiswoordpuzzel Topper nu de meeste gangbare kruiswoordpuzzel bestandformaten openen en schrijven. Meer informatie is te vinden op de ondersteunende website Kruiswoord.org.

Afbeeldingslocatie: http://reneslkh.home.xs4all.nl/kruiswoord/_images/get_it_on_google_play.png
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.slijkhuis.crosswordpuzzle

Afbeeldingslocatie: http://reneslkh.home.xs4all.nl/kruiswoord/_images/kruiswoordpuzzel_topper_03.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
dhhdante schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 18:44:
Deze app is momenteel in de beta test fase en ik zou het enorm waarderen als enkele Tweakers de app willen testen.
Dit trek ik niet zo goed: "Er zullen daarom soms advertenties – en aanbiedingen – worden getoond. En vragen worden gesteld." en zal daarom liever de oude Super Deals blijven gebruiken. Of wachten op een betaalde versie van de app. Advertenties verzieken voor mij de hele experience. To each his own, uiteraard... :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
dhhdante schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 18:44:
Werving is niet de bedoeling op Tweakers.
Het is niet de bedoeling om in een topic de moderatie te gaan bediscussiëren, hier hebben we het feedback topic voor.

Dat werving niet in de TS staat heeft met het feit te maken dat dit nergens op het GoT forum is toegstaan, zie daar voor Het algemeen beleid

Brad Pitt schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:14:
Dit trek ik niet zo goed: "Er zullen daarom soms advertenties – en aanbiedingen – worden getoond. En vragen worden gesteld." en zal daarom liever de oude Super Deals blijven gebruiken. Of wachten op een betaalde versie van de app. Advertenties verzieken voor mij de hele experience. To each his own, uiteraard... :)
Ten 1e is Super Deals echt niet te vergelijken met Sjoprz, laatstgenoemde zal vele malen meer functionaliteiten bevatten en eerstgenoemde heeft als voordeel dat het zich niet tot alleen drogisterijen en supermarkten beperkt. Ten 2e zullen de advertenties enorm beperkt zijn, dus niet zo'n banner constant in beeld. Wat overigens dus bij Super Deals juist wel zo is, als je in root van de app zit (dus het scherm met de 4 tabbladen)

[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 15-02-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfader
Ik heb MessgeBeam ook weer een update gegeven. Via deze post kom je bij het topic op XDA: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41614061 . Belagrijkste toevoeging is een 'clipboard' listener die, zodra de clipboard content wijzigt, een notificatie toont waarmee je de content van het clipboard direct kunt sturen naar de beschikbare endpoints.

Verder vraag ik me de laatste post op XDA ook af hoe dit project server-wise aan te pakken (servers kosten geld en ik weet niet hoeveel simultane XMPP connecties mogelijk zijn op één server :)), ik ben heel benieuwd of anderen nog meer ideeën hebben dan ik al heb geopperd in dat topic. Veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
dfader schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:37:
Ik heb MessgeBeam ook weer een update gegeven. Via deze post kom je bij het topic op XDA: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41614061 . Belagrijkste toevoeging is een 'clipboard' listener die, zodra de clipboard content wijzigt, een notificatie toont waarmee je de content van het clipboard direct kunt sturen naar de beschikbare endpoints.

Verder vraag ik me de laatste post op XDA ook af hoe dit project server-wise aan te pakken (servers kosten geld en ik weet niet hoeveel simultane XMPP connecties mogelijk zijn op één server :)), ik ben heel benieuwd of anderen nog meer ideeën hebben dan ik al heb geopperd in dat topic. Veel plezier ermee :)
Juist vanwege die maandelijkse kosten, die oplopen namate je meer users krijgt heb ik er voor gekozen om subscriptions te gebruiken voor mijn pro versie in mijn app. Je zou bijvoorbeeld een klein bedrag per jaar kunnen vragen, je zal dan even moeten rekenen wat voor jou kosten dekkend is. Zit je toevallig ook op Google Plus? Dan kan ik je daar ook toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie10
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik heb eergisteren de eerste versie van mijn Zermelo Rooster app uitgebracht. In de app zijn roosters van verschillende scholen te zien die werken op het systeem van Zermelo Roostermakers. Er zitten nu nog maar een paar scholen in, maar ik kan makkelijk nieuwe scholen toevoegen via mijn server.

Afbeeldingslocatie: https://developer.android.com/images/brand/en_generic_rgb_wo_45.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QA8zCur.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefbras
Hè,

Ik ben een student aan de Katholieke Hogeschool Leuven en ik heb voor een vak een applicatie voor Android moeten schrijven.
Zelf ben ik er vrij tevreden over, maar ik wou wat feedback krijgen van echte IT'ers.

Hier is de link naar de app: Google Play: Ball Run
Afbeeldingslocatie: http://ballbumper.bugs3.com/img/ballrun/0.png

Afbeeldingslocatie: http://ballbumper.bugs3.com/img/ballrun/1.pngAfbeeldingslocatie: http://ballbumper.bugs3.com/img/ballrun/2.pngAfbeeldingslocatie: http://ballbumper.bugs3.com/img/ballrun/3.pngAfbeeldingslocatie: http://ballbumper.bugs3.com/img/ballrun/4.pngAfbeeldingslocatie: http://ballbumper.bugs3.com/img/ballrun/5.pngAfbeeldingslocatie: http://ballbumper.bugs3.com/img/ballrun/6.png

Alvast bedankt!

[ Voor 1% gewijzigd door stefbras op 22-02-2014 15:25 . Reden: plaatje was in landscape ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Laatst online: 05-04 22:22
Ik heb een simpele spelletje gemaakt met als hoofddoel om bekend te worden met Java en Android ontwikkelomgeving. Er zitten nog enkele bug's in, maar ik vond het goed genoeg om het op Play Store te zetten. Wat mij vooral opviel tijdens het ontwikkelen van de app is, dat het erg lastig is om het op alle schermformaten/resoluties goed te laten functioneren. Ook viel het mij op dat SurfaceView geen hardwareacceleratie ondersteund, hierdoor was mijn app niet vloeiend op alle devices(HTC one X bijvoorbeeld). Ik dacht er over na om game engines zoals cocos2dx te gebruiken. Na cocos2dx te hebben bestudeerd, kwam ik tot de conclusie dat ik door cocos2dx te gebruiken, meer bezig ben met het leren van de game engine dan Java en Android.

Ik heb uiteindelijk dus toch voor gekozen om geen game engine te gebruiken.

Mijn uiteindelijke doel is om goed genoeg te worden in Java en Android, zodat ik meteen kan beginnen met programmeren als ik op een goede idee voor een app kom.

Hieronder is het resultaat van paar avonden Java/Android bestuderen en tegelijkertijd programmeren.

Afbeeldingslocatie: https://developer.android.com/images/brand/en_generic_rgb_wo_45.png

Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/9HyfmhtdeQb8CO7Q9PenyDbUqDk3GtqP1yCnhICRW-NPrxM1ix0jv8jZ_bWe1VZT3I_O=h900-rw
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/yNad9v5QeM3OCfww8IbFRcu0XXrkMGaw3qX3YwjAGzDklH6hrz35xf07ZGzm4uzU9w=h900-rw
Het is niet echt origineel, maar dat was ook niet mijn doel ermee.

Graag ontvang ik van jullie feedback erover. Heb het zelf enkel getest op mijn Nexus 5, en Galaxy Note 10.1 en HTC one X. Er is een grote kans dat het niet zo goed uitziet op andere devices, dit wil ik graag ook weten van mensen die het op een andere device kunnen testen. Uiteraard zijn alle tips en tricks die het spelletje kunnen verbeteren welkom!

Ik ben ook van plan om hier naar de code te linken, zodat mensen ook daarop feedback kunnen geven. Mag dat hier? Of kan ik dat beter in een andere topic posten?

Wat ik nog aan toe wil voegen:
- Muziek
- Betere graphics
- Online leaderbord

Alvast bedankt voor jullie feedback!

[ Voor 21% gewijzigd door ObiTewodros op 28-02-2014 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Laatst online: 05-04 22:22
stefbras schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:18:
Hè,

Hier is de link naar de app: Google Play: Ball Run
[afbeelding]

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Alvast bedankt!
Het werkt goed op mijn Nexus 5.

Punten die mij opvielen:
- Naar mijn mening ziet er teveel groen in, maar dit is persoonlijke smaak en is bij iedereen anders.
- Kruisje zit te dichtbij de reclame. Het is dus erg makkelijk om per ongeluk op de reclame te klikken. Als dit opzettelijk gedaan is: Meeste mobiele reclame bedrijven(zoals admob) hebben hebben algoritmes die onopzettelijke kliks uitfilteren. Het heeft dus weinig nut.
-Geen feedback als je op de knoppen in het hoofdmenu klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefbras
NeutraleGast schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:27:
[...]

Het werkt goed op mijn Nexus 5.

Punten die mij opvielen:
- Naar mijn mening ziet er teveel groen in, maar dit is persoonlijke smaak en is bij iedereen anders.
- Kruisje zit te dichtbij de reclame. Het is dus erg makkelijk om per ongeluk op de reclame te klikken. Als dit opzettelijk gedaan is: Meeste mobiele reclame bedrijven(zoals admob) hebben hebben algoritmes die onopzettelijke kliks uitfilteren. Het heeft dus weinig nut.
-Geen feedback als je op de knoppen in het hoofdmenu klikt.
Hartelijk bedankt voor je feedback.

- waar had je gedacht dat er minder groen gebruikt zou kunnen worden?

- De reclame wordt aangeleverd door smaato, dus ik kan zelf niets beslissen over de hele activity die je te zien krijgt (intersitial add)

- ik zal er een geluidje aan toevoegen als je op een knop klikt

Nogmaals bedankt voor je feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xatom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02:18

Xatom

Een paar jaar terug ben ik begonnen met Naxiz Fast Upload (NFU) voor de desktop. Hiermee kan je snel screenshots/snippets maken (met de PrintScreen-toets) die dan meteen worden geüpload naar je eigen server (FTP, SFTP, SAMBA). Ook kan je gewone bestanden snel uploaden door ze te kopiëren en dan op de Pause-toets te drukken.

Nadat het bestand geüpload is wordt er een link naar het bestand op je klembord geplaatst, die je dan naar iemand toe kan sturen.

Nu ben ik vorige week begonnen met een versie voor Android. Deze ondersteund alleen FTP en is ook nog in alpha/beta fase. Je kan alleen nog maar foto's/video's/geluiden uploaden omdat ik nog naar een oplossing zoek om alle bestandstypen te registreren in Android.

Je kan 1 of meerdere bestanden tegelijk uploaden, als je meerdere bestanden tegelijk upload worden ze eerst gezipt. Ook kan je ervoor kiezen dat je een waarschuwing wil krijgen als je een bestand upload via een mobiele dataconnectie, je krijgt dan meteen te zien hoe groot het bestand is.

Je hebt dus een FTP-server nodig. Momenteel wordt je wachtwoord ook unecrypted opgeslagen met de Preference Manager van Android.

Google Play: Naxiz Fast Upload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:11
Als eerste aan de slag met de Galaxy S5 of nieuwe Galaxy Gear? Tweakers & Samsung geven 10 app ontwikkelaars/teams de kans. Lees hier meer: [ADV] Samsung App Developer Challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
Update voor mijn widget Linear clock.

Afbeeldingslocatie: http://www.cubeactive.com/images/linearclock/latest/450/device_screenshot9.png

Google Play: Linear Clock Pro Widget

Change log:
- Added: 12 hour band.
- Changed: It is now possible to use the widget on your lock screen (Android 4.2.2+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielPH
Naxiz schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:35:
Je hebt dus een FTP-server nodig. Momenteel wordt je wachtwoord ook unecrypted opgeslagen met de Preference Manager van Android.
Dit moet toch wel op te lossen zijn? Makkelijkste vorm van encryptie: neem een wilekeurige encryptiesleutel en XOR het per byte bij inlezen en opslaan. Als je het wil prima te kraken, maar die moeite stoppen ze er toch niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:11
Update, de prijzen die Samsung uitlooft voor de apps zijn bekend. 10.000 euro voor de beste app voor de Galaxy Gear en 10.000 euro voor de beste Galaxy S5 app die gebruik maakt van de fingerprint sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashnu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-06-2023
Na wat avonden te hebben besteed aan een clone van, ja jullie raden het al "Flappy bird" ben ik niet ontevreden over deze variant.
Wat ik me vooral afvraag of het op verschillende telefoons wel vloeiend blijft draaien. Dus zouden jullie deze versie willen testen en willen aangeven of het op jou toestel lekker of niet lekker draait?
Andere opmerkingen zijn natuurlijk ook welkom.

Afbeeldingslocatie: http://www.sodware.nl/flappybat/icon.png

Afbeeldingslocatie: http://www.sodware.nl/flappybat/promo705.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
rashnu schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:20:
Na wat avonden te hebben besteed aan een clone van, ja jullie raden het al "Flappy bird" ben ik niet ontevreden over deze variant.
Wat ik me vooral afvraag of het op verschillende telefoons wel vloeiend blijft draaien. Dus zouden jullie deze versie willen testen en willen aangeven of het op jou toestel lekker of niet lekker draait?

[afbeelding]

[afbeelding]
Galaxy Nexus Cm 11 4.4.2, vloeiend, LG L3 CM 4.0.4 voornamelijk vloeiend soms eventjes lag, Nexus 4 Stock 4.4.2 af en toe lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haffies
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-07 05:03
rashnu schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:20:

[afbeelding]

[afbeelding]
Draait vloeiend op Note 3, stock 4.3
Echter boven de +/- 900 punten verschijnen de balkjes spontaan op driekwart van het beeld, ze schuiven niet meer netjes vanaf de rechter rand naar binnen.

En, de bovenkant van het beeld is 'open', hierdoor vlieg je zo over de balkjes heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Het lijkt in de verte wel een beetje op Badland. Alleen Badland heeft meer obstakels en allerlei powerups en powerdowns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashnu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-06-2023
Bedankt voor het testen, we hebben bovenstaande punten verbeterd en opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
Ik heb een update voor mijn app Note l!st uitgebracht.

In deze update heb ik de kosten van het upgraden naar de pro versie verlaagd, het is nu ook een eenmalige aankoop geworden in plaats van een abonnement. Ik had vorig jaar gekozen voor abonnementen als upgrade omdat ik had verwacht zelf de synchronisatie te gaan hosten, nu gebruik ik Google Drive hiervoor en is het dus logischer om een eenmalige upgrade optie aan te bieden.
Ook kunnen de upgrade functies nu apart of in 1 koop (met korting) worden aangeschaft.

Voor iedereen die al een abonnement heeft is er een optie om te schakelen naar een permanente upgrade met extra korting.

Download link in mijn originele post:

Afbeeldingslocatie: http://www.cubeactive.com/images/notelist/latest/450/Device_Screenshot_2_Dutch.pngAfbeeldingslocatie: http://www.cubeactive.com/images/notelist/latest/450/Device_Screenshot_4_Dutch.png

Change log v3.3:
- Changed: New upgrade options.

[ Voor 5% gewijzigd door martin_v_z op 08-03-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefbras
Hè,

Ik ben een student aan de Katholieke Hogeschool Leuven en ik heb voor een vak een applicatie voor Android moeten schrijven. Ondertussen heb ik al wat meer ervaring en heb ik eens iets helemaal anders geprobeerd.

Hier is de link naar de app: Google Play: Blocks

Ik ben momenteel aan een multiplayer modus aan het werken, maar aangezien ik geen tweede gsm heb op het moment, kan ik dit niet afwerken.

Afbeeldingslocatie: http://ballbumper.bugs3.com/img/blocks/icon.pngAfbeeldingslocatie: http://ballbumper.bugs3.com/img/blocks/1.pngAfbeeldingslocatie: http://ballbumper.bugs3.com/img/blocks/2.pngAfbeeldingslocatie: http://ballbumper.bugs3.com/img/blocks/4.png

[ Voor 4% gewijzigd door stefbras op 01-04-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
Ik ben op zoek naar nog wat mensen die mee willen helpen beta versies van updates te testen van mijn app Note l!st.

Wie wil helpen kan mij een PM sturen, er is wel een Google+ account nodig om beta versies te kunnen ontvangen.

Bedankt iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

App gemaakt van de beroemde zeroes indiegame Nanaca Crash.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/LgTMe4y2pot8Gf2Fg2uLV-e5dDyFmLAADbNVqioyDiKlg6bd3UsHErIbYgQEiqrsRQY=h900-rw

Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/5JCgoloQmNfUDIWM5YN1XEkZkoQFClMFiB9dhrbrZdfCAc-tzaWk7XTCedwMGnGxxL0=h900-rw

Was effe flink pielen, maar ik ben erg tevreden met hoe de app het gevoel van het origineel benadert.
App is gemaakt in AIR mvb. Starling. Het testen duurde het langst omdat het gewoon een verslavend rotspel is :( :+

De standaardversies zijn in review, de gratis versie is al beschikbaar voor Android. Veel plezier dit weekend!

[ Voor 18% gewijzigd door Murphy op 14-04-2014 10:26 . Reden: plaoties vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout33
  • Laatst online: 29-04 20:29
Als een student toegepaste informatica heb ik samen met een student grafisch ontwerp een android spel gemaakt. Graag had ik van jullie gehoord wat jullie er van vinden en wat er beter kan :-)

De bedoeling was om het spel zo simpel mogelijk te houden terwijl het toch uitdagend en moeilijk blijft.

Link naar de app: KingFish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
Hallo iedereen!

Ik heb net een nieuwe update uitgebracht voor Note l!st. Je kan nu herinneringen toevoegen bij notities.

Download link in de originele post:

Change log v3.4:
- Added: Option to add a reminder to a notes.
- Added: Option to set a date for a note.
- Changed: Performance improvements for the synchronization function.
- Changed: Better auto save function.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

JJ93

Error 418

Filmaholic (gratis)
Google Play: Filmaholic: Film gids en info

Deze app is ontwikkelt samen met twee andere informatica studenten voor het project "Contact". Het doel was om met minimaal drie API's te communiceren. Filmaholic combineert de API's FilmTotaal, TheMovieDB, YouTube en Wikipedia. Totaal dus vier API's. 8)

Veel mensen om me heen vinden het wel een leuke app maar totaal hebben we nu pas 100 downloads na een aantal maanden. Dus het zou mooi zijn als dat wat omhoog zou gaan! :P Feedback is ook zeer welkom.

Telefoon
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/mpYxS0Ymt2xHraZU2DZN8siHAZPGCtDe3PwIZ30VUOiTWlEwMKik1rPC0LXDTDU1ag=h900-rw

Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/sB50puVK4zYWzekNe745azHe2tRa6g0SvBY90Hmsr_y-o0XtpVlN_IBZhosmxpQA3qA=h900-rw

Tablet
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/EnA8Bbnu685rST2nKWTu2X95ucbaPJWcNB3ZVifFYM97vz8YUcf4GX7Wx73FBYs2iZ8=h900-rw

Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/Z979nLeWbit73hoFzMSLllsvB3-gX-Nv6VHVWgXsS5qLhyQfZZHX_2ZSS8eNqmVLGQ=h900-rw

EDIT: Een bekend "probleem" is dat de data opnieuw geladen wordt nadat je je telefoon of tablet kantelt. Niet erg handig in Android geïmplementeerd.. binnenkort vakantie dus dan zou ik eens kijken hoe ik dat oplos!

[ Voor 8% gewijzigd door JJ93 op 16-04-2014 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
JJ93 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 00:17:
Filmaholic (gratis)

Deze app is ontwikkelt samen met twee andere informatica studenten voor het project "Contact". Het doel was om met minimaal drie API's te communiceren. Filmaholic combineert de API's FilmTotaal, TheMovieDB, YouTube en Wikipedia. Totaal dus vier API's. 8)

Veel mensen om me heen vinden het wel een leuke app maar totaal hebben we nu pas 100 downloads na een aantal maanden. Dus het zou mooi zijn als dat wat omhoog zou gaan! :P Feedback is ook zeer welkom.

Telefoon
[afbeelding]

[afbeelding]

Tablet
[afbeelding]

[afbeelding]

EDIT: Een bekend "probleem" is dat de data opnieuw geladen wordt nadat je je telefoon of tablet kantelt. Niet erg handig in Android geïmplementeerd.. binnenkort vakantie dus dan zou ik eens kijken hoe ik dat oplos!
Ziet er leuk uit! Tot nu toe gebruikte ik steeds de nu.nl app om te kijken welke films er vandaag op tv waren. Weet niet of jullie dit verder willen implementeren maar...
i) Het is denk ik fijner als je bij de trailer gewoon naar de youtube app gaat. Nu mis je alle functies daarvan, zoals delen of toevoegen aan afspeellijst.
ii) Misschien zou een wekelijks of 7 dagen vooruit overzicht ook fijn zijn.
iii) Misschien is het leuk om bij een film te kunnen selecteren dat je bijvoorbeeld 30min van te voren een notificatie wilt hebben, zodat je het niet vergeet of dat je het kan exporteren als .ics en in je agenda kan zetten. oh dat kan gewoon :D

[ Voor 14% gewijzigd door Chip. op 16-04-2014 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Nu online

JJ93

Error 418

Chip. schreef op woensdag 16 april 2014 @ 02:28:
[...]

Ziet er leuk uit! Tot nu toe gebruikte ik steeds de nu.nl app om te kijken welke films er vandaag op tv waren. Weet niet of jullie dit verder willen implementeren maar...
i) Het is denk ik fijner als je bij de trailer gewoon naar de youtube app gaat. Nu mis je alle functies daarvan, zoals delen of toevoegen aan afspeellijst.
ii) Misschien zou een wekelijks of 7 dagen vooruit overzicht ook fijn zijn.
iii) Misschien is het leuk om bij een film te kunnen selecteren dat je bijvoorbeeld 30min van te voren een notificatie wilt hebben, zodat je het niet vergeet of dat je het kan exporteren als .ics en in je agenda kan zetten. oh dat kan gewoon :D
Thx :Y)

i) Je kunt op het YouTube icoontje klikken bij de trailer om hem in de YouTube app zelf te openen. We hebben expres de trailer weergeven in de app zelf zodat je niet altijd hoeft te switchen tussen apps. Maar het is dus wel mogelijk.

ii) Dat zou inderdaad mooi zijn maar met de FilmTotaal API kan je helaas alleen de films van vandaag en morgen opvragen. Als er een andere API is die dat wel kan dan hoor ik dat graag. Toch denk ik dat mensen vooral ook voor vandaag en morgen willen weten welke films er komen.

iii) Yup dat kan inderdaad al :) Een wekker of een notificatie dan. Google Calendar support zat er eerst ook in maar dat is erg omslachtig om te gebruiken voor zowel ontwikkelaar als gebruiker. Moet allemaal via OAuth V2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds iets meer dan een maand ook een eigen appje: QuickMSG

Het is een chat app waarbij alles van gebruiker tot gebruiker ge-encrypt is.
Ook is er geen centrale infrastructuur nodig aangezien alles onder water met gewone mail gedaan wordt.
Alles wat nodig is is een email account. De provider kan niks van je lezen en levert dus alleen een sukje infrastructuur.
Als je gmail gebruikt kent de app zelf al alle details. Voor andere providers moet je ze zelf even invullen.

Het is te vinden op mijn eigen site: http://quickmsg.vreeken.net of via f-droid (http://f-droid.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielPH
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:17:
Ik heb sinds iets meer dan een maand ook een eigen appje: QuickMSG

Het is een chat app waarbij alles van gebruiker tot gebruiker ge-encrypt is.
Ook is er geen centrale infrastructuur nodig aangezien alles onder water met gewone mail gedaan wordt.
Alles wat nodig is is een email account. De provider kan niks van je lezen en levert dus alleen een sukje infrastructuur.
Als je gmail gebruikt kent de app zelf al alle details. Voor andere providers moet je ze zelf even invullen.

Het is te vinden op mijn eigen site: http://quickmsg.vreeken.net of via f-droid (http://f-droid.org)
Waarom publiceer je hem niet in de Play Store? En geen eigenlijk centrale server beheren is natuurlijk niet helemaal hetzelfde als 'geen centrale infrastructuur nodig hebben'. Die heb je wel nodig, dat is namleijk de mail server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Filmaholic (gratis)

Telefoon
[afbeelding]

[afbeelding]

Tablet
[afbeelding]

[afbeelding]

Net even geïnstalleerd, ziet er leuk uit :). Echt een app die ik eigenlijk al lange tijd zocht. Ik kijk alleen het journaal en films op tv, en van die eerste weet ik wel hoe laat het is. Alle 'totale' tvgidsen zijn dus nogal overdreven voor mij. Drie toevoegingen die ik zou waarderen:
- Mogelijkheid om zenders te kiezen.
- Widget
- De mogelijkheid om de app wat lichter te maken. Op amoled's snap ik de keuze voor zwart, maar op een niet amoled waardeer ik een lichte (witte?) app :).

[ Voor 5% gewijzigd door Orian op 17-04-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MichielPH schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:29:
[...]
Waarom publiceer je hem niet in de Play Store?
Op dit moment heb ik daar simpelweg de $25 niet voor over.
Via f-droid en mijn eigen website is het bijna net zo makkelijk.
En geen eigenlijk centrale server beheren is natuurlijk niet helemaal hetzelfde als 'geen centrale infrastructuur nodig hebben'. Die heb je wel nodig, dat is namleijk de mail server.
Dat is juist niet centraal, de internet mail infrastructuur is decentraal. Een mail provider kan van de aardbodem verdwijnen, en niemand behalve klanten van die ene provider heeft daar last van.
Zolang je ergens een mail server kunt vinden (of zelf opzet) kun je de app gebruiken.
Er is dus nergens 1 partij met alle macht die kan meelezen, voorwaarden kan veranderen of failiet kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:04
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:19:
[...]

Op dit moment heb ik daar simpelweg de $25 niet voor over.
Via f-droid en mijn eigen website is het bijna net zo makkelijk.
maar niet voor je potentiele klanten.. het gebruik van de playstore is een stuk gebruiksvriendelijker en (hoewel onterecht zoals meerdere malen is gebleken) voor het gevoel van veel mensen ook veiliger. Je hoeft in ieder geval geen eng vinkje "onbekende bronnen toestaan" aan te zetten... (een drempel voor veel mensen)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Nu online

JJ93

Error 418

Orian schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:05:
[...]

Net even geïnstalleerd, ziet er leuk uit :). Echt een app die ik eigenlijk al lange tijd zocht. Ik kijk alleen het journaal en films op tv, en van die eerste weet ik wel hoe laat het is. Alle 'totale' tvgidsen zijn dus nogal overdreven voor mij. Drie toevoegingen die ik zou waarderen:
- Mogelijkheid om zenders te kiezen.
- Widget
- De mogelijkheid om de app wat lichter te maken. Op amoled's snap ik de keuze voor zwart, maar op een niet amoled waardeer ik een lichte (witte?) app :).
Mooi! :)
1. Zenders: dat zou inderdaad kunnen. Misschien een spinner in de action bar waarmee je kunt filteren?
Zoiets dus: Afbeeldingslocatie: http://i.stack.imgur.com/bVnWV.png

2. Om eerlijk te zijn heb ik hier nog helemaal geen ervaring mee, maar dat zou bij deze app inderdaad wel een leuke toepassing zijn! Ik ga me er in verdiepen.

3. Ik zal daar eens naar kijken. Misschien een paar sliders waarmee je zelf de kleuren kunt kiezen. Sowieso kunnen de items in de ListView verbeterd worden. Alles staat er in maar het kan wel wat mooier. Ik zal zien of ik een tussenweg kies waarbij de kleuren goed zijn voor elk type scherm, of de gebruiker zelf kan laten kiezen.

Zelf laten kiezen is natuurlijk wel leuk. Misschien een combinatie: UI updaten en zelf de kleuren kunnen veranderen.

Ik heb nu zo ongeveer vakantie dus ik ga er mee aan de slag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielPH
Filmaholic (gratis)

[...]
Leesvoer! Ze hebben het over bitmaps, maar in principe kan je natuurlijk elk object opslaan.
Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Let op:
Gratis en betaalde-apps mogen in dit topic worden gepost!

Echter wel onder een aantal voorwaarden;

De aankondiging / downloadlocatie van de App mag maar één keer worden gepost!
Wanneer je een nieuwe versie van je App hebt gemaakt mag je in een nieuw bericht de veranderingen beschrijven, tevens mag je in dit bericht een link posten naar je eerste melding van de App in dit topic.
Support geven op je App mag natuurlijk wel in meerdere berichten.

Alleen eigen Apps mogen gepost worden.

Tweakers.net en daarmee GoT hebben op geen enkele wijze een relatie of verantwoording tot de Apps die hier gepost worden.