Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Spaart toch weer een paar seconden tijd , skipt de intro movies.
LOL EU: InXzitoWeTrust
Dm sentSinergyX schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:36:
Ik heb 1 code gekregen voor een _nieuw_ trial account (deze werkt niet op je beta/cbt account), eerste DM krijgt hem.
Via support bevestigd dat je inderdaad maar 1 trial kan sturen per betaald account.
Verwijderd
Ik moet zeggen, heb al veel instances getanked hiervoor (een 30 tal runs in totaal) en ik kreeg in GL totaal geen aggro hit op de trash mobs. (Waar ik anders nooit problemen mee heb gehad)
3x Taunt shout gebruikt en het leek alsof het totaal geen effect had op hun.
Blijkbaar zijn er andere mechanics op trash hier of ben ik nog te low lvl om GL te tanken (50/51 instance) - Zijn er hier nog Lancers die daar problemen mee hebben gehad?
Charname : Jupiler
Class : Lancer
Server : Essenia
Guild : Xen of Onslaught
Xen of Onslaught is looking for more active members (Mystics&Archers vooral welkom)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 12:15 ]
Indicator is dan wel handig, maar een BAM is zo freaking onvoorspelbaar en je taunt is lange cast (delay) dat het regelmatig voorkomt dat m'n taunt dan ook mist. En zie buiten die taunt dan nog maar agro terug te krijgen terwijl je mana moet blijven houden om te blokken.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Vooral voor priest is het erg.
Als je aoe heals gebruikt, geen probleem met aggro.
Maar vanaf je 2x kort op elkaar de single target heal gebruikt dan heb je het zitten.
Moet constant aoe heals gooien op 1 target, anders heb ik direct aggro...
Voor priest heeft het er ook mee te maken dat je een direct heal als een critical dmg gezien wordt op de thread list van de BAM.Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:18:
vind ook dat het aggro systeem beter kan.
Vooral voor priest is het erg.
Als je aoe heals gebruikt, geen probleem met aggro.
Maar vanaf je 2x kort op elkaar de single target heal gebruikt dan heb je het zitten.
Moet constant aoe heals gooien op 1 target, anders heb ik direct aggro...
Haha ik heb al een paar keer ingame met je gechat en gegrouped, mijn char haar naam is Lightning[b][message=38204496,noline]
Charname : Jupiler
Class : Lancer
Server : Essenia
Guild : Xen of Onslaught
Xen of Onslaught is looking for more active members (Mystics&Archers vooral welkom)
Verwijderd
Verwijderd
Dacht van, ik maak een healer aan aangezien dit altijd minst gespeeld is.
Maar neen, tanks zijn zo te zien minder geliefd als main.
Waarom weet ik wel niet.
De damage is inderdaad wel wat minder met een lancer, maar je kan dan wel direct een quest mob of 10 nemen en ze schoon op een rij laten staan en gewoon doodpoke'en.
en het echt tankwerk in dungeons is ook gewon te leuk. Je voelt je dan ten minste een echte tank, ipv gewoon een class met wat meer armor & hp.
Lancers krijgen geen speciale abilities (pas later een aborb, maar die drained mana) dat ze veel meer 'rake klappen' kunnen vangen als bv een zerker (zelfde gear), shield zelf geeft geen extra armor. Enige verschil tussen zerker en lancer is de hoeveelheid dat ze kunnen blocken, zerker een aanzienlijk stuk minder.
Enige 'tank gevoel' dat ik heb bij lancer is de block ability en taunt, in overige opzichten voelt een zerker stuk beter.
nu genieten van de laatstepaar instances in de game
ben vooral aan het oefenen voor de warrior tank, jammer dat zealleen niet herkend worden als tank omdat ze niet echt een block hebben. maar opzich het heen en weer springen gaat goed
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Jesus wil naar huis me ziel wordt hier wegezogen pff op stage.
Heeft iemand leather working max en zo ja? moeite waard?
Enige kans dat je hem nog in je bezit hebt?SinergyX schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:36:
Ik heb 1 code gekregen voor een _nieuw_ trial account (deze werkt niet op je beta/cbt account), eerste DM krijgt hem.
Via support bevestigd dat je inderdaad maar 1 trial kan sturen per betaald account.
Zo ja, zou ik wel het spel graag willen uitproberen
Met WoW had ik altijd dat mijn vrienden en kennissen verspreid waren over zoveel verschillende servers dat het gewoon niet leuk meer was.
Niets...
Of de mogelijkheid geven om je mannetje naar een andere server te copieren.
Ik ben nu opnieuw begonnen en deze keer als Archer(level 11) en op een pvp server die met een e begint als naam.
En wat speelt die fijn vergeleken met een warior.
Ik ga nu minder vaak dood en vermoord die tegenstander sneller.
Verwijderd
Net gewoon eruit gegooid en na 2 pogingen dood terug gekomen, lekker dan.......
Zit iemand in een NL guild op server Samael ?
tip:
is het niet handig om in de start post de belangrijkste servers te zetten?
zodat beginners weten welke servers ze moeten pakken en dat ze daar elkaar kunnen tegen komen. (misschien)
en niet helemaal overnieuw hoeven te begingen om samen te spellen.
Eenvoudig gezegd: omdat het moeilijk is,BerendBoon schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:31:
De open beta van Tera vond ik voor de paar uurtjes dat ik het heb kunnen proberen best vermakelijk. Alleen jammer dat ook hier net als bij alle andere MMORPG's (m.u.v. EVE) weer allemaal aparte servers zijn. Hoe moeilijk is het om bijv. in een game per land servers te recommenden aan nieuwe spelers? Lijkt me niet zo'n heel bijzondere feature. Waarom wordt dit niet belangrijk gevonden?
* YopY doet net alsof 'ie er verstand van heeft.
* YopY vlucht weer uit thread die hij niet vaak bezoekt over een spel dat hij niet speelt
Idd, Nemesis lijkt niet echt meer te reageren in het topic en de SP is al vrij oud ondertussen. Tijd voor een nieuwe? En goede suggestie om de servers erin te zetten!raro007 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:20:
waarom onderhoud niemand de start post eigenlijk?
tip:
is het niet handig om in de start post de belangrijkste servers te zetten?
zodat beginners weten welke servers ze moeten pakken en dat ze daar elkaar kunnen tegen komen. (misschien)
en niet helemaal overnieuw hoeven te begingen om samen te spellen.
Niets...
Ja daar zat ik ook mee, wilde naar +6 en dat ging niet minder als 14x fout.gebruikerfz1 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:59:
Dat enchanten is wel vredelijk gokwerk zeg, een wapen van niks naar +6 geenchant zonder problemen. Ik had nog een gouden bow over dus die gebruikt om naar +7 te gaan, gaan 10x alcaheist van 21g per stuk in maar dacht gouden wapen dus enchant moet wel lukken. Helaas... 250g naar de knoppen xD
wit, groen, blauwe items, incl alcahest was ik 130G lichter.
Destijds op level 34 was dat wel bijzonder frustrerend.
Het beste is gewoon de non-primed items nemen tot lvl 60 of genoeg G's hebben om te gokken.
Verwijderd
zit maar een beetje dailys te doen rap farmen, dung que van 2 uur die hard modes ,
WAT NU ( zon goed spel zo mooi maaaaaaar zo saai op max )
arena 2v2 in de tussentijd? ;pVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:55:
Oke jongens heb nu een probleem, Ben al een paar dagen 60 FUCK NIKS TE DOEN NU.
zit maar een beetje dailys te doen rap farmen, dung que van 2 uur die hard modes ,
Maak een lancerVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:55:
Dat heb ik dus ook... ik denk dat wij een beetje te hard zijn gelevelled in vergelijking met de rest.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:55:
Ik zelf doe het vaak met de guild en zit ik rond de 30 minuten queue tijd en dat is net de instances lager dan 60 (waar ik dus niets aan heb) maar moet wat doen
Aangezien de gemiddelde speler (ongeveer 3-5 uur per dag, dat is een gokje natuurlijk maar dan heb ik het over mensen met een baan en die ongeveer 7 a 8 uur beginnen met spelen tot 11 a 12) rond de level 50 zitten.
Ik verwacht dat dit in de loop van de week wel opgelost is maar het is idd even doorbijten.
In de tussentijd grinden of misschien een alt levellen zodat je mensen die wat minder zijn in die class kan helpen (vooral Lancers, wat een debiele mensen zijn dat soms, zeg niet allemaal
Hardlopers zijn doodlopers zeggen we dan maarVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:55:
Verwijderd
En over pvp Gisteren dus maar mensen gaan pvp bij 60 zones maar mensen belijfen janken
omdat ze aan het questen zijn . dus is dit alles in tera . dung en dung en dung. kan ik net zo goed weer wow spellen heb teminsten arena ofzo
En binnenkort, denk zelf over 3-4 weken wanneer iedereen upgegeared is, komen de Rift events.
Meeste mensen zitten volgens mij nog rond de level 40Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:55:
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Ja maar als je dus geen guild hebt met 60 heeft dat ook geen zingebruikerfz1 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:30:
Geduld, deze week komt er een patch en dan is het Vanarch systeem actief. Kan je gaan vechten over controlle in bepaalde gebieden![]()
En binnenkort, denk zelf over 3-4 weken wanneer iedereen upgegeared is, komen de Rift events.
[ Voor 15% gewijzigd door ArgantosNL op 14-05-2012 10:51 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 14-05-2012 10:56 ]
Heb je alle tijd om 1 te zoeken, heeft alleen maar voordelen en daar draaid een MMO vaak ook op, op het sociale aspect anders kan je net zo goed een singleplayer game spelen.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:42:
[...]
Ja maar als je dus geen guild hebt met 60 heeft dat ook geen zin
Verwijderd
Speel met een paar vrienden maar ze zijn nog laag en die denk niet dat die systeem goed gaat werken. bijv als je een gebied wilt overnemmen wat dus een 11-20 level gebied is wat dan.gebruikerfz1 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:16:
[...]
Heb je alle tijd om 1 te zoeken, heeft alleen maar voordelen en daar draaid een MMO vaak ook op, op het sociale aspect anders kan je net zo goed een singleplayer game spelen.
en heb je trouwens link ofzo wat ik door kan lezen ik kan zelf niet egt iets duidelijks vinden. nee heb niet het gevoel dat ik met een guild met 5 active members ooit een gebied kan overnemen
Verwijderd
Ik ben nu lvl 35 met mijn priest. Bevalt goed de priest levelt veel sneller dan je zou verwachten. En helemaal apart..de priest is vooral sterk in melee-ranged combo's.
Ben nu druk bezig met alle glyphs goed te krijgen om goed/beter te kunnen healen. Heb 5 jaar in WoW geheald met bijna alle heal-klassen..maar dit in Tera is echt totaaaal anders. Meer uitdaging, meer beweging, meer improvisatie..dus dat bevalt perfect.
Heb zelfs op lvl 30 mijn eerste solo BAM gedaan...ook lvl 30. Deze BAM zou mij in 1 welgemikte slag dood kunnen hebben, maar door het unieke dodge/backstep idee van Tera kan ik dus gewoon met genoeg geduld en skill..winnen. Duurde trouwens 30minuten
Ik zit op een PVE server, Alementhea. Nog ERG rustig. Op eem drukke avond zullen er max 30 personen in de hoofdstad zijn...Ik loop met mijn lvl 35 zelfs nog een beetje voor de massa aan..hoewel er ook een paar lvl 60's zijn, maar die geven duidelijk aan verveeld te zijn. De extra uitdaging en endgame content moet nog komen door A) beloofde updates en
Zoek je nog een class waar zeker vraag naar is/schaarste..denk dan aan de beserker (mensen kiezen toch vaker de veel snellere warrior of ook rappe slayer) of de mystic (mensen gaan liever voor de bekende weg qua healen). .
Kiwi !
Zet het maar hier neer, weet niet of dat ok is maar dat zien we dan wel.
Ik heb een V&A rating van 100% op meen 27 verkopen, laat het maar weten. (mail zie ik sneller)
edit: met nog een buddy key
[ Voor 5% gewijzigd door Bad Brains op 15-05-2012 06:16 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Heeft de EU de zelfde patches als US?gebruikerfz1 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:56:
En hier een link voor de patch notes
http://tera.enmasse.com/news/patch-notes/patch-172901
Lijkt dezelfde patch te worden, patchnotes zijn nog niet beschikbaar.
Verwijderd
Quests zijn net zo simpel en zaaddodend als in Rift/WoW ed. Het vecht systeem en het feit dat niet alle mobs na 2 hits al neervallen is dan wel weer een groot plus punt van TERA. Als je het geduld en skills heb kan je zelfs 5 speler groep quests solo doen
Wat ik dan wel weer typisch vind is dat alles en iedereen los gaat als er geen LFG tool is in een MMO. In TERA is er een LFG tool en gebruikt bijna niemand het, lijst is gewoon 97% van de tijd compleet leeg.
Kan me er nu nog wel mee vermaken maar ben er nog lang niet zeker van dat TERA mij op lange(re) termijn ook nog blijft interesseren.
http://community.tera-europe.com/home/patch-notes.html
Daar mogen ze naar mijn mening wel iets actiever mee bezig zijn.
Kennelijk was je iest te snel. ik zou het ook net andersom gedaan hebben voor patchnotes maar goed. ze staan er. oud nieuws eigenlijk... patch notes waren al bekend voordat ze op de website van frogster kwamen.Sanny_83 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:25:
Wel slecht dat ze verwijzen naar de patchnotes van de huidige update en dat die op de europese tera website gewoon nog niet beschikbaar zijn.. Ze verwijzen naar 1.029 en alleen 1.025 is terug te vinden.
http://community.tera-europe.com/home/patch-notes.html
Daar mogen ze naar mijn mening wel iets actiever mee bezig zijn.
staan maar een paar dingen in die ze nog niet gemeld hadden
Helaas heb je nooit een echte korean grind gespeeld , tera is toaal qeust based.Ricmaniac schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:27:
Ik heb minder plezier met tera als dat ik hoopte. ik vind < benadruk vind; het gewoon teveel lijken op een koreaanse f2p grind mmo
In knight online of lineage2 , Waar je monsters op de zelfde spot blijft killen voor 12 uur en 10% exp verdient is een grind.
Heb nu 900 qeusten in tera gecomplete en ben lvl 55 , dus grind nee?
Duurde mij langer om in vannila wow 60 worden dan in tera bijna max nu al
servers down
Het is nog steeds een grind. Zodra je voor quests letterlijk alleen maar mobs kan killen, is het een grind. Hoe je het ook bekijkt.Xzito schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:44:
[...]
Helaas heb je nooit een echte korean grind gespeeld , tera is toaal qeust based.
In knight online of lineage2 , Waar je monsters op de zelfde spot blijft killen voor 12 uur en 10% exp verdient is een grind.
Heb nu 900 qeusten in tera gecomplete en ben lvl 55 , dus grind nee?
Duurde mij langer om in vannila wow 60 worden dan in tera bijna max nu al
servers down
En Lineage 2 heeft niks qua grinding. Ga dan maar Shaiya spelen (Ultimate mode dan he) en kom dan terug dan Lineage 2 grindey is
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Maar ik levelde bijv sneller om 4 levels lang bij die basilisks te blijven dan te questen waarbij je contstant heen en weer moet lopen. de xp was maar 8k voor een quest bijv. terwijl die basilisks je 11k-13k (19k rested) geven
Alleen nu zit ik me te bedenken welke class ik moet picken
Iemand ervaring met bezerker slayer of lancer? Zit namelijk hier tussen te twijfelen:)
Verwijderd
Lancer is meer een tank , leuk pvp maar je krijgt niet het gevoel dat je egt sterk bent ( je bent wel sterk maar saai pvp style )kidicoke schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:25:
Ik zet mijn acher van lvl 27 denk ik maar even stop. Gewoon al dat gebeuren om 100% DMG te krijgen en movement etc is gewoon crap (is me vooral duidelijk geworden van het lezen van vele forums:P).
Alleen nu zit ik me te bedenken welke class ik moet picken, iig melee.
Iemand ervaring met bezerker slayer of lancer? Zit namelijk hier tussen te twijfelen:)
Bezerker kan je naar iemand toe springt hij niet weg heb je nice timing 1 hit bammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm egt leuk maar ja neem wel een priest met je mee die kan sleep kan zetten
slayer
ik speel zelf warrior ik weet niet wrm maar trek mij het meest aan ( warriors zijn de snelste classes in het spel )
[ Voor 1% gewijzigd door Cloud op 15-05-2012 19:34 ]
Bezerker ziet er gewoon bruut uit
Slayer lijkt voor mij de beste optie gewoon omdat het alles wel een beetje heeft? Eigenlijk weet ik hier het minst van. Hoe zit het eigenlijk met de mana van een slayer, zit je snel zonder?? Ik ben alleen archer gewend.
Zuchtttttttttt blijft altijd moeilijk classes picken
[ Voor 6% gewijzigd door kidicoke op 15-05-2012 13:51 ]
Verwijderd
Nou slayers zijn toch wel een van de leukste pvp moet ik zeggen. Je hebt range aanvallen ziek berijk met je attaks , moet ik wel zeggen in het begin toch wel mana prob als slayer krijg je mana met je auto att. dus bij pvp kan je niet zo maar skillss spammen en je auto attk doen niet egt dmg. je hebt natuurlijk skills of crys waar je mana van krijgt. maar pas egt op hoog lvl heb je mind prob met je manakidicoke schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:38:
Lancer lijkt me wel grappig, vooral om je hele groep te helpen. Alleen het solo gedeelte wat volgens mij vooral in het begin is lijkt me erg saai en langsaam gaan omdat je niet echt een degelijke dps hebt? En dan heb je idd het pvp gedeelte waar je 24/7 met je shield omhoog staat of valt dat mee?
Bezerker ziet er gewoon bruut uit. Maar lijkt me dan weer zeer traag in skils (chargen enzo). En wat ik dan ook hoor is dat je idd niet echt mensen kan hitten omdat je sloom bent, dat je dan wel een priest nodig hebt.
Slayer lijkt voor mij de beste optie gewoon omdat het alles wel een beetje heeft? Eigenlijk weet ik hier het minst van. Hoe zit het eigenlijk met de mana van een slayer, zit je snel zonder?? Ik ben alleen archer gewend.
Zuchtttttttttt blijft altijd moeilijk classes picken, voor mij dan!
Vraag 2
Verwijderd
Join uskidicoke schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:11:
Ok nice, ben beetje aan het lezen over slayer. Denk dat het wel slayer word:).
Vraag 2: Iemand ervaring met PvP server? Ik zat met mijn archer in PvE zodat ik alles ff rustig kon doornemen hoe het spel werkte etc. Nu zit ik toch te denken aan PvP, omdat het gewoon lachen is als je je verveelt een beetje met anderen te gaan vechten. Lijkt me in een PvP server iets makkerlijker
, iemand ervaring
?
wij spellen op een pvp server begint met een e weet nietzo 1 2 3 de naam. heel makelijk zijn we aan het questen en iemand die wilt ons voor gaan bam gaat die dood
Verwijderd
Slayer is een goede keuze! Vooral vanaf level 16 wordt de gameplay soepel (Dan leer je overhead strike). Vanaf level 24 kun je helemaal ziek doormeppen. Grinden op slayer is misschien wel te makkelijkkidicoke schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:11:
Ok nice, ben beetje aan het lezen over slayer. Denk dat het wel slayer word:).
Vraag 2: Iemand ervaring met PvP server? Ik zat met mijn archer in PvE zodat ik alles ff rustig kon doornemen hoe het spel werkte etc. Nu zit ik toch te denken aan PvP, omdat het gewoon lachen is als je je verveelt een beetje met anderen te gaan vechten. Lijkt me in een PvP server iets makkerlijker
, iemand ervaring
?
Ik zou voor een PvP server gaan als ik jou was. Je wordt af en toe wel geganked, maar dan kun je vluchten naar een andere channel. De wereld lijkt gewoon een stuk levendiger/spannender als er PvP plaats vindt.
Ik zit zelf op Samael. Community lijkt goed te zijn daar, alhoewel de chat (in ieder geval in de begingebiedjes, mijn hoogste lvl is 28) wel een beetje barrens chat niveau heeft vaak. (Maar dat geldt voor alle servers die ik heb bekeken... waarom moet iedereen het altijd hebben over andere games?
Hehe, 1 ding is zeker ik ga een slayer doen op een pvp server! Denk dat ik wel join, alleen samen levelen is denk ik niet handig voor jou. Ik speel soms maar 3 uurtjes op een avond verdeelt, ik speel meer in het weekendVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:19:
[...]
Join uszou ik zeggen ben ook van plan om een alt te levelen meschien samen ...?
wij spellen op een pvp server begint met een e weet nietzo 1 2 3 de naam. heel makelijk zijn we aan het questen en iemand die wilt ons voor gaan bam gaat die doodsimpel
Ik ben een grinding addict. Accept it. En Lineage 2 komt echt niet in de buurt van Shaiya.
Raak je je char permanent kwijt in Lineage 2 als je dood gaat? Nop, in Shaiya wel. Ben je in Lineage 2 ongeveer 4+ maanden bezig met 1 level? Nop, in Shaiya wel. Need I continue?
Ik ga Tera wel spelen binnenkort, maar dan gewoon niet questen en lekker grinden, heerlijk.
[ Voor 19% gewijzigd door Cloud op 15-05-2012 19:34 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Is toch een alt dus maakt niet uitkidicoke schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:36:
[...]
Hehe, 1 ding is zeker ik ga een slayer doen op een pvp server! Denk dat ik wel join, alleen samen levelen is denk ik niet handig voor jou. Ik speel soms maar 3 uurtjes op een avond verdeelt, ik speel meer in het weekend, werken, voetbal, fitness en vriendin nemen veel tijd in
. Maar vanavond kan ik prima! Ben 5 uur wel online tot kwart over 7, dan ff vergadering van de voetbal en dan om half 9/9uur weer gamen
.
Als je de server + charname ff zegt dan pm ik je vanavond welVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:04:
[...]
Is toch een alt dus maakt niet uitik level wel wnr jij er bent
Verwijderd
Van die zaaddodend simpele quests als dood X aantal van mob Y die toch met twee hits al neervalt in een weiland 3 meter van de quest gever vandaan zoals je tegenwoordig in alle MMO's tegenkomt valt bij mij ook onder grinden.
Voor mij voelt dat ook niet als een quest maar meer als een chore die je op routine zonder erbij na te (hoeven) denken er doorheen knalt. Natuurlijk komt het uiteindelijk allemaal neer op dood X aantal van mob Y of verzamel X aantal van item Y maar het maakt een verschil hoe het geheel ingepakt wordt en daar schieten de huidige MMO's behoorlijk te kort imho.
Verwijderd
Server Esseniakidicoke schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:33:
[...]
Als je de server + charname ff zegt dan pm ik je vanavond wel
Naam Jylen
Beste join je ook gelijk onse guild. we heten The nights watchkidicoke schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:33:
[...]
Als je de server + charname ff zegt dan pm ik je vanavond wel
Als je het met een doel doet buiten exp, is het natuurlijk weer farmingVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:35:
Uiteindelijk is iedere MMO een grind. Bij de een grind voor levels (wat tegenwoordig not done is) en bij de ander ben je met 3 weken max level om vervolgens instances the grinden om gear te verzamelen en/of grind je PvP voor puntjes om daarmee specifieke PvP gear/goodies te kopen.
Besloten voor Slayer, en dan dat kleine hamster achtige ras of dat meisjes ras. Gewoon zoiets kleins met zo'n gigantisch wapen heeft iets awesome. Nu nog wachten op geld zodat ik het spel kan halen.
[ Voor 65% gewijzigd door Cloud op 15-05-2012 19:33 ]
Verwijderd
Jewel zoals humens die hebben minder snell kno back enzo . castanics meer kans op crit als die achter iemand staat. elf's dacht ins mana terug en ga maar door.lanerios schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:28:
Vraagje:
Maken racials nog iets uit qua class? of zitten die er niet in? Ben het een beetje kwijt in dat opzicht
maakt wel uit maar het is niet een weerold verschil zoals in wow ( meesten mensen letter daar niet eens op )
Verwijderd
Als ik het zo lees op de enmasse info site over rassen, dan lijkt Aman inderdaad de beste keuze voor tanking. (When under 30% HP, all damage taken is reduced by 10%)kidicoke schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:54:
Volgens mij was Aman beste voor tank? Not sure, super veel maakt het nou ook weer niet uit
Er zijn ook nog wat kleine verschillen in de grootte van hitboxes tussen verschillende rassen heb ik gelezen, maar daar weet ik het fijne niet van.
Ben zeer geinteresseerd in het spel maar ben nog niet helemaal over..
alleen bij mij woord het wel heel extreem gemaakt.
ik had een opdracht om 10 eenhorns af te maken.
na 15 niet 10 eenhoorns afgemaakt te hebben kreeg ik weer die opdracht.
toen ik die opdracht 4 keer gedaan te hebben liet ik het voor gezien.
heel raar en ik kan er niet van afkomen.
vraagje:
ik zie dat je uit 2 personen kan kiezen die kunnen heelen.
welke van de 2 is de beste om te kiezen?
ps: ik speel op essenia en mijn avatar heet mouria
Sommige quests kan je blijven herhalen om een soort van tokens te verdienen.raro007 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:52:
oke tera en zoals elke mmo zit er veel grinden.
vraagje:
ps: ik speel op essenia en mijn avatar heet mourialevel 19
Dus je kan die gewoon na 1x laten voor wat het is
Sommige mensen klagen eerst voordat ze lezen, nu heb jij het ook nog voor ze gelezen.Sanny_83 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:54:
[...]
Sommige quests kan je blijven herhalen om een soort van tokens te verdienen.
Dus je kan die gewoon na 1x laten voor wat het is
Zo leren ze toch nooit wat.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik zit pas begin 20 maar vermaak me er tot nog toe prima mee. Ik ben wel erg benieuwd hoe de endgame uiteindelijk gaat worden en wat het zal gaan bieden. Hopelijk blijft er dan ook uiteindelijk een stabiele community en gaan ze niet verzanden in een WOW-kloon om het populairder te maken.
Ik zit trouwen op Samaël en ben op zoek naar een volwassen casual guild. Iemand suggesties?
Mijn überchick tijdens een charactershoot

Jij hebt gewoon een repeatable quest opgepakt en die nog een keer gedaanraro007 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:52:
oke tera en zoals elke mmo zit er veel grinden.
vraagje:
ps: ik speel op essenia en mijn avatar heet mourialevel 19

en ben nu voor mystic gegaan omdat die ook beter is in aan vallen en als je solo speelt ook beter dan priest kan levelen.
alleen moet ik nog een server vinden waar anderen tweakers (nederlanders) ook zijn of zal ik bij essenia blijfen?
ik heb mijn conclusie van deze site getrokken:http://dulfy.net/2012/02/...mystica-comparison-guide/
edit en ik kies deze keer elin omdat die schattig zijn
[ Voor 6% gewijzigd door raro007 op 15-05-2012 19:17 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Wat jij zegt is juist andersom, een priest kan beter solo levellen en heeft meer attacks. Een mystic heeft weer sterke group buffsraro007 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:15:
omdat ik in de toekomst met andere wil spellen wilde ik ook kunnen healen, dus zat ik te twijfelen tussen priest en mystic.
en ben nu voor mystic gegaan omdat die ook beter is in aan vallen en als je solo speelt ook beter dan priest kan levelen.
alleen moet ik nog een server vinden waar anderen tweakers (nederlanders) ook zijn of zal ik bij essenia blijfen?
ik heb mijn conclusie van deze site getrokken:http://dulfy.net/2012/02/...mystica-comparison-guide/
edit en ik kies deze keer elin omdat die schattig zijn![]()
kom je nou mee na dat ik 3 uur heb gespeeldgebruikerfz1 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:26:
[...]
Wat jij zegt is juist andersom, een priest kan beter solo levellen en heeft meer attacks. Een mystic heeft weer sterke group buffs
kan ik opnieuw beginnen
ik had natuurlijk ook beter moeten lezen.

[ Voor 6% gewijzigd door raro007 op 15-05-2012 22:40 ]
9,5 voor het plaatje!nemo55 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:52:
Mijn überchick tijdens een charactershoot![]()
[afbeelding]
I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.
en vraagje, mn vriendin zoekt een class/race met een corset achtige armour en rokken. iemand een idee?