Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
MrBlueEyes schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:04:
[...]

iPhone 4 heeft heel ander design dan 3g en 3gs hoor.

Nu weer ontopic dit is Xoom topic he. Wanneer komt hij nu officieel uit 17 of 25 februari of later?
Vele sites, zoals Engadget verwachten 24 februari.

Update:
De Wifi only versie van de Xoom is de FCC gepasseerd, dit geeft hoop :)
Daarnaast is er een zilvere versie in Dubai opgedoken!
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/02/silver-xoom-2011-02-10-600.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Koen87 op 10-02-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 09:24

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Ik hoop van harte dat die WiFi versie wat aangenamer geprijsd gaat worden dan de versie met 3G en de hele mikmak. Ik schrijf dat vanaf een iPad (not mine) en ben er van overtuigd dat ik zelf ook een vranker wil kopen. De Xoom heeft er voor mij altijd erg aantrekkelijk uit gezien, maar de prijs van €800 vind ik toch een beetje hoog.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
the_shadow schreef op zondag 13 februari 2011 @ 11:56:
De Xoom heeft er voor mij altijd erg aantrekkelijk uit gezien, maar de prijs van €800 vind ik toch een beetje hoog.
Ik hoop dat de prijs snel omlaag gaat als de Samsung Tab 2, LG Pad op de markt komen - die ook allemaal op Tegra2 + Honeycomb draaien.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Motorola Xoom up for pre-order at Best Buy this Thursday... for $1,199!

Beetje aan de prijzige kant, ik hoop echt dat het een placeholder prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Dat moet wel een place holder zijn, voor dat geld kun je 2 i-Pads van 600 dollar kopen. Ik weet het ik hoor het niet te vergelijken maar jezelf uit de markt prijzen is niet zo moeilijk als je met een prijs van $1,199 komt aanzetten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Tja, begrijpen wie begrijpen kan. En Motorola verwacht 800.000 Xoom voor de zomer verkocht te hebben.
Dat is toch wishful thinking met 1200$.

Eens kijken wat de nieuwe Samsung Galaxy Tab2 gaat brengen.
Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/news/galaxytab2a.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door abusimbal op 13-02-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dat hoop ik van harte met je mee. Android 3 kan imho de iPad goede concurrentie bieden, maar dan moeten er wel A-merk fabrikanten komen rond hetzelfde prijsniveau. Iets erboven is geen probleem met duidelijke meerwaarde, maar 1200 dollar is wel erg gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:50
Jezus $1200 Willen ze dat dat ding geen succes word ofzo? Tis wel erg veel, een leek pakt eerder iets van Apple dan motorola denk ik. Ik weet dat de hardware enzo wel beter is in de Motorola maar om nou te zeggen dat dat ruim 700 dollar meer moet kosten, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

Fransfb schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:47:
Jezus $1200 Willen ze dat dat ding geen succes word ofzo? Tis wel erg veel, een leek pakt eerder iets van Apple dan motorola denk ik. Ik weet dat de hardware enzo wel beter is in de Motorola maar om nou te zeggen dat dat ruim 700 dollar meer moet kosten, nee.
Een prijs van $1200 zou mij als niet-leek zijnde bijna doen overwegen om een iPad te kopen. :X Alles heeft een prijs, maar voor 1200 euro heb je 2 andere high end en 3-4 low/midrange tablets. Dan kan de hardware nog zo veel beter zijn, de prijs/kwaliteit is altijd de beslissende factor.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Hoewel het op dit moment plaatsvindende Mobile World Congress in Barcelona vooral op de ‘scoops’ van Samsung en HTC draait, is Motorola natuurlijk ook aanwezig om haar Xoom te promoten – en dit maal in een versie waar het publiek wél zelf mee aan de slag mag. En om het spannend te houden heeft Motorola ook het zilveren model wat we eerder al zagen meegenomen – schijnbaar is wat we hier zien ook echt het Europese model. Tevens heeft Motorola in Barcelona nog maar een keer bevestigd dat ze in Europa zowel een 3G als een WiFi only Xoom model gaan lanceren, en vermoedelijk zelfs tegelijkertijd – fratsen zoals de Amerikaanse providers uithalen zijn hier gelukkig niet aan de orde dus.

bron: http://www.motorolaxoom.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Alles leuk en aardig van Motorola, maar als ze vast blijven houden aan die $1200 dan graven ze hun eigen graf denk ik (wat de tablet betreft dan). Als ik HTC was zou ik daar een stuk onder gaan zitten. Dan wordt het helemaal lastig voor Motorola....
Wat ik wel vreemd vindt, is dat de 3.0 tablets die nu langzaam aan verschijnen allemaal zo duur zijn... Zou me niet verbazen als er zoiets als 'prijsafspraken' gemaakt zijn.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
l3art schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:37:
Alles leuk en aardig van Motorola, maar als ze vast blijven houden aan die $1200 dan graven ze hun eigen graf denk ik (wat de tablet betreft dan). Als ik HTC was zou ik daar een stuk onder gaan zitten. Dan wordt het helemaal lastig voor Motorola....
Wat ik wel vreemd vindt, is dat de 3.0 tablets die nu langzaam aan verschijnen allemaal zo duur zijn... Zou me niet verbazen als er zoiets als 'prijsafspraken' gemaakt zijn.
Prijskaartje is al lang van de best buy site afgehaald. Hardware is duur, groot scherm, dualcore, 1gb RAM, meerdere camera's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Alexander6501 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 09:49:
[...]

Prijskaartje is al lang van de best buy site afgehaald. Hardware is duur, groot scherm, dualcore, 1gb RAM, meerdere camera's etc.
Duur? De concurrentie doet het voor de helft van de prijs met vergelijkbare specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

l3art schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:37:
[...]
Ik weet er het fijne niet van, maar wat ik heb begrepen is dat Google het een en ander aan eisen stelt met betrekking tot de hardware. 10 inch scherm, dual core, etc. Dat stuwt de prijzen inderdaad op. Maar ja, 1200 dollar/euro is wel erg veel. Morgen zouden (volgens de berichten) de pre-orders gedaan kunnen worden bij Best Buy. Hopelijk krijgen we dan de officiele prijs te zien, en hopelijk wordt die een stukje lager voor zowel de 3G als de WiFi only versie (respectivelijk 800 en 500/600 zou mooi zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
the_shadow schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:10:
[...]

Ik weet er het fijne niet van, maar wat ik heb begrepen is dat Google het een en ander aan eisen stelt met betrekking tot de hardware. 10 inch scherm, dual core, etc.
Dat is niet waar. Zie bijvoorbeeld het commentaar van HTC dat 3.0 ook op hun "Flyer" tablet zal kome. Deze is 7 inch en heeft een single core. Het kan dus aan veel liggen, maar niet aan de eisen van Google.
Dat stuwt de prijzen inderdaad op. Maar ja, 1200 dollar/euro is wel erg veel. Morgen zouden (volgens de berichten) de pre-orders gedaan kunnen worden bij Best Buy. Hopelijk krijgen we dan de officiele prijs te zien, en hopelijk wordt die een stukje lager voor zowel de 3G als de WiFi only versie (respectivelijk 800 en 500/600 zou mooi zijn).
Die 1200 dollar was sowieso een placeholder. Een prijs van rond de 600 voor de wifi only zou inderdaad erg mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huntard schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:44:
Die 1200 dollar was sowieso een placeholder. Een prijs van rond de 600 voor de wifi only zou inderdaad erg mooi zijn.
En je hebt gelijk gekregen:

Motorola Mobility Holdings Inc's Xoom tablet will sell for an unsubsidized $799 at Verizon Wireless, with WiFi-only version priced at around $600 price, chief executive Sanjay Jha said on Wednesday.

Bron: http://uk.reuters.com/art...ola-idUKTRE71F4E120110216

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:12:
[...]

Motorola Mobility Holdings Inc's Xoom tablet will sell for an unsubsidized $799 at Verizon Wireless, with WiFi-only version priced at around $600 price, chief executive Sanjay Jha said on Wednesday.

YES. Nou, dan wordt het dus de Xoom voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:12:
[...]

Is bij de 3G versie nog wel een abonnement nodig van Verizon?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:26

Mystikal

It never hurts to help!

MrBlueEyes schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:52:
[...]

Is bij de 3G versie nog wel een abonnement nodig van Verizon?
Mooie prijzen. Ik ga hem halen! Mijn collega's gaan regelmatig naar Amerika, dus dat moet goed te regelen zijn voor me!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie tijden:
De Xoom komt naar Europa
komt in een WiFi versie
en de prijs is netjes!

Nog even de eerste ervaringen nog afwachten,
kijken wat de Tab 10.1 gaat doen,
maar zo te zien: All systems go! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien handig om binnenkort dan een prijzen/abbo/levertijden topic te gaan maken? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Op engadget staat een leuke vergelijking tussen de verschillende tablets....
Als je de foto's kijkt, lijkt het alsof de xoom wat vreemd doet met groen. Op de andere Tegra 2 toestellen lijkt het groen meer donkergroen terwijl het op de xoom wat lichtgroen lijkt.

plaatje

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 16-02-2011 22:01 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 22:00:
Als je de foto's kijkt, lijkt het alsof de xoom wat vreemd doet met groen. Op de andere Tegra 2 toestellen lijkt het groen meer donkergroen terwijl het op de xoom wat lichtgroen lijkt.

plaatje
Tsja, de brightness staat ook anders ingesteld. Kijk maar naar het verschil op de taakbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
$600,- zal wel weer €600,- worden... maar dat vind ik een schappelijke prijs voor een wifi only tablet .... een 3g variant ga ik toch niet gebruiken... daar heb ik de HTC desire voor (wellicht via tethering te koppelen aan de xoom?)

Na alle negativiteit over de Notion Ink Adam (ik was een grote Adam fan.... ) heb ik mijn zinnen nu op de Xoom gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

l3art schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 22:00:

plaatje
Volgens mij ligt de kleur die de Xoom laat zien juist dichterbij "Android" groen. Zie ook de kleurtjes op android.com

[ Voor 3% gewijzigd door Greebs op 16-02-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Mystikal schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 21:41:
[...]

Mooie prijzen. Ik ga hem halen! Mijn collega's gaan regelmatig naar Amerika, dus dat moet goed te regelen zijn voor me!
Eind april/begin mei ben ik in de VS, dus zal wel leuk zijn als ik hem dan kan meenemen. Maarja of de 3G dan ook mogelijk is? Met een abonnement zal dat wel niet lukken.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Huntard
Tuur86 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 22:58:
(wellicht via tethering te koppelen aan de xoom?)
Als het goed is is dat gewoon mogelijk ja. Dat is ook de reden dat ik een wifi only versie haal, mocht ik hem een keer ergens mee naar toe nemen, gebruik ik mijn foon wel als hotspot. :D

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Het lijkt me inderdaad dat dat gewoon mogelijk moet zijn. Voor mij dus ook een Wifi only model.

Hier al gevraagd wie er binnenkort naar Amerika gaat, maar dat wordt pas in April, dus eens even verder kijken of er iemand eerder naar Amerika gaat. Ik wil eigenlijk niet wachten tot april :(
Dan zou hij neerkomen op $600 x 1.05(Virginia Sales tax)=630. EUR466 (tegen huidige koers).

Basement Bios ---- Exo-S

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Kan de Xoom 1080p content afspelen? Ik zit nu met een Ipad, waar ik via Buzz Player content van mijn mediaspeler laat streamen naar de Ipad. Echter, die trekt 720p al niet, dvd's ook al niet. Slechts mijn oude collectie divx komt een beetje goed door. Vandaar mijn vraag over de Xoom: wat speelt ie eigenlijk allemaal?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• Huntard
woutur schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:12:
Kan de Xoom 1080p content afspelen? Ik zit nu met een Ipad, waar ik via Buzz Player content van mijn mediaspeler laat streamen naar de Ipad. Echter, die trekt 720p al niet, dvd's ook al niet. Slechts mijn oude collectie divx komt een beetje goed door. Vandaar mijn vraag over de Xoom: wat speelt ie eigenlijk allemaal?
Uit de TS:
•Video: 720p capture/1080p playback/streaming, H.263, H.264, MPEG4
Ik denk dat ie dat dus wel kan. ;)

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Huntard schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:23:
[...]

Uit de TS:

[...]

Ik denk dat ie dat dus wel kan. ;)
Bedankt, ik heb zelf ook wat na zitten pluizen en heb gezien dat de meeste website rapporteren dat de playback inderdaad tot 1080p gaat.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• Peetke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 07:30
Bedankt, ik heb zelf ook wat na zitten pluizen en heb gezien dat de meeste website rapporteren dat de playback inderdaad tot 1080p gaat.
Het is natuurlijk wel weer een beetje afhankelijk van de codec en de bitstream. Een 1080p video met 60fps en 25Mbit/s is natuurlijk wat anders dan een 1080p24 op 4Mbit/s. En het is een nvidia grafische chip, dus zal hij hardwareversnelling hebben voor h.246. WebM verwacht ik nog niet hardware versneld te zien helaas.

Verwijderd

Topicstarter
handleiding Xoom

http://www.megaupload.com/?d=E4SBCUYX (pdf)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 17:55 ]

Verwijderd

En de drie versies:
CDMA, UMTS-GSM en WiFi only versie
http://developer.motorola.../?items=17982,17987,17869

En het eerst opvallende: ook de WiFi only versie heeft GPS. Netjes!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 17:56:
En het eerst opvallende: ook de WiFi only versie heeft GPS. Netjes!
Wat heb je daaraan zonder offline maps? Het is niets alsof je onderweg met WiFi gemakkelijk verbinding hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 18:07 ]

• Huntard
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 18:07:
[...]

Wat heb je daaraan zonder offline maps? Het is niets alsof je onderweg met WiFi gemakkelijk verbinding hebt.
Tetheren met je foon?

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb je maps toch ook al op je telefoon in dat geval?

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:47

Wom

Je kunt dan eventueel de GPS locaties bij de foto's toevoegen?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• MrBlueEyes
Balen dat een losse oplader nodig is.

Verwijderd

[...]

En die off line maps of geotracking apps kan je niet op een tablet zetten? :+
Lijkt me bijvoorbeeld erg leuk voor op vakantie en dergelijke. Een tablet is groter en zie je details dus beter.
Voor mij zou het een grote pré zijn voor de Xoom, mocht een Tab 10.1 WiFi only geen GPS zou hebben.
Of heb je een iPad WiFi zonder GPS :o
Een collega kwam hier pas achter toen hij TomTom starte op z'n iPad WiFi only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 21:51:
Mooie tijden:
De Xoom komt naar Europa
komt in een WiFi versie
en de prijs is netjes!

Nog even de eerste ervaringen nog afwachten,
kijken wat de Tab 10.1 gaat doen,
maar zo te zien: All systems go! :)
Specificaties van de Xoom zijn stuk beter dan de 10.1 van Samsung.

De Samsung 10.1 heeft geen mini USB en geen extra card slot wat wat mij betreft enorme missers zijn..

Denk bijna zeker dat ik voor de Xoom ga zodra deze verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43

Wurtul

simon says.....

Bovenstaande link naar de Xoom Manual van bobwarley lijkt niet meer te werken.
Na enig google speurwerk heb ik een nieuwe link gevonden:
https://supportforums.motorola.com/message/326263?tstart=0

Succes met lezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Wurtul schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:17:
Bovenstaande link naar de Xoom Manual van bobwarley lijkt niet meer te werken.
Na enig google speurwerk heb ik een nieuwe link gevonden:
https://supportforums.motorola.com/message/326263?tstart=0

Succes met lezen :9
Werkt ook (hier?) niet.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xoom met accessoire prijzen:
http://www.bestbuy.com/si...usc=All+Categories&ks=960

Available Thursday, February 24, in Best Buy stores:
http://www.bestbuy.com/si...6.c?id=pcmcat233400050016
.
.
.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
En ook de Xoom zal voorlopig geen Flash hebben. :D

Aangezien ik aanneem dat deze support er in Android 3 dus helemaal nog niet inzit, dan zullen de andere tablets dit waarschijnlijk ook niet hebben. Adobe zal snel iets moeten ondernemen (zoals gewoon de software klaar hebben als Android 3 gereleased wordt) als ze Flash willen bewaren als webstandaard....

[ Voor 8% gewijzigd door Roamor op 21-02-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Ugh. Toch minder dat hij launched zonder dat alles ook daadwerkelijk aanwezig is waar mee werd geadverteerd. Maar goed, ik was toch van plan de Ipad 2 af te wachten. Ik hoop dat tegen die tijd deze "feature" ook geactiveerd is gezien tegen die tijd hij waarschijnlijk ook pas in Nederland te verkrijgen is.

[ Voor 14% gewijzigd door Lukin op 21-02-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Roamor schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:59:
En ook de Xoom zal voorlopig geen Flash hebben. :D

Aangezien ik aanneem dat deze support er in Android 3 dus helemaal nog niet inzit, dan zullen de andere tablets dit waarschijnlijk ook niet hebben. Adobe zal snel iets moeten ondernemen (zoals gewoon de software klaar hebben als Android 3 gereleased wordt) als ze Flash willen bewaren als webstandaard....
Tsja, officieel heeft mijn Archos 70 ook nog steeds geen Flash en toch heb ik al genoeg Flash sites bezocht waarbij ik de Flash elementen had draaien. Geen idee of er API's gewijzigd zijn, maar als ik een Xoom zou hebben zou ik gewoon een Flash APK opzoeken en testen. Op die manier heb ik het nu op mijn Archos 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
[...]

route 66 en co voor navigatie , heel handig mis ik momenteel op mijn ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Ik vind het zelf erg vervelend dat je de Xoom niet met USB kan opladen, maar er een speciale oplader bij krijgt. Zeker ook vervelend als je hem uit de VS haalt.

Ik wil sowieso pas eind april/begin mei een tablet kopen dus ik zie wel hoe de concurrenten het van de Xoom doen, zoals een iPad2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-08 19:35
Zolang Apple vasthoudt aan iTunes komt er bij mij geen iPad in huis, dan mag dat ding nog zo goed zijn als alle andere tablets samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07 22:36
Begrijp ik nou goed dat de WiFi only versie van de Xoom pas later uitkomt in de VS? Ik ga er begin maart heen, had graag een Xoom meegenomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
chainzz schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:39:
Begrijp ik nou goed dat de WiFi only versie van de Xoom pas later uitkomt in de VS? Ik ga er begin maart heen, had graag een Xoom meegenomen....
Ja, dat begrijp je goed. Wanneer dat precies zal zijn is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Groot vermoeden dat Motorola dus moet wachten met Flash totdat Adobe klaar is met testen. Voor de mensen met lef en binnenkort een Xoom is er nog een andere mogelijkheid: http://phandroid.com/2011...ra-2-leaked-apk-surfaces/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Supremo schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:49:
Groot vermoeden dat Motorola dus moet wachten met Flash totdat Adobe klaar is met testen. Voor de mensen met lef en binnenkort een Xoom is er nog een andere mogelijkheid: http://phandroid.com/2011...ra-2-leaked-apk-surfaces/
Er is een andere theorie: Motorola wil positieve reviews van de Xoom @ launch. Flash kan het laden van websites vertragen (tov de iPad die geen Flash content inlaadt) én de accu duur verminderen. Vandaar dat Motorola reviews liever ziet zonder Flash - voor een eerlijker vergelijk met de iPad om de genoemde 2 redenen (laadtijden / accuduur).

- en dat ze daarom pas later Flash gaan leveren

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ik lees hier ook maar even mee. Ik wil er namelijk een aanschaffen tenzij er zeer snel een betere komt/de reviews erg tegenvallen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:20:
Er is een andere theorie: Motorola wil positieve reviews van de Xoom @ launch. Flash kan het laden van websites vertragen (tov de iPad die geen Flash content inlaadt) én de accu duur verminderen. Vandaar dat Motorola reviews liever ziet zonder Flash - voor een eerlijker vergelijk met de iPad om de genoemde 2 redenen (laadtijden / accuduur).
Niet heel erg ondenkbaar, eerlijk gezegd. Eerst zo launchen (eventueel met de belofte dat Flash komt) en dan rap een update uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik dacht dat er een SD Card reader in zat? Maar dat bleek niet uit deze video...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Onder de backplate dacht ik?

Trouwens, wat zijn die accessoires duur. :X

[ Voor 46% gewijzigd door ArmouredSPony op 22-02-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Waarom nu weer 2 logo's over de verder strakke voorkant? Motorola is nog tot daar aan toe, maar Verizon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi ding :) De logo's vind ik inderdaad niet ideaal (Motorola mag uiteraard) en de grijze balk met de camera achterop vind ik ook net-niet strak, maar overall doet het qua uiterlijk in ieder geval niet veel onder voor de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
ik wil hem zeker hebben. hopelijk heeft de wifi-only niet 2 logo's, dat zou het nog toffer maken. oh en ik ben benieuwd naar rooten en bootloading; daar heeft motorola niet zo'n goede naam mee, maar is een grote plus voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
kaesve schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 00:05:
ik wil hem zeker hebben. hopelijk heeft de wifi-only niet 2 logo's, dat zou het nog toffer maken. oh en ik ben benieuwd naar rooten en bootloading; daar heeft motorola niet zo'n goede naam mee, maar is een grote plus voor mij.
Dan is er goed nieuws voor je:
http://www.engadget.com/2...om-bootloader-unlockable/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:20:
[...]

- en dat ze daarom pas later Flash gaan leveren
Lijkt me onzin. Volgens mij staat Flash onder Android standaard op on-demand mode, dus helemaal geen vertraging met het laden van websites. Wanneer je een specifieke build van Flash maakt, dan moet het eerst langs Adobe voor een test. Dat is een feit. Die andere theorie lijkt me meer FUD van Apple fangirls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 20:38
Supremo schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:00:
[...]

Lijkt me onzin. Volgens mij staat Flash onder Android standaard op on-demand mode, dus helemaal geen vertraging met het laden van websites. Wanneer je een specifieke build van Flash maakt, dan moet het eerst langs Adobe voor een test. Dat is een feit. Die andere theorie lijkt me meer FUD van Apple fangirls.
Dit dus, zowel de POV mobii als Advent vega (uiteindelijk wel zelfde apparaat natuurlijk) werden ook geleverd zonder flash omdat dit eerst door de verificatie van adobe moest komen...

Hoewel het aan de andere kant wel weer apart is dat ze niet hebben gezorgd dat dit gebeurd is voordat de xoom uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Nog een

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Ziet er toch wel erg mooi uit zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:01
Roamor schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 23:01:
Waarom nu weer 2 logo's over de verder strakke voorkant? Motorola is nog tot daar aan toe, maar Verizon?
Verizon is toch een telecombedrijf waarmee je een data abbo moet afsluiten daar? Hier zal dat logo niet komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Ik wil zo graag zo'n Xoom .. Maar eer dat die in België beschikbaar zal zijn :(

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
vergelijking met de ipad

[ Voor 101% gewijzigd door JarlSX op 24-02-2011 00:51 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

• Koen87
De Engadget review van de Xoom. Het apperaat is super, alleen Honeycomb is buggy zeggen ze :) en nog te weinig Native apps :)

• Peetke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 07:30
Ook een review van Anantech:
http://www.anandtech.com/...-honeycomb-tablet-arrives

Ze komen ongeveer tot dezelfde conclusie: hardware is goed, software nog ruwe kanten.

• m0ridin
Op zich niet super verrassend... Bij zo'n eerste versie (en een eerste tablet met die eerste versie) kun je nog wel wat imperfecties verwachten. Hopelijk is een en ander eenvoudig op te lossen met een update.

Het ziet er in ieder geval wel heel veelbelovend uit, fijne gebruikservaring gecombineerd met ruime mogelijkheden. Nu eens afwachten wat de iPad2 gaat brengen, maar dit zou heel goed de opvolger van mn POV mobii kunnen worden.

Hoewel prijs icm de toch niet zo super kwaliteit van het scherm wel een minpuntje is.

• Roamor
  • Niet online
Opvallend dat de iPad ondanks zijn kleinere scherm veel groter is dan de Xoom. En over die reviews; je kunt het beter zo hebben (hardware beter dan de software) dan andersom. Nu zijn de minpunten nog een relatieve easy fix; met hardware zou je simpelweg een cyclus moeten wachten.

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Roamor schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:16:
Opvallend dat de iPad ondanks zijn kleinere scherm veel groter is dan de Xoom. En over die reviews; je kunt het beter zo hebben (hardware beter dan de software) dan andersom. Nu zijn de minpunten nog een relatieve easy fix; met hardware zou je simpelweg een cyclus moeten wachten.
Verhouding (16:10 ipv 4:3) en dunnere bevel. Maar het staat wel meteen een stuk moderner en mooier naar mijn mening.
Voor het eerst wordt ik ook enthousiast over een tablet.

Ik denk ook dat het softwarematig wel goed komt, zoals in review te lezen is kan het inderdaad zo zijn dat het een beetje gerushed is. Ik neem aan dat motorola niet tussen een update zit en je net zoals bij de nexus de update meteen van google kan halen? Zo ja, dan zijn de "problemen" denk ik vrij snel opgelost...

[ Voor 21% gewijzigd door Fly-guy op 24-02-2011 12:54 ]

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Roamor schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:16:
Qua scherm diagonaal is de iPad wat minder lang, maar dat betekent niet dat het totale schermoppervlakte kleiner is. Ik heb het niet uitgerekend maar het scheelt niet veel tussen de twee.

Ik ben erg benieuwd wat Android over 1-2 jaar te bieden heeft. Dan wordt het tijd voor mij om m'n "thin and light" notebook te vervangen voor (hoogstwaarschijnlijk) een tablet.

[ Voor 13% gewijzigd door lordMocro op 24-02-2011 13:05 ]

• caoim
Tegen dat de Xoom hier (Europa) beschikbaar is zal de software hopelijk nog beter zijn dan dat ze nu al is. Komt wel goed.

• abusimbal
Een aantal reviews gelezen tot nu toe. Lijkt er inderdaad op dat alles gepushed is om zo snel mogelijk uit te komen. Maar is met software update op te lossen. Verwacht ook dat als hij hier bij ons leverbaar is er een update is.

Negatieve punten die ik zie op dit moment:
- Niet zo geweldig scherm, zeker voor de prijs
- Nog geen support micro-SD (bij eerst volgende update, maar wanneer is dat ?? )
- Nog veel crashes in de software

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Het enigste negatieve punt waar wij mee te maken krijgen zodra de Xoom hier uit komt zal '- Niet zo geweldig scherm, zeker voor de prijs' zijn. Misschien kun je dit verder toelichten? Volgens mij is die van de Xoom ongeveer gelijk aan die van de iPad.

• Alexander6501
Browser Xoom vs iPad:

Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/graphs/graph4191/35560.pngAfbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/graphs/graph4191/35553.pngAfbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/graphs/graph4191/35556.pngAfbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/reviews/gadgets/Motorola/Xoom/acid3_sm.jpg

:9~ :9~ :9~

• abusimbal
drumstickNL schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:07:
Het enigste negatieve punt waar wij mee te maken krijgen zodra de Xoom hier uit komt zal '- Niet zo geweldig scherm, zeker voor de prijs' zijn. Misschien kun je dit verder toelichten? Volgens mij is die van de Xoom ongeveer gelijk aan die van de iPad.
Lees de review van Anandtech
http://www.anandtech.com/...neycomb-tablet-arrives/15
The screen isn’t terrible but it’s not the most impressive thing around, which is about the only complaint I have regarding the hardware. Had this been a $499 tablet I wouldn’t be too concerned but we’re talking about $800 here - I’d expect a better quality display at this price point, especially considering the price premium is really for 32GB of cheap NAND and smartphone hardware. I appreciate that we have a higher-than-iPad resolution, but I also want a higher-than-iPad contrast ratio.

• MrBlueEyes
Xoom klinkt zeker goed! mooie specs en Android 3.0 ziet er prachtig uit.

Ik weet niet of je het merkt dat het beeldscherm wat minder is, misschien alleen als je er een iPad naast legt.

Verder moeten ze wel snel met een software update komen, als native apps zelfs regelmatig crashen. En natuurlijk zodat je de microSD aansluiting kan gebruiken.

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53
Ik heb nu een ipad, maar wil eigenlijk over naar Android. Ten eerste, omdat ik mijn HD2 nu draaien op Gingerbread draai en de openheid van Android me erg goed bevalt. Itunes vind ik niet prettig werken en bovendien ziet het er naar uit dat Apple alleen maar meer macht wil uitoefenen (nieuwe regels voor abonnementen door de app store als meest recente voorbeeld).
Bovendien is films en series kijken een van mijn hoofdactiviteiten op de ipad en daarvoor is een widescreen beter. Ik zit nu nog in de VS en heb dus Hulu en Netflix op de ipad, maar binnenkort weer in Nl, waardoor ik dus weer afhankelijk ben van losse bestanden. Mijn hoop was dat ik films en series als mkv bestanden gewoon naar de Xoom kon slepen. MicroSD (had gehoopt op regular SD) moet nog komen, maar volgens mij biedt het ingebouwde geheugen ook niet ondersteuning voor bestanden tot 7 gieg (gemiddeld formaat voor een film backup op mijn home server). Weet iemand hier meer over? Denk dat series sowieso wel lukken, omdat die bestanden vaak 1.5 gieg max zijn.
De software bugs maak ik me niet zo'n zorgen over. Google fixed dat wel, met name omdat de Xoom dus unlockable lijkt en XDA zich er vast mee gaat bemoeien. Apps komen ook wel. De Android app store voor telefoons groeit nu sneller dan die van Apple. Micro usb chargen was handig geweest, maar moet nu ook altijd de propietary cable van Apple bij me dragen. Het scherm moet ik vanmiddag maar eens in de lokale Best Buy gaan bekijken.
De Samsung 10.1 lijkt ook een goede kandidaat, maar geen HDMI uit en geen microSD volgens mij. We zullen zien, de wifi only versie is er toch nog niet.

• Roamor
  • Niet online
AgeOfPanic schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:06:
Mijn hoop was dat ik films en series als mkv bestanden gewoon naar de Xoom kon slepen. MicroSD (had gehoopt op regular SD) moet nog komen, maar volgens mij biedt het ingebouwde geheugen ook niet ondersteuning voor bestanden tot 7 gieg (gemiddeld formaat voor een film backup op mijn home server). Weet iemand hier meer over? Denk dat series sowieso wel lukken, omdat die bestanden vaak 1.5 gieg max zijn.
Waarschijnlijk omdat MicroSD kaartjes standaard als FAT32 geformatteerd zijn; vandaar dat 7GB bestanden er niet op kunnen. Dit is simpel te verhelpen door ze bijvoorbeeld als NTFS te formatteren. Intern gebruikt Android YAFFS; geenidee of daar nog veranderingen in aantocht zullen zijn.

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:01
http://www.ubergizmo.com/...vation-fee-motorola-xoom/

Mensen in usa zijn niet meer verplicht om 1 maand n data abbo te nemen bij Verizon om hun 3g tablet te activeren.

Verwijderd

Topicstarter
nog wat belangrijke reviews

[slashgear] http://www.slashgear.com/android-honeycomb-review-23135550/
[boygeniusreport] http://www.bgr.com/2011/02/23/motorola-xoom-review/
[cnet] http://reviews.cnet.com/t...34468548.html#reviewPage1
[Robert Scoble] http://scobleizer.com/201...-review-of-motorola-xoom/
[Wired] http://www.wired.com/reviews/2011/02/motorola-xoom/all/1

Vooral interessant is die van Scoble. Hij is echte iPad fan, en geeft nu z'n mening over de Xoom

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 19:58 ]

• Roamor
  • Niet online
Leuke reviews idd.

Waar ik zelf nog wel bang voor ben; hoe makkelijk kun je je Google Accounts gescheiden houden? De laatste tijd zit ik erg veel te kloten om mijn Youtube/Gmail accounts gescheiden te kunnen houden; iets wat helaas steeds moeilijker lijkt.

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ik wil er wel eigenlijk eentje nu uit de VS over laten vliegen. Iemand idee of dat mogelijk is?

• Koen87
drumstickNL schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:15:
Ik wil er wel eigenlijk eentje nu uit de VS over laten vliegen. Iemand idee of dat mogelijk is?
www.bonvu.com die regelen alles voor je :) je hoeft ze alleen te betalen :)
Zo heb ik me nexus one gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Bedankt. :) Hmm, BestBuy is "In Store Only' :{ Nu moet ik even bekijken wat er allemaal bij komt. Stroomkabel is ook anders toch?

[ Voor 47% gewijzigd door ArmouredSPony op 25-02-2011 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Van de bestbuy site: Shipping to a U.S. mailing address?
International orders are intended for use in the U.S., and it is assumed that products will be used in the U.S.*
Best Buy does not ship to known freight forwarders, and orders to such will be canceled.
Tax manifestos and sale tax refunds are not available for these orders.

Wtf, willen die lui geen producten verkopen ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

AgeOfPanic schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:06:
Ik heb nu een ipad, maar wil eigenlijk over naar Android. Ten eerste, omdat ik mijn HD2 nu draaien op Gingerbread draai en de openheid van Android me erg goed bevalt. Itunes vind ik niet prettig werken en bovendien ziet het er naar uit dat Apple alleen maar meer macht wil uitoefenen (nieuwe regels voor abonnementen door de app store als meest recente voorbeeld).
Bovendien is films en series kijken een van mijn hoofdactiviteiten op de ipad en daarvoor is een widescreen beter. Ik zit nu nog in de VS en heb dus Hulu en Netflix op de ipad, maar binnenkort weer in Nl, waardoor ik dus weer afhankelijk ben van losse bestanden. Mijn hoop was dat ik films en series als mkv bestanden gewoon naar de Xoom kon slepen. MicroSD (had gehoopt op regular SD) moet nog komen, maar volgens mij biedt het ingebouwde geheugen ook niet ondersteuning voor bestanden tot 7 gieg (gemiddeld formaat voor een film backup op mijn home server). Weet iemand hier meer over? Denk dat series sowieso wel lukken, omdat die bestanden vaak 1.5 gieg max zijn.
De software bugs maak ik me niet zo'n zorgen over. Google fixed dat wel, met name omdat de Xoom dus unlockable lijkt en XDA zich er vast mee gaat bemoeien. Apps komen ook wel. De Android app store voor telefoons groeit nu sneller dan die van Apple. Micro usb chargen was handig geweest, maar moet nu ook altijd de propietary cable van Apple bij me dragen. Het scherm moet ik vanmiddag maar eens in de lokale Best Buy gaan bekijken.
De Samsung 10.1 lijkt ook een goede kandidaat, maar geen HDMI uit en geen microSD volgens mij. We zullen zien, de wifi only versie is er toch nog niet.
Zeg kun jij geen Xoom opsturen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toevallig in de VS voor mijn studie en volg het topic over de xoom al een tijdje. Ik ben vanmiddag dan ook meteen even naar een Best buy gegaan om te zien hoe het er uit zag. Voor zover ik er in de winkel even mee heb kunnen spelen lijkt het een mooi speeltje te zijn. Ik vond het scherm helemaal niet slecht en was er eigenlijk wel behoorlijk goed over te spreken, het scherm was mooi helder en het afspelen van filmpjes zag er erg mooi uit. Softwarematig valt er inderdaad nog wel wat te verbeteren. In de korte tijd dat ik er mee gespeeld heb werd het toetsenbord namelijk al een keer slecht weergegeven(lees zwart vlak waar de toetsen weergeven hadden moeten worden). Verder heb ik de xoom niet echt kunnen testen, omdat je voor bijna alles ingelogd moet zijn met een google-account. Daarnaast viel het me op dat ik de tablet toch wel redelijk zwaar vond. De xoom was al uitverkocht in de winkel waar ik was hoewel ze er ook maar 5 geleverd hadden gekregen, voorlopig koop ik er waarschijnlijk nog niet 1 omdat ik $799 dollar toch wel behoorlijk veel vind voor een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

~580 euro is op zich niet eens zó heel veel meer dan een high-end smartphone, maar een tablet is wel een puur luxeproduct (tenminste, dat zou het voor mij zijn) terwijl een smartphone wel degelijk je productiviteit verhoogt.

Ik wil graag een tablet hebben, maar dat vind ik op het moment toch nog echt te veel geld. Eerlijk gezegd vind ik high-end smartphones ook gewoon te duur, maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt in verhouding met smartphones en omdat ik hem in de VS kan kopen valt het op zich nog wel mee, maar vergeet niet dat de genoemde prijs exclusief belasting is, hoewel de belastingen hier ook maar een schijntje zijn van die in NL. Er komt dus nog 6,25% overheen en dan kom je op $848,93, wat met de huidige koers ongeveer 615 euro is. Ik moet zeggen het is moeilijk om me te bedwingen 8)7 , maar ik wacht nog even tot de concurrentie ook hun tablets uitbrengen, in de hoop dat de prijzen dan een beetje gaan dalen en de koers dan nog net zo gunstig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@eelke: gewoon wachten op de WiFi-only versie, die wordt goedkoper.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2011 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 07:01:
@eelke: gewoon wachten op de WiFi-only versie, die wordt goedkoper.
Is daar al een release datum van bekend?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Afgelopen nacht heeft Motorola een 25% korting actie op de XOOM gehad. Hoewel de code nu niet meer geldig is, geeft het toch aan dat er nog flinke rek in de prijs zit en dat we naar de verloop van tijd de WiFi only versie voor €500 zouden mogen halen... Can't wait! Google en Motorola zijn er echt mee bezig om dit een succes te maken!
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste