Graag opheldering over deze vreemde ban

Pagina: 1
Acties:
  • 503 views

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Mail verstuurd, een paar minuten geleden
Geachte redactie,

Zou ik opheldering kunnen krijgen over het feit dat ik, japperrrr, plotseling ben gebanned van Tweakers.net? Ik wilde een post aanpassen om wat extra informatie toe te voegen maar kon de edit-knop niet vinden, waarna ik naar boven scrollde en zag dat ik niet ingelogd was. Vervolgens probeerde ik in te loggen, wat niet lukte, en vroeg ik mijn wachtwoord op, waarna ik de melding kreeg dat ik ben gebanned. Er staat ook niet bij waarom, en ik heb geen idee wat ik heb misdaan. Het enige wat ik me misschien kan voorstellen dat iemand zich heeft geërgerd aan mijn post in dit topic: Onstabiele internetverbinding. Maar dit lijkt me uiteraard geen reden om iemand van Tweakers.net te bannen.

Graag zie ik uw reactie tegemoet,

Met vriendelijke groet,
Japperrrr
Ik heb nog geen reactie ontvangen maar ben wel erg benieuwd wat dit nou voor een onzin is.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:02
Er was net wel een storing, misschien was dat het? Je bent nu ingelogd dus het lijkt me dat het werkt?

en binnen een paar minuten al antwoord is wel erg snel hè :P

Verwijderd

Jij bent zeker de leukste thuis?

T.net problemen

• Japperrrr
maarud schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:19:
Er was net wel een storing, misschien was dat het? Je bent nu ingelogd dus het lijkt me dat het werkt?

en binnen een paar minuten al antwoord is wel erg snel hè :P
Er stond letterlijk in mijn beeld dat ik was gebanned. Lijkt me niet dus?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Lol :D
Kijk hier eens: \[Forum/Site] In en uitloggen zonder in en uit te loggen

Btw, geachte redactie? Schop een Modje zocht je ;)

[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 24-01-2011 22:20 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-02 17:37
ik gok dat het de storing was, zo snel heb je geen ban te pakken he;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gezien het feit dat je hier kunt posten ben je niet gebanned ;) Verder, als je een mail gestuurd hebt, dan zou ik die even afwachten, in plaats van hier hetzelfde neer te zetten. Ten eerste worden bans niet publiekelijk besproken, en ten tweede heeft de redactie hier niets mee van doen.

Ik denk overigens dat het een foutje is, zeker gezien het feit dat je hier gewoon kan posten.

• Japperrrr
fsfikke schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:20:
Lol :D
Kijk hier eens: \[Forum/Site] In en uitloggen zonder in en uit te loggen

Btw, geachte redactie? Schop een Modje zocht je ;)
Schop een Modje, ja.. Ik lette even niet goed op wat ik deed want ik was net best wel pissed off zegmaar.. :P

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

RoD schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:21:
Ik denk overigens dat het een foutje is, zeker gezien het feit dat je hier gewoon kan posten.
Of is het foutje dat hij hier nog kan posten? :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Japperrrr
gambieter schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:22:
[...]

Of is het foutje dat hij hier nog kan posten? :+
Ik postte wat in een topic en ging daarna wat achtergrondinformatie zoeken over het onderwerp waarover ik zojuist had gepost. Dit duurde ongeveer tien minuten waarna ik iets wat ik had gevonden ook in mijn post wilde zetten en dat ging niet meer. Toen ik wilde inloggen lukte dat ook niet, en toen ik klikte op 'wachtwoord vergeten' stond er dat ik gebanned was. Storing? Ik betwijfel het.

Ojaa, voor ik erachter kwam dat ik was gebanned waren er alweer een aantal minuten voorbij waarna ik ook nog het mailtje heb geschreven. Dat zijn toch zeker 5 minuten geweest.

[ Voor 13% gewijzigd door Japperrrr op 24-01-2011 22:25 ]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Misschien dat je daarom een ban hebt gekregen. Volgende keer eerst uitzoeken waar je het over hebt voordat je gaat posten!

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het lijkt me wel het meest waarschijnlijk, want normaalgesproken als een crewlid iemand bant, dan is daar iets over terug te vinden. Dat is bij jou niet het geval.
Japperrrr schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:24:

Ojaa, voor ik erachter kwam dat ik was gebanned waren er alweer een aantal minuten voorbij waarna ik ook nog het mailtje heb geschreven. Dat zijn toch zeker 5 minuten geweest.
We bannen geen mensen voor 5 minuten ;)

[ Voor 35% gewijzigd door RoD op 24-01-2011 22:27 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kom op, zet het aluhoedje af. Ik kon er ook niet in toen ik straks thuis kwam. Een paar minuten later wel weer. Misschien weer een DDoS aanval of een storing, who cares. Een overreactie als deze is nergens voor nodig :)
RoD schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:26:
We bannen geen mensen voor 5 minuten ;)
Iets voor Lieve Devvers (of beter gezegd Boze Devvers) :p ?

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 24-01-2011 22:28 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Japperrrr schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:24:
[...]

Ik postte wat in een topic en ging daarna wat achtergrondinformatie zoeken over het onderwerp waarover ik zojuist had gepost. Dit duurde ongeveer tien minuten waarna ik iets wat ik had gevonden ook in mijn post wilde zetten en dat ging niet meer. Toen ik wilde inloggen lukte dat ook niet, en toen ik klikte op 'wachtwoord vergeten' stond er dat ik gebanned was. Storing? Ik betwijfel het.

Joh, iedereen had last van authenticatieproblemen. Jij ook. Dat er wat vreemde meldingen verschijnen zal ongetwijfeld een logische verklaring hebben.

• Japperrrr
fsfikke schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:25:
Misschien dat je daarom een ban hebt gekregen. Volgende keer eerst uitzoeken waar je het over hebt voordat je gaat posten!
Als dit gaat over mijn post in het topic over een instabiele internetverbinding:
Ik geef hem gewoon mijn advies. Ik heb zelf namelijk iets vergelijkbaars meegemaakt en het bleek aan UPC te liggen en niet aan onze hardware. En ja, natuurlijk kun je zelf urenlang klooien met je internetverbinding waarna je er uiteindelijk toch niet uit komt en alsnog de helpdesk gaat bellen, die vervolgens een monteur langsstuurt.
Het was misschien niet helemaal netjes wat ik daar postte, maar dat is in ieder geval al afgehandeld met de betrokken moderator.
Exorcist schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:29:
[...]

Joh, iedereen had last van authenticatieproblemen. Jij ook. Dat er wat vreemde meldingen verschijnen zal ongetwijfeld een logische verklaring hebben.
Het letterlijk in beeld verschijnen dat je bent gebanned valt niet onder authenticatieproblemen. Of denk jij daar anders over? Ik zeg niet dat ik gelijk heb, maar een DDoS lijkt me al niet in staat iets dergelijks te veroorzaken. Het enige wat ik zeker weet is dat sommige mensen problemen hebben met enkele van mijn opvattingen.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Japperrrr schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:35:
[...]

Het letterlijk in beeld verschijnen dat je bent gebanned valt niet onder authenticatieproblemen. Of denk jij daar anders over? Ik zeg niet dat ik gelijk heb, maar een DDoS lijkt me al niet in staat iets dergelijks te veroorzaken. Het enige wat ik zeker weet is dat sommige mensen problemen hebben met enkele van mijn opvattingen.
Eea lag in ieder geval flink overhoop, dus valse meldingen lijken me niet onwaarschijnlijk inderdaad :)
En een ban gaat altijd vergezeld met een mail naar mijn weten.

• Japperrrr
Exorcist schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:36:
[...]

Eea lag in ieder geval flink overhoop, dus valse meldingen lijken me niet onwaarschijnlijk inderdaad :)
En een ban gaat altijd vergezeld met een mail naar mijn weten.
Okee, bedankt. Nu ik dit lees kan ik toch nog met een gerust hart gaan slapen O+

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:41

Herman

FP ProMod
Japperrrr schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:18:

[...]

Ik heb nog geen reactie ontvangen maar ben wel erg benieuwd wat dit nou voor een onzin is.
Mij lijkt het niet zo netjes dat je dit topic maakt, terwijl je nog maar even dit mailtje hebt verstuurd. Indien er een fout is gemaakt, dan kan dat in vertrouwen worden opgelost. Mocht het een goede reden hebben, dan zou je dit m.i. veel beter per mail kunnen afhandelen.

Dit lijkt mij niet zo netjes...

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Japperrrr schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:18:

[...]

Wat, na een paar minuten nog steeds geen reactie? Wat een beroerde service, zo na 10 uur 's avonds! We zouden ons moeten schamen. ;)

Er was inderdaad een storing, en die is nu verholpen. Bij mijn weten is er niemand geband in de afgelopen uren. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.