@swima -> Hoop dat het bij jou ook snel opgelost wordt. Schijnbaar is er hier in Nijmegen iets fout gegaan.
Ik heb geen reactie teruggekregen en weet dus ook niet wat er nu aan de hand is [geweest].
Na de zenderwijzigingen van gisteren is me wel iets vreemds opgevallen.
Ik ben nogal een fantieke BBC-kijker en zo keek ik vanmorgen ook naar BBC Breakfast op BBC one HD.
Rond elk half en heel uur wordt er een paar minuten regionaal nieuws uitgezonden; elke regio [bijv. Wales, Schotland] krijgen dat hun eigen plaatselijke nieuws te zien.
Voorheen werd hier altijd het Londense nieuws uitgezonden; sinds vandaag is dat veranderd en komt er te staan dat in "mijn" regio dit niet meer uitgezonden kan worden en blijft dat de hele tijd in beeld staan tot Breakfas weer verder gaat.
Als je de ondertiteling aanzet, krijg je het Londense nieuws wel te lezen [maar dus niet te zien].
Merkwaardig, om niet te zeggen hoogstmerkwaardig! zou de Schaduw zeggen [voor de jongere lezertjes: de Schaduw is een commissaris is de detective-verhalen van Havank].
14 uur 30 Nog maar een update:
BBC one via de C-module zendt nog wel gewoon het Londense nieuws uit.
Bijv. 14:30 - 14:45 Regional News and Weather HD zegt: Programming will resume on BBC One HD [zender 111] in zoveel minuten en zoveel seconden, maar via C gewoon te bekijken op BBC One [zender 25 & 2038].
En de NDR is daar ook nog gewoon aanwezig [zender 40 & 2032].
12 uur update:
Klantenservice heeft me gebeld met de mededeling dat het gisteren te laat was om nog te bellen,
Gisteren paar centrales uitgevallen vanwege de hitte; wordt wel gemonitord maar uitval niet altijd te voorkomen.
Erg prettig dat er nog teruggebeld is.
[
Voor 23% gewijzigd door
Verwijderd op 02-07-2015 14:50
]