Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55
Wel iets van videomateriaal, lijkt aardig chaotisch, maar zou enkel op PVP servers zijn.

Check ook 1.08 hoe 'action combat' precies werkt, gaat ook even in slowmo. Paar seconde erna is het even 1 op 1 tegen melee, geen auto-hit maar echt locatie based.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:49
Heel vet!

Het idee dat je tegenstanders kan storen tijdens het raiden is heerlijk. Ik kan me de goede oude tijd van Lineage 2 nog herinneren waarbij we de tegenstander de raid tot 5% hp lieten slaan en ze vervolgens dan afmaakte, waarna wij de laatste paar procent er af sloegen om de raid te looten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
q-enf0rcer.1 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:35:
Heel vet!

Het idee dat je tegenstanders kan storen tijdens het raiden is heerlijk. Ik kan me de goede oude tijd van Lineage 2 nog herinneren waarbij we de tegenstander de raid tot 5% hp lieten slaan en ze vervolgens dan afmaakte, waarna wij de laatste paar procent er af sloegen om de raid te looten :)
Daar heb ik eerder wel iets overgelezen, mobs krijgen wel een loot-lock bij een bepaald percentage HP (net zoals bij Rift bijvoorbeeld).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinzzy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-09 09:47
Zijn er al mensen die hun beta key binnen hebben?

Is er voor op de koreaanse server btw geen X dagen gratis proeftijd?
( Zodat je toch even kan proberen en de feel kan krjigen zoals bijv bij wow en rift ed )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
NCsoft heeft weer aanklacht tegen Tera ingediend.
http://www.mmoculture.com...wsuit-to-thwart-tera.html
Dit kan nog wel wat roet in het eten gooien, gelukkig enkel op US-vlak maar kan indirect ook voor Europe problemen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
http://community.tera-europe.com/shop.html
Eerste details van de versies beschikbaar, digitale versie op dit moment alleen.

Neem aan dat de boxed versies dezelfde inhoud gaan krijgen, al zou ik nog graag de CE doos willen hebben, denk ik dat ik al voor de digitale pre-order ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
SinergyX schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:52:
http://community.tera-europe.com/shop.html
Eerste details van de versies beschikbaar, digitale versie op dit moment alleen.

Neem aan dat de boxed versies dezelfde inhoud gaan krijgen, al zou ik nog graag de CE doos willen hebben, denk ik dat ik al voor de digitale pre-order ga :P
Op de NA site is de boxed versie al wel te vinden: http://tera.enmasse.com/pages/preorder#collectors
Hier is de lijst met beta data voor de NA servers: http://tera.enmasse.com/news/posts/beta-test-schedule

[ Voor 9% gewijzigd door Jegorex op 01-02-2012 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Die boxed versies verdwijnen bij mij toch in de kast, dus maar gewoon de digital CE gepre-ordered :)
Wel netjes dat er een mini pre-order is van 5 euro!

Hoop dat deze game me wat langer kan boeien dan Swtor, hoewel ik swtor leuk vind begint het nu toch wel redelijk saai te worden.

[ Voor 30% gewijzigd door Verderf op 02-02-2012 12:29 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Dit weekend is een EU sneak peek: http://community.tera-eur...cle/sneak-peek-event.html
Hier zijn alle overige beta data voor de EU: http://community.tera-eur...ew-about-beta-phases.html
En hier vind je informatie over de EU CE versies: http://community.tera-eur...-pre-order-available.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Wat wil dat zeggen sneak peak? IK kan de site namelijk niet bezoeken hier @ work :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
With the beta schedule revealed there is one more event to announce for the most impatient of you: The sneak peek!

The sneak peek event will happen this weekend at Saturday and Sunday the 04th and 05th of February! You will be able to get your hands on TERA on both days from 15:00 hours CET to midnight. Of course you will need a key.

There will be no NDA on the sneak peek, this means you can write about the game and publish your pictures and videos. But keep in mind, there will be a character limitation on level 22 and a wipe right after this event.

To gain access to the sneak peek event, you’ll have to get your hands on a special key, given away by our media partners. A list with the participating partners will follow soon:

The invitations for this event will also be issued via email to all participants of the former test sessions in 2011 in Europe and for winners of our forum competitions which were rewarded with a key. This event will also include the 1000 winners of the sign-up raffle, which were contacted by us last week. Please take care to check also your spam folder.

How to redeem your key:

■Go to account.tera-europe.com
■Sign up. This will also be your game account!

■Follow the on screen instructions.
■Take care to meet the password criteria!
■Wait for the email verification
■After the verification log into your account
■Press the “enter code” button
■Enter your key
■Open your account overview
■Download the client
Please find the actual beta schedule on our official website! You will only be able to log into the game on the announced dates and times.

Should you encounter any problems, please don’t hesitate contacting our support team on www.tera-europe.com/en/support/.

We hope to see you soon in the world of TERA
En welke goodies je extra met pre-order hebt:
All pre-order versions include the following:

■A head start on other players – Access the game five days ahead of the actual launch on the 3rd of May 2012
■CBT & OBT access – Access to all closed & open beta tests of TERA in Europe
■Name reservation –You’ll be able to create a character and secure your favourite character name before things kick off.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 02-02-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Nice, 15:00 CET is 16:00 onze tijd dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dacht het wel, ze beginnen wel lekker snel, vanavond maar vast installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ben echt benieuwd hoe deze game speelt, ik ben echt wel een beetje klaar met "select and press 1234567890 to win" games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik heb hier een key voor komend weekend gekregen: http://www.buffed.de/Tera...ent-am-Wochenende-866484/
Je moet eerst een account aanmaken en daarna op de link klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Downloaden van de client gaat wel insane snel, 13.22mB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Ben toch wel benieuwd naar TERA. Heb mezelf ingeschreven voor de beta, en eigenlijk wacht ik op een nieuwe mmo...dus of tera of GW2. Hopelijk zullen we voor beide binnekort een open beta houden, want de kans dat je in een closed beta komt is gewoon te klein...of weet iemand toevallig nog hoe je aan een keu kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
De open beta voor TERA is 19 t/m 24 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:03
Fiole, je kan voor 5 euro preorderen, en dan heb je volledige toegang tot alle Closed Beta Tests van Tera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05 19:01
Ik heb ook voor 5euro acces aangeschaft tot alle beta's en morge om 15:00 begint de sneak peak beta waarvoor je een speciale code nodig hebt, 15:00 CET = gewoon 3uur smiddags in nederland aangezien wij op de CET zitten. Mensen willen dit nogal eens verwarren met GMT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik heb nog een extra key voor de sneak peek dit weekend:
WFAYFRTTE4WHYFLJ7RD4RH5Y3CJT99F6
How to redeem your key:
Go to account.tera-europe.com
Sign up. This will also be your game account!
Follow the on screen instructions.
Take care to meet the password criteria!
Wait for the email verification
After the verification log into your account
Press the “enter code” button
Enter your key
Open your account overview
Download the client
http://community.tera-eur...cle/sneak-peek-event.html

[ Voor 0% gewijzigd door Jegorex op 04-02-2012 02:10 . Reden: De code is blijkbaar al gebruikt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 18:49
Jegorex schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 01:39:
Ik heb nog een extra key voor de sneak peek dit weekend:
WFAYFRTTE4WHYFLJ7RD4RH5Y3CJT99F6

[...]

http://community.tera-eur...cle/sneak-peek-event.html
De code doet het niet of is al in gebruik genomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Mensen die toegang hebben tot TERA Online beta, laten we proberen met z'n alle op Arborea realm te joinen da kunnen we misschien wat quests samen doen enz. Hopelijk zie ik jullie daar!

Character name: Extace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Heb ook voor 5 euro toegang gekocht tot de CB's.
Ik heb heel lang geleden eens de Koreaanse CB (of Open Beta, weet 't niet meer) gespeeld en het speelde best goed, ook grafisch ziet het er prima uit.

Kans is klein dat ik deze game uiteindelijk blijf spelen met de komende releases van andere games. Maar tot die tijd kan ik me wel vermaken met wat uurtjes TERA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
500 Internal Server Error als ik probeer in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:03:
500 Internal Server Error als ik probeer in te loggen.
Zoals verwacht, erge drukte op de servers. Ik had na veel proberen eindelijk de game opgestart gekregen, zat in character creation, alles ingesteld enzo, naam gekozen, en klapt het hele spel eruit. Networking error :(

Wat ik kon zien verder, is dat de character creation echt ontzettend uitgebreid was, dat is in ieder geval al een pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Sander1991 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:21:
[...]

Zoals verwacht, erge drukte op de servers. Ik had na veel proberen eindelijk de game opgestart gekregen, zat in character creation, alles ingesteld enzo, naam gekozen, en klapt het hele spel eruit. Networking error :(

Wat ik kon zien verder, is dat de character creation echt ontzettend uitgebreid was, dat is in ieder geval al een pluspunt.
Toch wel appart aangezien het een close beta is hadde ze dit toch wel kunne voorspellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netrunner
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-03 19:56
Ik vind het echt "slecht" dat er zo veel problemen zijn met een single sneakpeak. Ze zien alle concurrenten voorbij komen met ALLEMAAL soortgelijke problemen. Zal er dan ooit een game uitkomen die zn zaakjes perfect heeft voorbereid? Im disappointed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Had eindelijk de game gestart maar toen ik een server wilde joinen crashte ie weer.

Heb nu weer de server list voor m'n ogen hopelijk kan ik zo inloggen durf allen nie echt te klikke omdat ik bang ben dat ie weer crashed:P

[ Voor 46% gewijzigd door Extace666 op 04-02-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Our login & game servers & forums are currently not available, this is due to the heave load. We're working on it! ~Raven
https://twitter.com/#!/TeraEurope/status/165803525530591232

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
nja heb nu de game weer gelaunched wacht nog wel ff met joinen tot ze het fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netrunner
We'll update you, as soon as we have any ETA. Right now our IT department is working on the issues. ~Raven

https://twitter.com/#!/TeraEurope/status/165815225361244161

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Wat is dit toch godverdomme slecht... Wanneer leren devs nou eens dat je deze shit goed moet regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:32:
Wat is dit toch godverdomme slecht... Wanneer leren devs nou eens dat je deze shit goed moet regelen.
En wanneer leren mensen eens geduld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netrunner
Verderf schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:43:
[...]

Foutief geantwoord.

Zij weten dat het om 15:00 GMT+1 live gaat als Sneak Peak. Wees er dan verdomd op voorbereid dat je servers overspoeld zullen worden. Ik mag toch zeker wel aannemen dat wij exact weten hoeveel keys zij de deur hebben uitgedaan, hierop kunnen zij de servers toch wel afstemmen.

Stop met verdedigen, dit is RONDUIT schandalig net als ALLE andere sneak peaks, cbt's, ob's en headstarts. RIFT, WoW, Warhammer, LOTR, SWTOR. Allemaal BAGGER geregeld in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Verderf schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:43:
[...]

zitten toch alweer bijna 2uur te wachten... Dit heeft niets met geduld te maken maar met grove fouten aan de kant van Frogster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Netrunner schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:49:
[...]

Foutief geantwoord.

Zij weten dat het om 15:00 GMT+1 live gaat als Sneak Peak. Wees er dan verdomd op voorbereid dat je servers overspoeld zullen worden. Ik mag toch zeker wel aannemen dat wij exact weten hoeveel keys zij de deur hebben uitgedaan, hierop kunnen zij de servers toch wel afstemmen.

Stop met verdedigen, dit is RONDUIT schandalig net als ALLE andere sneak peaks, cbt's, ob's en headstarts. RIFT, WoW, Warhammer, LOTR, SWTOR. Allemaal BAGGER geregeld in het begin.
Waar zeg ik dat ik het goedkeur? Precies posts zoals die van jou bevestigen precies wat ik bedoelde.
Heb geduld! Hier posten dat het allemaal kut dit en kut dat is gaat er echt niet voor zorgen dat alles opeens beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:22

lasharor

7 december 2004

[...]

Foutief geantwoord.

Dat komt omdat die infrastructuur nog niet getest is. Ja ze weten hoeveel mensen er zullen komen maar ze kunnen toch nooit inschatten wat het daadwerkelijke effect zal zijn? Je kan als bedrijf nou eenmaal niet oneindig veel geld pompen in dit soort dingen het is iets "leuks" voor jou maar dit is gewoon een case voor dat bedrijf...

Wat een zeurpieten hier zeg alsof je een bepaald recht hebt om dat spel te spelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Verderf schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:51:
[...]

Waar zeg ik dat ik het goedkeur? Precies posts zoals die van jou bevestigen precies wat ik bedoelde.
Heb geduld! Hier posten dat het allemaal kut dit en kut dat is gaat er echt niet voor zorgen dat alles opeens beter is.
Dat verwachten we ook niet wij willen enkel en alleen onze mening delen en dan heb ik geen hoog opgeheven vingertje nodig die mij verteld dat ik geduldig moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 18:39
[...]

Foutief geantwoord.

Dus je verwacht voor de maximale capatiteit van de play servers, evenveel login servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
lasharor schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:52:
[...]

Dat komt omdat die infrastructuur nog niet getest is. Ja ze weten hoeveel mensen er zullen komen maar ze kunnen toch nooit inschatten wat het daadwerkelijke effect zal zijn? Je kan als bedrijf nou eenmaal niet oneindig veel geld pompen in dit soort dingen het is iets "leuks" voor jou maar dit is gewoon een case voor dat bedrijf...

Wat een zeurpieten hier zeg alsof je een bepaald recht hebt om dat spel te spelen. 8)7
Ik heb er toch voor betaald ofniet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:53:
[...]

Dat verwachten we ook niet wij willen enkel en alleen onze mening delen en dan heb ik geen hoog opgeheven vingertje nodig die mij verteld dat ik geduldig moet zijn...
Dit soort discussies zijn bij elke mmo wel gevoerd en persoonlijk ben ik er wel een beetje klaar mee.
In mijn mening voegt het compleet niks toe, het is jammer maar voor nu zullen we gewoon geduld moeten hebben.
Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:54:
[...]

Ik heb er toch voor betaald ofniet dan?
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal.
Je hebt recht op het eind product, alles extra zoals betas zijn extra en dit soort dingen zijn juist bedoelt om te zien waar dingen stuk gaan.

[ Voor 26% gewijzigd door Verderf op 04-02-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
[...]

Foutief geantwoord.

Je kan het ook anders bekijken.

Ervan uitgaan dat de servers overspoeld zullen worden erop aanpassen dat de begin Crap gaat worden.

zo word je niet teleurgesteld.

Maar constant gaan jammeren dat alles slecht geregeld is zal het heus niet beter laten draaien.

Zoals ze altijd op mijn werk jammeren dat of de computer langzaam is of het internet langzaam is... reageer ik altijd "erover gaan jammeren laat de computer of het internet heus niet sneller gaan"

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Ienni1983 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:58:
[...]

Je kan het ook anders bekijken.

Ervan uitgaan dat de servers overspoeld zullen worden erop aanpassen dat de begin Crap gaat worden.

zo word je niet teleurgesteld.

Maar constant gaan jammeren dat alles slecht geregeld is zal het heus niet beter laten draaien.

Zoals ze altijd op mijn werk jammeren dat of de computer langzaam is of het internet langzaam is... reageer ik altijd "erover gaan jammeren laat de computer of het internet heus niet sneller gaan"
En het bagatelliseren onder het nom van als je er niks van zegt en je moet maar geduld hebben helpt wel? Als ik wil klagen doe ik dat toch lekker en zoals ik al zei ik heb hier voor betaald dus vind ik ook nog eens dat ik er gewoon recht op heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:01:
[...]

En het bagatelliseren onder het nom van als je er niks van zegt en je moet maar geduld hebben helpt wel? Als ik wil klagen doe ik dat toch lekker en zoals ik al zei ik heb hier voor betaald dus vind ik ook nog eens dat ik er gewoon recht op heb.
Waarvoor heb jij betaald? En is datgene waarvoor jij betaald hebt ook datgene waar je nu over zeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
[...]

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netrunner
Ik heb ook gewoon 45.00 euro betaald. Ik heb er nu al spijt van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
[...]

nou in feite moet je nu toch wel geduld hebben.

wat schiet je er nou mee op?

maar je hebt dus betaald voor de BETA runs???

of heb je nou in feite betaald voor het uiteindelijke resultaat van Tera Online?

want meestal koop ikzelf een spel voor het uiteindelijke resultaat... niet een beta

kijk de beta krijg je erbij mooi meegenomen
maar dat je gaat klagen over een beta....lol

[ Voor 25% gewijzigd door Ienni1983 op 04-02-2012 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Netrunner schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:07:
Ik heb ook gewoon 45.00 euro betaald. Ik heb er nu al spijt van :(
Het is vrij simpel, je hebt betaald voor een product dat uitkomt op.. jawel, 3 Mei 2012.
Tot die tijd is alles wat je kan doen bedoelt om bugs en problemen op te sporen en op te lossen voor de release van 3 mei.

Dat we nu niet kunnen spelen is erg jammer maar dit is precies waarvoor dit soort events zijn, of heb je liever dat ze hier bij de release achter komen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verderf op 04-02-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Ienni1983 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:07:
[...]

nou in feite moet je nu toch wel geduld hebben.

wat schiet je er nou mee op?
Waarom moet ik er iets mee opschieten? Ik ben gewoon behoorlijk pissig dat ze hun zaakjes niet op orde hebben en deel die mening via het daarvoor bestemde forum. Zoals je ziet zijn enkele het met me eens en andere oneens/vinden dat je er niets van mag zeggen omdat je geduld moet hebben. Ik vind ruim 2uur wachten erg lang zoals eerder hoeft niemand mij te vertellen wat ik moet of hoe ik het moet doen, ik ben ongeduldig en daar moet je maar mee leren leven, dat jij dit geduld wel kan opbrengen is erg fijn voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:11:
[...]

Waarom moet ik er iets mee opschieten? Ik ben gewoon behoorlijk pissig dat ze hun zaakjes niet op orde hebben en deel die mening via het daarvoor bestemde forum. Zoals je ziet zijn enkele het met me eens en andere oneens/vinden dat je er niets van mag zeggen omdat je geduld moet hebben. Ik vind ruim 2uur wachten erg lang zoals eerder hoeft niemand mij te vertellen wat ik moet of hoe ik het moet doen, ik ben ongeduldig en daar moet je maar mee leren leven, dat jij dit geduld wel kan opbrengen is erg fijn voor jou.
lolz "moet je maar mee leren leven"

Nergens heb in ieder geval IK gezegd dat je er niets van mag zeggen omdat je geduld moet hebben.

En je "frustratie of Rage " op anderen afreageren... is dat nou werkelijk nodig?

[ Voor 10% gewijzigd door Ienni1983 op 04-02-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Ienni1983 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:12:
[...]

lolz "moet je maar mee leren leven"

ben ik je gf ofzo?
Je zit wel te zeiken als een chick...
-------------------------------------------------
valt onder de aanschaf van de game.

Beta access
Head start over others
Early character creation
Exclusive mount: White Stallion ?
Seren’s Sand Ring
City Wheel Earring
37 days of playtime

Beta zou beginne om 3uur dus je hebt wel degelijk betaald voor de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat een beta test precies is en waarvoor het bedoelt is, ik heb het daarvoor maar even voor je gegoogled:
a quality-control technique in which hardware or software is subjected to trial in the environment for which it was designed, usually after debugging by the manufacturer and immediately prior to marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:13:
[...]

Beta access
Head start over others
Early character creation
Seren’s Sand Ring
City Wheel Earring
37 days of playtime

Beta access.

Je krijgt toegang. Zegt dit verder dat je toegang krijgt op een bepaalde tijd? Nee.

Je krijgt waar je voor betaald als ze je beta access geven net 1 minuut voor dat de beta sluit heb je nog geen poot om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
We're busy with some hardware upgrades & changes, also database upgrades. As soon as we have an ETA, we'll update you again. ~Raven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
lasharor schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:21:
[...]

Beta access.

Je krijgt toegang. Zegt dit verder dat je toegang krijgt op een bepaalde tijd? Nee.

Je krijgt waar je voor betaald als ze je beta access geven net 1 minuut voor dat de beta sluit heb je nog geen poot om op te staan.
Er staat wel degelijk een post met beta acces tijden op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:13:
[...]

Beta access
Head start over others
Early character creation
Seren’s Sand Ring
City Wheel Earring
37 days of playtime

This is apparantly the schedual for beta tests.

Closed beta schedule NA:

Closed Beta Test 1: February 10 – 12
Closed Beta Test 2: February 24 – 26
Closed Beta Test 3: March 9 – 11
Closed Beta Test 4: March 23 – 25
Closed Beta Test 5: April 6 – 8
Open Beta Test: April 19 – 22
Head Start: April 28 – May 1

dus in feite was de 1e beta test nog eens naar voren verschoven....

en dit was nog van 2 dagen geleden.... dus ze hebben even een weekend eerder de 1e closed beta verschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Ienni1983 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:24:
[...]

This is apparantly the schedual for beta tests.

Closed beta schedule NA:

Closed Beta Test 1: February 10 – 12
Closed Beta Test 2: February 24 – 26
Closed Beta Test 3: March 9 – 11
Closed Beta Test 4: March 23 – 25
Closed Beta Test 5: April 6 – 8
Open Beta Test: April 19 – 22
Head Start: April 28 – May 1

dus in feite was de 1e beta test nog eens naar voren verschoven....

en dit was nog van 2 dagen geleden.... dus ze hebben even een weekend eerder de 1e closed beta test uitgevoerd..
het is een sneakpeak event die gewoon staat aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Maarja hou maar op iedereen vind het blijkbaar geweldig dat het niet werkt en lekker wachten tot je er eindelijk een keer op kan. Imo zou een dev/pub veel good will kunnen winnen door het gewoon fatsoenlijk te regelen en daarom wordt ik er kwaard van.. Het is gewoon dom van Frogster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:24:
[...]

Er staat wel degelijk een post met beta acces tijden op het forum.
staat die ook in je koop overeenkomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:27:
Maarja hou maar op iedereen vind het blijkbaar geweldig dat het niet werkt en lekker wachten tot je er eindelijk een keer op kan. Imo zou een dev/pub veel good will kunnen winnen door het gewoon fatsoenlijk te regelen en daarom wordt ik er kwaard van.. Het is gewoon dom van Frogster.
Pak een boek... ga een film kijken... in de tussentijd is die hardware wel geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
lasharor schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:28:
[...]

staat die ook in je koop overeenkomst?
Dus als je iets koopt tegenwoordig moet er ook bijstaan vanaf hoelaat/wanneer je het mag gebruiken...

Ik heb btw nergens gezegd dat ik recht op heb... Ik heb gezicht dat IK VIND dat ik dat heb... dat zijn twee zeer belangrijke worden in de Nederlandse taal die mensen nogal eens vergeten.

[ Voor 26% gewijzigd door Extace666 op 04-02-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Daar is de EULA voor als je registreerd :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:25:
[...]

het is een sneakpeak event die gewoon staat aangekondigd.
maar daar staat niets over dat je daar toegang tot gekocht hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Ienni1983 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:33:
[...]

maar daar staat niets over dat je daar toegang tot gekocht hebt....
ALL BETA events. In de post vind je ook dat als je de game dus preorderd ook acces krijgt tot het sneapkpeak event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Het is geen fabeltje wat we vertellen Extance666, Beta access is extra en daar betaal je niet voor. zal nooit zo zijn en is ook nooit zo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Verderf schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:36:
Het is geen fabeltje wat we vertellen Extance666, Beta access is extra en daar betaal je niet voor. zal nooit zo zijn en is ook nooit zo geweest.
En dat ze aangeven dat je dit bij de pre-order krijgt is wel een fabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:37:
[...]

nu 2 voor de prijs van 1.

betaal je dan ook voor de 2e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Ienni1983 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:38:
[...]

nu 2 voor de prijs van 1.

betaal je dan ook voor de 2e?
ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Dan moet jij zeker in een gierig buurtje wonen als ze zeggen 2 voor de prijs van 1 en nog voor beide betaalt

[ Voor 20% gewijzigd door Ienni1983 op 04-02-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:37:
[...]

Laat ook maar zitten, je bent blijkbaar te koppig om te begrijpen wat een beta is en waarvoor het bedoelt is.
Die access krijg je echt wel dit weekend dus je krijgt precies waarvoor je in jouw ogen voor "betaald" hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verderf schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:41:
[...]

Laat ook maar zitten, je bent blijkbaar te koppig om te begrijpen wat een beta is en waarvoor het bedoelt is.
Die access krijg je echt wel dit weekend dus je krijgt precies waarvoor je in jouw ogen voor "betaald" hebt.
precies.....

maar goed niet iedereen snapt dat concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Verderf schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:41:
[...]

Het enigste waar ik over klaagde is dat het ronduit slecht is dat weer een bedrijf zijn beta niet goed geregeld heeft. En gaf mijn mening aan over dat ik het dus ook belachelijk vind dat je geld moet betalen om acces te krijgen tot beta's als je geen geluk hebt met een key krijgen. Daarna begint iedereen over een totaal ander onderwerp te praten en vertellen ze me wat ik zou moeten doen. Ik vertel jou toch ook niet hoe/wat je moet posten, je kan het wel met me oneens zijn maar dat wil niet zeggen dat ik het fout heb... Dit is een kwestie van meningen en sommige snappen het verschil blijkbaar niet tussen feiten en meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:46:
[...]

Het enigste waar ik over klaagde is dat het ronduit slecht is dat weer een bedrijf zijn beta niet goed geregeld heeft. En gaf mijn mening aan over dat ik het dus ook belachelijk vind dat je geld moet betalen om acces te krijgen tot beta's als je geen geluk hebt met een key krijgen. Daarna begint iedereen over een totaal ander onderwerp te praten en vertellen ze me wat ik zou moeten doen. Ik vertel jou toch ook niet hoe/wat je moet posten, je kan het wel met me oneens zijn maar dat wil niet zeggen dat ik het fout heb... Dit is een kwestie van meningen en sommige snappen het verschil blijkbaar niet tussen feiten en meningen.
Sorry, maar jij dan blijkbaar ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:46:
[...]

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
lol zo goed had ik die tekst niet eens gelezen :F

kan ik dus erop uitmaken dat je het spel niet gekocht hebt voor het spel????

maar voor de beta's...omdat je geen key bemachtigd hebt?

wat eigenlijk grappig is aangezien er nog meerdere beta weekendjes komen...

[ Voor 37% gewijzigd door Ienni1983 op 04-02-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Ienni1983 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:50:
[...]

lol zo goed had ik die tekst niet eens gelezen :F

kan ik dus erop uitmaken dat je het spel niet gekocht hebt voor het spel????

maar voor de beta's...omdat je geen key bemachtigd hebt?

wat eigenlijk grappig is aangezien er nog meerdere beta weekendjes komen...
Ik heb het voor beide gekocht, ik wou gedurende de beta spelervaring opdoen en kijken of de game ook tof is met in het achterhoofd dat het een BETA is (Ik weet wel degelijk dat er nog verandering zullen komen na de beta). Ook is het toch niet duur dus waarom zou ik het niet kopen?

Anywho agree to disagree En hopelijk fixen ze die servers snel...

-edit2- We're busy with some hardware upgrades & changes, also database upgrades. As soon as we have an ETA, we'll update you again. ~Raven op twitter.

[ Voor 13% gewijzigd door Extace666 op 04-02-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Zouden de dames in dit topic weer eens gewoon netjes met elkaar om kunnen gaan? Reacties van 1 smiley zijn sowieso uit den boze. Gewoon over de game praten, en anders niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:54:
[...]

Ik heb het voor beide gekocht, ik wou gedurende de beta spelervaring opdoen en kijken of de game ook tof is met in het achterhoofd dat het een BETA is (Ik weet wel degelijk dat er nog verandering zullen komen na de beta). Ook is het toch niet duur dus waarom zou ik het niet kopen?

Anywho agree to disagree En hopelijk fixen ze die servers snel...

-edit2- We're busy with some hardware upgrades & changes, also database upgrades. As soon as we have an ETA, we'll update you again. ~Raven op twitter.
dat gedeelte wisten we al
Verderf schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:23:
We're busy with some hardware upgrades & changes, also database upgrades. As soon as we have an ETA, we'll update you again

[ Voor 7% gewijzigd door Ienni1983 op 04-02-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Lijkt erop dat er een database gecrasht is oid.
IT, QA & developers are working on the still existing problems with the database & servers. No ETA yet, we'll continue to update you. ~Raven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Of niet genoeg RAM misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netrunner
Kan iemand mij vertellen waar tot een groep IT'ers/QA'ers in staat zijn en waarom ze precies 4+ uren nodig hebben om met een werkende oplossing naar buiten te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik als IT'er kan soms best een dag bezig zijn met een probleem op een server maar hangt helemaal af van het probleem natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verderf schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:22:
Ik als IT'er kan soms best een dag bezig zijn met een probleem op een server maar hangt helemaal af van het probleem natuurlijk.
Ik kan dat verhaal ondersteunen.

niet DAT verhaal maar wel een verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Ik begrijp niet helemaal meer hoe de beta open is voor mensen, je kan nu het spel al kopen...en dan kan je al in de CBT? Persoonlijk wil ik juist het spel testen voordat ik het zomaar aanschaf dus dat zou elkaar dan tegen spreken. Hoe zou ik dan een indruk moeten krijgen? OBT wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Er waren voor de sneak peak genoeg kansen om een key te bemachtigen, ik vermoed that er voor de CBT ook genoeg kans zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Fiole schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 20:20:
Ik begrijp niet helemaal meer hoe de beta open is voor mensen, je kan nu het spel al kopen...en dan kan je al in de CBT? Persoonlijk wil ik juist het spel testen voordat ik het zomaar aanschaf dus dat zou elkaar dan tegen spreken. Hoe zou ik dan een indruk moeten krijgen? OBT wachten?
Volgens mij zullen er voor elke closed beta ook keys worden weggegeven en anders zul je moeten wachten tot de open beta.
Voor de sneak peek heb ik zonder problemen 5 keys gekregen die ik met de clan heb gedeeld en aan vrienden heb gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Denk dat we maar geduld moet hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:14:
Denk dat we maar geduld moet hebben.....
heel veel geduld in dit geval :)

[ Voor 14% gewijzigd door Ienni1983 op 04-02-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Ienni1983 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:15:
[...]

Ik probeerde je het vanmiddag al te vertellen.....
Het was dan ook sarcastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Extace666 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:15:
[...]

Het was dan ook sarcastisch.
dat van mij niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
TeraEurope
It's not just upgrading, there are problems on the server side & database. That's why we can't hand out any ETA currently.
Er is iets goed stuk gegaan, dat gaan ze vanavond echt niet meer opgelost krijgen. Jammer maar helaas, morgen weer een dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verderf schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:40:
[...]

Er is iets goed stuk gegaan, dat gaan ze vanavond echt niet meer opgelost krijgen. Jammer maar helaas, morgen weer een dag ;)
Nu is het wachten op het bericht dat ze geen backup hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
In de USA doen ze geen Sneak Peak dus dat verklaard misschien waarom de servers zo gehammerd zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
We’re currently not able to tell you, when the existing problems can be solved. Therefore we cannot tell you a new start date for the sneak peek event. We continue to work on a solution as fast as possible. Of course we want to make up for the lost time, this includes additional time for our sneak peek testers.

As soon as we actually can announce a new launch date for the sneak peek, we’ll inform you right away.

Again, we’re sorry for the inconvenience caused and we continue to work on fixing the current issues as fast as possible.
https://www.facebook.com/TeraEurope

Waarschijnlijk geen sneak peek morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
Nouja ze zeggen dat de verloren tijd wordt verplaatst naar een andere dag/tijdstip, het is wel lekker beschamend zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Extace666 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 00:31:
Nouja ze zeggen dat de verloren tijd wordt verplaatst naar een andere dag/tijdstip, het is wel lekker beschamend zeg.
Daarom hebben ze betas.
Tijdens de alpha tests die ze tot nu toe gehad hebben waren er lang niet genoeg mensen om te kijken wat het effect is als 1000'en tegelijk willen inloggen.

Het is jammer dat dit gebeurd is en had misschien voorkomen kunnen worden, maar ik vind het niet beschamend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
Ik heb nog 2 keys in mijn bezit voor de sneak peak deze zou vandaag of morgen, anders niet volgende week wel komen.

DM me niet :) laat gewoon even reactie achter hier dan DM ik ze naar diegene.

deze zijn vergeven sorry mods als ik een bedel actie ben begonnen.

[ Voor 16% gewijzigd door DopeMasta op 05-02-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Ja, zou graag een sneak peek key willen DopeMasta! Zoek er al het hele weekend na :)

[ Voor 6% gewijzigd door PredNL op 05-02-2012 11:30 ]

Asus N551JK-CN157H

Pagina: 1 2 ... 27 Laatste