Bedankt voor de commentaren! De foto's kunnen inderdaad wat meer kleur gebruiken. Vooral de eerste twee van het luipaard zijn al redelijk bewerkt, ze zijn min of meer tegen de zon in genomen en daardoor waren ze al vrij flets. Ik moet misschien toch maar eens naar een ander scherm gaan kijken; werk op een gekalibreerd LG 24" scherm (2442PA-BF) maar lijkt toch wat te kort te komen.
Ik ga er binnenkort nog eens aan sleutelen.
@MoonRacer:
Lekker scherp maar ik vind de krokidil / aligator wat aan de donkere kant.
@Possible 1:
Mooi shot! Vind het leuk dat het beest (zo eigenwijs als ze zijn) wegkijkt. Vind alleen de bokeh van de boom wat onrustig aan doen. Wel een leuke z/w omzetting.
@Possible 2:
Vind deze niet erg bijzonder. Standpunt (beetje van bovenaf) is beetje standaard. Ook de uitdrukking van de (overigens mooie) hond is niet erg bijzonder. Zoals gezegd; blijven oefenen!
@ajhaverkamp:
Gaaf moment vastgelegd. "Dat is míjn stok!"...
@sweebee:
Mooie plaat! Lekkere kleuren, aap is lekker scherp! Nice hoor!!
@floriske.nl:
Foto is dood...
Ik ga er binnenkort nog eens aan sleutelen.
@MoonRacer:
Lekker scherp maar ik vind de krokidil / aligator wat aan de donkere kant.
@Possible 1:
Mooi shot! Vind het leuk dat het beest (zo eigenwijs als ze zijn) wegkijkt. Vind alleen de bokeh van de boom wat onrustig aan doen. Wel een leuke z/w omzetting.
@Possible 2:
Vind deze niet erg bijzonder. Standpunt (beetje van bovenaf) is beetje standaard. Ook de uitdrukking van de (overigens mooie) hond is niet erg bijzonder. Zoals gezegd; blijven oefenen!
@ajhaverkamp:
Gaaf moment vastgelegd. "Dat is míjn stok!"...
@sweebee:
Mooie plaat! Lekkere kleuren, aap is lekker scherp! Nice hoor!!
@floriske.nl:
Foto is dood...