MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Jammer, ben wel benieuwd. Inmiddels op 762 waarvan 751 verschillendeSinergyX schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:09:
Inderdaad, lijkt erop dat ze dat tijdelijk hebben uitgezet ofzo, ook die %-used van de gebruikers staat ook uit.
Ik heb anders een No Stripe bij de used car dealer gekocht.SinergyX schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:51:
Niet zo zeer een fout, die wagen bestaat echt 2x. In occasions kan je enkel de Ford GT kopen, en via licence gold (IC dacht ik) krijg je de (no stripe) versie.
Heb er nu twee in mijn bezit.
Zelf nog maar eens bezig geweest met het dreamcar championship, minolta is volledige overkill, indy had ik tot plaats 4 alles op een ronde gezet..... la sarthe was nat en inderdaad begonnen de andere op slicks zelf gelukkig zo slim geweest om regenbanden te monteren en won dus ook erg makkelijk. Kon het helaas niet helemaal afmaken omdat ik weg moest, net verkeken in de tijd.
Blijft een prachtig spel! En nog eens ik geef toe b-spec is toch wel leuk:)
Edit: wat zal morgen brengen kwa specials...? hopelijk een beetje moeilijke interessante races.
Edit 2 :micheal schumacher "
"Tijdens zijn loopbaan heeft Michael van tijd tot tijd last van 'simulator sickness'. Dit heeft gevolgen voor de tijd die hij kan doorbrengen in de simulator", zo luidde het statement van Mercedes. "Michael heeft geen nadelen ondervonden want in samenwerking met zijn engineers was zijn simulatiewerk doeltreffend."
Technologie
Mercedes gaf wel toe dat de hinder, die Schumacher ondervindt, wordt vergroot omdat de simulatortechnologie van de Duitse renstal minder verfijnd is dan die van de concurrentie.
Kan me er wel iets van voorstellen, maar toch.
[ Voor 26% gewijzigd door Daniel_Elessar op 26-01-2011 20:55 ]
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Kan interessant zijn, bevestiging dat de seizoens events weekelijks blijven, GT Drivers Club en misschien extra Special Events.
Verwijderd
Goed nieuws, volgens mij wekelijks dus zo een 300k experience. Als je ze elke week doet ben je over een half jaar ofzo wel level 40 ooit (zonder al te veel te hoeven grinden).Unbreukable schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:23:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=170020
Kan interessant zijn, bevestiging dat de seizoens events weekelijks blijven, GT Drivers Club en misschien extra Special Events.
Twee vraagjes. Slipherstel aan op de controller, zorgt dat er altijd voor dat je dan sneller bent? Maw, als ie aan staat heb je er dan altijd voordeel mee?
En de wasbeurt. Die voegt toch helemaal niks toe? Als ik hem in de wasstraat zet zie ik meestal geen verschil tussen before and after... Soms zie ik tijdens een race zwarte plekken en de volgende race zijn ze zonder wasbeurt alweer verdwenen
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik heb het met de Alfa 155 gedaan.
De snelste (maar ja ze zijn vandaag weg denk ik) is de Astra. Het leukste rijden is de BMW. Maar de BMW is geen DTM auto.Dr. Strangelove schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:41:
Welke van die DTM bakken in de online occasions is de beste koop qua prestaties? Ik vind de Audi's wel leuk maar de BMW schijnt het best te rijden? Moet even een miljoen stuk slaan om de seasonal te halen...
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 27-01-2011 06:21 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Clubman Stage Route 5 - Suzuki Cappuccino (EA21R) 150 credit/20k exp
Tsukuba Circuit - Mazda Roadster RS (NC) 300k credit/50k exp
Trial Mountain Circuit - Nissan Skyline Sedan 350GT Type SP 550k credit/70k exp
Monza - Ferrari 430 Scuderia 1 million credit/90k exp
Indy Road Course - Any Corvette 1.5 million credit/120k exp
Online Car Lot:
Corvette GRAND SPORT (C4) '96
Corvette Z06(C5) '00
Corvette Stingray L46 350(C3) '69
Corvette ZR-1(C4) '90
Corvette Coupe(C2) '63
Corvette Convertible(C1) '54
Gran Turismo Skyline GT-R (Pace) '01
TVR Cerbera Speed 12 '00
Lancia Stratos '73
Formula Gran Turismo
Sauber Mercedes C9 Race Car '89
Bentley Speed 8 Race Car '03
Oeps. Hoe kan je dan het makkelijkst aan een auto komen na vandaag voor die seasonal? De race zelf is beschikbaar tot 3 februari. Hoe laat veranderen de auto's in de online car lot?JoepW schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 06:21:
[...]
De snelste (maar ja ze zijn vandaag weg denk ik) is de Astra. Het leukste rijden is de BMW. Maar de BMW is geen DTM auto.
JoepW schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 07:18:
New Seasonal Events:
Clubman Stage Route 5 - Suzuki Cappuccino (EA21R) 150 credit/20k exp
Tsukuba Circuit - Mazda Roadster RS (NC) 300k credit/50k exp
Trial Mountain Circuit - Nissan Skyline Sedan 350GT Type SP 550k credit/70k exp
Monza - Ferrari 430 Scuderia 1 million credit/90k exp

Ah 2 van de 5 benodigde auto's heb ik iig al
Was gister trouwens een beetje op Monza(wet) aan het touren en ik hoop dat ze nog wel een update doen qua regen, want het is geen gezicht dat de regen met bakken langs je ramen glijd en dat je vervolgens op de camera's buiten de auto een hele mooie droge auto ziet.

Tijdens het racen kan ik me hier niet aan storen daar ik toch waar mogelijk cockpit view gebruik.
Tja de normale used car lot.Dr. Strangelove schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:31:
Oeps. Hoe kan je dan het makkelijkst aan een auto komen na vandaag voor die seasonal? De race zelf is beschikbaar tot 3 februari. Hoe laat veranderen de auto's in de online car lot?
[ Voor 15% gewijzigd door Flex0r op 27-01-2011 08:56 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
In de online dealer 1 keer per week, tegelijk met nieuwe events. De used car dealer krijgt na elke race/events/license etc. 6 nieuwe wagens.Dr. Strangelove schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:31:
[...]
Oeps. Hoe kan je dan het makkelijkst aan een auto komen na vandaag voor die seasonal? De race zelf is beschikbaar tot 3 februari. Hoe laat veranderen de auto's in de online car lot?
Heb ik ook 1x gezien.. bug misschien?Unbreukable schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:47:
Heeft iemand een idee waarom bij B-Spec dat blauwe voortgangslijntje in de live timing soms onder de sectortijden staat en soms erboven?
PSN: jannvsdvinvs
Haha gekkenhuis, net als vorige week met de DTM-ers dit weekend net de Bentley en de Sauber gekregen... Ze doen het erom!!!JoepW schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 07:18:
Online Car Lot:
Corvette GRAND SPORT (C4) '96
Corvette Z06(C5) '00
Corvette Stingray L46 350(C3) '69
Corvette ZR-1(C4) '90
Corvette Coupe(C2) '63
Corvette Convertible(C1) '54
Gran Turismo Skyline GT-R (Pace) '01
TVR Cerbera Speed 12 '00
Lancia Stratos '73
Formula Gran Turismo
Sauber Mercedes C9 Race Car '89
Bentley Speed 8 Race Car '03
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Da's mooi balen dan, dat wordt dus de komende avond veel de used car dealer checken. GrrrrSander H schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:10:
[...]
In de online dealer 1 keer per week, tegelijk met nieuwe events. De used car dealer krijgt na elke race/events/license etc. 6 nieuwe wagens.
Is de online dealer al veranderd of is dat aangekondigd voor later vandaag?
[ Voor 9% gewijzigd door Dr. Strangelove op 27-01-2011 09:54 ]
Stoot net bij het loshalen van mijn pedalen tegen de hoofdschakelaar van mijn stekkerblok. Hoor ik alles ineens uitgaan.... En dat terwijl de PS3 net vanaf 23:00 uur tot 8:30 uur had staan auto grinden in A-spec. Da's dus zo'n 8 mio Cr. naar de knoppen.
Voor deze mag je gewoon je ZR-1 RM gebruiken.JoepW schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 07:18:
New Seasonal Events:
Die Lexus concept bij de gewone premiums dealer mag ook bij DTM meeracen.Dr. Strangelove schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:31:
[...]
Komt het trouwens vaker voor dat de B-speccer zonder te tanken met een (tot in het rood) lege tank de pits uitrijdt? Hij ging meteen de volgende ronde terug, kreeg WEER nieuwe banden en deze keer wel de tank vol...
[ Voor 22% gewijzigd door Verstekbakker op 27-01-2011 10:15 ]
Verwijderd
Maar die C9 moet ik nog hebben!!! Vandaag word mijn nieuwe G27 afgeleverd dus die kunnen we mooi even gaan testen.
Hoe grind je dat dan? Hij saved toch tussen races? En hoe start je die races automatisch dan 's nachts?JoepW schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:57:
@#&%@&#$^@#*&^
Stoot net bij het loshalen van mijn pedalen tegen de hoofdschakelaar van mijn stekkerblok. Hoor ik alles ineens uitgaan.... En dat terwijl de PS3 net vanaf 23:00 uur tot 8:30 uur had staan auto grinden in A-spec. Da's dus zo'n 8 mio Cr. naar de knoppen.
Speel dit spel al 13 jaar maar voel me een ontzettende n00b met GT5
Dat scheelt dan weersuperbassie schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:13:
[...]
Voor deze mag je gewoon je ZR-1 RM gebruiken.
Ben volgens mij redelijk platzak dus zal eerst die met de Corvette moeten doen om een F430 Scuderia te kunnen kopen
Met plakband en elastiekjes om je controller en en toetsenbord waarop de enter toets ingedrukt blijft... ofzo... vind het zelf een beetje lame, dus mij zal je het niet zien doen.Sander H schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:22:
Ben ook wel benieuwd hoe dat auto-grinden in Aspec werkt..
CorrectUnbreukable schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:43:
Met plakband en elastiekjes om je controller en en toetsenbord waarop de enter toets ingedrukt blijft...
Wat ik lame vind is 100000000x dezelfde race moeten rijden of 9 uur achter je PS3 zitten zonder te kunnen saven.Unbreukable schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:43:
......vind het zelf een beetje lame, dus mij zal je het niet zien doen.

Dit is de ultieme oplossing om verlost te worden van die saaie A-spec races voor de Cr..
Nu kan ik me concentreren op on-line racen.
[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 27-01-2011 10:57 ]
Ok, gaat mij ook wel een beetje verUnbreukable schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:43:
[...]
Met plakband en elastiekjes om je controller en en toetsenbord waarop de enter toets ingedrukt blijft... ofzo... vind het zelf een beetje lame, dus mij zal je het niet zien doen.
Ik heb er nu 3 van lvl38 en 3 van lvl39.
Vraag me af hoe ver ze kunnen komen, of dat ze bv pas stoppen met groeien als ze hun hoogtepunt in de carriere bereikt hebben (wat me een beetje onlogisch lijkt omdat ze wel gewoon xp blijven verdienen).
Wat ik wel nog steeds frappant vind aan B-spec is dat er bandenrestricties zijn, terwijl je in A-spec vrijwel altijd het voordeel hebt van de vrije keuze.
Anyway, het Dreamcar Championship werkt lekker!!
Sinds gisteren alweer 4,5miljoen verdiend
Stukken beter dan de 24-uurs races...
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2011 11:18 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is inderdaad ook lame, dus linksom is lame en rechtsom is ook lame... damn GT5!JoepW schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:55:
[...]
Correct
[...]
Wat ik lame vind is 100000000x dezelfde race moeten rijden of 9 uur achter je PS3 zitten zonder te kunnen saven.![]()
Dit is de ultieme oplossing om verlost te worden van die saaie A-spec races voor de Cr..
Nu kan ik me concentreren op on-line racen.
Wat ook lame is (#seasonevents) WEER MET EEN ROADSTER OVER TSUKUBA RIJDEN!!! Dat zit er echt te vaak in, in A-Spec ook al 2x, waarvan 1x zelfs 4 uur...
[ Voor 13% gewijzigd door Unbreukable op 27-01-2011 11:30 ]
is er ook iemand die alles goud met controller haalt ?
maar niet dat ik met controller probeer en het blijkt alleen met stuur haalbaar
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
zijn ze echt weg? ik dacht dat er wel gesaved werd tussendoor, maar dat valt dus tegen. nouja 1 voordeel: je hoeft in ieder geval geen olie te verversen van je X1 vandaagJoepW schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:57:
@#&%@&#$^@#*&^
succes met je sensor, hoop dat je reserveding gewoon goed werkt.
ik ga vanavond maar even 9 mil credits uitgeven aan die sauber en die bentley, hebbe hebbe
en daarna even de seasonals doorscheuren, ik heb geloof ik 4 van de 5 autos al
ik autogrind ook sinds een paar dagen, en het maakt je collectie dure racewagens uitbreiden een stuk eenvoudiger. maar ik gebruik geen plakband en elastiekjes, ik leg wat oude harde schijven op mn gaspedaal, trek de voeding uit mn stuur en zet dat onder een kleine hoek naar rechts. verder een usb toetsenbordje met een gewichtje (ook een oude schijf) op de entertoets en gaan met die banaan. het toetsenbord is nodig omdat het gaspedaal alleen in de menus werkt als je em loslaat en weer indrukt.Sander H schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:03:
[...]
Ok, gaat mij ook wel een beetje verMaar het toetsenbord is toch niet nodig als je hem met je pedaal laat grinden? Dat is ook continue is de menus
overigens rij ik like the wind met mn auto-a-spec, met de controller kan je daarvoor het stuur niet precies genoeg instellen geloof ik.
[ Voor 40% gewijzigd door rlKoekie op 27-01-2011 11:36 ]
Check de OP.jenpet schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:30:
is er ook iemand die alles goud met controller haalt ?ik heb het spel dan net een halve week dus moet zeker ook nog veel leren
Die die-hards zijn er zeker wel!
Ja, zelf met controller is dat echt wel haalbaarjenpet schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:30:
Gister B license begonnen maar krijg ze echt niet allemaal op goudheb wel license gehaald maar veel bronse..
is er ook iemand die alles goud met controller haalt ?ik heb het spel dan net een halve week dus moet zeker ook nog veel leren
Ook Specials zijn allemaal op goud te halen met controller... Ik moet alleen die 8C @ Grand Tour Special nog van zilver op goud zetten, maar dat gaat me dit weekend vast lukken
Of is dit puur een persoon kwestie die persee alles op goud wil hebben
Wat ik begrijp gaat het puur om de license dus hoe maakt niks uit.
Correct me if i'm wrong
Controller is prima te doen. Gisteren was mijn rem van mijn pedalenset stuk en ik hostte een on-line race. Heb een paar keer meegereden met de controller en kwam toch redelijk mee. Ik miste wel wat precisie (race nooit met controller) maar oefening en routine helpt zeker.Dr. Quipers schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:35:
Ja, zelf met controller is dat echt wel haalbaarHeb ze ook alle 60 License op goud staan en race met de gewone Sixaxis controller
![]()
Ook Specials zijn allemaal op goud te halen met controller... Ik moet alleen die 8C @ Grand Tour Special nog van zilver op goud zetten, maar dat gaat me dit weekend vast lukken
Maar vanaf vandaag weer stuur en pedalen
You're right. Levert XP en Cr. op. Maar geen toegang tot verborgen dingen.jenpet schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:45:
Is er eigenlijk een groot verschil als je de license met bronze haalt of alles met goud ?
Of is dit puur een persoon kwestie die persee alles op goud wil hebben![]()
Wat ik begrijp gaat het puur om de license dus hoe maakt niks uit.
Correct me if i'm wrong
[ Voor 23% gewijzigd door JoepW op 27-01-2011 11:48 ]
Deze knul speelt met controllerjenpet schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:30:
Gister B license begonnen maar krijg ze echt niet allemaal op goudheb wel license gehaald maar veel bronse..

Ik moet er op dit moment nog vier. IC10, Laatste slalom test %#$@, s8 en s4.
Hij is dus zeker mogelijk met controller...
Trouwens iemand nog de ultieme tip voor die verrekte slalom. Heb er gister een uur op zitten freaken maar ik kom niet onder die 18.500
[ Voor 11% gewijzigd door MeagaShira op 27-01-2011 12:00 ]
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Auto's!!!jenpet schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:45:
Is er eigenlijk een groot verschil als je de license met bronze haalt of alles met goud ?
Met een rijbewijs op brons win je 1 auto, op zilver 2 en op goud 3.
En bij sommige rijbewijzen zijn de wagens die je krijgt voor alles goud wel de moeite waard.
Daarnaast is het natuurlijk ook een stukje zelfbevrediging om alles op goud te halen
[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2011 11:50 ]
Ik ben getrouwddvdkiwi schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:48:
Daarnaast is het natuurlijk ook een stukje zelfbevrediging om alles op goud te halen
Dat is mijn belangrijkste drijfveer voor "all gold"dvdkiwi schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:48:
[...]
denk dat ik bochten moet oefenen remmen op juiste moment
[ Voor 37% gewijzigd door Unbreukable op 27-01-2011 12:17 ]
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
De coureurs gaan niet verder dan Level 40. Heb m'n 1e B-spec coureur aan alle races mee laten doen en hij is nu level 40, terwijl ik bij totaal B-Spec op level 39 sta (vanavond 40 woohoooo.... ).dvdkiwi schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:17:
Iemand een idee tot welk level je B-speccies maximaal kunnen groeien?
Ik heb er nu 3 van lvl38 en 3 van lvl39.
Vraag me af hoe ver ze kunnen komen, of dat ze bv pas stoppen met groeien als ze hun hoogtepunt in de carriere bereikt hebben (wat me een beetje onlogisch lijkt omdat ze wel gewoon xp blijven verdienen).
Wat ik wel nog steeds frappant vind aan B-spec is dat er bandenrestricties zijn, terwijl je in A-spec vrijwel altijd het voordeel hebt van de vrije keuze.
Anyway, het Dreamcar Championship werkt lekker!!
Sinds gisteren alweer 4,5miljoen verdiend
Stukken beter dan de 24-uurs races...
Het rare is dat hij ongeveer 350 races gedaan heeft en z'n carriere balk op driekwart staat. De andere coureurs zijn bijna net zo ver in hun carriere met veel minder races.... Ook lopen zijn eigenschappen nu sterk terug maar de trofee heb ik nog niet gekregen.
[ Voor 3% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 27-01-2011 12:50 ]
Nope.MeagaShira schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:26:
heb je alles op stock gehaald..?
Heb jij de Vettel Chanllenge ook op goud met de controller?Dr. Quipers schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:35:
[...]
Ja, zelf met controller is dat echt wel haalbaarHeb ze ook alle 60 License op goud staan en race met de gewone Sixaxis controller
![]()
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Volgens mij zat er deze keer ook niet echt 1 tussen die stock te halen was, met die stock suzuki werd ik 8e dacht ik en met de stock nissan werd ik net geen 6e door je foutje, dus 7e geworden.superbassie schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:57:
[...]
Nope.Respect voor mensen die het wel kunnen, maar ik zet toch vaak andere bandjes eronder en eventueel een kleine PK-boost.
Fappen doen we niet van gt5 heurdvdkiwi schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:48:
[...]
En ik krijg die Corvette challenge NET niet voor mekaar
[ Voor 11% gewijzigd door Lampuhkap op 27-01-2011 13:37 ]
Krijg je met een Peugeot 908 HDi FAP in het spel heh....
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Haha nee... die heb ik nog niet unlockedStefie2010 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:01:
[...]
Heb jij de Vettel Chanllenge ook op goud met de controller?
Dat zal ook genoeg gevloek gaan opleveren in de huiskamer...

Je wil nie weten....Dr. Quipers schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:01:
[...]
Haha nee... die heb ik nog niet unlocked![]()
Dat zal ook genoeg gevloek gaan opleveren in de huiskamer...

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Er klopt dus af en toe echt geen moer van, op het moment dat ik finish komt de "uitslag" beeld. Ik finishte als eerst en dus mijn naam + tijd stonden boven aan. Onder mij stonden de tegenstanders met achter hun naam: NOG BEZIG. vervolgens komen ze 1 voor 1 binnen en komen er tijden achter hun naam, de tijden kloppen alleen de volgorde niet, diegene die bijvoorbeeld 3e werd (in tijd) stond 8e op de lijst... ok, zover raar maar niet een probleem. TOT DAT: ik ineens zie dat de rijders helemaal geen punten hebben gekregen adhv de plek waar zij zijn gefinished maar op basis van de volgorde die het spel waarschijnlijk leuker vind voor het kampioenshap! ECHT BELACHELIJK!!!
Laatste race, (ik sta 60 punten voor in het kampioenschap, net als de laatste keer toen ik uiteindelijk ook 2e werd) de race laadt, ik zie de startgrid en de wagens rijden rond, ik zie spray maar geen regen, dus conclusie, natte baan, geen regen, doe maar intermediate met veel downforce. Ik druk op start, HELE ^&@^&%@& BAAN GEWOON DROOG!!! Gevolg, ik kom niet voorruit op de rechte stukken maar vecht me naar voren. Laatste ronde lig ik eerste met die tegenstanders op niet meer dan een halve seconde, en in de chicane een paar honderd meter voor de finish krijg ik gewoon een beuk en knal op de bandenstapel.... weer 2e in de *&)(8&* FGT championship, en weer 3 uur naar de klote.
[ Voor 76% gewijzigd door Unbreukable op 27-01-2011 16:00 ]

Er zitten nog wat losse eindjes in het spel zullen we maar zeggen
De Vettel challenge is nog wel iets anders...ik kan gewoon niet finishen of ik zit 6 a 10 seconden boven de tijd van brons
Bij gebrek aan een X2010 mag hij met de Formula GT knallen, punt is wel dat hij zelfs met de juiste afstelling nooit hoger eindigt dan een elfde positie (in Like the Wind, Indy).
Toch pakt hij daarmee 39K credits en 2900 XP, en aangezien de race nog geen 5 minuten duurt levert dit per dag een slordige 11 miljoen pegels en dik 800K XP op.
Kan je mooi die Sauber en de Bentley bij de online dealer weghalen, of nog beter: vertrek voor 2 maanden naar Ibiza en bij terugkomst kun je het volledige GT5 wagenpark aanschaffen
Mijn B-Specerts hebben ook wel leuk namen inmiddels.
D. Patrick (De snelste vrouw op aarde)
X. XXXXXXXX (naam van een goeie vriend van me)
S. Nakano (geen idee of het Shinji (F1) of Shinja (Moto GP) is)
M. Martin (kan Mark (NASCAR) of Markko (WRC) zijn)
J. Bauer (zat een paar weken geleden seizoen 8 van 24 te kijken, dus vandaar)
M. Salo (Die kennen we nog wel, toch?)
Dan is ook gelijk de extreme series afgerond en ligt er een lvl21 gift ticket op me te wachten
Ik hoop op een Nascar bak, want de rest heb ik al haha
Even een lijstje gemaakt van alle premium level 21 wagens:
-alle Nascar bakken
-Citroen GT Race Car
-Ferrari 330 P4 Race Car
-Xanavi Nismo Z
-Amuse S2000 GT1 Turbo
-HKS CT230R
Toch een leuk lijstje zo.
*hoopt niet op een standaard wagen

Verwijderd
welke auto heb ik nodig bij A-spec,extreme race formula gt world championship niveau 23 te rijden?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
littleprinses
Die kan je pas kopen als je lvl24 bent.
Is trouwens de ganse tijd te koop in de online dealership.
Net tussen het Dreamcar Championship door even de trophies
"aartsrivalen" en "er valt wat van je auto" gehaald.
Eerste makkelijk met 2 controllers, 2e met de Focus WRC op Monza:
Na de start tussen bordje 150 (voor de chicane) en de muur geparkeerd, toen
het gas ingeduwd... Motorkap vervormde, bumper kwam half los en de deuren kwamen eruit
[ Voor 57% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2011 20:20 ]
Verwijderd
Ik zit nu op lvl 35 maar kan die race niet rijden omdat ik de juiste auto niet kan vinden.
Mss heeft iemand anders een optie?
Maar dat is echt de enige optie.
Het is een race speciaal voor de Formula GT.
Waar te vinden?
Online occasion dealer > rechtsonderaan > voila.
En anders wachten tot ie in de offline used car dealership voorbij komt.
Verwijderd
Het kan er niet aan liggen dat ik niet online speel toch?
Als je nagaat dat er ca 800 standaard wagens zijn kan het inderdaad wel eens lang duren aleer een wagen in de dealership verschijnt.
het makkelijkst is om even je PS3 met internet te connecten en dan via de online occasiondealer (gewoon in het "mijn huis" menu) de Formula GT te kopen.
kost 4,8 miljoen ongeveer.
Niet te missen, hij ziet eruit als een Formule 1 wagen.
(als ik je vraag zo zie ben je bij de normale dealership aan het kijken en niet bij de occasion dealer)
erg leuke seasonals, maar nui toch echt even gaan zitten om die 5miljoen voor de bentley/mercedes bij elkaar te krijgen..
[ Voor 80% gewijzigd door Daniel_Elessar op 27-01-2011 21:05 ]
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Elastiekje + 2 cent muntstukje en het geld + XP stroomt binnen

Of gewoon een kwestie van slim zijn?Lampuhkap schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 22:01:
das gewoon cheaten
Je kan ook je b-spec rijders urenlang laten rijden (wat ik doe, zo heb ik deze week ook al ruim 10miljoen verdiend), hoef je ook niks voor te doen behalve aanzetten.
Gezien de hoeveelheid credits en xp in A-spec is dit een wijs alternatief, en je hoeft er ook niks voor te doen behalve aanzetten.
ik snap alleen niet welke race superbassie nou rijdt en of hij iedere race zelf weer moet opstarten...

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2011 22:06 ]
Je gebruikt een USB toetsenbord om de races te restarten (Enter-knop ingedrukt houden).
Ik heb nu 4 ronden gereden 2:20 was de snelste van de weekend kijken of ik sneller kan. Ik wil gewoon goud halen en de Red Bull in de garage hebben.
Wel gaaf dat Vettel 1 van mij favo coureurs in gt5 zit.
YouTube: GT5 A-Spec fully automatic grind trick
Ziet er wel flex uit, ik ga het ook eens proberen volgende week
Ik grind toch alleen B-spec voor de credits, dus dan is dit wel handiger...
Volgende week gaan de Cr. naar beneden volgens mij van die A-spec grind race. Volgens mij wordt het dan in ca. 7,5 minuut met ca. 20000 Cr. verminderd.dvdkiwi schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 22:23:
hier een filmpje van hoe A-spec te grinden zoals bassie:
Ik heb nog maar 40 auto's op mijn verlanglijstje staan, waarvan ik er 19 zelf moet kopen en 21 ruil met een maatje
Daarna kan ik me concentreren op on-line racen en af en toe een seasonal.
Misschien dat ik tegen die tijd ook weer eens B-spec opstart.
JoepW schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 23:20:
[...]
Volgende week gaan de Cr. naar beneden volgens mij van die A-spec grind race. Volgens mij wordt het dan in ca. 7,5 minuut met ca. 20000 Cr. verminderd.

Nja, hopelijk verlagen ze het aantal XP dat je krijgt iig niet...
status:

Na Extreme series gehaald te hebben in A-spec kreeg ik de Joey Logano Nascar bak. Nadat ik de extreme series in B-spec had gehaald kreeg ik... exact dezelfde bak. Briljant.dvdkiwi schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:06:
Van het weekend ga ik de FGT championship proberen, wordt wel eens tijd dat ik die ga doen.
Dan is ook gelijk de extreme series afgerond en ligt er een lvl21 gift ticket op me te wachten
Ik hoop op een Nascar bak, want de rest heb ik al haha![]()
Even een lijstje gemaakt van alle premium level 21 wagens:
-alle Nascar bakken
-Citroen GT Race Car
-Ferrari 330 P4 Race Car
-Xanavi Nismo Z
-Amuse S2000 GT1 Turbo
-HKS CT230R
Toch een leuk lijstje zo.
*hoopt niet op een standaard wagen*

Ten eerste rij ik nooit in die dingen en ten tweede kun je ze niet verkopen...
Behalve bepaalde auto's dan hè.JoepW schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:47:
[...]
Controller is prima te doen. Gisteren was mijn rem van mijn pedalenset stuk en ik hostte een on-line race. Heb een paar keer meegereden met de controller en kwam toch redelijk mee. Ik miste wel wat precisie (race nooit met controller) maar oefening en routine helpt zeker.
Maar vanaf vandaag weer stuur en pedalen
[...]
You're right. Levert XP en Cr. op. Maar geen toegang tot verborgen dingen.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Het is zeer goed mogelijk dat je zeker wel rijdt met regenbanden, alleen dat je slicks ziet op de auto. Bij de WRC auto's zie je altijd terreinbanden, terwijl ik toch echt de nodige races met de C4 WRC heb gedaan op asfalt met Race Soft Banden. Daarnaast is het helemaal niet nodig om voor regenbanden te kiezen, je kan met de slicks de AI makkelijk verslaan, vooral als je ze ook nog binnenkomen voor regenbanden. Zo heb ik ze verslagen op Monza met 60s+ voorsprong en op Suzuka met iets van 10 seconden, aangezien men daar niet naar binnen ging voor regenbanden.Unbreukable schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:14:
Waarom krijg ik geen regenband tijdens een natte Formula GT race op Monza... bij de start selecteerde ik al de regenband maar ik krijg slicks... dus ik die pit in, selecteer weer regenband, krijg ik weer slicks...
Er klopt dus af en toe echt geen moer van, op het moment dat ik finish komt de "uitslag" beeld. Ik finishte als eerst en dus mijn naam + tijd stonden boven aan. Onder mij stonden de tegenstanders met achter hun naam: NOG BEZIG. vervolgens komen ze 1 voor 1 binnen en komen er tijden achter hun naam, de tijden kloppen alleen de volgorde niet, diegene die bijvoorbeeld 3e werd (in tijd) stond 8e op de lijst... ok, zover raar maar niet een probleem. TOT DAT: ik ineens zie dat de rijders helemaal geen punten hebben gekregen adhv de plek waar zij zijn gefinished maar op basis van de volgorde die het spel waarschijnlijk leuker vind voor het kampioenshap! ECHT BELACHELIJK!!!
Laatste race, (ik sta 60 punten voor in het kampioenschap, net als de laatste keer toen ik uiteindelijk ook 2e werd) de race laadt, ik zie de startgrid en de wagens rijden rond, ik zie spray maar geen regen, dus conclusie, natte baan, geen regen, doe maar intermediate met veel downforce. Ik druk op start, HELE ^&@^&%@& BAAN GEWOON DROOG!!! Gevolg, ik kom niet voorruit op de rechte stukken maar vecht me naar voren. Laatste ronde lig ik eerste met die tegenstanders op niet meer dan een halve seconde, en in de chicane een paar honderd meter voor de finish krijg ik gewoon een beuk en knal op de bandenstapel.... weer 2e in de *&)(8&* FGT championship, en weer 3 uur naar de klote.
Gister de beide seasonals afgemaakt en nog een paar kleine aankopen gedaan in bij de cardealers. Heb nu ook die GT-R pacecar gekocht. Die is wel cool, aangezien er een lichtbak opzit, die op een politieauto niet zouden misstaan.
LOL... zie je ook Real 187 ff offline gaan...dvdkiwi schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 22:23:
hier een filmpje van hoe A-spec te grinden zoals bassie:

nascar; oval race (met x1 of gtf1) restarten; usb keyboard met enter-knop ingedrukt ... hoe ik dat weet, geen ideedvdkiwi schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 22:05:
[...]
ik snap alleen niet welke race superbassie nou rijdt en of hij iedere race zelf weer moet opstarten...

Geen probleem, dan trekken we gewoon de internetkabel van tevoren eruit... dan blijft het bedrag wel staan.JoepW schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 23:20:
[...]
Volgende week gaan de Cr. naar beneden volgens mij van die A-spec grind race. Volgens mij wordt het dan in ca. 7,5 minuut met ca. 20000 Cr. verminderd.
Paar weekjes grinden, auto's kopen en ik ben blij haha
(met die xp die je met grinden krijgt is het ook niet meer echt nodig om de seasonals te doen om een hoger level te bereiken, wat voor mij de main reason was om ze te doen)
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 28-01-2011 09:44 ]
Verwijderd
Wanneer ik voor een race een aantal spoilers installeer, en daarna voor het nemen van een foto deze tijdelijk wil verwijderen, dan is dit volgens mij alleen mogelijk door naar GT Auto te gaan en weer de standaard spoiler te installeren.
Wanneer ik vervolgens wil gaan racen en de spoilers weer wil gebruiken, dien ik de spoiler opnieuw aan te schaffen. Worden deze niet ergens opgeslagen? In de garage heb ik niks kunnen vinden.
Desalniettemin vermaak ik mij uitstekend met het spel!
In de garage, op de auto gaan staan (niet selecteren), driehoekje drukken, tunen of instellen van de auto of zoiets (bijna bovenaan), dan de bovenste optie (carrosserie of zo) en dan de goeie spoilerset selecteren. That's all.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:25:
Een vraag/opmerking over het aankopen van stroomlijn onderdelen:
Wanneer ik voor een race een aantal spoilers installeer, en daarna voor het nemen van een foto deze tijdelijk wil verwijderen, dan is dit volgens mij alleen mogelijk door naar GT Auto te gaan en weer de standaard spoiler te installeren.
Wanneer ik vervolgens wil gaan racen en de spoilers weer wil gebruiken, dien ik de spoiler opnieuw aan te schaffen. Worden deze niet ergens opgeslagen? In de garage heb ik niks kunnen vinden.
Desalniettemin vermaak ik mij uitstekend met het spel!
Today, we have to decide.... which car we want to buy!!
*sorry bijna weekend he

[ Voor 4% gewijzigd door mhpwolf op 28-01-2011 15:50 ]
Ik vermaak me enorm met GT5 maar ik baal echt behoorlijk van een aantal zaken die PD niet communiceert zoals bovenstaand geintje en bijvoorbeeld het maximum niveau van 20 mln credits.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dan nog (als ik dat leuk zou vindenSinergyX schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 20:48:
Je kan online tegen anderen met een F2007 rijden
met een lvl 0 rijder en lvl 20.
ik ben begonnen met mijn lvl 0 rijder. maar ik kan niet wisselen van rijder ?
de pitstrategie is wel aangepast, naar 10 procent, hij gaat ook de pits in, vraag om banden, brandstof, maar rijd zonder van rijder te ruilen weer door ??
mis ik wat ????
oeps ....... geen 2e rijder geselecteerd bij het begin .....leftdevil schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 21:36:
ff een noob vraag, ik ben nu in B-Spec bezig met europian championship.
met een lvl 0 rijder en lvl 20.
ik ben begonnen met mijn lvl 0 rijder. maar ik kan niet wisselen van rijder ?
de pitstrategie is wel aangepast, naar 10 procent, hij gaat ook de pits in, vraag om banden, brandstof, maar rijd zonder van rijder te ruilen weer door ??
mis ik wat ????
nog 1x een 24 uurs race te gaan , moet helaas 5 levels up , dus aardig wat grinden
en dan heb ik B spec uitgespeeld , B heeft altijd gereden als ik werken was of zo , dus lekker makkelijk

En dat grinden (zeker B spec) om maar hogerop te komen zie ik helemaal niet zitten, dan download ik nog liever een backup savegame...
[ Voor 3% gewijzigd door Roamor op 28-01-2011 23:23 ]
Eindelijk level30 A-Spec en dus mag ik een poging wagen om de X2010 te besturen. Dat is echt insane gewoon en daar mag ik nog wel ff flink mee gaan oefenen om bij de tijden te komen.

Dit topic is gesloten.