Check, dat is idd niet mogelijk.
- Opnemen twee dingen achterelkaar op twee zenders kan niet;
- Opnemen twee dingen achterelkaar op 1 zender kan, maar dan hakt ie midden erin af;
stel de voorloop en uitlooptijd in op 0 minuten en het zal waarschijnlijk wel gaan, maar dan heb je het risico dat er een stukje gemist wordt...
- Optie om een opnamen aan te passen (eerder beginnen of later) kan niet;
Je kunt handmatig iets opnemen en instellen als omweg, maar het zou eigenlijk wel iets handiger zijn als je een geplande opname zou kunnen aanpassen...
- Als ik iets verwijder wordt ik niet gewaarschuwd dat iets verwijderd gaat worden;
Als ik wel ergens een hekel aan heb dan is het aan dit soort waarschuwingen voor click-idioten geïntroduceerd door MS... ("Weet u zeker ...", "Weet u het heel zeker...")...
- Als ik iets wil opnemen dan moet ik hier (naar mijn mening) te vaak voor klikken;
Een beetje tegenstrijdig met je vorige punt...
- Ik kan niet TB&B (voor moeders niet mij!) voor de rest van mijn leven op ma, di, woe, don en vrij opnemen. Kan maar per week. Dus vrijdag eraan denken dat ik voor volgende week moet inplannen;
Gezien het programma is dat een pluspunt

, maar als omweg: dit zou je kunnen doen door voor iedere dag van de week een reeks op te stellen.
- Guide laat niet zien uit welk jaar een film is;
Dat heeft weinig met de Amino te maken maar meer met het invullen van de info...
- Guide loopt niet soepel en springt raar vooruit (wel über snel trouwens);
- Guide kan niet per dag vooruit springen je moet gewoon snel genoeg loslaten wil je juist eindigen;
Tja... het is maar wat je gewend bent...
- Teletekst heeft een raar onduidelijker font (niet hetzelfde als bijvoorbeeld op NOS.nl);
Check
- Teletekst kun je bij het weer niet wisselen met knopjes tussen de pagina's;
Nooit naar gekeken, kan ik dus niets van zeggen...
- Beeld is fletser dan Ziggo (minder kleur lijkt het haast zelfde HDMI poort met zelfde instellingen);
Lees: het beeld van Ziggo is veel gesatureerder om artifacts te verdoezelen. (Dit was bij UPC zeker het geval in het begin en als je dan eenmaal zulke verzadigde kleuren hebt dan kun je natuurlijk niet meer terug, ook niet wanneer de DVB-C streams veel beter zijn geworden...
- Onder het kijken van een opgenomen iets kun je niet de informatie van dat product bekijken;
Nooit geprobeerd
- Spoelen is waaaaaay trager dan bij de Humax;
Ik kan het niet vergelijken, maar ik vind het snel genoeg gaan...
- Humax kan FTP-en en DNLA-en, opgenomen spul zo eraf trekken;
Dat zal er binnenkort ook wel afgaan als ze de streams toch moeten gaan encrypten van de content leveranciers...
Je zou toch verwachten dat ze bij GlasHartMedia eens goed in de keuken van de buren hebben gekeken... Maar dat is dus niet zo...
Financieel had Glashart KPN nodig, maar voor de kwaliteit/innovatie is het een 'dodelijke' partner...
[...]
Interessant. Heb net geprobeerd mijn abonnement aan te passen. Dat mocht niet. Moet perse een jaar lang All in one betalen. Helaas pindakaas. Krijg je als je voor een jaar een contract afsluit.
Tja, dat is bij alle providers zo, je zit nu waarschijnlijk ook minimaal voor een jaar vast aan Ziggo...