ik zit nu rond het lvl 40 en ik zie vaak dat er maar 1 channel is. misschien dat het weer drukker wordt richting 50-60Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:44:
[...]
Er zijn geen queues meer, hoogst bezet wat ik recent gezien heb is Medium-High met 0 wachttijd.
Merk ook dat er nu lang niet meer zoveel channels per gebied zijn als een aantal weken geleden.
Is ondertussen alweer bijna een week geleden dat ik voor het laatst heb ingelogd.. kan nu ook niet echt zeggen dat ik het mis of zo. 99% zeker dat TERA na de gratis speel periode voor onbepaalde tijd de koelkast ingaat. Het gevoel is er gewoon niet.
Echt elke keer als ik wil spelen maar solo moet spelen heb ik er gewoon geen zin in XD als ik met iemand samen level vind ik het leuk en gaat het ook gewoon lekker door. Maar solo krijg ik het niet voor mekaar om ook maar een half uur in die game te zitten
Fijn dat de trainers en brokers overal weer open gaan. Zo vervelend om elke keer weer naar velika/allemantia te moeten om een paar skills te leren.
Ik moet zeggen dat ik op geen enkele guild heb gestemt voor vanarch. Vond geen van de guilds echt waardig genoeg om op te stemmen. Helemaal na het doorlezen van de "vote for me" posts op het tera forum.
I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.
iedereen belooft het zelfde, lage tax, en vendor/brokers/trainers altijd open.
daarom
de guilds met dat ze 24/7 lowbies gingen beschermen tegen PKers waren wel schattig mja vind het sowieso nog te vroeg om echt een indruk te hebben van guilds op Essenia.
Iemand trouwens een idee waar goedkoop time cards te vinden zijn? Zag dat prijzen nogal varieerde tussen webshops
Iemand trouwens een idee waar goedkoop time cards te vinden zijn? Zag dat prijzen nogal varieerde tussen webshops
[ Voor 24% gewijzigd door h2bzeit op 30-05-2012 13:12 ]
I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.
stem volgende keer gewoon op The nights watchh2bzeit schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:11:
daaromde guilds met dat ze 24/7 lowbies gingen beschermen tegen PKers waren wel schattig mja vind het sowieso nog te vroeg om echt een indruk te hebben van guilds op Essenia.
Als jij op mijn guild stemtRicmaniac schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:13:
[...]
stem volgende keer gewoon op The nights watch
h2bzeit schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:11:
daaromde guilds met dat ze 24/7 lowbies gingen beschermen tegen PKers waren wel schattig mja vind het sowieso nog te vroeg om echt een indruk te hebben van guilds op Essenia.
Heb zelf m'n game daar vorige week gekocht voor €23,69, had de key binnen 10 min.Robert H schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:38:
11.89 €10.79 bij game gamecard.mobi
http://www.gamecard.mobi/tera-gamecard-30-days.html
....
Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet
Ik zit op een PvE server dus het bovenstaande hoeven ze ook niet te beloven.h2bzeit schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:11:
btw, ik vraag me af of er binnen kort nog een flinke update gaat komen, je hebt nu 3 grote gebieden (25% ieder van de worldmap) maar er is nog een flink stuk over. Is daar iets over bekent of is dat een speciaal gebied voor andere zaken?
[ Voor 25% gewijzigd door ArgantosNL op 30-05-2012 16:31 ]
Waarschijnlijk volgende week of dan die week een patch met het volgende:ArgantosNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:20:
[...]
Ik zit op een PvE server dus het bovenstaande hoeven ze ook niet te beloven.
btw, ik vraag me af of er binnen kort nog een flinke update gaat komen, je hebt nu 3 grote gebieden (25% ieder van de worldmap) maar er is nog een flink stuk over. Is daar iets over bekent of is dat een speciaal gebied voor andere zaken?
Added a new level 60 dungeon instance: Temple of Temerity.
Players can enter the temple by talking to Ebir inside Forgeheart in Kaiator. Note to castanic characters: talk does not mean flirt.
New quest added: “Test your Temerity”
Temple of Temerity has been added to Instance Matching.
Minimum item level to enter is 138.
Rules of the temple:
You don't talk about the temple.
You don't talk about the temple.
The temple is a small instance where you protect a relic for 20 minutes.
Four levels of rewards scale with greater success during the three phases.
Level one: Succeed by protecting the relic for 20 minutes.
Level two: Succeed by clearing phase one plus killing one named mob.
Level three: Succeed by clearing phase two plus killing two named mobs.
Level four: Succeed by clearing phase three and killing three named mobs.
You also earn dire and practicum badges by clearing the Temple of Temerity.
Dire badge merchants will sell specific advanced glyphs (unlike honey badger merchants, who just don't give a…)
Practicum badge merchants will sell “glyph boxes” that give players random advanced glyphs for their class, alkahest, intricate identification scrolls, practicum badges, or dire badges.
Added an achievement for beating Kelsaik's Nest 30 times on hard mode. You'll receive a Kelsaik mask when you unlock this achievement, but don’t worry—no one will mistake you for a lunatic god who woke up too early.
Improved gathering skill: skill level increases even when you fail to gather because, hey, why not learn from your mistakes?
Messages now guide players on using proper enchant materials (alkahest) per enchant level.
It’s worth noting, the residents of Val Kaeli have reported atmospheric disturbances in the skies…
US krijgt dit deze week dus wij zullen het ook wel zeer snel krijgen.
me 34 lancer killd mobssneller dam mij 35 archer.
Echter kijk ik vooruit naar me 2de 60 , al wat gear klaar gezet voor als ik het lvl heb.
Me beserker bevalt me ook erg wel die is nu 42 , die dmg van thunder strike
1 shooting everything.
Echter kijk ik vooruit naar me 2de 60 , al wat gear klaar gezet voor als ik het lvl heb.
Me beserker bevalt me ook erg wel die is nu 42 , die dmg van thunder strike

LOL EU: InXzitoWeTrust
haha, over gear klaar zetten gesproken, ik heb voor mijn level 22 bezerker een gele lvl 27, 38 en 44 wapen in mijn bank zitten
.
Wat heb ik gister toch een paar lekkere CR runs gehad, niet vanwege de loot maar de DPS was echt gestoord. Alle bazen waren in ongeveer 3 minuten dood, 1 van de 3 runs zonder tank gedaan. Het was echt een janker die niet kon hebben dat er een bezerker in zat en wilde gekick worden. dus CR maar gelopen zonder tank, ging prima met een acher/sorc/zerker/mystic combi alles ging vrij makkelijk neer behalve de laatste baas die duurde wat langer en had mij bijna afgemaakt. De CR dun daarna weer die zelfde tank in de party, hoe groot is die kans dat je 2 keer de zelfde ziemelaar via instance matchmaking krijgt en hij zat in een andere server dus reporten ging ook niet. Maar gelukkig kregen we een nieuwe tank na 5 minuten en hebben die instance lekker nog eens kunnen lopen.
zo dat ei ook kwijt
Wat heb ik gister toch een paar lekkere CR runs gehad, niet vanwege de loot maar de DPS was echt gestoord. Alle bazen waren in ongeveer 3 minuten dood, 1 van de 3 runs zonder tank gedaan. Het was echt een janker die niet kon hebben dat er een bezerker in zat en wilde gekick worden. dus CR maar gelopen zonder tank, ging prima met een acher/sorc/zerker/mystic combi alles ging vrij makkelijk neer behalve de laatste baas die duurde wat langer en had mij bijna afgemaakt. De CR dun daarna weer die zelfde tank in de party, hoe groot is die kans dat je 2 keer de zelfde ziemelaar via instance matchmaking krijgt en hij zat in een andere server dus reporten ging ook niet. Maar gelukkig kregen we een nieuwe tank na 5 minuten en hebben die instance lekker nog eens kunnen lopen.
zo dat ei ook kwijt
Ik heb net besloten niet verder te gaan met Tera, ik vind het niet leuk genoeg op dit moment om het hardcore te spelen. ik heb tevaak de neiging als ik het speel om af te sluiten en Diablo te doen of Bf3
im FREE! kan ik mooi veder met Project LegolasRicmaniac schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:06:
Ik heb net besloten niet verder te gaan met Tera, ik vind het niet leuk genoeg op dit moment om het hardcore te spelen. ik heb tevaak de neiging als ik het speel om af te sluiten en Diablo te doen of Bf3
[ Voor 5% gewijzigd door Xzito op 31-05-2012 11:14 ]
sorry for wasting your time bud ;pXzito schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:14:
[...]
im FREE! kan ik mooi veder met Project Legolas
Even gespeeld, maar helaas weer in de kast verdwenen.
Grinden doen andere games beter.
Gear, hoewel het wel mooi is, de asian armor look doet het niet zo voor mij
classes, erg mainstream en saai.
Het biedt mij en mn vriendin net niet genoeg om te blijven spelen. Erg jammer, ik hou het wel in de gaten, in de hoop dat het spel beter gaat worden.
Het biedt mij en mn vriendin net niet genoeg om te blijven spelen. Erg jammer, ik hou het wel in de gaten, in de hoop dat het spel beter gaat worden.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik snap niet echt waarom jij de classes erg mainstram en saai vind, bij tera wijkt de gameplay erg af van de "normale" MMO wat werkt met een targeting systeem.lanerios schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:20:
Even gespeeld, maar helaas weer in de kast verdwenen.
Zo te zien liggen de servers weer eens onderuit
Als ze zo doorgaan mogen ze iedereen wel 30 dagen extra gametime geven.
@TeraEurope We are aware that TERA servers have gone offline, and are currently working to get them back up as soon as possible. ~SilvSanny_83 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:34:
Zo te zien liggen de servers weer eens onderuit
Grrrr, precies tijdens mijn pauzeRicmaniac schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:35:
[...]
@TeraEurope We are aware that TERA servers have gone offline, and are currently working to get them back up as soon as possible. ~Silv
Het targetign systeem is dan wat andes echter , blijft een mage een mage.ArgantosNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:05:
[...]
Ik snap niet echt waarom jij de classes erg mainstram en saai vind, bij tera wijkt de gameplay erg af van de "normale" MMO wat werkt met een targeting systeem.
Er zit geen andere classes in bijv een Summenor.
En dat er maar een kleine hoeveelheid aanvallen leert de eerste paar lvl's die je steeds upgrade.
Erm, haal eerst even Combat System en Classes uit elkaar voordat je begintArgantosNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:05:
[...]
Ik snap niet echt waarom jij de classes erg mainstram en saai vind, bij tera wijkt de gameplay erg af van de "normale" MMO wat werkt met een targeting systeem.
DPS caster, caster healer, shield Tank, 2H tank/dps, etc.
Sorry, maar alleen de combat is echt "vernieuwend" en ook slecht uitgewerkt vond ik. Zoals ik al zei, ik heb hoop dat het spel beter wordt, maar zoals het nu is, is het gewoon veels te kaal.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Good morning everyone! Grab yourselves a coffee or a cup of tea and enjoy the read 
Korean gaming site inven had the chance to do another interview at BHS yesterday and thanks to that, we now have lots of new information regarding part 2 of the Argon Queen update. As always, these are my fan translations, some information may not be 100% accurate, names and terms (content even) are very likely to change in the western version.
/less important for us, but korean gamers get our prologue dungeon too/
[SIZE=5]Stamina System and Improved Warrior and Lancer tanking[/SIZE]
As previously discussed in an interview, the Stamina Bar will be introduced to further enhance tanking abilities.
Players have a fixed ammount of Stamina to use, it regenerates slowly and enemy attacks help to regain them.

With the addition of Stamina, Warriors won't neccessarily need to actively rely on their MP consuming evading skill cooldowns as with the usage of stamina evading will be more fluid.
New Warrior Skills
Cross Defence
Cross your swords to defend yourself from incoming frontal attacks. The maximum damage value that can be blocked depends on your equipment. Skill is used just like the Lancer's blocking skill, as long as you keep pressing the button, you will block.

Smokre Agressor Backstab
(thanks to jaehyole for correcting this)
Summon a spirit from 15 meters that takes over your aggro and you stab the target in the back stunning it briefly.

Rupture
Rotate your body and swing your blades at the enemy. Rupture uses the stacks to explode and debuff the target, debuffed enemies will take 25% more damage. The skill needs 5 stacks to be used, the more stacks you have the more damage you can make.

New Lancer Skills
Overwhelm
Jump with your shield towards the enemy and slam it to the ground knocking down the target. Overwhelm can be used faster after certain skills.

Backstep
Exactly the same skill as the current one.

[SIZE=5]New Dungeons and Instances[/SIZE]
Argon Meldithia
According to the reports of the Federation, in the western part of Granarkus a new harvesting facility has been built by the Argon, you are to stop them at all costs.
The instance will feature new boss monsters as well as new attack patterns.
Both normal and hard modes are expected.

new boss with new patterns
Shiruka Passage
After the destruction of Thulsa's laboratory Malachy continues to conduct his researches and studies about the Core in this passage that has been well separated from outsiders. The crystal lens has to stay intact, defend it!
This instance works pretty much like the Temple of Temerity, defend the lens and do additionaly tasks to get rewards.

as I can only post a set ammount of pics per posts I'll continue in another one
Shandra Manaia
The Argon Queen herself can be found deep in her Argon fortress, isolated from the world she controls the ongoing war viciously. How much will she sacrifice for the sake of the 'Creator'?

As the real final boss of part 2, the instance will have a high difficulty level. As with Kelsaik back when it was introduced, this fight is going to showcase new mechanics in several phases.

The final boss, Shandra Manaia aka the Argon Queen

new patterns and mechanics
Sealing, Luxing without Stress
Allthough this is not new to us, it is new to korean players. No more stress with enchanting and those random bonuses, you can now lock the bonuses you truly need and enchant as intended.

[SIZE=5]Battle Grounds reintroduced and an impoved Raid UI[/SIZE]
BGs will be reintroduced and from 10vs10 the numbers have been pushed up to 15vs15 with a cross server party matching mechanic.
New BG maps will be introduced and new set of rules are on their way too.
A new and better Nexus system is coming with 2 new raid contents called 'Nexus Dimension' (tentative name). This will feature new rewards while doing the 3 stages of the invasion.
[SIZE=5]New armor looks and Black Edition armor sets [/SIZE]
Metal/Plate

Leather

Cloth

Black Edition sets

Additional screenshots of the renders can be found here
source
source
PS: as these were all discussed during an interview and there was no ETA etc. for the update itself, there's plenty of room for changes and additional information the may come
Korean gaming site inven had the chance to do another interview at BHS yesterday and thanks to that, we now have lots of new information regarding part 2 of the Argon Queen update. As always, these are my fan translations, some information may not be 100% accurate, names and terms (content even) are very likely to change in the western version.
/less important for us, but korean gamers get our prologue dungeon too/
[SIZE=5]Stamina System and Improved Warrior and Lancer tanking[/SIZE]
As previously discussed in an interview, the Stamina Bar will be introduced to further enhance tanking abilities.
Players have a fixed ammount of Stamina to use, it regenerates slowly and enemy attacks help to regain them.

With the addition of Stamina, Warriors won't neccessarily need to actively rely on their MP consuming evading skill cooldowns as with the usage of stamina evading will be more fluid.
New Warrior Skills
Cross Defence
Cross your swords to defend yourself from incoming frontal attacks. The maximum damage value that can be blocked depends on your equipment. Skill is used just like the Lancer's blocking skill, as long as you keep pressing the button, you will block.

Smokre Agressor Backstab
Summon a spirit from 15 meters that takes over your aggro and you stab the target in the back stunning it briefly.

Rupture
Rotate your body and swing your blades at the enemy. Rupture uses the stacks to explode and debuff the target, debuffed enemies will take 25% more damage. The skill needs 5 stacks to be used, the more stacks you have the more damage you can make.

New Lancer Skills
Overwhelm
Jump with your shield towards the enemy and slam it to the ground knocking down the target. Overwhelm can be used faster after certain skills.

Backstep
Exactly the same skill as the current one.

[SIZE=5]New Dungeons and Instances[/SIZE]
Argon Meldithia
According to the reports of the Federation, in the western part of Granarkus a new harvesting facility has been built by the Argon, you are to stop them at all costs.
The instance will feature new boss monsters as well as new attack patterns.
Both normal and hard modes are expected.

new boss with new patterns
Shiruka Passage
After the destruction of Thulsa's laboratory Malachy continues to conduct his researches and studies about the Core in this passage that has been well separated from outsiders. The crystal lens has to stay intact, defend it!
This instance works pretty much like the Temple of Temerity, defend the lens and do additionaly tasks to get rewards.

as I can only post a set ammount of pics per posts I'll continue in another one
Shandra Manaia
The Argon Queen herself can be found deep in her Argon fortress, isolated from the world she controls the ongoing war viciously. How much will she sacrifice for the sake of the 'Creator'?

As the real final boss of part 2, the instance will have a high difficulty level. As with Kelsaik back when it was introduced, this fight is going to showcase new mechanics in several phases.

The final boss, Shandra Manaia aka the Argon Queen

new patterns and mechanics
Sealing, Luxing without Stress
Allthough this is not new to us, it is new to korean players. No more stress with enchanting and those random bonuses, you can now lock the bonuses you truly need and enchant as intended.

[SIZE=5]Battle Grounds reintroduced and an impoved Raid UI[/SIZE]
BGs will be reintroduced and from 10vs10 the numbers have been pushed up to 15vs15 with a cross server party matching mechanic.
New BG maps will be introduced and new set of rules are on their way too.
A new and better Nexus system is coming with 2 new raid contents called 'Nexus Dimension' (tentative name). This will feature new rewards while doing the 3 stages of the invasion.
[SIZE=5]New armor looks and Black Edition armor sets [/SIZE]
Metal/Plate

Leather

Cloth

Black Edition sets

Additional screenshots of the renders can be found here
source
source
PS: as these were all discussed during an interview and there was no ETA etc. for the update itself, there's plenty of room for changes and additional information the may come
gaat de evassive roll van een warrior dan weg?
als ik het goed lees wordt er stamina gebruikt voor je evassive roll en wat er met de cooldown gaat gebeuren is mijn niet echt duidelijk, misschien geen cooldown misschien wel.
Ondertussen mijn eerste contact met TERA (frogster) support achter de rug, wat een ramp
Sinds gisteren was plotseling mijn account geblokkeerd, pas na 24 uur kreeg ik een reactie waarin alleen staat dat ik contact op moet nemen met de retailer. Ondertussen maar gedaan, al heb ik nog steeds geen flauw idee wat er aan de hand is.

Sinds gisteren was plotseling mijn account geblokkeerd, pas na 24 uur kreeg ik een reactie waarin alleen staat dat ik contact op moet nemen met de retailer. Ondertussen maar gedaan, al heb ik nog steeds geen flauw idee wat er aan de hand is.
Niets...
nope, ze kunnen straks blocken en dodgen.Xzito schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:42:
gaat de evassive roll van een warrior dan weg?
@BerendBoon
je hebt geluk dat er na 24 uur een reactie is bij mij duurde het 48 uur voor een auto reply , daarna nog eens 13 uur voor een antwoord.
je hebt geluk dat er na 24 uur een reactie is bij mij duurde het 48 uur voor een auto reply , daarna nog eens 13 uur voor een antwoord.
Inderdaad. Maar het lijkt er hoe dan ook op dat ik goed de 'sjaak' ben.
Als je dit leest blijkt dat frogster gewoon keys via andere verkoopkanalen heeft geblokkeerd, maar ook weigert er helder over te communiceren.
Als je dit leest blijkt dat frogster gewoon keys via andere verkoopkanalen heeft geblokkeerd, maar ook weigert er helder over te communiceren.
Niets...
heb je misbruik gemaakt van de enchantment bug dan je met alkahest tot +9 kon?BerendBoon schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:35:
Ondertussen mijn eerste contact met TERA (frogster) support achter de rug, wat een ramp![]()
Zeker weten nietArgantosNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:50:
[...]
heb je misbruik gemaakt van de enchantment bug dan je met alkahest tot +9 kon?
Niets...
over enchantment gesproken, wat is dat een drama.
ik weet niet of jullie weten hoe je met skyrim moet enchanten maar das een wereld van verschil zeg!!
ik moet denk ik een paar goeie youtube filmpjes of tutorials vinden.
ik weet niet of jullie weten hoe je met skyrim moet enchanten maar das een wereld van verschil zeg!!
ik moet denk ik een paar goeie youtube filmpjes of tutorials vinden.
Enchanten in K-tera was nog erger, als je enchant failed had je ook nog een kans om een level terug te gaan dus daar was je weken bezig om alleen al +9 te krijgen.
In de CBT heb ik een geel wapen naar +5 proberen te krijgen, 2 fails achter elkaar en ik stond weer op +2 i.p.v +5. Ben blij dat ze dat aangepast hebben.gebruikerfz1 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:42:
Enchanten in K-tera was nog erger, als je enchant failed had je ook nog een kans om een level terug te gaan dus daar was je weken bezig om alleen al +9 te krijgen.
Ik had dit liever gezien dan hoe het nu in elkaar steekt. Nu is het gewoon te makkelijk, het enige wat mij tegen houdt om dingen te upgraden is de gear die ik er voor moet opofferen.gebruikerfz1 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:42:
Op dit moment is naar +4 of +5 brengen niet zo'n groot probleem, en als je alle drops en missie rommel bewaard als upgrade items is dat niet zo'n probleem. Let wel op wet wat voor items je upgrade, geen groen upgraden dat is zonde, en na lvl 30 zou ik alleen nog gele items upgraden.
Op lvl 27 krijg je eerste superior item als die +6 is wordt die vervangen met een lvl 35 qeust bleu die gebruik je de lvl 38 supperior maak je +6 zit je tot 43 goed krijg je weer een blauw item dan uit NT krijg je weer een 44 superior die gewoon weer +6 maken t/m 48-50 en hoppa weer een nieuwe koopen.
Dat is dus precies mijn probleem, dat het te makkelijk is geworden! +4 safe enchant was prima.
het is mij nog geen een keer gelukt om iets naar +6 te krijgen, misschien heb ik gewoon pech. Ik heb inmiddel 3 chars op lvl 40 en het is nog nooit gelukt om iets naar +6 te krijgen dus zo makkelijk is het ook weer niet.
Dan had je gewoon zwaar pech gehad, ik had mijn axe van NT bijv. was ik een stuk of 6~7 keer blijven hangen op +5 naar +6 terwijl een vriend van mij zijn staff in 1x naar +6 had getovered. Geluk; je hebt het of hebt het niet.
ik dus gewoon niet
end game wordt het pas echt belangrijk om je equipment sterker te krijgen. Nu wordt je spul elke 6a7 levels vervangen.
Heeft iemand nog een guest/trial pass achtig iets over? Ik zit erover te denken om het spel te kopen maar weet niet of het wat voor mij is.
nou hebben mensen hun subscriptie verlengen?
ik denk dat ik nog 1 a 2 maanden ga verlengen.
hoewel het spel wel een beetje eentonig woord vind ik het niet zo erg kijk maar naar call of duty ultieme eentonigheid
ik heb nu een archer rond de level 35( gaat niet echt snel
) en een mystic level 21.
en kom elke dag wat achter.
maar het beste blijf en wat echt logies is bij een mmo :speel met vrienden of net als mij smeek het.
om bijvoorbeeld samen mensen een *instance te doen.
* instance is toch dat je met een groep een dunchen moet doen?
ik denk dat ik nog 1 a 2 maanden ga verlengen.
hoewel het spel wel een beetje eentonig woord vind ik het niet zo erg kijk maar naar call of duty ultieme eentonigheid
ik heb nu een archer rond de level 35( gaat niet echt snel
en kom elke dag wat achter.
maar het beste blijf en wat echt logies is bij een mmo :speel met vrienden of net als mij smeek het.
om bijvoorbeeld samen mensen een *instance te doen.
* instance is toch dat je met een groep een dunchen moet doen?
Als DPSer is het inderdaad lastig om een instance te vinden. Wat je kunt proberen is zorgen dat je in een party zit van 2 of meer, hierdoor zakt de tijd die je moet wachten voor instance matchmaking naar 5 a 10 minuten. Zit je in een party met healer of tank gaan het nog sneller.
Als healer zijnde ben ik ook vaak een uurtje zoet met instance matchmaking. Maarja ik doe tussendoor mijn dailies, vanarch quests en crafting dingen dus vermaak me nog prima
welk level ben je nu, en is er een groot tekort aan lancers richting endgame
Wow, dit topic is opeens stil Oo spelen mensen niet meer? Of zijn ze te druk met spelen etc.
Met andere woorden, de key die je gebruikt hebt is ongeldig verklaard, toevallig van een key site gekocht?BerendBoon schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:35:
Ondertussen mijn eerste contact met TERA (frogster) support achter de rug, wat een ramp![]()
Ik begin vandaag opnieuw aan EU side (lang verhaal), denk dat ik maar een lancer maakArgantosNL schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:57:
welk level ben je nu, en is er een groot tekort aan lancers richting endgame
[ Voor 20% gewijzigd door Verderf op 05-06-2012 15:17 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Lancer is wel goeie keus ja. het is anders bijna niet te doen om instances te joinenVerderf schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:16:
[...]
Met andere woorden, de key die je gebruikt hebt is ongeldig verklaard, toevallig van een key site gekocht?
[...]
Ik begin vandaag opnieuw aan EU side (lang verhaal), denk dat ik maar een lancer maak
Lang verhaal? Weinig activiteit tijdens je speeluren zeker.Verderf schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:16:
Ik begin vandaag opnieuw aan EU side (lang verhaal), denk dat ik maar een lancer maak
Ja ja, NA is zoveel beter dan EU hé
Op welke server ga je spelen?Verderf schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:16:
[...]
Not done hier op tweakers, reported. SorryVerwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:54:
als iemand deze account voor een prikkie wilt overnemen stuur me even een emailtje.
Nee, iets met Fraudster die mijn 60 euro niet terug wil geven, smart assIxtli schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:09:
[...]
Lang verhaal? Weinig activiteit tijdens je speeluren zeker.
Ja ja, NA is zoveel beter dan EU hé
Essenia
Wie kan ik daar pesten voor een eventuele guild invite?
[ Voor 46% gewijzigd door Verderf op 05-06-2012 17:18 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Voor mensen die Tera graag even willen proberen zonder registratie en/of installatie:
http://tera.enmasse.com/demo
Geniaal gedaan!
Let op dat dit wel de Amerikaanse versie is en dus niet naar de Europese aankoop verwijst achteraf.
Geniaal gedaan!
Let op dat dit wel de Amerikaanse versie is en dus niet naar de Europese aankoop verwijst achteraf.
Zo, Mijn lvl 12 Lancer is na 2 korte avondjes te hebben kunnen spelen eindelijk van het eiland af 
Zit inmiddels in de guild Dreadlords met wat aardige mensen
Zit inmiddels in de guild Dreadlords met wat aardige mensen
Meest vreemde is mij gisteren overkomen. Ik had binnen 5 minuten een game gevonden via instance matchmaking met een slayer????
misschien als de tweakers.net community groeit op tera kunnen we een eigen guild begingen.
Vanavond maar proberen. Even kijken of ik ook crafting e.d. kan proberen.nemo55 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:25:
Voor mensen die Tera graag even willen proberen zonder registratie en/of installatie:
Geniaal gedaan!
30 minuten speeltijd met deze demo. Maakt gebruik van de streaming technologie van Gaikai.
Ben nu ongeveer een maand aan het spelen, ben een lvl 55 warrior. Maar ik moet zeggen vanaf lvl 50 is het geen fun meer om alleen te spelen. Dan om een mob te killen ben je veel te lang mee bezig.
Dan is het alleen nog maar snel haalbaar met een party.
Ik ben er nog niet over uit of ik nog 1 maand subscription doe. Vindt het een beetje eentonig en had wel meer verwacht qua events en dergelijke.
Dan is het alleen nog maar snel haalbaar met een party.
Ik ben er nog niet over uit of ik nog 1 maand subscription doe. Vindt het een beetje eentonig en had wel meer verwacht qua events en dergelijke.
Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo
Dat moet nog allemaal komen. ze zijn nu eerst bezig met het zorgen dat de server stabiel zijn. Dat mag ook wel want velik ligt er echt vaak even 5 minuten uit. Gelukkig heb ik het nog niet gehad met een hele slechte timing Boss of BAM battle. Maar het is wel vervelend.
Laat dan maar hangen, sorry, maar 30 minuten is veels te kort om te kijken of een MMO iets is.Hurtebise schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:31:
30 minuten speeltijd met deze demo. Maakt gebruik van de streaming technologie van Gaikai.
Er zit een prologue in waardoor je gelijk even op level 20 wordt gezet. Dat speel je wel door binnen een half uur.lanerios schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:21:
[...]
Laat dan maar hangen, sorry, maar 30 minuten is veels te kort om te kijken of een MMO iets is.
Jep, en die prologue heb ik gespeeld, en zegt totaal niks over het spel. Het is een scripted tunnel van mobs. Totaal geen combat uitdaging, totaal geen factor wat ervoor zorgt dat je blijft spelen.Sgreehder schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:28:
[...]
Er zit een prologue in waardoor je gelijk even op level 20 wordt gezet. Dat speel je wel door binnen een half uur.
Prologue kan idd een snelle preview aan je gegeven want hoe een class eruit ziet en hoe de combat een beetje is. Deul met iemand als het kan.
Eindelijk weer even op tweakers.
Helaas de markt voor armor templats verpest nu
van 600g per stuk staan der deze week veel tier 10 models op voor 200g+- . Helaas toch iets van 6k gold verdient eraan dus prima.
Met me archer bijna lvl 50 nu zie wel dat het lvlen vanaaf 30 een stuk trager gaat dan me beseker of slayer of lancer. zelf met een +7-+8 wapens vind ik het niet snel genoeg gaan vergelen met me beserker.
Eindelijk weer even op tweakers.
Helaas de markt voor armor templats verpest nu
Met me archer bijna lvl 50 nu zie wel dat het lvlen vanaaf 30 een stuk trager gaat dan me beseker of slayer of lancer. zelf met een +7-+8 wapens vind ik het niet snel genoeg gaan vergelen met me beserker.
toen ik op irc zij dat het level traag gaat zijden ze tegen mij dat het aan mij lag en dat ik vaker met mensen moest spellen.
maar sinds ik met de mystic speel ben ik achter gekomen dat je met de archer erg langzaam levelt.
echt triest vooral als je aan een mensen vraag om te joinen en zeggen ze dat ik een archer ben als of archer een scheld woord is
ze moeten voor zorgen dat de archert op een langere afstand kan schieten 25m+ en niet 19m
maar sinds ik met de mystic speel ben ik achter gekomen dat je met de archer erg langzaam levelt.
echt triest vooral als je aan een mensen vraag om te joinen en zeggen ze dat ik een archer ben als of archer een scheld woord is
ze moeten voor zorgen dat de archert op een langere afstand kan schieten 25m+ en niet 19m
Die kortere afstand maakt de archer anders spelen dan een op een plek staand kanon. BTW hoe dichter bij de te meer damage je doet
1-5 = 110%
6-10 = 100%
11-15 = 90%
16+ = 70%
weet ziet zeker of dit helemaal goed is maar je krijgt het idee hoe je met een archer de meeste damage kunt doen. Een archer is wel makkelijker als je een lancer of warrior bij hebt, want solo vind ik de archer rond level 40 zeer lastig.
blijkbaar endgame gebeurt het wel dat archers gekick worden van wege hun lagere DPS, dit is wat een vriend van mij gezecht heeft, verder ben ik nog niet zo ver dus ik heb er persoonlijk geen ervaring mee.
en trouwens het hele spel is leuker om met andere mensen te spelen
1-5 = 110%
6-10 = 100%
11-15 = 90%
16+ = 70%
weet ziet zeker of dit helemaal goed is maar je krijgt het idee hoe je met een archer de meeste damage kunt doen. Een archer is wel makkelijker als je een lancer of warrior bij hebt, want solo vind ik de archer rond level 40 zeer lastig.
blijkbaar endgame gebeurt het wel dat archers gekick worden van wege hun lagere DPS, dit is wat een vriend van mij gezecht heeft, verder ben ik nog niet zo ver dus ik heb er persoonlijk geen ervaring mee.
en trouwens het hele spel is leuker om met andere mensen te spelen
lvl 51, en 20% nu op me archer. Toch even wat fatsoenlijke items gekocht om gewoon lekker door te lvlen.
was een kleien investering 80g boots 150 gloves en 300 chest maar meer dan waard. even snel alles naar +4/5 gebracht items zijn nu itemlvl 124
was een kleien investering 80g boots 150 gloves en 300 chest maar meer dan waard. even snel alles naar +4/5 gebracht items zijn nu itemlvl 124
op level 51 is dat tooch niet extreem veel geld meer, ik zit nu op lvl 46 heb 200 gold en pas 400 uitgegeven.
Zit nu op level 48 op mijn Priest. Bevalt maar wisselend hoor. Het snel instance in-uit van WoW kun je hier wel vergeten, heb het idee dat er veel minder zijn en dat er ook minder gebruik van gemaakt wordt.
Zit op de server Allementiea..en daar kennen we geen queue of wachttijden. We kennen wel alle channels op low, max 50 personen in Velika en uitgestorven questzone's
Wat ik mij nog af vraag: hoe zit het met damage? Een Priest zal ergens onderaan de lijst qua dps staan, maar oke: ik hit met 5.000 en crit met 10.000 max. Ik hoor van een Mage, level 30 (ruim 15 levels lager!), dat hij al crit voor 25.000. Is het verschil tussen dps en healing class zo groot?
Heb ook gemerkt dat dit spel NIET zoals WoW werkt: ik had met craften een stack met healing potions gemaakt. Marktwaarde van zo'n 100gold. Wilde de stack aan een guildy geven, dus open mij inventory -> sleep het item naar de guidly - selecteer hoeveel (alles!) -> en *poef!* weg. "Your item has been discarded".
Dure manier om er achter te komen hoe het trade systeem NIET werkt.
Zit op de server Allementiea..en daar kennen we geen queue of wachttijden. We kennen wel alle channels op low, max 50 personen in Velika en uitgestorven questzone's

Wat ik mij nog af vraag: hoe zit het met damage? Een Priest zal ergens onderaan de lijst qua dps staan, maar oke: ik hit met 5.000 en crit met 10.000 max. Ik hoor van een Mage, level 30 (ruim 15 levels lager!), dat hij al crit voor 25.000. Is het verschil tussen dps en healing class zo groot?
Heb ook gemerkt dat dit spel NIET zoals WoW werkt: ik had met craften een stack met healing potions gemaakt. Marktwaarde van zo'n 100gold. Wilde de stack aan een guildy geven, dus open mij inventory -> sleep het item naar de guidly - selecteer hoeveel (alles!) -> en *poef!* weg. "Your item has been discarded".
Kiwi !
Tjah... In WoW werkt trade toch ook niet zo?X-Kiwi schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:44:
Zit nu op level 48 op mijn Priest. Bevalt maar wisselend hoor. Het snel instance in-uit van WoW kun je hier wel vergeten, heb het idee dat er veel minder zijn en dat er ook minder gebruik van gemaakt wordt.
Dacht ik van wel, maar is ook al een tijdje geleden. Heb tussendoor enkele andere MMO's gespeeld. Komt er eigenlijk meer op neer dat ik verwacht dat het zo zal werken, maar dat dus niet het geval is. Les voor de toekomst
Kiwi !
Het werkt niet op die manier in zo'n beetje elke MMO.... Je krijgt ook een confirmatie box als je dingen wilt discarden....X-Kiwi schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:40:
Dacht ik van wel, maar is ook al een tijdje geleden. Heb tussendoor enkele andere MMO's gespeeld. Komt er eigenlijk meer op neer dat ik verwacht dat het zo zal werken, maar dat dus niet het geval is. Les voor de toekomst
Kan ook werk gerelateerd zijn (werk veel met drag & drop software), maakt ook niet zoveel uit. Ik ging er van uit, nu niet meer. Lesson learnt, en als je slim bent probeer je het niet nah2bzeit schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:47:
[...]
Het werkt niet op die manier in zo'n beetje elke MMO.... Je krijgt ook een confirmatie box als je dingen wilt discarden....
Kiwi !
Lange tijd niet meer in het Tera topic geweest.
Heb me warriir level 60 en opzich wat dungeon runs achter me zitten al maar wat een waardeloos loot systeem is het zeg.
Meeste mensen rollen alles gewoon omdat ze het kunnen gebruiken om hun armor/wapen omhoog te krijgen in enchanten.
Ook is het gebrek aan dungeon op het moemnt er en is er op Velik echt niets anders te doen dan dungeons, dailys, en dan weer vooral dungeons.
Hopelijk snel een patch met wat nieuwe content zodat er weer wat nieuws te doen is
Nieuwe content + warrior tanks ^^ laat maar komen froggie!
Heb me warriir level 60 en opzich wat dungeon runs achter me zitten al maar wat een waardeloos loot systeem is het zeg.
Meeste mensen rollen alles gewoon omdat ze het kunnen gebruiken om hun armor/wapen omhoog te krijgen in enchanten.
Ook is het gebrek aan dungeon op het moemnt er en is er op Velik echt niets anders te doen dan dungeons, dailys, en dan weer vooral dungeons.
Hopelijk snel een patch met wat nieuwe content zodat er weer wat nieuws te doen is
Nieuwe content + warrior tanks ^^ laat maar komen froggie!
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Ze zijn eerst bezig met de servers stabiel maken, daarna komt de nexus en daarna zal wel die andere patch komen. Ik snap alleen niet waarom er zo veel problemen zijn met velik
ik ook niet maar denk dat het wel een redelijke grote server is. Ze hebben wel vaker problemen ook qua restarts enzo.ArgantosNL schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:07:
Ze zijn eerst bezig met de servers stabiel maken, daarna komt de nexus en daarna zal wel die andere patch komen. Ik snap alleen niet waarom er zo veel problemen zijn met velik
Edit: Ook zou ik graag willen vragen voor de mensen die op Velik spelen te stemmen voor Flames of Corruption op Arun
We gaan alles zo snel mogelijk up brengen en houden de taxes laag
Alvast bedankt!
[ Voor 21% gewijzigd door Kadardar op 14-06-2012 11:19 ]
Goh verassend, ze nemen weer eens ruim de tijd met die maintenance activiteiten.
Tegenwoordig kan je langer niet spelen dan wel.
Vind dat wel een beetje slecht geregeld. Begin dan wat eerder..
Als je van 8 tot 17 moet werken heb je er geen last van, ik kan toch altijd pas na 6 uur beginnen. Een vriend van mij werkt ploegen dienst die is dus niet blij met deze maintenanceSanny_83 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:16:
Goh verassend, ze nemen weer eens ruim de tijd met die maintenance activiteiten.
En hoe gaat het nu dan? Al lang kunnen spelen?ArgantosNL schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:12:
[...]
Als je van 8 tot 17 moet werken heb je er geen last van, ik kan toch altijd pas na 6 uur beginnen. Een vriend van mij werkt ploegen dienst die is dus niet blij met deze maintenance
edit: weer live
Gister was de maintenance inderdaad erg lang. Ze kunnen daar wat meer personeel gebruiken of competent personeel. Laten we hopen dat de servers nu wel stabiel zijn want dan kunnen ze de patches gaan uitrollen, lopen we misschien niet zo ver achter op de US.
Helaas wel maar het wachten is het waard als we ook echt verschil gaan merken qua stabiliteit.ArgantosNL schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:53:
Gister was de maintenance inderdaad erg lang. Ze kunnen daar wat meer personeel gebruiken of competent personeel. Laten we hopen dat de servers nu wel stabiel zijn want dan kunnen ze de patches gaan uitrollen, lopen we misschien niet zo ver achter op de US.
Ikzelf had er niet echt last van want dan kon ik weer wat tijd besteden aan andere games die ik heb maar niet kan spelen door Tera
Zoals ik al eerder zei laat die content patches maar komen!
Wel nice trouwens dat ze weer een extra dag gametime geven door die downtime van afgelopen donderdag. Tot nu toe vind ik ze hier uiterst coulant mee
Heb in 't begin beetje TERA gespeeld tot lvl 18 ofzo. Toen kwam Diablo 3, maar daar raak ik op uitgekeken. Zit eraan te denken om TERA weer te gaan spelen. Zijn de dungeons en PVP het waard? Want questen vond ik behoorlijk saai...
Opzich zijn dungeons wel grappig als je maar je eigen team mee neemt.DeepR schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:19:
Heb in 't begin beetje TERA gespeeld tot lvl 18 ofzo. Toen kwam Diablo 3, maar daar raak ik op uitgekeken. Zit eraan te denken om TERA weer te gaan spelen. Zijn de dungeons en PVP het waard? Want questen vond ik behoorlijk saai...
Er zijn genoeg retards die je joinen en na een wipe de hele groep disbanden en heb je een uur of zelfs 2 cooldown.
Zelf speel ik met me eigen groep, dat is gewoon prachtig omdat ze na een wipe niet gaan lopen zeiken en zoiets hebben van ahhh shit happens. Rennen ze gewoon naar binnen en nieuwe try.
Dungeons hebben opzich goed uitgewerkte tactics maar zijn vaak niet meer dan logisch.
Meeste is tank en spank en aoe's dodgen en bij fane of kaprima achter een muur schuilen.
Baldurs Temple daarin tegenover heeft wel wat leukere tactics en vind ik zelf ook het leukst om te doen.
1ste baas is een aap die aoe doet doormiddel van een ruft te laten en een aoe naar voren.
Ook klimt hij in een boom die je zo snel mogelijk moet neer dpsen anders one shot hij iedereen.
dan komen er 2 kumas die random zijn. Eene keer is het de bovenste andere keer de onderste
de bovenste kuma is meer een test om te kijken hoe goed je zicht is. Hier komen om de aantal seconden een rij bomen naar je toe lopen waar je tussen moet, loop je er tegen aan ben je dood
De onderste kuma is een electric kuma, doet vaak AoE in de vorm daarvan.
Ook spawnt hij adds die in het water gekite moeten worden en iemand moet je een hendel overhalen zodat ze dood gaan terwijl ze in het water lopen.
Dit is ook de baas waar je zogenaamd ene fluffy towel voor nodig hebt. Echter heb ik hem nog nooit nodig gehad
de 3de baas daar ene grote kuma in een arena met standbeelden. deze zullen random iemand targetten die moet gaan rennen met de ballen terwijl de andere ze moeten proberen te dodgen. teveel is een dood maar je kan er zeker 3 a 4 wel tegen je aan krijgen.
De laatste baas daar is een soort grote mechanische spin die mensen blind. Deze kan simpel verholpen worden door op een spiegel te drukken. je zou even 2 seconden totaal een lichtflits in je scherm hebben en kan daarna gewoon door, ook activeert hij system, hierbij word je geholpen door een cacon die ervoor zorgt dat die systems niet meer laden. dan kan je even door dpsen.
Op 30% word het een dps race, op dat moment is het tijd om al je cooldowns te activeren.
Hoe lang dit precies duurd durf ik niet te zeggen, in onze groep is het als we dood gaan dat we een AoE vergeten zijn, qua dps zit het wel snor bij ons.
Dungeon levelling daarin tegenover zou ik niet doen. Je verdient er misschien wat gold mee door de items te verkopen maar ik zou toch liever blijven questen imo.
Dat gaat een stuk sneller en krijg je in een kortere tijd vaak meer gold voor dan een instance.
PvP zelf heb ik geen ervaring mee misschien dat iemand hier van een PvP server je daar meer uitleg over kan geven
[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 19-06-2012 08:20 ]
pvp server.
Op een pvp server behou je het recht om iedereen te dooden die je wilt buiten de safe zone (De stad).
Helaas kan je ook niet je eigen guldies of party members pken. Daarnaast gewoon iedereen.
Je verdient op het momment niks bijzonders met pvp alleen veel QQ van mensen die je dood.
Pvp/pk skill krijg op lvl 11 genaamd Outlaw. door die te activeren krijg je een roode naam waarmee jij iedereen kan aanvallen en iedereen ook jouw.
Als je mensen dood die 5 lvl lager zijn krijg je karma door karma blijftje naam rood tot dat het weer neutraal is.
Guild vs Guid mocht je een guild joinen die in war zit met een andere guild iedereen constant aanvallen van de tegen partij zolang de guildwar duurt.
Op een pvp server behou je het recht om iedereen te dooden die je wilt buiten de safe zone (De stad).
Helaas kan je ook niet je eigen guldies of party members pken. Daarnaast gewoon iedereen.
Je verdient op het momment niks bijzonders met pvp alleen veel QQ van mensen die je dood.
Pvp/pk skill krijg op lvl 11 genaamd Outlaw. door die te activeren krijg je een roode naam waarmee jij iedereen kan aanvallen en iedereen ook jouw.
Als je mensen dood die 5 lvl lager zijn krijg je karma door karma blijftje naam rood tot dat het weer neutraal is.
Guild vs Guid mocht je een guild joinen die in war zit met een andere guild iedereen constant aanvallen van de tegen partij zolang de guildwar duurt.
Hmm ben bezig met de trial, en nu lvl 12 maar ben nog niet helemaal overtuigd.. het helpt ook niet echt mee dat ik niet kan praten... >.< (trialaccount). Juist in een mmo wil ik gewoon kunnen praten met mensen. De omgevingen zijn supermooi en de quests wel oke maar het grijpt me nog niet echt. De lore pakt me niet zo, terwijl ik bijvoorbeeld al een warcraft fanboy was toen ik met WoW begon (6 jaar gespeeld). En de items en character equipment lijkt niet zo uitgebreid, maar 3 slots voor je armour ofzo..
[ Voor 10% gewijzigd door Il 2 op 19-06-2012 13:17 ]
Deze game hecht waarden aan crystals. op die manier kan je gewoon makkelijk omspeccen.Il 2 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:11:
Hmm ben bezig met de trial, en nu lvl 12 maar ben nog niet helemaal overtuigd.. het helpt ook niet echt mee dat ik niet kan praten... >.< (trialaccount). Juist in een mmo wil ik gewoon kunnen praten met mensen. De omgevingen zijn supermooi en de quests wel oke maar het grijpt me nog niet echt. De lore pakt me niet zo, terwijl ik bijvoorbeeld al een warcraft fanboy was toen ik met WoW begon (6 jaar gespeeld). En de items en character equipment lijkt niet zo uitgebreid, maar 3 slots voor je armour ofzo..
Wil je PvE pak je die crysatals en kan je nog eventueel ook redelijk wat damage doen in PvE met je PvP gear (zo niet bijzonder veel zijn maarja het helpt).
geen zin om specifiek pvp gear te halen dan doe je er gewoon PvP crystals in en heb je al redelijke nette gear om een begin te maken
Op lvl 60 en zze zien dat je crystals niet goed genoeg zijn dan word je ook vaak zonder waarschuwing even hard de groep uit geknikkerd omdat andere mensen geen kosten aan jou willen hebben omdat je zelf niet begrijpt welke crystals je moet gebruiken.
Mijn crystals hebben verschillende waardens... zo kost er 1 crystal maar 10g. als die breekt jammer dan. maar ik heb ook crystals van 200g en die breek ik liever niet aan mensen die niet eens weten welke crystals zij moeten gebruiken.
Op lvl 20 ga je ook nog glyphs krijgen. Die zorgen ook wel voor het een en ander in damage als je je eigen goed specced.
Als ik WoW erbij zou pakken en zou gaan kijken voor vergelijking matriaal zou het het er ongeveer zo uit zien.
Tera - WoW
Glyphs - Talents
Crystals - Gems
Enchanting - Enchanting
Enchanting in dit spel is een soort vergelijking maar heeft toch net een ander reken sommetje.
Op enchantable gear zit vaak extra stats voor + 3, +6 en +9. niet bijzonder veel increase maar het helpt.
Zodra je je wapens enchant en het zou lukken ga je gewoon elke keer meer damage doen en krijg je dus om de 3 levels zo extra stats + zoveel erbij(staat al onder je item als je er zo een hebt).
Voor de rest zit er niet veel aan op het moment omdat de game gewoon te simpel is om zo uitgebreid te zijn als WoW maar de basis waar WoW ooit mee begon zit hier gewoon in en heeft nog een uitdaging.
Over de quests gesproken... in geen elke game heeft me dat geboeit, er zou zeker wel een goede lore inzitten maar gewoon lvl 60 worden en dungeons farmen is meer wat ik doe en leuk vind.
Het levellen in elke game is altijd even doorbijten, WoW had ook genoeg quests waarvan ik dacht... ok blizzard, dit slaat echt alles!
de lore van tera vind ik zelf ook niet al te intrresant. speel het vooraal voor de combat systeem.
En het pken. zoals beide aangeven qeusten in het zelfde als in wow en jaaren daar voor.
Enchanting Ook de base dmg van je items gaat omhoog.
Echter zouv vind ik dat het spel rond 22 erg leuk wordt en dan even wat mensen zoeken om samen mee tespellen. zelf heb ik vaak een smile op me gezicht door 1x van rustig mobs killen in gevecht met andere mensen.
Yeah archer lvl 58 hopppa wat gear voor 60 staat mooi klaar. vandaag even naar de 59.
En het pken. zoals beide aangeven qeusten in het zelfde als in wow en jaaren daar voor.
Enchanting Ook de base dmg van je items gaat omhoog.
Echter zouv vind ik dat het spel rond 22 erg leuk wordt en dan even wat mensen zoeken om samen mee tespellen. zelf heb ik vaak een smile op me gezicht door 1x van rustig mobs killen in gevecht met andere mensen.
Yeah archer lvl 58 hopppa wat gear voor 60 staat mooi klaar. vandaag even naar de 59.
[ Voor 8% gewijzigd door Xzito op 20-06-2012 09:42 ]
ik ben op dit moment met mijn slayer level 54 en heb een compleet lvl 58 equipment armors + wapen klaar liggen
De graphics zien er zeker goed uit. Ik heb altijd gehoopt dat ik de Lineage 2 tijdperk kan herleven. Lang leve more skin == more armor.
Heb het al één en ander gezien bij vrienden maar ik ben bang dat ik weer verslaafd raak (zoals bij WoW, Aion en alle andere RPGs). Ik hoop dat iemand nog een trial over heeft zodat ik het ff zelf kan proberen. Is Tera net zoveel grinden als in Aion? Niet dat dat een groot probleem is maar dan ben ik tenminste voorbereid..
Het lvlen naar de max is zo gedaan. Rond 48-58 gaat het even trager met een groep lvl je nog wat sneller.
Echter zal je even bezig zijn om all gear tier 13 tehalen en dan te masterworken en +12 te enchanten.
De grind is komt niet in de buurt van L2.
in de EU verssie verlies je niet de huide enchant op je wapen als het fout gaat bijv je ging van +3 naar +4 naar het failed. in korea wordt je wapen dan +2
Ik heb nog wel een trail over.
Echter zal je even bezig zijn om all gear tier 13 tehalen en dan te masterworken en +12 te enchanten.
in de EU verssie verlies je niet de huide enchant op je wapen als het fout gaat bijv je ging van +3 naar +4 naar het failed. in korea wordt je wapen dan +2
Maar goed ook, scheeld een hoop grind werk en is alleen maar iritant als je terug gezet wordt het fout gaat.Xzito schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:00:
Je hebt DM!Xzito schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:00:
Het lvlen naar de max is zo gedaan. Rond 48-58 gaat het even trager met een groep lvl je nog wat sneller.
Mij valt wel op dat mensen hun targets wel uitkiezen zeg.
Tijdens het lvlen van mijn Lancer viel bijna niemand me ooit aan. Misschien eens een enkeling. Nu ben ik een alt zerker aan het levelen (29 atm) en ik wordt om de zoveel tijd wel gegankt. En een zerker op laag level is nou niet de meest ideale char om pvp mee te doen...
Gelukkig zijn er channels en zijn de meeste mensen baddies zodat ik ze alsnog kan killen... maar ik vind het wel een beetje verdacht dat ze dat mij m'n lancer nooit deden.
Tijdens het lvlen van mijn Lancer viel bijna niemand me ooit aan. Misschien eens een enkeling. Nu ben ik een alt zerker aan het levelen (29 atm) en ik wordt om de zoveel tijd wel gegankt. En een zerker op laag level is nou niet de meest ideale char om pvp mee te doen...
Gelukkig zijn er channels en zijn de meeste mensen baddies zodat ik ze alsnog kan killen... maar ik vind het wel een beetje verdacht dat ze dat mij m'n lancer nooit deden.
Ik speel zelf niet PvP maar ik weet wel uit ervaring via duels dat lancers extreem harde targets zijn om te killen.Smerte schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:15:
Mij valt wel op dat mensen hun targets wel uitkiezen zeg.
Dat is waarschijnlijk waarom ze je niet aanvallen op je lancer, uiteindelijk op high level is de enigste char die tegen een lancer op kan een berserker. dus als je verder komt zullen die je ook wel gaan lukken
op lvl 22/24 krijg je als zeker de Glyp : removes movement restriction when charging. voor je thunder strike.
Zodra je deze hebt samen met de skill Flatten ne increase casting speed.
op lvl 32 dash vanaaf hier ben je echt wel fantsoenlijk in pvp. mijn zerker alt is lvl 42 wel gepimp voor zijn lvl.
Zodra je deze hebt samen met de skill Flatten ne increase casting speed.
op lvl 32 dash vanaaf hier ben je echt wel fantsoenlijk in pvp. mijn zerker alt is lvl 42 wel gepimp voor zijn lvl.