Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Heb vaak genoeg mee gemaakt dat ik in een guild zat die zelfde instelling en in games zoals aion en L2 werden we gewoon ge out-zerged, konden minder bosses doen omdat deze werden gestolen of wij werden gekilled terwijl we bezig waren dus geen goeie loot, moeilijk lvlen omdat je gewoon overal geraped wordt... daar heb ik wel genoeg van gehadRicmaniac schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:10:
[...]
sowieso. ik voel precies hetzelfde daarbijgewoon server domineren ;p
Echter zelf vroeger in wow toen in begon ben ik 4-5 uur gecamped door een lvl 60 die tijd in stv. gewoon doorzetten
LOL EU: InXzitoWeTrust
Iemand een clarification hierover? Ik zou dit spel echt graag willen proberen.Vecodo schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:12:
Als ik het goed begrijp komt er een "open beta test"?
De start datum voor de open beta test zal: 19-04-2012 tot en met 24-04-2012 zijn?
Heb je dan de mogelijkheid om Tera online gewoon te downloaden en te spelen zonder speciale key te krijgen per email?
Wil graag deze game proberen voordat ik hem bestel.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Greetings,
Together with the OBT news tomorrow, we'll publish the patch notes as well as how to enter the OBT if you haven't participated in any event yet. Pls be patient just a little bit more.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik mis vooral het healen van mobs en bosses wat in L2 mogelijk wasXzito schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:17:
i ga toch voor doing it again ^^ , zou nog cooler zijn als je loopt dropt zoals in l2als je pk bent en doodgaan , helaas gaan hier je crystals kapot in tera.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik ben in elk geval niet van plan om de open beta veel te spelen, ik wacht liever op de release.
http://tera.enmasse.com/
Open Beta Test
Join TERA's Open Beta Test
Log in and enter the code "TERABETA" to get started!
Maakt mij niet uit dat de EU minder aandacht krijgt, liever een goeie ping dan een overvolle server met lag
Dat is dus degene die ik heb jaSinergyX schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:53:
Staat ook gewoon op de homepage van Enmasse
Open Beta Test
Maakt mij niet uit dat de EU minder aandacht krijgt, liever een goeie ping dan een overvolle server met lag
Ik stem met je mee
Maar ook al zou het een beetje een flop worden (Zo i zo zijn het alleen maar speculaties). Zou het nog niet erg zijn. Of er in plaats van 10 mill gebruikers opzitten of 1 mill. Das te meer heb je voor jezelf bij de game
Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo
same hereXzito schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:17:
i ga toch voor doing it again ^^ , zou nog cooler zijn als je loopt dropt zoals in l2als je pk bent en doodgaan , helaas gaan hier je crystals kapot in tera.
Echter zelf vroeger in wow toen in begon ben ik 4-5 uur gecamped door een lvl 60 die tijd in stv. gewoon doorzetten
naja geen 4uur lang
Frogster was groot aanwezig op Gamecom, ik verwacht dit jaar dus weer
Enmasse is de NA (north america) site, dus US beta.SinergyX schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:53:
Staat ook gewoon op de homepage van Enmasse
Open Beta Test
Als je de US site met de EU site vergelijkt bijvoorbeeld. Het is duidelijk dat de US site toch wat meer aandacht krijgt
Toch maar met EU beta bezig dan maar
[ Voor 11% gewijzigd door corset op 18-04-2012 12:04 ]
Wat dat betreft wil ik jullie wijzen op twee dingen:
Onofficiële 5v5 toernooien worden door de community gehouden. In de laatste beta op de pvp server waren er zelfs twee. Degene waar wij aan meededen zijn we tot in de kwartfinales gekomen, waar we helaas afscheid hebben moeten nemen (mede door gear-gap... fullgold gear is echt een massive upgrade ten opzichte van blue gear). Hier kun je terugkijken hoe de kwartfinales en verder er aan toe gingen:
http://nl.twitch.tv/bfevent/b/315105791 (start vanaf 7 minuten. Ik ben de Lancer in het linkerteam) PS: Let niet op die commentatoren... die moeten echt nog veel leren
Er wordt waarschijnlijk 1 "THE" pvp server aangewezen door de "top pvp guilds", waar iedereen naar toe zal gaan, dus de mensen die echt voor de PvP komen, kunnen het beste de forums in te gaten houden en ook op die server rollen.
Maar het gaat er zeker naar uitzien dat Tera een solid game wordt met in ieder geval genoeg te doen voor de pvp liefhebbers. Ik hoop dat endgame ons ook genoeg te bieden heeft, want er zijn helaas te veel games geweest de laatste tijd die echt niets meer voorstelden zodra je eenmaal cap had bereikt.
Die patchnotes zouden nog komen, mischien ook de nieuwe launch-zone?gebruikerfz1 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:11:
Zojuist de launcher aangedaan en is nu bezig met het downloaden van een aardig grote patch.
Onvrede over de safe-zones voor outlaws, wordt het ganking op PVP servers dus nog minder interessant.
https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=58906
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 18-04-2012 12:31 ]
Om deze redenen ga ik op een pvp server spelen, ik ben niet bang voor gegank aangezien je van channel kan wisselen en er vaak wel hogere levels zijn die op jacht zijn naar gankers.
Mag toch hopen dat EU dat ook gaat krijgen. Anders is die keuze snel gemaakt denk ikSinergyX schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:04:
US Tera, let daar wel op
Zie nog geen nieuws aan de Euro kant dat wij dit ook krijgen

Om m'n eer nog een beetje te redden na de mis-informatie die ik dus blijkbaar gaf vanwege het verschil:
* The amount of servers and server types (!) are subject to change for the head start and launch of TERA.
~Seal
Bron: https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=60748
Nog een paar topics over de verschillende tussen NA/EU
https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=60721
https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=60655
gewoon terabeta invullen als code in je EU account management. Dan krijg je ook gewoon de open beta.
EU krijgt wat US ook krijgt, enige verschil is dat de EU site crap is en de US site het een stuk beter doetnemo55 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:53:
[...]
Mag toch hopen dat EU dat ook gaat krijgen. Anders is die keuze snel gemaakt denk ik
Om m'n eer nog een beetje te redden na de mis-informatie die ik dus blijkbaar gaf vanwege het verschil:
* The amount of servers and server types (!) are subject to change for the head start and launch of TERA.
~Seal
Bron: https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=60748
Nog een paar topics over de verschillende tussen NA/EU
https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=60721
https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=60655
Toch nog even weer naar een beserker kijken in de obt
ja ik had precies dezelfde server in mind.Xzito schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:26:
Server 3: Essenia – Type: PvP – Language: EN/EU.
Toch nog even weer naar een beserker kijken in de obtde keuze is echt moelijjk tussen slayer en beserker voor mij
Maar ga denk ik gewoon warrior. Beast van een class
Twijfel alleen een beetje tussen Papapori of Aman
[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 19-04-2012 10:55 ]
Verwijderd
beide zijn per vandaag in BETA geloof ik. Van de EU weet ik het ieder geval zeker.lanerios schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:46:
Heb nu de EU en US client. Maar even kijken welke ik als snelste kan spelen. Van wat ik begrijp heeft de US de beta al, en de EU niet?
Is de NA niet "region locked"?
Nee, je kan gewoon op de NA server spelen.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:55:
[...]
beide zijn per vandaag in BETA geloof ik. Van de EU weet ik het ieder geval zeker.
Is de NA niet "region locked"?
I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.
ik kom niet verder dan de server select.lanerios schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:04:
nop, kan er gewoon op inloggen en server select krijgen. Zelfde met de EU trouwens. Vanavond maar ff spelen. Ziet er wel goed uit.
volgens mij is hij toch weer beschikbaar van 19 (avond) tot 24april?
Steam: CatBearCow
Het kan ook zijn dat het niet wordt ingesteld dan is er ook niets aan de hand. Maar je weet maar nooit.
Verwijderd
Ik ga wel op een EU pvp server, mensen die de zelfde tijd spelen als ikzelf is toch wat handiger dan USA tijden.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 11:59 ]
Maar dan extra latency en proxy-zut, enkel omdat je liever op NA wilde zitten? Als EU continue gelijk wordt getrokken met de NA versie, heb ik geen enkel probleem met frogster.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:59:
Er is altijd wel een manier om in te loggen, dragon nest voor NA was ook voor NA only maar via proxy's kon je er toch nog opkomen
[ Voor 37% gewijzigd door Xzito op 19-04-2012 12:26 ]
o dan is dat net gebeurdXzito schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:25:
tera-europe.com maintencewou even bij de acount management
Vanmiddag 3uur smiddags kan je inloggen,Bartjeuhz schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:11:
[...]
ik kom niet verder dan de server select.
volgens mij is hij toch weer beschikbaar van 19 (avond) tot 24april?
het heet niet voor niks beta he.nitrodesign schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:42:
Schiet lkkr op. Hopelijk ligt niet alles eruit maar is er een goede rede voor.
bovendien kan je gewoon via de site en via je launcher zien wat de serverstatus is en wanneer ze online gaan.
Steam: CatBearCow
Denk onverwachte druktenitrodesign schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:56:
Dat bedoel ik niet, meer dat het wel toevallig is dat ze nu offline zijn. Of er iets aan de hand of het is express gedaan.
Ze zijn gewoon de servers aan het voorbereiden op de beta.Dear community,
All of our servers are being optimised on Thursday, the 19th of April 2012, to enable better management of our infrastructure. All websites will be unavailable from 12:00 CEST (11:00am UK) until approximately 14:00 CEST (1:00pm UK).
If the date or time of the planned move and resulting maintenance work should change, we’ll announce it on our Facebook fan pages and Twitter accounts.
We thank you in advance for your patience and apologise for the caused inconvenience.
The Frogster Team
I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.
Ric gewoon gaan wat je wilt echt srs.Ricmaniac schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:14:
Iemand hier die diehard berseker al heeft geprobeerd? en die het ook daadwerkelijk echt super vet vind? ;p
Vind beseker wel cool allne iets tevraag vergeleken met slayer of warrior
Ik heb best diehard berserker gespeelt en vindt het zeker wel een vette class, ben alleen bang dat je solo pvp nogal wat achterwege moet laten als serker tot je charges krijgt en glyphs om (sneller) te bewegen tijdens skills.Ricmaniac schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:14:
Iemand hier die diehard berseker al heeft geprobeerd? en die het ook daadwerkelijk echt super vet vind? ;p
Dat is inderdaad niet de bedoeling.
[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 20-04-2012 12:09 ]
[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 20-04-2012 12:09 ]
Mensen die geen pre-order en gewoon een account hebben aangemaakt met de code "TERABETA" kunnen vanaf morgen de open beta spelen?
Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?
Erg vreemd, heb de client gedownload en volledig geupdate,Netrunner schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:09:
je kunt nu al spelen met TERABETA.
Als ik dan op play druk, dan krijg ik de melding dat de OTB pas vanaf 20/04 is en kom ik niet verder.
Gaan we ons nog verzamelen op een dezelfde server of gaat ieder zijn weg?
Nee, geen idee eigenlijk! Waar kan ik dat controleren?clockw1ze schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:24:
Weet je zeker dat je de EUROPESE versie hebt geinstalleerd en niet de AMERIKAANSE? Had ik ook namelijk
Ja, dat is gedaan!Netrunner schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:18:
Heb je je account geaccepteerd of geapplied met de TERABETA code?
Damnit ;-)clockw1ze schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:31:
Je moet hem van www.tera-europe.com downloaden, niet via tera.enmasse.com <- dit is de amerikaanse versie namelijk haha
zou wel cool zijn. maar je hebt hier blijkbaar veel haters voor PVP. maargoed ik en Xzito gaan op de enige EU/EN PVP server momenteel. als de game uitkomt denk ik westonia. ook pvp server als ze zelfde zijn als de cbtSplendid schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:28:
Ik ga weer voor Priest, heerlijk, geen downtime en kunnen healen.
Gaan we ons nog verzamelen op een dezelfde server of gaat ieder zijn weg?
https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=50302
probeer dit. heeft vriend van me ook gedaan.. er staat EU --> NA maar het werkt ook voor andersom
Image is brokenRicmaniac schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:44:
[...]
https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=50302
probeer dit. heeft vriend van me ook gedaan.. er staat EU --> NA maar het werkt ook voor andersom
[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 19-04-2012 18:06 ]
Klopt dit wel? Ik wil namelijk wel de mount die je krijgt bij de pre-orders.
Heb je je code wel geactiveerd?gebruikerfz1 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:43:
Vraagje: Ik heb tijden terug Tera pre-order gekocht op gamecardwinkel.nl maar op mijn account page staat Account type: trail account
Klopt dit wel? Ik wil namelijk wel de mount die je krijgt bij de pre-orders.
Lekker onderbouwd ookNetrunner schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:43:
Geen ID, ik koop altijd de hele game... Maar blijkt dus een flop te zijn, eentonig. Als iemand interesse heeft voor 30.00 mag je de preorder hebben.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ja de code heb ik ingevoerd op de account page
Verwijderd
Valt gelijk op dat de EU client het dus wel voor elkaar krijgt om de updates te downloaden met 16+MB/s
ps.
Kan je nu wel met de NA client morgen de OB spelen? Of moet je hier in Nederland echt de EU client hebben om te kunnen spelen?
Een vriend waarmee ik de OB wil gaan spelen morgen heeft behoorlijk crappy internet en wil het hem eigenlijk niet aan doen om na die 20GB van de NA client hem nog een een paar honderd MB patch te laten dowloaden om zijn NA client om te zetten naar de EU client als het niet noodzakelijk is.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 00:12 ]
Inderdaar dat je van lvl 20 begint is wel fijn. kan je gelijk klein beetje zien wat je class doet en hoe het eruit ziet. maar dat maakt het aan de andere kant moeilijker voor mij om te kiezen XD
Een Archer voor de verandering gemaakt maar mijn keuze blijft toch Warrior.
Ook ik denk dat ik toch Velik blijf spelen omdat het toch een leuke naam is.
Ben helaas niet zo ver dat ik ook nog de instance finder tool heb kunnen gebruiken maar dat moet vanavond wel lukken.
Als dat is gedaan dan doe ik 1 dungeon en dan stop ik want anders heb ik geen zin meer bij release.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
zelfde hier denk ik. gebruik nu die beta echt alleen voor het bekijken van welke character ik wil spelenKadardar schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:42:
Eigenlijk was ik niet van plan te spelen maar na de patch notes te hebben gelezen moest ik toch even kijken
Een Archer voor de verandering gemaakt maar mijn keuze blijft toch Warrior.
Ben helaas niet zo ver dat ik ook nog de instance finder tool heb kunnen gebruiken maar dat moet vanavond wel lukken.
Als dat is gedaan dan doe ik 1 dungeon en dan stop ik want anders heb ik geen zin meer bij release.
In de prologue wordt tot 2x toe Velik ook genoemd, ik zit toevallig ook op Velik, maar hebben ze de servernaam verwerkt in de prologue als 'waar je vandaan komt'?Kadardar schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:42:
Archer speelt heel erg fijn, was veruit de snelste met het neerhalen van de mobs, Lancer viel opeens zwaar tegen, continue mobs missen, vrij snel zonder mana, allemaal maar charge skills.
1.) De community is echt gewoon 0. Hopelijk wordt dit beter na release
2.) Armour models. Op het eerste eiland is bijna alles wat je krijgt een recolour.
3.) Lancer speer klapt in? >< Ik wil m'n wapen zien, niet een erg vreemd buisje waar soms een wapen uit komt
Puntje 2, je krijgt tegen lvl10 je 'echte' armor, dan wordt het uiterlijk ook heel anders.
En gefeliciteerd
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 20-04-2012 09:51 ]
Wel grappig dat er sterren bijstaan voor difficulty. Geeft toch een aardig idee over de class qua speelbaarheid.
Zover blijkt het dat de filter niet uit te zetten is en zijn er een hoop Nederlandse woorden geblokkeerd waardoor Nederlands praten toch best wel moeilijk word gemaakt in een dutch guild helaas.
Ik hoop ook dat ze hier snel een oplossing voor hebben door bijv de filter te kunnen uitzetten vanuit de client en kennelijk niet server side staat.
Voor de rest werkt het goed hoor op dit moment.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Natuurlijk is het super leuk en veilig dat je een Security Code nodig hebt bij het inloggen op nieuwe systemen maar als je dan vervolgens meer dan een uur op een code aan het wachten bent is het minder leuk en fijn.
Edit: Opgelost xD
[ Voor 6% gewijzigd door Wahloh op 20-04-2012 10:21 ]
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com