Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataworm
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-05 21:03
Zit zelf ook bij Hi en vandaag de update naar 2.3.4 binnen gekregen. Blijkbaar is de goedkeuring van Google inmiddels binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Heeft iemand nog een goed advies voor een lader in de auto ? Als ik op ebay kijk kan ik ze wel vinden voor een knaak.. maar of het wat is... ? Of maakt dat helemaal niet uit.. lijkt me wel toch ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-06 20:22
-Thunder- schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:14:
Heeft iemand nog een goed advies voor een lader in de auto ? Als ik op ebay kijk kan ik ze wel vinden voor een knaak.. maar of het wat is... ? Of maakt dat helemaal niet uit.. lijkt me wel toch ?
Heb wel ervaring met alleen de stekker voor in de auto, bij de Halfords vandaan. Eerste keer duurt het even een paar tellen voor de Neo het snapt, maar het werkt prima.
Deze stekker heeft 1 usb poort, maar ik begreep van collega's dat de Action tussen de 2,50 en 5 euro rekent voor een stekker met 2 usb poorten. Heb die collega's tot nu toe nog niet horen klagen over een kapotte accu en/of gsm.

Denk dat je beter bij deze 2 winkels kan gaan kijken dan dat je Ebay leeg koopt :P (al is het maar omdat het in de winkel de Nederlandse wetgeving van toepassing is en dat je het sneller hebt)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:02

Vrijdag

De Zwarte

D_Jeff schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 00:59:
[...]

Heb wel ervaring met alleen de stekker voor in de auto, bij de Halfords vandaan. Eerste keer duurt het even een paar tellen voor de Neo het snapt, maar het werkt prima.
Deze stekker heeft 1 usb poort, maar ik begreep van collega's dat de Action tussen de 2,50 en 5 euro rekent voor een stekker met 2 usb poorten. Heb die collega's tot nu toe nog niet horen klagen over een kapotte accu en/of gsm.

Denk dat je beter bij deze 2 winkels kan gaan kijken dan dat je Ebay leeg koopt :P (al is het maar omdat het in de winkel de Nederlandse wetgeving van toepassing is en dat je het sneller hebt)
Zoiets gebruik ik ook. Gewoon een aansteker plug met een usb poortje. Ook handig voor mp3 spelers en mijn tomtom bijvoorbeeld :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:29
heeft iemand ervaringen met website's (offline) opslaan (zelf gemaakt) en bekijken?
Kmoest voor school een website maken met inf, en alles opgeslagen in een mapje op mijn sd card. Daarna met astro file manager geopend, maar als ik dan op de html klik, komt er zowel bij DB HTML Viewer en HTMLViewer het volgende ervoor:
Webpagina niet beschikbaar
De webpagina (plaats van website) kan niet worden geladen als:
Het opgevraagde bestand is niet gevoneden. Permission Denial: (plaats van website) from pid2604, uid10175 requires null.

Weet iemand hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:54
dataworm schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:57:
Zit zelf ook bij Hi en vandaag de update naar 2.3.4 binnen gekregen. Blijkbaar is de goedkeuring van Google inmiddels binnen.
Lucky you... Ik heb hem nog steeds niet binnen :S

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:57
Paganstars schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:37:
[...]

Moet je even de .ftf downloaden op XDA en flashen met Flashtool, geen root of unlocked bootloader voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myliobatis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-06 21:36
Had dit topic net nog niet bekeken, maar ik heb de update ook eindelijk! Hij is nu aan het installeren (4.0.2.A.0.42). Kreeg de update eerst via PC Companion, daar had ik nog niet op installeren geklikt. Voor de zekerheid een backup gemaakt van al mijn data.
Na een herstart kreeg de update melding direct op mijn telefoon.

Wie nu de goedkeuring doet (Google, SE, of provider in mijn geval Telfort) geen idee.
Begrijp niet helemaal waarom niet alles in één keer gaat maar goed....
Paganstars schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:37:
[...]

Ook niet via PC Companion?

[ Voor 13% gewijzigd door Myliobatis op 05-01-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hier ook net geinstalleerd, provider is KPN. Niks gebackupped, al mijn contacten etc. staan er nog op. Wel de optie voor 3d foto's inderdaad maar daar moet ik nog mee gaan experimenteren. Heb toch geen 3d weergave displays hier.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
Zal het vanavond thuis nog eens proberen, anders ga ik toch maar eens de methode van SDK doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elchorro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-06 16:34
bij mij wou hij ook niet updaten naar 2.3.4 in companion en niet op de telefoon, helpdesk gemaild en hun advies was om SEUS te downloaden en daarmee werkte het perfect

seus: http://www.sonyericsson.c...eservice/c510?cc=nl&lc=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
Hij werdt via PC companion gepushed. Dus ik ben weer blij :D... Die Panorama functie is leuk, maar niet echt geschikt voor lowlight situaties! De 3d functie geen idee of dat werkt, heb geen 3d apparatuur.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-a_eITjostDM/TwaZvaI6Q3I/AAAAAAAAD0w/ceDam7u5mWY/s800/DSC_0028.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchmonk
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-06-2023
Moet zeggen is een fijne telefoon (ongeveer 3 maanden in gebruik). Nadeel is dat telefoon snel traag wordt bij veel apps maar dat zal wel inherent zijn aan de matige hoeveelheid werkgeheugen.

Standaard toetsenbord is wel crap trouwens. SwifkKey X is super alleen vreet het nogal veel geheugen. Gebruik om die reden nu Smart Keyboard Pro. Ben benieuwd welk toetsenbord jullie gebruiken.

Heeft iemand verder nog tips om het apparaat een beetje vlot te houden (behalve zo weinig mogelijk apps te installeren)?

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Nou ik heb de Xperia Neo V een week en hij is al stuk ;(

Afgelopen zondag begon het al, de accu was over de helft en hij ging eens telkens resetten. Toen maar aan de lader gelegd en hij deed het even goed.
Vannacht hele nacht aan de lader gehad, vanmorgen tijdje zitten whatsappen en wat fototjes gemaakt, accu was al weer ruim over de helft en hij begon weer telkens te resetten/uit te vallen. In de tussentijd heb ik hem al helemaal gereset maar heeft dus niet geholpen, het originele geheugen kaartje van 2gb ipv de 8gb die ik los gekocht heb er weer in gedaan, weer niet.

Normaal zou je ook denken dat hij wel een melding geeft als de accu bijna leeg is... maar het batterijtje geeft nog een groen streepje aan maar heeft ondertussen al 5x gereset vandaag ;( :(

Nu hopen dat belsimpel het goed gaat oplossen... zat de aftersales net te bekijken en daar schrok ik behoorlijk van :X

Edit : gvd nog aan toe, belsimpel wil me niet helpen, ik moet het uitzoeken met SE zelf.. :(

[ Voor 5% gewijzigd door -Thunder- op 06-01-2012 13:01 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
feitelijk gezien zou belsimpel je moeten helpen en niet SE in dit geval, het product is niet deugdelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Klopt, ik heb me zinnen gezet op de wet binnen 7 werkdagen.. wouden ze niet accepteren en heb ondertussen de rechtsbijstand ingeschakeld.. smerigste bedrijf ooit dat ik tegen ben gekomen!

Ze zeiden telefonisch dat ze hem niet zullen accepteren omdat die stuk is, volgens mijn rechtsbijstand moeten hun dat uitzoeken met SE en niet met mij. Ik ben helemaal klaar met hun. Ik ga vanmiddag wel naar de stad om een telefoon te kopen. Ik zou mijn geld terug krijgen van hun, hoe dan ook. Bah.. dat zulke bedrijven anno 2012 nog bestaan ;( :(

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchmonk
  • Laatst online: 04-06-2023
Balen joh, wat is de toegevoegde waarde van die V-versie eigenlijk?

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
  • Laatst online: 10-10-2024
dutchmonk schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:21:
Geen, camera ia alleen anders. Minder megapixel maar kwa kwaliteit nauwelijks verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Nieuwe versie van Free Xperia http://hotfile.com/dl/140...MT15i-KANG-signed.7z.html
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1205141

Volgende problemen opgelost:
[ALL]
- latest cm 7.2 fixes
- fix video recorder crash
- power usage fix
[RAY/ACTIVE]
- camera flash fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 11:31

Sick Nick

Drop the top!

dutchmonk schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:21:
De V versie is gewoon goedkoper dan de originele met zo goed als dezelfde kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Laatst online: 11-06 19:24
Hier ook eindelijk 2.3.4 binnen! Meest verrassende extra functie is de Wifi Hotspot optie, weer wat extra flexibiliteit die meteen doet denken aan wat opties met tablets/laptops zonder Wifi acces! Tevens binnenkort eens kijken of de HDMI-out functie nog verder verbeterd is. Enig idee wanneer we 4.0 mogen verwachten ;-)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Banjy schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 23:36:
Hier ook eindelijk 2.3.4 binnen! Meest verrassende extra functie is de Wifi Hotspot optie, weer wat extra flexibiliteit die meteen doet denken aan wat opties met tablets/laptops zonder Wifi acces! Tevens binnenkort eens kijken of de HDMI-out functie nog verder verbeterd is. Enig idee wanneer we 4.0 mogen verwachten ;-)
Ergens rond april/mei 2012 komt de 4.0 update voor de Neo.... de Neo V krijgt hem iets eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirewiet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-05 07:43
Mocht het sommigen een troost zijn, hier (ook) nog steeds geen 2.3.4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:02
Aan iedereen die nog geen 2.3.4 heeft: doe een Flash met Wotanserver naar 4.0.2.A.0.42 (de laatste versie voor Europese modellen), kies daar dan gewoon de Nordic-customization. Geen garantieverlies, geen root nodig, OTA blijft gewoon werken, ...

Enige nadeel is wel dat je al je data op je telefoongeheugen verliest.

Ik draai al meer dan een maand 2.3.4 op mijn Belgische Neo met Scandinavische software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 19:07

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Ik heb al vaak gehoord van mensen met een Desire dat ze de lage hoeveelheid vrij intern geheugen zeer kut vinden, en nu blijkt dat de Neo en de Neo V eveneens over weinig vrij intern geheugen beschikken, al is het wel iets beter dan bij de Desire. Wat zijn de implicaties daarvan? Zijn er al veel mensen tegen de grens van het geheugen aangelopen toen ze iets te gretig aan het browsen waren in de android market, of door een app die zijn cache op het interne geheugen opslaat, of nog iets anders?

Momenteel gebruik ik een Nokia 5230, maar graag zou ik binnenkort een mid-range Android toestel aankopen. De Xperia Neo V lijkt mij daarom geschikt: relatief hoge specs voor een zeer schappelijke prijs. Alleen wil ik niet dat ik beknot word in iets cruciaal als vrij intern geheugen. Daar heb ik mijn Nokia wel voor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-06 17:38
DevilsProphet schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:00:
Ik heb al vaak gehoord van mensen met een Desire dat ze de lage hoeveelheid vrij intern geheugen zeer kut vinden, en nu blijkt dat de Neo en de Neo V eveneens over weinig vrij intern geheugen beschikken, al is het wel iets beter dan bij de Desire. Wat zijn de implicaties daarvan? Zijn er al veel mensen tegen de grens van het geheugen aangelopen toen ze iets te gretig aan het browsen waren in de android market, of door een app die zijn cache op het interne geheugen opslaat, of nog iets anders?

Momenteel gebruik ik een Nokia 5230, maar graag zou ik binnenkort een mid-range Android toestel aankopen. De Xperia Neo V lijkt mij daarom geschikt: relatief hoge specs voor een zeer schappelijke prijs. Alleen wil ik niet dat ik beknot word in iets cruciaal als vrij intern geheugen. Daar heb ik mijn Nokia wel voor. ;)
In het half jaar dat ik hem gebruik heb misschien 1 of 2 keer last van gehad, maar dat was weer redelijk snel opgelost. Ik denk dat ik qua mobiel gebruik tussen normaal en veeleisend in zit, en dit werkt gewoon prima voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Kunt ge daar wat preciezer in zijn? Het is leuk dat ik antwoord krijg, maar ik ben nogal een mierenneuker en zou graag weten wat zoal het probleem is geweest ondertussen, maar ook wat goed werkt en hoeveel apps er op het interne geheugen staan, en tevens wat de mogelijke gevolgen zijn op gebied van prestatievermindering als het interne geheugen bijna vol zit, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Oh ik dacht dat je bedoelde of het werkgeheugen snel volkwam. Nou qua intern geheugen loop je wel tegen een limiet aan als je zeer veel apps installeert, heb vorige week een nieuwe custom rom geïnstalleerd (se tweaked) en de voor mij essentiele apps geinstalleerd en nog wat spellen, en dan heb ik nu 240MB gebruikt 140MB vrij. Ik heb nu nog niks op de SD kaart staan dus met app2sd moet er nog flink wat ruimte te maken zijn. Hoe dat bij de stock rom zit weet ik niet precies maar bij sommige roms heb je ook nog de mogelijkheid om een ext4 partitie op je SD kaart te maken en die te gebruiken als 'interne' opslag, als je dan 1GB doet ofzo dan heb je altijd wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ja, ik bedoel inderdaad opslaggeheugen, in retrospect had ik dat er beter direct bij vermeld. ;)

Een custom rom, is dat voor de professionele gebruiker aan te raden boven de stock rom op gebied van de hoeveelheid vrij intern opslaggeheugen? Voornamelijk omdat er waarschijnlijk overbodige zaken uit de stock rom zijn weggelaten waardoor er meer plaats is voor nuttige apps.

Afin, het blijft nog een brainfart, het aankopen van de Neo V. Ongezien lage prijs voor de specs en kwaliteit, alleen is dat kleine interne opslaggeheugen een ferme vlieg in mijn boter. Als ik iets doe, dan wil ik het goed doen. Probleem is dat zelfs de Xperia Arc weinig opslaggeheugen heeft, dus het lijkt een SE-wijd probleem te zijn. Enkel Samsung stopt ettelijke gigabytes in hun modellen, heb ik tot nu toe gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Alle 2011-telefoons van SE zijn qua CPU en geheugen exact hetzelfde.

Ik heb op mijn Neo met de standaardsoftware en zonder root in ieder geval nog geen last gehad van het vrij kleine interne geheugen. Grote apps verplaats je gewoon naar je SD-kaart, probleem opgelost?

Ik heb een 32-tal apps geïnstalleerd, de meeste apps staan op SD, en heb nog een 130MB intern geheugen vrij. Je moet volgens mij al heel wat nutteloze apps hebben om je intern geheugen vol te krijgen hoor...

Custom roms, ik weet niet of dat echt helpt. Bij intern geheugen heeft het niet veel zin om gewoon 'plaats vrij' te hebben. Zolang je genoeg plaats hebt voor alles wat je nodig hebt is er toch geen probleem? Al de rest komt gewoon op de geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ik heb veel gelezen over apps die zich niet zomaar op de SD-kaart laten installeren, dus die zijn dan wel een probleem. Of is er een betrouwbare manier om dat toch te forceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
DevilsProphet schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:23:
Ik heb veel gelezen over apps die zich niet zomaar op de SD-kaart laten installeren, dus die zijn dan wel een probleem. Of is er een betrouwbare manier om dat toch te forceren?
Er zijn er een paar die dat niet willen, maar dat is een serieuze minderheid, en die vormen dus niet echt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
DevilsProphet schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:23:
Nee is geen probleem. Over die custom rom: als je met professioneel zakelijk bedoelt zou ik het niet doen, je garantie kan in gevaar komen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Ik zit nu op FXP (cm 7.2) met custom kernel. Perfect! goede accuduur en veel meer ruimte voor apps ed. Zeker aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
silasje1 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:04:
Ik zit nu op FXP (cm 7.2) met custom kernel. Perfect! goede accuduur en veel meer ruimte voor apps ed. Zeker aanrader.
Maar geen FM en geen HDMI (en de camera schijnt nog altijd niet 100%?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataworm
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-05 21:03
Er is een nieuwe build uitgekomen 4.0.2.A.0.62. Nog steeds gebaseerd op android 2.3.4 Geen grote wijzigingen dus maar vooral bug fixes. Belangrijkste aanpassing is het verbeterde memory management. Sommige mensen hadden last van spontane restarts en dat zou met deze build verholpen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
AmbroosV schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:17:
[...]

Maar geen FM en geen HDMI (en de camera schijnt nog altijd niet 100%?).
Camera doet het nu met fxp 104 ;) FM en HDMI deden het al niet. Is geen gemis voor mij. Er is al een alpha FXP android 4.0 versie uit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1445844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1870henk
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Het bijwerken van de nieuwe software (4.0.2.A.0.62) is mislukt. Volgens de support site moet ik de originele software opnieuw laten installeren. ??? Ik heb er nooit iets aan veranderd, alleen wat app's er bij gezet en een 16G kaartje er in. Kan ik nu niet meer updaten? Dat kan toch niet waar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
1870henk schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:48:
Het bijwerken van de nieuwe software (4.0.2.A.0.62) is mislukt. Volgens de support site moet ik de originele software opnieuw laten installeren. ??? Ik heb er nooit iets aan veranderd, alleen wat app's er bij gezet en een 16G kaartje er in. Kan ik nu niet meer updaten? Dat kan toch niet waar zijn?
http://dl-www.sonyericsso...rvice_Setup-2.11.12.5.exe

Probeer daar eens mee te updaten. Werkt een stuk betrouwbaarder dan PC Companion of update in je telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1870henk
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
@ AmbroosV: Bedankt voor de tip. Heb ik gedownload en nu wil ie gaan updaten. Ik ben alleen bang dat ik dan alle instellingen kwijt ben en de apps weer moet laden. Contacten heb ik op de geheugenkaart opgeslagen en foto's staan daar ook al op. Moet ik nog meer backuppen of gaat het gewoon goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Je krijgt in Update Service de keuze, update met behoud of update zonder behoud van gegevens. Moest er iets verloren gaan ga je er eigenlijk altijd een waarschuwing voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Zojuist werd er weer een update aangeboden: 4.0.2.a.062. Android 2.3.4 heb ik pas sinds een paar weken op een Hi telefoon. Ik zie zelf nog geen veranderingen, iemand iets over de bovenstaande update gehoord? De build number is nu als enige aangepast naar 4.0.2.A.0.62...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Die versie is al een behoorlijke tijd uit...

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Er zat een kleine geheugenbeheerbug waardoor je telefoon misschien kon uitvallen in 4.0.2.A.0.42 die is opgelost in .62, da's het enige verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403530

AmbroosV schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:54:
[...]

http://dl-www.sonyericsso...rvice_Setup-2.11.12.5.exe

Probeer daar eens mee te updaten. Werkt een stuk betrouwbaarder dan PC Companion of update in je telefoon zelf.
Bedankt voor de link. Ik heb gesukkeld met de PC Companion, dat werkt dus helemaal niet. Met jouw link heb ik mijn telefoon prima kunnen updaten.

Nogmaals bedankt _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirewiet
Hier nog steeds 2.3.3, buildnr 4.0.a.2.368, zelfs na volledige herinstallatie via update service. Jammer van Sony dat sommigen zo lang moeten wachten zonder aanwijsbare reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Pirewiet schreef op maandag 23 januari 2012 @ 22:14:
Hier nog steeds 2.3.3, buildnr 4.0.a.2.368, zelfs na volledige herinstallatie via update service. Jammer van Sony dat sommigen zo lang moeten wachten zonder aanwijsbare reden.
Als je nog op 2.3.3 zit ligt het waarschijnlijk aan je provider...

Je kan natuurlijk altijd met Wotanserver.com gratis, simpel en zonder enig gevaar/garantieverlies je versie omflashen naar een standaardversie die niet gelinked is aan een provider, en dan heb je altijd direct de nieuwste versies! Het enige wat je verliest is je data op je telefoon.

Ik raad je aan de switch te maken, het verschil is toch niet niks.

[ Voor 5% gewijzigd door AmbroosV op 23-01-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirewiet
AmbroosV schreef op maandag 23 januari 2012 @ 22:24:
[...]

Als je nog op 2.3.3 zit ligt het waarschijnlijk aan je provider...

Je kan natuurlijk altijd met Wotanserver.com gratis, simpel en zonder enig gevaar/garantieverlies je versie omflashen naar een standaardversie die niet gelinked is aan een provider, en dan heb je altijd direct de nieuwste versies! Het enige wat je verliest is je data op je telefoon.

Ik raad je aan de switch te maken, het verschil is toch niet niks.
Bedankt _/-\o_ , eindelijk! Met Wotanserver ging het idd heel vlot. Hierbij kon ik nog niet voor een Belgische generic 2.3.4 kiezen terwijl voor zowat overal in de rest van Europa deze al wel beschikbaar was (heb de Nederlandse gekozen). Zal waarschijnlijk daaraan liggen dat de update bij mijn Neo (nog) niet gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
België is altijd wat trager met updates... Ik zet mijn telefoons altijd op Nordic of op Nederlandse software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirewiet
Hier een probleem met de HDMI verbinding. Heb een micro kabel gekocht en vandaag voor het eerst verbonden met TV, maar het lukt niet om een signaal te sturen naar TV, waardoor de TV "geen videosignaal" als melding geeft.

Wat mij opvalt, is dat op de telefoon de melding komt HDMI verbonden, waarna de verbinding na 1 second terug uitvalt op de telefoon (dus geen hdmi meer vanboven in de balk), waarna 1 second later de melding van HDMI verbonden terug opnieuw komt enz. Verbinding lijkt dus steeds uit te vallen. Iemand een idee hoe dit kan komen? Is het normaal dat er elke seconde opnieuw de melding komt HDMI verbonden?

Alvast bedankt!

Update 13-4-2012.
Lag aan de kabel. Dus niet elke micro-HDMI kabel voldoet, dat wist ik niet. Met deze meer originele Sony kabel ging het wel onmiddellijk:
http://www.hardwarewebwin...gineel-bulk-p-504819.html

[ Voor 18% gewijzigd door Pirewiet op 13-04-2012 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Mensen met een Neo en een Neo V, kunnen jullie even melden hoe groot de fotobestanden zijn als die gemaakt worden met desbetreffend toestel? Ik heb reviewers zien klagen dat de Sony Ericsson fototoestelapplicatie de foto's veel te hard compresseert waardoor er veel fijn detail verloren gaat. Is dat nu, na zoveel updates, nog altijd het geval? En valt er iets aan te doen door te switchen van de SE camera app naar een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ja, op de foto's wordt flinke compressie toegepast, foto's zijn zo'n 700kbyte tot 1200kbyte bij mij. Met een andere app (zoals vignette) heb je dit niet, en kun je een flink grote foto's krijgen (vraag is of je dat wilt natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Hoe ervaren Neo- en Neo V-bezitters de kwaliteit van hun foto's? Compleet volgens verwachting, of is het toch iets minder dan je zou verwachten, gezien 1) het aantal megapixels (ik weet dat je daar niet prat op mag gaan, maar toch) en 2) het feit dat Sony toch garant zou moeten staan voor kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
DevilsProphet schreef op zondag 12 februari 2012 @ 15:50:
Hoe ervaren Neo- en Neo V-bezitters de kwaliteit van hun foto's? Compleet volgens verwachting, of is het toch iets minder dan je zou verwachten, gezien 1) het aantal megapixels (ik weet dat je daar niet prat op mag gaan, maar toch) en 2) het feit dat Sony toch garant zou moeten staan voor kwaliteit.
Neo en Neo V zijn compleet verschillende camerasensoren, dat mag je niet vergeten.

Ik ben heel erg tevreden van mijn Neo. Als je je foto's gewoon eens gaat bekijken op TV of af en toe op Facebook/Twitter posten zijn ze gewoonweg goed van kwaliteit. Als je echt veel gaat zitten bijsnijden, inzoomen, bewerken, afdrukken, ... dan merk je al snel dat het gewoon een telefoon blijft. Zelfs een gewone compactcamera van rond de €80 doet het dus al beter. Kan ook moeilijk anders met zo'n klein lensje.

Maar voor een telefoon is het best top, zeker als je kijkt naar de prijs waarvoor je de Neo nu kan vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Kijk en oordeel (gewone neo geen V):

landschap:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/20f6gkl.jpg

Close up:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2e3bt6e.jpg

Dit is de standaard camera app met standaard instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Dat ziet er zeker aanvaardbaar uit. Nu hopen dat de Neo V niet al te veel onder moet doen voor de vanille Neo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooienb
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-12-2020
Bartske schreef op zondag 12 februari 2012 @ 17:29:
Kijk en oordeel (gewone neo geen V):

landschap:

[afbeelding]

Close up:

[afbeelding]

Dit is de standaard camera app met standaard instellingen.
Dat is geen goede kwaliteit, mijn Neo doet het dan toch wel wat beter. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Lijkt mij inderdaad een combinatie van beetje vuile lens en kwaliteitsverlies door verkleinen en veel te veel JPG-compressie...

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Kan het zijn dat de Neo V wordt geleverd met een screen-protector op het scherm? Ik heb gelezen dat de Arc S zo uit de doos komt, met ééntje al op het scherm bevestigd, en nog een losse, reserve in de doos.

• AmbroosV
DevilsProphet schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:18:
Kan het zijn dat de Neo V wordt geleverd met een screen-protector op het scherm? Ik heb gelezen dat de Arc S zo uit de doos komt, met ééntje al op het scherm bevestigd, en nog een losse, reserve in de doos.
Neo's komen normaal met een screenprotector in de doos, maar geen screenprotector standaard op het toestel aangebracht.

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

En hoe zit het met de Neo V? Ik heb begrepen dat ze daar heel wat kostenbesparingen op hebben doorgevoerd, zoals het geheugenkaartje en de camera. Ik meende gelezen te hebben dat er evenmin een screenprotector bij zit, maar dat wil ik hie reven verifiëren.

• AmbroosV
DevilsProphet schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:45:
En hoe zit het met de Neo V? Ik heb begrepen dat ze daar heel wat kostenbesparingen op hebben doorgevoerd, zoals het geheugenkaartje en de camera. Ik meende gelezen te hebben dat er evenmin een screenprotector bij zit, maar dat wil ik hie reven verifiëren.
Geen idee... Hangt ook van de regio af. Best eventjes vragen op de Facebookpagina van Sony Ericsson Nederland, ze zijn daar best behulpzaam en dan ben je zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:46

TF

bla bla

ik heb een Neo geflashed naar Android 4.0 ICS Alpha . Maar ik ben er ietwat laat achter gekomen dat simcard etc hierop geblokkeerd zijn.

Weet iemand een link naar de nieuwste 'gewone'firmware. Ik wil weer terug naar fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
TF schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:52:
ik heb een Neo geflashed naar Android 4.0 ICS Alpha . Maar ik ben er ietwat laat achter gekomen dat simcard etc hierop geblokkeerd zijn.

Weet iemand een link naar de nieuwste 'gewone'firmware. Ik wil weer terug naar fabrieksinstellingen.
Wotanserver :) www.wotanserver.com - is gratis. 4.0.2.A.0.62 is de nieuwste firmware.

Moest Wotanserver weigeren moet je eerst even je bootloader relocken. Gewoon deze guild volgen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1324703

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:38

Christiano007

Ich bin der champion

Ben benieuwd of dit toestel (of de v versie) nog in prepaid versie komt. Heb best belang in dit tooestel maar niet voor 220 euro

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

AmbroosV schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:13:
[...]

Wotanserver :) www.wotanserver.com - is gratis. 4.0.2.A.0.62 is de nieuwste firmware.

Moest Wotanserver weigeren moet je eerst even je bootloader relocken. Gewoon deze guild volgen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1324703
heel erg bedankt. Lukt nog niet echt. Mijn telefoon heeft een niet herkend device in windows 7 gemaakt genaamd s1boot fastboot.

Kan geen juiste driver ervoor vinden. Ook die van Wotan doet niets. ik hobby nog even door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
TF schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:16:
[...]

heel erg bedankt. Lukt nog niet echt. Mijn telefoon heeft een niet herkend device in windows 7 gemaakt genaamd s1boot fastboot.

Kan geen juiste driver ervoor vinden. Ook die van Wotan doet niets. ik hobby nog even door
Denk eraan dat je voor FlashTool en WotanServer back moet ingedrukt houden, niet menu zoals wanneer je fastboot nodig hebt.

Drivers installeer je normaal automatisch mee met Sony Ericsson Update Service:
http://www.sonymobile.com/global-en/tools/update-service/

[ Voor 6% gewijzigd door AmbroosV op 29-02-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

AmbroosV schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:54:
[...]

Denk eraan dat je voor FlashTool en WotanServer back moet ingedrukt houden, niet menu zoals wanneer je fastboot nodig hebt.

Drivers installeer je normaal automatisch mee met Sony Ericsson Update Service:
http://www.sonymobile.com/global-en/tools/update-service/
thanks. Probleem zat hem in batterij.Deze moet minimaal 50% geladen zijn anders werkt het niet.

Hij doet het weer. thanks allen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-06 20:22
Christiano007 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:29:
Ben benieuwd of dit toestel (of de v versie) nog in prepaid versie komt. Heb best belang in dit tooestel maar niet voor 220 euro
Dan zal je op zn minst nog een goed jaar moeten wachten. Daarnaast denk ik dat de Neo / Neo V niet veel meer in prijs zal dalen.
Vergis je niet: Deze Smartphone kent een zeer goede prijs / kwaliteitsverhouding en dat al helemaal in zn prijsklasse !
Dat zie ik HTC / Samsung / ZTE nog niet nadoen.

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Is er bij de Neo V trouwens een mogelijkheid om de helderheid aan te passen in meerdere stappen ipv hoog of laag? Bij de Xperia Mini x10 pro kan dit wel.

En welke Rom is beter als de standaard rom? Accuduur en wifi/GPS is voor mij belangrijk dat dat goed werkt.

[ Voor 26% gewijzigd door Christiano007 op 05-03-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Is er ook al een datum bekend dat Android 4.0 uit komt voor de Neo V?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-06 22:32
Christiano007 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:50:
Is er bij de Neo V trouwens een mogelijkheid om de helderheid aan te passen in meerdere stappen ipv hoog of laag? Bij de Xperia Mini x10 pro kan dit wel.

En welke Rom is beter als de standaard rom? Accuduur en wifi/GPS is voor mij belangrijk dat dat goed werkt.
Met Elixir2 kun je dit prima regelen via een widget of direct vanuit de app.
Kun je ook de automatische regeling aan of uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
De Neo ligt nu trouwens aan €200 in de Belgische vestigingen van The Phone House. De gewone Neo, zonder abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik had laatst iets vreemds. Ik raakte de linkerbovenhoek van het scherm aan en ik kreeg ineens een soort "overzicht" van alle apps van mijn homescreens. Een beetje hetzelfde idee als je bijvoorbeeld het scrollwheel van de muis ingedrukt houdt (bij sommige instellingen), of wat je ziet als je alt+tab drukt in W7.

Geen idee hoe ik dat voor elkaar kreeg en ik heb het niet kunnen reproduceren. Wel jammer want ik vond het wel handig. Iemand die begrijpt waar ik het over heb en weet hoe je dat kan doen? Ik heb de laatste SE update er op, android 2.3.4 voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Vrijdag schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:44:
Ik had laatst iets vreemds. Ik raakte de linkerbovenhoek van het scherm aan en ik kreeg ineens een soort "overzicht" van alle apps van mijn homescreens. Een beetje hetzelfde idee als je bijvoorbeeld het scrollwheel van de muis ingedrukt houdt (bij sommige instellingen), of wat je ziet als je alt+tab drukt in W7.

Geen idee hoe ik dat voor elkaar kreeg en ik heb het niet kunnen reproduceren. Wel jammer want ik vond het wel handig. Iemand die begrijpt waar ik het over heb en weet hoe je dat kan doen? Ik heb de laatste SE update er op, android 2.3.4 voor zover ik weet.
Doe eens met twee vingers alsof je uitzoomt op je homescreen ;) (twee vingers erop, naar elkaar toe bewegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

:D Dat werkte! Dankjewel!

Dat ik daar nooit aan heb gedacht... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Heeft iemand ooit zoiets geprobeerd??

http://www.ebay.com/itm/G...1e64e9c30c#ht_2397wt_1139

Ik wil wel een extra batterij namelijk maar weet totaal niet of die goedkope van ebay wel veilig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-06 22:32
Bartske schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:21:
Heeft iemand ooit zoiets geprobeerd??

http://www.ebay.com/itm/G...1e64e9c30c#ht_2397wt_1139

Ik wil wel een extra batterij namelijk maar weet totaal niet of die goedkope van ebay wel veilig zijn.
Die heeft iemand al eens getest (en niet goed gevonden) :
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1541140

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1518563

Zeer mooie Android 4.0 Beta ROM die voor de Neo V bedoeld was en is aangepast aan de Neo. Zeker het bekijken waard.
FXP 112 is nu officieel in het Nederlands uitgegeven:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Christiano007 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:50:

Ja je kunt het balkje schuiven om de helderheid te verhogen/verlagen.

Een goede android 2.3 rom:

Een goede android 4.0 rom:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1518563
Christiano007 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:20:
Is er ook al een datum bekend dat Android 4.0 uit komt voor de Neo V?
ja, eind maart, maar dat was al een tijd terug geplaatst. Reken ergens rond April of later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-07-2016
Kleine beurs dus een Neo V gekocht met de gedachte een upgrade naar ICS. Ik lees nu over een mogelijke slechte gebruikers ervaring. Is dit ook het geval met een custom rom op ICS? Ik vrees voor een miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
pinman schreef op zondag 01 april 2012 @ 08:49:
Kleine beurs dus een Neo V gekocht met de gedachte een upgrade naar ICS. Ik lees nu over een mogelijke slechte gebruikers ervaring. Is dit ook het geval met een custom rom op ICS? Ik vrees voor een miskoop.
Ik heb nooit een slechte gebruikservaring gehad hoor? ook niet met de stock rom. Waar heb je dat gelezen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-06 21:52
Ik heb om dezelfde reden en V gekocht en ben er na drie maanden nog steeds heel tevreden over. Geen enkel probleem m.u.v. de random reboots, maar dat is het dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
ICS zou geen probleem mogen zijn, Sony dekt zich maar in. Vanwege het verhoogde RAM-gebruik ga je wel meer launcher redraws hebben, dat is met root of inderdaad een custom rom op te lossen.

Je kan misschien CM9 eens proberen? Daar zijn nu al alpha's voor die bijna volledig werken, en die gaan naar het schijnt heel erg vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Even een klein vraagje i.v.m. (dat is "in verband met", niet "in vergelijking met" zoals sommigen soms denken) het rooten: na het verliezen van de DRM-keys, is het daarna mogelijk om die terug te krijgen? Of is het rooten van een SE 2k11 model compleet onherroepelijk, met het oog op garantie en dergelijke?

[ Voor 6% gewijzigd door RuddyMysterious op 01-04-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
DRM-keys komen nooit terug, maar hebben ook geen nut. Als je een bootloader relock doet voor je hem instuurt is het eigenlijk onzichtbaar dat de telefoon ooit unlocked geweest is, of er is in ieder geval geen enkel servicecenter dat dat echt in-depth gaat controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ik zit op deze rom voor nu ong 2-3 weken. Werkt heel vlot zitten maar weinig bugs in. Ben al een beetje vergeten hoe de stock rom ookalweer werkt aangezien ik de afgelopen maanden elke keer van rom geswitched ben, maar deze is bij mij echt super stabiel en snel! Dus qua gebruikservaring helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07-2024
Updated – comment from the Developer World team:

We we would like to clarify that above mentioned “challenges” have already been addressed by our SW engineering teams. For instance, we have not only optimised the RAM management by making the RAM usage for internal apps as good as possible, but we will also introduce a Performance assistant at start up when running ICS. In this Performance assistant, you can enable and disable certain services that you might not want to run on your phone, in order to optimise the performance of your phone.

We have also worked with quite a few partners in regards to architecture optimisations for SQL handling. In addition, we have also optimised the hardware usage. And as a result of this article, a number of app developers have notified us that they are evaluating if HW optimisation will be needed or not for their apps.

The aim of this article was to share our knowledge regarding the different characteristics for ICS and Gingerbread in an open way, as we strive to have an open communication with the developer community. All in all, we would like to point out that it’s our clear aim to deliver an as good ICS update as ever possible. As you might have seen on the Sony Xperia Product Blog, we’re not far from releasing it now. Thanks for all the feedback! *O*

http://developer.sonymobi...rbread-and-ics/#more-5819

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-07-2016
MAW ik begrijp dat ik iets te voorbarig heb gereageerd.
Ik zie op CyanogenMod dat alleen de Neo en niet de Neo V.
Is er iets van een patch of iets dergelijks? via XDA kom ik er namelijk niet helemaal uit.

[ Voor 57% gewijzigd door pinman op 02-04-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Heeft iemand een goede/goedkope autohouder voor de Neo V ergens online? Ik heb nu wel een universele maar de knopjes worden dan ingedrukt. Ik zoek dus iets wat niet de helft van de zijkant indruk. En wat ook in het luchtrooster kan. Maar geen hele dure van brodit oid

[ Voor 15% gewijzigd door Christiano007 op 02-04-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453812

Ik heb een Neo V besteld. Wat is handiger: eerst een tijdje de meegeleverde android versie gebruiken of gelijk ICS erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
Anoniem: 453812 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:03:
Ik heb een Neo V besteld. Wat is handiger: eerst een tijdje de meegeleverde android versie gebruiken of gelijk ICS erop zetten?
ICS is nog niet uit.....komt halfweg April.

Je kan altijd even afwachten wat de bevindingen zijn van mensen met ICS binnenkort.

Ik verwacht dat Sony er wel voor heeft gezorgd dat ICS goed zal draaien en dat je door de nieuwe Performance Assistant ( om aan en uit te zetten wat je wel of niet gebruikt ) niet heel veel last krijgt van geheugen te kort ( tenzij je natuurlijk heel veel aan wilt hebben ;) ).

Als je officieel wilt blijven ( dus niet rooten ) i.v.m. de garantie, dan kun je dus kiezen voor GB met niet verwijderbare bloatware ( en daardoor hoger geheugen gebruik ) of je stapt over op ICS, die misschien wat meer werkgeheugen gebruikt, maar waarbij je door het kunnen uitschakelen ( Performance Assistant ) van de onnodige Aps nog steeds hetzelfde ( of minder ) geheugen gebruik hebt.

En wat stabiliteit betreft....als het internet na 2 weken niet vol staat met problemen, dan zal het wel meevallen....geïsoleerde incidenten zijn er altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik hoop, dat als ICS uitkom, ik eindelijk die facebook zooi kan uitschakelen. Hoewel ik toch het vermoeden heb dat het niet mogelijk zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Vrijdag schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:51:
Ik hoop, dat als ICS uitkom, ik eindelijk die facebook zooi kan uitschakelen. Hoewel ik toch het vermoeden heb dat het niet mogelijk zal zijn.
Ik denk dat je daarvoor toch echt aan de custom rom zal moeten... Die bieden dat iig wel aan. Als je root kun je iig zelf die services uitschakelen/verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
Bartske schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:58:
[...]

Ik denk dat je daarvoor toch echt aan de custom rom zal moeten... Die bieden dat iig wel aan. Als je root kun je iig zelf die services uitschakelen/verwijderen
Staat toch echt wat anders in de update....ff afwachten dus.

We we would like to clarify that above mentioned “challenges” have already been addressed by our SW engineering teams. For instance, we have not only optimised the RAM management by making the RAM usage for internal apps as good as possible, but we will also introduce a Performance assistant at start up when running ICS. In this Performance assistant, you can enable and disable certain services that you might not want to run on your phone, in order to optimise the performance of your phone.

http://developer.sonymobi...ween-gingerbread-and-ics/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
pinman schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:59:
MAW ik begrijp dat ik iets te voorbarig heb gereageerd.
Ik zie op CyanogenMod dat alleen de Neo en niet de Neo V.
Is er iets van een patch of iets dergelijks? via XDA kom ik er namelijk niet helemaal uit.
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

nazuzed schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:05:
[...]

Staat toch echt wat anders in de update....ff afwachten dus.

http://developer.sonymobi...ween-gingerbread-and-ics/
Naja, dan moet ik maar eerst even afwachten wat de ICS update kan doen. Het zou in elk geval wel fijn zijn, al die overbodige meuk eraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Ik heb de laatste tijd last van compleet inaccurate batterij metingen. Deze blijft de halve dag op 100-80% staan, terwijl deze meestal na een werkdag gebruik voorheen wel op 60-40% stond. Zonder opladen valt hij dan 's nachts ergens uit. Dit is nu nog steeds het geval met de 100-80% metingen, als ik hem vervolgens oplaad gaat dat ook erg snel weer naar 100% (terwijl hij dus feitelijk vanaf 0% komt). Iemand dit al eerder gehad? Ik heb gewoon de meest recente stock rom van SE en gebruik geen bijzondere applicaties (dat ik weet). Enkel ZD Box en de Circle Battery widget (die doet volgens mij niet meer dan de system battery status uitlezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
Vrijdag schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:02:
[...]

Naja, dan moet ik maar eerst even afwachten wat de ICS update kan doen. Het zou in elk geval wel fijn zijn, al die overbodige meuk eraf :)
Het beste zou wezen wanneer het er helemaal afgehaald zou kunnen worden, zodat je ook de beperkte interne opslag geheugen vrij kunt maken....ik ben bang dat je het alleen uit kunt zetten om je werkgeheugen vrij te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
Banjy schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:36:
Ik heb de laatste tijd last van compleet inaccurate batterij metingen. Deze blijft de halve dag op 100-80% staan, terwijl deze meestal na een werkdag gebruik voorheen wel op 60-40% stond. Zonder opladen valt hij dan 's nachts ergens uit. Dit is nu nog steeds het geval met de 100-80% metingen, als ik hem vervolgens oplaad gaat dat ook erg snel weer naar 100% (terwijl hij dus feitelijk vanaf 0% komt). Iemand dit al eerder gehad? Ik heb gewoon de meest recente stock rom van SE en gebruik geen bijzondere applicaties (dat ik weet). Enkel ZD Box en de Circle Battery widget (die doet volgens mij niet meer dan de system battery status uitlezen).
Ik kon zo even niet vinden wat je nou precies moet doen ( batterij eruit/reset/software repair, etc. )

Maar vraag het hier even, daar helpen ze je wel....

http://talk.sonymobile.com/community/support/xperia2011/neo
Pagina: 1 2 3 4 Laatste