Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:41
Jezus er is al een cm 9 voor de s3 uit.
Tja ....... dat wordt mijn volgende foon,jammer van het wat mindere scherm.
Maar o zo snel met roms en dingetjes.
De communitie is veel veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jejeh schreef op zondag 17 juni 2012 @ 10:09:
Jezus er is al een cm 9 voor de s3 uit.
Tja ....... dat wordt mijn volgende foon,jammer van het wat mindere scherm.
Maar o zo snel met roms en dingetjes.
De communitie is veel veel groter.
Tja, vergeet ook niet dat CM9 al weer een tijdje uit is en nieuwe telefoons dus sneller een werkende versie krijgen. Voor de Arc is CM9 pas sinds de release van deze week echt bruikbaar. Ik zie echter geen reden om de door Sony gemaakte rom te verlaten. Alles werkt, rete snel, geen drains. Maar er is inderdaad ook gewoon meer support voor de high-end galaxy telefoons. Dat zal ook wel zo blijven gezien de verkoop aantallen.

Wat mij wel opvalt is dat de nieuwe generatie telefoons weinig nieuws en verbeteringen te bieden hebben. De S3 heeft tov de S2 een hoop extra zooi erop staan die ik persoonlijk er toch gelijk af zou gooien. Eigenlijk alleen het 720P beelscherm is echt een vooruitgang. Zodra ze eens met betere/nieuwe hardware features komen als betere camera techniek, zuiniger display, of een veel grotere batterij dan kan ik wel eens de Arc vervangen. Gebeurt dat niet binnen een jaar (zal wel niet) dan ga ik denk ik voor de internationale versie van de Sony GX. Ik ben tevreden over de Arc, de support/kwaliteit van Sony software dus deze opvolger van de Arc zal mij dan ook wel bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giuz
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 09:37
SChief schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:31:
[...]

Alsof ze ons pesten hé, 1834, 1835 maar geen 1836. :+
Ik had de telefoon om zeep geholpen en bij reparatie door PC companion bleek dat ik al wel officieel updaten kon. Dat heb ik maar gedaan en gelukkig werkte de telefoon weer helemaal naar behoren.
Echter was de Rom wel aanzienlijk trager dan wat ik inmiddels gewend was van ICS. Het heeft dus niet lang geduurd voor ik weer op een Rom van XDA zat.

Mijn advies zou dan ook zijn niet te wachten tot je nummer er bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giuz
En misschien is dit in het forum al 100 keer besproken, maar dit lijkt toch ook bijna een officiële manier om naar ICS te gaan:

http://talk.sonymobile.com/thread/35239

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt.Stoker
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-06-2020
Welke autohouder zouden jullie aanraden voor de Arc? Het moet ook mogelijk zijn om de Arc horizontaal te plaatsen en de autorit te filmen. Daarbij is het dus zeker belangrijk dat die er niet uitschuift bij het nemen van een bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjey
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Giuz schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:56:
En misschien is dit in het forum al 100 keer besproken, maar dit lijkt toch ook bijna een officiële manier om naar ICS te gaan:

http://talk.sonymobile.com/thread/35239
Waarom dan wachten tot je SI nr. hier http://talk.sonymobile.com/thread/38388 erbij staat?
Wat is het vershil? Wel of geen flashtool installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:29
Verschil?
- niet langer wachten
- minder telco bloatware
- update met flashtool ipv een sony progje.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Giuz schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:51:
[...]

Ik had de telefoon om zeep geholpen en bij reparatie door PC companion bleek dat ik al wel officieel updaten kon. Dat heb ik maar gedaan en gelukkig werkte de telefoon weer helemaal naar behoren.
Echter was de Rom wel aanzienlijk trager dan wat ik inmiddels gewend was van ICS. Het heeft dus niet lang geduurd voor ik weer op een Rom van XDA zat.

Mijn advies zou dan ook zijn niet te wachten tot je nummer er bij staat.
Welk SI-nummer heb jij dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:39

sanook

_/-\o_

Capt.Stoker schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:05:
Welke autohouder zouden jullie aanraden voor de Arc? Het moet ook mogelijk zijn om de Arc horizontaal te plaatsen en de autorit te filmen. Daarbij is het dus zeker belangrijk dat die er niet uitschuift bij het nemen van een bocht.
Ik heb deze en bevalt prima:

http://www.pdashop.nl/pro...ricsson-arc-s-hi-175.html

Kan ook horizontaal geplaatst worden, schuift er niet uit en autorit kan gefilmd worden zonder obstakels van de houder die in beeld zitten dus perfect beeld !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjey
  • Niet online
SChief schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:44:
[...]

1254-3280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjey
  • Niet online
Nnoitra schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:32:
Verschil?
- niet langer wachten
- minder telco bloatware
- update met flashtool ipv een sony progje.
Krijg ik als 1254-3280 erin staat dan via dat Sony progje (SEUS?) weer allemaal T-mobile spul erop en Lets golf...is er iets waar dat standaard niet in zit?

Ik ben nog steeds aan het lezen door al die verschillende posts die deels hetzelfde zijn en toch wer net niet... Kan er niet op deze tread een stappenplan worden gezet om de arc s met GB to rooten dan ben ik al geholpen (dan kan ik nl. alle rotzooi eraf gooien, Lets golf....etc)

Later kan ik dan ADBdrivers+Flashtool op mn PC installen en eens kijken of ik een .ftf of .zip file kan vinden en daarmee verder gaan.

Is het niet mogelijk om een opstartbaar sd kaartje te maken en van daaraf te booten en installen zoals je op de pc doet met een LiveDVD van bijv. Ubuntu? Lijkt me iets handiger.

[ Voor 22% gewijzigd door jayjey op 18-06-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

jayjey schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:15:
[...]

Pfff, ben nog steeds aan het lezen door al die verschillende posts die deels hetzelfde zijn en toch weer net niet... Kan er niet op deze tread een stappenplan worden gezet om de arc s met GB to rooten dan ben ik al geholpen (dan kan ik nl. alle rotzooi eraf gooien.

Later kan ik dan ADBdrivers+Flashtool op mn PC installen en eens kijken of ik een .ftf of .zip file kan vinden en daarmee verder gaan.
Waarom vraag je niet meteen of er iemand bij je langs wil komen om dit voor je te regelen ? Al je postings in dit topic laten geen enkel eigen initiatief zien, begin er dan niet aan jongen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjey
  • Niet online
Heb al heel wat gelezen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Helaasch, van PC Companion mag ik nog niet updaten. :/
EDIT: Hee, jij bent iemand anders. :D 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door S_Chief op 18-06-2012 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Kon niet langer wachten, mijn 1836 stond er nog steeds niet bij.
Het 4.0 geïnstalleerd met flashtool via de hierboven genoemde link. Was echt een makkie en zo gepiept: http://talk.sonymobile.com/thread/35239

Wil nu alleen mijn Arc nog rooten zodat ik echt alle bloatware eraf kan gooien. Daarvoor zal ik het linkje uit het zelfde topic volgen, maar had gisteren niet zoveel tijd meer (moet ook af en toe slapen hè ;) )

[ Voor 25% gewijzigd door LWaS op 18-06-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Dat ziet er inderdaad uit alsof het heel goed te doen is. Wat ik mij afvraag, mocht SE nog een update uitbrengen na een tijd, krijgen toestellen die op deze manier zijn voorzien van ICS dan ook de update? :)
EDIT:
Its your wish if you want to stay on it but i suggest you to repair your phone software using SUS. It will reinstall the original ICS software in your mobile
Als ie officieel uit is dus gewoon herstellen.

[ Voor 34% gewijzigd door S_Chief op 18-06-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
  • Laatst online: 02-10 10:24
jayjey schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:39:
[...]

Waarom dan wachten tot je SI nr. hier http://talk.sonymobile.com/thread/38388 erbij staat?
Wat is het vershil? Wel of geen flashtool installeren?
Remcoder schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:28:
[...]

Dat is voor de Arc S, niet voor de Arc.

Arc staat hier:
http://talk.sonymobile.com/thread/38387

[ Voor 27% gewijzigd door Remcoder op 18-06-2012 13:00 . Reden: Verkeerde quote... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Je hebt je de adb drivers nodig om te rooten.
Welke firmware heb je nu .42 of .62
Als je 42 hebt is rooten simpel,bij .62 is het een ander verhaal.
Zet je foon uit en zorg dat je de usb kabel bij de hand hebt.
Tijdens het inpluggen houdt je de rechter toets beneden op je arc in,er Moet een blauw lampje gaan branden.
Als bovenstaande het geval is ,dan instaleer je de adb drivers of pc compagnion en doe er verder niks mee.
Heb je een branded toestel ,dus van t mobile ofzo wordt het weer anders.

Easy rooting toolkit (v4.0)
created by DooMLoRD
using exploit zergRush (Revolutionary Team)
Credits go to all those involved in making this possible!
---------------------------------------------------------------• This script will:
(1) root ur device using latest zergRush exploit (21 Nov)
(2) install Busybox (1.18.4)
(3) install SU files (binary: 3.0.3 and apk: 3.0.6)
• Before u begin:
(1) make sure u have installed adb drivers for ur device
(2) enable "USB DEBUGGING"
from (Menu\Settings\Applications\Development)
(3) enable "UNKNOWN SOURCES"
from (Menu\Settings\Applications)
(4) [OPTIONAL] increase screen timeout to 10 minutes
(5) connect USB cable to PHONE and then connect to PC
(6) skip "PC Companion Software" prompt on device

ust download the attached file, extract it using winzip/winrar

go to the folder where its extracted and execute "RUNME.bat"

read and follow the instructions on the screen!

http://forum.xda-develope...entid=841876&d=1325678726

[ Voor 13% gewijzigd door jejeh op 18-06-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
SChief schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:58:
Dat ziet er inderdaad uit alsof het heel goed te doen is. Wat ik mij afvraag, mocht SE nog een update uitbrengen na een tijd, krijgen toestellen die op deze manier zijn voorzien van ICS dan ook de update? :)
EDIT:

[...]

Als ie officieel uit is dus gewoon herstellen.
Dat gold nog toen ICS in beta zat :)
De ICS versie die er nu staat, is 100% de officiële!
Deze is dan ook gewoon te update via pccompagnion/seus of ota.
Zodra de update er voor jouw toestel is en je gaat herstellen dan krijg je exact dezelfde ICS versie maar dan met telco bloatware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Nnoitra schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:32:
[...]

Nope geen ota !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Tuurlijk wel ota..
We hebben het hier over het flashen van officiele roms, zonder het unlocken van een bootloader.
En alleen bij een ge-unlockte bootloader is ota een no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
How do I upgrade my phone to Android 4.0?

The software upgrade can only be installed connecting your phone to your PC or Mac computer with a USB cable. Download and start PC Companion or Sony Bridge for Mac and follow the instructions.
Please note that it is not possible to download the upgrade to Android version 4.0 directly from your phone (Over The Air).

Dan weet ik het verder ook niet.

[ Voor 4% gewijzigd door jejeh op 18-06-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 13:28
Van 2.3 naar 4.0 kan niet OTA. Al de rest wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Even lezen voordat je begint te tikken jejeh; we hebben het over updates die op een later tijdstip uitkomen, voor ICS.
We hebben het niet over een OTA van GB naar ICS. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Nnoitra schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:48:
Even lezen voordat je begint te tikken jejeh; we hebben het over updates die op een later tijdstip uitkomen, voor ICS.
We hebben het niet over een OTA van GB naar ICS. ;)
Ok ok nachtdienst gehad....beetje suf nog. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Nnoitra schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:32:
[...]
Dat gold nog toen ICS in beta zat :)
De ICS versie die er nu staat, is 100% de officiële!
Zodra de update er voor jouw toestel is en je gaat herstellen dan krijg je exact dezelfde ICS versie maar dan met telco bloatware ;)
Telco bloatware heb ik gelukkig sowieso niet omdat het een Generic NL versie betreft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giuz
SChief schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:44:
[...]

Ik blijk 1836 te hebben, dus een update naar ICS was eigenlijk nog niet mogelijk....??
Vreemd. Misschien dat sus je wel laat updaten als je een reparatie uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Giuz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:23:
[...]

Ik blijk 1836 te hebben, dus een update naar ICS was eigenlijk nog niet mogelijk....??
Vreemd. Misschien dat sus je wel laat updaten als je een reparatie uitvoert.
1836 en een update naar ICS gehad via PC Companion? Da's wel bijzonder ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Is de Sony Ericsson Xperia Arc S nog steeds een goede koop? Quasi bouwkwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Hardware is inmiddels toch wel een beetje outdated, maar door de goede software komt het toestel nog steeds goed mee. Zou toch een model kiezen met wat meer RAM, kijk naar een wat jongere Xperia, mooiere specs voor een mooie prijs! Bouwkwaliteit is prima overigens.

Ben nog steeds erg blij met mijn Arc, heerlijk scherm (met fatsoenlijke kleuren in tegenstelling tot AMOLED), mooi ontwerp en een zeer goede camera. Heb 'em inmiddels langer dan een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Wanneer je met Flashtool andere software flashed (of soms wanneer je toestel in een servicecentrum geweest is) zit je op een andere regiocode dan oorspronkelijk. Dan komt het sales item-nummer wat op de achterkant niet meer overeen met de customization id, en het is op basis van de customization ID dat updates uitgevoerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:05
Politoer schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:30:
Ik heb Hi-support gevraagd wanneer men de ICS update voor de Arc LT15 beschikbaar stelt. Als antwoord kreeg ik net een verwijzing naar het bekende http://talk.sonymobile.com/message/199357#199357.
Als het antwoord correct is zou dat betekenen dat Hi voor de door haar verkochte Arc's geen eigen update uitbrengt. Op bovenstaand forum zijn vandaag weer nieuwe SI nummers aan de lijst toegevoegd. Helaas niet die van mij: 1246-9193
Twitter met HI webcare hierover.
HI weet het zelf niet.

HI gaat nu navraag doen bij Sony zelf, wordt vervolgd...

[ Voor 4% gewijzigd door Spekkie99 op 19-06-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Omdat ik ongeduldig werd heb ik mijn Arc S met de flashtool voorzien van ICS 4.0.4. Jammer dat de appjes allemaal pleite zijn en de google backup blijkbaar niet werkt waardoor ik helemaal van vooraf aan moest beginnen. Meteen maar even de SD kaart geformatteerd zodat alles weer lekker schoon is, dat is dan weer een voordeel.

Vraagje: Is er een oplossing in de maak voor het haperende camera gedoe ? Stabilisatie al uitgezet maar blijft behelpen. Is er een oorzaak bekend van dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12-2024
Spekkie99 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:16:
[...]
Twitter met HI webcare hierover.
HI weet het zelf niet.
Ik had al zo'n vermoeden.

[ Voor 0% gewijzigd door Politoer op 19-06-2012 22:09 . Reden: korter ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Ook niet niet verkeerd ICS 4.0.4 AOKP.
Dit alles in een cobalt theme aokp .

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-Zkk_Z2GEZnw/T-IBoKNylAI/AAAAAAAADw8/BwRc0Bot_uA/s512/Screenshot_2012-06-20-18-53-01.png

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-V6AflUsO4p4/T-IBqe31VTI/AAAAAAAADxM/TciHi8i3n40/s512/Screenshot_2012-06-20-18-53-49.png

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-k19KeMeet1M/T-IBtfBACeI/AAAAAAAADxk/fYH9Ta5fW3A/s512/Screenshot_2012-06-20-18-51-56.png

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-C8YCqZtMzyk/T-IBuv7iTEI/AAAAAAAADxs/B9UZc5yhGNs/s512/Screenshot_2012-06-20-18-57-45.png

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-7NRUqTkkuIA/T-IBrQsBFMI/AAAAAAAADxU/L5wFjRCjmjk/s512/Screenshot_2012-06-20-18-53-37.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
jejeh schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:31:
Ook niet niet verkeerd ICS 4.0.4 AOKP.
Dit alles in een cobalt theme aokp .
Is dit met arc of Arc S en hoe loopt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
gram501 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:50:
[...]
Arc en Arc S zijn hetzelfde, voor custom roms maakt het normaal niet uit. De CPU in de Arc S is standaard wat hoger geklokt, maar zowel die in de Arc als de Arc S kunnen gemakkelijk 1.9Ghz aan (tegenover respectievelijk 1Ghz en 1.4Ghz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
gram501 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:50:
[...]

Voorlopig en heel voorzichtig is het een blijvertje.
Rom draait goed ,alleen met de cobalt theme had ik wat probleempjes met whatsapp.
Het open kang project is heel interessant met leuke tweak opties in het menu.
Maar Gb is nog steeds vlotter. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
heb namelijk net een gewone Arc gekocht via m-plaats (puntgaaf exemplaar voor 140,-)

en heb al screen of en lock geinstalleerd
Iemand nog meer van zullke tips?

p.s. duurt gps lock bij jullie ook zo lang?
ik heb Sygic 11.2 zonder A-gps wel gewoon GPS natuurlijk (heb namelijk geen databundel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:01:
[...]

Arc en Arc S zijn hetzelfde, voor custom roms maakt het normaal niet uit. De CPU in de Arc S is standaard wat hoger geklokt, maar zowel die in de Arc als de Arc S kunnen gemakkelijk 1.9Ghz aan (tegenover respectievelijk 1Ghz en 1.4Ghz).
Mijn Arc gaat toch echt niet hoger dan 1.6GHz op standaard voltages. 1.4GHz is trouwens al snel zat. Vanaf 1.2GHz merk ik eigenlijk geen verschil... Over het algemeen kun je alle normale Arc's (1GHz) op Arc S snelheid klokken (1.4GHz) en de Arc S inderdaad richting de 1.8/1.9GHz. De Arc S kun je ook beter undervolten op 1.4GHz dan de normale Arc dus dat kan ook nog wat batterij winst leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gram501 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:12:
heb namelijk net een gewone Arc gekocht via m-plaats (puntgaaf exemplaar voor 140,-)

en heb al screen of en lock geinstalleerd
Iemand nog meer van zullke tips?

p.s. duurt gps lock bij jullie ook zo lang?
ik heb Sygic 11.2 zonder A-gps wel gewoon GPS natuurlijk (heb namelijk geen databundel)
Gaat erg snel. Je kunt ook positie bepalen mbv netwerk, kost geen data in tegenstelling tot agps, hoewel apgs echt erg weinig gebruikt.

Probeer ook eens FasterGPS en zet de server op Nederland. Via GPS Status & Toolbox kun je instellen dat je dagelijks (ook alleen via wifi?) agps data binnen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Ook ik heb geen enkel probleem met gps en sygic,alleen als ik van rom heb gewisseld wil het nog wel eens langer duren.
Eenmaal een fix dan is het zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 20:54
Voor de geïnteresseerden met 4.0.4 stock + root:

ik heb een package gemaakt met de nieuwe Xperia S apps (onder meer notities, album, nieuwe launcher)

Zie hier het topic op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=27701306

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, de SEUS update naar ICS 4.0 is er inmiddels voor SI nr eindigend op 1836. Staat nog niet op het bekende linkje http://talk.sonymobile.com/community/support/xperia2011/arc maar bij testen lukt het nu dus wel.
Ga gauw proberen....

Edit: is nu aan het opstarten, duurt erg lang maar dat is normaal. Geen SE meer maar Sony.

Zit nu toch meteen al te denken, hoe kan ik hem zo snel mogelijk rooten... zal ff checken hier op het forum.

Edit: alles gelukt. Gaat redelijk vlot, maar er zit natuurlijk niks meer op, heb een volledig nieuwe installatie gedaan.
Ik heb nu Android versie 4.0.4 en buildnr 4.1.B.0.431 en probeer nu te ontdekken hoe ik roottoegang terug kan krijgen.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:09:
Ja hoor, de SEUS update naar ICS 4.0 is er inmiddels voor SI nr eindigend op 1836. Staat nog niet op het bekende linkje http://talk.sonymobile.com/community/support/xperia2011/arc maar bij testen lukt het nu dus wel.
Ga gauw proberen....
Nou hier nog niet heur -O-

Ook 1836..

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humma Kavula schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:41:
[...]

Nou hier nog niet heur -O-

Ook 1836..
Dat is raar, hetzelfde volledige nummer? (heb ik een paar blz terug gepost maar kan mijn posts niet snel terugvinden). Je hebt wel via de Updater geprobeerd? (SEUS) Ja dat zal wel anders schrijf je dit niet he...

HElaas gaat het rooten niet goed, ook al gebruik ik de eerder genoemde links. Je wordt van het een naar het ander verwezen en ik download inderdaad bestanden voor de ArcS maar dat schijnt wel te kloppen. Wat er mis gaat weet ik niet precies, ik moet 3 x een firmware downloaden, dat lijkt mij een beetje veel voor alleen maar een flash.
Teruggeflashed met SEUS en dat gaat gelukkig wel weer goed, zonder root toegang. Eerst maar eens de gewone ICS proberen, maar ik zal mijn root denk ik snel missen.
En dan nog maar eens verder verdiepen in het rooten van deze versie. Jammer dat het voor elke versie weer anders moet, je moet het wiel naar mijn idee steeds opnieuw uitvinden want ik ben toch zeker al een jaartje aan het rooten telkens als er een nieuwe update is en tot nu toe is het wel steeds gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:13:
[...]

Dat is raar, hetzelfde volledige nummer? (heb ik een paar blz terug gepost maar kan mijn posts niet snel terugvinden). Je hebt wel via de Updater geprobeerd? (SEUS) Ja dat zal wel anders schrijf je dit niet he...

Helaas gaat het rooten niet goed..
Yup, zelfde nummer, via seus.. Ik wacht rustig af.

Qua root kan ik je niet helpen, nog geen behoefte daartoe gehad maar het lijkt mij een kwestie van even goed inlezen idd, sony geeft het vrij dus.. ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swimmer4
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 22:41
Als je de ICS 4.0.4. erop hebt gezet via deze manier :http://talk.sonymobile.com/thread/35239
Kan je dan terug keren naar je officiele serie nummer? Je kan wel de officiele software via de officiele manier terug downloaden en installeren maar kan dit ook met terugkeer van serienummer? Want bij mij heeft mijn gsm nu een zogezegde Franse serienummer.

[ Voor 7% gewijzigd door swimmer4 op 21-06-2012 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
sdk16420 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:17:
Voor de geïnteresseerden met 4.0.4 stock + root:

ik heb een package gemaakt met de nieuwe Xperia S apps (onder meer notities, album, nieuwe launcher)

Zie hier het topic op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=27701306
ziet er goed uit. lijkt me dat ik deze ook over een custom (JJ's) rom kan flashen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Dat gaat vaak wel goed, MITS de custom rom gebaseerd is op de officiele firmware versie (in dit geval .431).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ga gauw proberen....
Echt? Vanmiddag even kijken dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

SChief schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:36:
[...]

Echt? Vanmiddag even kijken dan. :)
Jup, ik heb gisteren ook de update geinstalleerd via SEUS, SI eindigend op 1836. So far so good, enkel 1 klein vervelend puntje; de LED werkt niet meer bij inkomende email/sms/whatsapp.... Hoop dat ze dat snel fixen :+

[ Voor 3% gewijzigd door M4DMan op 22-06-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:10
Vreemd, via Seus krijg ik, voor mijn 1836, gewoon de melding dat de software up-to-date is..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
cheiron schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:26:
Vreemd, via Seus krijg ik, voor mijn 1836, gewoon de melding dat de software up-to-date is..
Als je ooit je software met Flashtool aangepast hebt wordt je customizationnummer aangepast, en dan komen de SI-nummers in het thread van Sony niet meer overeen. Het enige wat je dan kan doen is wachten op de update (of opnieuw Flashtool gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
AmbroosV schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:43:
[...]

Als je ooit je software met Flashtool aangepast hebt wordt je customizationnummer aangepast, en dan komen de SI-nummers in het thread van Sony niet meer overeen. Het enige wat je dan kan doen is wachten op de update (of opnieuw Flashtool gebruiken).
Nope, alleen met Seus geupdate. Of is dat wat je bedoelt?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Meer mensen hier het probleem op de normale Arc dat de LED niet meer knippert bij inkomende e-mail/sms/whatsapp na update naar ICS? Is er al iets over bekend of dit erkend is en opgelost gaat worden?

[ Voor 5% gewijzigd door M4DMan op 22-06-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
M4DMan schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:56:
Meer mensen hier het probleem op de normale Arc dat de LED niet meer knippert bij inkomende e-mail/sms/whatsapp na update naar ICS? Is er al iets over bekend of dit erkend is en opgelost gaat worden?
Dit is een bekende bug, is al op veel blogs (onder andere Xperiablog) voorbijgekomen, dus die is zeker opgemerkt en zal in een volgende build wel gefixed zijn. De volgende build kan wel een hele tijd op zich laten wachten, jammer genoeg. Afwachten is de boodschap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

AmbroosV schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:30:
[...]

Dit is een bekende bug, is al op veel blogs (onder andere Xperiablog) voorbijgekomen, dus die is zeker opgemerkt en zal in een volgende build wel gefixed zijn. De volgende build kan wel een hele tijd op zich laten wachten, jammer genoeg. Afwachten is de boodschap...
Helaas niets anders te doen dan afwachten dus :P Ben verder goed tevreden met ICS, alles lijkt een stuk vlotter, ziet er smoother uit en ook het opgesplitste dataverbruik per app is super, je kan nu goed zien hoeveel welke app verbruikt! Wat ik wel nog steeds jammer vind is dat je niet het lettertype zelf kan aanpassen zoals bv bij de Galaxy S(2,3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Zou fijn zijn als ze dat fixen ja, want ik vind dat LEDje ontzettend handig. :) Groen= E-mail/SMS/Gmail, paars= groepschat Whatsapp, rood= individuele Whatsapp, blauw= MSN (Trillian). :+

EDIT: Nou ehm, ik heb dus geen update (1836).. Nooit met flashtool of wat dan ook geupdate, alleen met PC Companion.

SI-nummer: 1246-1836
Customization-nummer: 1247-1063 (Generic NL)

Niets geks lijkt mij? :? Of is er toch wat vreemds? :P

[ Voor 40% gewijzigd door S_Chief op 22-06-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oboeman
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-10 07:21
Ik heb ook SI-nummer 1246-1836 en heb ook nog steeds geen update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ben gelukkig niet de enige dus ;) Ik wacht gewoon rustig af

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Jup, wel jammer dat Sony zo gebrekkig is met het uitrollen van de update. Totaal onlogische volgorde qua SI-nummers, en als een SI-nummer kan updaten dan kan niet iedereen met dat nummer de update uitvoeren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swimmer4
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 22:41
Officiele Android 4.0.4. demo: Sony Ericsson Xperia arc official android 4.0.4. DEMO ;)

[ Voor 38% gewijzigd door swimmer4 op 23-06-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Zou iemand met SI 1246-1836 en die WEL de ICS update via de officiële kanalen (SEUS/PC Companion) heeft gehad hun customizationnr. willen delen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiPo69
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-12-2024
Hallo allemaal, ik heb een "klein" probleempje. Ik zag dat mijn SI klaar was voor een update naar ICS. Had echter nog nooit een kleine firmware update naar 062 gedaan omdat ik bang was mijn root kwijt te raken. Daar PC companion niet aangaf dat ICS beschikbaar was maar wek de frmware upgrade, dacht ik.... dan maar eerst even via OTA de firmware upgrade doen. Mijn phobe was dus geroot en ik had wat bloatware bevroren.
Helaas heeft dit niet goed uitgepakt ;(

Na het installeren van de upgrade krijd ik de ene foutmelding na de andere:
toepassing com.sonyericsson.home onverwacht gestopt, Probeer opnieuw. En zo zijn er nog meer meldingen. Ik kan niet eens meer mijn pin ingeven om de SIM kaart te unlocken. Balen dus.

Weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:44:
Zou iemand met SI 1246-1836 en die WEL de ICS update via de officiële kanalen (SEUS/PC Companion) heeft gehad hun customizationnr. willen delen? :)
Sorry weet niet of ik.snel dat nr kan vinden. In elk geval heb ik met .1836 wél de update en ik heb daarvoor wél flashtool gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Och jij hebt flashtool gebruikt? Ja dan kan je elk SI nummer updaten joh. :P

Trouwens:
How to find your customization number:
- Go to the dialer and press *#*#7378423#*#*
- Go to service info
- Go to software info
- Post the customization version(a way to check if your firmware is to look at the bookmark in the internet browser, a generic firmware version will always startup with the se site)

[ Voor 72% gewijzigd door S_Chief op 23-06-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dit is mijn cust.nr. 1247-1061_R1I
Kostte wat moeite maar gelukt.
Nu iemand die mij helpt met het rooten?( zie vorige posts)..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 22:31:
[...]

Sorry weet niet of ik.snel dat nr kan vinden. In elk geval heb ik met .1836 wél de update en ik heb daarvoor wél flashtool gebruikt.
Als jij via Flashtool hebt geupdate, waarom schreef je dan dit in één van je vorige posts?
Ga gauw proberen....

Edit: is nu aan het opstarten, duurt erg lang maar dat is normaal. Geen SE meer maar Sony.

Zit nu toch meteen al te denken, hoe kan ik hem zo snel mogelijk rooten... zal ff checken hier op het forum.

Edit: alles gelukt. Gaat redelijk vlot, maar er zit natuurlijk niks meer op, heb een volledig nieuwe installatie gedaan.
Ik heb nu Android versie 4.0.4 en buildnr 4.1.B.0.431 en probeer nu te ontdekken hoe ik roottoegang terug kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:18:
[...]

Als jij via Flashtool hebt geupdate, waarom schreef je dan dit in één van je vorige posts?

[...]
Ik.had eerder.geflashed maar van de overstap naar 4.0 heb ik alleen seus gebruikt. Dus ik had eerst root via flashtool met 2.3. Toen netjes afgewacht en via seus naar 4.0 geÃŒpgraded. Zo duidelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiPo69
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-12-2024
Okay gefixt. Lang leve flashtool. Pfffff.... Andere firmware geflasht en ik ben weer live. Voor mij geen OTA's meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:32:
[...]

Ik.had eerder.geflashed maar van de overstap naar 4.0 heb ik alleen seus gebruikt. Dus ik had eerst root via flashtool met 2.3. Toen netjes afgewacht en via seus naar 4.0 geÃŒpgraded. Zo duidelijker?
Duidelijk, dus jouw SI nummer klopt niet meer (zoals AmbroosV hierboven uitlegt). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
  • Laatst online: 02-10 10:24
cheiron schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:26:
1836 heeft hier ook nog geen update gekregen, niet geflashed of iets...

[ Voor 5% gewijzigd door Remcoder op 25-06-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Is het niet handiger en informatiever om alleen te posten als de updatevoor jouw # inmiddels wél beschikbaar is?
;)

Het zou mooi zijn als user hun "omg, omg, omg ik kan/moet een reactie plaatsen" drang heel even zouden kunnen beheersen en verder lezen dat die post.
Het wil nog wel eens vookomen dat het antwoord op een vraag al gegeven is.
Of zoals in de bovenstaande situatie dat de betreffende post niet meer relevant is.
(uitleg; omdat zijn customisation nummer 'intern' niet meer klopt omdat er in een eerder stadium gebruik gemaakt is van flashtool & een andere rom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Jup, als dat nou direct was gezegd dan hadden we deze hele commotie niet gehad. :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fHvyEv3wDLxvIdZVZsfZw8KS/full.png

M'n persoonlijke record. :D

[ Voor 40% gewijzigd door S_Chief op 26-06-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
Spekkie99 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:16:
[...]
HI gaat nu navraag doen bij Sony zelf, wordt vervolgd...
Nog steeds geen antwoord gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
SChief schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:35:
Jup, als dat nou direct was gezegd dan hadden we deze hele commotie niet gehad. :P

[afbeelding]

M'n persoonlijke record. :D
Schermtijd please, ik haal een week als het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
jejeh schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:41:
[...]

Bewijs dat eens :+

Ik heb het al eens eerder gezegd; hoe lang mensen het op één accu-lading volhouden zegt geen ene fuck!
Niemand gebruikt een telefoon op dezelfde manier; hoe lang scherm aan, hoeveel mailboxen sync-en, hoeveel belminuten,, hoveel tijd browsen, films kijken, gamen, hoeveel whatsapp/sms/mms, bleutooth/gps aan, welke kernel, etc etc.

Hoeveel schermtijd hij heeft zegt daarom nog steeds niks, dus alleen daarom vragen is een beetje nutteloos.

Daarbij post hij alleen dat het zijn persoonlijk record is, hij vraagt niet om vergelijkingen noch om te pochen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 16:11
Ze spelen een beetje vals bij Sony... mijn 1245-4556 stond een paar dagen geleden nog niet in de lijst en nu ineens wel met daarachter 2012-06-05. Nee mannen, die was op 05-06 echt nog niet klaar hoor :)

Maar goed, mijn telefoon is van mening dat er nog geen update is, dus ik wacht het maar gewoon even af.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Haha ,dan moet ik de telefoon niet gebruiken,maar 1 dag en 14 uur met scherm nauwelijks aan,is niet echt bijzonder toch.
Mijn arc slurpt ongeveer 3 % per 8 uur gsm only.
Dus tel uit je winst. 5 uur schermtijd is de max, bij mij.
Dat kan dus in een week zijn maar ook binnen een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
jejeh schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:41:
[...]

Één week zonder rare capriolen uit te voeren zodat je de levensduur van de batterij opschroeft? Geloof ik niets van. :P

Mijn foto die je ziet is gewoon met alles aan. Wanneer er geen WiFi is heb ik 3G/HSDPA, er zitten vier e-mailaccounts op, dingen als Whatsapp draaien gewoon (maar da's natuurlijk push), en er zit een sh*tload aan programma's op dat synchroniseert.

Ik kan ook wel heel stoer een paar dagen halen, dat heb ik meerdere malen gedaan toen ik op vakantie was.. Daar gaat data namelijk uit. :P
Nnoitra schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:55:
[...]

Bewijs dat eens :+

Ik heb het al eens eerder gezegd; hoe lang mensen het op één accu-lading volhouden zegt geen ene fuck!
Niemand gebruikt een telefoon op dezelfde manier; hoe lang scherm aan, hoeveel mailboxen sync-en, hoeveel belminuten,, hoveel tijd browsen, films kijken, gamen, hoeveel whatsapp/sms/mms, bleutooth/gps aan, welke kernel, etc etc.
True.
Nnoitra schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:55:
Hoeveel schermtijd hij heeft zegt daarom nog steeds niks, dus alleen daarom vragen is een beetje nutteloos.

Daarbij post hij alleen dat het zijn persoonlijk record is, hij vraagt niet om vergelijkingen noch om te pochen.
En dat klopt ook.

Ik merk dat er trouwens geen reet meer klopt van de lading als hij de 15% is gepasseerd. Je ziet op het grafiekje dan ook dat hij in ene instort. :P Met andere woorden, na de 15% is het toestel niet meer te vertrouwen. Best jammer als je het mij vraagt.

[ Voor 56% gewijzigd door S_Chief op 27-06-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt.Stoker
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-06-2020
Sta me toe om ook een persoonlijk record te tonen:
Afbeeldingslocatie: http://i220.photobucket.com/albums/dd215/Jerrykeeeuuuh/screenshot_2012-01-07_1842_1.png

Maar dan ontgaat het nut van zo'n toestel volledig. Dit is 1 keertje voorgevallen tijdens de examens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:05
Politoer schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:05:
[...]

Nog steeds geen antwoord gehad?
Hi krijgt geen datum van Sony los, is dat een goed teken 8)7
Heb nu sony experia NL getwitterd, maar het schiet niet echt op zeg maar...

Wel een behoorlijk geneuzel met al die merk branded versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
Spekkie99 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:03:
[...]
Mijn vrouw heeft een LT18 (Xperia Arc S) gebrand door T-mobile. Enkele dagen geleden verscheen haar SI-nummer op de lijst die je kunt vinden op "talk.........".
Met SEUS heb ik haar gsm kunnen upgraden naar ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Ik had ook maar geen update dus ik dacht ik ga hem Flashen...
Heb nu jj..... versie 3.1 draaien (gebaseerd op orineel van o.a. Sony) en dat draait erg goed!
Heb voor deze gekozen omdat deze geen fouten bevat volgens de maker ervan.
In ieder geval werkt HDMI en de FM-radio

Wat een verschil zeg dat t.o.v. vorige android versies...
En het installeren kan ook iedereen alleen je niet heel goed lezen en alle stappen volgen te vinden op:

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=962

[ Voor 6% gewijzigd door gram501 op 28-06-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Politoer schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:49:
Met SEUS heb ik haar gsm kunnen upgraden naar ICS.
Maar door SEUS te gebruiken is ze toch alles kwijt? Of vond ze dat niet erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
DevilsProphet schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:22:
[...]

Maar door SEUS te gebruiken is ze toch alles kwijt? Of vond ze dat niet erg?
Niet alles, maar veel is dat niet want hij is net nieuw. Ze moet hem zelf nog in gebruik nemen. Is haar eerste smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
SEUS kan perfect een update doen zonder gegevensverlies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
gram501 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:29:
Ik had ook maar geen update dus ik dacht ik ga hem Flashen...
Heb nu jj..... versie 3.1 draaien (gebaseerd op orineel van o.a. Sony) en dat draait erg goed!
Heb voor deze gekozen omdat deze geen fouten bevat volgens de maker ervan.
In ieder geval werkt HDMI en de FM-radio

Wat een verschil zeg dat t.o.v. vorige android versies...
paar dagen geleden ook geupdate naar 3.1 en draait als een zonnetje. het project is 'af' volgens hem, alhoewel ik hoop dat hij of een ander snel met een 3.1 jelly bean rom komt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Spekkie99 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:03:
[...]
Hi krijgt geen datum van Sony los, is dat een goed teken 8)7
Heb nu sony experia NL getwitterd, maar het schiet niet echt op zeg maar...

Sja mee eens, de hele uitrol van die update zuigt behoorlijk. :P Volgens mij kan ik ICS pas eind dit jaar verwachten ofzo. :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

SChief schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:03:
[...]
Sja mee eens, de hele uitrol van die update zuigt behoorlijk. :P Volgens mij kan ik ICS pas eind dit jaar verwachten ofzo. :D 8)7
Waarom gebruik je dan de flashtool niet om ICS er op te zetten, of werkt dat niet bij branded toestellen ?
Ik heb een simlock vrije niet branded Lt18 en mijn SI nr stond (en staat nog steeds) niet op de lijst en dus heb ik de flashtool gebruikt om ICS 4.0.4 erop te zetten (4.0.3 had ik al wel een tijdje via SEUS). Wel alle gegevens kwijt (en google backup werkte ook niet) maar viel eigenlijk reuze mee om alles weer up and running te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Mijne is niet branded hoor, ik heb gewoon een Generic NL versie. :P Maar zelfs met dat soort toestellen is het wachten op de update.

[ Voor 32% gewijzigd door S_Chief op 29-06-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

SChief schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:19:
Mijne is niet branded hoor, ik heb gewoon een Generic NL versie. :P Maar zelfs met dat soort toestellen is het wachten op de update.
Waarom dan niet flashen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Paar dagen geleden heb ik op het punt gestaan om te flashen, totdat ik las dat je alles kwijtraakte en iemand een valse melding maakte van een officiële update van SI 1836. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Heb je root?
Ja? Dan TitaniumBackup gebruiken.
Kun je zo terugzetten:
Contacten / Bookmarks / bluetooth pairings / woordenboek / playlist / smsje,mmsjes,apn / wifi apn.
En natuurlijk al je apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heren, nog even resumerend.
Heeft het voor de LT15 1246-1836 nog zin om gewoon te wachten op de officiële update (van 2.3.4) naar 4.0.4
of moet ik toch ook met de flashtool aan de gang?
Ik ben een geduldig mens, maar het begint wel te kriebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Hehe, ik zit in dezelfde situatie. :) Niemand weet wanneer de update voor SI 1246-1836 uit zal komen, het is aan jou de keuze of je wilt blijven wachten of dat je 'em gewoon flasht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is flashen niet gewoon. Ik wil dat eigenlijk alleen doen als een update uitblijft, of nog wel heel lang op zich laat wachten. Met PC Companion en SEUS sta ik op versie 2.3.4. Er zijn al aardig wat updates gepasseerd lijkt mij. Gaat ook deze update aan onze neus voorbij?
Of sla ik hier de plank geheel mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik weet niet waarover je het hebt, maar we missen geen updates hoor? :?
Pagina: 1 ... 36 ... 45 Laatste